Partyflock
 
Forumonderwerp · 978031
Ik vind t behoorlijk waardeloos! Zo erg dat ik het ff moet melden. Hoop dat t nog beter wordt, maar vrees van niet. Het is te licht, en t geluid is slecht. Jammer hoor
Ik ben zelf niet naar dit feest geweest, maar k snap eigelijk niet waarom ze het de DJ zelf kwalijk nemen terwijl die in vergelijking tot de organisatie weinig te zeggen heeft...

Het publiek van PF is kritisch, maar uit je kritiek dan wel op degene die verantwoordelijk is.
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 22 oktober 2007 om 22:58:
Als het hier niet verbeterd gaat er een slotje op dit topic want hier wordt niemand vrolijk van.

No offense, maar als de topicstarter al zegt dat het stierenpoep was terwijl hij nog op het feest was lijkt het mij best duidelijk wat voor andere reacties je hier krijgt.
Uitspraak van Krauser op dinsdag 23 oktober 2007 om 00:19:
maar als de topicstarter al zegt dat het stierenpoep was

Uitspraak van AltijdHerrie !! op zondag 21 oktober 2007 om 02:43:
Ik vind t behoorlijk waardeloos! Zo erg dat ik het ff moet melden. Hoop dat t nog beter wordt, maar vrees van niet. Het is te licht, en t geluid is slecht. Jammer hoor

Hij zei geen stierenpoep :$
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 19:31:
Uitspraak van StarF*cker op maandag 22 oktober 2007 om 19:19:
POK POK POKKEHERRIE!

precies ja! :)

was leuker geweest als we meer van dit soort nummers hadden gehoord de hele nacht. ach ja, zaterdag weer partyraiser :cheer: :cheer:

Jij bent een meisje naar mijn hart!
 
Uitspraak van M.arlon (F) op maandag 22 oktober 2007 om 23:30:
Jaahaaa ik wordt dus niet gek Mike! bedankt voor je act!

:lol:
 
Uitspraak van M.arlon (F) op maandag 22 oktober 2007 om 23:30:
Ach en voor die trieste figuren die hier zo lopen te zeiken..
jullie weten denk ik niet zo goed hoe jullie jezelf moeten vermaken op een feest! Heb nog maar 1 feestje mee gemaakt (en heb er de laatste tijd toch een redelijk aantal bezocht) dat zwaar waardeloos was, en dat kwam omdat er alleen maar gevochten werd + dat het bagger geregeld was.. zaterdag maar 1 klein ruzietje gezien en alleen maar vriendelijke mensen gesproken en me uiterst goed vermaakt!

De 'feedback' die hier gegeven word is gewoon zwaar waardeloos, en de meeste kunnen hun mening niet eens onderbouwen.. dus Partyraiser ik zou me er niet teveel van aantrekken, en vooral zo door gaan zoals je dat nu doet

:yes: :respect: Mee eens
 
Fuck it, het was gewoon een tof feest. Ik heb me prima vermaakt, ook de sfeer was top, met uitzondering van een paar opstootjes. Maar als je je daar niet door laat opfokken is daar ook niets mee aan de hand. En ja het geluid stond zacht maar daar is een goede verklaring voor gegeven. En stiekem vind ik het ook niet zo erg dat mijn oren eens níet piepen op maandag.

Ik heb me uitstekend vermaakt, iedereen die ik gesproken heb ook (en dat waren er nogal wat), dus jammer dat door sommige zure posts de indruk gewekt kan worden dat iedereen het maar kut vond. Dat is dus zeker niet het geval.

