Ik snap niet dat er zoveel mensen bestaan hier in nederland die zichzelf voor lul willen zetten op tv.
Mijn hart brak toch lichtelijk bij die ene Hugo ofzo.
Ahw had ie allemaal foto`s van zijn katten mee gebracht enzo. Toen op het eind tegen de camera man: "wilde u nog iets vragen, ik ben hier helemaal alleen hoor er is niemand voor mij gekomen" *Snik
Vond die 2 meisjes van 17 die gingen zingen ook zwaar overdreven.. ze waren door maar stonden te janken en te juichen alsof ze al gewonnen hadden Wat een overdreven gedoe was dat...
Hugo ja... Lieve man
Echt zoLol
![[img width=29 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/schater.gif[/img]](https://partyflock.nl/images/light/smileys/schater.gif)
Wij zijn sinds kort een duo, wij hebben meegedaan aan XFACTOR,
waar wij een leuk resultaat hebben gehaald.Wij hebben daar twee
dagen continu fotoreportages moeten doen en wij hebben ook die
twee dagen continu interviews gehad
Hahaha die boerin en die boer... hahaha geweldig wat een stel.
En echt zoo lelijk En dat dialect van ze, haha.
Zal mij niets verbazen als ze binnenkort bij Jensen te zien zijn
ideaal Jensen-voer
Morgen 7 november opnames bij Robert Jensen op de rode bank! ;
mischien een idee om als duo te zingen
met herman als danser op de voorgrond?
een live radio optreden gehad bij radio
"Compagnie" in Hoogezand-Sappemeer, waar wij gelijk de eerste
dag in de top 5 op een tweede plaats staan met een eigen nummer
Morgen 7 november opnames bij Robert Jensen op de rode bank! ;o
![[img width=29 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/schater.gif[/img]](https://partyflock.nl/images/light/smileys/schater.gif)
haha ben toch nog even op tv geweest met de complicatie van grease
We hebben een enorme uitstraling en kunnen prima zingen.” Ze overwegen juridische stappen tegen het programma,
Die voelde zich echt te jong met d'r Teenage Queen
vind soms wel dat Henkjan dat op een andere manier kan zeggen ipv ''het is dramatisch of het is niet om aan te horen''..
Slechte verliezers
Roef Glaasker (36) en Marian Douwes (34) zijn woedend op juryvoorzitter Henkjan Smits van de populaire televisiehit X Factor. „Hij heeft ons onterecht verweten dat wij niet kunnen zingen en geen uitstraling hebben. Ons optreden werd namelijk compleet gemanipuleerd. Voordat we moesten zingen, hebben ze ons namelijk bewust aan het lachen gemaakt. We waren daardoor de melodiedraad kwijt.” Het artiestenduo ’Roef & Marian’ uit Stadskanaal heeft er niet van geslapen. „Pijnlijk hoe ze ons bespottelijk hebben gemaakt. We hebben een enorme uitstraling en kunnen prima zingen.” Ze overwegen juridische stappen tegen het programma,
ooh hugo was tog zon schatje!
ik vond het zeer zielig toen hij eruit moest!
acerhm..dat hij niemand heeft
Ik keek altijd graag naar Jensen maar als hij zulk soort dingen gaat doen vind ik dat zo ontzettend laag. Sommige mensen moet je gewoon met rust laten en vooral in hun waarde laten.laatste aanpassing 8 november 2006 14:29
image
deze 2, en vooral ZIJ, vond ik de verschrikkelijkste mensen die ik OOIT gezien heb....
echt zo achterlijk hoe verontwaardigd ze waren terwijl ze echt duidelijk gewoon totaal niet konden zingen, gat-ver-damme :hurl:
Ik heb die Hugo bij Jensen niet gezien, heeft ie hem echt zo voor gek gezet dan?
Woensdag, 8 november 2006 - ARNHEM - Wat hebben George Clooney, Brad Pitt, Chris Zegers en Catherina Zeta - Jones met elkaar te maken? Deze sterren hebben gewerkt met Hugo de Jong. De Arnhemmer die zaterdag de harten veroverde van veel televisiekijkers.
vanavond met dat meisje met die roodachtige haren, toen henkjan vroeg of ze zwanger was.
daarna floepte haar buik zo onder haar truitje eruit haha
Uitspraak van Suzz! op zaterdag 11 november 2006 om 21:59:
vanavond met dat meisje met die roodachtige haren, toen henkjan vroeg of ze zwanger was.
daarna floepte haar buik zo onder haar truitje eruit haha
Ja inderdaad, en die vrouw van de jury zei, nee joh, als je zwanger bent drilt het niet zo, dan is het strak... Floept daarna haar shirtje omhoog, zie je zo'n drilbuikje...
mmmm heb je HET filmpje nog gezien wat ik je vertelde?
