| Betreft: | evenement: In Qontrol, zaterdag 14 april 2007 om 21:30 |
van id-t zijn er ook fotows gemaakt maar kan op de site van id-t niks vinden iemand een link
Matig feestje. Dit kwam mede doordat de zalen 'opgedeeld' waren. Verder werd er tot 03:00u slecht tot matig gedraaid, daarna kwam het een beetje los. Met als hoogtepunt de set van Isaac.
Deze editie, kon bij lange na niet tippen aan de editie van vorig jaar. Nee, voor mij geen In Qontrol meer in de Rai.
is niet altijd dat je een 'dj' zo maar tegen komt op de 'dansvloer'..
Ja ik ook! weet ook zeker dat er een foto gemaakt is van mij en toen zei die kerel dat ie van ID-T was!
als je naar id-t.be gaat dan zien je in het menu rechts een btje onderaan iets over In Qontrol... daar moet je op klikken... dan krijg je een scherm, daar kan je foto's bekijken die op de site van Q-dance staan, en foto's die door de lens van deze fotograaf genomen zijn.
alleen niet alle foto's staan erop, waaronder die van mij...
Dat vind ik top van je! Hoop dat het beter gaat met je vriendin en jullie krijgen vast wel de kans om het op een ander feestje over te doen.
jump zaal maat
3 lasers met een projectdoek in het midden echt vet van die IQ logo's 2x groen en 1x multicolour
jah en endymion
gheghe idd
ik liep er alleen van de main naar de oldskool zaal was minder druk en makkelijk als je rechts vooraan in de main stond
was dat na drunk with a gun of dreadlock? nouja luister thuis wel op school geen geluid helaas
haha enige wandeling die k gemaakt heb s naar de bar en die heb k vaak gelopen
Dat was Drunk with a Gun, Ze sloten af met Dreadlock aan het eind van hun set.
Volgend jaar Jump zaal om toveren tot industrial/Terror zaal
volgend jaar jumpzaal weghouden (hype is dan tog welweer voorbij) en weer gewoon 1 grote HS zaal...kunnen ze tenminste ook weer een showtje bouwen in de main
JA dat zou mooi geweest zijn!!!! Had je in ieder geval voldoende ruimte. Op een Gegeven moment kon je geen stap meer zetten in hardstyle zaal en was de Jumpstyle zaal bijna dood. (had je je van te voren ook wel kunnen bedenken)
eb heerlijk genoten op naar defqon
Uitspraak van Desolator op woensdag 18 april 2007 om 18:11:
wel jammer dat ik 3 uur lang met me maatje aan een tafel heb gezeten omdat hij ziek was geworden van, weet ik veel wat.
Wel netjes man!! zoiets is top
Helaas van je feestje..
Ibo thanks en Limo ...leuk je even snel te hebben ontmoet haha
k ben op de foto gezet met een donkere fotograaf die sommige wel eens gezien hebben met een grote roze bril.
Deze foto werd door iemand anders genomen met het toestel van de fotograaf.
T was alleen wel bloody hot.. of lag het toch wel aan mij?