nekschot helpt meestal
Pep
Kzou naar een Dietiste gaan, dat is het beste
en veel beweging natuurlijk
Weet wat je eet
Diëtiste kost ook weer geld natuurlijk...
Ja, daar probeer ik me wel meer bewust van te zijn. Ook eet ik vaak 's avonds laat (tussen 23:00 en 1:30) .. das ook heel erg slecht he?
Je moet er wat voor over hebben
Hehe, nee, heb die tijd achter me liggen.Heb wel een tijd veel zooi gebruikt... toen woog ik op een gegeven moment op m'n dieptepunt 63
En toen ik stopte vlogen de kilo's er echt abnormaal snel weer aan!!! Drugs zijn zeker geen oplossing
Hmm tjaa maar tis wel handig als je iemand hebt die je een steuntje in de rug geeft
Hoezo? Krijg je toch vergoed door het ziekenfonds?
Ja na 8 uur niet meer eten en anders fruit
2 liter water per dag en veel sporten.
Is dat zo?
Ik weet het ja... is idd echt niet goed. Ik ga daar ook maar eens mee stoppen en er fruit voor in de plaats kopen...
3x per dag eten en geen tussendoortjes
Ook eet ik vaak 's avonds laat (tussen 23:00 en 1:30) .. das ook heel erg slecht he?
Ik drink alleen suikervrije aanmaaklimo
Beetje bij het water voor de smaak want water gaat me echt tegen staan
En zo zuip je makkelijk 3 liter op een dag weg. Vul altijd een 1,5 liter fles met water en aanmaaklimo en drink er altijd 2 van leeg per dag
had ik een x gelezen, maar of het waar is, denk het niet
Is toch ook goed voor vetafdrijving?
Alleen is 't echt de hel voor je maag als je dat dagelijks doet.
Ik neem gewoon groene thee, zelfde werking:
Groene thee laat vetcellen krimpen, bovendien bevat het veel antioxidanten die je beschermen tegen kanker.
Ik vind dat er maar eens een stuk of 10 kilo's afmoeten.
Ik zou zeggen, beweeg idd wat meer en verder: blijf lekker doen waar je mee bezig bent op 2 dingen na. Ik denk zelf dat dat al enorm zal schelen. Zo niet, kun je altijd nog op 'echt' dieet.
Geen frisdrank/bier/suikerhoudende troep drinken door de week maar alleen water of groene thee.
Na 20u niet meer eten. Zorg dat je goed avond eet en neem GEEN toetje. En zoals al gezegd idd een lekker stukkie fruit 's avonds, bij voorkeur geen banaan.
En dan wil ik weleens horen over 2 weken of je al wat bent afgevallen. Mensen die niet echt dik zijn en die frisdrank drinken en 's avonds laat nog eten komen meestal al een aardig eindje met alleen maar deze aanpassingen .
groot glas water en een halve citroen uitpersen, gegarandeerd geen honger
Beetje bij het water voor de smaak want water gaat me echt tegen staan
het beste kun je gewoon zo'n 5 a 6x per dag wat eten.
Sowieso ontbijt, dat nooit overslaan. Dan een tussendoortje (bijv. plakje ontbijtkoek of een stuk fruit). Dan lunch. 's Middags weer een tussendoortje en dan avondeten. En als je 't niet trekt zonder, kun je 's avonds vóór 8 uur ook nog wat nemen.
Op die manier blijft je stofwisseling op gang, je spijsvertering moet de hele dag door werken ipv pieken en dalen.
*tips*
zo dit was Gup Bakker...
succes
Groene thee laat vetcellen krimpen
zodat je je daarna vol kan vreten?
Iemand die hier iets over gehoord heeft?
Maar hoezo bij voorkeur geen banaan?
fruitsapjes
Maar ik eet meestal wel als ik brood eet gelijk 4 boterhammen ofzo Is dat niet teveel eigenlijk?
Maar is het echt héél erg om in het weekend bier te zuipen?
Net trouwens terug van het hardlopen. Dat voelt ook wel als goed bezig zijn moet ik zeggen
Hehe, als ik geblowd heb, heb ik dus echt nooit (meer) een vreetkick.
