Partyflock

Forumonderwerp · 978031
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind t behoorlijk waardeloos! Zo erg dat ik het ff moet melden. Hoop dat t nog beter wordt, maar vrees van niet. Het is te licht, en t geluid is slecht. Jammer hoor

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
shit happens 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb t wel naar mn zin hoor. Ik ben altijd vrolijk :d En t begint gelukkig al iets beter te worden
Waarschuw beheerder
Haal eens 5 bier voor me, ik sta rechts voor de dj
Waarschuw beheerder
donateur
Tis nogsteeds kut! Lijkt gvd wel hardstyle! En bier is vies! Nepfeest!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee. Kwam vandaag terug van vakantie. D8 naar een feest te gaan. Maar tis 11x nix. Ik ga zo weg hier. Kut mc's verpesten t helemaal. Gvd geen 5 sec hun bek dicht!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb me prima vermaakt anders. Vooraan goed geluid, goede bass en zeer goede sfeer.

Waarschuw beheerder
kan weinig beoordelen over het feest, was nog geen­ half uur binnen en mocht alweer naar buiten :S je m­ag ook nix meer tegenwoordig :| hahaha kan weleens ge­beuren..neem je een nakkie en voel je in 1x een ha­nd op je schouder, risico van het vak...maar iig i­s me nacht toch nog fijn verlopen :) thanx (k) chicken :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SuspiE op zondag 21 oktober 2007 om 05:17:
Vooraan goed geluid

ja, en achteraan hoorde je niks :S

Waarschuw beheerder
donateur
het slechtse feest ooit echt belachelijk trieste bedoeling!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
het geluid was echt slecht en zacht de muziek was ook echt te kut en er waren maar 5 normale lui daaro!!!voor de rest alleen maar leipo's.echt een kut feest dus een avondje jostie band krijg je denk ik nog meer waar voor je geld! van de 15 jaar dat ik naar feesten ga is dit wel het hoogte punt van waardeloos!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
waarom lukt het UDC nou nooit om eens een feest te organiseren waar je echt kippevel van krijgt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 07:27:
waarom lukt het UDC nou nooit om eens een feest te organiseren waar je echt kippevel van krijgt...

Misschien, omdat ze geen feesten geven voor het publiek, maar om er zelf beter van te worden?
Waarschuw beheerder
zowww, beter dat ik niet geweest ben zo te horen.
Werkzaam bij UF Events
Artiest {SHOWLIST artist 34781, 75120, 39433}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boomertje op zondag 21 oktober 2007 om 09:33:

me 2,wou eerst ook gaan maar heb dus ook geen onverstandige keus gemaakt..
hoe was de aankleding dan:O omdat daar zoveel ophef over was...ben benieuwd...
Waarschuw beheerder
+1
hahhaha was het nou egt zon kutfeest of waren de mensen gewoon kut op dit feest??? :lol:

Iemand Akira horen draaien????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ N-tec ] op zondag 21 oktober 2007 om 09:43:
hoe was de aankleding dan

3x niks... geluid was nog minder..

Leek wel of ze de opgeblazen speakers van de westfalenhallen van moh 2006 hebben overgekocht.. kraken die ouwe troep!

En dan de laatste 2 uurtjes eindelijk wat pittig draaien.. :S dan ben je telaat... wij zijn weggegaan toen partyraiser net bezig was.

Waarschuw beheerder
Geluid was zeker zwaar klote
en volgens mij had de volumeknop
ook een eigen wil ofzo! :S
Vond echt vies tegenvallen! We waren om
half 5 weg gegaan. En die ophidian moet zijn
koffers pakken en op een onbewoond eiland gaan zitten! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 11:29:
En die ophidian moet zijn
koffers pakken en op een onbewoond eiland gaan zitten!

ga je mond spoelen (Y)

Uitspraak van Low Tempo Sucks op zondag 21 oktober 2007 om 11:14:
3x niks... geluid was nog minder..

Leek wel of ze de opgeblazen speakers van de westfalenhallen van moh 2006 hebben overgekocht.. kraken die ouwe troep!

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur

Over smaak valt wel te twisten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ N-tec ] op zondag 21 oktober 2007 om 09:43:
hoe was de aankleding dan

paar grappige lichtschermen en een show met glitters...
Maar geen Q-Dance achtige verbouwingen met monsters en 8 kleuren lasers...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Low Tempo Sucks op zondag 21 oktober 2007 om 11:14:

idd, t klonk echt nergens naar

volgens mij had de volumeknop
ook een eigen wil ofzo! :S

tja heel af en toe leek t ff goed te klinken, maar dat was dan maar heeel ff
het was ook veel te licht binnen
er hingen rijen met schijnwerpers die heel de nacht aan stonden
echt behoorlijk lelijk
Uitspraak van Boomertje op zondag 21 oktober 2007 om 09:33:

daar mag je best blij om wezen ja
het was daar zo kut dat ik maar met mn tel dit topic heb gemaakt
en normaal drink ik meer water, en pis ik 1 of 2 keer, de rest verdampt
gister echt een record aan pissen op een feest behaald omdat ik nix uit kon zweten van t stil staan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op zondag 21 oktober 2007 om 02:43:
Ik vind t behoorlijk waardeloos!

Mee eens.
Ik ben naar dit feest gegaan omdat partyraiser toch wel wat harder draaid dan de standaard dj's met hun mainstream. Dacht ook aan de line-up te zien dat het wel hard zou worden...
Niks was minder waar. Wat een kut mainstream de hele nacht. Volgens mij is hardstyle harder... Ophidian ronduit zielig. Promo heeft mij nog nooit kunnen overtuigen, ja misschien laatste 3 nummertjes ofzo. Electronic pig ben ik al helemaal klaar mee.
Totdat het einde kwam, want daar kwam ik eigenlijk voor. Volume ging harder. Vanaf Partyraiser vs Tieum. Helden. Radium held. Akira/Vizitor helden. Wel jammer achja je leert er weer van.
Waarschuw beheerder
donateur

FOEI!
Uitspraak van Ruud Awakening op zondag 21 oktober 2007 om 11:42:

Klopt, maar over kwalitatief goede muziek niet ;)
Of je 't dan mooi vind is wat anders :yes:

Waarschuw beheerder
Was kut inderdaad! Echt totaal geen sfeer, van de paar duizend man die er was stonden er mss 50 te springen!
En verder veelste licht, moet je niet doen in zo'n kleine ruimte. Echt een tegenvaller 1ste klas voor 40 euries:(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 13:15:
Vanaf Partyraiser vs Tieum. Helden. Radium held. Akira/Vizitor helden.

pfff, wat een takkeherrie :D Ik wordt oud
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben naar dit feest gegaan omdat partyraiser toch wel wat harder draaid dan de standaard dj's

Want hij is harder, hij is harder, hij is harder dan de rest 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] daphie op zondag 21 oktober 2007 om 13:10:
maar goed :lol: het feit dat de topic opener tijdens het feest aan het pf'en zegt ook al meer dan genoeg :P

dat bedoel ik
Dacht ook aan de line-up te zien dat het wel hard zou worden...
Niks was minder waar. Wat een kut mainstream de hele nacht. Volgens mij is hardstyle harder... Ophidian ronduit zielig. Promo heeft mij nog nooit kunnen overtuigen, ja misschien laatste 3 nummertjes ofzo. Electronic pig ben ik al helemaal klaar mee.

idd
Vanaf Partyraiser vs Tieum

ik heb t ff aangehoord, maar die mc's konden niet 11 sec hun bek houden, en toen was ik t echt beu

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 13:17:
Echt een tegenvaller 1ste klas voor 40 euries:(

:yes:
laatste aanpassing

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Ophidian ronduit zielig. Promo heeft mij nog nooit kunnen overtuigen, ja misschien laatste 3 nummertjes ofzo. Electronic pig ben ik al helemaal klaar mee

ik zou zeggen onderbouw je mening eens :)

was het niet terreur genoeg?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 21 oktober 2007 om 13:30:
was het niet terreur genoeg?

lijkt me duidelijk 8)
Waarschuw beheerder
droopey: als de 'king'himself draaiden ging de hele zaal lo­s deze man weet hoe het moet maar al die andere st­umpers mogen van mij volgende x thuis blijven :r­espect: dj partyraiser

de king? big king xxl ja :lol:

Waarschuw beheerder
Ophidian ronduit zielig

dat zeg ik al jaren, met zijn a-muzikale takkeherrie...
Waarschuw beheerder
nah zeg! ga je mond spoelen jij :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 13:35:

Ophidian heeft geweldige shit gemaakt, ******** Partyraiser heeft tracks gemaakt met titels als "stap en draai" "dikker dan de rest"

Die 2 mag je niet eens met elkaar vergelijken
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Ophidian ronduit zielig

:roflol:

ik hoop dat je dit alleen zegt om een beetje mensen op stang te jagen, want anders heb je duidelijk een paar steekjes los in je bovenkamer :looser:
Waarschuw beheerder
maar goed, toch nog 1 heel klein + puntje...

Partyraiser is degene die Ophidian heeft uitgenodigd op zijn feest en das niet voor niks, laten we dat niet vergeten ;)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 88298, 33705}
Waarschuw beheerder

Jij heb zeker verstand van muziek ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] daphie op zondag 21 oktober 2007 om 13:44:
Partyraiser is degene die Ophidian heeft uitgenodigd op zijn feest en das niet voor niks, laten we dat niet vergeten ;)

Betekent dat Partyraiser dus iig meer verstand van muziek heeft dan Xeno :yes:

Waarschuw beheerder
whaha zie ze happen dan...:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 13:52:
whaha zie ze happen dan...:roflol:

8) .. wat wil je, in een topic waar je vooral Partyraiser-fans verwacht O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Clown op zondag 21 oktober 2007 om 13:51:
Uitspraak van [SF] daphie op zondag 21 oktober 2007 om 13:44:

Betekent dat Partyraiser dus iig meer verstand van muziek heeft dan Xeno :yes:

]

1nummer lijkt me genoeg Butterfly V.I.P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 21 oktober 2007 om 13:36:
Ophidian heeft geweldige shit gemaakt

zeker weten
ik ik hoor t graag
maar vind dat ie gister niet zo relaxed draaide

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op zondag 21 oktober 2007 om 14:27:
Ophidian heeft geweldige shit gemaakt

kan alleen zijn drum n bass waarderen:)
Waarschuw beheerder

:lol: :roflol: zon reactie is niet serieus te nemen. Was de beste set van gisteravond! Je kunt er niet van houden maar a muzikale takkeherrie :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben blij dat ik niet gegaan ben na het lezen van alle reacties.
We zouden een maatje trakteren omdat het voorlopig z'n laatste feestje zou worden maar door omstandigheden kon hij niet gaan, dus wij dachten; blijven wij ook lekker thuis.

En gelukkig maar, want op zo'n avondje gaat er redelijk wat geld doorheen.

Als je op een feestje bent van 15 euro is het kut, maar als er wordt geroepen dat het het feest van 2007 wordt dan verwacht je nogal wat.
Waarschuw beheerder
(L)BlackBox(L)
Waarschuw beheerder
donateur
de enige deftige set was van partyraiser en gizmo samen voor de rest was het echt shit
Waarschuw beheerder
Dat het geluid minder was oke.. dat mensen sommige dingen niet konden waarderen oke..
Maar dat de haters die hier met smart zitten te wachten om Partyraiser hier uit te schelden en hem te beledigen dan moet je wel van hele trieste huizen komen..

Schelden over uiterlijk en alles eromheen terwijl die vele malen lekkerder is :kwijl: als de haters hier die echt werkelijk een minderwaardigheids complex zouden moeten hebben met hun uiterlijk..
Ik kan begrijpen dat je je dan afgeeft op hem als je zelf voor de spiegel staat en niks bereikt hebt.. Wat een sukkels.. zo ernorm triest.. :loser:
Waarschuw beheerder
ZEKER WETEN SUM, HELEMAAL MEE EENS DIE TRIESTE FIGUREN , ACH JA JE MOET WAT ZEGGEN ALS JE EIGEN LEVEN NIKS WAARD IS!!! EN TJA ZAGEN ZE ER MAAR ENIGZINS ZO UIT ZO ALS HIJ, JEALOUSY HURTS DOESN'T IT!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SummerQueen op zondag 21 oktober 2007 om 18:03:
Dat het geluid minder was oke.. dat mensen sommige dingen niet konden waarderen oke..
Maar dat de haters die hier met smart zitten te wachten om Partyraiser hier uit te schelden en hem te beledigen dan moet je wel van hele trieste huizen komen..

Schelden over uiterlijk en alles eromheen terwijl die vele malen lekkerder is als de haters hier die echt werkelijk een minderwaardigheids complex zouden moeten hebben met hun uiterlijk..
Ik kan begrijpen dat je je dan afgeeft op hem als je zelf voor de spiegel staat en niks bereikt hebt.. Wat een sukkels.. zo ernorm triest..

dat wij het nog is eens met elkaar zouden zijn is wel heel bijzonder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 07:12:
ja, en achteraan hoorde je niks

bij de VIP wel b)
Waarschuw beheerder
In t algemeen een aardig feestje. Er zaten een aantal mindere dingetjes maar das overal. Tot aan Tieum vs Partyraiser ging t redelijk rustig ( ik vond t niks ).
Vanaf Tieum - Radium - Akira - Vizitor - Partyraiser begon waar ik toch voor kwam / en wat ik verwachtte.

Toen werd t geluid ook stukken beter als daarvoor.

Leuk feest, maar had van t begin tot uur of 4 veel meer verwacht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARTY-BRO op zondag 21 oktober 2007 om 18:16:
dat wij het nog is eens met elkaar zouden zijn is wel heel bijzonder.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Had er meer van verwacht zeker geen 40 euro waardig!
Beter volgende keer weer gewoon in borchland :yes:
Waarschuw beheerder
Vond 't ook een beetje tegenvallen ja.
Tot 5 uur ofzo was 't echt top (op het volume na dan) maar na die tijd was 't alleen maar speedcore/terror:rot: Komt op een gegeven moment ook wel je strotje uit.
De acts vond ik wel strak, met het opaatje als hoogtepunt :lol:
Ook wel origineel dat nog ff die rock n roll band tussen kwam :P
Verder ben ik echt om 2 uur al ofzo gepakt omdat ik een blowtje stond te draaien, vier man security om me heen, en werd echt grondig gefouileerd, maar ze hadden niks gevonden :)

Gizmo was weer lekker :respect:

Tot een uurtje of 5 vond ik 't echt wel lache, maar daarna had ik 't wel gehad met die teringherrie en die relletjes

Iemand nog vette flimpjes?
Waarschuw beheerder

Ik geef je ook helemaal gelijk..

Waarschuw beheerder
die hele show was leuk bedacht,,,, wat ik ook erg grappig vond...is die band die ffentjes tussendoor kwam erg leuk bedacht....

alleen dat compenseert niet het slechte geluid...de kut sweer..en de slechte licht-shows

partyraiser....leuk bedacht,,,,maar het is mislukt....zonden van mijn geld...en jou moeite

Waarschuw beheerder
ben ik ff blij dat ik er toch maar niet ben heen geweest:P
Waarschuw beheerder
Schelden over uiterlijk en alles eromheen terwijl die vele malen lekkerder is :kwijl: als de haters hier die echt werkelijk een minderwaardigheids complex zouden moeten hebben met hun uiterlijk..

Word steeds leuker hier :roflol:

Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 21 oktober 2007 om 13:36:
Ophidian heeft geweldige shit gemaakt, ******** Partyraiser heeft tracks gemaakt met titels als "stap en draai" "dikker dan de rest"

PUNT!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Maar dat de haters die hier met smart zitten te wachten om Partyraiser hier uit te schelden en hem te beledigen

Schelden over uiterlijk

tja,.. best triest,.. maar dat is PF
die mensen hebben gewoon een lelijk innerlijk,..
alsof ze zelf een beter feest zouden kunnen geven :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hallo Mensen

Nou net wakker, en ja dan ga je flock lezen.
Wat ik verwacht had is uitgekomen, het GELUID.

Samen met udc hebben we echt alles gedaan om er een hele speciale hardcore avond van te maken.
Met veel verschillende shows en elementen die je eerder niet zag.

IK kan vertellen dat ik in de tijd dat ik niet on stage was mijn longen eruit heb gevloekt bij het geluidsbedrijf en alles wat er mee te maken had om die shit harder te zetten.
BIj de soundcheck kon je niet eens normaal ademen, ik weet hoe hard dit systeem kan, ongelofelijk gewoon dat ze het er niet uit pompte.

Ineens kregen we te horen dat door de postcode loterij die er naast zat de millieu dienst zat te pijlen voor overlast en dat we pas na 0.00 harder mochten.

