Partyflock
 
Forumonderwerp · 978031
Ik vind t behoorlijk waardeloos! Zo erg dat ik het ff moet melden. Hoop dat t nog beter wordt, maar vrees van niet. Het is te licht, en t geluid is slecht. Jammer hoor
partyraiser, was een vet feest hoor, goede sets!! heb me goed vermaakt alleen beetje jammer van het geluid, maar niet klagen :no: volgende keer beter :yes:

mc da mouth of madness: goed dat jij ook je mening erover geeft en mensen vertelt was ze wel en niet kunnen zeggen, want dat snappen sommigen dus echt niet :looser:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 18:08:
Maar vind het niet meer dan logisch dat je verwacht, als je naar het feest van Partyraiser gaat, dat je een hele nacht vol beukende pokkeherrie hoort.

POK POK POKKEHERRIE!
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 19:19:
POK POK POKKEHERRIE!

precies ja! :)

was leuker geweest als we meer van dit soort nummers hadden gehoord de hele nacht. ach ja, zaterdag weer partyraiser :cheer: :cheer:
 
Zo , zijn al die losers nou klaar met wes aan te vallen over zijn uiterlijk? Waar halen jullie de moed vandaan om hem hierover aan te vallen? Ik heb jullie albums is even bekeken en jullie zien er helemaal niet uit :lol: Wat een stelletje sukkels bij elkaar zeg. Heel stoer achter je pc op hem gaan schelden (y) Heel stoer hoor. Ik kom jullie vast nog wel een keer ergens tegen hoop ik :devil:

Het feest was gewoon fucking bruut :D:D:D De opkomst , de shows , danseressen , een paaldanseres, vuurspuwers , Mega robots , een rockband , beatboxers en natuurlijk niet te vergeten de prachtige stem van elize (y) Wes is een goede vriend van mij en ik weet hoeveel tijd hij erin heeft gestoken om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Hij is zolang bezig geweest om er een vette avond van te maken en dan word je beloond met reacties van mensen die iets over zijn uiterlijk te zeggen hebben terwijl ze er zelf niet uitzien!!

Dat het geluid niet helemaal was zoals het hoorde was jammer , maar zoals wes zelf al heeft gezegd heeft hij ook alles geprobeert om het geluid voluit te krijgen. Als je dan word tegengewerkt door de gemeente kan je daar toch ook niks meer aan doen. De shows en het hele feest was gewoon supervet en voor de mensen die het niet naar hun zin hebben gehad is dat erg jammer maar dat is natuurlijk nooit zijn intensie geweest.

Oja .. een arrogante kwal????? Als er iemand niet arrogant is dan is wes dat wel. Diegene met die uitspraak kent hem dus helemaal niet en weet duidelijk niks van hem !

Wes mijn steun zal je altijd hebben , maakt niet uit voor wat !!!
Je heb super je best gedaan en ik vond het een geslaagd feesie (y)
Uitspraak van Dynamike op maandag 22 oktober 2007 om 18:48:
de Nederlandse mentaliteit laat zich weer kennen

:/

Uitspraak van Dynamike op maandag 22 oktober 2007 om 18:48:
men is te verwend en men heeft te veel

Praat lekker voor jezelf.... (y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 19:42:
Het feest was gewoon fucking bruut De opkomst , de shows , danseressen , een paaldanseres, vuurspuwers , Mega robots , een rockband , beatboxers

Vond ik ook! Heb me echt zo vreselijk goed vermaakt!!! Mn avond was compleet als ik jou nog even had gezien. ;-)


Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 19:42:
en natuurlijk niet te vergeten de prachtige stem van elize

:bloos: je maakt me verlegen.


Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 19:42:
Dat het geluid niet helemaal was zoals het hoorde was jammer , maar zoals wes zelf al heeft gezegd heeft hij ook alles geprobeert om het geluid voluit te krijgen. Als je dan word tegengewerkt door de gemeente kan je daar toch ook niks meer aan doen. De shows en het hele feest was gewoon supervet en voor de mensen die het niet naar hun zin hebben gehad is dat erg jammer maar dat is natuurlijk nooit zijn intensie geweest.

Oja .. een arrogante kwal????? Als er iemand niet arrogant is dan is wes dat wel. Diegene met die uitspraak kent hem dus helemaal niet en weet duidelijk niks van hem !

Wes mijn steun zal je altijd hebben , maakt niet uit voor wat !!!
Je heb super je best gedaan en ik vond het een geslaagd feesie

Ik sluit me er helemaal bij aan. :respect:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 19:42:
Oja .. een arrogante kwal????? Als er iemand niet arrogant is dan is wes dat wel. Diegene met die uitspraak kent hem dus helemaal niet en weet duidelijk niks van hem !

Ik heb mn woorden ondertussen aangepast...
Ik vind em arrogant overkomen. En indd, ik ken em niet. ;)
Die mening is daarop ook niet berust. Tis eerder een indruk die ik van em heb... Tsja, dat gebeurt wel eens toch? Er zullen ook genoeg mensen zijn die mij een dom wijf vinden, bij de eerste indruk. ( kom maar op met de opmerkingen. ;) ) En misschien ook nog wel daarna... but who gives a shit? Ik niet iig. :D
 
Artiest {SHOWLIST artist 37726, 19224}
Ik heb maar 1 opmerking en dat is wie heeft dat podium toch geveegd? want die gasten moeten dat zeker vaker doen :respect:
:woep: :banana:
Werkzaam bij Wicked Events
Artiest {SHOWLIST artist 44418, 9477}
Rijswijkmaster:respect:


Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 19:42:
Oja .. een arrogante kwal????? Als er iemand niet arrogant is dan is wes dat wel

Idd:yes:
In de studio is hij altijd lekker zich zelf en niks arrogant.
Er zijn weinig artiesten die zo vriendelijk en aardig zijn al wes!!