Groep Zonder Naam
Het zestal -bestaande uit Roos, Amber, Danielle, Loïs, Sanne en Ryanne- heeft geen groepsnaam bedacht om mee te doen aan X FACTOR. De dames hebben daar toch echt alle tijd voor gehad, omdat ze al heel lang een vriendinnenclub zijn, en ze al zes jaar een zanggroep vormen.
maar het viel wel tegen hoor in Amsterdam
snap niet dat zulke mensen zich opgeven
maar het viel wel tegen hoor in Amsterdam
snap niet dat zulke mensen zich opgeven
Sharon (dat donkere meisje met die krullen heet toch zo?)
Ik hoop dat die Christian er de volgende keer uit gaat, wat is die gozer verschrikkelijk zeg Hij kan niet zingen, heeft geen timing, kan niet dansen en ziet er niet uit.. Ik snap niet wat Henk-Jan ziet in die gozer
Haal die 2 ook steeds door elkaar.
Ik hoop dat die Christian er de volgende keer uit gaat, wat is die gozer verschrikkelijk zeg Hij kan niet zingen, heeft geen timing, kan niet dansen en ziet er niet uit.. Ik snap niet wat Henk-Jan ziet in die gozer
wie is dat??
echt onflatteus. gewoon lullig dat ze haar zoiets aantrekken.
pff zitten best gare mensen in dat programma. alleen X6, richy en sharon zijn wel leuk
Dacht dat er maar 3 waren
???
niet goed opgelet Jack
zijn nog 7 solisten en 2 groepjes...
Echt he!! ze moeten lekker die Dorien wegsturen wat moet zij nou met een platencontract
Ik vind 't allemaal niet zo hoera hoor. Vond Idols leuker.
Ik snap niet dat ze Melanie boven Ruben verkiezen hoor
wel dat het een van Henk zijn groep is
Hhaha ja dat zeker!! Meneer mij maken ze niks vond het niet zo leuk met ze mijn acts zijn nummer 1,2,3 en 4!!
onbegrijpelijk dat dat Hearts er ook nog inzit trouwens, wat is die vent sleeeeeeeeecht
ik was stom verbaasd.... vond Ruben echt niet slecht. Had dan nog liever die Christian zien vertrekken. Of Dorien, die was ook niet denderend.
vind die Melanie totaal niks, ze heeft dan wel een knap koppie maar meer ook niet.
Gun het Richy wel
De enige die van zijn groep enige kans maakt is Anja denk ik...
welke idioot stemt erop die hearts?? dat snap ik echt niet.
Maar ik ga er toch echt vanuit dat Sharon en X6 heel ver komen!!! Dat moet gewoon!!!
Zou wel logisch zijn.. maar het kan ook zo zijn dat veel mensen denken van daar wordt toch genoeg op gestemt.. en dan stemmen ze niet, dan houdt het ook op voor ze!!
Vind die Anja ook maar een heks!! Ze heeft een hele mooie stem maar dr hoofd is niet om aan te zien
Dan moeten WIJ maar met zn allen op Sharon en X6 stemmen zeker!!
klopt, ze is kwa persoonlijkheid gewoon niet leuk
jammer want ze kan wel goed zingen
heb altijd het idee dat dat stemmen echt onzin is, dat de uitslag allang bekend is enzo
ze heeft wel een mooie stem voor dr leeftijd
welke idioot stemt erop die hearts?? dat snap ik echt niet.
Wat dacht je van mensne op middelbare leeftijd? Het is natuurlijk niet alleen een programma voor jongeren. Er luisteren nog altijd heel wat meer mensen naar Frans Bauer dan naar Neophyte zullen we maar zeggen.
Uitspraak van teuntje4ever op maandag 8 januari 2007 om 18:09:
Wat moet Dorien er nog
Snap ik dus ook echt niet
ik denk dat X6 Richy of Sharon wel een goeie kans maken
ik vond het zoiezo al beetje belachelijk dat Henk Jan Nadeche naar huis stuurde ik vond echt dat ze een super stem had ze heeft niet de looks van een ster
Maar Genelva..(als ik het goed schrijf)Wat vonden jullie daar van dan? Ik vond haar ook echt heel goed en mooie uitstraling,die had echt wel wat!!
