Uitspraak van verwijderd op maandag 6 november 2006 om 11:52:Hahaha die boerin en die boer... hahaha geweldig wat een stel.
En echt zoo lelijk En dat dialect van ze, haha.
Zal mij niets verbazen als ze binnenkort bij Jensen te zien zijn
Haha, dat zei ik ook al...ideaal Jensen-voer
Roef & Marianne
En Hugo was echt schattig, lieve man!
Uitspraak van No-nonsens op zondag 5 november 2006 om 22:19:ze hebben ook een site http://home.planet.nl/~timm5832/roef%20en%20marian/default.htm.
Hahaha
ideaal Jensen-voer
En ze zingt ook echt als een koe
ideaal Jensen-voer
Hier zijn X-Duo Roef & Marian. NIEUW*****
Ze zijn leuk een duo, ze hebben meegedaan aan X-FACTOR, waar zij een leuk resultaat hebben gehaald. ze hebben daar twee dagen fotoreportages gedaan en ook regelmatig interviews gehad. Dat was voor hen een hele ervaring en dat is volgens eigen zeggen van het duo wel voor herhaling vatbaar.
Zij hebben voorheen al verschillende lokale optredens gedaan, maar nog nooit hebben ze zoveel aandacht gekregen als na de opnames bij X-Factor.
LET OP!
Vandaag 6 november opname man bijt hond.
In het shownieuws bij SBS.
Morgen 7 november opnames bij Robert Jensen op de rode bank! ;o
Uitspraak van No-nonsens op maandag 6 november 2006 om 16:37:Morgen 7 november opnames bij Robert Jensen op de rode bank! ;
Gekkehuis
Uitspraak van Op zon en feestdagen op maandag 6 november 2006 om 18:03:mischien een idee om als duo te zingen
met herman als danser op de voorgrond?
Hahaha ja
En dan die oude hatsjee man , die verstrooide opa
helemaal Jensen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 november 2006 om 15:09:Rond de 08:45 komen ze erin voor... Zo vet
whahaha
Ik lach me altijd kapot met zo'n soort programma's
Ik snap niet, da sommige mensen zichzelf zo voor lul zette
laatste aanpassing
Uitspraak van No-nonsens op zondag 5 november 2006 om 22:19:een live radio optreden gehad bij radio
"Compagnie" in Hoogezand-Sappemeer, waar wij gelijk de eerste
dag in de top 5 op een tweede plaats staan met een eigen nummer
En dan heb je het echt helemaal gemaakt!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van No-nonsens op maandag 6 november 2006 om 16:37:Morgen 7 november opnames bij Robert Jensen op de rode bank! ;o
en de soap gaat door

Slechte verliezers
Roef Glaasker (36) en Marian Douwes (34) zijn woedend op juryvoorzitter Henkjan Smits van de populaire televisiehit X Factor. „Hij heeft ons onterecht verweten dat wij niet kunnen zingen en geen uitstraling hebben. Ons optreden werd namelijk compleet gemanipuleerd. Voordat we moesten zingen, hebben ze ons namelijk bewust aan het lachen gemaakt. We waren daardoor de melodiedraad kwijt.” Het artiestenduo ’Roef & Marian’ uit Stadskanaal heeft er niet van geslapen. „Pijnlijk hoe ze ons bespottelijk hebben gemaakt. We hebben een enorme uitstraling en kunnen prima zingen.” Ze overwegen juridische stappen tegen het programma,
Roef Glaasker (36) en Marian Douwes (34) zijn woedend op juryvoorzitter Henkjan Smits van de populaire televisiehit X Factor. „Hij heeft ons onterecht verweten dat wij niet kunnen zingen en geen uitstraling hebben. Ons optreden werd namelijk compleet gemanipuleerd. Voordat we moesten zingen, hebben ze ons namelijk bewust aan het lachen gemaakt. We waren daardoor de melodiedraad kwijt.” Het artiestenduo ’Roef & Marian’ uit Stadskanaal heeft er niet van geslapen. „Pijnlijk hoe ze ons bespottelijk hebben gemaakt. We hebben een enorme uitstraling en kunnen prima zingen.” Ze overwegen juridische stappen tegen het programma,

Henkjan kan wel hard zijn ..
als je vind dat je echt kan zingen, kan dat wel heel hard aankomen ook al is het de waarheid.. vind soms wel dat Henkjan dat op een andere manier kan zeggen ipv ''het is dramatisch of het is niet om aan te horen''.. vind het toch wel beetje zielig als mensen inene zo de grond in worden gestapt, ook al is dat volledig terecht..!