Partyraiser :respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 20:02:
want die gasten moeten dat zeker vaker doen

Hahhaha idd je kon gewoon van de vloer eten:P
 
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 22 oktober 2007 om 19:46:
je maakt me verlegen.

:lol: :D:P
 
Uitspraak van Nieuw-T op maandag 22 oktober 2007 om 20:03:
Idd
In de studio is hij altijd lekker zich zelf en niks arrogant.
Er zijn weinig artiesten die zo vriendelijk en aardig zijn al wes!!

Partyraiser

:yes: (y) Sluit ik me bij aan :D
 
Uitspraak van Nieuw-T op maandag 22 oktober 2007 om 20:03:
In de studio is hij altijd lekker zich zelf en niks arrogant.

Ja maar ik ben nog nooit in zo'n studio geweest dus dat kan ik nooit weten :no:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 20:20:
Ja maar ik ben nog nooit in zo'n studio geweest dus dat kan ik nooit weten

Dan kan je daar dus niet over oordelen
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 20:27:
Dan kan je daar dus niet over oordelen

Daarom zeg ik er maar niks over :p
 
Uitspraak van The Big Boss :[ op maandag 22 oktober 2007 om 13:30:
ECHT WAAR ALS IK IN ZIJN SCHOENE HAD GESTAAN DAN HAD IK HET WEL GEWETEN DEZE MAN HIER IS GEWOON WEG EEN DIKKE ANTI-HELD IN MIJN OGEN STELLETJE GEKKEN WAT DENKEN JULLIE WEL JOH TFOE STELLETJE NEPPERS

Dat is 1 ding wat zeker is.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van bowiemaster op maandag 22 oktober 2007 om 18:44:
Vind het jammer dat Partyraiser nou echt zo de grond word ingestampt
slaat ook gewoon nergens op partyraiser ken hier niks aan doen moet je bij de organisatie zijn!!
het geluid was zacht en gizmo en promo hebben het verpest. als ik het van te voren had geweten was ik op de bank blijven liggen
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 20:35:
Daarom zeg ik er maar niks over

:lol:
 
Artiest Da Hustla
Uitspraak van The Vizitor op maandag 22 oktober 2007 om 09:11:
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op zondag 21 oktober 2007 om 23:40:
Het geluid was slecht inderdaad en daar valt misschien wel iets over te zeggen maar laten we ff een paar vette goeie dingen opnoemen.

Ten eerste was de opkomst er 1 om kippevel van te krijgen.
Ik loop een kleine 20 jaar mee in dit wereldje maar heb nog nooit zo'n vette opkomst gezien.Tenminste niet qua hardcore

Dan de acts en DJ's,
Iedereen die daar is geweest kwam daar maar met 1 intentie en dat was ervoor te zorgen dat mensen een onvergetelijke avond zouden hebben. Dat je dan niet meteen op het niveau Partyraiser zit lijkt me niet meer als logisch. Je kan namelijk niet alleen een Ahoy vullen met Terror en Speedcore vandaar dat er bewust is gekozen voor een logische opbouw van wat main en early naar het hardere werk.

Decoratie,
Was gewoon strak en niet overdreven veel. Het podium zag er mooi uit en dan maakt het wat mij betreft niet uit dat er qua aankleding in de zaal minder te zien was.

Visuele acts: Een vliegende Partyraiser,Vuurspugers,Transformers,een zwaar team prachtige dames schaars gekleed ,Een opa die de moeite neemt om te gaan hakken,een bruid die een anthem zingt.Dit was een feest waar het oog ook wat kreeg.

Niet allerdaagse acts,zoals een Rock-a-Billy band,zoals de Darkman met zijn didgeriedo(of hoe je dat ook maar schrijft)Beatboxers met een toaster......

Alles wat hier boven genoemd is zijn Wes zijn eigen ideen geweest en was gewoon vet wreed.

Geluid,afhankelijk waar je stond klote,maar dat heeft een DJ niet in de hand.

Om die jongen zo af te kraken,die nooit arrogant is,misschien af en toe wel een grote bek heeft maar een klein hartje,die altijd de tijd neemt om met iedereen een praatje te maken of tijd heeft voor een handtekening of een foto is rond uit gemeen ziek en vies.

Ik dacht echt dat ik alles had gezien maar sommige reacties omtrent dit feest richting Wes slaat alles.Alsof jullie hem persoonlijk kennen. Ongepast en gaat veel te ver. Als jullie hem niet mochten waarom ga je dan naar een feest wat zijn naam draagt?

Kritiek op het feest prima maar ga niet zo persoonlijk worden is niet nodig en erg kwetsend. Tenslotte is dit een gozer die het niet voor de poen doet maar voor het publiek.

Ik las dat men hem arrogant vond omdat hij zo groot te zien was op posters en dergelijke,alsof hij de marketing van UDC beheerd.Alsof hij verstand moet hebben van hoe je een feest goed in de markt zet of verkoopt. Get real,he's just the DJ!

AMEN :respect: