| Betreft: | evenement: Dance Valley Festival 2008, zaterdag 12 juli 2008 om 10:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ziet er vet uit!!
Lik me reet
Ik zie een multi logo op de poster staan!!!!
Multigroove op Dance Vally??
--> Niks beters te doen?
Ik hoop snel!!!
Jajajaaa
gaat hem zeker worden dit jaar
Gewoon dezelfde poster als vorig jaar in een ander jasje toch?
ik zie geen poster??????
Kaartjes al een tijdje geregeld !
Komt er ook minimal of techno op DV???
Anders is er altijd nog de madhouse stage!![]()
Tiësto @ Dance Valley:
HQ Stage
Asgrix
Scot Project
Alex Kidd
Proteus vs Dark by Design
Dr Rude
Kutski vs Organ Donors
Tom Harding
Mark Sherry
Dr Willis
Danny D vs Ed Real
JP
Bootek Showcase
MC Da Silva
Laat die hele mainstage maar zitten wat mij betreft, ik ben niet meer bij de HQ weg te slaan!
Krijg nu al zin!!!!
Uitspraak van Schaapherder op woensdag 12 maart 2008 om 00:24:Scot Project
Proteus vs Dark by Design
Kutski vs Organ Donors
Dr Willis
Laat die hele mainstage maar zitten wat mij betreft, ik ben niet meer bij de HQ weg te slaan!
Bas & Ram
Vet man, die ouwe poster!
Dat ligt er ook een beetje aan of het open-air wordt of in een tent...
Net als vorig jaar buiten, al heette de area geen HQ, zie het filmpje van sspaser.
Dat kan je zeker!! Ze waren er vorig jaar!!
Proteus maakt er altijd een dikke show van vanachter zn tafel
Net als vorig jaar buiten, al heette de area geen HQ, zie het filmpje van sspaser.
Vet filmpje he!!
Hij gaat echt helemaal los. Als je de DVD van Dance Valley 2007 bekijkt gaat Proteus nog veel harder tekeer!!! Dan heeft ie ook een een of ander leip zilver masker op, dat ziet er helemaal vet uit!
Zelfs als het filmpje niet loopt staat er heel groot HQ voor de draaitafels....
Dat kan je zeker!! Ze waren er vorig jaar!!
Begrijp me niet verkeerd. Hij hoort buiten. 2002, 2003 (oude opstelling)
Hoe weet je zo zeker dat ie buiten is?
zilver masker op, dat ziet er helemaal vet uit!
Hij gaat echt helemaal los. Als je de DVD van Dance Valley 2007 bekijkt gaat Proteus nog veel harder tekeer!!!
Ik bedoel de Dancevalley HQ stage dit jaar vriend.
Uitspraak van Quick op woensdag 12 maart 2008 om 21:00:
tiesto op de main
Tiësto in de Valley idd..
Ja de HQ stage is buiten dit jaar maar hoe groot deze gaat worden???
Uitspraak van Schaapherder op woensdag 12 maart 2008 om 17:04:
Zelfs als het filmpje niet loopt staat er heel groot HQ voor de draaitafels....
Ben ik blind zeker
je maakt ons nieuwsgierig
Maar ook als dat niet door gaat gewoon komen hoor!!
Cker 1 april grap sneader...!!!!
Ik heb er trouwens ook 12 uur gegarandeerd zon bij gekocht was maar €5,- extra
Goeie Actie van UDC.
vraagje voor de mensen die al vaker naar DV zijn geweest: hoe vervoeren jullie jezelf er heen, openbaar vervoer, eigen auto, of taxi en welke raden jullie aan te nemen?
vraagje voor de mensen die al vaker naar DV zijn geweest: hoe vervoeren jullie jezelf er heen, openbaar vervoer, eigen auto, of taxi en welke raden jullie aan te nemen?
Tom Harding en JP, verder maakt het mij niks meer uit!!!
