Partyflock
 
Forumonderwerp · 978031
Ik vind t behoorlijk waardeloos! Zo erg dat ik het ff moet melden. Hoop dat t nog beter wordt, maar vrees van niet. Het is te licht, en t geluid is slecht. Jammer hoor
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:30:
ben jij de reporter van partyraiser ofzo fakertje

who the fuck is fake!!!!!!!!!!!!
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:24:
aangezien de organisatie in handen was van UDC en Multigroove...

Ik had begrepen dat Wesley mede-organisator was...
Maar t ging niet alleen over t geluid... vond dat er geen sfeer was. :nee: 2 zalen was indd beter geweest.

Uiteraard had hij ook liever gehad, dat een wereldfeest geworden was. Daar ga ik wel vanuit iig. ;)

Maar je heb altijd een (misschien grote) kans dat een feest kan floppen, vooral als t feest voor t eerst georganiseerd word.
Daarom vind ik t jammer dat er vantevore zo veel over gezegd werd. :/
Publiciteit is nodig uiteraard, maar dit was over kill imo. :)

Maar gelijk heb je.. hij had veel dingen niet in de hand.
Tis altijd makkelijk om iemand daar op te pakken. ;)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:35:
ik ben altijd op een feest 100% agressieloos...waarom is niet ieder1 dat

Inderdaad!!!!
Het verziekt de hele sfeer op zo'n feest!
Terwijl ik de rest van de avond nergens ruzie heb gezien.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:36:
Fijne blauwe plek op mn rug aan overgehouden, super

zolang het niet opzettelijk is...en er geen ruzzie van komp niets aan de hand toch:P
 
Uitspraak van Communion op zondag 21 oktober 2007 om 20:23:
fucking boring life!!!!!!!!!

:lol: anders probeer je ff een bruine arm te halen bij de almachtige Partyraiser. :aai:

En indd.. ik heb zo'n saai en vervelend leven. 8)
Der liep ook één meisje rond die echt drie keer naar mn shirtje wees, en dan keek ik natuurlijk telkens weer wat er was:P, en dan krege ik weer zó'n flauw tikje tegen mn kin :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:39:
vond dat er geen sfeer was.

Dat ligt nog altijd aan de mensen daar, sfeer moet je met zn allen creëren...


Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:39:
Maar je heb altijd een (misschien grote) kans dat een feest kan floppen, vooral als t feest voor t eerst georganiseerd word.
Daarom vind ik t jammer dat er vantevore zo veel over gezegd werd.

Vorige feesten waren volgens mij wel een succes :)


Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:39:
Tis altijd makkelijk om iemand daar op te pakken.

Idd, en als het nou terecht is, okay, maar dit is gewoon niet eerlijk..

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:41:
de almachtige Partyraiser.

En evenzogoed moet er toch weer een klote opmerking gemaakt worden :/

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:40:
zolang het niet opzettelijk is...en er geen ruzzie van komp niets aan de hand toch

Nou, die kerel werd gewoon tegen mij aan geduwd, en ik zit niet te wachten op zulke streken... Als ze dan nog de moed hebben om even sorry te zeggen.. :no: in plaats daarvan staan ze wat schaapachtig te lachen... Nou, dan kunnen ze van mij doodpleuren (Y)
laatste aanpassing
blij dat ik niet ben geweest . zat nog te twijfelen .
dat was al een beetje wat ik had verwacht .
jammer voor de mensen die beter hadden gehoopt .
hopelijk is nightmare wel oke met het geluid
maar dat blijf ook een vraag teken denk ik .
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:41:
Vorige feesten waren volgens mij wel een succes

Dat feestje in Borchland was indd (y). Maar daar was niet zo hele mediahype om...

Ik had er misschien te veel van verwacht..:/
 
Trouwens, las je reactie op het feest:

Wat een ongelovelijk tyfusfeest!! En daar du­rven ze 42 euro voor te vragen? Mijn God!! Na a­l die publiciteit had ik wel ''iets'' meer verwach­t.. Misschien een tip voor de volgende keer Wesley­ (mag hopen dat die er nooit komt ) Beter dat j­e niet zo'n grote bek heb over dat dit Het specta­culairste feest ooit zou worden... Maar dat je een­ arrogante kwal bent heb je nu wel bewezen.