Maar ik hoop er maar op dat Dorien er zaterdag uitgaat!!!Of Hearts!!!
die heeft het denk ik te druk met haar kindje nu
http://www.onzin.com/view.php?id=3059
die heeft pas de x factorlaatste aanpassing 13 januari 2007 22:17
Melanie was echt verschrikkelijk gisteravond
Idd. Wat zong ze zacht Ze kwam echt niet boven de muziek uit en een aantal noten waren behoorlijk vals.
Ik hoop dat Melanie er dus uit gaat, ze heeft echt een leuk koppie en een goede stem, maar goed vind ik haar niet.
vooral Anja vind ik net een soort Celine Dion, alleen dan anders.
Melanie ligt eruit
De enige die van zijn groep enige kans maakt is Anja denk ik...
ja, alleen jammer dat die Anja zo'n rot hoofd heeft
Nederland heeft geen echte X-factor dit is een echte X-factor waar de meeste nederlandse kandidaten een puntje aan kunnen zuigen
ook de winnaar van de X-factor Engeland
http://www.youtube.com/watch?v=bme1-faevFM
Alleen Sharon en Anja zingen echt goed, de rest zit er regelmatig naast (N)
op MTV komt zo nu en dan haar eerste nummer langs wat onlangs is uitgekomen...
ze zingt gewoon onder d'r eigen naam of artiestennaam?
mooi hondje op je forumpic!!
beetje zoals Whitney Houston in haar goede tijd
dank u
achjah we zijn niet allemaal moeders mooiste!
Maargoed de winnaar hoor je over een tijdje tog niet veel meer van denk ik!
hahaa, idd!! was met Idols ook steeds zo ... snap niet dat mensen dan tóch nog meedoen
En zonder Idols was ze dit ook nooit gelukt waarschijnlijk.
alleen word het doel van het programma dan niet gehaald, het worden van een Idol in NL.
ze is niet lelijk ofzo, maar heeft gewoon geen leuke/sexy/lieve/mooie/aardige uitstraling ofzo... weet niet wat het is. Geen X-Factor wat dat betreft. Kwa zang is ze
die gaan allemaal in de musicals
hahaa, idd!! was met Idols ook steeds zo ... snap niet dat mensen dan tóch nog meedoen
En zonder Idols was ze dit ook nooit gelukt waarschijnlijk.
Jammer hoor!
idd als je kijkt naar america wat voor talenten daar rondlopen
ja, maar da's veel groter he... nederland heeft ook best talenten rondlopen maar dat zijn er al niet veel en die geven zich, als ze slim zijn, ook niet op voor dit soort programma's
je komt nooit meer van dat imago af volgens mij
van mij mag Dorien nou wel een keer naar huis, tis nu leuk geweest
Hearts zal er wel uitliggen zometeen
Dorien en Hearts mogen eruit.
Dat die anja maar vertekt, irritant figuur!
en dan x 6.
X6 vind ik wat té gemaakt & kledingkeuze ... brrr!!
sharon..zo die is echt wel goed die mag van mij wel winnen idd
nou ik hoop op dorien en die x6 dat die er zsm uitliggen
Sharon is echt goed!!
ze zal hier waarschijnlijk een paar hits scoren en daarna hoor je er nix meer van jammer..
En Dorien MOET er echt UIT!!
Ach, en als Sharon niet wint, dan gun ik het Christian en Richie ook wel , die vind ik ook erg goed !
Haha inderdaad Bleef maar w88 op het moment dat ze eruit gestemd zou worden en gister was et is een keer zover
Waarschijnlijk ligt Anja er volgende week uit
Vooral die hoge tonen...als je dát soort dingen kan doen met je stem dan ben je écht een top zangeres gewoon. Simpel. laatste aanpassing 30 januari 2007 19:29
nou he... en dan elke keer dat gezeik van die irritante Henk over dat "knijpen" van d'r stem... hij is gewoon jaloers dat Henk Jan betere kandidaten heeft volgens mij
Anja mag er wel uit van mij, ik irriteer me aan haar continu vibrerende stem zeg maar.. Bah bah bah. Hoop dat zij samen met Christian nog een keer moet zingen en dat dan 1 van de 2 lekker naar huis wordt gebonjourd
Hoop Anja en dat alleen al om Henk, met zijn dom commentaar.
Henk is echt een zwaar irritant figuur idd! Duidelijk een figuur dat heel graag tegen de rest ingaat om ze even wat te laten voelen. Hij komt op mij erg gefrustreerd over
![[img width=378 height=282]http://www.rtl.nl/shows/xfactor/components/liveshow4/15tm25/slideshow/images/live4_christian_3.jpg[/img]](http://www.rtl.nl/shows/xfactor/components/liveshow4/15tm25/slideshow/images/live4_christian_3.jpg)
ik vind het té gemaakt!! weet ook zeker, mocht bv. X6 winnen, dat ze dan maar 1 cdtje maken, even een hype zijn en daarna hoor je er nix meer van ...
