Partyflock

Forumonderwerp · 997724
15154x bekeken
Betreft: evenement: Dance Valley Festival 2008, zaterdag 12 juli 2008 om 10:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
[img width=144 height=600 cacheid=000044c500008714eb1de8a41a022ba42c]http://img352.imageshack.us/img352/685/digidv1rj0.jpg[/img]

Dit is de nieuwe poster van Dance Valley!!!!

Ziet er vet uit!!
Misschien ga ik dit jaar er maar eens heen :D
Waarschuw beheerder
Hoop Dat het Geen Plans Valley Weer Gaat Worden! Maar Het Zit Er Dik in! Lang Leven poncho :D

Waarschuw beheerder
Met alle respect, maar Tiesto heeft in NL de afgelopen 2 jaar geen indrukwekkende sets meer neergezet als hij in NL optredens had. Puur zijn albums aan het afspelen, maar knallen deed ie niet meer.

Zeker alleen maar op de grote feesten geweest waar hij draaide...want in de MatriXX vorig jaar September heeft ie de oude Tiësto laten zien en horen...damned wat n knalset was dat (en erg onverwacht eerlijk gezegd) Hij kan t wel degelijk....en denk dat hij zn 1e set op DV (solo) zn ISOS sound laat horen en daarna t laatste uurtje samen met Ferry b2b gaat knallen en geloof me dan kun je de oude gouryella/magik plaatjes wel verwachten :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op woensdag 9 juli 2008 om 10:01:
Zeker alleen maar op de grote feesten geweest waar hij draaide...want in de MatriXX vorig jaar September heeft ie de oude Tiësto laten zien en horen...damned wat n knalset was dat (en erg onverwacht eerlijk gezegd)

idd, en wij hebben wel meer van die goede sets van hem gehoord....
laatste uurtje samen met Ferry b2b gaat knallen en geloof me dan kun je de oude gouryella/magik plaatjes wel verwachten

:bounce:
Waarschuw beheerder
Tiesto is coming full circle
wordt echt de mooiste set van de dag/avond :9
Waarschuw beheerder
Hij kan t wel degelijk....en denk dat hij zn 1e set op DV (solo) zn ISOS sound laat horen en daarna t laatste uurtje samen met Ferry b2b gaat knallen en geloof me dan kun je de oude gouryella/magik plaatjes wel verwachten

:honger: OP NAAR DE VALLEY :honger:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zwollywood op dinsdag 8 juli 2008 om 20:21:
Je kunt de Mobile map op 2 manieren installeren

Net ff gedaan! Dat is vette shit hey! Ik ga zekers die "waar ben ik" knop gebruiken als ik daar ben, kijken of het werkt!
Was zaterdag nog ff op het terrein maare pff wat een blubber :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :lief:Peanut and Butter:lief: op woensdag 9 juli 2008 om 07:27:
Misschien voor het eerst in jaren dan toch maar de dag ergens anders afsluiten dan de mainstage, hoewel dit natuurlijk wel de mooiste locatie is

Carl Cox als afsluiter is ook niet verkeerd..in 2004 sloot die ook af :kwijl:

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
nog 1tje dan maar :)

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
hmmmmmmmmmmmmmm wat heb ik een zin in dit feest :honger:
met de dag komt steeds meer trek, zaterdag ben ik een uitgehongerd feest beest :9 :P

Uitspraak van Zwollywood op dinsdag 8 juli 2008 om 20:21:
Je kunt de Mobile map op 2 manieren installeren. Als je Internet op je telefoon hebt dan ga je naar http://dance.nulaz.com/get/.

Thanks (y) heb het gedownload naar m`n Nokia95, wat handy zeg (y) ziet
er goed uit en voor het checken van de line-up ontzettend handig! :D
Waarschuw beheerder
net drie VIP/crew kaartjes ontvangen woooaaaaahhh!!!!

ik doe internet werkzaamheden voor UDC (cms koppelingen, profiles) maar dit had ik niet durven dromen.
Perfecto UDC

Thnx
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr.ik op woensdag 9 juli 2008 om 14:14:
net drie VIP/crew kaartjes ontvangen woooaaaaahhh!!!!