Vind je dat zelf nou ook niet een beetje heel erg ver gaan? :S
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:41:
En evenzogoed moet er toch weer een klote opmerking gemaakt worden

Sorry. (f) Dat was indd erg sarcatisch bedoeld.. maar ik snap niet dat iedereen em zo geweldig vind. :nee:
Maar das mn persoonlijke mening. ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:41:
anders probeer je ff een bruine arm te halen bij de almachtige Partyraiser.

En indd.. ik heb zo'n saai en vervelend leven.

Blijkbaar ja, en 't interesseert me niet welke dj 't is, ze proberen voor iedereen wat neer te zetten, en als het dan niet naar iemands zin is zo fucking negatief doen en afkraken, dan ben je gewoon totaal respectloos, je kan 't ook anders brengen, maar dit was 't laatste want voor sommige valt het niet te begrijpen
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:51:
maar ik snap niet dat iedereen em zo geweldig vind.

Omdat ie een toffe gast is? Das mijn mening hoor :)


Ik vind het gewoon zo raar dat opeens iedereen gaat samenspannen en hem voor rotte vis gaat uitmaken... Waarom moet het zo agressief enzo? Dat je het feest niets vond, okay, maar waarom persoonlijk worden? Is toch helemaal niet nodig?
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:48:
Vind je dat zelf nou ook niet een beetje heel erg ver gaan?

Misschien een heel klein beetje. :)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:48:
Maar dat je een­ arrogante kwal bent heb je nu wel bewezen

ok het gaat misschien wat te ver...maar die gozer heb best wel gelijk....het mag best wel is gezecht worden hoe arogant die overkomt...en dan heb je van die mensen die zeggen....daar heeft die ook het recht op als je zo succes vol bent als hij....maar bij jeroen jarno en danny heb ik er anders nog nooit wat van gemerkt,,,en die lopen toch al wat jaartjes langer mee als hij
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:55:
ok het gaat misschien wat te ver...maar die gozer heb best wel gelijk....

Volgens mij is het een dame :flower:



Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:55:
het mag best wel is gezecht worden hoe arogant die overkomt

Dan zeg je dat je vindt dat het arrogant overkomt, dan ga je niet schelden met arrogante kwal..


Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:55:
daar heeft die ook het recht op als je zo succes vol bent als hij.

Heb dat nog nooit gehoord, maar dat vind ik idd dan wel weer een domme uitspraak..Maar dat komt dus ook niet bij hemzelf weg..


Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:55:
Misschien een heel klein beetje.

OK :)
laatste aanpassing
Ik had eerlijk gezegd meer volk verwacht en 100x meer sfeer.
De zaal was gewoonweg half leeg... ?


Qua show was het wel in orde! (y) Van het geluid tja... Er is al genoeg over gezaagd geweest, van een feest leer je! Ik ben zeker dat ze daarmee zullen rekening houden met volgende eventen ;-) Stop nou met zagen, die mannen doen ook hun best en indien zij er niet waren, was het al geen feest in de eerste plaats en waren 3/4 onder jullie thuis!

Moet wel zeggen, proficiat qua Security!!! :-) Heel veel politie e.d. zien rondlopen in en buiten de Ahoy! Zie je niet op ieder feest!!
Maar qua fouillage... Die mocht voor mijn part wel wat grondiger gebruiken :P Ja man hoe gemakkelijk was het niet om als meisje drugs binnen te smokkelen :roflol: Achja... :-) Ik zal er gewoon misschien te braaf uitzien :P

Prijs vond ik btw ook véél te duur :-) Misschien volgende keer wat mee rekening houden? ;-) Zeker voor maar 1 zaal...
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:51:
maar ik snap niet dat iedereen em zo geweldig vind.

Er zijn zowieso geen DJ's tegen wie ik opkijk of die ik he-le-maal geweldig vindt.
Het pas de laatste jaren hip om een dj meer credits te geven dan de producer.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:57:
OK

ok

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:57:
Volgens mij is het een dame

hmmm k wat ben ik toch voorooldeeld:P...zomaar zeggen dat het een gozer was
 
Waarom zijn al die lui die nu zeiken over Partyraiser dat hij zich helemaal geweldig vind eigenlijk naar zijn feest gekomen???
Was thuis gebleven!!!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 21:08:
Waarom zijn al die lui die nu zeiken over Partyraiser dat zich helemaal geweldig vind eigenlijk naar zijn feest gekomen???
Was thuis gebleven!!!

misschien omdat er van alle kanten beloofd werd dat het een te gek feest zou worden????
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:54:
Das mijn mening hoor

Prima toch? (y)


Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:57:
dan ga je niet schelden met arrogante kwal..

