| Betreft: | evenement: Dance Valley Festival 2008, zaterdag 12 juli 2008 om 10:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 23:46:Ik ben benieuwd hoe het met de kaartverkoop staat..!??!
Iemand enig idee?
Geen idee
Had al verw8 dat het wel uitverkocht zou zijn
Uitspraak van not the real J.Morrison (marc) op dinsdag 24 juni 2008 om 11:11:dance valley uitverkocht?
ze strooien ieder jaar met vrijkaarten volgens mij?!
zelfs dan gaat het niet uitverkocht
23 dagen
Uitspraak van GeitenBreier op vrijdag 20 juni 2008 om 22:03:22
21
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 11:34:20...
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2008 om 20:12:Nog 19
zijn we gestopt met tellen?? nog maar 18
ik heb net even met de weergoden gebeld en ze hebben beloofd om 12 juli mooi weer te leveren rond spaarndam
laatste aanpassing
Pas over 18 dagen
ik heb net even met de weergoden gebeld en ze hebben beloofd om 12 juli mooi weer te leveren rond spaarndam
Ze beloven wel vaker wat
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2008 om 21:22:Uitspraak van Vfreaky op dinsdag 24 juni 2008 om 21:17:
Pas over 18 dagen
17 dagen en 14 minuten tot Dance Valley 2008!!
Gouryella
Ben dan een HQ fan, maar dat vind ik ook wel lekker hoor!!
Pfff elk jaar verdomme weer t zelfde liedje!
Je wilt super graag naar een feest, maar niemand die met je mee wilt/kan..
Dan vinden ze t niet leuk, hebben geen zin, geen geld, vinden t wel leuk maar doen er verder niks mee, wachten op het laatste moment zodat er geen kaarten meer zijn
Elk jaar kan ik niet naar een feest vanwege dit gezeik!
It sucks!
Dan vinden ze t niet leuk, hebben geen zin, geen geld, vinden t wel leuk maar doen er verder niks mee, wachten op het laatste moment zodat er geen kaarten meer zijn
It sucks!
kaartjes zijn binnen 
Uitspraak van *Janientje* op woensdag 25 juni 2008 om 18:15:Pfff elk jaar verdomme weer t zelfde liedje!
It sucks!
je mag wel met mij mee
Uitspraak van Debby&Henk op woensdag 25 juni 2008 om 19:15:kaartjes zijn binnen
waren al maanden binnen
een vet filmpje
relatie is over dus vandaar...
nah! hoe ken dat nou weer
waren al maanden binnen
je gaat me toch niet wijsmaken dat je ook nog naar dancevalley gaat he? word wel een beetje veel allemaal voor je
na zo'n lange stop moet je het wel weer rustig opbouwen hoor
Ferry Corsten & Tiësto gaan back 2 back draaien op Dance Valley! 
http://trance.nu/v4/news/ti-sto-ferry-corsten-write-dance-history
http://trance.nu/v4/news/ti-sto-ferry-corsten-write-dance-history
Uitspraak van Dancemania op woensdag 25 juni 2008 om 21:43:Ferry Corsten & Tiësto gaan back 2 back draaien op Dance Valley!
GOURYELLA!
Uitspraak van Dancemania op woensdag 25 juni 2008 om 21:43:Ferry Corsten & Tiësto gaan back 2 back draaien op Dance Valley
Staat inmiddels ook op udc.nl
Uitspraak van Dancemania op woensdag 25 juni 2008 om 21:43:Ferry Corsten & Tiësto gaan back 2 back draaien op Dance Valley!
Super!!