Bus kost toch iets van € 5?
met de (niet legale) pendelbus naar het terrein
Uitspraak van Quick op donderdag 3 april 2008 om 21:17:
Bus kost toch iets van € 5?
dat was vorig jaar ook beetje jammer weer!!! maar goed!!! anders kom ik er niet
Zal niet de eerste keer zijn.
nee maar de afgelopen jaren is het ook niet uitverkocht geweest
dat idee om een kamping te pakken in de buurt staat me wel aan, ik ga is checken hoe en wat
waarom 24 graden stukken beter is dan 25 !!!
(ik zal net zo slap ouwehoeren tijdens DV hoor, misschien een meetinkje??) (sander? )
Ah toe, verneuk nog 3minuten van mn leven please!!
Serge? lekker op dreef
Ahhh toe, nog 1x dan! Leg het maar uit op DV dan! laatste aanpassing 24 april 2008 13:34
Als je in Graft woont is je leven tochal verneukt of niet ?
Als je geweigerd word ga je gewoon ergens anders weer in de rij staan
Ik ben 17..
Hoe groot is de kans dat ik er niet in kom?
Lijkt me niet dat ze je kaartje mogen afpakken? Dan leveren hun niet waar jij voor betaald heb en dan is het dus gewoon diefstal.
er is een nieuwe regeling voor mensen die 17 zijn die worden bij een soort ophaal punt gebracht en gaan een keer met een begeleider een rondje en daarna word de muziek onderbroken en worden je ouders 1 voor 1 opgeroepen
Zijn er nog mensen die rond DV op deze camping blijven pitten....?
Zijn er nog mensen die rond DV op deze camping blijven pitten....?
http://www.parcbuitenhuizen.nl/index.htm
Ik ook!! gezellie
Opzich is het ook gezellie, het is een familie camping dus als je denkt dat je een pre- en of een afterparty kan houden kan je het wel vergeten.
Vorig jaar na DV was de snacktent open, lekkere hamburgers en broodjes worst, helemaal geweldig
Misschien ga ik dit jaar er maar eens heen
zodra we volgende week weer centen hebben ga ik ze ook gelijk halen
Heb me er vorig jaar veel beter vermaakt dan op Defqon dus gewoon lekker relaxed naar Ticketbox volgende week en geen gestress op ticketonline voor defqon kaarten
aan de site te zien is de HQ in een tent
vorig jaar hadden ze de HQ al verknalt door er een lawaaierige techno tent naast te zetten,nu dit
Heb vertrouwen het is een outdoor stage!
De kaartjes zijn al een tijdje binnen, begint nu wel dichtbij te komen
Kan niet wachten op hét feest van het jaar
Uitspraak van Dr.Göbb. op donderdag 19 juni 2008 om 10:09:
precies 23 dagen, toch?
22 om prezies te zijn
vandaag maar eens kaartjes halen
dance valley uitverkocht?
ze strooien ieder jaar met vrijkaarten volgens mij?!
23 dagen
22
21
20...
Nog 19
zijn we gestopt met tellen?? nog maar 18
ik heb net even met de weergoden gebeld en ze hebben beloofd om 12 juli mooi weer te leveren rond spaarndam
Uitspraak van Vfreaky op dinsdag 24 juni 2008 om 21:17:
zijn we gestopt met tellen?? nog maar 18
Pas over 18 dagen
Gouryella
Pfff elk jaar verdomme weer t zelfde liedje!
Je wilt super graag naar een feest, maar niemand die met je mee wilt/kan..
Dan vinden ze t niet leuk, hebben geen zin, geen geld, vinden t wel leuk maar doen er verder niks mee, wachten op het laatste moment zodat er geen kaarten meer zijn
Elk jaar kan ik niet naar een feest vanwege dit gezeik!
It sucks!
relatie is over dus vandaar...
waren al maanden binnen
Ferry Corsten & Tiësto gaan back 2 back draaien op Dance Valley!
Ferry Corsten & Tiësto gaan back 2 back draaien op Dance Valley
Pfff elk jaar verdomme weer t zelfde liedje!
Je wilt super graag naar een feest, maar niemand die met je mee wilt/kan..
Dan vinden ze t niet leuk, hebben geen zin, geen geld, vinden t wel leuk maar doen er verder niks mee, wachten op het laatste moment zodat er geen kaarten meer zijn
Elk jaar kan ik niet naar een feest vanwege dit gezeik!
It sucks!
nah! hoe ken dat nou weer
je gaat me toch niet wijsmaken dat je ook nog naar dancevalley gaat he? word wel een beetje veel allemaal voor je
na zo'n lange stop moet je het wel weer rustig opbouwen hoor
sterkte!
gaat een mooi feestje worden
Uitspraak van Yanze op zaterdag 28 juni 2008 om 19:54:
Nu nog iets verzinnen om wat jointjes mee te kunnen nemen, want dat hoort er voor mij toch wel bij hoor
gewoon losse wiet mee in je schoenen ofzo en vloetjes en tippies doe je tussen wat papier geld in je zak
Gewoon goed weg stoppen die shit
Of gewoon thuis laten en een biertje drinken
Het zou toch van de zotte zijn dat als je 3 jointjes bij je hebt dat je dan gewoon niet meer binnen komt?
probeer eens logisch na te denken ipv alles te geloven wat je 'hoort'
Tis in de buitenlucht....
Misschien dat het in de tenten niet mag, maar daar verzinnen ze wel weer wat op
Wie weet wie er kaarten gewonnen heeft voor Dance Valley?
namen staan er echt wel op.....ff goed kijken
Wie weet wie er kaarten gewonnen heeft voor Dance Valley? Het hoort op de dancevalley site te staan of UDC maar ik kan t zo gauw nie vinden..
Gaan er trouwens ook bussen vanaf het pontje?
Ben bang van niet, naar mijn medeweten gaan er alleen pendelbussen vanaf Sloterdijk, die
hele weg wordt voor elk verkeer afgesloten.
Behalve dan bestemmingsverkeer en zelfs bus 82 stopt niet op die weg, rijdt in een stuk door van Sloterdijk naar
IJmuiden.
Al het vervoer incl. taxis moeten via de A9.
gewoon losse wiet mee in je schoenen ofzo en vloetjes en tippies doe je tussen wat papier geld in je zak
Of zou het weer gewoon bangmakerij zijn??
Afgelopen zaterdag bij Awakenings moest ik mijn wiet inleveren en mijn vloeitjes en tippies maar je mocht
wel binnen roken
Voorheen was het nooit een probleem bij Awakenings en dit keer wel, het gedoogbeleid wil blijkbaar zeggen, als je
minder dan 5gr bij je hebt wordt het ingenomen maar je mag wel naar binnen daar boven gaat het je geld kosten
en evt uitzetting.
Op Defqon kon het je een boete kosten maar een uitzetting volgde niet, hing zeker er van af hoeveel je bij je had.
De ervaring leert, zo stelt de Vid, dat bezoekers van Dance Valley die met eigen auto willen komen het beste vanuit het noorden kunnen rijden. Dat kan vanuit Amsterdam via de A8, N8 en N246.
nou wat denk je zelf???
Weet iemand of heel spaarnwoude is afgesloten voor normaal verkeer?
Naja,daar ergens aan de kant van de weg kan tulijk altijd.
Het blijft UDC he
En zouden ze qua parkeren 't weer gewoon op dat grote grasveld voor het terrein doen?
Het blijft UDC he
Daar stond ook wat informatie over op de website, net als vorig jaar, het kost geld maar in ieder geval niet ver lopen.