Ik had me misschien iets anders kennen verwoorden. :)


Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:57:
Volgens mij is het een dame

8) Ja volgens mij ook...


Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 21:04:
zomaar zeggen dat het een gozer was

Hahaha. ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 21:09:
misschien omdat er van alle kanten beloofd werd dat het een te gek feest zou worden????

Indd.

Ik wens iedereen een fijne nachtrust toe...:bye:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 21:09:
misschien omdat er van alle kanten beloofd werd dat het een te gek feest zou worden????

Maar als je partyraiser al een kwal vind dan ga je toch ook niet naar zijn feest, al beloven ze dat het ozo vet zal worden??
Uitspraak van Dj Partyraiser op zondag 21 oktober 2007 om 19:09:
We probeerde dingen neer te zetten en dat te combineren in de hardcore met van allerlei verschillende elementen, van zangeres tot dikke robot acts, van rock en roll band tot beatboxers en een vliegende opkomst, gewoon niet standaard...en als geluid dat kapot maakt is dat triest te noemen.
UDC heeft werkerlijk maanden gewerkt aan alles eromheen en dat het geluid dan deze reacties opleverd is een grote deceptie want ik weet hoe hard we iedere dag ermee bezig zijn geweest en dat echt overal naar gekeken is.

Al die dingen zijn leuk maja als het geluid gewoon slecht is doet dat een hoop teniet (N)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 21:13:
Maar als je partyraiser al een kwal vind dan ga je toch ook niet naar zijn feest, al beloven ze dat het ozo vet zal worden??

ho even....dat zijn dat meisje dr worden...ik heb alleen gezecht dat die arogant overkomt

en als je het over dat meisje hebt....tuurlijk kun je dan wel komen...er kwamen toch ook nog anderen groten namen....en je kan hem bijvoorbeeld een klootzak vinden...maar dat betekend nog niet dat zijn nummers er minder goed op worden;)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 20:33:
Misschien een familielid dat voor hem opkomt?

moet ze daar een profiel voor aan maken dan?? ik ben ook een achter achter achter achter achter achter neefje van w partyraiser duhhhhh
Onzin dat het een slecht feest was. Slaat nergens op dat je dat hier neer zet. Als je zo simpel volk bent dat je alleen mainstream kan waarderen blijf dan thuis want je kon van te voren al zien dat er ook andere stijlen gedraaid zouden worden. Ik was er vanaf ongeveer 1 uur en weet niet hoe het daarvoor was,maar daarna waren er alleen nog maar brute acts en setjes.Lekker veel industrial, en juist speciale sets,het is immers geen moh oid. Echt respect voor partyraiser, wat hij neergezet heeft is zeker een knappe prestatie volgende keer maar in hmh, tenminste ook geen pogo.
pfff wat een geklaag :( (N)

Tis maar wat je er zelf van maakt :D :cheer:

Ik heb me zeker goed vermaakt :banana:

had het ook onwijs naar me zin :D

Heb me super vermaakt en heb de hele n8 heerlijk staat hakkuhhhhhhh :[ :banana:

alleen de securety........ wat een lijers waren dat zeg :S :@:@:@
Uitspraak van the dancing party man op zondag 21 oktober 2007 om 21:27:
Ik was er vanaf ongeveer 1 uur en weet niet hoe het daarvoor was

belabberd niet dat de dj's iets te verwijten valt die draaiden prima
Uitspraak van GABBERWIJF op zondag 21 oktober 2007 om 21:38:
alleen de securety........ wat een lijers waren dat zeg