En groen thee is ook nog eens lekker.
Ja idd, alleen maar water gaat me ook tegenstaanSuikervrij aanmaaklimo is wel een idee ja. Wist niet eens dat dat bestond...
Me too! En groen thee is ook nog eens lekker. Je proeft gewoon aan de smaak dat het gezond is
Dat is echt bizar als je het zover laat komen
Ga naar je nest man. Drink een glas water.
kroepoek komt uit een frituurpan dus vul het zelf maar in..
je moet ook niet meer snaaien savond zowiezo slecht
Omdat dat nou juist weer de enige soort fruit is zo'n beetje waar vrij veel in zit waar je dik van wordt . Maar altijd nog beter een banaan dan een frikandel speciaal .
Mwa, ligt aan je bouw, je beweging per dag etc. Voor een man moet dat best kunnen volgens mij. Alleen doe er dan vetvrije dingen op, zoals kipfilet, 30+ kaas, paté..dat soort dingen .
En wél boter, maar dan light margarine!
Puur om je gewicht: Ja! Dat is één van de grootste dikmakers.
Maar hey, een beetje lol op z'n tijd moet kunnen toch !
Je zegt dat je 10kg wilt afvallen, dat is niet reuze veel en je hebt neem ik aan wel ff de tijd. Begin met de tips die ik/we gaf/gaven en je zult al een heel eind komen . Ik heb weleens wat strenger gelijnd, dat is ook goed te doen en dan gaat 't natuurlijk allemaal net ff sneller. Maar als ik een paar kilootjes kwijt wil (bij mij zijn dat er meestal 3 tot 5) dan begin ik daar niet aan. Gewoon even goed opletten wat je eet en hoeveel/wanneer en vooral op je drinken letten en 't gaat sneller dan je denkt!!!
ken dat gevoel. Er als een berg tegenop zien maar daarna gewoon echt trots op jezelf zijn.
Vind ik ook! Maar idd geen suiker er in . Je mag 6 zoetjes per dag dus dat kan je opsplitsen als je niet zonder kunt.. Maar ik ben 't gewoon zonder gaan drinken, in 't begin vond ik 't echt vreselijk smerig en nu vind ik 't maar vies als iemand er per ongeluk suiker ingooit .
(smaakjesthee lust ik overigens nog steeds echt niet zonder suiker, kersenthee enzo maar daar pleur ik dan ook nog melk in )
een tussendoortje (bijv. plakje ontbijtkoek of een stuk fruit). Dan lunch. 's Middags weer een tussendoortje en dan avondeten. En als je 't niet trekt zonder, kun je 's avonds vóór 8 uur ook nog wat nemen.
Op die manier blijft je stofwisseling op gang, je spijsvertering moet de hele dag door werken ipv pieken en dalen.
juist de jus die mensen erop doen is slecht
aarappels op zich valt wel mee,al moet je niet overdrijven natuurlijk
een paar aardappels is genoeg
pindakaas en salami snijworst en palingworst zijn erg vet !!
ham is dan nog het beste van het rijtje..
wat wel goed is is honing jam en appelstroop en kipfilet enz
maar dat vind ik weer niet te eten
Het zorgt er zo en zo voor dat je afvalstoffen sneller je lichaam uit gaan en wat ook leuk is, dat je maag er een beetje van krimpt en dus minder honger hebt of sneller vol zit.
Ow ja, en ik heb steeds het gevoel dat fruitsapjes als Vitaday tropical zo gezond zijn, maar heb wel eens gehoord dat die fruitdrankjes dus helemaal niet zo goed zijn... wat is daar nou precies van waar?
pindakaas en salami snijworst en palingworst zijn erg vet !!
ham is dan nog het beste van het rijtje..
wat wel goed is is honing jam en appelstroop en kipfilet enz
maar dat vind ik weer niet te eten
Fruitsapjes etc. Zitten boordenvol met suiker.