leuk, zonder VIP-area :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op woensdag 9 juli 2008 om 15:14:
Ze hebben al moeite om het weer voor de volgende dag goed te voorspellen dus

dat is zeker waar ;)
Uitspraak van >RaoulDuke< op woensdag 9 juli 2008 om 15:14:
er is nog genoeg hoop

ja toch :D
Waarschuw beheerder
ach en kans op een bui wil niet zeggen dat t de hele dag gaat plensen....die waaien lekker over daar om ergens anders neer te vallen
Waarschuw beheerder
precies, die 3-6 mm regen kan overal vallen ;-)
Gewoon niet lullen en :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.nu.nl/news/1649052/2101/Dance_Valley_bijna_uitverkocht.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op woensdag 9 juli 2008 om 15:50:
http://www.nu.nl/news/1649052/2101/Dance_Valley_bi­jna_uitverkocht.html

Ik geloof er helemaal niks van, maar goed, we zullen het zien ...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op woensdag 9 juli 2008 om 15:33:
ach en kans op een bui wil niet zeggen dat t de hele dag gaat plensen....die waaien lekker over daar om ergens anders neer te vallen

precies. Ik gebruik eigenlijk altijd windguru.com voor het kitesurfen en de kitespot ijmuiden ligt heel dichtbij bij D-V. Windguru is best wel positief over zaterdag. Valt wel wat neerslag maar is niet zo heel erg veel.

Uitspraak van Debby&Henk op woensdag 9 juli 2008 om 15:50:
http://www.nu.nl/news/1649052/2101/Dance_Valley_bi­jna_uitverkocht.html

Ja ben benieuwd :)

Waarschuw beheerder
Ik zat aldoor te dubben over een kaartje ivm het weer :bloos: (te vaak in de regen festivals gehad) 8)
Maar de filmpjes van Carl Cox hebben me doen overtuigen :lol:
Damn...nu echt zin! :banana: Als t regent..poncho aan, warme kleren en klaar :cheer: :woop:

*scheurt naar de winkel* O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 19:25:
10.00 ben ik er

enthousiasteling :p

Wij ook vorig jaar om 10 uur al binnen vooral om de file te vermijden en we konden als een van de eerste het terrein weer afrijden :D

Maak me wel zorgen over dat weer hoor :s
Had zo graag bij de madhouse stage gestaan maar als het regent :nee:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2008 om 16:50:
poncho aan, warme kleren

Daarom! ik hoef er niet als een poppetje bij te lopen hoor als het koud is :lol:
Lekker comfortabel en warm moet je zien hoe je het naar je zin gaat hebben ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwollywood op dinsdag 8 juli 2008 om 19:25:
Ik heb net de Mobile Dance Valley map gedownload op mijn telefoon. Ik moet zeggen dat deze er erg gaaf en handig uitziet. Handige plattegrond en time table met alarmfunctionaliteit. Ziet er super uit.

Voor de liefhebbers hierbij de link.

http://dance.nulaz.com/get/gr.php

Gewoon je telefoonselecteren en downloaden op je telefoon. Je moet natuurlijk wel de software op je pc hebben staan om de map te kunnen installeren.

heb het ook gedaan maar hoe kan je hem dan openen op je tel? heb btw Nokia N82 heb het opgeslagen op m'n geheugenkaart maar zou niet weten waar ik het nu kan openen?
laatste aanpassing

Artiest Sirius
Waarschuw beheerder
DANCE VALLEY BIJNA UITVERKOCHT!!!

PURMEREND - Het dancefestival Dance Valley, dat zaterdag in recreatiegebied Spaarnwoude wordt gehouden, is bijna uitverkocht. De organisatie adviseert danceliefhebbers die het feest willen bezoeken voor de zekerheid alvast een kaartje in de voorverkoop aan te schaffen.

"We achten de kans klein dat er zaterdag nog kaarten aan de kassa te koop zijn", aldus directeur van organisator UDC, Brian Bout. Als het feest uitverkoopt, zijn in totaal 55.000 kaarten over de toonbank gegaan.

Tijdens het festival zijn zaterdag op vijftien verschillende podia meer dan 150 artiesten te zien en te horen. Grote namen die hun platen komen draaien zijn onder anderen Carl Cox, Tiësto, Ferry Corsten, Tom Harding en DJ Jean.

Publiek

Vorig jaar bezochten ongeveer 44.000 bezoekers het evenement. Met dat aantal was Dance Valley destijds ook uitverkocht. Dit jaar kan de organisatie meer publiek toelaten omdat het meer ruimte tot zijn beschikking heeft.

