Partyflock
 
Forumonderwerp · 978031
Ik vind t behoorlijk waardeloos! Zo erg dat ik het ff moet melden. Hoop dat t nog beter wordt, maar vrees van niet. Het is te licht, en t geluid is slecht. Jammer hoor
nog vette tracks diej gedraait zijn of filmpjes of wat dan ook ???
kom maar op !!
 
Uitspraak van op-ge-zwolle op maandag 22 oktober 2007 om 21:41:
iedereen diej het zaterdag niej super wreed vond is een sukkel en houd niet van hardcore !!!!!!!!!!!!!!!!!

:lol:

Gozert ik ging al naar feesten toen jij nog in je luiers zat
partyraiser boven alles !!!!!
 
*reactie op verwijderd bericht*

en eff over het feest...

Denk in de eerste plaats dat ahoy zowiezo een ongelukkig gekozen lokatie is , die zaak heb echt pas sfeer als tie prop en propvol is.
maar goed...

Dan over het geluid...
Iedereen die niet helemaal mogool is begrijpt denk ik wel dat van alle mensen uitgerekend , dj partyraiser , toch wel zou zorgen voor een goed geluid.
Dus je ken wel zeiken maar je kan ook iets langer nadenken en dan kom je waarschijnlijk vanzelf tot de conclusie dat wesley zelf er van alles aan gedaan heeft en dat dat niet zijn schuld was .... begrijp je dat , dan moet je ophouden met zeiken en hem waarderen voor alle feestjes die hij vaak in zijn eentje heeft gemaakt of heeft gered.
Begrijp je het niet dan ben je dus wel een beetje mogool....

Tot slot voor Wesley zelf...
Goos SHIT HAPPENS , Fuck It is nu eenmaal zo gegaan better luck next time.
Toen ik anderhalf jaar terug The Hague Hardcore organiseerde had je volgens mij iets van 10.000 fans ofzo , en nu dik over de 20.000 dat presteer je toch maar even dus zal je wel heel veel goed doen.
Opbouwende kritiek van je fans kan je denk ik wel begrijpen omdat ze allemaal toch 42 europ hebben betaald , maar zogenaamde fans die je op je persoon aanvallen hierover of van die 'partyraiser-haters' puur omdat je succes hebt , dat zijn mensen waar je je ook geen seconden druk om moet maken ( als je dat al deed.)
nog maals.. SHIT HAPPENS volgende keer beter.

tot slot wil ik nopg even duidelijk maar dat ik echt geen 'mega partyraiser-fan' ben ofzo en ken hem voor de rest ook niet echt , maar waardeer en respecteer de man voor wat ie doet en heeft gepresteerd en vind het onterecht dat hij wordt aangeken op 1 minder geslaagd feestje,

grtz!
laatste aanpassing door een beheerder
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 22:01:
Dan over het geluid...
Iedereen die niet helemaal mogool is begrijpt denk ik wel dat van alle mensen uitgerekend , dj partyraiser , toch wel zou zorgen voor een goed geluid.
Dus je ken wel zeiken maar je kan ook iets langer nadenken en dan kom je waarschijnlijk vanzelf tot de conclusie dat wesley zelf er van alles aan gedaan heeft en dat dat niet zijn schuld was .... begrijp je dat , dan moet je ophouden met zeiken en hem waarderen voor alle feestjes die hij vaak in zijn eentje heeft gemaakt of heeft gered.
Begrijp je het niet dan ben je dus wel een beetje mogool....

(y)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 22:01:
maar waardeer en respecteer de man voor wat ie doet en heeft gepresteerd en vind het onterecht dat hij wordt aangeken op 1 minder geslaagd feestje,

:respect:
*reactie op verwijderd bericht*

Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 22:01:
Dan over het geluid...
Iedereen die niet helemaal mogool is begrijpt denk ik wel dat van alle mensen uitgerekend , dj partyraiser , toch wel zou zorgen voor een goed geluid.
Dus je ken wel zeiken maar je kan ook iets langer nadenken en dan kom je waarschijnlijk vanzelf tot de conclusie dat wesley zelf er van alles aan gedaan heeft en dat dat niet zijn schuld was .... begrijp je dat , dan moet je ophouden met zeiken en hem waarderen voor alle feestjes die hij vaak in zijn eentje heeft gemaakt of heeft gered.

