Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 19:42:de 2de raffaela.. daar hoor je ook niks meer van!!
die heeft het denk ik te druk met haar kindje nu
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 10 januari 2007 om 23:18:die heeft het denk ik te druk met haar kindje nu
Geloof dat dat kind alweer bijna naar school gaat
Anja nog altijd de beste
damnzz wat een sound heeft zij..
Vond Sharon de beste gisteren en Anja.
Vind dat X6 het nu 2 keer op een rij niet zo goed heeft gedaan terwijl ze volgens mij het toch duidelijk wel kunnen
Ben benieuwd wie er uit moeten.
Zo die heeft inderdaad de X factor
maar zij nog meer:
http://www.pinkbullets.nl//2006/07/filmpjes/kindsterretje_bianca_ryan
Vind dat X6 het nu 2 keer op een rij niet zo goed heeft gedaan terwijl ze volgens mij het toch duidelijk wel kunnen
Ben benieuwd wie er uit moeten.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 januari 2007 om 22:17:http://www.onzin.com/view.php?id=3059
die heeft pas de x factorlaatste aanpassing 13 januari 2007 22:17
Zo die heeft inderdaad de X factor
http://www.pinkbullets.nl//2006/07/filmpjes/kindsterretje_bianca_ryan
Melanie was echt verschrikkelijk gisteravond
Idd. Wat zong ze zacht
X6 had een waanzinnig leuk liedje uitgekozen
Alleen was het dus erg jammer dat ze zoveel aandacht aan de choreografie hadden gekozen, dat ze de zang erom heen een beetje vergaten. Erg jammer, want ze kunnen veel beter !
Trouwens, die stylistes kunnen er ook niet veel van. Welke idioot mengt roze met rood, en oranje, en stippeltjes met driehoekjes qua kleding
Anja en Sharon waren erg goed. Zijn gewoon goede solo zangeressen, vooral Anja vind ik net een soort Celine Dion, alleen dan anders.
Dorien.. tsja.. ze is leuk voor de ouderen, en ze heeft echt een mooie stem. Vind het ook wel leuk dat zo'n ouder iemand mee doet, maar haar nummers pakken me niet echt. Het is leuk dat ze mee doet, maar meer niet naar mijn idee.
Hearts vond ik ook wel goed
Richie vond ik ook erg goed
Nouw tot zover mijn mening
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 15:04:Idd. Wat zong ze zacht Ze kwam echt niet boven de muziek uit en een aantal noten waren behoorlijk vals.
Ja precies.. Vind het jammer dat ze niks anders kan dan dat hoge gezang, het begint me te vervelen! Helemaal omdat het, zoals jij al zegt, behoorlijk vals uit de hoek kwam
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 15:04:vooral Anja vind ik net een soort Celine Dion, alleen dan anders.
precies!
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 15:04:Ik hoop dat Melanie er dus uit gaat, ze heeft echt een leuk koppie en een goede stem, maar goed vind ik haar niet.
Juist,ze mag van mij ook druit!
vooral Anja vind ik net een soort Celine Dion, alleen dan anders.
Ja pcies,dus mag ze dr eigelijk wel uit,we hebben al n Celine Dion toch?(Ze is wel goed hoor daar nie van)maar heeft het net niet denk..
Dorine of hearts moeten er uit!!
Melanie ligt eruit
ja eindelijk... heb al nooit begrepen waarom zij uberhaupt doorwas, ze heeft 0,0 power in haar stem
met alleen een leuk koppie kom je er ook niet, ze heeft helemaal geen pit of lef.
Volgende week hoop ik Hearts of Dorien eruit...
blijf de kwaliteit echt bedroevend vinden.
X6 vond ik echt laatste 2x ook niet veel soeps. Alleen Sharon en Anja zingen echt goed, de rest zit er regelmatig naast (N)
Sharon en Anja zingen idd echt goed, de rest is niet veel soeps naar mijn mening...Richie is opzich nog wel ok!
Uitspraak van Rebelbitch op zondag 7 januari 2007 om 22:58:De enige die van zijn groep enige kans maakt is Anja denk ik...
Denk dat zij en Sharon wel eens dikke kans kunnen maken op finaleplekken
Uitspraak van Rebelbitch op dinsdag 16 januari 2007 om 13:22:ja, alleen jammer dat die Anja zo'n rot hoofd heeft
nou ik vond 'r nu wel goed uitzien, met der haar vast
beter dan los toch!?
