| Betreft: | evenement: In Qontrol, zaterdag 14 april 2007 om 21:30 |
vond de sfeer weer als vanouds, lekker gedraaid ook .. genoeg bekenden .. alleen miste ik de main stage zwaaaaaaaar .. belachelijk klein zaaltje zo groot als de techno area ongeveer .. beetje jammer .. maar verder wel top feest gehad
ben me ei weer kwijt
ik heb hem gevonden !
Maar waar was de early hardstyle?????
Helemaal niks.
Zelfs de security was helemaal de weg kwijt
Dante
guppekop
het zal weer is niet zo zijn he ...
Vorig jaar,1 grote vette main zaal....maar nu.
ik heb hem gevonden !
alweer jij vind hem elke keer
was jij dr ook sl#tt#b@k?
waar lees je dat dan
Klopt het nu dat de wc's overal gratis waren?
ging ook best zo naar mijn idee.
was super
ben benieuwd hoe het met dat meisje afgelopen is
die een beetje erg vreemd deed
*epelepsie denk ik *
Hoe is het met dat meisje afgelopen(die echt helemaal flipte)en afgevoerd werd???? Wat had je op(Combinatie)
Je hebt ook een cursus schreeuwen
haha ik wil hetook wel weten inderdaad
wat kon ze hard schreeuwen zeg
Dat was idd een beste trip ja .. Op een gegeven moment kotste ze zich helemaal leeg! .. Weet alleen niet of we het nu over de zelfde hadden! ..
nou niet met die bewegingen die zij deed hoor
Daar krijg je een aparte lessen voor
nou ik stond strakker van de redbull dan dat ik ooit zal worden van drugs slaat echt nergens op
hahah ja ik nu nog steeds, terwijl ik me laatste vannacht een keertje op heb!
pfff me oogjes zijn moe maar ik zelf niet erg vervelend, nouja zo maar weer me bed uit ofzo
Pavo & Zany
Zal vast vet geweest zijn, ik werd om 6:30 m'n bed uitgebeukt
ik snap niet dat ze in bijna elke zaal nog es een tent hadden gebouwd
doolhof!!!
Alleen de indeling van de Main hoeft van mij niet meer zo.
Die grote hall voor 1 dj/style tegelijk geeft veel meer sfeer...
En sfeer was ver te zoeken bij de Jumpstyle in Studio4.
Ruim 3 kwart van de mensen stond er stil, het licht was zeer matig en de echo die
de achterwand veroorzaakte hielp ook niet echt.
Daarbij komt dat het geluid daar harder leek te staan als in studio1 waardoor je
in Studio1 zeer regelmatig kon meegenieten van de Jumpstyle. En als ik iets haat is het wel
2 "sounds" door elkaar
Alleen wtf man ...dat is geen hardcore maar opgefokte trance
Als jij het over Enzyme X hebt dan heb jij totaal geen verstand van muziek
Heerlijk rauwe en donkere set die ik veel meer op dit soort feesten wil horen i.p.v de Hitjes
Moet je net zoals die andere loser die dat waterflesje naar Mindustries gooide lekker maar naar de hitjesparade blijven luisteren en lekker boos kijkuh
Btw na Enzyme X die overgang naar E.A Hele tent bomvol (en dat vinden ze dan wel leuk ),ben toen maar ff wezen eten en chillen
Ik heb het niet over Enzyme X
My first In Qontrol but for sure not the last one!!!
Enzyme X
Btw na Enzyme X die overgang naar E.A Hele tent bomvol (en dat vinden ze dan wel leuk ),
ik heb 10 minuten meegemaakt van Partyraiser, maar ik kon er niets leuks aan ontdekken
nu was het gewoon moeilijk druk in de hardstyle!
en bovendien heb ik die hele Dana niet gezien!).
Maaruhmmm...was ze helemaal weg gevallen(enige teken leven??)
maar duurde inderdaad wel errug lang voordat de hulp erbij was
zonde van haar mooie witte broek
welns op eerdere edities van in qontrol geweest?? en als je dit al eindeloos lopen vond, hoe moet dat dan op decibel en op defqon
En bovendien, wat een mega drugs party was dit. Niet dat ik me daar druk om ga zitten maken (je doet 't tenminste zelf)
vond ik echt zwaar tegenvallen, dat kan veel rauwer en harder.. magoed het geluid stond toen ook oppeens zacht
Jah toen ben ik ook maar snel weggerend uit orgelangst
een nummer gedraaid, beetje melodietje en dan keiharde bass er achteraan, heel plotseling en onverwachts. Is een beetje vage beschrijving maar weet iemand welk nummer ik bedoel?