Dus daar heb ik mij aan vast gehouden, bij mijn opkomst ging het dus ook ineens zo veel harder en ik dacht dat dit zo zou blijven.. ik ben zelf diep en diep teleurgesteld dat het geluid daarna weer terug ging, ik snap er zelf ook niks van en dat heeft mij diep geraakt omdat ik maar al te goed weet dat het geluid een feest maakt.

IK kon niets meer doen dan schreeuwen dat dat geregeld moest worden, en ook de organisatie zelf was er volop me bezig maar helaas werd het gewoon ijskoud de kop ingedrukt door de millieu dienst met hun metertjes.

Toch hoop ik dat de mensen die geweest zijn den show elementen hebben mee gekregen die echt nog nooit vertoont zijn met mijn opkomst die we hadden aangekondigd.
We probeerde dingen neer te zetten en dat te combineren in de hardcore met van allerlei verschillende elementen, van zangeres tot dikke robot acts, van rock en roll band tot beatboxers en een vliegende opkomst, gewoon niet standaard...en als geluid dat kapot maakt is dat triest te noemen.
UDC heeft werkerlijk maanden gewerkt aan alles eromheen en dat het geluid dan deze reacties opleverd is een grote deceptie want ik weet hoe hard we iedere dag ermee bezig zijn geweest en dat echt overal naar gekeken is.

Ik wil vanuit hier nogmaals iedereen ontzettend bedanken, of ze nou positief of negatief van het feest zijn gekomen, thanks en respect voor jullie opkomst en het is een goeie leer voor in de toekomst dat geluid wederom het feest maakt wat ik al zei... dus al deze reacties beschrouw ik als positief, en nogmaals hopelijk hebben we toch een tof feest neergezet.

gr,

Wesley
Waarschuw beheerder
Je hebt je best gedaan man, je shows waren wel echt super(Y)

Waarschuw beheerder
donateur

Ben het helemaal met je eens :)
Maar khad me mening al gegeven :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het niet eens zo heel slecht. het geluid was wel minder en de aankleding kut, maar ik heb me der prima vermaakt:P

het feest One man, half machine, was beter :D
Waarschuw beheerder
Respect voor Wes, hij heb er alles aan gedaan om t een vet feest te maken, jammer dat t ging zoals je wilde..
maar goed, kan hij niks aan doen.

Opkomst was erg leuk bedacht, die band was leuk, maar had niet veel langer moeten duren.

Dj's als Gizmo en Ophidian, sorry hor, HET feest van Partyraiser, dan verw8 je wat vlotte muziek, en geen Early-gaaaaap-rave en traag-draaiende Ophidian ( hij heb weleens beter gedraaid)

en ja, na 5 uur werd het aardig gek :P:P :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj Partyraiser op zondag 21 oktober 2007 om 19:09:
IK kan vertellen dat ik in de tijd dat ik niet on stage was mijn longen eruit heb gevloekt bij het geluidsbedrijf en alles wat er mee te maken had om die shit harder te zetten.

tis echt jammer ja
BIj de soundcheck kon je niet eens normaal ademen, ik weet hoe hard dit systeem kan, ongelofelijk gewoon dat ze het er niet uit pompte

das best gek dan,.. t klonk echt fout
helaas werd het gewoon ijskoud de kop ingedrukt door de millieu dienst met hun metertjes.

klootzakken ! bass moet je niet horen,... maar voelen !

dus al deze reacties beschrouw ik als positief, en nogmaals hopelijk hebben we toch een tof feest neergezet.

jammer dat die schijnwerpers heel de nacht aan stonden,.. want het was nogal licht,... waarom was dat?? is het omdat de security alles wil kunnen zien?
ach ik had t wel naar mn zin,..
en tja,.. ik hou niet zo van mc's, dus dat vond ik echt minder
Uitspraak van NBL-JUT op zondag 21 oktober 2007 om 19:47:
en ja, na 5 uur werd het aardig gek :P:P :D

jammer, want toen ging ik weg,...
die mc had er gewoon niet zo doorheen moeten schreeuwen :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond het geluid ok dramatisch en de style door elkaar moet je van houden maar ik had dat al snel gehoord dat het gewoon niet pas bij een partyraiser party de solo set's waren wel vet het ging van snoei hard naar gvd early RAVE nee dat kan gewoon niet maar tog respect groetjes danny

ps over 3 weken spijkernisse dat word een goed makertje of nie
Waarschuw beheerder
Vond het ook zwaar tegenvallen :S Maja toch goed vermaakt met me kuiken (L) 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *! [B]renda !* op zondag 21 oktober 2007 om 19:56:
Maja toch goed vermaakt met me kuiken

Gewaagde uitspraak :O 8)
Waarschuw beheerder
DE OPKOMST WAS ECHT VET!! WE HEBBEN ONS OOK PRIMA VERMAAKT! MAAR HOE EEN FEEST OOK IS, DIT KLOOTJES VOLK HEB ALTIJD WEL WAT TE OUWEHOEREN

Waarschuw beheerder
donateur
:lol: Wat een tyfus feest. Mijn God!
Dankzij de gezellige mensen die er waren heb ik t toch nog naar mn zin gehad... maar dat lag dus zeker niet aan t feest zelf.

raak compleet in de ban van alles wat er om je heen gebeurd en probeer er tussendoor een beetje op te letten dat je mond niet al te ver openvalt van totale verbijstering.

:roflol: Volgens mij ging dat over t verkeerde feest hoor.

Ik weet niet hoor... maar misschien is t beter om eerst een goed feest neer te zetten voordat je met een grote bek naar buiten komt (lees: doodgegooid worden met nieuwsberichten en interviews van de geweldige Partyraiser). Het lijkt alsof ie lijdt aan grootheidswaanzin? 8) Beetje jammer dat je lekker word gemaakt met allerlei mooie woorden... maar uiteindelijk een té duur kaartje heb betaald.

Kortom, t was een feest zoals zoooo vele... maar dan slechter. :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:12:
Ik weet niet hoor... maar misschien is t beter om eerst een goed feest neer te zetten voordat je met een grote bek naar buiten komt (lees: doodgegooid worden met nieuwsberichten en interviews van de geweldige Partyraiser). Het lijkt alsof ie lijdt aan grootheidswaanzin?

Alsof hij dat over zichzelf heeft gezegd :S :S

Beetje jammer dat je lekker word gemaakt met allerlei mooie woorden... maar uiteindelijk een té duur kaartje heb betaald.

Als je nou ff verder leest dan je neus lang is :S

Damn, dr zit iets in de lucht zeker vandaag :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pffffffff
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben ook echt vaak op de foto gegaan, maar geen kaartjes gehad (of niet meer kunnen vinden?:rot:)

Iemand een idee op welke sites ze staan?

ps. die fotograven waren echt schijtirritant (lees: arrogant)
Waarschuw beheerder
We probeerde dingen neer te zetten en dat te combineren in de hardcore met van allerlei verschillende elementen, van zangeres tot dikke robot acts, van rock en roll band tot beatboxers en een vliegende opkomst, gewoon niet standaard..

Dat is toch allemaal standaard op zo´n `spectakel` :lol:

2 zalen had trouwens ook een stuk beter geweest:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:14:
Damn, dr zit iets in de lucht zeker vandaag

Ik denk niet dat de lucht er iets mee te maken heb. :nee:
Geloof dat iedereen een feest op zn eigen manier beleefd... en ik beleefde t als een bagger feest. En vele met mij.

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:14:
Alsof hij dat over zichzelf heeft gezegd

Euh.. ik heb dat interview niet bij de hand op t moment maar ik weet zeker dat ie zoiets gezegd heb dat dit het Hardcore feest zou worden, waar nog lang over gepraat zou worden... Nou, over dat laatste heeft ie gelijk gehad. Maar of dat alleen maar positief is.. dat denk ik niet.
Waarschuw beheerder
Ik weet niet hoor... maar misschien is t beter om eerst een goed feest neer te zetten voordat je met een grote bek naar buiten komt (lees: doodgegooid worden met nieuwsberichten en interviews van de geweldige Partyraiser). Het lijkt alsof ie lijdt aan grootheidswaanzin? Beetje jammer dat je lekker word gemaakt met allerlei mooie woorden... maar uiteindelijk een té duur kaartje heb betaald.

Wie heb er nou een grote bek, hoe dom kan je zijn als je denkt dat mensen zelf stukken in de krant zetten enz, en als er iemand is die niet zegt van zichzelf dat ie geweldig is is dat partyraiser wel, 't is alles erom heen, en net of hij dat feest ff zelf in mekaar heb gezet, daar komt wel wat meer bij kijken, alleen kunnen jullie niet verder kijken, maar ja nou hebben de loosers ff wat om op te reageren, iig hebben ze dan nog iets te doen in hun fucking boring life!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:21:
Ik denk niet dat de lucht er iets mee te maken heb.
Geloof dat iedereen een feest op zn eigen manier beleefd... en ik beleefde t als een bagger feest. En vele met mij.

Ja, dat misschien wel, dat is ieder zn mening... Ik snap alleen nog steeds niet waarom iedereen Wesley daarop aanvalt, aangezien de organisatie in handen was van UDC en Multigroove...

En als je ff dat verhaaltje van Wesley hierboven leest, wordt er al weer iets duidelijk.. :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:21:
Euh.. ik heb dat interview niet bij de hand op t moment maar ik weet zeker dat ie zoiets gezegd heb dat dit het Hardcore feest zou worden, waar nog lang over gepraat zou worden... Nou, over dat laatste heeft ie gelijk gehad. Maar of dat alleen maar positief is.. dat denk ik niet.

Denk je dat hij het anders had gewild dan?? Kan me niet voorstellen dat het expres 'geflopt' is...
Volgens mij had ie dat niet echt in de hand he :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Communion op zondag 21 oktober 2007 om 20:23:
Wie heb er nou een grote bek, hoe dom kan je zijn als je denkt dat mensen zelf stukken in de krant zetten enz, en als er iemand is die niet zegt van zichzelf dat ie geweldig is is dat partyraiser wel, 't is alles erom heen, en net of hij dat feest ff zelf in mekaar heb gezet, daar komt wel wat meer bij kijken, alleen kunnen jullie niet verder kijken, maar ja nou hebben de loosers ff wat om op te reageren, iig hebben ze dan nog iets te doen in hun fucking boring life!!!!!!!!!

ben jij de reporter van partyraiser ofzo fakertje

Waarschuw beheerder
Partyraiser, ik vond het super!!!
Raar dat er alleen negatieve reacties zijn...ik heb daar veeeeeeel mensen vet uit der plaat zien gaan!!
Waar zijn die nu met hun reactie....durven niet?
Geluid had wel beter gekunnen ja, sfeer was super relax!
Mc's vond ik leuk, dat bandje was super, iedereen deed ook mee en waardeerde het! Alles was anders dan anders in positieve zin.
En opaatje was ook tof!
Ik heb nog nooit op een feest de shows meegemaakt, die mis ik altijd op een of andere manier, maar hier heb ik echt alles gezien, je kwam er niet onderuit! TOF!!!
Alle klagers vonden de laatste 2 uur vet...nou ik dus niet, tuurlijk waren er een paar die ruzie moesten maken...de muziek gaat harder dus mensen worden agressief en ik stond natuurlijk net op de verkeerde plek en werd flink geraakt door een gast, bloedneus en dove bovenlip....jammer.....hou het leuk...je bent op een feest!!!
MAAR....IK HEB GENOTEN!!!!
Partyraiser...thanks!!!

Waarschuw beheerder
acts, van rock en roll band

nog maals dat vond ik echt kicke bedacht...erg lache zo tussendoor...voral omdat dat groeppie vooraan er volop op gingen pogoen en het werd gefilmt.....misschien een leuk stukje voor de dvd, of nie wesley??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:30:

Misschien een familielid dat voor hem opkomt? :)

Waarschuw beheerder
Aan Wesley zelf heeft het niet gelegen hoor!
Die man blijft gewoon geweldig! Het was alleen
jammer van de rest, maar daar kan hij echt niks aan doen hoor!

Waarschuw beheerder
de muziek gaat harder dus mensen worden agressief en ik stond natuurlijk net op de verkeerde plek en werd flink geraakt door een gast, bloedneus en dove bovenlip....jammer.....hou het leuk...je bent op een feest!!!
MAAR....IK HEB GENOTEN!!!!
Partyraiser...thanks!!!

ik vind dat altijd zo wagelijk dat je op somiggen feesten moet uitkijken voor klappen...ga lekker buitenspelen denk ik dan
ik ben altijd op een feest 100% agressieloos...waarom is niet ieder1 dat:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:33:
pogoen

Fijne blauwe plek op mn rug aan overgehouden, super :)
Waarschuw beheerder

who the fuck is fake!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:24:
aangezien de organisatie in handen was van UDC en Multigroove...

Ik had begrepen dat Wesley mede-organisator was...
Maar t ging niet alleen over t geluid... vond dat er geen sfeer was. :nee: 2 zalen was indd beter geweest.

Uiteraard had hij ook liever gehad, dat een wereldfeest geworden was. Daar ga ik wel vanuit iig. ;)

Maar je heb altijd een (misschien grote) kans dat een feest kan floppen, vooral als t feest voor t eerst georganiseerd word.
Daarom vind ik t jammer dat er vantevore zo veel over gezegd werd. :/
Publiciteit is nodig uiteraard, maar dit was over kill imo. :)

Maar gelijk heb je.. hij had veel dingen niet in de hand.
Tis altijd makkelijk om iemand daar op te pakken. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:35:
ik ben altijd op een feest 100% agressieloos...waarom is niet ieder1 dat

Inderdaad!!!!
Het verziekt de hele sfeer op zo'n feest!
Terwijl ik de rest van de avond nergens ruzie heb gezien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:36:
Fijne blauwe plek op mn rug aan overgehouden, super

zolang het niet opzettelijk is...en er geen ruzzie van komp niets aan de hand toch:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Communion op zondag 21 oktober 2007 om 20:23:
fucking boring life!!!!!!!!!

:lol: anders probeer je ff een bruine arm te halen bij de almachtige Partyraiser. :aai:

En indd.. ik heb zo'n saai en vervelend leven. 8)
Waarschuw beheerder
Der liep ook één meisje rond die echt drie keer naar mn shirtje wees, en dan keek ik natuurlijk telkens weer wat er was:P, en dan krege ik weer zó'n flauw tikje tegen mn kin :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:39:
vond dat er geen sfeer was.

Dat ligt nog altijd aan de mensen daar, sfeer moet je met zn allen creëren...

Maar je heb altijd een (misschien grote) kans dat een feest kan floppen, vooral als t feest voor t eerst georganiseerd word.
Daarom vind ik t jammer dat er vantevore zo veel over gezegd werd.

Vorige feesten waren volgens mij wel een succes :)

Tis altijd makkelijk om iemand daar op te pakken.

Idd, en als het nou terecht is, okay, maar dit is gewoon niet eerlijk..

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:41:
de almachtige Partyraiser.

En evenzogoed moet er toch weer een klote opmerking gemaakt worden :/

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:40:
zolang het niet opzettelijk is...en er geen ruzzie van komp niets aan de hand toch

Nou, die kerel werd gewoon tegen mij aan geduwd, en ik zit niet te wachten op zulke streken... Als ze dan nog de moed hebben om even sorry te zeggen.. :no: in plaats daarvan staan ze wat schaapachtig te lachen... Nou, dan kunnen ze van mij doodpleuren (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
blij dat ik niet ben geweest . zat nog te twijfelen .
dat was al een beetje wat ik had verwacht .
jammer voor de mensen die beter hadden gehoopt .
hopelijk is nightmare wel oke met het geluid
maar dat blijf ook een vraag teken denk ik .

Waarschuw beheerder
donateur
Vorige feesten waren volgens mij wel een succes

Dat feestje in Borchland was indd (y). Maar daar was niet zo hele mediahype om...

Ik had er misschien te veel van verwacht..:/

Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens, las je reactie op het feest:

Wat een ongelovelijk tyfusfeest!! En daar du­rven ze 42 euro voor te vragen? Mijn God!! Na a­l die publiciteit had ik wel ''iets'' meer verwach­t.. Misschien een tip voor de volgende keer Wesley­ (mag hopen dat die er nooit komt ) Beter dat j­e niet zo'n grote bek heb over dat dit Het specta­culairste feest ooit zou worden... Maar dat je een­ arrogante kwal bent heb je nu wel bewezen.

Vind je dat zelf nou ook niet een beetje heel erg ver gaan? :S

Waarschuw beheerder
donateur
En evenzogoed moet er toch weer een klote opmerking gemaakt worden

Sorry. (f) Dat was indd erg sarcatisch bedoeld.. maar ik snap niet dat iedereen em zo geweldig vind. :nee:
Maar das mn persoonlijke mening. ;)
Waarschuw beheerder
anders probeer je ff een bruine arm te halen bij de almachtige Partyraiser.

En indd.. ik heb zo'n saai en vervelend leven.

Blijkbaar ja, en 't interesseert me niet welke dj 't is, ze proberen voor iedereen wat neer te zetten, en als het dan niet naar iemands zin is zo fucking negatief doen en afkraken, dan ben je gewoon totaal respectloos, je kan 't ook anders brengen, maar dit was 't laatste want voor sommige valt het niet te begrijpen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:51:
maar ik snap niet dat iedereen em zo geweldig vind.

Omdat ie een toffe gast is? Das mijn mening hoor :)

Ik vind het gewoon zo raar dat opeens iedereen gaat samenspannen en hem voor rotte vis gaat uitmaken... Waarom moet het zo agressief enzo? Dat je het feest niets vond, okay, maar waarom persoonlijk worden? Is toch helemaal niet nodig?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:48:
Vind je dat zelf nou ook niet een beetje heel erg ver gaan?

Misschien een heel klein beetje. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:48:
Maar dat je een­ arrogante kwal bent heb je nu wel bewezen

ok het gaat misschien wat te ver...maar die gozer heb best wel gelijk....het mag best wel is gezecht worden hoe arogant die overkomt...en dan heb je van die mensen die zeggen....daar heeft die ook het recht op als je zo succes vol bent als hij....maar bij jeroen jarno en danny heb ik er anders nog nooit wat van gemerkt,,,en die lopen toch al wat jaartjes langer mee als hij

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:55:
ok het gaat misschien wat te ver...maar die gozer heb best wel gelijk....

Volgens mij is het een dame :flower:

het mag best wel is gezecht worden hoe arogant die overkomt

Dan zeg je dat je vindt dat het arrogant overkomt, dan ga je niet schelden met arrogante kwal..

daar heeft die ook het recht op als je zo succes vol bent als hij.

Heb dat nog nooit gehoord, maar dat vind ik idd dan wel weer een domme uitspraak..Maar dat komt dus ook niet bij hemzelf weg..

Misschien een heel klein beetje.

OK :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik had eerlijk gezegd meer volk verwacht en 100x meer sfeer.
De zaal was gewoonweg half leeg... ?

Qua show was het wel in orde! (y) Van het geluid tja... Er is al genoeg over gezaagd geweest, van een feest leer je! Ik ben zeker dat ze daarmee zullen rekening houden met volgende eventen ;-) Stop nou met zagen, die mannen doen ook hun best en indien zij er niet waren, was het al geen feest in de eerste plaats en waren 3/4 onder jullie thuis!

Moet wel zeggen, proficiat qua Security!!! :-) Heel veel politie e.d. zien rondlopen in en buiten de Ahoy! Zie je niet op ieder feest!!
Maar qua fouillage... Die mocht voor mijn part wel wat grondiger gebruiken :P Ja man hoe gemakkelijk was het niet om als meisje drugs binnen te smokkelen :roflol: Achja... :-) Ik zal er gewoon misschien te braaf uitzien :P

Prijs vond ik btw ook véél te duur :-) Misschien volgende keer wat mee rekening houden? ;-) Zeker voor maar 1 zaal...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:51:
maar ik snap niet dat iedereen em zo geweldig vind.

Er zijn zowieso geen DJ's tegen wie ik opkijk of die ik he-le-maal geweldig vindt.
Het pas de laatste jaren hip om een dj meer credits te geven dan de producer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:57:
OK

ok

Volgens mij is het een dame

hmmm k wat ben ik toch voorooldeeld:P...zomaar zeggen dat het een gozer was

Waarschuw beheerder
Waarom zijn al die lui die nu zeiken over Partyraiser dat hij zich helemaal geweldig vind eigenlijk naar zijn feest gekomen???
Was thuis gebleven!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 21:08:
Waarom zijn al die lui die nu zeiken over Partyraiser dat zich helemaal geweldig vind eigenlijk naar zijn feest gekomen???
Was thuis gebleven!!!

misschien omdat er van alle kanten beloofd werd dat het een te gek feest zou worden????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:54:
Das mijn mening hoor

Prima toch? (y)

dan ga je niet schelden met arrogante kwal..

Ik had me misschien iets anders kennen verwoorden. :)

Volgens mij is het een dame

8) Ja volgens mij ook...

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 21:04:
zomaar zeggen dat het een gozer was

Hahaha. ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 21:09:
misschien omdat er van alle kanten beloofd werd dat het een te gek feest zou worden????

Indd.

Ik wens iedereen een fijne nachtrust toe...:bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 21:09:

Maar als je partyraiser al een kwal vind dan ga je toch ook niet naar zijn feest, al beloven ze dat het ozo vet zal worden??
Waarschuw beheerder
We probeerde dingen neer te zetten en dat te combineren in de hardcore met van allerlei verschillende elementen, van zangeres tot dikke robot acts, van rock en roll band tot beatboxers en een vliegende opkomst, gewoon niet standaard...en als geluid dat kapot maakt is dat triest te noemen.
UDC heeft werkerlijk maanden gewerkt aan alles eromheen en dat het geluid dan deze reacties opleverd is een grote deceptie want ik weet hoe hard we iedere dag ermee bezig zijn geweest en dat echt overal naar gekeken is.

Al die dingen zijn leuk maja als het geluid gewoon slecht is doet dat een hoop teniet (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 21:13:
Maar als je partyraiser al een kwal vind dan ga je toch ook niet naar zijn feest, al beloven ze dat het ozo vet zal worden??

ho even....dat zijn dat meisje dr worden...ik heb alleen gezecht dat die arogant overkomt

en als je het over dat meisje hebt....tuurlijk kun je dan wel komen...er kwamen toch ook nog anderen groten namen....en je kan hem bijvoorbeeld een klootzak vinden...maar dat betekend nog niet dat zijn nummers er minder goed op worden;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:33:
Misschien een familielid dat voor hem opkomt?

moet ze daar een profiel voor aan maken dan?? ik ben ook een achter achter achter achter achter achter neefje van w partyraiser duhhhhh
Waarschuw beheerder
donateur
Onzin dat het een slecht feest was. Slaat nergens op dat je dat hier neer zet. Als je zo simpel volk bent dat je alleen mainstream kan waarderen blijf dan thuis want je kon van te voren al zien dat er ook andere stijlen gedraaid zouden worden. Ik was er vanaf ongeveer 1 uur en weet niet hoe het daarvoor was,maar daarna waren er alleen nog maar brute acts en setjes.Lekker veel industrial, en juist speciale sets,het is immers geen moh oid. Echt respect voor partyraiser, wat hij neergezet heeft is zeker een knappe prestatie volgende keer maar in hmh, tenminste ook geen pogo.
Waarschuw beheerder
pfff wat een geklaag :( (N)

Tis maar wat je er zelf van maakt :D :cheer:

Ik heb me zeker goed vermaakt :banana:

had het ook onwijs naar me zin :D

Heb me super vermaakt en heb de hele n8 heerlijk staat hakkuhhhhhhh :[ :banana:

alleen de securety........ wat een lijers waren dat zeg :S :@:@:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van the dancing party man op zondag 21 oktober 2007 om 21:27:
Ik was er vanaf ongeveer 1 uur en weet niet hoe het daarvoor was

belabberd niet dat de dj's iets te verwijten valt die draaiden prima
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GABBERWIJF op zondag 21 oktober 2007 om 21:38:
alleen de securety........ wat een lijers waren dat zeg

Idd

En dan nog niet over de fotograven gesproken
Waarschuw beheerder
donateur
jee wat een kutreacties allemaal..
ik heb 't echt wel naar m'n zin heb gehad!
heb amper stil gestaan alleen van 1.30 tot 03u ongeveer vond ik 't minder..
daarna alleen maar staan knallen!
en tsja, wat verwacht je idd van een feest wat voor 't eerst georganiseerd word?
hij kan alleen maar van z'n fouten leren!
Oh, dat rockstuk tussen door:respect: zag iedereen stil staan maar vond dit echt (Y)!
al met al vond ik 't een zwaar geslaagd feestje, mede door m'n lieve medehèkkers:lief:
en tja, die wazi's allemaal:/ helaas hou je 't toch, maar ze gaan wel allemaal flink uit hun dak!
jammer dat die mensen geen (leuke) smaak hebben..
maar goed, ;t wordt tijd m'n bed op te zoeken:)
Waarschuw beheerder
Ben het helemaal met Sanne eens ;)

En dat geluid toen Partyraiser opkwam :kwijl:

Was weer een super avondje :woop:
Waarschuw beheerder
Von het wel gaan.

Jammer van die knokpartij...

maar is altijd wel knokke natuurlijk heeft

er iemand trouwens beelden van machinecity????

Toch wel een leuke avond gehad tot aan de ochtend natuurlijk!!
Waarschuw beheerder
Beter draaien ze geen speedcore meer op zulke feesten.Het komt de sfeer niet ten goede en dan springen er teminste geen lelijke kale pogo harry,s rond.En speedcore heeft niks maar dan ook helemaal niks met hardcore te maken dus snap niet waarom ze het draaien.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond t n zeer goed feest en heb me goed geamuseerd .. maar heb t dan ook anders doen beleven omdat we ook best wel actief bezig zijn geweest met pics maken en lol maken :yes: over t geluid heb k t al nie eens meer want als je je op je eigen feesten zo verwend met extreem hard maar zuiver geluid is t elders toch 9 v.d. 10 keer nie wat je wilt horen .. daar heb k me verstandigerwijs al n poos geleden bij neergelegd :p

kwa show werd r genoeg aangeboden dus daar valt niks van te zeggen .. maar kan best begrijpen dat mensen de berichtgeving voorafgaand aan t feest nu enigszins " misleiding " noemen .. de intro v.d. gastheer mocht r iig zijn :yes:

ben blij dat t ook nie zo'n massaal feest was .. dit was perfect .. veel fruit ook ! :o :9

PICS @ HAELEN.TK

ow .. en k las ergens n opmerking dat de fotograven arrogant waren .. nou wij dus duidelijk nie anders hadden we ook vast nie +/- 600 kaartjes hoeven uitdelen :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChriSSJA op zondag 21 oktober 2007 om 22:51:
maar is altijd wel knokke natuurlijk

Sorry?
Uitspraak van ChriSSJA op zondag 21 oktober 2007 om 22:51:
er iemand trouwens beelden van machinecity????

https://partyflock.nl/report/10085 (Y)
Uitspraak van ruben Up en Down:woop: op zondag 21 oktober 2007 om 22:59:
Beter draaien ze geen speedcore meer op zulke feesten.Het komt de sfeer niet ten goede en dan springen er teminste geen lelijke kale pogo harry,s rond.En speedcore heeft niks maar dan ook helemaal niks met hardcore te maken dus snap niet waarom ze het draaien.

Amen
Waarschuw beheerder
03.54 uur
{argument 'id' ontbreekt}

04.30 uur

05.03 uur
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lieke&Anvil op zondag 21 oktober 2007 om 20:59:
Van het geluid tja... Er is al genoeg over gezaagd geweest, van een feest leer je! Ik ben zeker dat ze daarmee zullen rekening houden met volgende eventen

als je als organisatie al een aantal jaar feesten organiseert op dezelfde locatie (UDC -- Ahoy), dan moet je onderhand wel weten hoe je het geluid op een succesvolle manier regelt...

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een megatrieste reacties hier, je mag best je mening geven als je het niet leuk vond of wat dan ook. Maar waar slaan in godsnaam reacties op als: "Dikker dan de rest":S Hoe fucking triest! Maar late we maar niet teveel woorden vuil maken aan deze mensen. Jammer dat deze mensen altijd alleen van achter hun computertje zo'n bek hebben.

Ik heb me supervermaakt, vet gedraaid Wesley, en de intro:kwijl: (Y) :D:D:D
Artiest {SHOWLIST artist 3144, 46647, 122324}
Waarschuw beheerder
Niet normaal sommige reacties,

Het geluid was slecht inderdaad en daar valt misschien wel iets over te zeggen maar laten we ff een paar vette goeie dingen opnoemen.

Ten eerste was de opkomst er 1 om kippevel van te krijgen.
Ik loop een kleine 20 jaar mee in dit wereldje maar heb nog nooit zo'n vette opkomst gezien.Tenminste niet qua hardcore

Dan de acts en DJ's,
Iedereen die daar is geweest kwam daar maar met 1 intentie en dat was ervoor te zorgen dat mensen een onvergetelijke avond zouden hebben. Dat je dan niet meteen op het niveau Partyraiser zit lijkt me niet meer als logisch. Je kan namelijk niet alleen een Ahoy vullen met Terror en Speedcore vandaar dat er bewust is gekozen voor een logische opbouw van wat main en early naar het hardere werk.

Decoratie,
Was gewoon strak en niet overdreven veel. Het podium zag er mooi uit en dan maakt het wat mij betreft niet uit dat er qua aankleding in de zaal minder te zien was.

Visuele acts: Een vliegende Partyraiser,Vuurspugers,Transformers,een zwaar team prachtige dames schaars gekleed ,Een opa die de moeite neemt om te gaan hakken,een bruid die een anthem zingt.Dit was een feest waar het oog ook wat kreeg.

Niet allerdaagse acts,zoals een Rock-a-Billy band,zoals de Darkman met zijn didgeriedo(of hoe je dat ook maar schrijft)Beatboxers met een toaster......

Alles wat hier boven genoemd is zijn Wes zijn eigen ideen geweest en was gewoon vet wreed.

Geluid,afhankelijk waar je stond klote,maar dat heeft een DJ niet in de hand.

Om die jongen zo af te kraken,die nooit arrogant is,misschien af en toe wel een grote bek heeft maar een klein hartje,die altijd de tijd neemt om met iedereen een praatje te maken of tijd heeft voor een handtekening of een foto is rond uit gemeen ziek en vies.

Ik dacht echt dat ik alles had gezien maar sommige reacties omtrent dit feest richting Wes slaat alles.Alsof jullie hem persoonlijk kennen. Ongepast en gaat veel te ver. Als jullie hem niet mochten waarom ga je dan naar een feest wat zijn naam draagt?

Kritiek op het feest prima maar ga niet zo persoonlijk worden is niet nodig en erg kwetsend. Tenslotte is dit een gozer die het niet voor de poen doet maar voor het publiek.

Ik las dat men hem arrogant vond omdat hij zo groot te zien was op posters en dergelijke,alsof hij de marketing van UDC beheerd.Alsof hij verstand moet hebben van hoe je een feest goed in de markt zet of verkoopt. Get real,he's just the DJ!

Dan nog ff naar de opener van dit topic.
Heb ff op je profiel gekeken en daar zag ik het volgende:

ben nog niet klaar met mn opleiding,.. maar ben al wel een LiChTwErKeR
Kenmerken van Lichtwerkers zijn:

- Ze voelen zich van jongs af aan anders, en vaak ook buitengesloten, eenzaam en onbegrepen.

Ik snap je inderdaad niet,wat heeft het voor toegevoegde waarde dat terwijl je op een feest staat om een topic te openen?
Gasten als jij vergeten wel eens 1 ding,Je hebt twee partijenen die een feest moeten maken,De DJ's en het publiek en als jij een topic gaat openen terwijl het feest in volle gang is dan heb ik de indruk dat jij je best niet eens hebt gedaan om je te vermaken.

Iedereen heeft recht op een eigen mening maar ik vind dat je oprecht aan jezelf mag vragen of jou mening wat dat betreft een goede weergave geeft van het feest.

Verder wil ik Partyraiser bedanken dat hij me als mistery guest eeft betrokken bij zijn openings act en dat hij daar ook geen andere MC voor wilde. Ik vond het een eer om erbij betrokken te zijn geweest en ondanks wat mensen na dit feest ook zeggen je blijft gewoon een maatje voor het leven.
Waarschuw beheerder
Als het GELUID niet tot zijn recht komt op een feest is dat heel kut. Maar ik heb vaak genoeg meegemaakt dat mensen zeggen dat ze een kut-feest gehad hebben, terwijl ik het jiust onzettend naar me zin gehad heb.

Ik heb het idee dat sommige mensen meepraten met mensen die negatief zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op zondag 21 oktober 2007 om 23:40:
Gasten als jij vergeten wel eens 1 ding,Je hebt twee partijenen die een feest moeten maken,De DJ's en het publiek en als jij een topic gaat openen terwijl het feest in volle gang is dan heb ik de indruk dat jij je best niet eens hebt gedaan om je te vermaken.

ben er nie geweest dus heb geen mening...

maar volgens mij vergeet jij dat de DJ ervoor betaald krijgt en dat het publiek ervoor moet betalen...
Waarschuw beheerder
Decoratie,
Was gewoon strak en niet overdreven veel. Het podium zag er mooi uit en dan maakt het wat mij betreft niet uit dat er qua aankleding in de zaal minder te zien was.

Visuele acts: Een vliegende Partyraiser,Vuurspugers,Transformers,een zwaar team prachtige dames schaars gekleed ,Een opa die de moeite neemt om te gaan hakken,een bruid die een anthem zingt.Dit was een feest waar het oog ook wat kreeg.

