Bij mij op 1 toch Wilders. En op 2 CDA.....
Ik denk dat ik CDA ga stemmen....
http://www.stemwijzer.nl/2k2006/
Ik denk dat ik CDA ga stemmen....
http://www.stemwijzer.nl/2k2006/
Wilders
Wat is er mis met wilders dan?
Wat is er mis met wilders dan?
Dus je kiest een andere partij dan dat het voor jou het beste uitkomt
Ga je ook daadwerkelijk stemmen?
Ik heb liever dat door mijn stem op de CDA....de CDA hoger komt als PVDA. Want PVDA staat bij mij heel laag....
Ik kan wel houden van een grote verandering
Hoe het nu is is licht uitgedrukt klote
SP......no way dat ik daar op stem
Partij voor Dierenliefde, vrijheid en diversiteit
Partij voor Dierenliefde, vrijheid en diversiteit
Anti sp
Er waren al andere die dat deden
Kijk ik vind ook dat die apen aangepakt moete worden
maar wilders is daar niet de juiste persoon voor
Uitspraak van*San PasQuaLe* op dinsdag 17 oktober 2006 om 19:20:
I AGREE! Daarom ga ik zeker stemmen.
Dan is er geen een de juiste persoon ervoor
Ben ik ook
Partij vd Dieren
Staat één vraag over dieren tussen
VVD, dat moet je alleen stemmen als je veel werkt en geen vrienden hebt
Verkocht wordt het toch wel, beter regelt de overheid alles en gaat die hele geldstroom niet naar kamperpaupers en marokkanen..
Wat ga je binnekort stemmen dan?
Hoe betrouwbaar is die site eigenlijk?
daarom vrees ik dat mn stem wederom naar D66 zal gaan
Ook al zijn die tegen soft drugs
Bedankt voor je reactie. Bij de vorige verkizeingen was dit nog een ander verhaal
Bedankt voor je reactie. Bij de vorige verkizeingen was dit nog een ander verhaal
Vind ik wel karakter hebben, op d66 durven stemmen. is een beetje hetzelfde als bij een ernstig ongeluk blijven kijken heb ik het idee
Is er helaas ook niet. Of ze zijn te naief als die sp, GL en PvdA rakkers, of het is weer TE allemaal als Nawijn, Wilders etc.. daarom vrees ik dat mn stem wederom naar D66 zal gaan
Ik heb mezelf al verklaard. En stemmen MOET gewoon! Dan maar D66
of op Georgina verbaan
Ik lach me suf:
SP
Groen links
PvdA
Wilders en zijn kornuiten
minste overeenkomst met christenunie.. dat zou ook wel eens kunnen kloppen
En principes en idealen durfen te hebben en te houden heb ik ook veel respect voor...
Iedereen mag religieus zijn, daar heb ik geen problemen mee, maar liever niet in de politiek
Nu de scheiding van kerk en onderwijs nog even en we zijn al zoveel verder, jammer dat de stemwijzer daar niks over vroeg
ik ook, maar dat zegt nog niks over bijzonder onderwijs afschaffen
bijzonder onderwijs heeft niets met een religie te maken, dit is een grote misvatting, ik snap wat je wil zeggen maar bij deze wil ik het toch rechtzetten.
bijzonder onderwijs = onderwijs voor kinderen die moeilijk kunnen leren, een handicap hebben of op een andere manier speciale aandacht nodig hebben.
Het bijzonder onderwijs is een onderwijsvorm in Nederland die door anderen dan de overheid bestuurd wordt. Vaak is dit een stichting of een vereniging.
Het bijzonder onderwijs kan onderverdeeld worden in confessioneel bijzonder onderwijs en algemeen bijzonder onderwijs. Van ouders wordt verwacht dat zij de visie en uitgangspunten van de school onderschrijven. Dit systeem is voor Nederland een uniek stelsel. Circa 60% van de scholen valt onder de noemer bijzonder onderwijs.
Het bijzonder onderwijs bestaat naast het openbaar onderwijs, onderwijs zonder godsdienstige of levensbeschouwelijke achtergrond.
Bijzonder onderwijs wordt soms verward met speciaal onderwijs, onderwijs met speciale aandacht en voorzieningen voor leerlingen met leermoeilijkheden, zoals ziekte, handicaps.
Maar goed, al waren mijn argumenten niet juist, de conclusie dat een verbod op bijzonder onderwijs onzin is, blijft staan
Nee hoor,
ze kunnen nl. niet op tegen het enige argument wat er werkelijk toe doet; We moeten kinderen datgene bijbrengen wat we menen zeker te weten, i'm talking about evolution, en niet datgene wat we geloven.
Geloof staat kennis hier letterlijk in de weg
Daarom heb ik het even vermeld voor de statistieken...hahahaha
toch niet helemaal, dat maak je niet mee met VIP, wacht ik ook al weet ik hoelang op
Overigens zijn de eerste resultaten bemoedigend, rood krijgt zware klop, de door de peilingen veronderstelde megawinst voor de PvdA blijft uit, en Wilders en Pastors worden opvallend vaak geadviseerd.