Het blijft UDC he
dus??
decor en aankleding op Dance Valley vind ik toch wel goed....
prima geregeld
m.u.v. John Digweed en Danny Howells sta ik hoogstwaarschijnlijk alleen @ Flashover:
11:00 - 13:00 Rafael Frost
13:00 - 14:30 Preach
14:30 - 16:00 Cosmic Gate
16:00 - 17:30 John Digweed
17:30 - 19:00 Judge Jules / Danny Howells
19:00 - 20:30 Ferry Corsten
20:30 - 22:00 Tiësto
22:00 - 23:00 Ferry Corsten b2b Tiësto
Alleen de N202 wordt afgesloten maar niet voor fietsers, een vriendin van mij is vorig jaar met de fiets gekomen.
Zo vermijden we gewoon heel de auto en de toestanden die daar elk jaar toch weer bijhoren.
Uitspraak van Yanze op woensdag 2 juli 2008 om 16:38:
En zouden ze qua parkeren 't weer gewoon op dat grote grasveld voor het terrein doen?
Daar stond ook wat informatie over op de website, net als vorig jaar, het kost geld maar in ieder geval niet ver lopen.
Misschien een heel klein buitje ...
Die zijn er ook niet. Trek je wandelschoenen maar aan
Kan iemand mij vertellen of een Awakenings fan zich op DV kan vermaken?
Ik krijg de DV-site niet geopend. Wie weet hoe ik op DV met het OV kan komen? Eerder ging ik met de auto maar daar heb ik nu echt geen zin in.
Kan iemand mij vertellen of een Awakenings fan zich op DV kan vermaken?
Ik heb totaal geen beeld van DV.. ouder publiek, massaal & gezellig?
stukje? zeg maar 3 kwartier!
het was altijd gratis!!!!
Met de trein naar Amsterdam Sloterdijk. Vanaf daar met de pendelbus (5 euro). Daarna een stukje wandelen naar de entree.
Dat is al!
Nog een week en dan gaat het bijna beginnen!!
Uitspraak van Wickey de Viking™ op zaterdag 5 juli 2008 om 09:26:
Met de trein naar Amsterdam Sloterdijk. Vanaf daar met de pendelbus (5 euro). Daarna een stukje wandelen naar de entree.
Dat is al!
NOG MINDER DAN 6 DAGEN!!
decor en aankleding op Dance Valley vind ik toch wel goed
Nog even paar daagjes werken, kaartje kopen en dan knallen
Een lift zoeken
Een lift zoeken
Een lift zoeken
ik heb nog 4 kaarten te koop....
voor de normale prijs uiteraard
want ik wil mijn nieuwe jurkje persé aan
Fiets: volg de borden die de fietsroute aangeven. Ja duh, maar waar vandaan beginnen die borden dan?
Maar ik denk dat ik digweed ook oversla omdat ik dan geen zin heb om te verplaatsten
Das altijd mijn probleem.
Ik krijg de DV-site niet geopend. Wie weet hoe ik op DV met het OV kan komen?
Ben nog aan het twijfelen.......
even nog paar dagen zonnedans doen
Weer of geen weer altijd Dance Valley weerlaatste aanpassing 8 juli 2008 09:20
Ik lach bij deze ook even de mensen uit die met te veel kaarten in hun mik zitten, en gehoopt hadden deze met winst te verkopen.
Stakkers (n)
DV gaat 'm niet worden voor me dit jaar denk
niet?
nee man, afgeracht tering kut duur **** festival
Superrupsje, hoe hebben jullie naar Awake fest gereden??
Denk voor jou die afslag via halfweg dan moeten jullie al halverwege zijn, dan lijkt mij logisch borden volgen spaarnwoude, snowplanet, het makkelijkst N202 volgen en anders de weg die parallel ernaast loopt.
Het bleek dat bij navraag bij mijn vriendin zij ook verdwaald was, en zij kwam richting Amsterdam, jullie komen van de andere kant af.
ja, nu klopt het plaatje.
