| Betreft: | evenement: DJ Partyraiser presents Machine City, zaterdag 20 oktober 2007 om 21:00 |
hoe was de aankleding dan
En die ophidian moet zijn
koffers pakken en op een onbewoond eiland gaan zitten!
3x niks... geluid was nog minder..
Leek wel of ze de opgeblazen speakers van de westfalenhallen van moh 2006 hebben overgekocht.. kraken die ouwe troep!
Leek wel of ze de opgeblazen speakers van de westfalenhallen van moh 2006 hebben overgekocht.. kraken die ouwe troep!
volgens mij had de volumeknop
ook een eigen wil ofzo!
zowww, beter dat ik niet geweest ben zo te horen.
Ik vind t behoorlijk waardeloos!
En die ophidian moet zijn
koffers pakken en op een onbewoond eiland gaan zitten!
Over smaak valt wel te twisten
maar goedhet feit dat de topic opener tijdens het feest aan het pf'en zegt ook al meer dan genoeg
Dacht ook aan de line-up te zien dat het wel hard zou worden...
Niks was minder waar. Wat een kut mainstream de hele nacht. Volgens mij is hardstyle harder... Ophidian ronduit zielig. Promo heeft mij nog nooit kunnen overtuigen, ja misschien laatste 3 nummertjes ofzo. Electronic pig ben ik al helemaal klaar mee.
Vanaf Partyraiser vs Tieum
Echt een tegenvaller 1ste klas voor 40 euries
dat zeg ik al jaren, met zijn a-muzikale takkeherrie...
Partyraiser is degene die Ophidian heeft uitgenodigd op zijn feest en das niet voor niks, laten we dat niet vergeten
Uitspraak van [SF] daphie op zondag 21 oktober 2007 om 13:44:
Partyraiser is degene die Ophidian heeft uitgenodigd op zijn feest en das niet voor niks, laten we dat niet vergeten
Betekent dat Partyraiser dus iig meer verstand van muziek heeft dan Xeno
Ophidian heeft geweldige shit gemaakt
Ophidian heeft geweldige shit gemaakt
Dat het geluid minder was oke.. dat mensen sommige dingen niet konden waarderen oke..
Maar dat de haters die hier met smart zitten te wachten om Partyraiser hier uit te schelden en hem te beledigen dan moet je wel van hele trieste huizen komen..
Schelden over uiterlijk en alles eromheen terwijl die vele malen lekkerder is als de haters hier die echt werkelijk een minderwaardigheids complex zouden moeten hebben met hun uiterlijk..
Ik kan begrijpen dat je je dan afgeeft op hem als je zelf voor de spiegel staat en niks bereikt hebt.. Wat een sukkels.. zo ernorm triest..
Dat het geluid minder was oke.. dat mensen sommige dingen niet konden waarderen oke..
Maar dat de haters die hier met smart zitten te wachten om Partyraiser hier uit te schelden en hem te beledigen dan moet je wel van hele trieste huizen komen..
Schelden over uiterlijk en alles eromheen terwijl die vele malen lekkerder isals de haters hier die echt werkelijk een minderwaardigheids complex zouden moeten hebben met hun uiterlijk..
Ophidian heeft geweldige shit gemaakt, ******** Partyraiser heeft tracks gemaakt met titels als "stap en draai" "dikker dan de rest"
Maar dat de haters die hier met smart zitten te wachten om Partyraiser hier uit te schelden en hem te beledigen
Schelden over uiterlijk
IK kan vertellen dat ik in de tijd dat ik niet on stage was mijn longen eruit heb gevloekt bij het geluidsbedrijf en alles wat er mee te maken had om die shit harder te zetten.
BIj de soundcheck kon je niet eens normaal ademen, ik weet hoe hard dit systeem kan, ongelofelijk gewoon dat ze het er niet uit pompte
helaas werd het gewoon ijskoud de kop ingedrukt door de millieu dienst met hun metertjes.
dus al deze reacties beschrouw ik als positief, en nogmaals hopelijk hebben we toch een tof feest neergezet.
en ja, na 5 uur werd het aardig gek![]()
Maja toch goed vermaakt met me kuiken
Ik weet niet hoor... maar misschien is t beter om eerst een goed feest neer te zetten voordat je met een grote bek naar buiten komt (lees: doodgegooid worden met nieuwsberichten en interviews van de geweldige Partyraiser). Het lijkt alsof ie lijdt aan grootheidswaanzin?
