| Betreft: | evenement: Dance Valley Festival 2008, zaterdag 12 juli 2008 om 10:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
aan de site te zien is de HQ in een tent
Heb vertrouwen het is een outdoor stage!
vorig jaar hadden ze de HQ al verknalt door er een lawaaierige techno tent naast te zetten,nu dit 
Vorig jaar was het een buiten area, had helemaal geen last van de techno tent. Rush was toppie!!
laatste aanpassing
vorig jaar hadden ze de HQ al verknalt door er een lawaaierige techno tent naast te zetten,nu dit
Tent wel gezien maar zeker geen last van gehad! HQ was top en wordt het weer!!!!
Heb vertrouwen het is een outdoor stage!
Hoop het ook!!! (als het mooi weer is
Oeee, ik heb er ook echhtt zin ann!! 
Jepp, overtuigd!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juni 2008 om 22:46:TUURLIJK word t mooi weer
Jepp, overtuigd!
HET beste feest in de buitenlucht!! DAMN, MysteryLand is leuk, maar DanceValley is de overtreffende trap!! Je komt er altijd mensen tegen die je verder nooit ziet, die je tegenkomt van HEEEEEE hoe gaat het met jou,... en waarvan je later de fuck niet meer weet hoeze heten!.....
DANCEVALLEY...here i come!!!

DANCEVALLEY...here i come!!!
denk dat ik dit jaar ook maar eens aanwezig ga zijn weer
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juni 2008 om 22:21:Piet neemt op...
Haha heeeel flauw pietermansch
Nog een maandje! Time flies...thank god
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 20:41:De kaartjes zijn al een tijdje binnen, begint nu wel dichtbij te komen
Kan niet wachten op hét feest van het jaar
Same here... een jaar geen Dance valley is een jaar niet geleefd.
Ik heb er echt goede zin an!!
Lekker heel de dag bij de HQ en Multigroove tenten rondhangen.
Misschien nog eens een keer in het reuzenrad... wat ik al jaren roep, maar waar het elke keer niet van komt... (Hoe kan dat dan?)
Nog iets meer dan 23 dagen!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 01:50:Same here... een jaar geen Dance valley is een jaar niet geleefd.
Ik heb er echt goede zin an!!
Heb 3 jaar gemist
Dubbel veel zin in dus
Uitspraak van GeitenBreier op vrijdag 20 juni 2008 om 22:03:Uitspraak van Dr.Göbb. op donderdag 19 juni 2008 om 10:09:
precies 23 dagen, toch?
22 om prezies te zijn
20... en dan is het alweer 35 minuten begonnen!
vandaag maar eens kaartjes halen 
Uitspraak van Debby&Henk op maandag 23 juni 2008 om 10:32:vandaag maar eens kaartjes halen
hadden jullie die nog niet?
FOEI!