waar in de wereld, en met welke organisaties, is er nooit
een probleem, of gaat er wel is wat fout?
Naarmate Q-Dance meer feesten organiseert worden ze alleen maar beter, je merkt gewoon het oog voor detail voor feesten.
Je zou alleen kunnen opmerken dat kaarten altijd erg snel zijn uitverkocht en dat de wachtrijen lang zijn, maar dat heeft z'n reden.
Q-Dance feesten zijn vaak uitverkocht voordat er uberhaupt een line-up bekend is...
Maar mensen die naar een Q-dance feest gaan weten dat de hoge ticketprijs die ze betalen het feest dubbel en dwars waard is en bij dit feest was het maar de vraag of het (jonge) publiek die 40 euro wilde ophoesten.
Laten we als voorbeeld nemen dat het feest was georganiseerd door Q-Dance ipv UDC.
Wesley is een beste vent en ik weet hoe graag hij van hard houdt want als hij 10 jaar geleden in z'n kamertje stond te draaien stond het hele dorp te trillen dus het geluid was zeker niet zijn schuld.
Q-Dance zorgt altijd dat het geluid van alle kanten komt, ook al staat het niet hard, de beleving van het geluid is veel intenser.
Stap je een Q-Dance feest naar binnen, dan wordt je als het warme omarmd door de warme sfeer en de indrukwekkende lichtshow en visuals.
Die waren bij dit feest zeker heel gaaf, maar het beperkte zich puur tot het stuk vooraan en dat stuk waar Wesley uit kwam zetten bij z'n opkomst.
Je had dus echt het gevoel dat het feest zich alleen vooraf afspeelde, waarschijnlijk had een DJ booth in het midden het feest wat meer 'eenheid' gegeven...
Het feest opzich was bar gezellig, ik heb me uitstekend vermaakt maar als ik het zo lees is het meer de verwachting die mensen voor die 40 euro hadden die voor de teleurstelling zorgde als het daadwerlelijke feest, wat eigenlijk prima in orde was.
En mensen die gaan lopen zeuren dat ze early en mainstream hardcore draaiden:

wat verwacht je dan als Gizmo, Human Resource, Bass D en Headbanger draaien?
Deze mannen draaiden al hardcore toen de meeste van de mensen nog in de poepluiers zaten