En volgens mij zie je op de foto van het veld waar al die tenten staan gras op de plek waar ze stonden, en zand op de plek waar je kon lopen. Ik had het andersom verwacht
hopelijk gaat de organisatie wel wat doen aan de blubber
hopelijk gaat de organisatie wel wat doen aan de blubber
dan zijn wij al aanwezig
dan zijn wij al aanwezig
http://www.google.com/maps?f=q&geocode=&q=52.446290,+4.672762&ie=UTF8&t=h&z=16&iwloc=addr
Je moet natuurlijk wel de software op je pc hebben staan om de map te kunnen installeren
welke software is dat dan?
Gaat om de telefoon
welke software is dat dan?
Ik heb net de Mobile Dance Valley map gedownload op mijn telefoon. Ik moet zeggen dat deze er erg gaaf en handig uitziet. Handige plattegrond en time table met alarmfunctionaliteit. Ziet er super uit.
En nou wil ik niemand meer horen zeuren hoor!
Misschien voor het eerst in jaren dan toch maar de dag ergens anders afsluiten dan de mainstage, hoewel dit natuurlijk wel de mooiste locatie is.
Zeker alleen maar op de grote feesten geweest waar hij draaide...want in de MatriXX vorig jaar September heeft ie de oude Tiësto laten zien en horen...damned wat n knalset was dat (en erg onverwacht eerlijk gezegd)
laatste uurtje samen met Ferry b2b gaat knallen en geloof me dan kun je de oude gouryella/magik plaatjes wel verwachten
Je kunt de Mobile map op 2 manieren installeren
Misschien voor het eerst in jaren dan toch maar de dag ergens anders afsluiten dan de mainstage, hoewel dit natuurlijk wel de mooiste locatie is
Je kunt de Mobile map op 2 manieren installeren. Als je Internet op je telefoon hebt dan ga je naar http://dance.nulaz.com/get/.
wordt mooi weer
tis wel te hopen
nope.. was beetje sarcastisch
knmi: 80% kans op neerslag.. hoe gay!
daarom blijven wel wel hopen
Ze hebben al moeite om het weer voor de volgende dag goed te voorspellen dus
er is nog genoeg hoop
http://www.nu.nl/news/1649052/2101/Dance_Valley_bijna_uitverkocht.html
ach en kans op een bui wil niet zeggen dat t de hele dag gaat plensen....die waaien lekker over daar om ergens anders neer te vallen
http://www.nu.nl/news/1649052/2101/Dance_Valley_bijna_uitverkocht.html
10.00 ben ik er
poncho aan, warme kleren
Ik heb net de Mobile Dance Valley map gedownload op mijn telefoon. Ik moet zeggen dat deze er erg gaaf en handig uitziet. Handige plattegrond en time table met alarmfunctionaliteit. Ziet er super uit.
Voor de liefhebbers hierbij de link.
http://dance.nulaz.com/get/gr.php
Gewoon je telefoonselecteren en downloaden op je telefoon. Je moet natuurlijk wel de software op je pc hebben staan om de map te kunnen installeren.
heb het ook gedaan maar hoe kan je hem dan openen op je tel? heb btw Nokia N82 heb het opgeslagen op m'n geheugenkaart maar zou niet weten waar ik het nu kan openen?
Ik gebruik eigenlijk altijd windguru.com voor het kitesurfen en de kitespot ijmuiden ligt heel dichtbij bij D-V. Windguru is best wel positief over zaterdag. Valt wel wat neerslag maar is niet zo heel erg veel.
De organisatie adviseert danceliefhebbers die het feest willen bezoeken voor de zekerheid alvast een kaartje in de voorverkoop aan te schaffen
pffff, tuurlijk.... het zal bijna uitverkocht zijn met deze weersvoorspellingen...
inderdaad eeuwige truc.
Wees blij dat ze iets zeggen. als het echt uitverkocht raakt, worden mensjes gefrustreed en word het ineens een commercieël kutfeest.....