ZIE OOK:
http://www.nu.nl/news/1649052/2101/Dance_Valley_bijna_uitverkocht.html

edit:
Zie dat het net al hiervoor gepost is :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2008 om 17:17:
De organisatie adviseert danceliefhebbers die het feest willen bezoeken voor de zekerheid alvast een kaartje in de voorverkoop aan te schaffen

:lol:

altijd weer de bekende verkooptruc.. :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op woensdag 9 juli 2008 om 17:13:
heb het ook gedaan maar hoe kan je hem dan openen op je tel? heb btw Nokia N82 heb het opgeslagen op m'n geheugenkaart maar zou niet weten waar ik het nu kan openen?

Als t goed is staat t bij toepassingen...

Uitspraak van Sebastiaan™ op woensdag 9 juli 2008 om 16:25:
Ik gebruik eigenlijk altijd windguru.com voor het kitesurfen en de kitespot ijmuiden ligt heel dichtbij bij D-V. Windguru is best wel positief over zaterdag. Valt wel wat neerslag maar is niet zo heel erg veel.

gaan we daar van uit! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2008 om 17:29:
De organisatie adviseert danceliefhebbers die het feest willen bezoeken voor de zekerheid alvast een kaartje in de voorverkoop aan te schaffen

:lol:

pffff, tuurlijk.... het zal bijna uitverkocht zijn met deze weersvoorspellingen...

inderdaad eeuwige truc.

:gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KYA op woensdag 9 juli 2008 om 18:20:
pffff, tuurlijk.... het zal bijna uitverkocht zijn met deze weersvoorspellingen...

inderdaad eeuwige truc.

:gaap: word moe van jou......

Wees blij dat ze iets zeggen. als het echt uitverkocht raakt, worden mensjes gefrustreed en word het ineens een commercieël kutfeest.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op woensdag 9 juli 2008 om 19:09:
Wees blij dat ze iets zeggen. als het echt uitverkocht raakt, worden mensjes gefrustreed en word het ineens een commercieël kutfeest.....

Dus...
Waarschuw beheerder
maar dat zeggen ze bij decibel ook dat het bijna is uitverkocht.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op woensdag 9 juli 2008 om 19:18:

hoor je altijd en overal..
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op woensdag 9 juli 2008 om 19:09:

Die kans lijkt mij erg klein, al jaren niet uitverkocht en nu met 11.000 extra kaarten wel? :lol:

Waarschuw beheerder
Heb hier wel is voorbij zien komen dat dancevalley bijna nooit uitverkocht is geweest :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op woensdag 9 juli 2008 om 19:23:
Die kans lijkt mij erg klein, al jaren niet uitverkocht en nu met 11.000 extra kaarten wel

wonderen zijn de wereld nog niet uit. Voorgaande jaren stond ferry vs tiesto niet op de line-up :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Andre®* op woensdag 9 juli 2008 om 19:18:

Die is wel zo goed als uitverkocht :jaja:

Waarschuw beheerder
[img width=410 height=273]https://album.partyflock.nl/45033640.jpg[/img]

Nog twee dagen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 juli 2008 om 19:26:
Nog twee dagen!!

:banana:
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe thnx voor de foto, weet ik gelijk hoe ik moet fietsen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op woensdag 9 juli 2008 om 19:31:
weet ik gelijk hoe ik moet fietsen

psies, geen tijd te verliezen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op woensdag 9 juli 2008 om 17:13:

Onderstaande had ik al eerder gepost, maar hier nog een keer. Dit moet voor jou dan wel lukken.

Je kunt de Mobile map op 2 manieren installeren. Als je Internet op je telefoon hebt dan ga je naar http://dance.nulaz.com/get/.

Indien je geen Internet hebt, kun je de Mobile map via eerder genoemde link downloaden. De software om de map van je PC naar je telefoon te installeren verschilt per telefoon. Ik heb bv. een Nokia N73 en met de software van de Nokia PC Suite kan ik de Mobile map op mijn telefoon installeren. Nogmaals het verschilt per merk telefoon welke software je nodig hebt.

Waarschuw beheerder
ik ben er maar geeneens aan begonnen man.. :nocheer:
Waarschuw beheerder
T ziet er zeker wel leuk uit hoor op je telefoon (voor diegen waar het niet bij is gelukt, ik zou zeggen kom zaterdag ff kijken bij me ;))

Maar na een paar uur denk ik dat ik mn telefoon de valley in keil omdat ik er geen reet meer van snap :D

*vraagt vriendelijk ook papieren time-tables uit te delen*