Niet allerdaagse acts,zoals een Rock-a-Billy band,zoals de Darkman met zijn didgeriedo(of hoe je dat ook maar schrijft)Beatboxers met een toaster......

Alles wat hier boven genoemd is zijn Wes zijn eigen ideen geweest en was gewoon vet wreed.

helemaal met je eens maar je moet een ding niet het uit oog verliezen en dat is de basis. Op een feest van die prijsklasse mag je tenminste verwachten dat het geluid goed is. Je kunt hele leuke ideeen hebben maar als de je geen goed geluid hebt gaan mensen zich irriteren waardoor je minder geniet van hetgene wat het juist zo ontzettend goed had kunnen maken.

Om die jongen zo af te kraken,die nooit arrogant is,misschien af en toe wel een grote bek heeft maar een klein hartje,die altijd de tijd neemt om met iedereen een praatje te maken of tijd heeft voor een handtekening of een foto is rond uit gemeen ziek en vies.

Ik dacht echt dat ik alles had gezien maar sommige reacties omtrent dit feest richting Wes slaat alles.Alsof jullie hem persoonlijk kennen. Ongepast en gaat veel te ver. Als jullie hem niet mochten waarom ga je dan naar een feest wat zijn naam draagt?

hier ben ik het helemaal mee eens, sommige reacties hier zijn te triest voor woorden. Wesley valt hierin weinig te verwijten, want het is niet zijn schuld dat het geluid dramatisch was. Je moet hem beoordelen op zijn dj kwaliteiten en die nog steeds :respect: Hoe die man elke keer weer de zaal los krijgt (Y) Bovendien neemt hij ook altijd tijd voor zijn fans en als je hem iets vraagt reageert die altijd. Ik kan hem dan niet persoonlijk maar dat mensen hem arrogant noemen vind ik vreemd.

Waarschuw beheerder
Kijk ik verwachte (en denk ik de meeste) dat er gedraaid werd zoals vele van partyraiser gewent zijn, snel en hard. Ik ben al heel lang fan van hem en vind hem altijd goed draaien, zal ook nog steeds naar feesten gaan waar hij draait met unexist/tieum/radium etc etc. Partyraiser staat voor hard en DAT moet hij of de organisatie verkopen.

Dat mensen hem afvallen op zijn uiterlijke heeft natuurlijk met niks te maken laat dat duidelijk zijn. Tuurlijk probeerd hij iedereen het naar zijn zin te maken das logisch. Mijn mening is gewoon dat het harder moest en daar bedoel ik niet alleen de volume mee. Gewoon ala ik ben je bitch niet sets die hij altijd draaid :devil: POK POK POKKEHERRIE!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik loop een kleine 20 jaar mee in dit wereldje maar heb nog nooit zo'n vette opkomst gezien.Tenminste niet qua hardcore

op alle grote hardcore feesten lopen duizende mensen rond.

Ik snap je inderdaad niet,wat heeft het voor toegevoegde waarde dat terwijl je op een feest staat om een topic te openen?

die gast ergerde zichzelf aan het geluid denk ik zo, dat moet een feest maken anders kan je ook niet losgaan.
uit ergenis en verveling, ging hij maar flocken.
maar goed, ben blij dat ik niet geweest ben, als ik dit allemaal zo eens lees.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 00:10:
Kijk ik verwachte (en denk ik de meeste) dat er gedraaid werd zoals vele van partyraiser gewent zijn, snel en hard. Ik ben al heel lang fan van hem en vind hem altijd goed draaien, zal ook nog steeds naar feesten gaan waar hij draait met unexist/tieum/radium etc etc. Partyraiser staat voor hard en DAT moet hij of de organisatie verkopen.

Dit snap ik heel goed maar feit is dat als je iets doet als ahoy heb je te maken met een commercieel bedrijf die het moet neerzetten.Uiteraard willen ze winst maken maar in ieder geval quit spelen qua kosten. Dat betekend dat je consesies moet maken.

1 Daarvan is dat een organisatie op save wil spelen.
Als je die gedachte meeneemt dan heeft hij het goed ingevuld.
Met een duidelijke opbouw van rustig naar hard.

Uitspraak van Knaller :bier: op maandag 22 oktober 2007 om 00:06:
helemaal met je eens maar je moet een ding niet het uit oog verliezen en dat is de basis. Op een feest van die prijsklasse mag je tenminste verwachten dat het geluid goed is. Je kunt hele leuke ideeen hebben maar als de je geen goed geluid hebt gaan mensen zich irriteren waardoor je minder geniet van hetgene wat het juist zo ontzettend goed had kunnen maken.

daar ben ik het mee eens maar daar mag je Partyraiser zelf niet op afrekenen.Ik heb trouwens begrepen dat ze de hele nacht ervoor een pilot hebben gedraaid en toen bleek het perfect te zijn, Ben ook benieuwd wat er daarna nou precies is gebeurd. Maar goed ik denk dat daar het laatste woord nog niet over gesproken is intern.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op maandag 22 oktober 2007 om 00:15:
op alle grote hardcore feesten lopen duizende mensen rond.

Opkomst Partyraiser,niet opkomst publiek ;-)
die gast ergerde zichzelf aan het geluid denk ik zo, dat moet een feest maken anders kan je ook niet losgaan.
uit ergenis en verveling, ging hij maar flocken.

Kan,mag maar ik vind dat raar,maar goed dat is mijn mening.

maar goed, ben blij dat ik niet geweest ben, als ik dit allemaal zo eens lees.

Zijn niet alleen louter en alleen maar slechte reacties toch?

Waarschuw beheerder
Iedereen die daar is geweest kwam daar maar met 1 intentie en dat was ervoor te zorgen dat mensen een onvergetelijke avond zouden hebben. Dat je dan niet meteen op het niveau Partyraiser zit lijkt me niet meer als logisch. Je kan namelijk niet alleen een Ahoy vullen met Terror en Speedcore vandaar dat er bewust is gekozen voor een logische opbouw van wat main en early naar het hardere werk.

vind eigenlijk dat ik ook hierop moet reageren...

iedereen die hier op af komt zou toch op DJ partyraiser moeten afkomen en niet omdat 'gezegd wordt'''dat het een onvergetewlijke avond moet worden... als je niet een avond ''ala partyraiser'' kan vullen met ahoy moet je ook ahoy niet vullen maar een een passende lokatie...

Waarschuw beheerder
donateur
Triest dat er mensen zijn die Partyraiser helemaal afzeiken maar toch naar een feest gaan met de nadruk op Partyraiser :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op maandag 22 oktober 2007 om 00:20:
Dit snap ik heel goed maar feit is dat als je iets doet als ahoy heb je te maken met een commercieel bedrijf die het moet neerzetten.Uiteraard willen ze winst maken maar in ieder geval quit spelen qua kosten. Dat betekend dat je consesies moet maken.

1 Daarvan is dat een organisatie op save wil spelen.

Dat is inderdaad zo met de Ahoy. Maar dat wist je van tevoren. Misschien was het beter om een kleinere of andere lokatie te nemen. Zoals happydayz of iets dergelijks. Aan de andere kant begrijp ik ook dat Partyraiser het groots wil aanpakken, logisch. In ieder geval kritiek moet volgnes mij opbouwend zijn en hier vallen veel dingen te leren dat zal partyraiser ook wel begrijpen. Begrijp me niet verkeerd ik zeik niet op de aankleding volume etc etc. Ik kom puur voor de muziek waar ik van hou. Ik ga slapen morgen weer studeren! Zie hem wel weer op Partyraiser vs Noisekick :woep:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 00:25:
vind eigenlijk dat ik ook hierop moet reageren...

iedereen die hier op af komt zou toch op DJ partyraiser moeten afkomen en niet omdat 'gezegd wordt'''dat het een onvergetewlijke avond moet worden... als je niet een avond ''ala partyraiser'' kan vullen met ahoy moet je ook ahoy niet vullen maar een een passende lokatie...

Dat is een punt waar je best wel eens gelijk in kan hebben.
Maar ik denk dat als het geluid echt wel goed was geweest dat het ook een onvergetelijke avond was geweest. Toch snap ik ook dat mensen die echt van Partyraiser houden daar een andere mening op na houden. Maar dan nog,denk ik bij mezelf,je ziet een flyer,kijkt een trailertje,line-up word bekend en ziet dat daar bepaalde DJ's op staan. Die staan niet echt bekend als puur en alleen Partyraiser stijl.
Waarschuw beheerder
Zal ik jullie allemaal eens wat vertellen, IK VOND HET TOP!

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op maandag 22 oktober 2007 om 00:45:
Maar dan nog,denk ik bij mezelf,je ziet een flyer,kijkt een trailertje,line-up word bekend en ziet dat daar bepaalde DJ's op staan. Die staan niet echt bekend als puur en alleen Partyraiser stijl.

maar dan nog denk ik... noem het niet partyraiser machine city
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op maandag 22 oktober 2007 om 00:25:
Zijn niet alleen louter en alleen maar slechte reacties toch?

als het geluid te zacht is, zou ik het ook niet naar mn zin hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 01:00:

Tsja,als je dingen van tevoren weet dan is alles bij voorbaat al geslaagd.Je maakt keuzes en misschien achteraf kom je tot conclusies dat het anders kan. Maar om eerlijk te zijn,vanaf Tieum vs Partyraiser vond ik het het alles behalve soft.

Alleen het tempo,het echt snelle werk kwam pas laat.
Verder wilde ik voornamelijk Wes een hart onder de riem steken door het aantal onbeschofte reacties over zijn uiterlijk. Dat was voornamelijk de insteek van mijn repley. Ik ben hier niet om te discuseren over hoe het wel moet

Ik vind dat iedereen een mening mag hebben maar dat mag je gewoon niet doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op maandag 22 oktober 2007 om 08:31:
Ik vind dat iedereen een mening mag hebben maar dat mag je gewoon niet doen.

ben k met je eens,..het gaat toch immers om et feest..kinderachtige reacties idd:S
Artiest {SHOWLIST artist 56391, 2037}
Waarschuw beheerder
donateur
Het geluid was slecht inderdaad en daar valt misschien wel iets over te zeggen maar laten we ff een paar vette goeie dingen opnoemen.

Dan de acts en DJ's,

Decoratie,

Kritiek op het feest prima maar ga niet zo persoonlijk worden is niet nodig en erg kwetsend. Tenslotte is dit een gozer die het niet voor de poen doet maar voor het publiek.

Ik las dat men hem arrogant vond omdat hij zo groot te zien was op posters en dergelijke,alsof hij de marketing van UDC beheerd.Alsof hij verstand moet hebben van hoe je een feest goed in de markt zet of verkoopt. Get real,he's just the DJ!

AMEN !!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op maandag 22 oktober 2007 om 08:31:
vind dat iedereen een mening mag hebben maar dat mag je gewoon niet doen

idd, zeer trieste figuren hier!!
Waarschuw beheerder
het geluid was inderdaad niet best,
maar ik heb me prima vermaakt!!! egt een feest om naar terug te kijken:D
WES bedankt voor deze avond, en mensen met alleen maar klachten en gezeik probeer zelf maar eens een feest te organiseren waarbij iedereen maar dan ook elke bezoeker het naar hun zin hebben gehad. dat doe je niet ff 1/2/3 op deze grootte!!!!

:respect: PARTYRAISER :respect:
Waarschuw beheerder
Geluid was idd behoorlijk slecht. Niet wat ik ervan had verwacht.

Opkomst was erg vet :respect:. Zoals hij zelf al zei, was het geluid heel de avond maar zo. Geluid is toch eigelijk het belangrijkste. Met sfeer uiteraard en die was naar mijn mening wel goed.

Maar toch wel vermaakt :bier:
Waarschuw beheerder
Allemaal maar lopen zeiken.. uiteindelijk moet je het zelf overal naar je zin maken.

Er werd aardig door gedraaid.. zelfs Gizmo draaide zijn plaatjes aardig snel. Wat ik de vetste set van de avond vind. Dus wat lopen sommige nou te zeiken dat er te soft gedraaid werd...

Uitspraak van Da Mouth Of Madness op maandag 22 oktober 2007 om 00:20:

Ben ik niet helemaal met je eens chef..;) om 03:00 werd er volop hard gedraaid (terror).. volgens mij stond Lenny dee er toen achter. Iets te hard naar mijn zin, maar dat maakt natuurlijk niet uit :D

Voor de rest aardig feestje.. alleen waren de verwachtingen van bepaalde mensen denk ik te hoog.

Voor de rest niet zeiken op één iemand.. hij heb zijn best gedaan, volgende keer beter!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Goudlokjebianca op maandag 22 oktober 2007 om 11:03:
Ben ik niet helemaal met je eens chef.. om 03:00 werd er volop hard gedraaid (terror).. volgens mij stond Lenny dee er toen achter. Iets te hard naar mijn zin, maar dat maakt natuurlijk niet uit

hahahaha,jij slaat eigenlijk met deze opmerking de spijker op zijn kop,mensen die echt van het harde werk houden(Noisekick,Bryan Fury Akira) die vonden dat het allemaal te laat hard werd en jij vond het om 03.00 al te snel.

Zo moeilijk om daar een lijn in te trekken....

Uitspraak van Goudlokjebianca op maandag 22 oktober 2007 om 11:03:
Voor de rest aardig feestje.. alleen waren de verwachtingen van bepaalde mensen denk ik te hoog.

dat denk ik ook,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op maandag 22 oktober 2007 om 11:10:
hahahaha,jij slaat eigenlijk met deze opmerking de spijker op zijn kop,mensen die echt van het harde werk houden(Noisekick,Bryan Fury Akira) die vonden dat het allemaal te laat hard werd en jij vond het om 03.00 al te snel.

Daarom zal ik ook wel een leuke avond hebben gehad ja en die andere gasten niet ;)
Ben meer van de oude shit
Daarom vond ik Gizmo ook de beste..

Maarja.. ik begrijp ook wel dat als je naar Partyraiser gaat dat je harde hardcore verwacht. Maar aan de line-up te zien kan je ook wel begrijpen dat het niet alleen terror/speedcore is die avond.

Ieder heeft toch zijn eigen mening en zo kan je blijven discuseren totdat Wes weer een nieuw feest organiseerd.
Waarschuw beheerder
Niet normaal sommige reacties,

Dan de acts en DJ's,

Decoratie,

Dan nog ff naar de opener van dit topic.
Heb ff op je profiel gekeken en daar zag ik het volgende:

ben nog niet klaar met mn opleiding,.. maar ben al wel een LiChTwErKeR
Kenmerken van Lichtwerkers zijn:

- Ze voelen zich van jongs af aan anders, en vaak ook buitengesloten, eenzaam en onbegrepen.

Iedereen heeft recht op een eigen mening maar ik vind dat je oprecht aan jezelf mag vragen of jou mening wat dat betreft een goede weergave geeft van het feest.

Verder wil ik Partyraiser bedanken dat hij me als mistery guest eeft betrokken bij zijn openings act en dat hij daar ook geen andere MC voor wilde. Ik vond het een eer om erbij betrokken te zijn geweest en ondanks wat mensen na dit feest ook zeggen je blijft gewoon een maatje voor het leven.

:respect: Het enige wat veel mensen kunnen is een ander aanvallen. Zij hebben geen idee wat dit feest allemaal teweeg heeft gebracht en wat een stress dit voor Wesley heeft meegebracht. Ik heb gezien en WEET dat hij er alles aan gedaan heeft om het allemaal van een lijen dakje te laten gaan.

Ik ben blij dat ik het allemaal van achter de schermen weer heb mogen meemaken en heb kunnen zien wat een tijd, geld en energie er in is gaan zitten. Enorm! We hebben allemaal ons best gedaan, ook ik, en ik heb enorm genoten van het feest en de ontzettend leuke reacties die ik kreeg.

Wes, je was de man! Petje af dat je dit allemaal voor elkaar heb gekregen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 22 oktober 2007 om 11:39:
Ik ben blij dat ik het allemaal van achter de schermen weer heb mogen meemaken en heb kunnen zien wat een tijd, geld en energie er in is gaan zitten. Enorm! We hebben allemaal ons best gedaan, ook ik, en ik heb enorm genoten van het feest en de ontzettend leuke reacties die ik kreeg.

Wes, je was de man! Petje af dat je dit allemaal voor elkaar heb gekregen.

helemaal mee eens.

Was een top feest, volgende keer weer van de partij
Waarschuw beheerder
oke, geluid/volume had beter gemogen, maar ben bijna alleen voorin geweet en daar was t best goed te doen vergeleken bij de rest v/d zaal...
En de sfeer was ook goed naar mijn idee.

Je moet natuurlijk niet met je reet op de grond in een hoekje achterin gaan zitten (tussendoor ff een topic openen met je tel) en dan achteraf negatief gaan zitten zeiken op alles van t feest.

Hier en daar had er wel wat beter gekund, maar of je het echt naar je zin hebt, dat heb je naar mijn idee toch vooral zelf in de hand.

Ik heb iig een zeer lekker feessie gehad!
:respect:
Artiest {SHOWLIST artist 92354, 20807}
Waarschuw beheerder
partyraiser vs tieum was toch wel de set van de avond
radium vs brain fury ook super vet

tja beetje jammer van het geluid
verder heb ik me wel vermaakt
Waarschuw beheerder
Jammer dat het niet in het Sportpaleis werd gehouden en dat het geluid tegenviel :(

Partyraiser :RESPECT:
Waarschuw beheerder
Schelden over uiterlijk en alles eromheen terwijl die vele malen lekkerder is

ook al krijg je de omvang, het gewicht, de speknek en het bolle hoofd van je idool

Fetish-alarm
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 01:00:

dat is achteraf zo makkelijk oordelen. Je weet dat partyraiser veel fans heeft en dat het een succes KAN worden.

Uitspraak van Ivanhooo op maandag 22 oktober 2007 om 12:40:
Jammer dat het niet in het Sportpaleis werd gehouden en dat het geluid tegenviel

dit vond ik trouwens ook raar geloof wel dat dit in de aankondiging stond. Was netjes geweest van de organisatie om dit vantevoren te laten weten.

Uitspraak van JaapieB12 op maandag 22 oktober 2007 om 11:39:
Het enige wat veel mensen kunnen is een ander aanvallen. Zij hebben geen idee wat dit feest allemaal teweeg heeft gebracht en wat een stress dit voor Wesley heeft meegebracht. Ik heb gezien en WEET dat hij er alles aan gedaan heeft om het allemaal van een lijen dakje te laten gaan.

dat geloof ik meteen alleen betalen wij 42 euro voor een kaartje dus mag je dat dan niet verwachten. Maar nogmaals de schuld hiervan ligt niet bij partyraiser maar bij de organisatie. Het is alleen triest dat hij hier nou door sommige op wordt aangekeken ( wat ik maar zeer triest en dom vindt)
Waarschuw beheerder
WAAROM STAMPEN JULLIE DIE MAN ZO DE GROND IN

DIT KAN HIJ TOCH OOK NIET WETEN DAT DJ'S EN MC'S HET LATEN AF WETEN IK VIND HET GEWOON WEG GEWOON NOG STEETS GEWELDIG DAT HIJ DIT NOG HEEFD KUNNE REDDEN

MAAR IK ZWWER HET JULLIE HE ALS JULLIE DIE MAN NOG EENS ZO DE GROND IN TRAPPEN DAT JULLIE GEWOON WEG GEEN FAN VAN HEM ZIJN

NOU MIJN DIEPSTE :respect: VOOR DEZE MAN WEETJE HIJ HEEFD JULLIE WEL VERMAAKT MAAR JULLIE WAARDEREN HET GEWOON NIET!!

ECHT WAAR ALS IK IN ZIJN SCHOENE HAD GESTAAN DAN HAD IK HET WEL GEWETEN DEZE MAN HIER IS GEWOON WEG EEN DIKKE HELD IN MIJN OGEN STELLETJE GEKKEN WAT DENKEN JULLIE WEL JOH TFOE STELLETJE NEPPERS
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Big Boss :[ op maandag 22 oktober 2007 om 13:30:

DIT KAN HIJ TOCH OOK NIET WETEN DAT DJ'S EN MC'S HET LATEN AF WETEN IK VIND HET GEWOON WEG GEWOON NOG STEETS GEWELDIG DAT HIJ DIT NOG HEEFD KUNNE REDDEN

MAAR IK ZWWER HET JULLIE HE ALS JULLIE DIE MAN NOG EENS ZO DE GROND IN TRAPPEN DAT JULLIE GEWOON WEG GEEN FAN VAN HEM ZIJN

NOU MIJN DIEPSTE VOOR DEZE MAN WEETJE HIJ HEEFD JULLIE WEL VERMAAKT MAAR JULLIE WAARDEREN HET GEWOON NIET!!

ECHT WAAR ALS IK IN ZIJN SCHOENE HAD GESTAAN DAN HAD IK HET WEL GEWETEN DEZE MAN HIER IS GEWOON WEG EEN DIKKE HELD IN MIJN OGEN STELLETJE GEKKEN WAT DENKEN JULLIE WEL JOH TFOE STELLETJE NEPPERS

Kerel.. maak je niet zo druk..

En je shift knop is kapot.. laat er ff naar kijken! En doe ook de D & T knop meteen ff !

Greetz
Artiest {SHOWLIST artist 99426, 12383}
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een ronduit flauwe reaties zeg...:S

Je kan wel op iedere reactie ingaan,maar dat heeft toch geen nut,want iedereen heeft duidelijk zijn eigen mening hier...
Maar dan nogmaals,over iemand zijn uiterlijk beginnen,is wel het zieligste wat er bestaat.
Maar ik denk dat dat meer over diegene zegt dan over Partyraiser.

Iig jammer dat het geluid het liet afweten.
Helaas is het niet terug te draaien,want ik denk dat het voor Partyraiser rotter is,want hij heeft hier wel naartoe geleefd.
Volgende editie wordt het gewoon weer knallen...:)
Waarschuw beheerder
'Wij hebben het beste geluid, de vetste line up en de mooiste aankleding' = de standaard uitspraak van een organisatie van een feest.

wees gewoon slim en verwacht er niet teveel van, dan kan het alleen maar meevallen :)

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Was niet zo geslaagde party hoorde ik?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 14:41:
Was niet zo geslaagde party hoorde ik?

We mistte je allemaal marcootje

Waarschuw beheerder
donateur
Nahh maar niet he, 1x in borchland geweest met partyraiser, was toch niet zo geslaagd 8)
Waarschuw beheerder
Hoezo niet dan? Borchland scheen vetter te zijn geweest dan Ahoy nl

Waarschuw beheerder
donateur
matig geluid, verloop van muziekstijlen ging nergens over, me naam was op wazige wijze doorgestreept van gastelijst :/, niet mijn volk etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 15:15:
matig geluid

verloop van muziekstijlen ging nergens over

niet mijn volk etc.

Ahoy the same.

Toch he ik me goed vermaakt daar :)

Waarschuw beheerder
donateur
jwt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 21:08:
Waarom zijn al die lui die nu zeiken over Partyraiser dat hij zich helemaal geweldig vind eigenlijk naar zijn feest gekomen???
Was thuis gebleven!!!

Wat is dat nou voor een domme opmerking?
Als je van tevoren alles zou weten zou je leven 1 groot fest zijn zonder teleurstellingen :looser:

Uitspraak van Da Mouth Of Madness op maandag 22 oktober 2007 om 00:45:
Maar ik denk dat als het geluid echt wel goed was geweest dat het ook een onvergetelijke avond was geweest.

Kijk, geluid hoeft niet eens per defenitie heel hard te staan, als het geluid maar door de hele zaal goed verdeeld is.
Geluid maakt het feest, ik kan me de oude Terrordome feesten nog herinneren in de Energiehal, puur oorpijn :D
In je auto heb je ook voor en achter speakers.
op dit feest kwam de muziek alleen van voren, en ik vond het vreemd dat er achteraan geen speakers stonden waardoor de muziek achterin helemaal niet tot z'n recht kwam.

Waarom lopen bepaalde mensen ook te ouwehoeren op het feit dat mensen kritiek hebbn???
Als niemand kritiek zou hebben zou een organisatie ook niet leren hoe het de volgende keer beter kan ;)

En Partyraiser zelf afzeiken is triest, ik heb me opperbest vermaakt met de mensen met wie ik was dus het feest was best gezellig...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivanhooo op maandag 22 oktober 2007 om 12:40:
Jammer dat het niet in het Sportpaleis werd gehouden en dat het geluid tegenviel

Partyraiser

beter dat het niet in sportpaleis was! daar is het geluid helemaal slecht.

topfeest!
Waarschuw beheerder
Zeik niet zo allemaal joh

Wes was super:respect:
thanks for a rememberable night:cheer:

Waarschuw beheerder
Was een mooi feestje, alleen het geluid kon wel wat harder :) voorderest perfect
Werkzaam bij Wicked Events
Artiest {SHOWLIST artist 44418, 9477}
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals altijd in nederland, zodra je hooft boven het maaiveld uit komt moet hij er af.

Jammer is dat:/

Ik kan alleen maar zeggen wes zware :respect: heb het super naar me zin gehad!

Tot snel(Y)
Waarschuw beheerder

:jaja: gewoon UDC! Nooit eens een goed georganiseerd evenement!
Gewoonweg WAARDELOOS!

Waarschuw beheerder
Wesley afzeiken is een absolute nog go! Hij heeft mij nooit teleurgesteld met zijn sets en ook deze keer niet!
Maar het was niet het feest dat velen ervan hadden verwacht. Misschien was de locatie/ organisatie te commercieel om het publiek datgeen te geven waar we voor kwamen: een nacht lang beukende pokkeherrie. Niet alleen van Wesley zelf, maar ook van de andere dj's.

Zoals de Borchlandhallen in april, daar was het een hele nacht Partyraiser-stijl, alle dj's draaiden hard en snel (pastten hun platenkeuze aan het soort feest), zoals je verwacht op een feest, waar een dj die voor hard en snel staat, het middelpunt is.
Denk dat dit feest een grote factor heeft gespeeld wat betreft de verwachtingen van de bezoekers voor Machine City. Helaas ook voor mij...
Maar vind het niet meer dan logisch dat je verwacht, als je naar het feest van Partyraiser gaat, dat je een hele nacht vol beukende pokkeherrie hoort.

Wesley, zaterdag draai je op Ravezone gewoon het dak eraf zoals altijd! En het eerste waar ik aan dacht toen ik wist: dit feest gaat hem niet worden, was: dit verdient Wesley niet! :flower:

De show was inderdaad super! Die opkomst was echt een kippenvel moment! Maar goed, ik kom uiteindelijk voor vette muziek :) Voor een vette show ga ik naar een feest als Qlimax :lol:

Conclusie: laat Multigroove weer feesten organiseren voor Partyraiser ipv UDC.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond Ut gewoon goed. ben er vanaf het begin geweest,
en natuurlijk als de zaal nog niet vol zit gaan ze geen uber DJ's neerzette. Begin is warming up!!! na de warming up (eigenlijk toen Partyraiser opkwam) Was het gewoon Knalle :);)

Waarschuw beheerder
Ik vond het geweldig!!!! :respect:

Was om half 12 binnen en moest ff acclimatiseren, maar echt een topavond gehad!

sets waren relaxed, sfeer prima (niks meegekregen van vechtpartijen), schone wc's MET wc-papier :p (alleen erg donker, iets meer licht op de wc was handig geweest :P:P), niet hoeven wachten bij de ingang, veel gratis drank... Niks mis mee...

Ben om uurtje of acht zielsgelukkig Ahoy weer uitgekomen....

Waarschuw beheerder
Vond t wel vet feest! leuk al die battles! vooral de terror/speedcore op t eind was leuk!
verder was kenke lam dus weet niet al te veel meer :) alleen dat ik 2 boetes heb voor zwartrijden en wildpissen :@
Waarschuw beheerder
Geweldig feest :respect:

Heb me super vermaakt, geluid viel me in het begin tegen, maar toen ik later bijna vooraan stond was het goed te doen,

Tieum Vs. Partyraiser, Wat lekker !! :P

super feest !!
Waarschuw beheerder
ja ik vond het wel een leuk feestje alleen het geluid was waardeloos....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nieuw-T op maandag 22 oktober 2007 om 17:32:
Zoals altijd in nederland, zodra je hooft boven het maaiveld uit komt moet hij er af.

helemaal juist, en dat heet nou jalouzie!
Waarschuw beheerder
Vind het jammer dat Partyraiser nou echt zo de grond word ingestampt :(
Had er persoonlijk zelf ook meer van verwacht maar toen ik besefte dat het geluid niet veel harder zou worden ben ik gewoon iets naar voren gegaan :)
Vond de opkomst wel zeer mooi niet zo'n standaard opkomst
Ik heb in ieder geval weer een gezellig nachtje gehad
Volgende keer dan toch maar een Partyraiser in Silverdome ? (met fatsoenlijk geluid dan ;) )
Partyraiser :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
de Nederlandse mentaliteit laat zich weer kennen .. men is te verwend en men heeft te veel .. je zou als artiest zijnde nog eerder n voorkeur geven aan n tournee door andere landen dan je moe maken voor zoiets :/ maargoed .. dat allerlaatste doe ik ook .. dus laten we t zo noemen > diegene die doorzet toont karakter en laat zich nie v.d. wijs brengen door zijn of haar dromen te verwezenlijken B)
Waarschuw beheerder
partyraiser, was een vet feest hoor, goede sets!! heb me goed vermaakt alleen beetje jammer van het geluid, maar niet klagen :no: volgende keer beter :yes:

mc da mouth of madness: goed dat jij ook je mening erover geeft en mensen vertelt was ze wel en niet kunnen zeggen, want dat snappen sommigen dus echt niet :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 18:08:
Maar vind het niet meer dan logisch dat je verwacht, als je naar het feest van Partyraiser gaat, dat je een hele nacht vol beukende pokkeherrie hoort.

POK POK POKKEHERRIE!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 19:19:
POK POK POKKEHERRIE!

precies ja! :)

was leuker geweest als we meer van dit soort nummers hadden gehoord de hele nacht. ach ja, zaterdag weer partyraiser :cheer: :cheer:

Waarschuw beheerder
Zo , zijn al die losers nou klaar met wes aan te vallen over zijn uiterlijk? Waar halen jullie de moed vandaan om hem hierover aan te vallen? Ik heb jullie albums is even bekeken en jullie zien er helemaal niet uit :lol: Wat een stelletje sukkels bij elkaar zeg. Heel stoer achter je pc op hem gaan schelden (y) Heel stoer hoor. Ik kom jullie vast nog wel een keer ergens tegen hoop ik :devil:

Het feest was gewoon fucking bruut :D:D:D De opkomst , de shows , danseressen , een paaldanseres, vuurspuwers , Mega robots , een rockband , beatboxers en natuurlijk niet te vergeten de prachtige stem van elize (y) Wes is een goede vriend van mij en ik weet hoeveel tijd hij erin heeft gestoken om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Hij is zolang bezig geweest om er een vette avond van te maken en dan word je beloond met reacties van mensen die iets over zijn uiterlijk te zeggen hebben terwijl ze er zelf niet uitzien!!

Dat het geluid niet helemaal was zoals het hoorde was jammer , maar zoals wes zelf al heeft gezegd heeft hij ook alles geprobeert om het geluid voluit te krijgen. Als je dan word tegengewerkt door de gemeente kan je daar toch ook niks meer aan doen. De shows en het hele feest was gewoon supervet en voor de mensen die het niet naar hun zin hebben gehad is dat erg jammer maar dat is natuurlijk nooit zijn intensie geweest.

Oja .. een arrogante kwal????? Als er iemand niet arrogant is dan is wes dat wel. Diegene met die uitspraak kent hem dus helemaal niet en weet duidelijk niks van hem !

Wes mijn steun zal je altijd hebben , maakt niet uit voor wat !!!
Je heb super je best gedaan en ik vond het een geslaagd feesie (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op maandag 22 oktober 2007 om 18:48:
de Nederlandse mentaliteit laat zich weer kennen

:/

Uitspraak van Dynamike op maandag 22 oktober 2007 om 18:48:
men is te verwend en men heeft te veel

Praat lekker voor jezelf.... (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 19:42:
Het feest was gewoon fucking bruut De opkomst , de shows , danseressen , een paaldanseres, vuurspuwers , Mega robots , een rockband , beatboxers

Vond ik ook! Heb me echt zo vreselijk goed vermaakt!!! Mn avond was compleet als ik jou nog even had gezien. ;-)

en natuurlijk niet te vergeten de prachtige stem van elize

:bloos: je maakt me verlegen.

Dat het geluid niet helemaal was zoals het hoorde was jammer , maar zoals wes zelf al heeft gezegd heeft hij ook alles geprobeert om het geluid voluit te krijgen. Als je dan word tegengewerkt door de gemeente kan je daar toch ook niks meer aan doen. De shows en het hele feest was gewoon supervet en voor de mensen die het niet naar hun zin hebben gehad is dat erg jammer maar dat is natuurlijk nooit zijn intensie geweest.

Oja .. een arrogante kwal????? Als er iemand niet arrogant is dan is wes dat wel. Diegene met die uitspraak kent hem dus helemaal niet en weet duidelijk niks van hem !