Beetje jammer dat je lekker word gemaakt met allerlei mooie woorden... maar uiteindelijk een té duur kaartje heb betaald.
We probeerde dingen neer te zetten en dat te combineren in de hardcore met van allerlei verschillende elementen, van zangeres tot dikke robot acts, van rock en roll band tot beatboxers en een vliegende opkomst, gewoon niet standaard..
Damn, dr zit iets in de lucht zeker vandaag
Alsof hij dat over zichzelf heeft gezegd
Ik weet niet hoor... maar misschien is t beter om eerst een goed feest neer te zetten voordat je met een grote bek naar buiten komt (lees: doodgegooid worden met nieuwsberichten en interviews van de geweldige Partyraiser). Het lijkt alsof ie lijdt aan grootheidswaanzin? Beetje jammer dat je lekker word gemaakt met allerlei mooie woorden... maar uiteindelijk een té duur kaartje heb betaald.
Ik denk niet dat de lucht er iets mee te maken heb.
Geloof dat iedereen een feest op zn eigen manier beleefd... en ik beleefde t als een bagger feest. En vele met mij.
Euh.. ik heb dat interview niet bij de hand op t moment maar ik weet zeker dat ie zoiets gezegd heb dat dit het Hardcore feest zou worden, waar nog lang over gepraat zou worden... Nou, over dat laatste heeft ie gelijk gehad. Maar of dat alleen maar positief is.. dat denk ik niet.
Wie heb er nou een grote bek, hoe dom kan je zijn als je denkt dat mensen zelf stukken in de krant zetten enz, en als er iemand is die niet zegt van zichzelf dat ie geweldig is is dat partyraiser wel, 't is alles erom heen, en net of hij dat feest ff zelf in mekaar heb gezet, daar komt wel wat meer bij kijken, alleen kunnen jullie niet verder kijken, maar ja nou hebben de loosers ff wat om op te reageren, iig hebben ze dan nog iets te doen in hun fucking boring life!!!!!!!!!
acts, van rock en roll band
de muziek gaat harder dus mensen worden agressief en ik stond natuurlijk net op de verkeerde plek en werd flink geraakt door een gast, bloedneus en dove bovenlip....jammer.....hou het leuk...je bent op een feest!!!
MAAR....IK HEB GENOTEN!!!!
Partyraiser...thanks!!!
aangezien de organisatie in handen was van UDC en Multigroove...
vond dat er geen sfeer was.
Maar je heb altijd een (misschien grote) kans dat een feest kan floppen, vooral als t feest voor t eerst georganiseerd word.
Daarom vind ik t jammer dat er vantevore zo veel over gezegd werd.
Tis altijd makkelijk om iemand daar op te pakken.
de almachtige Partyraiser.
zolang het niet opzettelijk is...en er geen ruzzie van komp niets aan de hand toch
anders probeer je ff een bruine arm te halen bij de almachtige Partyraiser.
En indd.. ik heb zo'n saai en vervelend leven.
maar ik snap niet dat iedereen em zo geweldig vind.
Maar dat je een arrogante kwal bent heb je nu wel bewezen
ok het gaat misschien wat te ver...maar die gozer heb best wel gelijk....
het mag best wel is gezecht worden hoe arogant die overkomt
daar heeft die ook het recht op als je zo succes vol bent als hij.
Misschien een heel klein beetje.
Das mijn mening hoor
dan ga je niet schelden met arrogante kwal..
Volgens mij is het een dame
zomaar zeggen dat het een gozer was
misschien omdat er van alle kanten beloofd werd dat het een te gek feest zou worden????
We probeerde dingen neer te zetten en dat te combineren in de hardcore met van allerlei verschillende elementen, van zangeres tot dikke robot acts, van rock en roll band tot beatboxers en een vliegende opkomst, gewoon niet standaard...en als geluid dat kapot maakt is dat triest te noemen.
UDC heeft werkerlijk maanden gewerkt aan alles eromheen en dat het geluid dan deze reacties opleverd is een grote deceptie want ik weet hoe hard we iedere dag ermee bezig zijn geweest en dat echt overal naar gekeken is.
Maar als je partyraiser al een kwal vind dan ga je toch ook niet naar zijn feest, al beloven ze dat het ozo vet zal worden??
Ik was er vanaf ongeveer 1 uur en weet niet hoe het daarvoor was
alleen de securety........ wat een lijers waren dat zeg
maar is altijd wel knokke natuurlijk
er iemand trouwens beelden van machinecity????