Wees blij dat ze iets zeggen. als het echt uitverkocht raakt, worden mensjes gefrustreed en word het ineens een commercieël kutfeest.....
Die kans lijkt mij erg klein, al jaren niet uitverkocht en nu met 11.000 extra kaarten wel
weet ik gelijk hoe ik moet fietsen
heb het ook gedaan maar hoe kan je hem dan openen op je tel? heb btw Nokia N82 heb het opgeslagen op m'n geheugenkaart maar zou niet weten waar ik het nu kan openen?
Telefoon
Godver, hoe weet je welke Telefoons het accepteerd en welke niet
Doe mij maar gewoon de oude vertrouwde lekkere timetable wijve
je gaat niet eens
huh?? wij doen alles nog met de tam-tam... hoe werkt dat dan?? sturen ze die met een postduif?
wat zit jij je nou weer druk te maken?? je gaat niet eens
Bij welke winkels verkopen ze poncho's? Hema?
daar heb je een punt...
LOL bijna uitverkocht, dat zeggen ze altijd. En dan hoor je vrijdag: "LAATSTE" kaarten aan de deur! En anders hebben we Marktplaats nog
Beetje voorspelbaar allemaal, ook de weerverwachting in de nieuwsberichten is bullshit. Denken ze dat iedereen achterlijk is ofzo?Ze kunnen beter nieuwsberichten rondsturen met "UDC zet 15.000 poncho's klaar"..en "UDC pakt festivalterrein goed aan met houtsnippers!". Dáár trek je mijn inziens wèl mensen mee!
maar helaas met regen
Hehe thnx voor de foto, weet ik gelijk hoe ik moet fietsen
Ze kunnen beter nieuwsberichten rondsturen met "UDC zet 15.000 poncho's klaar". En "UDC pakt festivalterrein goed aan met houtsnippers!". Dáár trek je mijn inziens wèl mensen mee!
tis wel te hopen
wat zit jij je nou weer druk te maken?? je gaat niet eens
T ziet er zeker wel leuk uit hoor op je telefoon
Wat doen jullie, dames? Heb aan de ene kant geen zin om in een lange broek naar DV te gaan, maar ja, een jurkje en dan bibberen is ook niks natuurlijk!
Ben niet zo in de stemming voor een rokje
Maar na een paar uur denk ik dat ik mn telefoon de valley in keil omdat ik er geen reet meer van snap
T ziet er zeker wel leuk uit hoor op je telefoon (voor diegen waar het niet bij is gelukt, ik zou zeggen kom zaterdag ff kijken bij me )
Maar na een paar uur denk ik dat ik mn telefoon de valley in keil omdat ik er geen reet meer van snap
*vraagt vriendelijk ook papieren time-tables uit te delen*
weet nog niet of ik een rokje aan doe
Maar wel met z'n drieën op de fiets hè? Want dat staat er op het bord. Met minder dan drie man op de fiets mag je niet naar binnen!
wordt voor mij een rokje denk ik,met panties welteverstaan, als je dan natregent ben je ook zo weer droog, is wel zo confortabel
Saai!
1 gratis via de mail
Of ik kan 2 keer gaan voor de prijs van 1
Ja nou dan moet ik wel me andere kaartje zien te verkopen
2e poging om je te meeten maar nou kunnen we niet hakken in de early zoals bij defqon
multigroove tent
open zullen ze wel zijn, gefocust is een andere vraag )
Oeeeeh de oplossing voor de regen!
Krijg ineens weer zin
Dat zal bij mij niet minder zijn
Ik moet dus op zoeken naar grote ongefocuste ogen
grote ongefocuste ogen, komt goed want zullen er vast weinig van zijn
Hehe, GROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTE ongefocusde scheelstaande ogen
LOL bijna uitverkocht, dat zeggen ze altijd. En dan hoor je vrijdag: "LAATSTE" kaarten aan de deur!