Idd

En dan nog niet over de fotograven gesproken
jee wat een kutreacties allemaal..
ik heb 't echt wel naar m'n zin heb gehad!
heb amper stil gestaan alleen van 1.30 tot 03u ongeveer vond ik 't minder..
daarna alleen maar staan knallen!
en tsja, wat verwacht je idd van een feest wat voor 't eerst georganiseerd word?
hij kan alleen maar van z'n fouten leren!
Oh, dat rockstuk tussen door:respect: zag iedereen stil staan maar vond dit echt (Y)!
al met al vond ik 't een zwaar geslaagd feestje, mede door m'n lieve medehèkkers:lief:
en tja, die wazi's allemaal:/ helaas hou je 't toch, maar ze gaan wel allemaal flink uit hun dak!
jammer dat die mensen geen (leuke) smaak hebben..
maar goed, ;t wordt tijd m'n bed op te zoeken:)
Ben het helemaal met Sanne eens ;)

En dat geluid toen Partyraiser opkwam :kwijl:

Was weer een super avondje :woop:
Von het wel gaan.

Jammer van die knokpartij...

maar is altijd wel knokke natuurlijk heeft

er iemand trouwens beelden van machinecity????

Toch wel een leuke avond gehad tot aan de ochtend natuurlijk!!
Beter draaien ze geen speedcore meer op zulke feesten.Het komt de sfeer niet ten goede en dan springen er teminste geen lelijke kale pogo harry,s rond.En speedcore heeft niks maar dan ook helemaal niks met hardcore te maken dus snap niet waarom ze het draaien.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
ik vond t n zeer goed feest en heb me goed geamuseerd .. maar heb t dan ook anders doen beleven omdat we ook best wel actief bezig zijn geweest met pics maken en lol maken :yes: over t geluid heb k t al nie eens meer want als je je op je eigen feesten zo verwend met extreem hard maar zuiver geluid is t elders toch 9 v.d. 10 keer nie wat je wilt horen .. daar heb k me verstandigerwijs al n poos geleden bij neergelegd :p

kwa show werd r genoeg aangeboden dus daar valt niks van te zeggen .. maar kan best begrijpen dat mensen de berichtgeving voorafgaand aan t feest nu enigszins " misleiding " noemen .. de intro v.d. gastheer mocht r iig zijn :yes:

ben blij dat t ook nie zo'n massaal feest was .. dit was perfect .. veel fruit ook ! :o :9

PICS @ HAELEN.TK

ow .. en k las ergens n opmerking dat de fotograven arrogant waren .. nou wij dus duidelijk nie anders hadden we ook vast nie +/- 600 kaartjes hoeven uitdelen :roflol:
Uitspraak van ChriSSJA op zondag 21 oktober 2007 om 22:51:
maar is altijd wel knokke natuurlijk

Sorry?
Uitspraak van ChriSSJA op zondag 21 oktober 2007 om 22:51:
er iemand trouwens beelden van machinecity????

http://partyflock.nl/report/10085 (Y)
Uitspraak van ruben Up en Down:woop: op zondag 21 oktober 2007 om 22:59:
Beter draaien ze geen speedcore meer op zulke feesten.Het komt de sfeer niet ten goede en dan springen er teminste geen lelijke kale pogo harry,s rond.En speedcore heeft niks maar dan ook helemaal niks met hardcore te maken dus snap niet waarom ze het draaien.

Amen
03.54 uur
{argument 'id' ontbreekt}

04.30 uur
{argument 'id' ontbreekt}

05.03 uur
{argument 'id' ontbreekt}
Uitspraak van Lieke&Anvil op zondag 21 oktober 2007 om 20:59:
Van het geluid tja... Er is al genoeg over gezaagd geweest, van een feest leer je! Ik ben zeker dat ze daarmee zullen rekening houden met volgende eventen

als je als organisatie al een aantal jaar feesten organiseert op dezelfde locatie (UDC -- Ahoy), dan moet je onderhand wel weten hoe je het geluid op een succesvolle manier regelt...
 
Wat een megatrieste reacties hier, je mag best je mening geven als je het niet leuk vond of wat dan ook. Maar waar slaan in godsnaam reacties op als: "Dikker dan de rest":S Hoe fucking triest! Maar late we maar niet teveel woorden vuil maken aan deze mensen. Jammer dat deze mensen altijd alleen van achter hun computertje zo'n bek hebben.