haha ben toch nog even op tv geweest met de complicatie van grease
Haha
Uitspraak van No-nonsens op dinsdag 7 november 2006 om 10:57:We hebben een enorme uitstraling en kunnen prima zingen.” Ze overwegen juridische stappen tegen het programma,
Ooooh god, arme HenkJan
Die 2 begrijpen gewoon echt niet dat heel NL hun uitlacht en ze dan ook bij Jensen komen omdat Jensen wat lachvoer wilt hebben
Hahaha, ik vind het hilarisch
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 00:11:Die voelde zich echt te jong met d'r Teenage Queen
Ik vond het wel een leuk vrouwtje
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 11:17:vind soms wel dat Henkjan dat op een andere manier kan zeggen ipv ''het is dramatisch of het is niet om aan te horen''..
Idd kan hij het wel op een andere manier zeggen.. , maar ik vind het meestal wel erg terecht en vind dat hij gewoon een goede mening heeft.
Ik ben het niet altijd met em eens wie hij fout vind, want sommige kunnen juist wel goed zingen en die vind hij dan weer niks..
Maar toch ben ik van mening dat HenkJan het wel goed zegt. Als ik zelf mee zou doen en hij zou het dramatisch vinden , dan zou ik mezelf daarbij neerleggen , niet bij iedereen uit gaan huilen en gewoon mijn schouders ophalen..
Das helaas iets wat de meeste niet kunnen
Tsja !
laatste aanpassing
Uitspraak van No-nonsens op dinsdag 7 november 2006 om 10:57:Slechte verliezers
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 23:02:Die Jan Papparazzi met zijn fraaie opmerkingen "Ik vind je stem veel op Frans Bauer lijken"
Ja geweldig
ooh hugo was tog zon schatje!
ik vond het zeer zielig toen hij eruit moest!
acerhm..dat hij niemand heeft
Dan denken wij er hetzelfde over
JEnsen vind ik meestal wel leuk, maar hij heeft gisteren toch wel flink voor me afgedaan! Had zo gehoopt dat Hugo er niet bij zou zitten, dat hij niet in die berenkuil zou worden gegooid. VOnd het ook echt sneu dat iedereen zat te lachen toen hij aan het zingen was en dan nog die misselijke grappen van Jensen.
Ik keek altijd graag naar Jensen maar als hij zulk soort dingen gaat doen vind ik dat zo ontzettend laag. Sommige mensen moet je gewoon met rust laten en vooral in hun waarde laten.
laatste aanpassing
Ik kijk het op zaterdag wel eens!
Afgelopen zaterdag viel Hugo mij op, wat een lieve kerel

aaaah ik vond het zo vertederend hoe hij over zijn kat Reza sprak en toen hij wegging heel vriendelijk nog wat aan de camera lui vroeg
en hij was alleen gekomen en hij woont ook alleen, heeft geen vrouw.... aaaaaaaahhh dacht ik, en het is zo'n lieve man!!
Afgelopen zaterdag viel Hugo mij op, wat een lieve kerel
aaaah ik vond het zo vertederend hoe hij over zijn kat Reza sprak en toen hij wegging heel vriendelijk nog wat aan de camera lui vroeg
en hij was alleen gekomen en hij woont ook alleen, heeft geen vrouw.... aaaaaaaahhh dacht ik, en het is zo'n lieve man!!
Trotse Resa
Wie wel bij Hugo op de bank zat tijdens de uitzending, was zijn kat Resa. Voor hem zong Hugo het nummer ‘If tomorrow never comes’, van Ronan Keating. Op de auditie toonde hij de foto’s van zijn dierbare huisdier. “Hij is trots hoor", vertelt hij nu grappend na de uitzending: "Hij deed zijn pootje omhoog.”
Wie wel bij Hugo op de bank zat tijdens de uitzending, was zijn kat Resa. Voor hem zong Hugo het nummer ‘If tomorrow never comes’, van Ronan Keating. Op de auditie toonde hij de foto’s van zijn dierbare huisdier. “Hij is trots hoor", vertelt hij nu grappend na de uitzending: "Hij deed zijn pootje omhoog.”
Ahhhh
Ik keek altijd graag naar Jensen maar als hij zulk soort dingen gaat doen vind ik dat zo ontzettend laag. Sommige mensen moet je gewoon met rust laten en vooral in hun waarde laten.laatste aanpassing 8 november 2006 14:29
Inderdaad, vind Jensen vaak ook wel leuk, maar al die lui uit idols en nu xfactor voor gek zetten... Een keer is nog wel te doen maar op een gegeven moment is het leuk geweest. Al dat soort figuren zit daar na elk seizoen op de bank. Vind het ook zo makkelijk, dit soort humor.
image
deze 2, en vooral ZIJ, vond ik de verschrikkelijkste mensen die ik OOIT gezien heb....
echt zo achterlijk hoe verontwaardigd ze waren terwijl ze echt duidelijk gewoon totaal niet konden zingen, gat-ver-damme :hurl:
Lijkt wel een sketch van Theo en Thea
Ik heb die Hugo bij Jensen niet gezien, heeft ie hem echt zo voor gek gezet dan?
Hij kwam helemaal als laatst gisteravond! En ja terwijl hij zong hoorde je het publiek de hele tijd lachen.
Toen zei Jensen:"je hebt nogal een hoog stemgeluid" met natuurlijk een lachend gezicht. Toen legde Hugo uit dat het door groeistoornissen kwam enzo. Baklap van een Jensen wilde even een snelle grap scoren, ik kreeg alleen maar meer respect voor Hugo.
Verder zei Hugo dat hij in een kleiner koor wilde. Jensen zei: "dan spring je er meer uit"(met z`n stem enzo) ook lachend natuurlijk.
Ben blij dat niemand op Jensen in ging en dat HenkJan met veel respect sprak richting Hugo.
Vind het knap dat hij daar staat hoor en zo vriendelijk
Ik kreeg zaterdag tranen in me ogen van hugo toen hij alleen naar de uitgang liep, zo lief!!...werd gewoon emo van hem...stom he...
Ik vond dit over hugo op internet:

Ik vond dit over hugo op internet:
‘Hé lekker ding, dat hoor ik niet zo vaak’
Door JAN WIENHOLTS
Woensdag, 8 november 2006 - ARNHEM - Wat hebben George Clooney, Brad Pitt, Chris Zegers en Catherina Zeta - Jones met elkaar te maken? Deze sterren hebben gewerkt met Hugo de Jong. De Arnhemmer die zaterdag de harten veroverde van veel televisiekijkers.
Hugo de Jong hoeft zich niet altijd onder te dompelen in een met water gevulde kliko. Hij kan er ook bovenop zitten. Foto: Jan Wamelink

Toegegeven. Hugo de Jong (51) is geen filmster. Hij is figurant. Meer dan een hand heeft hij van Hollywoods crème de la crème nooit gehad. Maar dat is al heel wat meer dan de juryleden van het tv-programma X-Factor ooit hebben gekregen. Ze hebben ook geen foto’s waarop ze met Zeta-Jones zijn vereeuwigd. Hugo wel. Lekker puh.
Als Henk-Jan Smits, Marianne van Wijnkoop en Henk Temming bekend waren geweest met de staat van dienst van Hugo, hadden ze hun laatdunkendheid zaterdag op televisie beslist ingeslikt. Want hun commentaar, ‘geen mooie stem, wel een mooie stropdas’, was niet netjes.
Hugo deert het niet. „Ik zong ook niet zo best omdat ik juist daarvoor een gesprek had met Wendy van Dijk. Ik kon me niet concentreren. Maar Wendy is een schat: geen kapsones en ze was echt bij me betrokken.“
De Arnhemmer rolde toevallig in de wereld van glitter en glamour. „In 2001 ging mijn moeder dood en een goede vriendin zocht afleiding voor me. Ze nam me mee naar theatergroep Oostpool, waar ze figureert. Echter, toen de regisseur mij zag, wilde hij me als ridder in het toneelstuk Koning Lear hebben.“
Daarna ging het snel. Hugo schreef zich in bij een castingbureau en kreeg de ene na de andere rol. Goede Tijden, Slechte Tijden, Baantjer, Ocean’s Twelve en heel veel reclamespots. Castingbureaus zijn gek op mensen met afwijkende lichamen zoals dat van Hugo. Door een groeistoornis heeft hij een hoge stem. Plus lange benen en armen in vergelijking met zijn romp. De ene keer figureert hij als hoerenloper (Baantjer), als man waar Catherina Zeta-Jones’ oog op valt (Ocean’s Twelve) of als man in kliko (Martini-reclame).