Partyraiser bedankt!
Helaas niet meer geweest, maar heb niks gemist geloof ik..
 
om het even over een andere boeg te gooien, hoeveel mensen waren er eig??? Ik kon niet echt een inschatting maken... Vond t overigens erg prettig dat het niet ramvol was :P Lekker een beetje ruimte om je heen...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:23:
hoeveel mensen waren er eig???

dik 5000 geloof ik ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:23:
Vond t overigens erg prettig dat het niet ramvol was

idd :yes:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 05:18:
De 'feedback' die hier gegeven word is gewoon zwaar waardeloos, en de meeste kunnen hun mening niet eens onderbouwen.. dus Partyraiser ik zou me er niet teveel van aantrekken, en vooral zo door gaan zoals je dat nu doet

Mee eens was een super gezellig feestje!!!
Komen er livesets van dit feest? Ik hoop het wel. :O
 
Uitspraak van Marlous, op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:22:
niks gemist geloof ik..

Ik had het niet willen missen!! Super relax feestje!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:23:
erg prettig dat het niet ramvol was Lekker een beetje ruimte om je heen...

Best fijn ja om zo naar de wc te kunnen lopen en in 10 minuten terug te zijn op je plek!

Ik vond het een gaaf feest dus als de mensen die het zo waardeloos vonden de volgende keer wegblijven...word het nog gezelliger en zo bouwt Partyraiser zijn eigen groep fans op!
Die zijn feesten wel waarderen!
Volgende keer ben ik er cker weer bij!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 13:06:
Best fijn ja om zo naar de wc te kunnen lopen en in 10 minuten terug te zijn op je plek!

De wc was idd goed geregeld, ik haalde het nog wel om binnen 5 minuten weer terug te zijn B)
heb vet feest gehad en genoten van de muziek...(ook al tijdje niet meer zo veel geweest dus dat heeft er ook wel mee te maken natuurlijk...)

maar UDC beloofd vaker gewoon dingen die ze niet waarmaakt en als je je als DJ laat vertegenwoordigen door zo'n organisatie loop je het risico dat je ook meegezogen wordt in gebrek aan vertrouwen in de organisatie...misschien iets waar partyraiser misschien wel voor moet uitkijken lijkt mij want zo werkt het nu eenmaal...zou zonde zijn want voor mij is ie echt 1 van de beste DJ's...
Uitspraak van Krauser op dinsdag 23 oktober 2007 om 00:19:
No offense, maar als de topicstarter al zegt dat het stierenpoep was terwijl hij nog op het feest was lijkt het mij best duidelijk wat voor andere reacties je hier krijgt.
Het gaat ook niet zozeer om de negatieve reacties die in het topic stonden maar dit ging nergens over. Kritiek is prima mits het op een normale manier gegeven wordt maar iemand op zijn uiterlijk aanvallen omdat het feest tegenviel lijkt mij niet de bedoeling. ;)
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 23 oktober 2007 om 13:38:
maar iemand op zijn uiterlijk aanvallen omdat het feest tegenviel lijkt mij niet de bedoeling.

Dat is de weg van de minste weerstand. Daarbij komt dat iemand afzeiken achter je computertje lekker makkelijk is. Ze zouden het lef niet hebben het recht in zn gezicht te zeggen.
Uitspraak van Epic noise op maandag 22 oktober 2007 om 22:29:
Of verwachten sommige van jullie dat als die met Gizmo moet draaien ook terror draait ?

de set met gizmo was voor mij het beste gedeelte van de avon,d dus ja geen klagen over
maargoed een feest moet je zelf maken, heb dan ook eigenlijk nooit 'n kutfeest[/quote]
als ik alles zo lees ben ik blij dat ik niet ben gegaan.
Wat zijn er toch een hoop rare mensen hier ;)
van te voren zou het het feest van het jaar worden (meende ik zelf ook)
maar om dan echt zo'n negatieve reacties te geven dan heb je echt weinig verstand en dat sommige ook op uiterlijk afgaan vind ik nog triester :(
ik heb toch nog een heel gezellig feest gehad en een goed feest maak je naar mijn inziens toch voor het grootste deel zelf
Partyraiser :respect:
 
als je het niet naar je zin hebt gehad had je eerder weg moeten gaan!! klaar

ik heb btw een top avond gehad

maar ben wel benieuwd waar ik sommige andere fotos kan vinden??
 