Beter draaien ze geen speedcore meer op zulke feesten.Het komt de sfeer niet ten goede en dan springen er teminste geen lelijke kale pogo harry,s rond.En speedcore heeft niks maar dan ook helemaal niks met hardcore te maken dus snap niet waarom ze het draaien.
Van het geluid tja... Er is al genoeg over gezaagd geweest, van een feest leer je! Ik ben zeker dat ze daarmee zullen rekening houden met volgende eventen
Gasten als jij vergeten wel eens 1 ding,Je hebt twee partijenen die een feest moeten maken,De DJ's en het publiek en als jij een topic gaat openen terwijl het feest in volle gang is dan heb ik de indruk dat jij je best niet eens hebt gedaan om je te vermaken.
Decoratie,
Was gewoon strak en niet overdreven veel. Het podium zag er mooi uit en dan maakt het wat mij betreft niet uit dat er qua aankleding in de zaal minder te zien was.
Visuele acts: Een vliegende Partyraiser,Vuurspugers,Transformers,een zwaar team prachtige dames schaars gekleed ,Een opa die de moeite neemt om te gaan hakken,een bruid die een anthem zingt.Dit was een feest waar het oog ook wat kreeg.
Niet allerdaagse acts,zoals een Rock-a-Billy band,zoals de Darkman met zijn didgeriedo(of hoe je dat ook maar schrijft)Beatboxers met een toaster......
Alles wat hier boven genoemd is zijn Wes zijn eigen ideen geweest en was gewoon vet wreed.
Om die jongen zo af te kraken,die nooit arrogant is,misschien af en toe wel een grote bek heeft maar een klein hartje,die altijd de tijd neemt om met iedereen een praatje te maken of tijd heeft voor een handtekening of een foto is rond uit gemeen ziek en vies.
Ik dacht echt dat ik alles had gezien maar sommige reacties omtrent dit feest richting Wes slaat alles.Alsof jullie hem persoonlijk kennen. Ongepast en gaat veel te ver. Als jullie hem niet mochten waarom ga je dan naar een feest wat zijn naam draagt?
Ten eerste was de opkomst er 1 om kippevel van te krijgen.
Ik loop een kleine 20 jaar mee in dit wereldje maar heb nog nooit zo'n vette opkomst gezien.Tenminste niet qua hardcore
Geluid,afhankelijk waar je stond klote,maar dat heeft een DJ niet in de hand.
Ik snap je inderdaad niet,wat heeft het voor toegevoegde waarde dat terwijl je op een feest staat om een topic te openen?
Kijk ik verwachte (en denk ik de meeste) dat er gedraaid werd zoals vele van partyraiser gewent zijn, snel en hard. Ik ben al heel lang fan van hem en vind hem altijd goed draaien, zal ook nog steeds naar feesten gaan waar hij draait met unexist/tieum/radium etc etc. Partyraiser staat voor hard en DAT moet hij of de organisatie verkopen.
helemaal met je eens maar je moet een ding niet het uit oog verliezen en dat is de basis. Op een feest van die prijsklasse mag je tenminste verwachten dat het geluid goed is. Je kunt hele leuke ideeen hebben maar als de je geen goed geluid hebt gaan mensen zich irriteren waardoor je minder geniet van hetgene wat het juist zo ontzettend goed had kunnen maken.
op alle grote hardcore feesten lopen duizende mensen rond.
die gast ergerde zichzelf aan het geluid denk ik zo, dat moet een feest maken anders kan je ook niet losgaan.
uit ergenis en verveling, ging hij maar flocken.
maar goed, ben blij dat ik niet geweest ben, als ik dit allemaal zo eens lees.
Iedereen die daar is geweest kwam daar maar met 1 intentie en dat was ervoor te zorgen dat mensen een onvergetelijke avond zouden hebben. Dat je dan niet meteen op het niveau Partyraiser zit lijkt me niet meer als logisch. Je kan namelijk niet alleen een Ahoy vullen met Terror en Speedcore vandaar dat er bewust is gekozen voor een logische opbouw van wat main en early naar het hardere werk.
Dit snap ik heel goed maar feit is dat als je iets doet als ahoy heb je te maken met een commercieel bedrijf die het moet neerzetten.Uiteraard willen ze winst maken maar in ieder geval quit spelen qua kosten. Dat betekend dat je consesies moet maken.
1 Daarvan is dat een organisatie op save wil spelen.
Als je die gedachte meeneemt dan heeft hij het goed ingevuld.
Met een duidelijke opbouw van rustig naar hard.
vind eigenlijk dat ik ook hierop moet reageren...
iedereen die hier op af komt zou toch op DJ partyraiser moeten afkomen en niet omdat 'gezegd wordt'''dat het een onvergetewlijke avond moet worden... als je niet een avond ''ala partyraiser'' kan vullen met ahoy moet je ook ahoy niet vullen maar een een passende lokatie...
Maar dan nog,denk ik bij mezelf,je ziet een flyer,kijkt een trailertje,line-up word bekend en ziet dat daar bepaalde DJ's op staan. Die staan niet echt bekend als puur en alleen Partyraiser stijl.
Zijn niet alleen louter en alleen maar slechte reacties toch?
maar dan nog denk ik... noem het niet partyraiser machine city
Ik vind dat iedereen een mening mag hebben maar dat mag je gewoon niet doen.
Het geluid was slecht inderdaad en daar valt misschien wel iets over te zeggen maar laten we ff een paar vette goeie dingen opnoemen.
Ik loop een kleine 20 jaar mee in dit wereldje maar heb nog nooit zo'n vette opkomst gezien.Tenminste niet qua hardcore
Dan de acts en DJ's,
Iedereen die daar is geweest kwam daar maar met 1 intentie en dat was ervoor te zorgen dat mensen een onvergetelijke avond zouden hebben. Dat je dan niet meteen op het niveau Partyraiser zit lijkt me niet meer als logisch. Je kan namelijk niet alleen een Ahoy vullen met Terror en Speedcore vandaar dat er bewust is gekozen voor een logische opbouw van wat main en early naar het hardere werk.
Decoratie,
Was gewoon strak en niet overdreven veel. Het podium zag er mooi uit en dan maakt het wat mij betreft niet uit dat er qua aankleding in de zaal minder te zien was.
Visuele acts: Een vliegende Partyraiser,Vuurspugers,Transformers,een zwaar team prachtige dames schaars gekleed ,Een opa die de moeite neemt om te gaan hakken,een bruid die een anthem zingt.Dit was een feest waar het oog ook wat kreeg.
Niet allerdaagse acts,zoals een Rock-a-Billy band,zoals de Darkman met zijn didgeriedo(of hoe je dat ook maar schrijft)Beatboxers met een toaster......
Alles wat hier boven genoemd is zijn Wes zijn eigen ideen geweest en was gewoon vet wreed.
Om die jongen zo af te kraken,die nooit arrogant is,misschien af en toe wel een grote bek heeft maar een klein hartje,die altijd de tijd neemt om met iedereen een praatje te maken of tijd heeft voor een handtekening of een foto is rond uit gemeen ziek en vies.
Ik dacht echt dat ik alles had gezien maar sommige reacties omtrent dit feest richting Wes slaat alles.Alsof jullie hem persoonlijk kennen. Ongepast en gaat veel te ver. Als jullie hem niet mochten waarom ga je dan naar een feest wat zijn naam draagt?
Kritiek op het feest prima maar ga niet zo persoonlijk worden is niet nodig en erg kwetsend. Tenslotte is dit een gozer die het niet voor de poen doet maar voor het publiek.
Ik las dat men hem arrogant vond omdat hij zo groot te zien was op posters en dergelijke,alsof hij de marketing van UDC beheerd.Alsof hij verstand moet hebben van hoe je een feest goed in de markt zet of verkoopt. Get real,he's just the DJ!
vind dat iedereen een mening mag hebben maar dat mag je gewoon niet doen
Als je die gedachte meeneemt dan heeft hij het goed ingevuld.
Met een duidelijke opbouw van rustig naar hard.
Ben ik niet helemaal met je eens chef.. om 03:00 werd er volop hard gedraaid (terror).. volgens mij stond Lenny dee er toen achter. Iets te hard naar mijn zin, maar dat maakt natuurlijk niet uit
Voor de rest aardig feestje.. alleen waren de verwachtingen van bepaalde mensen denk ik te hoog.
hahahaha,jij slaat eigenlijk met deze opmerking de spijker op zijn kop,mensen die echt van het harde werk houden(Noisekick,Bryan Fury Akira) die vonden dat het allemaal te laat hard werd en jij vond het om 03.00 al te snel.
