Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hier wordt van huis uit op de PvdA gestemd, mijn vader is daar de laatste jaren vanaf gestapt en heeft mij geleerd zélf te onderzoeken wat bij mij past.
Hoe dan ook, mijn stem zal ie waarschijnlijk krijgen
Waarom dan? Wat spreekt je vooral aan?
Ik heb van de week meerdere malen zijn punten doorgelezen, veel tv gekeken met debatten tussen diverse politici etc. Eigenlijk zijn er vrijwel geen punten waarmee ik het niet eens ben.
Het enige punt voor mij, voor ik tot deze conclusie ben gekomen, was dat ik altijd een nogal vreemd beeld had van Wilders (als mens zijnde).
mijn vader is daar de laatste jaren vanaf gestapt en heeft mij geleerd zélf te onderzoeken wat bij mij past.
Wat dan in het bijzonder "vrijwel al zijn punten" klinkt me vrij ongenuanceerd
Ben gewoon nieuwsgierig.. vooral door deze zin
Uitspraak van Roadrunner op vrijdag 17 november 2006 om 13:09:
Ben gewoon nieuwsgierig.. vooral door deze zin
Hoe bedoel je dat, als ik vragen mag?
Ik snap niet dat je je vader bij jouw politieke keuzes haalt
Omdat hij een paar jaar van de PvdA is afgestapt moet jij gaan onderzoeken wat bij jou past. Daar kan ik met mijn volle verstand niet bij
Denk dat het sterk verschilt per regio wat ouders/familie te maken hebben met jouw stemgedrag.laatste aanpassing 17 november 2006 13:24
Kom zelf van orignine uit een redelijk welgesteld dorpje uit brabant en bijna iedereen stemt cda of VVD daar.
Uitspraak van Roadrunner op vrijdag 17 november 2006 om 13:11:
Daar kan ik met mijn volle verstand niet bij
haar vader zegt dat ze zelf moet kijken wat bij haar past en het maakt niet uit wat ze stemt... ik snap het wel hoor
de "allochtoon" (zo heerlijk neerbuigend klinkt dit,
Vrijwel al z'n punten.
Daar komt nog bij dat ik de twijfel tussen SP en wilders nogal lachwekkend vind, omdat die partijen haast lijnrecht tegenover elkaar staan
Misschien helpt het als je in plaats van naar zijn verkiezingsprogramma kijkt naar welke voorstellen hij in de Tweede Kamer heeft ingediend, want dan gaat het alleen nog maar over moslims, moslims, moslims, moslims en euh... moslims.
(Ofte wel: let op de daden, niet alleen op de woorden )
Zo las ik ergens dat jij zelfs alle hyves hebt bekeken (of was jij dat niet?)
De PvdA heeft in de begroting een grotere aflossing staan dan het CDA (4,5 miljard euro)
Net besloten VVD te stemmen
Vorige keer ook gedaan.
Wouter Bos met zijn partij voor de allochtonen vind ik waardeloze meuk.
Wilders heeft goede punten maar ter verwachting te weinig zetels.
Al die andere linkse partijen heb ik helemaal niks mee.
Dus strategisch maar ingezet op VVD.
Ben benieuwd
Partij Voor De Dieren
Is de enige partij waar ik mij nog een beetje mee kan associeren. Helemaal na het invullen van diverse stemwijzers waar deze partij bij mij bovenaan kwam te staan...
Dat is natuurlijk ook wel nodig aangezien de uitgaven ook veel hoger zijn en de werklozen niet aan het werk worden gebracht, en er zo dus geen extra centjes binnen komen.
-halsema: die moet verboden worden
Daarnaast trekt de PvdA 100 miljoen euro uit om uitkeringsfraude, subsidiefraude en belastingfraude te gaan bestrijden, iets wat de VVD dus niet wil.
Zo groot is het verschil niet hoor, best wel vreemd dat je VVD stemt terwijl dit nagenoeg hetzelfde is als de PvdA, zij de laatste socialer is.
alleen wat blijkt uit de peilingen......kortom,veel mensen hebben begrip voor de acties van dit kabinet en hebben begrip waarom dit moest.....niet alles ging geweldig maar onder welk kabinet was dat wel.
Uitspraak van Vip op vrijdag 17 november 2006 om 15:12:
De PvdA heeft in de begroting een grotere aflossing staan dan het CDA (4,5 miljard euro)
Ken je ook enigsinds de geschiedenis van de politiek?
Uit de peilingen blijkt dat de SP ineens heel hard is gaan groeien en dat is niet omdat Balkenende zo populair is.
Dat kan je ook niet vertellen, want hier zat de VVD achter en niet het CDA, die al 12 jaar de financien van NL bijhouden
Waarom zijn ze dan de grootste partij?