Je kan nog beter light zooi drinken als dat ( fruitsap)
honing,jam en appelstroop is ook heel goed . erg goed als je die heel vroeg neemt om je spijsvertering op stoom te gooien . dan verbrand je door de dag heen beter.
ja daar zitten suikers in maar dat zijn fruitsuikers
gezonde dus .Je neemt ze sochtends al dus verbrand je ze toch weer . vet word je daar niet van .
ook weer niet te veel van nemen natuurlijk . afwisselen
vet word je van frisdrank,frituur(is echt uit den boze) dat zijn zwaar schadelijke vetten (70% van de bevolking is onwetend want hoeveel word er wel niet met frituur klaar gemaakt )
ja water geeft een vol gevoel!
Dus als je honger hebt & er mag niks meer in bijvoorbeeld na 8 uur giet je je gewoon vol met water past er ook niks meer bij!
Fruitsapjes etc. Zitten boordenvol met suiker.
Je kan nog beter light zooi drinken als dat ( fruitsap)
Maar t beste blijft nog water en thee
En light frisdranken zoals coca cola zero/light enz?
ik begin om 7 uur met een bak havermout en een banaan en wat water .
Ben inmiddels al 2.9 kilo kwijt
maar dan nog is veel water drinken super goed en je voelt je er echt veel fitter door !!
Congrats!
Waar een topic al niet goed voor kan zijn!
ik doe er honing in
ja duhhh zonder suiker mafkees
suiker is vergif
ik doe er honing in
van de bijen wellicht?????hahahhahahahahhhahhahah
honing door je thee is ook superlekker ipv suiker !!
ik snap nog steeds niet dat suiker niet verboden word !!
Maakt geen hol uit als je voor het slapen nog iets eet. Het is zelfs beter dat je dat doet ipv met een hongergevoel naar bed te gaan.
het maakt zeker wel een hol uit, ja ook snachts verbrand je door, het zij in een lager verbruik. Het is onzin om er tegenover te zetten dat het beter is dan met een hongergevoel naar bed te gaan. Lijkt me logisch. Goed slapen is namelijk ook inherent aan een goede spijsvertering. Mensen met slaapstoornissen zijn doorgaans dikker. et een hongergevoel slapen maakt een onrustige nacht, dus slecht slapen. Maar teveel eten voor je gaat slapen maakt ook dat je onrustig gaat slapen
Staat van alles in wat goed en slecht voor je is. Maakt geen hol uit als je voor het slapen nog iets eet. Het is zelfs beter dat je dat doet ipv met een hongergevoel naar bed te gaan. Staan veel goede dingen in, gemaakt door wetenschappers van oa de BBC, hoofdstukken geschreven met experts op dat gebied. Maar geloof niet alles wat je leest, veel dingen zijn nog onduidelijk en er wordt heel veel gezwetst over wat goed/slecht is. Groene thee is nou bijvoorbeeld ook weer niet zo heel erg gezond.
Ik zeg ook niet dat je 10 happy meals en 5 big mac's moet gaan eten voordat je gaat slapen, maar als je hongerig bent kun je beter wel een appel en een broodje jam oid eten. Dat het slecht is als je eet voor het slapen is een onzinverhaal. Maar alles uiteraard met mate, zoals iedereen wel weet.
blijf van de mayo af en vervang die voor ketchup of curry
Ik drink nu ook gewoon ff één biertje hoorHad er zo'n zin in!
s bij mij altijd al zo geweest
als je serieus gaat sporten, moet je niet verwachten dat je ineens volop gaat afvallen
Vlgns mij doe je dan toch iets fout....
Je verbrand een bepaald aantal calorieen per dag, afhankelijk van je leeftijd, gewicht en geslacht (niet zeer accuraat, maar klopt wel ongeveer). Wil je weten hoeveel je nodig hebt, kijk ff op >>deze site<<.
Wel een ontdekking, die honing Erg goed alternatief voor suiker!
Uitspraak van Lady Yuna op donderdag 28 februari 2008 om 19:45:
En light frisdranken zoals coca cola zero/light enz?
Volgens mij kan dat wel hoor. Ze zijn immers gemaakt voor mensen die er niet dik van willen worden (hoewel je ook weer niet alles moet geloven!).
Telt gewoon als water omdat er alleen maar natuurlijke stoffen in zitten.
maar vergeet niet dat honing ook heel veel suiker bevat,
het is wellicht een natuurlijke suiker , maar ook hier kun je van aankomen!!!