Als laatste nog iets over Henk, denk tog dat hij maar is moet bedenken of ie wel een goed jury lid is, dat gebrabbel van hem staat me totaal niet aan
Ben ik de enige die Christian echt he-le-maal niks vond
Ik vond het ook niks
En ik ben het geruzie van Henk en Henk Jan beu!
finale tussen Sharon en Richy. Tja en denk dan dat Sharon gaat winnen.
wat mij betreft is er nu nog maar 1 artiest bij Xfactor, en dat is Sharon!! wat een stem, wat een perfomance keer op keer en top karakter!!
hij en z'n Anja mogen van mij volgende week d'r uit!
Ben ik de enige die Christian echt he-le-maal niks vond?
Nee hoor Ik vond 'm ook he-le-maal niks...
Richy is wel schattig maar ook nog steeds TE verlegen..'t zou me nie verbazen als hij er uitmoet nu of de week erop..Maarja hij zal ws genoeg stemmen hebben omdat iedereen em n zo'n schatje vind..
Zo echt weer super zeg hoe ze Hurt zong... om een brok van in je keel te krijgen. Die Sharon is echt een van de beste zangeressen die Nederland rijk is!
Dat klopt volgens mij ja. Zaten inderdaad wat foutjes tussen. Maargoed, we mogen natuurlijk niet vergeten dat het wel allemaal live is hé. Een britney spears of madonna hoor je dit soort dingen niet live doen hoor... Dus ach, dat vergeven we d'r maar...
En ja Richy met zijn New York, New York.. Ik vond het inderdaad ook een beetje een vage vertoning
Vond Anja beter dan X6 vandaag! maar als je kijkt naar de x-factor heeft Henk Jan de juiste keuze gemaakt om Anja naar huis te sturen! Zingen kan ze...uitstraling en dergelijke heeft ze gewoon niet. Sharon moet en gaat het vast en zeker winnen, echte topper!! Van mij mag Richi naar huis volgende week.
Vond Anja beter dan X6 vandaag! maar als je kijkt naar de x-factor heeft Henk Jan de juiste keuze gemaakt om Anja naar huis te sturen! Zingen kan ze...uitstraling en dergelijke heeft ze gewoon niet. Sharon moet en gaat het vast en zeker winnen, echte topper!! Van mij mag Richi naar huis volgende week.
Zo echt weer super zeg hoe ze Hurt zong... om een brok van in je keel te krijgen.
Zo echt hè! Met zoveel gevoel een nummer zingen, echt !!
huh? hoezo ... zijn de dames het dan meestal oneens met je?
maar goed, hoop echt op Sharon ... zij is echt een artiest, met klasse!!
Denk dat sharon die met 46% was.
Denk dat sharon die met 46% was.
Ik hoop dat Sharon wint, ze heeft veruit de allerbeste stem!
Wie zegt dat dat zo is?
Richy is ook wel populair, maar lang niet zo erg als Sharon volgens mij.
Zij is gewoon met vette voorsprong de beste
volgens mij is ook gelijk de uitslag vanavond, of niet?!
nou hopen dat ze niet ook verdwijnt net als de rest van de idols-winnaars.
Ben alleen wel bang dat de meeste stemmers tussen de 12 en 16 zijn, dus een voordeel voor Richy
Het zijn uiteindelijk altijd de jonge meisjes die stemmen, en doen dat toch vaker op een (voor hun lekkere) jonge Richy
alsof zij dat nummer geschreven heeft
met fuck sharon bedoelde ik dat zei me MATELOOS irriteerd..
we weten dat ze kan zingen..met dat wannabee maraih carey gedoe..dat was ik kots..dus vandaar..
Pff, krijgen we weer dat afkraken en dat geoordeel... bah, daar kots ik nou van. Mensen altijd met dat gezeik over een ander. Ga eens wat positiever in het leven staan, ook naar andere mensen dat komt jezelf misschien ook nog ten goede.
twas te verwachten ja, Sharon heeft gewoon vet verdiend gewonnen!
Ik had het Richy meer gegunt! Vond Sharon heel goed maar de laatste tijd gaat haar stem me een beetje irriteren!!
Sharon is vergelijkbaar met Christina Aguilera!
Ben naar haar concert geweest, en het was werkelijk geweldig
Sharon is vergelijkbaar met Christina Aguilera!
Ben naar haar concert geweest, en het was werkelijk geweldig