Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat niet alleen de bezoekers van het feest hier gedupeerd zijn, maar ook Partyraiser zelf. Al deze negatieve reacties zorgen voor een enorme schade aan zijn imago. Of dit terecht is, vraag ik me af. De die-hard Partyraiser fans zullen wel trouw blijven, maar het grootste gedeelte van de bezoekers zullen nu wel drie keer nadenken voor ze naar een feest gaan dat georganiseerd wordt voor/door Partyraiser. Misschien dat hij op andere feesten zelfs gemeden zal worden of als te boeken DJ minder aantrekkelijk is geworden.
het lijkt er mij meer op dat je hoopt op zoiets.

correct me if I'm wrong, maar zo komt het heel erg op mij over.
ik persoonlijk weet namelijk dat het wel meevalt.
jij hebt het over het onderbouwen van je commentaar.
nou, doe je best maar is.
maar ook hij kon weten dat een samenwerking met UDC wel eens met problemen gepaard zou kunnen gaan.
??
waar in de wereld, en met welke organisaties, is er nooit
een probleem, of gaat er wel is wat fout?
Geef bijvoorbeeld de bezoekers de DVD van het feest gratis of iets dergelijks. De prijs van het kaartje was, naar mijn mening, behoorlijk hoog.
hoog?
weet je zeker dat je op tijd gestopt bent met drinken?
heb je goed opgelet wat er allemaal geboden werd aan show?
of je het leuk vond is PERSOONLIJK, maar nog nooit is er zo,n
uitgebreid programma geweest op wat voor hardcorefeest dan ook.
Ik wil niemand persoonlijk aanvallen, maar een groot gedeelte van de zaal was volledig uit zijn of haar dak. Uit eigen ervaring weet ik dat een feest dan al snel leuk lijkt..
ik val ook niemand aan.
gelukkig maar dat er op de ''andere'' feesten niemand uit zijn dak
gaat\is.

Helaas moet ook ik met een nare conclusie afsluiten. Op een gegeven moment maar gestopt met het drinken van bier, puur omdat ik het zonde van het geld en de komende kater vond. Dit heb ik nog niet eerder gehad tijdens een Houseparty.
gelukkig ben ik ook blij dat het JOUW conlusie is,
en niet die van iedereen.

anders hadden de statistieken wel anders gestaan.
maar goed, dat wist je zelf ook al.
De geslaagdheid van een feest is vrij persoonlijk
groetjes van de party-bro.