Niet normaal sommige reacties,
Het geluid was slecht inderdaad en daar valt misschien wel iets over te zeggen maar laten we ff een paar vette goeie dingen opnoemen.
Dan de acts en DJ's,
Decoratie,
Kritiek op het feest prima maar ga niet zo persoonlijk worden is niet nodig en erg kwetsend. Tenslotte is dit een gozer die het niet voor de poen doet maar voor het publiek.
Ik las dat men hem arrogant vond omdat hij zo groot te zien was op posters en dergelijke,alsof hij de marketing van UDC beheerd.Alsof hij verstand moet hebben van hoe je een feest goed in de markt zet of verkoopt. Get real,he's just the DJ!
Dan nog ff naar de opener van dit topic.
Heb ff op je profiel gekeken en daar zag ik het volgende:
ben nog niet klaar met mn opleiding,.. maar ben al wel een LiChTwErKeR
Kenmerken van Lichtwerkers zijn:
- Ze voelen zich van jongs af aan anders, en vaak ook buitengesloten, eenzaam en onbegrepen.
Ik snap je inderdaad niet,wat heeft het voor toegevoegde waarde dat terwijl je op een feest staat om een topic te openen?
Gasten als jij vergeten wel eens 1 ding,Je hebt twee partijenen die een feest moeten maken,De DJ's en het publiek en als jij een topic gaat openen terwijl het feest in volle gang is dan heb ik de indruk dat jij je best niet eens hebt gedaan om je te vermaken.
Iedereen heeft recht op een eigen mening maar ik vind dat je oprecht aan jezelf mag vragen of jou mening wat dat betreft een goede weergave geeft van het feest.
Verder wil ik Partyraiser bedanken dat hij me als mistery guest eeft betrokken bij zijn openings act en dat hij daar ook geen andere MC voor wilde. Ik vond het een eer om erbij betrokken te zijn geweest en ondanks wat mensen na dit feest ook zeggen je blijft gewoon een maatje voor het leven.
Ik ben blij dat ik het allemaal van achter de schermen weer heb mogen meemaken en heb kunnen zien wat een tijd, geld en energie er in is gaan zitten. Enorm! We hebben allemaal ons best gedaan, ook ik, en ik heb enorm genoten van het feest en de ontzettend leuke reacties die ik kreeg.
Wes, je was de man! Petje af dat je dit allemaal voor elkaar heb gekregen.
Schelden over uiterlijk en alles eromheen terwijl die vele malen lekkerder is
maar dan nog denk ik... noem het niet partyraiser machine city
Jammer dat het niet in het Sportpaleis werd gehouden en dat het geluid tegenviel
Het enige wat veel mensen kunnen is een ander aanvallen. Zij hebben geen idee wat dit feest allemaal teweeg heeft gebracht en wat een stress dit voor Wesley heeft meegebracht. Ik heb gezien en WEET dat hij er alles aan gedaan heeft om het allemaal van een lijen dakje te laten gaan.
WAAROM STAMPEN JULLIE DIE MAN ZO DE GROND IN
DIT KAN HIJ TOCH OOK NIET WETEN DAT DJ'S EN MC'S HET LATEN AF WETEN IK VIND HET GEWOON WEG GEWOON NOG STEETS GEWELDIG DAT HIJ DIT NOG HEEFD KUNNE REDDEN
MAAR IK ZWWER HET JULLIE HE ALS JULLIE DIE MAN NOG EENS ZO DE GROND IN TRAPPEN DAT JULLIE GEWOON WEG GEEN FAN VAN HEM ZIJN
NOU MIJN DIEPSTE VOOR DEZE MAN WEETJE HIJ HEEFD JULLIE WEL VERMAAKT MAAR JULLIE WAARDEREN HET GEWOON NIET!!
ECHT WAAR ALS IK IN ZIJN SCHOENE HAD GESTAAN DAN HAD IK HET WEL GEWETEN DEZE MAN HIER IS GEWOON WEG EEN DIKKE HELD IN MIJN OGEN STELLETJE GEKKEN WAT DENKEN JULLIE WEL JOH TFOE STELLETJE NEPPERS
matig geluid
verloop van muziekstijlen ging nergens over
niet mijn volk etc.
Waarom zijn al die lui die nu zeiken over Partyraiser dat hij zich helemaal geweldig vind eigenlijk naar zijn feest gekomen???
Was thuis gebleven!!!