Uitspraak van Mr. Cosovic op maandag 22 oktober 2007 om 23:18:
Uitspraak van BABI PANGANG op maandag 22 oktober 2007 om 22:32:

idd groot gelijk!! ben blij dat er (amper) speedcore was, ik heb 't nie gehoord..

Tot hoe laat ben jij gebleven dan ?

k wou net net zeggen...je kan me niet wijs maken dat ik die speedcore gehalucineerd heb
Een gast was foto's aan het maken en heeft ons op de foto gezet en we hebben allemaal een kaartje gehad van tw-magazine. Gekke is dat tw van niets weet en dat TW alleen een vrouwelijke fotografe had lopen.

weet iemand daar wat van????
Ik heb eigenlijk niet veel te klagen hoor, snap niet waar jullie het over hebben. En dit komt dan van een rauwstamper.. ik ben echt niet van de mainstream maar heb me toch prima vermaakt, ook op de melodietjes en sampletjes die ik in de donkerdere zalen op mijn meeste feesten niet te horen krijg. wat is jullie probleem toch? als gemiddelde van de paarhonderd feesten die ik in me leven heb bezocht, vond ik het zeker niet slecht... slecht is als een feest gestopt word om rellen, maar zelfs daar heb ik geen last van gehad, niet een opstootje gezien. wie overtuigt mij er van dat het toch slecht was? kom op dan? slecht geluid? ga verder naar voren! pfff
mmm vond het super gezellig feestje vet veel bekende:) alleen jammer dan dat er zo weinig bass was! maar het eind wauw:) weet iemand wat er met die udc site is?? vaag man je kan die fotoos niet zien:S
 
:yes::respect:
Uitspraak van º¹º iNNo op dinsdag 23 oktober 2007 om 19:51:
Gekke is dat tw van niets weet en dat TW alleen een vrouwelijke fotografe had lopen.

Ik dacht ook al :vaag: haha

maare ik vond het trouwens veel te rustig, waarom geen 2 zalen en een timetable vooraf aangeven zodat mensen eerder denken dat alle dj´s ook écht op komen dagen en het wat drukker is:P (Of waren ze er wel allemaal :vaag:? )
 
Uitspraak van Brandariss op dinsdag 23 oktober 2007 om 22:53:
Of waren ze er wel allemaal

vast wel, wat minder drugs gebruiken (Y)
Uitspraak van Brandariss op dinsdag 23 oktober 2007 om 22:53:
een timetable vooraf aangeven zodat mensen eerder denken dat alle dj´s ook écht op komen dagen en het wat drukker is

Denk je nou echt dat een hoop dj`s die in de line-up staan er voor de sier staan? :vaag:
Waarom moet het na jou weten drukker zijn op een feest.? Ben erg benieuwd..
Persoonlijk vond ik het de ideale drukte.! Lekker de ruimte, vele malen beter dan Nightmare.! We waren een half uur kwijt om van achteraan de main naar voren te komen, nou daar word je humeur echt beter op :no:
Dit was een gezellige drukte :jaja:
 
Uitspraak van katwijk rave de city op maandag 22 oktober 2007 om 22:31:
tenminste ook geen pogo

haha boeiend:P als je er last van heb ga je tog gewn ergens anders staan mja ieder zn mening..
maar ik von het wel een kick feessie alleen het geluid was een btje minder..
laatste 2 en half uur waren los:D lekker hard en snel
Uitspraak van Brandariss op dinsdag 23 oktober 2007 om 22:53:
Ik dacht ook al haha

weet iemand hoe die gozer eruit ziet en wat ze site is ? want hij loopt kaartjes van TW uit te delen :S
In den beginne schiep God den hemel en de aarde.

De aarde was woest en ledig, duisternis was op den afgrond; en de Geest Gods zweefde op de wateren.

God zag het licht, dat het goed was.

God noemde het licht dag, en de duisternis noemde Hij nacht, de eerste dag.

De tweede dag schiep God het forum. Hij koos het beheer en zag het licht, dat het goed was; En Hij maakte scheiding tussen zinvolle en zinloze topics.

En God zeide: Plaats hier de kanslozen! En zo geschiede.
Uitspraak van Kelly!. op woensdag 24 oktober 2007 om 06:06:
vele malen beter dan Nightmare.!

:no:

Nightmare boven Machine city

:yes:
Uitspraak van Mr. Cosovic op woensdag 24 oktober 2007 om 17:41:
vele malen beter dan Nightmare.!

dit tering feest komt niet eens in de buurt bij nightmare..
het was gewoon een graf feest.. verpsilling van tijd en geld! mja op naar TRILLOGY 8)
en voor mij was deze ook beter als nightmare
dat vond ik nou echt een kutfeest
maar die heb je eens in de zoveel tijd ;)
En in je feestarchief geef je Nightmare een 'zeer goed'
Apart?
Uitspraak van Mr. Cosovic op woensdag 24 oktober 2007 om 18:38:
En in je feestarchief geef je Nightmare een 'zeer goed'

en Machine City een GEWELDIG ;p
Zeg niet dat ik nightmare niet leuk vond, ben gewoon gelijk weer uit de main gelopen en om kwart voor 6 weer teug gegaan en trouw voor aan het hek uit me dak te gaan!. lekker belangrijk ook!.8)
laatste aanpassing
Uitspraak van Kelly!. op woensdag 24 oktober 2007 om 19:14:
Zeg niet dat ik nightmare niet leuk vond,

Uitspraak van bowiemaster op woensdag 24 oktober 2007 om 18:32:
en voor mij was deze ook beter als nightmare
dat vond ik nou echt een kutfeest

Hmmm
maar goed,
Uitspraak van Kelly!. op woensdag 24 oktober 2007 om 19:14:
lekker belangrijk ook!.laatste aanpassing 24 oktober 2007 19:14
zo goed als de brabant hallen waren zo slecht was deze
En op welke plek komen de Vechtse Banen dan?:P
Ieder weekend zijn er tientallen feesten, waaronder feesten georganiseerd door organisaties die hier al jaren ervaring mee hebben. UDC heeft dit ook, maar een aantal keer is dit al de soep in gelopen.

De geslaagdheid van een feest is vrij persoonlijk. Enkele elementen die over het algemeen als belangrijk worden beschouwd, zijn de kwaliteit van de muziek, het geluid, de sfeer en de wachttijden. Als je eerlijk bent, was het enige positieve dat je snel naar binnen kon en bij de bar snel geholpen werd. Of Partyraiser hier iets aan kan doen, durf ik niet te zeggen. Natuurlijk heeft hij zijn uitleg gegeven, maar ook hij kon weten dat een samenwerking met UDC wel eens met problemen gepaard zou kunnen gaan.

De organisatie moet geweten hebben dat de verkoop van de kaarten niet goed liep. Waarom is er tussentijds niet ingegrepen met een actie? Geef bijvoorbeeld de bezoekers de DVD van het feest gratis of iets dergelijks. De prijs van het kaartje was, naar mijn mening, behoorlijk hoog. De avond van het feest zelf zag ik hier nog kaarten voor niks weggegeven worden... op voorhand was het dus al vrij duidelijk dat het qua bezoekers een flop zou worden. Als je in een volle zaal vol hakkende mensen staat, kom je makkelijk in je 'ritme'. Sta je in een half lege zaal, is dat lastiger. Zeker als het geluid ontzettend zacht staat en de muziek, naar mijn mening, niet goed was. Een aantal mensen zal wel zeggen dat je niet op andere mensen moet letten en je eigen feest moet maken, maar deels onbewust word je toch door je omgeving beinvloed.

Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat niet alleen de bezoekers van het feest hier gedupeerd zijn, maar ook Partyraiser zelf. Al deze negatieve reacties zorgen voor een enorme schade aan zijn imago. Of dit terecht is, vraag ik me af. De die-hard Partyraiser fans zullen wel trouw blijven, maar het grootste gedeelte van de bezoekers zullen nu wel drie keer nadenken voor ze naar een feest gaan dat georganiseerd wordt voor/door Partyraiser. Misschien dat hij op andere feesten zelfs gemeden zal worden of als te boeken DJ minder aantrekkelijk is geworden.

Ik wil niemand persoonlijk aanvallen, maar een groot gedeelte van de zaal was volledig uit zijn of haar dak. Uit eigen ervaring weet ik dat een feest dan al snel leuk lijkt... voor jou is het in dat geval een geweldige avond! Een ander persoon krijgt die avond een paar klappen en beoordeelt het meteen als een waardeloos feest. Reacties van mensen die zonder onderbouwing aangeven dat ze het wel of niet leuk vinden, zijn dus vrij waardeloos.

Helaas moet ook ik met een nare conclusie afsluiten. Op een gegeven moment maar gestopt met het drinken van bier, puur omdat ik het zonde van het geld en de komende kater vond. Dit heb ik nog niet eerder gehad tijdens een Houseparty...
laatste aanpassing
Uitspraak van Koning Beuk op donderdag 25 oktober 2007 om 01:32:
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat niet alleen de bezoekers van het feest hier gedupeerd zijn, maar ook Partyraiser zelf. Al deze negatieve reacties zorgen voor een enorme schade aan zijn imago. Of dit terecht is, vraag ik me af. De die-hard Partyraiser fans zullen wel trouw blijven, maar het grootste gedeelte van de bezoekers zullen nu wel drie keer nadenken voor ze naar een feest gaan dat georganiseerd wordt voor/door Partyraiser. Misschien dat hij op andere feesten zelfs gemeden zal worden of als te boeken DJ minder aantrekkelijk is geworden.

het lijkt er mij meer op dat je hoopt op zoiets.:-)
correct me if I'm wrong, maar zo komt het heel erg op mij over.
ik persoonlijk weet namelijk dat het wel meevalt.:kusje:


jij hebt het over het onderbouwen van je commentaar.
nou, doe je best maar is.

maar ook hij kon weten dat een samenwerking met UDC wel eens met problemen gepaard zou kunnen gaan.

??
waar in de wereld, en met welke organisaties, is er nooit
een probleem, of gaat er wel is wat fout?

Geef bijvoorbeeld de bezoekers de DVD van het feest gratis of iets dergelijks. De prijs van het kaartje was, naar mijn mening, behoorlijk hoog.

hoog?
weet je zeker dat je op tijd gestopt bent met drinken?
heb je goed opgelet wat er allemaal geboden werd aan show?
of je het leuk vond is PERSOONLIJK, maar nog nooit is er zo,n
uitgebreid programma geweest op wat voor hardcorefeest dan ook.


Ik wil niemand persoonlijk aanvallen, maar een groot gedeelte van de zaal was volledig uit zijn of haar dak. Uit eigen ervaring weet ik dat een feest dan al snel leuk lijkt..

ik val ook niemand aan.
gelukkig maar dat er op de ''andere'' feesten niemand uit zijn dak
gaat\is.:xtc::(:lijn:

Helaas moet ook ik met een nare conclusie afsluiten. Op een gegeven moment maar gestopt met het drinken van bier, puur omdat ik het zonde van het geld en de komende kater vond. Dit heb ik nog niet eerder gehad tijdens een Houseparty.

gelukkig ben ik ook blij dat het JOUW conlusie is,
en niet die van iedereen.:no:
anders hadden de statistieken wel anders gestaan.:woeptidoe:

maar goed, dat wist je zelf ook al.:yes:

De geslaagdheid van een feest is vrij persoonlijk

groetjes van de party-bro.;-)
Uitspraak van Goudlokjebianca op woensdag 24 oktober 2007 om 10:54:
De tweede dag schiep God het forum. Hij koos het beheer en zag het licht, dat het goed was; En Hij maakte scheiding tussen zinvolle en zinloze topics.

En God zeide: Plaats hier de kanslozen! En zo geschiede.

Als God echt bestaan had was dit zo waar
Ik had het over nightmare indoor
nightmare outdoor was wel weer een leuk feessie