| Betreft: | evenement: DJ Partyraiser presents Machine City, zaterdag 20 oktober 2007 om 21:00 |
iedereen diej het zaterdag niej super wreed vond is een sukkel en houd niet van hardcore !!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan over het geluid...
Iedereen die niet helemaal mogool is begrijpt denk ik wel dat van alle mensen uitgerekend , dj partyraiser , toch wel zou zorgen voor een goed geluid.
Dus je ken wel zeiken maar je kan ook iets langer nadenken en dan kom je waarschijnlijk vanzelf tot de conclusie dat wesley zelf er van alles aan gedaan heeft en dat dat niet zijn schuld was .... begrijp je dat , dan moet je ophouden met zeiken en hem waarderen voor alle feestjes die hij vaak in zijn eentje heeft gemaakt of heeft gered.
Begrijp je het niet dan ben je dus wel een beetje mogool....
Dan over het geluid...
Iedereen die niet helemaal mogool is begrijpt denk ik wel dat van alle mensen uitgerekend , dj partyraiser , toch wel zou zorgen voor een goed geluid.
Dus je ken wel zeiken maar je kan ook iets langer nadenken en dan kom je waarschijnlijk vanzelf tot de conclusie dat wesley zelf er van alles aan gedaan heeft en dat dat niet zijn schuld was .... begrijp je dat , dan moet je ophouden met zeiken en hem waarderen voor alle feestjes die hij vaak in zijn eentje heeft gemaakt of heeft gered.
Dat het geluid minder was oke.. dat mensen sommige dingen niet konden waarderen oke..
Maar dat de haters die hier met smart zitten te wachten om Partyraiser hier uit te schelden en hem te beledigen dan moet je wel van hele trieste huizen komen..
Schelden over uiterlijk en alles eromheen terwijl die vele malen lekkerder is als de haters hier die echt werkelijk een minderwaardigheids complex zouden moeten hebben met hun uiterlijk..
Ik kan begrijpen dat je je dan afgeeft op hem als je zelf voor de spiegel staat en niks bereikt hebt.. Wat een sukkels.. zo ernorm triest
wat hij neergezet heeft is zeker een knappe prestatie volgende keer maar in hmh, tenminste ook geen pogo
Ten eerste was de opkomst er 1 om kippevel van te krijgen.
Ik loop een kleine 20 jaar mee in dit wereldje maar heb nog nooit zo'n vette opkomst gezien.Tenminste niet qua hardcore
Dan de acts en DJ's,
Iedereen die daar is geweest kwam daar maar met 1 intentie en dat was ervoor te zorgen dat mensen een onvergetelijke avond zouden hebben. Dat je dan niet meteen op het niveau Partyraiser zit lijkt me niet meer als logisch. Je kan namelijk niet alleen een Ahoy vullen met Terror en Speedcore vandaar dat er bewust is gekozen voor een logische opbouw van wat main en early naar het hardere werk.
Decoratie,
Was gewoon strak en niet overdreven veel. Het podium zag er mooi uit en dan maakt het wat mij betreft niet uit dat er qua aankleding in de zaal minder te zien was.
Visuele acts: Een vliegende Partyraiser,Vuurspugers,Transformers,een zwaar team prachtige dames schaars gekleed ,Een opa die de moeite neemt om te gaan hakken,een bruid die een anthem zingt.Dit was een feest waar het oog ook wat kreeg.
Niet allerdaagse acts,zoals een Rock-a-Billy band,zoals de Darkman met zijn didgeriedo(of hoe je dat ook maar schrijft)Beatboxers met een toaster......
WAAROM STAMPEN JULLIE DIE MAN ZO DE GROND IN
DIT KAN HIJ TOCH OOK NIET WETEN DAT DJ'S EN MC'S HET LATEN AF WETEN IK VIND HET GEWOON WEG GEWOON NOG STEETS GEWELDIG DAT HIJ DIT NOG HEEFD KUNNE REDDEN
MAAR IK ZWWER HET JULLIE HE ALS JULLIE DIE MAN NOG EENS ZO DE GROND IN TRAPPEN DAT JULLIE GEWOON WEG GEEN FAN VAN HEM ZIJN
NOU MIJN DIEPSTE VOOR DEZE MAN WEETJE HIJ HEEFD JULLIE WEL VERMAAKT MAAR JULLIE WAARDEREN HET GEWOON NIET!!
ECHT WAAR ALS IK IN ZIJN SCHOENE HAD GESTAAN DAN HAD IK HET WEL GEWETEN DEZE MAN HIER IS GEWOON WEG EEN DIKKE HELD IN MIJN OGEN STELLETJE GEKKEN WAT DENKEN JULLIE WEL JOH TFOE STELLETJE NEPPERS

idd groot gelijk!! ben blij dat er (amper) speedcore was, ik heb 't nie gehoord..
Een opa die de moeite neemt om te gaan hakken