---
Dat Wilders, EénNL en Fortuyn vaak worden aanbevolen is mij ook opgevallen. Nooit verwacht dat de Stemwijzer dit positieve beeld zou laten zien. Is er nog hoop...?
ja eh zo kan ik et ook
voorbeeldje die heel bekend is: voor nieuwe moskee's MAAR niet bij mij in de straat
Geert Wilders
ik zeg niks want dan gaan jullie me uitlachen
me stemwijzer was
1 een nl
2 vvd
3 wilders
4 sgp
5 cda
heeft d66 uberhaubt standpunten ?
je hebt nog tot 22 nov
Bij www.stemadviseur.nl
www.stemadviseur.nl
Bij www.stemadviseur.nl komt bij mij juist het tegenovergestelde uit
Had ik precies zo.
Stemwijzer PvdD, SP en GroenLinks...
Stemadviseur Fortuyn, EenNl, Wilders.
Typisch hoor.
Bij www.stemadviseur.com komen bij mij SP, Groenlinks en PvdA er alledrie precies evenhoog uit met 91,67% dus dat vergemakkelijkt m'n keuze ook niet echt
Uitslag
SP: 91.67%
PvdA: 91.67%
GroenLinks: 91.67%
Dat komt omdat de stellingen op de stemwijzer veel gerichter overkomen "wat wil je?" en op de stemadviseur suggestiever zijn "zou je dit...".
Een vraag als "vind je het belangrijk dat een partij de doodstraf opneemt in het programma?" beantwoord ik met "ja"
MAAR: Omdat ik TEGEN de doodstraf ben en het belangrijk vind dat de partij waar ik op stem er ook zo over denkt. De Stemadviseur pakt dat echter op als pro-doodstraf zijn. En zo zit 't met meer vragen, die kun je op meer manieren opvatten
Mocht je je vervelen dan kan je die HIER lezen.
Sinds wanneer ben ik links?
http://www.stemwijzer.nl/2k2006/index.html
Bij mij op 1 toch Wilders
verdiep je toch eens in de politiek en standpunten van een partij zie ook mijn voorgaande posting.
de SP is naar mijn inziens een extreme linkse partij met uitspraken en ideeen die niet realistisch zijn en ook niet gezond voor ons nageslacht).
PVDA is geen standvastige partij en waait met alle winden mee wat hen op dat moment het beste uitkomt.
niet gezond voor ons nageslacht).
. Daarvan profiteren het hogere bedrijfsleven en klasse
Iedereen profiteert van een sterke economie.
Als iedereen zoals de SP en GL en ook PVDA hetzelfde zou verdienen dan zouden de moeilijkere beroepen niet eens meer uitgeoefend worden en zou het bedrijfsleven in elkaar storten.
Wouter Bos is juist de persoon die keer op keer heeft bewezen zich overal doorheen te liegen. Daar zijn tal van voorbeelden geweest en de PVDA staat er bekend om, om met elke wind mee te waaien
Financiele groei is iets goeds en daarmee kan geinvesteerd worden in de toekomst van Nederland.
Inversteren in de toekomst dus, een sterkere financiele groei, meer bedrijven, meer banen, meer banen meer eten op tafel (dit is wel heel simplistisch, maar ik heb echt geen zin om hier een complete paper op te schrijven over politiek... mensen moeten zelf eens wat meer lezen en opzoeken ).
Die linkse partijen willen wel degelijk dat iedereen die een bepaald % boven modaal zoveel inlevert dat iedereen ongeveer hetzelfde verdiend.
Zoals gezegd sta ik ook niet achter elk punt van welk partij dan ook!!!
Die linkse partijen willen wel degelijk dat iedereen die een bepaald % boven modaal zoveel inlevert dat iedereen ongeveer hetzelfde verdiend.laatste aanpassing 30 oktober 2006 15:37
Daar zijn tal van voorbeelden geweest en de PVDA staat er bekend om, om met elke wind mee te waaien
Eén voorbeeld is dat Wouter Bos nu een standpunt heeft ingenomen over het pensioen. Hierdoor heeft hij wel kiezers verloren maar blijft bij zijn stanpunt.
Hij waait ook niet met alle winden mee, de gehele partij is gewoon de laatste jaren steeds meer naar rechts opgeschoven, terwijl veel kiezers die van oudsher altijd PVDA stemden dat niet eens echt doorhebben...
Maar ik doelde meer op de beslissingen die worden genomen zonder rekening te houden met het budget van mensen met een lager inkomen. VVD zorgt ervoor dat de rijkere klasse meer profiteerd dan andere mensen.
Als je hier iets van zegt wordt je door de meeste SP'ers, GL'ers en PVDA'ers uitgemaakt voor racist (blijkbaar hebben ze geen flauw idee wat dat woord betekent) en wordt het vergeleken met de 2e WO (wat de plank totaal mislaat).
Daarom zouden mensen het Euro probleem niet moeten aanrekenen aan dit kabinet. Het feit dat alles zo duur geworden is, komt door de misbruik van het valutateken door vele winkelketens, horeca e.d.
Daarom zouden mensen het Euro probleem niet moeten aanrekenen aan dit kabinet. Het feit dat alles zo duur geworden is, komt door de misbruik van het valutateken door vele winkelketens, horeca e.d.
Daarmee willen we de strijd aan gaan tegen landen als China waar inmiddels de helft van de jeugd universitair afstudeerd.
Daarom zou ik zelf nooit op zo een partij stemmen, evenals Groen Links dat totaal geen realiteitsbesef heeft en de SP is naar mijn inziens een extreme linkse partij met uitspraken en ideeen die niet realistisch zijn en ook niet gezond voor ons nageslacht
Vraag me alleen wel af of zijn doel haalbaar is.
nog steeds fortuyn
1 christen unie
waar kan ik trouwens info vinden over de verschillende partijen?