„In die spot heb ik het zo warm dat ik de kliko vul met water en me erin onderdompel. Als ik daarna mijn Martini wil pakken, reik ik net te ver waardoor de kliko omvalt.“ Door zijn optreden in X-Factor wordt Hugo herkend en voor andere tv-programma’s gevraagd.
„Gisteren riep een mooi meisje: ‘Hé lekker ding.’ Nou dat hoor ik niet zo vaak. En ik word door Robert Jensen op de tv geïnterviewd. Ik vind het prachtig.“
Jensen met Hugo als gast is vanmiddag om 17.40 op RTL 5 te zien.
Door JAN WIENHOLTS
Woensdag, 8 november 2006 - ARNHEM - Wat hebben George Clooney, Brad Pitt, Chris Zegers en Catherina Zeta - Jones met elkaar te maken? Deze sterren hebben gewerkt met Hugo de Jong. De Arnhemmer die zaterdag de harten veroverde van veel televisiekijkers.
Hugo de Jong hoeft zich niet altijd onder te dompelen in een met water gevulde kliko. Hij kan er ook bovenop zitten. Foto: Jan Wamelink
Toegegeven. Hugo de Jong (51) is geen filmster. Hij is figurant. Meer dan een hand heeft hij van Hollywoods crème de la crème nooit gehad. Maar dat is al heel wat meer dan de juryleden van het tv-programma X-Factor ooit hebben gekregen. Ze hebben ook geen foto’s waarop ze met Zeta-Jones zijn vereeuwigd. Hugo wel. Lekker puh.
Als Henk-Jan Smits, Marianne van Wijnkoop en Henk Temming bekend waren geweest met de staat van dienst van Hugo, hadden ze hun laatdunkendheid zaterdag op televisie beslist ingeslikt. Want hun commentaar, ‘geen mooie stem, wel een mooie stropdas’, was niet netjes.
Hugo deert het niet. „Ik zong ook niet zo best omdat ik juist daarvoor een gesprek had met Wendy van Dijk. Ik kon me niet concentreren. Maar Wendy is een schat: geen kapsones en ze was echt bij me betrokken.“
De Arnhemmer rolde toevallig in de wereld van glitter en glamour. „In 2001 ging mijn moeder dood en een goede vriendin zocht afleiding voor me. Ze nam me mee naar theatergroep Oostpool, waar ze figureert. Echter, toen de regisseur mij zag, wilde hij me als ridder in het toneelstuk Koning Lear hebben.“
Daarna ging het snel. Hugo schreef zich in bij een castingbureau en kreeg de ene na de andere rol. Goede Tijden, Slechte Tijden, Baantjer, Ocean’s Twelve en heel veel reclamespots. Castingbureaus zijn gek op mensen met afwijkende lichamen zoals dat van Hugo. Door een groeistoornis heeft hij een hoge stem. Plus lange benen en armen in vergelijking met zijn romp. De ene keer figureert hij als hoerenloper (Baantjer), als man waar Catherina Zeta-Jones’ oog op valt (Ocean’s Twelve) of als man in kliko (Martini-reclame).
„In die spot heb ik het zo warm dat ik de kliko vul met water en me erin onderdompel. Als ik daarna mijn Martini wil pakken, reik ik net te ver waardoor de kliko omvalt.“ Door zijn optreden in X-Factor wordt Hugo herkend en voor andere tv-programma’s gevraagd.
„Gisteren riep een mooi meisje: ‘Hé lekker ding.’ Nou dat hoor ik niet zo vaak. En ik word door Robert Jensen op de tv geïnterviewd. Ik vind het prachtig.“
Jensen met Hugo als gast is vanmiddag om 17.40 op RTL 5 te zien.
laatste aanpassing
Ik vond Hugo ook ontroerend...
Echt sneu vond ik het terwijl hij absoluut niet kan zingen maar ik vond het echt sneu ja...

Echt sneu vond ik het terwijl hij absoluut niet kan zingen maar ik vond het echt sneu ja...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 20:50:Woensdag, 8 november 2006 - ARNHEM - Wat hebben George Clooney, Brad Pitt, Chris Zegers en Catherina Zeta - Jones met elkaar te maken? Deze sterren hebben gewerkt met Hugo de Jong. De Arnhemmer die zaterdag de harten veroverde van veel televisiekijkers.
Huh, is dat allemaal echt waar!