Ik heb me supervermaakt, vet gedraaid Wesley, en de intro:kwijl: (Y) :D:D:D
Artiest {SHOWLIST artist 3144, 46647, 122324}
Niet normaal sommige reacties,

Het geluid was slecht inderdaad en daar valt misschien wel iets over te zeggen maar laten we ff een paar vette goeie dingen opnoemen.

Ten eerste was de opkomst er 1 om kippevel van te krijgen.
Ik loop een kleine 20 jaar mee in dit wereldje maar heb nog nooit zo'n vette opkomst gezien.Tenminste niet qua hardcore

Dan de acts en DJ's,
Iedereen die daar is geweest kwam daar maar met 1 intentie en dat was ervoor te zorgen dat mensen een onvergetelijke avond zouden hebben. Dat je dan niet meteen op het niveau Partyraiser zit lijkt me niet meer als logisch. Je kan namelijk niet alleen een Ahoy vullen met Terror en Speedcore vandaar dat er bewust is gekozen voor een logische opbouw van wat main en early naar het hardere werk.

Decoratie,
Was gewoon strak en niet overdreven veel. Het podium zag er mooi uit en dan maakt het wat mij betreft niet uit dat er qua aankleding in de zaal minder te zien was.

Visuele acts: Een vliegende Partyraiser,Vuurspugers,Transformers,een zwaar team prachtige dames schaars gekleed ,Een opa die de moeite neemt om te gaan hakken,een bruid die een anthem zingt.Dit was een feest waar het oog ook wat kreeg.

Niet allerdaagse acts,zoals een Rock-a-Billy band,zoals de Darkman met zijn didgeriedo(of hoe je dat ook maar schrijft)Beatboxers met een toaster......

Alles wat hier boven genoemd is zijn Wes zijn eigen ideen geweest en was gewoon vet wreed.

Geluid,afhankelijk waar je stond klote,maar dat heeft een DJ niet in de hand.

Om die jongen zo af te kraken,die nooit arrogant is,misschien af en toe wel een grote bek heeft maar een klein hartje,die altijd de tijd neemt om met iedereen een praatje te maken of tijd heeft voor een handtekening of een foto is rond uit gemeen ziek en vies.

Ik dacht echt dat ik alles had gezien maar sommige reacties omtrent dit feest richting Wes slaat alles.Alsof jullie hem persoonlijk kennen. Ongepast en gaat veel te ver. Als jullie hem niet mochten waarom ga je dan naar een feest wat zijn naam draagt?

Kritiek op het feest prima maar ga niet zo persoonlijk worden is niet nodig en erg kwetsend. Tenslotte is dit een gozer die het niet voor de poen doet maar voor het publiek.

Ik las dat men hem arrogant vond omdat hij zo groot te zien was op posters en dergelijke,alsof hij de marketing van UDC beheerd.Alsof hij verstand moet hebben van hoe je een feest goed in de markt zet of verkoopt. Get real,he's just the DJ!


Dan nog ff naar de opener van dit topic.
Heb ff op je profiel gekeken en daar zag ik het volgende:

ben nog niet klaar met mn opleiding,.. maar ben al wel een LiChTwErKeR
Kenmerken van Lichtwerkers zijn:

- Ze voelen zich van jongs af aan anders, en vaak ook buitengesloten, eenzaam en onbegrepen.

Ik snap je inderdaad niet,wat heeft het voor toegevoegde waarde dat terwijl je op een feest staat om een topic te openen?
Gasten als jij vergeten wel eens 1 ding,Je hebt twee partijenen die een feest moeten maken,De DJ's en het publiek en als jij een topic gaat openen terwijl het feest in volle gang is dan heb ik de indruk dat jij je best niet eens hebt gedaan om je te vermaken.

Iedereen heeft recht op een eigen mening maar ik vind dat je oprecht aan jezelf mag vragen of jou mening wat dat betreft een goede weergave geeft van het feest.

Verder wil ik Partyraiser bedanken dat hij me als mistery guest eeft betrokken bij zijn openings act en dat hij daar ook geen andere MC voor wilde. Ik vond het een eer om erbij betrokken te zijn geweest en ondanks wat mensen na dit feest ook zeggen je blijft gewoon een maatje voor het leven.
Als het GELUID niet tot zijn recht komt op een feest is dat heel kut. Maar ik heb vaak genoeg meegemaakt dat mensen zeggen dat ze een kut-feest gehad hebben, terwijl ik het jiust onzettend naar me zin gehad heb.