Wes mijn steun zal je altijd hebben , maakt niet uit voor wat !!!
Je heb super je best gedaan en ik vond het een geslaagd feesie

Ik sluit me er helemaal bij aan. :respect:

Waarschuw beheerder
donateur

Ik heb mn woorden ondertussen aangepast...
Ik vind em arrogant overkomen. En indd, ik ken em niet. ;)
Die mening is daarop ook niet berust. Tis eerder een indruk die ik van em heb... Tsja, dat gebeurt wel eens toch? Er zullen ook genoeg mensen zijn die mij een dom wijf vinden, bij de eerste indruk. ( kom maar op met de opmerkingen. ;) ) En misschien ook nog wel daarna... but who gives a shit? Ik niet iig. :D

Artiest {SHOWLIST artist 37726, 19224}
Waarschuw beheerder
Ik heb maar 1 opmerking en dat is wie heeft dat podium toch geveegd? want die gasten moeten dat zeker vaker doen :respect:
:woep: :banana:
Waarschuw beheerder
donateur
Rijswijkmaster:respect:

Oja .. een arrogante kwal????? Als er iemand niet arrogant is dan is wes dat wel

Idd:yes:
In de studio is hij altijd lekker zich zelf en niks arrogant.
Er zijn weinig artiesten die zo vriendelijk en aardig zijn al wes!!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 20:02:
want die gasten moeten dat zeker vaker doen

Hahhaha idd je kon gewoon van de vloer eten:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 22 oktober 2007 om 19:46:
je maakt me verlegen.

:lol: :D:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nieuw-T op maandag 22 oktober 2007 om 20:03:
Idd
Er zijn weinig artiesten die zo vriendelijk en aardig zijn al wes!!

Partyraiser

:yes: (y) Sluit ik me bij aan :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nieuw-T op maandag 22 oktober 2007 om 20:03:

Ja maar ik ben nog nooit in zo'n studio geweest dus dat kan ik nooit weten :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 20:20:
Ja maar ik ben nog nooit in zo'n studio geweest dus dat kan ik nooit weten

Dan kan je daar dus niet over oordelen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 20:27:
Dan kan je daar dus niet over oordelen

Daarom zeg ik er maar niks over :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ECHT WAAR ALS IK IN ZIJN SCHOENE HAD GESTAAN DAN HAD IK HET WEL GEWETEN DEZE MAN HIER IS GEWOON WEG EEN DIKKE ANTI-HELD IN MIJN OGEN STELLETJE GEKKEN WAT DENKEN JULLIE WEL JOH TFOE STELLETJE NEPPERS

Dat is 1 ding wat zeker is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bowiemaster op maandag 22 oktober 2007 om 18:44:
Vind het jammer dat Partyraiser nou echt zo de grond word ingestampt

slaat ook gewoon nergens op partyraiser ken hier niks aan doen moet je bij de organisatie zijn!!
Waarschuw beheerder
het geluid was zacht en gizmo en promo hebben het verpest. als ik het van te voren had geweten was ik op de bank blijven liggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 20:35:
Daarom zeg ik er maar niks over

Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Vizitor op maandag 22 oktober 2007 om 09:11:

Dan de acts en DJ's,

Decoratie,

AMEN :respect:
Waarschuw beheerder
nog vette tracks diej gedraait zijn of filmpjes of wat dan ook ???
kom maar op !!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van op-ge-zwolle op maandag 22 oktober 2007 om 21:41:
iedereen diej het zaterdag niej super wreed vond is een sukkel en houd niet van hardcore !!!!!!!!!!!!!!!!!

Gozert ik ging al naar feesten toen jij nog in je luiers zat
Waarschuw beheerder
partyraiser boven alles !!!!!

Waarschuw beheerder
*reactie op verwijderd bericht*

en eff over het feest...

Denk in de eerste plaats dat ahoy zowiezo een ongelukkig gekozen lokatie is , die zaak heb echt pas sfeer als tie prop en propvol is.
maar goed...

Dan over het geluid...
Iedereen die niet helemaal mogool is begrijpt denk ik wel dat van alle mensen uitgerekend , dj partyraiser , toch wel zou zorgen voor een goed geluid.
Dus je ken wel zeiken maar je kan ook iets langer nadenken en dan kom je waarschijnlijk vanzelf tot de conclusie dat wesley zelf er van alles aan gedaan heeft en dat dat niet zijn schuld was .... begrijp je dat , dan moet je ophouden met zeiken en hem waarderen voor alle feestjes die hij vaak in zijn eentje heeft gemaakt of heeft gered.
Begrijp je het niet dan ben je dus wel een beetje mogool....

Tot slot voor Wesley zelf...
Goos SHIT HAPPENS , Fuck It is nu eenmaal zo gegaan better luck next time.
Toen ik anderhalf jaar terug The Hague Hardcore organiseerde had je volgens mij iets van 10.000 fans ofzo , en nu dik over de 20.000 dat presteer je toch maar even dus zal je wel heel veel goed doen.
Opbouwende kritiek van je fans kan je denk ik wel begrijpen omdat ze allemaal toch 42 europ hebben betaald , maar zogenaamde fans die je op je persoon aanvallen hierover of van die 'partyraiser-haters' puur omdat je succes hebt , dat zijn mensen waar je je ook geen seconden druk om moet maken ( als je dat al deed.)
nog maals.. SHIT HAPPENS volgende keer beter.

tot slot wil ik nopg even duidelijk maar dat ik echt geen 'mega partyraiser-fan' ben ofzo en ken hem voor de rest ook niet echt , maar waardeer en respecteer de man voor wat ie doet en heeft gepresteerd en vind het onterecht dat hij wordt aangeken op 1 minder geslaagd feestje,

grtz!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 22:01:
Dan over het geluid...
Iedereen die niet helemaal mogool is begrijpt denk ik wel dat van alle mensen uitgerekend , dj partyraiser , toch wel zou zorgen voor een goed geluid.
Dus je ken wel zeiken maar je kan ook iets langer nadenken en dan kom je waarschijnlijk vanzelf tot de conclusie dat wesley zelf er van alles aan gedaan heeft en dat dat niet zijn schuld was .... begrijp je dat , dan moet je ophouden met zeiken en hem waarderen voor alle feestjes die hij vaak in zijn eentje heeft gemaakt of heeft gered.
Begrijp je het niet dan ben je dus wel een beetje mogool....

(y)

Waarschuw beheerder
donateur
maar waardeer en respecteer de man voor wat ie doet en heeft gepresteerd en vind het onterecht dat hij wordt aangeken op 1 minder geslaagd feestje,

Waarschuw beheerder
*reactie op verwijderd bericht*

Dan over het geluid...

Mee eens! :respect:
Waarschuw beheerder

Schelden over uiterlijk en alles eromheen terwijl die vele malen lekkerder is als de haters hier die echt werkelijk een minderwaardigheids complex zouden moeten hebben met hun uiterlijk..
Ik kan begrijpen dat je je dan afgeeft op hem als je zelf voor de spiegel staat en niks bereikt hebt.. Wat een sukkels.. zo ernorm triest

idd ook helemaal mee eens maar als echte partyraiser fan vond ik ook dit zeker weer een geslaagd feestje.
heb 7 uur vooraan keihard uit mn plaat gegaan:respect: wes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
donateur
Had al een heel stuk getypt bij de beoordeling , en ik denk dat het stukje hier ook aardig opgaat.

Sjonge jonge jonge ,

Kunnen jullie Wes niet een beetje respect geven ? Jullie praten over het feest alsof hij alles even in een weekje gepland en opgezet heeft ... Ik weet dat Wes al maanden met dit bezig is qua voorbereiding en jullie kraken alles zomaar af zonder goede kritiek ? Tuurlijk was het niet geweldig. Maar kritiek als Partyraiser je draaide niet zo goed als normaal is bull-shit! Geen 1 keer heb ik een plaat horen overslaan of verkeerd in gemixt worden. Of verwachten sommige van jullie dat als die met Gizmo moet draaien ook terror draait ? En te zeiken dat alleen de laatste 2 uurtjes pas op snelheid waren ... Als je alleen maar terror en speedcore wil horen moet je naar een ander feest gaan, je hebt de line-up van te voren kunnen lezen . Daaraan had je kunnen zien dat dit een feest was met een opbouwende line-up qua snelheid. En dan over de sfeer , sfeer maak je zelf toch ook ? Ik stond met een groepje vooraan en heb een topavond gehad , maar als je er zelf niks voor wil doen wordt het ook niks.
Heb bijna geen reactie over het decor gehoord ook , daar zit ook voor veel tijd voorbereiding in. De Robots , opkomst en niet te vergeten de hakkende opa Ik vond het prachtig Het geluid was idd niet super ,maarja het was ook niet zo dat je elkaar zonder schreeuwen kon verstaan , en wil je wat meer volume , dan moet je verder naar voren gaan staan. Was plek zat.

Wes, ik weet hoeveel maanden werk dit feest jou heeft gekost , en ook dat je alle reacties hier allemaal persoonlijk opvat... Maar ondanks ik het geen geweldig feest vond , heb ik het prima naar me zin gehad van voor tot het eind voor jou goos
Waarschuw beheerder
donateur

Dan de acts en DJ's,

Decoratie,

idd groot gelijk!! ben blij dat er (amper) speedcore was, ik heb 't nie gehoord..
geluid ook echt niks over te zeggen, maar stond denk ik steeds op de goeie plek..
maargoed een feest moet je zelf maken, heb dan ook eigenlijk nooit 'n kutfeest.
Waarschuw beheerder

NOU MIJN DIEPSTE VOOR DEZE MAN WEETJE HIJ HEEFD JULLIE WEL VERMAAKT MAAR JULLIE WAARDEREN HET GEWOON NIET!!

:respect::respect::respect::respect::respect:
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Wat een niveau hier zeg. :/ Sommige van jullie gedragen je echt als kleine kinderen. Een feest kan tegenvallen en een discussie moet kunnen maar dit gaat echt nergens over. Je hoeft een artiest niet compleet de grond in te trappen of hem op persoonlijke dingen te pakken. Als het hier niet verbeterd gaat er een slotje op dit topic want hier wordt niemand vrolijk van. :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BABI PANGANG op maandag 22 oktober 2007 om 22:32:
idd groot gelijk!! ben blij dat er (amper) speedcore was, ik heb 't nie gehoord..

Tot hoe laat ben jij gebleven dan ? :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 21:40:
Een opa die de moeite neemt om te gaan hakken

Jaahaaa :cheer: ik wordt dus niet gek Mike! o:) bedankt voor je act! :roflol:

Ach en voor die trieste figuren die hier zo lopen te zeiken..
jullie weten denk ik niet zo goed hoe jullie jezelf moeten vermaken op een feest! Heb nog maar 1 feestje mee gemaakt (en heb er de laatste tijd toch een redelijk aantal bezocht) dat zwaar waardeloos was, en dat kwam omdat er alleen maar gevochten werd + dat het bagger geregeld was.. zaterdag maar 1 klein ruzietje gezien en alleen maar vriendelijke mensen gesproken en me uiterst goed vermaakt! :cheer:

De 'feedback' die hier gegeven word is gewoon zwaar waardeloos, en de meeste kunnen hun mening niet eens onderbouwen.. dus Partyraiser ik zou me er niet teveel van aantrekken, en vooral zo door gaan zoals je dat nu doet :respect:
Waarschuw beheerder
Ik ben zelf niet naar dit feest geweest, maar k snap eigelijk niet waarom ze het de DJ zelf kwalijk nemen terwijl die in vergelijking tot de organisatie weinig te zeggen heeft...

Het publiek van PF is kritisch, maar uit je kritiek dan wel op degene die verantwoordelijk is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 22 oktober 2007 om 22:58:
Als het hier niet verbeterd gaat er een slotje op dit topic want hier wordt niemand vrolijk van.

No offense, maar als de topicstarter al zegt dat het stierenpoep was terwijl hij nog op het feest was lijkt het mij best duidelijk wat voor andere reacties je hier krijgt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Krauser op dinsdag 23 oktober 2007 om 00:19:
maar als de topicstarter al zegt dat het stierenpoep was

Uitspraak van AltijdHerrie !! op zondag 21 oktober 2007 om 02:43:
Ik vind t behoorlijk waardeloos! Zo erg dat ik het ff moet melden. Hoop dat t nog beter wordt, maar vrees van niet. Het is te licht, en t geluid is slecht. Jammer hoor

Hij zei geen stierenpoep :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 19:31:
Uitspraak van StarF*cker op maandag 22 oktober 2007 om 19:19:
POK POK POKKEHERRIE!

precies ja! :)

was leuker geweest als we meer van dit soort nummers hadden gehoord de hele nacht. ach ja, zaterdag weer partyraiser :cheer: :cheer:

Jij bent een meisje naar mijn hart!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.arlon (F) op maandag 22 oktober 2007 om 23:30:
Jaahaaa ik wordt dus niet gek Mike! bedankt voor je act!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.arlon (F) op maandag 22 oktober 2007 om 23:30:
Ach en voor die trieste figuren die hier zo lopen te zeiken..
jullie weten denk ik niet zo goed hoe jullie jezelf moeten vermaken op een feest! Heb nog maar 1 feestje mee gemaakt (en heb er de laatste tijd toch een redelijk aantal bezocht) dat zwaar waardeloos was, en dat kwam omdat er alleen maar gevochten werd + dat het bagger geregeld was.. zaterdag maar 1 klein ruzietje gezien en alleen maar vriendelijke mensen gesproken en me uiterst goed vermaakt!

De 'feedback' die hier gegeven word is gewoon zwaar waardeloos, en de meeste kunnen hun mening niet eens onderbouwen.. dus Partyraiser ik zou me er niet teveel van aantrekken, en vooral zo door gaan zoals je dat nu doet

:yes: :respect: Mee eens

Waarschuw beheerder
Fuck it, het was gewoon een tof feest. Ik heb me prima vermaakt, ook de sfeer was top, met uitzondering van een paar opstootjes. Maar als je je daar niet door laat opfokken is daar ook niets mee aan de hand. En ja het geluid stond zacht maar daar is een goede verklaring voor gegeven. En stiekem vind ik het ook niet zo erg dat mijn oren eens níet piepen op maandag.

Ik heb me uitstekend vermaakt, iedereen die ik gesproken heb ook (en dat waren er nogal wat), dus jammer dat door sommige zure posts de indruk gewekt kan worden dat iedereen het maar kut vond. Dat is dus zeker niet het geval.

Partyraiser bedankt!
Waarschuw beheerder
Helaas niet meer geweest, maar heb niks gemist geloof ik..

Waarschuw beheerder
om het even over een andere boeg te gooien, hoeveel mensen waren er eig??? Ik kon niet echt een inschatting maken... Vond t overigens erg prettig dat het niet ramvol was :P Lekker een beetje ruimte om je heen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:23:
hoeveel mensen waren er eig???

dik 5000 geloof ik ;)

Vond t overigens erg prettig dat het niet ramvol was

idd :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 05:18:
De 'feedback' die hier gegeven word is gewoon zwaar waardeloos, en de meeste kunnen hun mening niet eens onderbouwen.. dus Partyraiser ik zou me er niet teveel van aantrekken, en vooral zo door gaan zoals je dat nu doet

Mee eens was een super gezellig feestje!!!
Waarschuw beheerder
Komen er livesets van dit feest? Ik hoop het wel. :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marlous, op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:22:
niks gemist geloof ik..

Ik had het niet willen missen!! Super relax feestje!

erg prettig dat het niet ramvol was Lekker een beetje ruimte om je heen...

Best fijn ja om zo naar de wc te kunnen lopen en in 10 minuten terug te zijn op je plek!

Ik vond het een gaaf feest dus als de mensen die het zo waardeloos vonden de volgende keer wegblijven...word het nog gezelliger en zo bouwt Partyraiser zijn eigen groep fans op!
Die zijn feesten wel waarderen!
Volgende keer ben ik er cker weer bij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 13:06:
Best fijn ja om zo naar de wc te kunnen lopen en in 10 minuten terug te zijn op je plek!

De wc was idd goed geregeld, ik haalde het nog wel om binnen 5 minuten weer terug te zijn B)
Waarschuw beheerder
heb vet feest gehad en genoten van de muziek...(ook al tijdje niet meer zo veel geweest dus dat heeft er ook wel mee te maken natuurlijk...)

maar UDC beloofd vaker gewoon dingen die ze niet waarmaakt en als je je als DJ laat vertegenwoordigen door zo'n organisatie loop je het risico dat je ook meegezogen wordt in gebrek aan vertrouwen in de organisatie...misschien iets waar partyraiser misschien wel voor moet uitkijken lijkt mij want zo werkt het nu eenmaal...zou zonde zijn want voor mij is ie echt 1 van de beste DJ's...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Krauser op dinsdag 23 oktober 2007 om 00:19:
No offense, maar als de topicstarter al zegt dat het stierenpoep was terwijl hij nog op het feest was lijkt het mij best duidelijk wat voor andere reacties je hier krijgt.

Het gaat ook niet zozeer om de negatieve reacties die in het topic stonden maar dit ging nergens over. Kritiek is prima mits het op een normale manier gegeven wordt maar iemand op zijn uiterlijk aanvallen omdat het feest tegenviel lijkt mij niet de bedoeling. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 23 oktober 2007 om 13:38:
maar iemand op zijn uiterlijk aanvallen omdat het feest tegenviel lijkt mij niet de bedoeling.

Dat is de weg van de minste weerstand. Daarbij komt dat iemand afzeiken achter je computertje lekker makkelijk is. Ze zouden het lef niet hebben het recht in zn gezicht te zeggen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Epic noise op maandag 22 oktober 2007 om 22:29:
Of verwachten sommige van jullie dat als die met Gizmo moet draaien ook terror draait ?

de set met gizmo was voor mij het beste gedeelte van de avon,d dus ja geen klagen over
Waarschuw beheerder
maargoed een feest moet je zelf maken, heb dan ook eigenlijk nooit 'n kutfeest[/quote]

[img width=15 height=15 cacheid=0000187b00003255a8e6b6031a020d481d]https://static.partyflock.nl/images/dark/smileys/yes_new.gif[/img]
Waarschuw beheerder
als ik alles zo lees ben ik blij dat ik niet ben gegaan.
Waarschuw beheerder
Wat zijn er toch een hoop rare mensen hier ;)
van te voren zou het het feest van het jaar worden (meende ik zelf ook)
maar om dan echt zo'n negatieve reacties te geven dan heb je echt weinig verstand en dat sommige ook op uiterlijk afgaan vind ik nog triester :(
ik heb toch nog een heel gezellig feest gehad en een goed feest maak je naar mijn inziens toch voor het grootste deel zelf

Waarschuw beheerder
als je het niet naar je zin hebt gehad had je eerder weg moeten gaan!! klaar

ik heb btw een top avond gehad

maar ben wel benieuwd waar ik sommige andere fotos kan vinden??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 18:22:
maar ben wel benieuwd waar ik sommige andere fotos kan vinden??

www.axeweb.nl en www.djguide.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Cosovic op maandag 22 oktober 2007 om 23:18:
Uitspraak van BABI PANGANG op maandag 22 oktober 2007 om 22:32:

Tot hoe laat ben jij gebleven dan ?

k wou net net zeggen...je kan me niet wijs maken dat ik die speedcore gehalucineerd heb
Waarschuw beheerder
Een gast was foto's aan het maken en heeft ons op de foto gezet en we hebben allemaal een kaartje gehad van tw-magazine. Gekke is dat tw van niets weet en dat TW alleen een vrouwelijke fotografe had lopen.

weet iemand daar wat van????
Waarschuw beheerder
Ik heb eigenlijk niet veel te klagen hoor, snap niet waar jullie het over hebben. En dit komt dan van een rauwstamper.. ik ben echt niet van de mainstream maar heb me toch prima vermaakt, ook op de melodietjes en sampletjes die ik in de donkerdere zalen op mijn meeste feesten niet te horen krijg. wat is jullie probleem toch? als gemiddelde van de paarhonderd feesten die ik in me leven heb bezocht, vond ik het zeker niet slecht... slecht is als een feest gestopt word om rellen, maar zelfs daar heb ik geen last van gehad, niet een opstootje gezien. wie overtuigt mij er van dat het toch slecht was? kom op dan? slecht geluid? ga verder naar voren! pfff
Waarschuw beheerder
mmm vond het super gezellig feestje vet veel bekende:) alleen jammer dan dat er zo weinig bass was! maar het eind wauw:) weet iemand wat er met die udc site is?? vaag man je kan die fotoos niet zien:S

Waarschuw beheerder
:yes::respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van º¹º iNNo op dinsdag 23 oktober 2007 om 19:51:
Gekke is dat tw van niets weet en dat TW alleen een vrouwelijke fotografe had lopen.

Ik dacht ook al :vaag: haha

maare ik vond het trouwens veel te rustig, waarom geen 2 zalen en een timetable vooraf aangeven zodat mensen eerder denken dat alle dj´s ook écht op komen dagen en het wat drukker is:P (Of waren ze er wel allemaal :vaag:? )

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Brandariss op dinsdag 23 oktober 2007 om 22:53:
Of waren ze er wel allemaal

vast wel, wat minder drugs gebruiken (Y)
Waarschuw beheerder
een timetable vooraf aangeven zodat mensen eerder denken dat alle dj´s ook écht op komen dagen en het wat drukker is

Denk je nou echt dat een hoop dj`s die in de line-up staan er voor de sier staan? :vaag:
Waarom moet het na jou weten drukker zijn op een feest.? Ben erg benieuwd..
Persoonlijk vond ik het de ideale drukte.! Lekker de ruimte, vele malen beter dan Nightmare.! We waren een half uur kwijt om van achteraan de main naar voren te komen, nou daar word je humeur echt beter op :no:
Dit was een gezellige drukte :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van katwijk rave de city op maandag 22 oktober 2007 om 22:31:
tenminste ook geen pogo

haha boeiend:P als je er last van heb ga je tog gewn ergens anders staan mja ieder zn mening..
maar ik von het wel een kick feessie alleen het geluid was een btje minder..
laatste 2 en half uur waren los:D lekker hard en snel
Waarschuw beheerder
Ik dacht ook al haha

weet iemand hoe die gozer eruit ziet en wat ze site is ? want hij loopt kaartjes van TW uit te delen :S
Waarschuw beheerder
In den beginne schiep God den hemel en de aarde.

De aarde was woest en ledig, duisternis was op den afgrond; en de Geest Gods zweefde op de wateren.

God zag het licht, dat het goed was.

God noemde het licht dag, en de duisternis noemde Hij nacht, de eerste dag.

De tweede dag schiep God het forum. Hij koos het beheer en zag het licht, dat het goed was; En Hij maakte scheiding tussen zinvolle en zinloze topics.

En God zeide: Plaats hier de kanslozen! En zo geschiede.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelly!. op woensdag 24 oktober 2007 om 06:06:
vele malen beter dan Nightmare.!

:no:

Nightmare boven Machine city

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Cosovic op woensdag 24 oktober 2007 om 17:41:
vele malen beter dan Nightmare.!

dit tering feest komt niet eens in de buurt bij nightmare..
het was gewoon een graf feest.. verpsilling van tijd en geld! mja op naar TRILLOGY 8)
Waarschuw beheerder
en voor mij was deze ook beter als nightmare
dat vond ik nou echt een kutfeest
maar die heb je eens in de zoveel tijd ;)
Waarschuw beheerder
En in je feestarchief geef je Nightmare een 'zeer goed'
Apart?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Cosovic op woensdag 24 oktober 2007 om 18:38:
En in je feestarchief geef je Nightmare een 'zeer goed'

en Machine City een GEWELDIG ;p
Zeg niet dat ik nightmare niet leuk vond, ben gewoon gelijk weer uit de main gelopen en om kwart voor 6 weer teug gegaan en trouw voor aan het hek uit me dak te gaan!. lekker belangrijk ook!.8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelly!. op woensdag 24 oktober 2007 om 19:14:
Zeg niet dat ik nightmare niet leuk vond,

Uitspraak van bowiemaster op woensdag 24 oktober 2007 om 18:32:
en voor mij was deze ook beter als nightmare
dat vond ik nou echt een kutfeest

Hmmm
maar goed,
Uitspraak van Kelly!. op woensdag 24 oktober 2007 om 19:14:
lekker belangrijk ook!.laatste aanpassing 24 oktober 2007 19:14

Waarschuw beheerder
zo goed als de brabant hallen waren zo slecht was deze
Waarschuw beheerder
En op welke plek komen de Vechtse Banen dan?:P
Waarschuw beheerder
Ieder weekend zijn er tientallen feesten, waaronder feesten georganiseerd door organisaties die hier al jaren ervaring mee hebben. UDC heeft dit ook, maar een aantal keer is dit al de soep in gelopen.

De geslaagdheid van een feest is vrij persoonlijk. Enkele elementen die over het algemeen als belangrijk worden beschouwd, zijn de kwaliteit van de muziek, het geluid, de sfeer en de wachttijden. Als je eerlijk bent, was het enige positieve dat je snel naar binnen kon en bij de bar snel geholpen werd. Of Partyraiser hier iets aan kan doen, durf ik niet te zeggen. Natuurlijk heeft hij zijn uitleg gegeven, maar ook hij kon weten dat een samenwerking met UDC wel eens met problemen gepaard zou kunnen gaan.

De organisatie moet geweten hebben dat de verkoop van de kaarten niet goed liep. Waarom is er tussentijds niet ingegrepen met een actie? Geef bijvoorbeeld de bezoekers de DVD van het feest gratis of iets dergelijks. De prijs van het kaartje was, naar mijn mening, behoorlijk hoog. De avond van het feest zelf zag ik hier nog kaarten voor niks weggegeven worden... op voorhand was het dus al vrij duidelijk dat het qua bezoekers een flop zou worden. Als je in een volle zaal vol hakkende mensen staat, kom je makkelijk in je 'ritme'. Sta je in een half lege zaal, is dat lastiger. Zeker als het geluid ontzettend zacht staat en de muziek, naar mijn mening, niet goed was. Een aantal mensen zal wel zeggen dat je niet op andere mensen moet letten en je eigen feest moet maken, maar deels onbewust word je toch door je omgeving beinvloed.

Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat niet alleen de bezoekers van het feest hier gedupeerd zijn, maar ook Partyraiser zelf. Al deze negatieve reacties zorgen voor een enorme schade aan zijn imago. Of dit terecht is, vraag ik me af. De die-hard Partyraiser fans zullen wel trouw blijven, maar het grootste gedeelte van de bezoekers zullen nu wel drie keer nadenken voor ze naar een feest gaan dat georganiseerd wordt voor/door Partyraiser. Misschien dat hij op andere feesten zelfs gemeden zal worden of als te boeken DJ minder aantrekkelijk is geworden.

Ik wil niemand persoonlijk aanvallen, maar een groot gedeelte van de zaal was volledig uit zijn of haar dak. Uit eigen ervaring weet ik dat een feest dan al snel leuk lijkt... voor jou is het in dat geval een geweldige avond! Een ander persoon krijgt die avond een paar klappen en beoordeelt het meteen als een waardeloos feest. Reacties van mensen die zonder onderbouwing aangeven dat ze het wel of niet leuk vinden, zijn dus vrij waardeloos.

Helaas moet ook ik met een nare conclusie afsluiten. Op een gegeven moment maar gestopt met het drinken van bier, puur omdat ik het zonde van het geld en de komende kater vond. Dit heb ik nog niet eerder gehad tijdens een Houseparty...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Koning Beuk op donderdag 25 oktober 2007 om 01:32:
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat niet alleen de bezoekers van het feest hier gedupeerd zijn, maar ook Partyraiser zelf. Al deze negatieve reacties zorgen voor een enorme schade aan zijn imago. Of dit terecht is, vraag ik me af. De die-hard Partyraiser fans zullen wel trouw blijven, maar het grootste gedeelte van de bezoekers zullen nu wel drie keer nadenken voor ze naar een feest gaan dat georganiseerd wordt voor/door Partyraiser. Misschien dat hij op andere feesten zelfs gemeden zal worden of als te boeken DJ minder aantrekkelijk is geworden.

het lijkt er mij meer op dat je hoopt op zoiets.:-)
correct me if I'm wrong, maar zo komt het heel erg op mij over.
ik persoonlijk weet namelijk dat het wel meevalt.:kusje:

jij hebt het over het onderbouwen van je commentaar.
nou, doe je best maar is.

maar ook hij kon weten dat een samenwerking met UDC wel eens met problemen gepaard zou kunnen gaan.

??
waar in de wereld, en met welke organisaties, is er nooit
een probleem, of gaat er wel is wat fout?

Geef bijvoorbeeld de bezoekers de DVD van het feest gratis of iets dergelijks. De prijs van het kaartje was, naar mijn mening, behoorlijk hoog.

hoog?
weet je zeker dat je op tijd gestopt bent met drinken?
heb je goed opgelet wat er allemaal geboden werd aan show?
of je het leuk vond is PERSOONLIJK, maar nog nooit is er zo,n
uitgebreid programma geweest op wat voor hardcorefeest dan ook.

Ik wil niemand persoonlijk aanvallen, maar een groot gedeelte van de zaal was volledig uit zijn of haar dak. Uit eigen ervaring weet ik dat een feest dan al snel leuk lijkt..

ik val ook niemand aan.
gelukkig maar dat er op de ''andere'' feesten niemand uit zijn dak
gaat\is.:xtc::(:lijn:

Helaas moet ook ik met een nare conclusie afsluiten. Op een gegeven moment maar gestopt met het drinken van bier, puur omdat ik het zonde van het geld en de komende kater vond. Dit heb ik nog niet eerder gehad tijdens een Houseparty.

gelukkig ben ik ook blij dat het JOUW conlusie is,
en niet die van iedereen.:no:
anders hadden de statistieken wel anders gestaan.:woeptidoe:

maar goed, dat wist je zelf ook al.:yes:

De geslaagdheid van een feest is vrij persoonlijk

groetjes van de party-bro.;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Goudlokjebianca op woensdag 24 oktober 2007 om 10:54:
De tweede dag schiep God het forum. Hij koos het beheer en zag het licht, dat het goed was; En Hij maakte scheiding tussen zinvolle en zinloze topics.

En God zeide: Plaats hier de kanslozen! En zo geschiede.

Als God echt bestaan had was dit zo waar
Waarschuw beheerder
Ik had het over nightmare indoor
nightmare outdoor was wel weer een leuk feessie

Waarschuw beheerder
donateur
Als je in een volle zaal vol hakkende mensen staat, kom je makkelijk in je 'ritme'. Sta je in een half lege zaal, is dat lastiger. Zeker als het geluid ontzettend zacht staat en de muziek, naar mijn mening, niet goed was. Een aantal mensen zal wel zeggen dat je niet op andere mensen moet letten en je eigen feest moet maken, maar deels onbewust word je toch door je omgeving beinvloed.

Dit is gewoon zo waar...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PARTY-BRO op donderdag 25 oktober 2007 om 02:20:
waar in de wereld, en met welke organisaties, is er nooit
een probleem, of gaat er wel is wat fout?

Naarmate Q-Dance meer feesten organiseert worden ze alleen maar beter, je merkt gewoon het oog voor detail voor feesten.
Je zou alleen kunnen opmerken dat kaarten altijd erg snel zijn uitverkocht en dat de wachtrijen lang zijn, maar dat heeft z'n reden.
Q-Dance feesten zijn vaak uitverkocht voordat er uberhaupt een line-up bekend is...
Maar mensen die naar een Q-dance feest gaan weten dat de hoge ticketprijs die ze betalen het feest dubbel en dwars waard is en bij dit feest was het maar de vraag of het (jonge) publiek die 40 euro wilde ophoesten.

Laten we als voorbeeld nemen dat het feest was georganiseerd door Q-Dance ipv UDC.
Wesley is een beste vent en ik weet hoe graag hij van hard houdt want als hij 10 jaar geleden in z'n kamertje stond te draaien stond het hele dorp te trillen dus het geluid was zeker niet zijn schuld.
Q-Dance zorgt altijd dat het geluid van alle kanten komt, ook al staat het niet hard, de beleving van het geluid is veel intenser.
Stap je een Q-Dance feest naar binnen, dan wordt je als het warme omarmd door de warme sfeer en de indrukwekkende lichtshow en visuals.
Die waren bij dit feest zeker heel gaaf, maar het beperkte zich puur tot het stuk vooraan en dat stuk waar Wesley uit kwam zetten bij z'n opkomst.
Je had dus echt het gevoel dat het feest zich alleen vooraf afspeelde, waarschijnlijk had een DJ booth in het midden het feest wat meer 'eenheid' gegeven...

Het feest opzich was bar gezellig, ik heb me uitstekend vermaakt maar als ik het zo lees is het meer de verwachting die mensen voor die 40 euro hadden die voor de teleurstelling zorgde als het daadwerlelijke feest, wat eigenlijk prima in orde was.

En mensen die gaan lopen zeuren dat ze early en mainstream hardcore draaiden: :looser:
wat verwacht je dan als Gizmo, Human Resource, Bass D en Headbanger draaien?
Deze mannen draaiden al hardcore toen de meeste van de mensen nog in de poepluiers zaten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De organisatie moet geweten hebben dat de verkoop van de kaarten niet goed liep. Waarom is er tussentijds niet ingegrepen met een actie? Geef bijvoorbeeld de bezoekers de DVD van het feest gratis of iets dergelijks. De prijs van het kaartje was, naar mijn mening, behoorlijk hoog. De avond van het feest zelf zag ik hier nog kaarten voor niks weggegeven worden... op voorhand was het dus al vrij duidelijk dat het qua bezoekers een flop zou worden.

Tuurlijk heeft de organisatie geweten dat de kaartverkoop niet goed liep. Het was een nieuw (éénmalig) concept en de mensen wisten niet wat ze konden verwachten. Er is ook gekozen voor een extreem grote promotie actie in vergelijking tot andere evenementen. De bezoekers dienen daardoor overtuigd te worden, kopen dan een kaartje en zien vervolgens pas wat ze daar nou echt voor kregen...

Dat is het leuke ook met éénmalige evenementen. Bij evenementen die vaker terugkomen is het belangrijker dat die goed geregeld zijn: Is het feest kut, dan zal de kaartverkoop van het komende editie van het feest ook een stuk minder gaan. Was het een super feest, dan zal de volgende editie beter lopen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dennis85 op donderdag 25 oktober 2007 om 11:42:
Bij evenementen die vaker terugkomen

Als een evenement kut is dan stoppen de meeste mensen ermee, maar UDC lijkt het recht te hebben op feesten die het gewoon net niet zijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 13:12:
Als een evenement kut is dan stoppen de meeste mensen ermee, maar UDC lijkt het recht te hebben op feesten die het gewoon net niet zijn...

nog op dance valley geweest dit jaar?
of ground zero misschien?

kom nou toch.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Speciaal omdat Partybro zo diep op mijn reactie ingaat, zal ik ook hierop nog even reageren.

Ik gun Partyraiser het beste. Als dat niet zo was, zou ik zijn feest niet bezocht hebben. Je kunt moeilijk ontkennen dat dit niet slecht voor zijn imago is. Alleen op Partyflock lees je al dat mensen ineens Partyraiser als persoon aanvallen... natuurlijk slaat dit nergens op, maar het gebeurt toch.

Zoals hierboven ook wordt gezegd, maakt iedere organisatie inderdaad fouten. Helaas maakt UDC ze keer op keer! Als er een feest door UDC gegeven wordt, denken vaste bezoekers van grote feesten wel drie keer of ze hier wel heen willen. Simpele voorbeelden zijn Dance Valley (dit blijft ondanks problemen in het verleden overigens wel altijd uitverkocht), Impulz en Concept. Had Partyraiser iets met Q-Dance gedaan, was het een topfeest geworden, met een volle zaal!

Dat er een grote show naast de muziek is, boeit de meeste bezoekers weinig. De meeste mensen komen voor de muziek en willen lekker los gaan. Natuurlijk geeft het een extra dimensie, maar het is niet het belangrijkste element van de avond. Je krijgt een zaal eerder vol door goede DJ's neer te zetten dan door een rockband en een beatboxer, lijkt me. Bij deze avond had je beter de kaarten voor 20 euro kunnen verkopen en een paar optredens kunnen weglaten. Als ik vanavond een feest geef met de DIKSTE shows ooit, betekent het nog niet dat er een groot aantal mensen op af komt. Goedkopere tickets, waarschijnlijk meer bezoekers, betere sfeer, mensen hadden het meer naar hun zin gehad, et cetera. Op dit moment is er zoveel commentaar op deze avond... over de shows hoor je bijna niemand. Natuurlijk was het hartstikke leuk en nieuw, maar wat is het rendement...

Dat je vraagt naar een onderbouwing van mijn mening, vind ik vrij vreemd. Volgens mij heb ik overal mijn mening, inclusief onderbouwing, over gegeven. Dat jij een vriend van Partyraiser bent en voor hem op wilt komen, snap ik helemaal. Maar ik denk dat, als je eerlijk bent, je mijn standpunt ook wel snapt. Er hoeft ook absoluut niks mee gedaan te worden, maar je snapt zelf ook wel dat dit feest de verwachtingen niet waar heeft kunnen maken.

Maar ik wens Partyraiser, en jullie als vrienden van hem, veel succes in de toekomst. Mocht er nog eens nagedacht worden over een feest als dit, denk dan even drie keer na voor je met UDC in zee gaat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is gewoon niet geworden wat de bedoeling was. Wat maakt het nou uit aan wie dat heeft gelegen.

Het is toch niet voor iedereen een suc6 helaas.

Gewoon een gevalletje Shit happens, volgende keer anders doen.

stomme gezeik dagen lang hier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op donderdag 25 oktober 2007 om 11:42:
Tuurlijk heeft de organisatie geweten dat de kaartverkoop niet goed liep. Het was een nieuw (éénmalig) concept en de mensen wisten niet wat ze konden verwachten. Er is ook gekozen voor een extreem grote promotie actie in vergelijking tot andere evenementen. De bezoekers dienen daardoor overtuigd te worden, kopen dan een kaartje en zien vervolgens pas wat ze daar nou echt voor kregen...

Maar waarom doen ze er tussentijds niets aan om ervoor te zorgen dat het wel vol zit? Natuurlijk wisten de bezoekers wel wat ze zouden krijgen... de line-up is op tijd bekend gemaakt en daar gaat het uiteindelijk om. Of er nou één of twee lasers hangen, doet er niet toe. Dat er een zangeres op het podium staat, zal de kaartverkoop ook niet tot nauwelijks beinvloeden. Zoveel nieuws bracht dit evenement niet, op een paar shows en een opkomst na. Maar nogmaals, dit is voor mij geen reden om wel of niet naar een feest te gaan. Locatie, organisatie en artiesten zijn dit wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koning Beuk op donderdag 25 oktober 2007 om 14:57:
Alleen op Partyflock lees je al dat mensen ineens Partyraiser als persoon aanvallen... natuurlijk slaat dit nergens op, maar het gebeurt toch.

uiteraard slaat dit nergens op.
maar we praten hier alleen maar over de haters.
en gelukkig zijn dat er maar een paar.
het blijft zielig volk, dat wel.

Had Partyraiser iets met Q-Dance gedaan, was het een topfeest geworden, met een volle zaal!

een speculatie kan je natuurlijk helemaal niks mee.

maar goed, we verschillen van mening, dat geeft verder niet.
ik vind het belangrijkste dat bij de statistieken, het groene gedeelte
veel verder staat dan het rode.

dat zegt MIJ op het ogenblik net iets meer dan wat makkelijke commentaartjes, van wat haters.

rieele punten voor verbetering worden natuurlijk gewoon meegenomen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PARTY-BRO op donderdag 25 oktober 2007 om 14:23:
nog op dance valley geweest dit jaar?
of ground zero misschien?

Heb na een aantal zeer tegenvallende edities maar niet meer besloten om er naartoe te gaan.

Uitspraak van Koning Beuk op donderdag 25 oktober 2007 om 14:57:
Dat jij een vriend van Partyraiser bent en voor hem op wilt komen, snap ik helemaal

Als ik mij niet vergis zelfs de broer van Partyraiser ;)

Je moet commentaar op het feest ook niet zien als een directe aanval op Wes zelf, maar meer als een opmerking wat er de volgende keer beter kan.
het feest was buitengewoon gezellig maar het slechte geluid was gewoon net wat het feest niet los deed komen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PARTY-BRO op donderdag 25 oktober 2007 om 15:18:
een speculatie kan je natuurlijk helemaal niks mee.

Nee, maar als je kijkt naar het aantal fans dat UDC heeft (1481) tegenover Q-Dance (7514) zegt dat wel iets.
Zelfs een kleinere organisatie als Art of Dance heeft zowat 3 x zoveel fans
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 17:14:
Als ik mij niet vergis zelfs de broer van Partyraiser

en als ik mij niet vergis woon je ook niet in rectum maar in wateringen.
en doe je iets met auto's ipv struikroven;-)

Heb na een aantal zeer tegenvallende edities maar niet meer besloten om er naartoe te gaan.

das jammer, dan heb je wat gemist van de zomer.
top feest.
Waarschuw beheerder
vond het feest wel vet en erg gezellig
en je je had lekker de ruimt :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARTY-BRO op donderdag 25 oktober 2007 om 15:18:

Als je echt zo hekel aan iemand heb of iemand zo slecht vind dan houd je jezelf helemaal niet bezig met die persoon..

Is dat wel het geval dan komen zelf wat te kort en gaan zich afgeven op iemand met succes of populair zijn om zichzelf beter te voelen..

Pffff dat je hier heel de dag tijd voor heb zegt ook al genoeg over het niveau!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SummerQueen op donderdag 25 oktober 2007 om 23:40:

over de haters :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARTY-BRO op donderdag 25 oktober 2007 om 20:18:
das jammer, dan heb je wat gemist van de zomer.

Zeker.! (L)Ground Zero!

Waarschuw beheerder
heb me prima vermaakt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelly!. op vrijdag 26 oktober 2007 om 06:20:
Zeker.! Ground Zero!

die ook inderdaad.;-)

@ 6MillionsW­aysToDie

me too. :-)
Waarschuw beheerder
Ahjoh de vorige 2 partyraiser feesten waren gewoon geslaagd, dus voor de mensen die hem nu persoonlijk aanvallen: :loser:

Tot zover mijn inhoudelijke reactie (Y)

Waarschuw beheerder
Nah ik vond het echt wel een supergoed feest
Echt heel triest dat mensen wesley persoonlijk gaan aanvallen.
Hij heeft er echt wel ze best voor gedaan om een superfeest neer te zetten. En dan kunnen mensen ook gaan zeiken over kaartje die te duur zou zijn maar kijk naar alle shows die er omheen zijn gegeven.
Ja het geluid was achterin behoorlijk kut maar voorin was het zowieso echt wel goed en dan begrijp ik zelf ook wel dat je niet met ze alle voorin ken of wil gaan staan maar als je het zo slecht vind ga je tog lekker naar huis!
En daarij komt ook nog dat je een feestje ook een beetje zelf moet maken met je eigen vrienden dus had dan lekker gezellig gemaakt met je vrienden en als dat niej lukt heb je gewoon geen leuke vrienden.
ook trouwens heeel triest dat dit topic al snachts tijdens het feest al is geopend, beetje hater cker ofzo?

ik heb me ieder geval super vermaakt en moest ff me frustatie kwijt aan deze trieste mensen...

Wes het was super!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 14:20:
beetje hater cker ofzo?

jij ook al wat hebben jullie allemaal met het woord hater :lol: allemaal g's zeker
Nah ik vond het echt wel een supergoed feest
Echt heel triest dat mensen wesley persoonlijk gaan aanvallen.
Hij heeft er echt wel ze best voor gedaan om een superfeest neer te zetten. En dan kunnen mensen ook gaan zeiken over kaartje die te duur zou zijn maar kijk naar alle shows die er omheen zijn gegeven.
Ja het geluid was achterin behoorlijk kut maar voorin was het zowieso echt wel goed en dan begrijp ik zelf ook wel dat je niet met ze alle voorin ken of wil gaan staan maar als je het zo slecht vind ga je tog lekker naar huis!
En daarij komt ook nog dat je een feestje ook een beetje zelf moet maken met je eigen vrienden dus had dan lekker gezellig gemaakt met je vrienden en als dat niej lukt heb je gewoon geen leuke vrienden.
ook trouwens heeel triest dat dit topic al snachts tijdens het feest al is geopend, beetje hater cker ofzo?

Nah dat jij het een goed feest vond betekend niet dat anderen het een goed feest vonden

iedereen beleeft ze eigen feest en kom nou niet lullen met je hater gedoe want ga me ff goed uitleggen wat voor ghetto shit dat is :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
En daarij komt ook nog dat je een feestje ook een beetje zelf moet maken met je eigen vrienden

Als dat zo zou zijn zou je eigenlijk helemaal niks aan decoratie hoeven doen...
Waarom zou je anders zoveel moeite doen om het gezellig te maken terwijl je eigenlijk alleen je vrienden maar nodig hebt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 14:55:
Als dat zo zou zijn zou je eigenlijk helemaal niks aan decoratie hoeven doen...
Waarom zou je anders zoveel moeite doen om het gezellig te maken terwijl je eigenlijk alleen je vrienden maar nodig hebt

nou volgens mij staat er duidelijk bij beschreven dat DAARBIJ MOET JE HET OOK MET JE EIGEN VRIENDEN LEUK MAKEN

dus dat houdt niet in dat er verder gen decor of shows of wat dan ook maar niet meer nodig is .. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sachin..B) op vrijdag 26 oktober 2007 om 14:46:
Nah dat jij het een goed feest vond betekend niet dat anderen het een goed feest vonden

zie je mij ergens schrijven dat omdat ik het leuk vond IEDEREEN het maar leuk MOEST vinden?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sachin..B) op vrijdag 26 oktober 2007 om 14:46:

Volgens mij ging het meer om het feit dat iedereen nou Wesley aanvalt op het feest, terwijl het echt niet zijn schuld was..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 15:19:
Volgens mij ging het meer om het feit dat iedereen nou Wesley aanvalt op het feest, terwijl het echt niet zijn schuld was..

jij snapt me ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 15:24:
jij snapt me

Die mening deel ik met je... Maar dat deed ik afgelopen zondag meteen al :P
Waarschuw beheerder
Als je het nou gewoon in de HMH organiseerd, heb je ook geen gezeik met geluid....
Artiest Fessec
Waarschuw beheerder
Ik heb me afgelopen zaterdag echt super vermaakt!! ik ben al naar heel wat feesten geweest maar dit vond ik echt weer 1 van de beteren. Goede line-up perfecte time-table en lekkere (niet standaarde hitjes) muziek zwaar decor een leuke nieuwe dingen zoals de robots en de live band act, zulke dingen zouden ze vaker moete doen!! ik hoop op nog een project 4 in de borchlandallen dan kom ik zekers weer!!
Ik vind het jammer dat iedereen wesley persoonlijk aanvalt als er 1 iemand 100% hardcore is is wesley het wel!!!

grtzzz frank

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 01:13:
Jij bent een meisje naar mijn hart!

Haha, thanks! :) Ben vooral zelf heel blij dat ik ervan houdt :D Vriendje kan iig niet klagen dat hij naar trance-feesten moet :P :lol:

Hopelijk vanaaf veel POK POK POKKEHERRIE!!!! :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
Oky het geluid was helaas zeer slecht en de lasershow was ook niet egt veel bijzonders.Maar die show met die robots en live band en die hakkunde opa was zeeeer master.En voor de rest werdt er op paar nummers na heerlijk gedraaid.Partyraiser was weer lekker op dreef.

Het was geen topfeest maar egt wel een gwoon goed feest :BOUNCE:

WESLEY BEDANKT
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me ook goed vermaakt. Minpunten waren het eerder genoemde geluid en de niet-zo-geweldig-als-beloofde lasershow. Verder waren er inderdaad veel vette optredens op de podia van zowel de dj's als de dansers en vuurspuwers. Ook een minpunt vond ik dat er slechts één échte live-act was, in plaats van wat er eerder gezegd werd, en dat was Art of Fighters. Verder werd er wel goed gedraaid.

Ik vond het ook heel gewaagd om Electronic Pig zo laat te laten op te treden, maar vond het wel een welkome afwisseling.

Al met al vond ik het wel echt vet. Ik kwam zonder verwachtingen (in tegenstelling tot velen) en ben dus ook niet teleurgesteld ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was wel vet maar het geluid had beter gekunt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Clown op zondag 21 oktober 2007 om 13:17:
Uitspraak van (BST)Ruud Awakening op zondag 21 oktober 2007 om 11:42:

Klopt, maar over kwalitatief goede muziek niet
Of je 't dan mooi vind is wat anders

kwalitatief is het wel goede muziek ja, maar ik verzeker je dat het niet voor iedereen een pretje is hem aan te horen. Zelfde geldt voor promo. die ophidian heeft heel veel talent voor het maken van muziek, maar naar mijn idee is hardcore niet de stijl waarin zoveel kwaliteit en creativiteit verwerkt moet zitten. Daarin vind ik partyraiser toch wel heer en meester. Die beukt er van begin tot eind op los ipv dat ie constant trage melodieuze kutplaten erop legt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 13:01:
Die beukt er van begin tot eind op los ipv dat ie constant trage melodieuze kutplaten erop legt.

juist :D beter dat als de zoveelste bass-d en king matthew set oid (no offence :P)

(en niet te vergeten de wereldactie op afgelopen nightmare citrus - fascination :lief: maar das weer geen ragnummer (nou ja, anders) maar zeker een goede plaat en niet zo standaard :D )

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 18:18:
citrus - fascination

Waarschuw beheerder
kheb me prima vermaakt, alleen jammer van het geluid

Waarschuw beheerder
was er om 1 uur.. vond het toen niet zo,, geluid kut.. sfeertje appart.. maar later kwam het toch nog goed op het einde! :bounce:
Waarschuw beheerder
hoe zit het met de DVD komt die ook?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van StefanSneek op maandag 3 december 2007 om 18:49:
hoe zit het met de DVD komt die ook?

vast wel, zal wel ergens in februari zijn.

hopelijk is het geluid op de DVD wel goed :rot:

Waarschuw beheerder
Het was vet partyraiser

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 20:24:
Het was vet partyraiser

net ontwaakt uit je coma??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 5 december 2007 om 21:39:
net ontwaakt uit je coma??

:roflol:

Waarschuw beheerder