Uitspraak van Rebelbitch op dinsdag 16 januari 2007 om 13:22:ja, alleen jammer dat die Anja zo'n rot hoofd heeft
Ja ik vind het sowieso wel meevallen hoor
Nederland heeft geen echte X-factor dit is een echte X-factor waar de meeste nederlandse kandidaten een puntje aan kunnen zuigen 
ook de winnaar van de X-factor Engeland
http://www.youtube.com/watch?v=bme1-faevFM
http://www.youtube.com/watch?v=bme1-faevFM
laatste aanpassing
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 16 januari 2007 om 16:03:Nederland heeft geen echte X-factor dit is een echte X-factor waar de meeste nederlandse kandidaten een puntje aan kunnen zuigen
zo zegt dat wel
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 16 januari 2007 om 16:03:http://www.youtube.com/watch?v=bme1-faevFM
WOW!! kippenvel!! zij is echt top
in NL vind ik Sharon de beste!! X6 vind ik een btje te nep
Hearts vind ik meer voor in een bruin café ofzow
Uitspraak van Rebelbitch op maandag 15 januari 2007 om 10:11:Alleen Sharon en Anja zingen echt goed, de rest zit er regelmatig naast (N)
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 16 januari 2007 om 21:20:op MTV komt zo nu en dan haar eerste nummer langs wat onlangs is uitgekomen...
... dan ga ik zeker even opletten
off-topic: mooi hondje op je forumpic!!
ze zingt gewoon onder d'r eigen naam of artiestennaam?
gewoon onder de naam Leona...
en moet toegeven het is een mooi nummer, beetje zoals Whitney Houston in haar goede tijd
mooi hondje op je forumpic!!
dank u
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 16 januari 2007 om 21:33:beetje zoals Whitney Houston in haar goede tijd
wooooeeeeei ... i love that!! ik ga echt opletten nu
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 16 januari 2007 om 21:33:dank u
staff of niet?
achjah we zijn niet allemaal moeders mooiste!
x6 vind ik trouwens persoonlijk niks...
Maargoed de winnaar hoor je over een tijdje tog niet veel meer van denk ik!
achjah we zijn niet allemaal moeders mooiste!
ze is niet lelijk ofzo, maar heeft gewoon geen leuke/sexy/lieve/mooie/aardige uitstraling ofzo... weet niet wat het is. Geen X-Factor wat dat betreft. Kwa zang is ze
die gaan allemaal in de musicals
hahaa, idd!! was met Idols ook steeds zo ... snap niet dat mensen dan tóch nog meedoen
sommigen zijn best leuk terecht gekomen anders hoor.
Jamai presenteert een kinderprogramma en gaat naar West End in Londen, Jim deed het met dat schaatsen enzo hartstikke goed, evenals Maud, die Eric zit al heel lang in Onderweg naar Morgen....
en volgens mij zitten er nog meer in musicals e.d.
Als je daar nooit naar toe gaat of interesse in hebt dan zijn ze inderdaad "verdwenen" maar ik denk dat die gasten best happy zijn zoals het gegaan is. Jamai wilde sowieso niet meer top40nummers zingen naar wat ik begreep....
En zonder Idols was ze dit ook nooit gelukt waarschijnlijk.
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 17 januari 2007 om 18:12:En zonder Idols was ze dit ook nooit gelukt waarschijnlijk.
nee idd, dat is ook zo
X-factor is natuurlijk een iets breder concept, want je kunt in van alles de x-factor hebben ...
alleen word het doel van het programma dan niet gehaald, het worden van een Idol in NL.
nee, da's waar, maar ik denk dat ons landje daar ook een beetje te klein voor is ofzo
van die winnaars van de europese idols hoor je trouwens ook niets meer. De enige die het leuk doet is die griet uit Amerika (kan ff niet op d'r naam komen).
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 17 januari 2007 om 00:21:ze is niet lelijk ofzo, maar heeft gewoon geen leuke/sexy/lieve/mooie/aardige uitstraling ofzo... weet niet wat het is. Geen X-Factor wat dat betreft. Kwa zang is ze
Ben het met je eens!
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 17 januari 2007 om 00:21:die gaan allemaal in de musicals
Hahah dat klopt, wel vaag eigenlijk!
hahaa, idd!! was met Idols ook steeds zo ... snap niet dat mensen dan tóch nog meedoen
Bekendheid denk voor een groot deel!
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 17 januari 2007 om 18:12:En zonder Idols was ze dit ook nooit gelukt waarschijnlijk.
De kans was dan idd stukke kleiner dat ze ontdekt zouden worden!
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 17 januari 2007 om 19:46:(kan ff niet op d'r naam komen).
kelly clarkson
Bekendheid denk voor een groot deel!
camerageil
hehhe precies! 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 12:31:Inderdaad die mogen ook wel vertrekken..
Ik denk niet dat het de 2e spice girls gaat worden