Ik heb het idee dat sommige mensen meepraten met mensen die negatief zijn...
 
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op zondag 21 oktober 2007 om 23:40:
Gasten als jij vergeten wel eens 1 ding,Je hebt twee partijenen die een feest moeten maken,De DJ's en het publiek en als jij een topic gaat openen terwijl het feest in volle gang is dan heb ik de indruk dat jij je best niet eens hebt gedaan om je te vermaken.

ben er nie geweest dus heb geen mening...

maar volgens mij vergeet jij dat de DJ ervoor betaald krijgt en dat het publiek ervoor moet betalen...
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op zondag 21 oktober 2007 om 23:40:
Decoratie,
Was gewoon strak en niet overdreven veel. Het podium zag er mooi uit en dan maakt het wat mij betreft niet uit dat er qua aankleding in de zaal minder te zien was.

Visuele acts: Een vliegende Partyraiser,Vuurspugers,Transformers,een zwaar team prachtige dames schaars gekleed ,Een opa die de moeite neemt om te gaan hakken,een bruid die een anthem zingt.Dit was een feest waar het oog ook wat kreeg.

Niet allerdaagse acts,zoals een Rock-a-Billy band,zoals de Darkman met zijn didgeriedo(of hoe je dat ook maar schrijft)Beatboxers met een toaster......

Alles wat hier boven genoemd is zijn Wes zijn eigen ideen geweest en was gewoon vet wreed.

helemaal met je eens maar je moet een ding niet het uit oog verliezen en dat is de basis. Op een feest van die prijsklasse mag je tenminste verwachten dat het geluid goed is. Je kunt hele leuke ideeen hebben maar als de je geen goed geluid hebt gaan mensen zich irriteren waardoor je minder geniet van hetgene wat het juist zo ontzettend goed had kunnen maken.


Uitspraak van Da Mouth Of Madness op zondag 21 oktober 2007 om 23:40:
Om die jongen zo af te kraken,die nooit arrogant is,misschien af en toe wel een grote bek heeft maar een klein hartje,die altijd de tijd neemt om met iedereen een praatje te maken of tijd heeft voor een handtekening of een foto is rond uit gemeen ziek en vies.

Ik dacht echt dat ik alles had gezien maar sommige reacties omtrent dit feest richting Wes slaat alles.Alsof jullie hem persoonlijk kennen. Ongepast en gaat veel te ver. Als jullie hem niet mochten waarom ga je dan naar een feest wat zijn naam draagt?

hier ben ik het helemaal mee eens, sommige reacties hier zijn te triest voor woorden. Wesley valt hierin weinig te verwijten, want het is niet zijn schuld dat het geluid dramatisch was. Je moet hem beoordelen op zijn dj kwaliteiten en die nog steeds :respect: Hoe die man elke keer weer de zaal los krijgt (Y) Bovendien neemt hij ook altijd tijd voor zijn fans en als je hem iets vraagt reageert die altijd. Ik kan hem dan niet persoonlijk maar dat mensen hem arrogant noemen vind ik vreemd.
 
Kijk ik verwachte (en denk ik de meeste) dat er gedraaid werd zoals vele van partyraiser gewent zijn, snel en hard. Ik ben al heel lang fan van hem en vind hem altijd goed draaien, zal ook nog steeds naar feesten gaan waar hij draait met unexist/tieum/radium etc etc. Partyraiser staat voor hard en DAT moet hij of de organisatie verkopen.

Dat mensen hem afvallen op zijn uiterlijke heeft natuurlijk met niks te maken laat dat duidelijk zijn. Tuurlijk probeerd hij iedereen het naar zijn zin te maken das logisch. Mijn mening is gewoon dat het harder moest en daar bedoel ik niet alleen de volume mee. Gewoon ala ik ben je bitch niet sets die hij altijd draaid :devil: POK POK POKKEHERRIE!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op zondag 21 oktober 2007 om 23:40:
Ten eerste was de opkomst er 1 om kippevel van te krijgen.
Ik loop een kleine 20 jaar mee in dit wereldje maar heb nog nooit zo'n vette opkomst gezien.Tenminste niet qua hardcore

op alle grote hardcore feesten lopen duizende mensen rond.
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op zondag 21 oktober 2007 om 23:40:
Geluid,afhankelijk waar je stond klote,maar dat heeft een DJ niet in de hand.