Maar ik denk dat als het geluid echt wel goed was geweest dat het ook een onvergetelijke avond was geweest.
UDC heeft werkerlijk maanden gewerkt aan alles eromheen en dat het geluid dan deze reacties opleverd is een grote deceptie want ik weet hoe hard we iedere dag ermee bezig zijn geweest en dat echt overal naar gekeken is.
Het feest was gewoon fucking bruut De opkomst , de shows , danseressen , een paaldanseres, vuurspuwers , Mega robots , een rockband , beatboxers
en natuurlijk niet te vergeten de prachtige stem van elize
Dat het geluid niet helemaal was zoals het hoorde was jammer , maar zoals wes zelf al heeft gezegd heeft hij ook alles geprobeert om het geluid voluit te krijgen. Als je dan word tegengewerkt door de gemeente kan je daar toch ook niks meer aan doen. De shows en het hele feest was gewoon supervet en voor de mensen die het niet naar hun zin hebben gehad is dat erg jammer maar dat is natuurlijk nooit zijn intensie geweest.
Oja .. een arrogante kwal????? Als er iemand niet arrogant is dan is wes dat wel. Diegene met die uitspraak kent hem dus helemaal niet en weet duidelijk niks van hem !
Wes mijn steun zal je altijd hebben , maakt niet uit voor wat !!!
Je heb super je best gedaan en ik vond het een geslaagd feesie
Oja .. een arrogante kwal????? Als er iemand niet arrogant is dan is wes dat wel. Diegene met die uitspraak kent hem dus helemaal niet en weet duidelijk niks van hem !
Oja .. een arrogante kwal????? Als er iemand niet arrogant is dan is wes dat wel
ECHT WAAR ALS IK IN ZIJN SCHOENE HAD GESTAAN DAN HAD IK HET WEL GEWETEN DEZE MAN HIER IS GEWOON WEG EEN DIKKE ANTI-HELD IN MIJN OGEN STELLETJE GEKKEN WAT DENKEN JULLIE WEL JOH TFOE STELLETJE NEPPERS
Vind het jammer dat Partyraiser nou echt zo de grond word ingestampt
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op zondag 21 oktober 2007 om 23:40:
Dan de acts en DJ's,
Decoratie,
iedereen diej het zaterdag niej super wreed vond is een sukkel en houd niet van hardcore !!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan over het geluid...
Iedereen die niet helemaal mogool is begrijpt denk ik wel dat van alle mensen uitgerekend , dj partyraiser , toch wel zou zorgen voor een goed geluid.
Dus je ken wel zeiken maar je kan ook iets langer nadenken en dan kom je waarschijnlijk vanzelf tot de conclusie dat wesley zelf er van alles aan gedaan heeft en dat dat niet zijn schuld was .... begrijp je dat , dan moet je ophouden met zeiken en hem waarderen voor alle feestjes die hij vaak in zijn eentje heeft gemaakt of heeft gered.
Begrijp je het niet dan ben je dus wel een beetje mogool....
Dan over het geluid...
Iedereen die niet helemaal mogool is begrijpt denk ik wel dat van alle mensen uitgerekend , dj partyraiser , toch wel zou zorgen voor een goed geluid.
Dus je ken wel zeiken maar je kan ook iets langer nadenken en dan kom je waarschijnlijk vanzelf tot de conclusie dat wesley zelf er van alles aan gedaan heeft en dat dat niet zijn schuld was .... begrijp je dat , dan moet je ophouden met zeiken en hem waarderen voor alle feestjes die hij vaak in zijn eentje heeft gemaakt of heeft gered.
Schelden over uiterlijk en alles eromheen terwijl die vele malen lekkerder is als de haters hier die echt werkelijk een minderwaardigheids complex zouden moeten hebben met hun uiterlijk..
Ik kan begrijpen dat je je dan afgeeft op hem als je zelf voor de spiegel staat en niks bereikt hebt.. Wat een sukkels.. zo ernorm triest
wat hij neergezet heeft is zeker een knappe prestatie volgende keer maar in hmh, tenminste ook geen pogo
Dan de acts en DJ's,
Decoratie,
WAAROM STAMPEN JULLIE DIE MAN ZO DE GROND IN
DIT KAN HIJ TOCH OOK NIET WETEN DAT DJ'S EN MC'S HET LATEN AF WETEN IK VIND HET GEWOON WEG GEWOON NOG STEETS GEWELDIG DAT HIJ DIT NOG HEEFD KUNNE REDDEN
MAAR IK ZWWER HET JULLIE HE ALS JULLIE DIE MAN NOG EENS ZO DE GROND IN TRAPPEN DAT JULLIE GEWOON WEG GEEN FAN VAN HEM ZIJN
NOU MIJN DIEPSTE VOOR DEZE MAN WEETJE HIJ HEEFD JULLIE WEL VERMAAKT MAAR JULLIE WAARDEREN HET GEWOON NIET!!
ECHT WAAR ALS IK IN ZIJN SCHOENE HAD GESTAAN DAN HAD IK HET WEL GEWETEN DEZE MAN HIER IS GEWOON WEG EEN DIKKE HELD IN MIJN OGEN STELLETJE GEKKEN WAT DENKEN JULLIE WEL JOH TFOE STELLETJE NEPPERS

idd groot gelijk!! ben blij dat er (amper) speedcore was, ik heb 't nie gehoord..
Een opa die de moeite neemt om te gaan hakken
Als het hier niet verbeterd gaat er een slotje op dit topic want hier wordt niemand vrolijk van.
maar als de topicstarter al zegt dat het stierenpoep was
Ik vind t behoorlijk waardeloos! Zo erg dat ik het ff moet melden. Hoop dat t nog beter wordt, maar vrees van niet. Het is te licht, en t geluid is slecht. Jammer hoor
Uitspraak van StarF*cker op maandag 22 oktober 2007 om 19:19:
POK POK POKKEHERRIE!
precies ja!
was leuker geweest als we meer van dit soort nummers hadden gehoord de hele nacht. ach ja, zaterdag weer partyraiser![]()
Ach en voor die trieste figuren die hier zo lopen te zeiken..
jullie weten denk ik niet zo goed hoe jullie jezelf moeten vermaken op een feest! Heb nog maar 1 feestje mee gemaakt (en heb er de laatste tijd toch een redelijk aantal bezocht) dat zwaar waardeloos was, en dat kwam omdat er alleen maar gevochten werd + dat het bagger geregeld was.. zaterdag maar 1 klein ruzietje gezien en alleen maar vriendelijke mensen gesproken en me uiterst goed vermaakt!
De 'feedback' die hier gegeven word is gewoon zwaar waardeloos, en de meeste kunnen hun mening niet eens onderbouwen.. dus Partyraiser ik zou me er niet teveel van aantrekken, en vooral zo door gaan zoals je dat nu doet
De 'feedback' die hier gegeven word is gewoon zwaar waardeloos, en de meeste kunnen hun mening niet eens onderbouwen.. dus Partyraiser ik zou me er niet teveel van aantrekken, en vooral zo door gaan zoals je dat nu doet
niks gemist geloof ik..
erg prettig dat het niet ramvol was Lekker een beetje ruimte om je heen...
No offense, maar als de topicstarter al zegt dat het stierenpoep was terwijl hij nog op het feest was lijkt het mij best duidelijk wat voor andere reacties je hier krijgt.
maar iemand op zijn uiterlijk aanvallen omdat het feest tegenviel lijkt mij niet de bedoeling.
Of verwachten sommige van jullie dat als die met Gizmo moet draaien ook terror draait ?
Uitspraak van BABI PANGANG op maandag 22 oktober 2007 om 22:32:
idd groot gelijk!! ben blij dat er (amper) speedcore was, ik heb 't nie gehoord..
Tot hoe laat ben jij gebleven dan ?
Gekke is dat tw van niets weet en dat TW alleen een vrouwelijke fotografe had lopen.
Of waren ze er wel allemaal
een timetable vooraf aangeven zodat mensen eerder denken dat alle dj´s ook écht op komen dagen en het wat drukker is
tenminste ook geen pogo
Ik dacht ook al haha
vele malen beter dan Nightmare.!
dat vond ik nou echt een kutfeest
En in je feestarchief geef je Nightmare een 'zeer goed'
Zeg niet dat ik nightmare niet leuk vond,
en voor mij was deze ook beter als nightmare
dat vond ik nou echt een kutfeest
lekker belangrijk ook!.laatste aanpassing 24 oktober 2007 19:14
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat niet alleen de bezoekers van het feest hier gedupeerd zijn, maar ook Partyraiser zelf. Al deze negatieve reacties zorgen voor een enorme schade aan zijn imago. Of dit terecht is, vraag ik me af. De die-hard Partyraiser fans zullen wel trouw blijven, maar het grootste gedeelte van de bezoekers zullen nu wel drie keer nadenken voor ze naar een feest gaan dat georganiseerd wordt voor/door Partyraiser. Misschien dat hij op andere feesten zelfs gemeden zal worden of als te boeken DJ minder aantrekkelijk is geworden.
De tweede dag schiep God het forum. Hij koos het beheer en zag het licht, dat het goed was; En Hij maakte scheiding tussen zinvolle en zinloze topics.
En God zeide: Plaats hier de kanslozen! En zo geschiede.
Als je in een volle zaal vol hakkende mensen staat, kom je makkelijk in je 'ritme'. Sta je in een half lege zaal, is dat lastiger. Zeker als het geluid ontzettend zacht staat en de muziek, naar mijn mening, niet goed was. Een aantal mensen zal wel zeggen dat je niet op andere mensen moet letten en je eigen feest moet maken, maar deels onbewust word je toch door je omgeving beinvloed.
waar in de wereld, en met welke organisaties, is er nooit
een probleem, of gaat er wel is wat fout?
De organisatie moet geweten hebben dat de verkoop van de kaarten niet goed liep. Waarom is er tussentijds niet ingegrepen met een actie? Geef bijvoorbeeld de bezoekers de DVD van het feest gratis of iets dergelijks. De prijs van het kaartje was, naar mijn mening, behoorlijk hoog. De avond van het feest zelf zag ik hier nog kaarten voor niks weggegeven worden... op voorhand was het dus al vrij duidelijk dat het qua bezoekers een flop zou worden.
Tuurlijk heeft de organisatie geweten dat de kaartverkoop niet goed liep. Het was een nieuw (éénmalig) concept en de mensen wisten niet wat ze konden verwachten. Er is ook gekozen voor een extreem grote promotie actie in vergelijking tot andere evenementen. De bezoekers dienen daardoor overtuigd te worden, kopen dan een kaartje en zien vervolgens pas wat ze daar nou echt voor kregen...
Alleen op Partyflock lees je al dat mensen ineens Partyraiser als persoon aanvallen... natuurlijk slaat dit nergens op, maar het gebeurt toch.
nog op dance valley geweest dit jaar?
of ground zero misschien?
Dat jij een vriend van Partyraiser bent en voor hem op wilt komen, snap ik helemaal
Of waren ze er wel allemaal
Als ik mij niet vergis zelfs de broer van Partyraiser
maar we praten hier alleen maar over de haters.
maar we praten hier alleen maar over de haters.
beetje hater cker ofzo?
Nah ik vond het echt wel een supergoed feest
Echt heel triest dat mensen wesley persoonlijk gaan aanvallen.
Hij heeft er echt wel ze best voor gedaan om een superfeest neer te zetten. En dan kunnen mensen ook gaan zeiken over kaartje die te duur zou zijn maar kijk naar alle shows die er omheen zijn gegeven.
Ja het geluid was achterin behoorlijk kut maar voorin was het zowieso echt wel goed en dan begrijp ik zelf ook wel dat je niet met ze alle voorin ken of wil gaan staan maar als je het zo slecht vind ga je tog lekker naar huis!
En daarij komt ook nog dat je een feestje ook een beetje zelf moet maken met je eigen vrienden dus had dan lekker gezellig gemaakt met je vrienden en als dat niej lukt heb je gewoon geen leuke vrienden.
ook trouwens heeel triest dat dit topic al snachts tijdens het feest al is geopend, beetje hater cker ofzo?
En daarij komt ook nog dat je een feestje ook een beetje zelf moet maken met je eigen vrienden
Als dat zo zou zijn zou je eigenlijk helemaal niks aan decoratie hoeven doen...
Waarom zou je anders zoveel moeite doen om het gezellig te maken terwijl je eigenlijk alleen je vrienden maar nodig hebt
Uitspraak van (BST)Ruud Awakening op zondag 21 oktober 2007 om 11:42:
Over smaak valt wel te twisten
Klopt, maar over kwalitatief goede muziek niet
Of je 't dan mooi vind is wat anders
Die beukt er van begin tot eind op los ipv dat ie constant trage melodieuze kutplaten erop legt.
wie hier op de foto is genomen en een kaartje heeft gehad van TW-magazine maar niet op die site staat kijk ff hier:
https://partyflock.nl/topic/979727:Ontmasker_de_sneaky_fotograaf
hoe zit het met de DVD komt die ook?