Mee eens! :respect:
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van SummerQueen op zondag 21 oktober 2007 om 18:03:
Dat het geluid minder was oke.. dat mensen sommige dingen niet konden waarderen oke..
Maar dat de haters die hier met smart zitten te wachten om Partyraiser hier uit te schelden en hem te beledigen dan moet je wel van hele trieste huizen komen..

Schelden over uiterlijk en alles eromheen terwijl die vele malen lekkerder is als de haters hier die echt werkelijk een minderwaardigheids complex zouden moeten hebben met hun uiterlijk..
Ik kan begrijpen dat je je dan afgeeft op hem als je zelf voor de spiegel staat en niks bereikt hebt.. Wat een sukkels.. zo ernorm triest

idd ook helemaal mee eens maar als echte partyraiser fan vond ik ook dit zeker weer een geslaagd feestje.
heb 7 uur vooraan keihard uit mn plaat gegaan:respect: wes
laatste aanpassing
 
:lol:
Had al een heel stuk getypt bij de beoordeling , en ik denk dat het stukje hier ook aardig opgaat.


Sjonge jonge jonge ,

Kunnen jullie Wes niet een beetje respect geven ? Jullie praten over het feest alsof hij alles even in een weekje gepland en opgezet heeft ... Ik weet dat Wes al maanden met dit bezig is qua voorbereiding en jullie kraken alles zomaar af zonder goede kritiek ? Tuurlijk was het niet geweldig. Maar kritiek als Partyraiser je draaide niet zo goed als normaal is bull-shit! Geen 1 keer heb ik een plaat horen overslaan of verkeerd in gemixt worden. Of verwachten sommige van jullie dat als die met Gizmo moet draaien ook terror draait ? En te zeiken dat alleen de laatste 2 uurtjes pas op snelheid waren ... Als je alleen maar terror en speedcore wil horen moet je naar een ander feest gaan, je hebt de line-up van te voren kunnen lezen . Daaraan had je kunnen zien dat dit een feest was met een opbouwende line-up qua snelheid. En dan over de sfeer , sfeer maak je zelf toch ook ? Ik stond met een groepje vooraan en heb een topavond gehad , maar als je er zelf niks voor wil doen wordt het ook niks.
Heb bijna geen reactie over het decor gehoord ook , daar zit ook voor veel tijd voorbereiding in. De Robots , opkomst en niet te vergeten de hakkende opa Ik vond het prachtig Het geluid was idd niet super ,maarja het was ook niet zo dat je elkaar zonder schreeuwen kon verstaan , en wil je wat meer volume , dan moet je verder naar voren gaan staan. Was plek zat.

Wes, ik weet hoeveel maanden werk dit feest jou heeft gekost , en ook dat je alle reacties hier allemaal persoonlijk opvat... Maar ondanks ik het geen geweldig feest vond , heb ik het prima naar me zin gehad van voor tot het eind voor jou goos
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op zondag 21 oktober 2007 om 23:40:
Ten eerste was de opkomst er 1 om kippevel van te krijgen.
Ik loop een kleine 20 jaar mee in dit wereldje maar heb nog nooit zo'n vette opkomst gezien.Tenminste niet qua hardcore

Dan de acts en DJ's,
Iedereen die daar is geweest kwam daar maar met 1 intentie en dat was ervoor te zorgen dat mensen een onvergetelijke avond zouden hebben. Dat je dan niet meteen op het niveau Partyraiser zit lijkt me niet meer als logisch. Je kan namelijk niet alleen een Ahoy vullen met Terror en Speedcore vandaar dat er bewust is gekozen voor een logische opbouw van wat main en early naar het hardere werk.

