Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Maar goed dat Kok niets te vertellen had als Premier.....wacht ik snap hem....de goede beslissingen kwamen van de PVDA en de slechte van de VVD
Mijn voorkeur neigt toch weer meer naar Groen Links, niet omdat Femke nou zo'n lekker ding is maar omdat de programmapunten me nou net meer aanspreken. Het stuit me bij SP echt tegen de borst dat ze praten over het mogelijk maken van werk voor bijstandsgerechtigden, terwijl er bijstandsgerechtigden zijn die niet eens de mogelijkheid willen! En re-integratiebedrijven opheffen lijkt me ook geen goed plan
1 van de punten van de SP is invoering vermogenswinstbelasting van 35%.....kan iemand mij vertellen wat dat nou precies inhoud?
Het enige verschil tussen de partijen op dit punt is dat GroenLinks het voor bedrijven aantrekkelijker wil maken deze mensen aan te nemen en de SP vind dat er meer gezocht moet worden in gesubsidieerde banen.
Tja in wezen maakt dat niks uit. Tis hetzelfde potje van waaruit het betaald wordt. Ik vind dat het voor werklozen ook aantrekkelijker gemaakt moet worden, niet alleen voor de bedrijven.
Daarom wil de PvdA mensen met werk een fiscaal voordeel geven van maximaal 500 euro naar draagkracht. Als iemand werkloos is en gaat werken, krijgt deze het bedrag direct ter beschikking.
Hierdoor word het verschil tussen werkloos zijn en werken groter, zonder dat er iemand echt benadeelt word.
Er wordt alles aan gedaan, om die partijen in een kwaad daglicht te zetten. Met filmpjes, slechte vragen, en lacherig reageren op antwoorden. Het gaat altijd over integratie, ze krijgen de kans niet eens, om over andere onderwerpen, mee te debateren.
Het ligt ook wel aan henzelf natuurlijk, als ze geen rare dingen zouden zeggen, zouden er ook geen vragen over gesteld worden.
Betekent dat wanneer jij aan het einde van het jaar meer geld hebt dan aan het begin van het jaar (bank/aandelen/spaargeld/etc) dat je over het bedrag dat 't meer is geworden (vermogenswinst) 35% belasting moet betalen.
Ga er maar aan staan. SP zijn gewoon communisten. Volgens mij is Marijnissen dat vroeger zelf zelfs openlijk geweest.
vip, jij bent niet objectief, kleine rechste partijen worden, bij veel serieuze media, vaak zeer badinerend benaderd. En dat ligt veelal aan de linkse redactie/verslaggevers/presentators die het niet lukt hun eigen mening voor zichzelf te houden. Dat lukt gewoon niet. Zijn zoveel voorbeelden van te vinden
vip, jij bent niet objectief, kleine rechste partijen worden, bij veel serieuze media, vaak zeer badinerend benaderd. En dat ligt veelal aan de linkse redactie/verslaggevers/presentators die het niet lukt hun eigen mening voor zichzelf te houden. Dat lukt gewoon niet. Zijn zoveel voorbeelden van te vinden.
De meeste mediabedrijven zijn rechts thijs1984!, alleen de publieke omroepen niet en zelfs die worden voor een groot deel gedomineert door bijvoorbeeld het CDA
Ja en over de PvdA en D66 is men altijd erg positief
Het is wel toevallig dat iets wat in 2003 is gebeurt 5 dagen voor de verkiezingen naar buiten komt.
en een burka verbod is geen anti moslim beleid.
t vervelende is nu alleen dat sommige buitenlandse media het inmiddels hebben over ons "als eerste Europese land voeren van een gericht anti-moslim beleid"
ethnische zuiveringen is inderdaad wel iets anders dan een anti moslim beleid
In Nederland zegt men altijd; 'Je bent pas schuldig als de rechter je schuldig bevonden heeft'. Milosevic is nooit veroordeeld en de waarheid zal nooit boven tafel komen.
het oorlogs tribunaal in den haag heeft er het labeltje etnische zuivering aan gehangen
er zijn genoeg massagraven te vinden om dit te onderbouwen
zolang op wikipedia maar de waarheid staat.
wat wil je nu eigelijk precies zeggen?