Na mijn stranding bij de RAI in amsterdam met -5 ofzo voor een uur of 2 )
welk station is t dichtste in de buurt van dance valley?
Buienradar! vanaf 11:00 uur tot 17:00 uur zie je deze afbeelding heel nederland blauw en vanaf 20:00 uur tot 23:00 zie je geen blauwe vlekken meer boven nederland dus als we mazzel hebben blijft het in de avond droog.
http://www.weer.nl/nl/home/weer/nederland/actueel_en_verwacht_weer.html
Weer gaat helemaal goedkomen
Beter kijken
Als ik op zaterdag kijk valt het mij mee helemaal waar spaarnwoude ligt. Tenminste geen dondere wolken meer. Noorden wordt het slechter als in het westen/zuidwesten .
Ja nou ik zie toch overal regenwolken
Het is alleen de weerkaart van zondag 13 juli...
jij begint met je smiley
De zon schijnt
Ze hebben de afgelopen week echt geen kaart verkocht als je naar het weer hebt gekeken. Veel mensen wachten morgen zelf af om te bepalen wat ze doen. Ben benieuwd of er ergens nog opeens een leuke "win-een kaart-actie" opduikelt.
De politie gaat deze zomer op dancefestivals streng controleren op drugsbezit. Agenten zijn zowel bij de ingang als op de festivalterreinen in uniform en burger aanwezig. Verder gebruiken agenten weer drugshonden om verdovende middelen op te sporen
Volgens de politie heeft verscherpte controle in de afgelopen jaren tot meer aanhoudingen en minder problemen door drugsgebruik geleid.
Politie en justitie laten eveneens weten dit jaar een zero tolerancebeleid op het gebied van drugs te voeren , Dance Valley (12 juli, Spaarnwoude)
of je neemt wel... of je neemt niet wat mee
niet meer middenin de tent ff een sleutel tevoorschijn tover
voorzichtiger geworden
Weet iemand of je ook enkel een kaartje naar Sloterdijk kunt kopen voor de pendelbussen? Wij worden 's middags gebracht, en we willen met de trein terug.
Weet iemand of je ook enkel een kaartje naar Sloterdijk kunt kopen voor de pendelbussen
Op de terugweg is het toch altijd gewoon instappen geblazen en niemand die er omkijkt naar een kaartje??
Weet iemand of je ook enkel een kaartje naar Sloterdijk kunt kopen voor de pendelbussen? Wij worden 's middags gebracht, en we willen met de trein terug.
morgen wordt het heel de dag droog weer...
Net ff buienradar gechecked...
Gelukkig kan alles wat nu valt straks niet meer vallen
Het is hier (haarlem) zulk mooi weer........... NOT, tering, bakken uit de hemel en onweer.
tering, bakken uit de hemel en onweer
hoop dat de regewn die nu valt snel wegzakt daar... er valt zoveel
plensvalley
Maak je allemaal maar geen zorgen. Vanaf 11uur is het droog en vanaf dan schijnt af en toe de zon. Let maar op.
Gelukkig kan alles wat nu valt straks niet meer vallen
Ik doe gewoon een korte broek aan vandaag
Dit ziet er goed uit!
Het gaat gewoon een herhaling van defqon en awakenings worden, slechte voorspellingen, mietjes haken af, en uiteindelijk heerlijk festivalweer
Misschien ga ik dit jaar er maar eens heen
jij ook al bewn nog maar een uurtje verder gaan slapen en toen werrd ik wakker van een zonnestraaltje
tuurlijk gaat gewoon goed komen vandaag!!!
we hebben er zin in!!
ik woon ook dichtbij maar nu.... regen
hoop dat de grond beetje goed is
Nog wel maar ik zie ook blauwe lucht hier dan...
Wat een poep weer zeg bah.. heb al geen eens zin meer om te gaan.
ergens live te volgen?
moet goedkomen als ik dit zie
als ik nu naar buiten kijk ZON!!!!