Decoratie,
Was gewoon strak en niet overdreven veel. Het podium zag er mooi uit en dan maakt het wat mij betreft niet uit dat er qua aankleding in de zaal minder te zien was.

Visuele acts: Een vliegende Partyraiser,Vuurspugers,Transformers,een zwaar team prachtige dames schaars gekleed ,Een opa die de moeite neemt om te gaan hakken,een bruid die een anthem zingt.Dit was een feest waar het oog ook wat kreeg.

Niet allerdaagse acts,zoals een Rock-a-Billy band,zoals de Darkman met zijn didgeriedo(of hoe je dat ook maar schrijft)Beatboxers met een toaster......

idd groot gelijk!! ben blij dat er (amper) speedcore was, ik heb 't nie gehoord..
geluid ook echt niks over te zeggen, maar stond denk ik steeds op de goeie plek..
maargoed een feest moet je zelf maken, heb dan ook eigenlijk nooit 'n kutfeest.
Uitspraak van The Big Boss :[ op maandag 22 oktober 2007 om 13:30:
WAAROM STAMPEN JULLIE DIE MAN ZO DE GROND IN

DIT KAN HIJ TOCH OOK NIET WETEN DAT DJ'S EN MC'S HET LATEN AF WETEN IK VIND HET GEWOON WEG GEWOON NOG STEETS GEWELDIG DAT HIJ DIT NOG HEEFD KUNNE REDDEN

MAAR IK ZWWER HET JULLIE HE ALS JULLIE DIE MAN NOG EENS ZO DE GROND IN TRAPPEN DAT JULLIE GEWOON WEG GEEN FAN VAN HEM ZIJN

NOU MIJN DIEPSTE VOOR DEZE MAN WEETJE HIJ HEEFD JULLIE WEL VERMAAKT MAAR JULLIE WAARDEREN HET GEWOON NIET!!

ECHT WAAR ALS IK IN ZIJN SCHOENE HAD GESTAAN DAN HAD IK HET WEL GEWETEN DEZE MAN HIER IS GEWOON WEG EEN DIKKE HELD IN MIJN OGEN STELLETJE GEKKEN WAT DENKEN JULLIE WEL JOH TFOE STELLETJE NEPPERS

:respect::respect::respect::respect::respect:
→ als beheerder
Wat een niveau hier zeg. :/ Sommige van jullie gedragen je echt als kleine kinderen. Een feest kan tegenvallen en een discussie moet kunnen maar dit gaat echt nergens over. Je hoeft een artiest niet compleet de grond in te trappen of hem op persoonlijke dingen te pakken. Als het hier niet verbeterd gaat er een slotje op dit topic want hier wordt niemand vrolijk van. :[
Uitspraak van BABI PANGANG op maandag 22 oktober 2007 om 22:32:
idd groot gelijk!! ben blij dat er (amper) speedcore was, ik heb 't nie gehoord..

Tot hoe laat ben jij gebleven dan ? :rot:
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 21:40:
Een opa die de moeite neemt om te gaan hakken

Jaahaaa :cheer: ik wordt dus niet gek Mike! o:) bedankt voor je act! :roflol:

Ach en voor die trieste figuren die hier zo lopen te zeiken..
jullie weten denk ik niet zo goed hoe jullie jezelf moeten vermaken op een feest! Heb nog maar 1 feestje mee gemaakt (en heb er de laatste tijd toch een redelijk aantal bezocht) dat zwaar waardeloos was, en dat kwam omdat er alleen maar gevochten werd + dat het bagger geregeld was.. zaterdag maar 1 klein ruzietje gezien en alleen maar vriendelijke mensen gesproken en me uiterst goed vermaakt! :cheer:

De 'feedback' die hier gegeven word is gewoon zwaar waardeloos, en de meeste kunnen hun mening niet eens onderbouwen.. dus Partyraiser ik zou me er niet teveel van aantrekken, en vooral zo door gaan zoals je dat nu doet :respect: