| Betreft: | evenement: In Qontrol, zaterdag 14 april 2007 om 21:30 |
Uitspraak van dr macabre op maandag 16 april 2007 om 14:40:par
keren was gratis voor vips!!!!
heb niet opgelet dan....
moest toch echt een kaartje in die machine stoppen.. anders kwam je er niet uit
Uitspraak vanmoest toch echt een kaartje in die machine stoppen.. anders kwam je er niet uitramona
loves the dj op maandag 16 april 2007 om 15:05:
ik zou me geld terug vragen aan Q-Dance
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 14:11:misschien was het de Prophet zelf wel?
dan zou ik hem wel herkend hebben?
Veel dagjespubliek voor mn gevoel.. veel mensen gezien die om 3 uur dronken waren.. en verder bij binnenkomst om 11 uur al heel veel mensen zwaar van de kaart gezien, dit viel me vorig jaar ook al op
Mesnen moete toch ergens beginnen
Je moet de nieuwe aanwas toch ergens vandaan halen. Velen van ons zijn op een dergelijke manier ook begonnen met feesten
Tijdens Pavo & Zany links vooraan gestaan.. tering wat een geluid!
Set van Headhunterz vond ik ook erg goed! stond toen rechtsvooraan en daar was het geluid veel zachter?!
Stond bij Zany en Pavo links vooraan. En het geluid leek links idd iets harder dan rechts
Uitspraak van dr macabre op maandag 16 april 2007 om 14:40:dan heb je vast niet goed op gelet par
keren was gratis voor vips!!!!
We hebben het gevraagd en meerderemalen aangegeven dat we VIP waren.
Toch moesten we betalen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 12:14:Vond Headhunterz, pavo&Zany, tatanka, en alle anderen, behalve Zatox geweldig, Zatox kreeg de zaal gewoon niet mee leek het wel, hij keek ook niet zo zelfverzekerd op een gegeven moment, Dj Isaac staarde naast m ook maar beetje voor zich uit, jammer jammer...
Tja, het is jouw mening maar als ik dit lees ga ik toch echt aan je kennis en promillage? twijfelen afgelopen zaterdag....
ZATOX en ISAAC waren (in ieder geval) muziekaal toch echt beestachtig bezig!! Nee, niet echt gasten die zwaar uit hun bol gaan 8er de decks maar hun muziekkeuze was in ieder geval afgelopen zaterdag magistraal! Niet echt hitjes die je hoorde, misschien dat dat het gene is waarom jij het niks vond,
Daarentegen vond ik Tatanka (1 van mijn favo's btw) niet echt zijn beste sets draaien die ik van em gehoord heb het laatste 1,5 jaar maar blijft altijd ok en PAVO & ZANY is gegarandeerd sfeer en smeten ook met dikke platen maar veeel herkenbaarder dan bv ZATOX over het algemeen en de ISAAC van zaterdag. Haedhunterzz straalt altijd actie uit en draaide ook erg sterk, absoluut!
Maar goed, ieder zijn ding!
PAVO & ZANY is gegarandeerd sfeer en smeten ook met dikke platen maar veeel herkenbaarder dan bv ZATOX over het algemeen en de ISAAC van zaterdag. Haedhunterzz straalt altijd actie uit en draaide ook erg sterk
pfff pavo en zany waren echt top zeg... lekkere hitjes gecombineerd met wat onbekend... super
Uitspraak vanpavo en zanyramona
loves the dj op maandag 16 april 2007 om 16:05:
Toch wel de set van de avond.
Als ze volgend jaar een andere zaal indeling hebben heb je weer een heel ander feest.
En er moet een live-act op de mainstage, dan komt het publiek tenminste goed los.
Als ze volgend jaar een andere zaal indeling hebben heb je weer een heel ander feest.
En er moet een live-act op de mainstage, dan komt het publiek tenminste goed los.
helemaal mee eens
publiek was erg tam... ging niet echt superlos
alhoewel ik echt me best deed om iedereen mee te krijgen... maar geen resultaat.. ja 10 seconde en dan zakte iedereen weer in
erg jammer
De (werk) dag zit er weer op, vanavond m'n slaaptekort proberen weg te werken..
ZATOX en ISAAC waren (in ieder geval) muziekaal toch echt beestachtig bezig!! Nee, niet echt gasten die zwaar uit hun bol gaan 8er de decks maar hun muziekkeuze was in ieder geval afgelopen zaterdag magistraal! Niet echt hitjes die je hoorde, misschien dat dat het gene is waarom jij het niks vond,
Toppers van de avond voor mij part!
Uitspraak vanhelemaal mee eensramona
loves the dj op maandag 16 april 2007 om 16:19:
publiek was erg tam... ging niet echt superlos
alhoewel ik echt me best deed om iedereen mee te krijgen... maar geen resultaat.. ja 10 seconde en dan zakte iedereen weer in
erg jammer
T was denk ik net iets te warm in de Main.
Het publiek was iig wel op zich enthousiast. Ik heb het ook wel eens losser gezien. Maar op zich viel het qua dit ook niet tegen.
Ik deed ook wel enthousiast mijn best. Maar op zich had niet iedereen even veel zin om zo actief te doen als ik
Maar het ging wel iets meer los dan vorig jaar.
De (werk) dag zit er weer op, vanavond m'n slaaptekort proberen weg te werken
Same here, ik heb zondag ochtend maar anderhalf uur geslapen
Uitspraak van Dre@mc@tcher op maandag 16 april 2007 om 16:42:I wanna paff paff some of the dutch stuff I wanna paff
paff gimme the green green stuff
TBY draaide hem volgens mij ook. En die visuals erbij. Jammer dat ze niet zo prominent aanwezig waren. Maar als je erop lette waren ze wel weer heel erg vet!
Uitspraak van Feestexpeditie Robinsonhoe heet dit nummer ??op maandag 16 april 2007 om 16:38:
Masters Of Ceremony - Bottoms Up
Uitspraak van #81 -[D.K]- op maandag 16 april 2007 om 13:49:De hele nacht
van begin tot eind
zwaar uit me dak gegaan
Activator knalde om 23:45 alle lekkere nummertjes
en vanaf daar allen maar lopen stuiteren
het geluid was weer super, niet TE druk
gratis wc's en een goede doorstroom in de hele rai
wat wil je nou nog meer
Juist!
Toppers van de avond voor mij part!
Top feest. meer staat in mijn verslag.
https://partyflock.nl/report/9396
En ja zatox was ect wel een held. Iedereen deed echt wel mee bij "wild motherfuckers
Uitspraak van Mind.Illusion op maandag 16 april 2007 om 16:53:vet man, allerlei visuals gebruiken van qlimax en xqlusive zany...
Op TE en Flockers ook wel dezelfde langs zien komen. Maar boeie, na een jaar zie je weer voroal andere visuals.
Heerlijk legger fuifie.
Kwam om half 1 aan janken in de RAI, en meteen genieten. Buiten voelde je de bass al vet herd. Heerlijk.
Eenmaal binnen meteen naar studio 1 want headhunterz was aan het draaien, en damn wat ging hij herd en daar achteraan meteen Pavo&Zany, ook fijn. Na dat setje ef naar Studio 2 gegaan want Ophidian draaide, nu moet ik zeggen dat ik neit van de hardcore ben maar hij draaide zeker fijn. Kwart voor vier ef laatste stukje Tatanke geluisterd, hoorde ik meteen dat Defqon.1 binnen 90 min was uitverkocht. Vorig jaar super vet, dit jaar moet ik het missen, maargoed janken kan later wel...doorqnallen. na Tatanka ef pauze ingelast. Hoorde Isaac draaien tijden het eten, ik heb neit echt een hoge pet van hem op maar hoorde hem wel degelijk qnallen.
Laatste 2 uurtjes Zatox en Technoboy... Dat spreekt voor zich, vrij logisch...geweldig. Lijkt me vet om hun is samen te zien draaien. maar dat komt vast nog wel. Voor de rest top feest.
Kwam om half 1 aan janken in de RAI, en meteen genieten. Buiten voelde je de bass al vet herd. Heerlijk.
Eenmaal binnen meteen naar studio 1 want headhunterz was aan het draaien, en damn wat ging hij herd en daar achteraan meteen Pavo&Zany, ook fijn. Na dat setje ef naar Studio 2 gegaan want Ophidian draaide, nu moet ik zeggen dat ik neit van de hardcore ben maar hij draaide zeker fijn. Kwart voor vier ef laatste stukje Tatanke geluisterd, hoorde ik meteen dat Defqon.1 binnen 90 min was uitverkocht. Vorig jaar super vet, dit jaar moet ik het missen, maargoed janken kan later wel...doorqnallen. na Tatanka ef pauze ingelast. Hoorde Isaac draaien tijden het eten, ik heb neit echt een hoge pet van hem op maar hoorde hem wel degelijk qnallen.
Laatste 2 uurtjes Zatox en Technoboy... Dat spreekt voor zich, vrij logisch...geweldig. Lijkt me vet om hun is samen te zien draaien. maar dat komt vast nog wel. Voor de rest top feest.
Nah, ik heb geen last van misselijkheid gehad hoor. En stond toch echt vooraan.
Maar IK wel
Vond trouwens t fouilleren ook nergens op slaan, eerst fokin'lang in de rij gestaan (lees: meer dan een halfuur) om vervolgens eventjes erna iedereen een soort van moeiteloos door te laten lopen...
Ik heb even een vraagje tussendoor
Aan het eind van het feest zijn me maatje en ik o pde foto gezet door een dame die zei dat ze van TV MAGAZINE was ofzo.
Weet niet precies meer
Maar is iemand anders daardoor ook op de foto gezet en weet iemand war ik die kan vinden?
Bedankt alvast!
Sorry voor de off-topic
Aan het eind van het feest zijn me maatje en ik o pde foto gezet door een dame die zei dat ze van TV MAGAZINE was ofzo.
Weet niet precies meer
Bedankt alvast!
Sorry voor de off-topic
Uitspraak van !!Poenie!! op maandag 16 april 2007 om 17:38:TV MAGAZINE was ofzo.
www.tw-magazine.nl?
eerste 3 gesprekken die ik had met personen waren met mensen die geen nederlands konden hehe! Op een gegeven moment tjidje met een Deen staan praten die waren gewoon met 84 man gekomen!
Later liepen er heel wat met In Qontrol merchandise
Later liepen er heel wat met In Qontrol merchandise
zeer goed vermaakt..
bus was ook vet
hoop dat we het nog een kunne overdoen
..
bus was ook vet
hoop dat we het nog een kunne overdoen
Uitspraak van Feestexpeditie Robinsonhoe heet dit nummer ??op maandag 16 april 2007 om 16:38:
Masters of Ceremony - Buttoms up
Ik heb me dik vermaakt op IQ
Dit kwam waarschijnlijk omdat ik backstage stond maargoed ...
Wel lache tatanka zo dronken als een aap achter het podium