Verder was Miss Djax was wel om aan te horen en Ophidian weer lekker met ze schranz-achtige kicks.
Peaky vs Raw was een aparte set die ik niet van ze gewend ben, miste de peaky-drive een beetje.. dus laatste kwartiertje nog maar ff stoom af wezen blazen bij Akira
vond evil activities top draaien
bass voelde je gewoon in je keel
defqon
moet weer zoals alle jaren...
dat maakte in qontrol speciaal...
jammer van de mainstage
te klein, te druk, etc
Uitspraak van Born2Dance op zondag 15 april 2007 om 18:15:
wat was er met de mainstage dan?
te klein, te druk, etc
te klein, te druk, etc
Net iets verder doorlopen daar is meestal genoeg ruimte en dat was nu ook.
sja, vooral rondop de vipstage was het erg druk. verder vooraan aan de zijkanten was het ook wel te doen, maar de mainstage hoort zich te onderscheiden en niet even groot/kleiner te zijn dan andere zalen.
Wat ik wel een bneetje jamemr vond was de early hardstyle ztage.. Maar waar was de early hardstyle?????
En Born2Dance de grote zaal werd gebruikt maar was verdeeld zodat eigenlijk maar 1/3 werd gebruikt voor de main.
Eindelijk 1 die het begrijpt!
Zag jij dat ook waterflesjes gooien naar Mindustries
Idioten
achterwand galmde enorm
Ruffian was goed bezig, duidelijk bezig met wat er gebeurde
Vond de VIP wel tegen vallen.
Het podium bij de main was overvol, geen kluisjes maar garderobe, parkeergeld alsnog betalen.
De echte VIP was rechts naast het podium in de Early rave zaal.
Ik post net exact hetzelfde op een flockje..
Ik ben niet de hele avond in de main geweest dus misschien trof ik het net..Maar ik vond m goed bezig! Lekker aanwezig, je hoorde m regelmatig, stond vaak op de booth.. Zo hoort het
Ik weet natuurlijk niet of het naar aanleiding van de kritiek hier en daar is, maar ik bespeur in ieder geval een positieve verandering. Ga zo door Ruff!
maare
ik heb zon idee dat dan niet door de muziek kwam
Misschien had ie dorst
Als ik een andere gast uit datzelfde groepje met hun middelvingers in de lucht zie staan
Ken me niet voorstellen
En einde in de Early rave stond het geluid ook op een telaag standje.. ook jammer want hier draaiden ze ook zoooo lekker!
ben benieuwd hoe het met dat meisje afgelopen is
kan me bijna niet voorstellen dat ie op jou doelde
Idd! Nihil was 'ie
Ze lag op de brancard, en lag volgens mij te slapen in ieder geval ze leefde nog wel
ach... de wonderen zijn de wereld nog niet uit
later iets vagermaar toen moest madam toch rusten
Leuk is dat
Joh!![]()
Dus wij zijn goed weggekomen, zeg maar.
GAST!
Alleen voor mij is het nu toch echt duidelijk: drink echt geen Grolsch meer... niet veel gedronken maar hele dag heb ik af kunnen schrijven.
jammer van de mainstage... moet weer zoals alle jaren...
dat maakte in qontrol speciaal...
Mwah, ging wel aardig ja
Ik kon niet stoppen toen
Die bass ging door merg en been, mijn stijf ge-gelde haartjes trilden zowat van mijn kop af Man was een bass, vooral met platen zoals the Fusion of sound en Willen Gullie Bass, was voor mij de avond al zo goed als geslaagd!!!!
Ook nog andere gewzellige mensen gezien, zet foto's morgen in mijn album
Wilde gullie bass klapte er idd goed op, nondeju zeg. heerlijk momentje. Ook de nieuwe plaatjes van Headhunterz klapten er goed op. En Rock Civilization heerlijk
Ik heb weinig harder geluid meegemaakt bedacht ik me. Daar links vooraan beukte het echt... ik wil niet weten hoe jullie het moeten hebben horen, maar met mn 15dB demping deed het nét geen pijn.. maar heerlijk hoor, geen piep na het feest gehad. Ik zag de mensen daar met handen over de oren langs lopen hehe
van id-t zijn er ook fotows gemaakt maar kan op de site van id-t niks vinden iemand een link
super feestje trouwens
Kregen we het toch weer voor elkaar als allerlaatste uit de RAI te vertrekken
denk tracklists dan ook niet..
in de VIP area (Dana) stond je zowat een kwartier op je drinken te wachten
Kregen we het toch weer voor elkaar als allerlaatste uit de RAI te vertrekken
denk tracklists dan ook niet..
gratis kluisjes en zit-gedeelten
zit-gedeelten
gratis kluisjes
Die bass ging door merg en been, mijn stijf ge-gelde haartjes trilden zowat van mijn kop af Man was een bass, vooral met platen zoals the Fusion of sound en Willen Gullie Bass, was voor mij de avond al zo goed als geslaagd!!!!
vip kaartje,
gratis kluisje
Ik heb weinig harder geluid meegemaakt bedacht ik me. Daar links vooraan beukte het echt... ik wil niet weten hoe jullie het moeten hebben horen, maar met mn 15dB demping deed het nét geen pijn.. maar heerlijk hoor, geen piep na het feest gehad. Ik zag de mensen daar met handen over de oren langs lopen hehe
heerlijk hoor, geen piep na het feest gehad
Uitspraak van El ninõ....!?.. op zondag 15 april 2007 om 22:59:
van id-t zijn er ook fotows gemaakt maar kan op de site van id-t niks vinden iemand een link
super feestje trouwens
bedoel je niet Q-dance?
strenge controle ?? ik kreeg 2 schouderklopjes en mocht door lopen
Stoptrein vanaf RAI naar Utrecht, welke op elk station 10 min stopte ofzo Vanaf utrecht de intercity naar Den Bosch. Toen me stoptrein naar Rosmalen gemist, die maar 1x in het uur reed, en half dood in de bus gaan zitten. Voor die busrit had ik nog wilde plannen om in de stad terrasje te pakken en niet te gaan slapen, maar die bus was echt dodelijk
Maar dit was geloof ik zo gedaan vanwege het feit dat het niet helemaal uitverkocht was
Omdat er een extra style was toch??
Ik kwam wegens omstandigheden pas tegen kwart voor 3 studio 1 binnenlopen ma vond t wel meevallen met dat harde geluid. Weet niet of t vooraan veel scheelde ma had wel t idee dat de volumeknop flink omlaag was gegaan. Paar vrienden van me die al eerder op t feest waren aangekomen zeiden ook dat t geluid niet meer zo hard stond
was een stoptrein naar utrecht, elk station lang wachten
Er was geen HOND in de VIP, de hele avond/nacht niet Dus volgens mij kan het echt niet zo zijn wat jij zegt.
maar tegen mij zeiden ze: loop maar door meisje
vond deze IQ minder dan de voorgaande jaren
wij hebben de trein op gepakt bij de rai om 8 uur, was een stoptrein naar utrecht, elk station lang wachten, toen was er een ongeluk gebeurd, toen moesten we terug met die stoptrein, daarna overstappen in de stoptrein naar leiden, vanuit daar naar utrecht en toen vanuit utrecht intercity naar den bosch. kwart over 12 thuis, hehe
Vooraan voelde het wel een heel stuk hard. Achterin vond ik het ook maar matig, de boxen hadden net niet genoeg power om de hele zaal goed te bereiken.
Moet eerlijk zeggen, vond deze IQ minder dan de voorgaande jaren. Nog steeds een prima feest hoor, maar ik vond de sfeer zo tam.
Supervet feest! Meerdere kippevelmomentjes gehad tijdens de early set van Activator! En wederom genoten van technoboy!
Maar damn damn damn wat een momentje was dat, de opening van Technoboy.
En, ben je al wat meer aan de plaat gewend nu?
Vette shizzles toch?
Endymion! Deze mannen kregen gewoon iedereen helemaal los.. Super!!!!
Set van Headhunterz vond ik ook erg goed! stond toen rechtsvooraan en daar was het geluid veel zachter?!
haha grappig dat je dat zegt!
Ik stond ook rechts vooraan en idd geluid slecht en zacht..
vrienden van me stonden links vooraan en die vonden het geluid gruwelijk hard.. dus kan zeker kloppen ja!
Maar damn damn damn wat een momentje was dat, de opening van Technoboy.
akira akira wat een set !
alleen wisten veel mensen niet wat ze er aan hadden
Snap nu ook waarom sommige DJ's zwart waren geverfd; Ter promotie van Sensation Black
Whaha dacht dat het aan mij lag
todat ik ook van die gasten ook in de zaal zag rondrennen,
je moet toch wat he
par
keren was gratis voor vips!!!!
moest toch echt een kaartje in die machine stoppen.. anders kwam je er niet uit
Veel dagjespubliek voor mn gevoel.. veel mensen gezien die om 3 uur dronken waren.. en verder bij binnenkomst om 11 uur al heel veel mensen zwaar van de kaart gezien, dit viel me vorig jaar ook al op
Tijdens Pavo & Zany links vooraan gestaan.. tering wat een geluid!
Set van Headhunterz vond ik ook erg goed! stond toen rechtsvooraan en daar was het geluid veel zachter?!
dan heb je vast niet goed op gelet par
keren was gratis voor vips!!!!
Vond Headhunterz, pavo&Zany, tatanka, en alle anderen, behalve Zatox geweldig, Zatox kreeg de zaal gewoon niet mee leek het wel, hij keek ook niet zo zelfverzekerd op een gegeven moment, Dj Isaac staarde naast m ook maar beetje voor zich uit, jammer jammer...
PAVO & ZANY is gegarandeerd sfeer en smeten ook met dikke platen maar veeel herkenbaarder dan bv ZATOX over het algemeen en de ISAAC van zaterdag. Haedhunterzz straalt altijd actie uit en draaide ook erg sterk
pavo en zany
Als ze volgend jaar een andere zaal indeling hebben heb je weer een heel ander feest.
En er moet een live-act op de mainstage, dan komt het publiek tenminste goed los.
ZATOX en ISAAC waren (in ieder geval) muziekaal toch echt beestachtig bezig!! Nee, niet echt gasten die zwaar uit hun bol gaan 8er de decks maar hun muziekkeuze was in ieder geval afgelopen zaterdag magistraal! Niet echt hitjes die je hoorde, misschien dat dat het gene is waarom jij het niks vond,
helemaal mee eens
publiek was erg tam... ging niet echt superlos
alhoewel ik echt me best deed om iedereen mee te krijgen... maar geen resultaat.. ja 10 seconde en dan zakte iedereen weer in
erg jammer
De (werk) dag zit er weer op, vanavond m'n slaaptekort proberen weg te werken
I wanna paff paff some of the dutch stuff I wanna paff
paff gimme the green green stuff
hoe heet dit nummer ??
De hele nacht
van begin tot eind
zwaar uit me dak gegaan
Activator knalde om 23:45 alle lekkere nummertjes
en vanaf daar allen maar lopen stuiteren
het geluid was weer super, niet TE druk
gratis wc's en een goede doorstroom in de hele rai
wat wil je nou nog meer
Toppers van de avond voor mij part!
vet man, allerlei visuals gebruiken van qlimax en xqlusive zany...
Nah, ik heb geen last van misselijkheid gehad hoor. En stond toch echt vooraan.
TV MAGAZINE was ofzo.
hoe heet dit nummer ??
Wel lache tatanka zo dronken als een aap achter het podium
Ik heb me dik vermaakt op IQ , was zeker mijn beste IQ tot nu toe!.
Dit kwam waarschijnlijk omdat ik backstage stond maargoed ...
Wel lache tatanka zo dronken als een aap achter het podium
Dat vond ik nou ook
Kan helaas niet hetzelfde zeggen maar dat kwam niet alleen door het feest zelf.
Mag ik even zeggen
dat dat helemaal niet kan
want je hebt mij niet gezien?
mee eens vond alleen de main wat aan de kleine kant.. zag je trouwens op een gegeven nog lopen door de zaal lekker fototjes nemen
ZATOX en ISAAC
Nee, niet echt gasten die zwaar uit hun bol gaan 8er de decks
vertel
vet die gast tijdens Pila vs Hellraiser feat. A*S*Y*S met dat lange haar ging ook goed uit zijn dak
ja maar vorig jaar ook niet
heb je wel ff aan te tel gehad he
Ik ga GTST kijken en mn nest in zeg
zal je ook een keer voorbij flitsen zonder bril haha had je haast ofzo
wil je erover praten
Wacht eens effe, hoe zat dat nou? Oh dat was met Richie zn telefoon toch? Haha ik kon niet eens meer praten toen onderhand, echt helemaal stuk.
Jammer dat ik je gemist heb
Ga je me weer vergeten
heb jij dat in je eentje gedaan
Ja Corne, bij ons ging de slagboom gewoon open, had je wel bij de VIP parkeerplaats geparkeerd?)
Geen idee, niemand kon ons iets vertellen en er stond niet aan gegeven
vet die gast tijdens Pila vs Hellraiser feat. A*S*Y*S met dat lange haar ging ook goed uit zijn dak
dat beviel mij beter dan de RAI ja.. En dan 2 zalen minder ofzo
maarjah dan krijg je altijd gezeik welke 2 Van mij mag dan jump en early hardstyle zaal weg...
a, daar had ik nou ook al last van. Ben ik gelukkig toch niet de enige
En desnoods volgende keer in de Jaarbeurs Utrecht
dat beviel mij beter dan de RAI ja.. En dan 2 zalen minder ofzo
Toen maar weer samen met Chrizzle naar (links)voren gegaan tijdens de set van Pavo&Zany, wat een geweld Ook Thijs en Steven nog gezien... Alleen na een tijdje werd die bass me echt TEveel
En vorig jaar was het vetter Die grote Main was gewoon kicken, miste ik nu
vind dat daar ook wel een set mee staat of valt hoor!!!!
Maarjah hoe gekker de dj en lekker muziek hoe maffer het publiek maar het is wel een combinatie van
Maar zaterdag was het ook zwaar ok. Studio 1 was qua capaciteit het enige minpuntje.
moest toch echt een kaartje in die machine stoppen.. anders kwam je er niet uit
We hebben het gevraagd en meerderemalen aangegeven dat we VIP waren.
Toch moesten we betalen.
wat een heerlijk feestje was dit
heb me prima vermaakt in de hardcore en de techno zaal
peaky pounder vs rude awakening
Uitspraak van *Natasch*op maandag 16 april 2007 om 21:00:
Weet iemand een duitse site waar foto's op staan van In Qontrol? Fotograaf had geen visitekaartjes meer om uit te delen....
misschien www.partyzentrum.de
Beetje verwarrend in het begin (zou wel komen omdat ik wazig was wilde naar een nieuwe hal maar ook wij liepen 2 keer een rondje... snapte er nix van. maar zie dat meer mensen dit probleem hadden LOL
heb het geen moment te druk gevonden in studio1... alleen rechts was het wel heel druk, maar iedereen blijft daar gewoon staan. 2 meter verder naar links was het prima, zat ruimte daar..
Uitspraak van LooSz op dinsdag 17 april 2007 om 13:31:
Kan het kloppen dat id-t.be ook foto's heeft gemaakt?laatste aanpassing 17 april 2007 13:38
ja inderdaad dat zei die foto graaf ook tegen mij... id-t.be... die foto's staan nu ook online
alleen snapte niks van de indeling ookal had ik een plattegrond.
Haha je was niet de enige...raakte echt verdwaald daar
edit: Maar geen enkele IQ in de toekomst zal InQontrol 2012 overtreffen Pfff echt nog gruwelijke herinneringen aan
2 meter verder naar links was het prima, zat ruimte daar.. ook geen last gehad van de warmte daar? Lees daar ook veel dingen over. Achja heb de hele nacht de verkoelende lucht langs me voelen blazen van de subs..
edit: Maar geen enkele IQ in de toekomst zal InQontrol 2012 overtreffen Pfff echt nog gruwelijke herinneringen aan
VA-In_Qontrol_Sound_Expander-3CD-2007
Ben nog op zoek naar 1 fotograaf. Meeste is gevonden, maar deze jongeheer had een zwarte ketting om zn nek, rozekrans vermoed ik dat het was. Liep een tijdje rond in Hardcore, voornamelijk vooraan en achter de hekken.
Meeste grote sites heb ik al bekeken; ik dacht dat hij van Q zelf was.. maar niet dus...
iemand?
ik weet het allemaal niet meer
Zodra hij klaar is staat hij op de dans vloer.
The set has been recorded this time, for exception
van de headhunterz site
je kon nergens zitte ..
Er waren fotograven met zwarte t-shirts en die deelden zwart met witte of wit met zwarte kaartjes uit. Weet iemand dan welke site ik bedoel?? Ben hem helaas kwijt
Uitspraak van Limoop zondag 15 april 2007 om 23:15:
Uitspraak van El ninõ....!?.. op zondag 15 april 2007 om 22:59:
super feestje trouwens
bedoel je niet Q-dance?
dan is het ook vrij logisch dat ie op de site van ID&t geen foto's kan vinden
haha..
Uitspraak van londyyy op dinsdag 17 april 2007 om 20:17:
ja maar wie is dat? een dj?
Neej joh dat is een bezoeker die dacht laat ik me koptelefoon maar is mee nemen.
Matig feestje. Dit kwam mede doordat de zalen 'opgedeeld' waren. Verder werd er tot 03:00u slecht tot matig gedraaid, daarna kwam het een beetje los. Met als hoogtepunt de set van Isaac.
Deze editie, kon bij lange na niet tippen aan de editie van vorig jaar. Nee, voor mij geen In Qontrol meer in de Rai.
is niet altijd dat je een 'dj' zo maar tegen komt op de 'dansvloer'..
Ja ik ook! weet ook zeker dat er een foto gemaakt is van mij en toen zei die kerel dat ie van ID-T was!
als je naar id-t.be gaat dan zien je in het menu rechts een btje onderaan iets over In Qontrol... daar moet je op klikken... dan krijg je een scherm, daar kan je foto's bekijken die op de site van Q-dance staan, en foto's die door de lens van deze fotograaf genomen zijn.
alleen niet alle foto's staan erop, waaronder die van mij...
Dat vind ik top van je! Hoop dat het beter gaat met je vriendin en jullie krijgen vast wel de kans om het op een ander feestje over te doen.
jump zaal maat
3 lasers met een projectdoek in het midden echt vet van die IQ logo's 2x groen en 1x multicolour
jah en endymion
gheghe idd
ik liep er alleen van de main naar de oldskool zaal was minder druk en makkelijk als je rechts vooraan in de main stond
was dat na drunk with a gun of dreadlock? nouja luister thuis wel op school geen geluid helaas
haha enige wandeling die k gemaakt heb s naar de bar en die heb k vaak gelopen
Dat was Drunk with a Gun, Ze sloten af met Dreadlock aan het eind van hun set.
Volgend jaar Jump zaal om toveren tot industrial/Terror zaal
volgend jaar jumpzaal weghouden (hype is dan tog welweer voorbij) en weer gewoon 1 grote HS zaal...kunnen ze tenminste ook weer een showtje bouwen in de main
JA dat zou mooi geweest zijn!!!! Had je in ieder geval voldoende ruimte. Op een Gegeven moment kon je geen stap meer zetten in hardstyle zaal en was de Jumpstyle zaal bijna dood. (had je je van te voren ook wel kunnen bedenken)
eb heerlijk genoten op naar defqon
Uitspraak van Desolator op woensdag 18 april 2007 om 18:11:
wel jammer dat ik 3 uur lang met me maatje aan een tafel heb gezeten omdat hij ziek was geworden van, weet ik veel wat.
Wel netjes man!! zoiets is top
Helaas van je feestje..
Ibo thanks en Limo ...leuk je even snel te hebben ontmoet haha
k ben op de foto gezet met een donkere fotograaf die sommige wel eens gezien hebben met een grote roze bril.
Deze foto werd door iemand anders genomen met het toestel van de fotograaf.
T was alleen wel bloody hot.. of lag het toch wel aan mij?
werden er nou ook foto's gemaakt door id-t???
Ik heb me zekers vermaakt ook al was de main een beetje klein en warm. De buren van de rai hebben ook genoten heb ik gelezen
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/121849
maar op www.id-t.be staan wel foto`s
waar dan
De buren van de rai hebben ook genoten heb ik gelezen
Ik heb me zekers vermaakt ook al was de main een beetje klein en warm. De buren van de rai hebben ook genoten heb ik gelezen
HAhah^^ Lachen
Zelfde gejammer als bij Dominater 2005 in Enschede
waar dan
Kut site, kan niets vinden hoor! beetje jammer
Zo, deel 2 van het In Qontrol-report namens Q-dance is online!
Een tweetalige coproductie van Jacqueline en mijzelf! Een verhaal van de nacht door twee paar ogen, elk met eigen belevenissen en filmbeelden
Morgen ff op me gemak lezen.
Ben nu Club Niveau aan het luisteren
Steven treft geen enkele blaam in deze dus als jullie willen schoppen en slaan dan moet je bij mij zijn
Nou idd mensen, Sjakkie & Steven gingen naar In Qontrol en namen mee... Oorrrrrrrdoppen En Eyelinerrrrrrrr
dus als jullie willen schoppen en slaan dan moet je bij mij zijn
waar kan ik de set van vortex en mondello vinden ???
deze link hier boven werkt schijnbaar niet meer...