Uitspraak van Da Mouth Of Madness op zondag 21 oktober 2007 om 23:40:
Ik snap je inderdaad niet,wat heeft het voor toegevoegde waarde dat terwijl je op een feest staat om een topic te openen?

die gast ergerde zichzelf aan het geluid denk ik zo, dat moet een feest maken anders kan je ook niet losgaan.
uit ergenis en verveling, ging hij maar flocken.
maar goed, ben blij dat ik niet geweest ben, als ik dit allemaal zo eens lees.
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 00:10:
Kijk ik verwachte (en denk ik de meeste) dat er gedraaid werd zoals vele van partyraiser gewent zijn, snel en hard. Ik ben al heel lang fan van hem en vind hem altijd goed draaien, zal ook nog steeds naar feesten gaan waar hij draait met unexist/tieum/radium etc etc. Partyraiser staat voor hard en DAT moet hij of de organisatie verkopen.

Dit snap ik heel goed maar feit is dat als je iets doet als ahoy heb je te maken met een commercieel bedrijf die het moet neerzetten.Uiteraard willen ze winst maken maar in ieder geval quit spelen qua kosten. Dat betekend dat je consesies moet maken.

1 Daarvan is dat een organisatie op save wil spelen.
Als je die gedachte meeneemt dan heeft hij het goed ingevuld.
Met een duidelijke opbouw van rustig naar hard.



Uitspraak van Knaller :bier: op maandag 22 oktober 2007 om 00:06:
helemaal met je eens maar je moet een ding niet het uit oog verliezen en dat is de basis. Op een feest van die prijsklasse mag je tenminste verwachten dat het geluid goed is. Je kunt hele leuke ideeen hebben maar als de je geen goed geluid hebt gaan mensen zich irriteren waardoor je minder geniet van hetgene wat het juist zo ontzettend goed had kunnen maken.

daar ben ik het mee eens maar daar mag je Partyraiser zelf niet op afrekenen.Ik heb trouwens begrepen dat ze de hele nacht ervoor een pilot hebben gedraaid en toen bleek het perfect te zijn, Ben ook benieuwd wat er daarna nou precies is gebeurd. Maar goed ik denk dat daar het laatste woord nog niet over gesproken is intern.
Uitspraak van basedrum op maandag 22 oktober 2007 om 00:15:
op alle grote hardcore feesten lopen duizende mensen rond.

Opkomst Partyraiser,niet opkomst publiek ;-)
Uitspraak van basedrum op maandag 22 oktober 2007 om 00:15:
die gast ergerde zichzelf aan het geluid denk ik zo, dat moet een feest maken anders kan je ook niet losgaan.
uit ergenis en verveling, ging hij maar flocken.

Kan,mag maar ik vind dat raar,maar goed dat is mijn mening.

Uitspraak van basedrum op maandag 22 oktober 2007 om 00:15:
maar goed, ben blij dat ik niet geweest ben, als ik dit allemaal zo eens lees.

Zijn niet alleen louter en alleen maar slechte reacties toch?
 
Uitspraak van Da Mouth Of Madness op zondag 21 oktober 2007 om 23:40:
Iedereen die daar is geweest kwam daar maar met 1 intentie en dat was ervoor te zorgen dat mensen een onvergetelijke avond zouden hebben. Dat je dan niet meteen op het niveau Partyraiser zit lijkt me niet meer als logisch. Je kan namelijk niet alleen een Ahoy vullen met Terror en Speedcore vandaar dat er bewust is gekozen voor een logische opbouw van wat main en early naar het hardere werk.

vind eigenlijk dat ik ook hierop moet reageren...


iedereen die hier op af komt zou toch op DJ partyraiser moeten afkomen en niet omdat 'gezegd wordt'''dat het een onvergetewlijke avond moet worden... als je niet een avond ''ala partyraiser'' kan vullen met ahoy moet je ook ahoy niet vullen maar een een passende lokatie...
 
Triest dat er mensen zijn die Partyraiser helemaal afzeiken maar toch naar een feest gaan met de nadruk op Partyraiser :rot: