Partyflock

Forumonderwerp · 898971
1 volger · 20362x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Okee nog dik twee en een halve maand te gaan voor we weer naar de stembus mogen.

Wie stemt op welke partij, en belangrijker nog, waarom?

Onderbouw je stemgedrag asjeblieft! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:30:
Dat de media dat meteen maar tot "Hilton-cellen" omdoopt... tja, dat zijn de media he?

een cel waar de arrestant photoplay kan gaan spelen vind jij normaal? kun je toch niet met droge ogen beweren. Mensen die dat goed praten moeten nooit weer iets roepen over de erbarmelijke toestanden in onze verzorgingshuizen. één cel kost 190.000 euro, er staan er twintig. moeten we even gaan rekenen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denon op zaterdag 2 december 2006 om 16:46:
een cel waar de arrestant photoplay kan gaan spelen vind jij normaal?

een arrestant is nog geen veroordeelde en arrestanten die zich vervelen zijn lastiger (dus meer bewakers nodig)

dat is dus gewoon een kosten/batensommetje geweest

Mensen die dat goed praten moeten nooit weer iets roepen over de erbarmelijke toestanden in onze verzorgingshuizen.

Je kunt niet zomaar geld van Justitie / Binnenlandse Zaken overzetten naar de gezondheidszorg. Dat de één meer budget krijgt dan de ander is in dit geval ongetwijfeld onterecht, maar zoiets is vastgelegd in het regeerakkoord (CDA + VVD dus)

één cel kost 190.000 euro, er staan er twintig. moeten we even gaan rekenen?

nou, reken dan maar even voor wat die cellen minder gekost zouden hebben zonder photoplay en mét meer bewakers & sloopbare verwarming ;)

huh? wat? was het dan duurder geweest? :O

:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:51:
Je kunt niet zomaar geld van Justitie / Binnenlandse Zaken overzetten naar de gezondheidszorg. Dat de één meer budget krijgt dan de ander is in dit geval ongetwijfeld onterecht, maar dat zit redelijk vast in het regeerakkoord (CDA + VVD dus)

gelukkig zie ik het plaatje van bovenaf, ik zie alleen overheidsgeld.

Je kan een boel vertellen over kostenbesparingen e.d. maar potentionele verdachten dienen sober gehuisvest te worden zonden enige vorm van luxe. Wat dat ook extra zou kosten.

Het is de bedoeling dat die lui een bekentenis gaan afleggen en in dat plaatje past geen luxe cel

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denon op zaterdag 2 december 2006 om 16:57:
Het is de bedoeling dat die lui een bekentenis gaan afleggen en in dat plaatje past geen luxe cel

Dat iemand is opgepakt en vastgezet maakt hem/haar nog geen dader, dus of er een bekentenis moet worden afgelegd is nog maar de vraag. (Besides, als iemand sneller rustig is, kan er eerder verhoord worden.)

En stop ff met dat woord "luxe" want als dit alle luxe zou zijn die je in je eigen huis zou mogen hebben (woeiiii! helemaal zelf de WC mogen doortrekken! :D ), dan zou je gillend verhuizen denk ik ;)

Of zoals de politie daar al zei: zolang iemand niet is veroordeeld, hebben we niet het recht om alvast met straffen te beginnen. (Voor mensen die er onschuldig zitten, is het al erg genoeg dat ze er niet uit mogen :( )

Uitspraak van Denon op zaterdag 2 december 2006 om 16:57:
Je kan een boel vertellen over kostenbesparingen e.d.

En dat geld kan dan bij een volgende begroting misschien wel in de verzorgingstehuizen worden gestopt... strak plan toch? :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 17:01:
Dat iemand is opgepakt en vastgezet maakt hem/haar nog geen dader, dus of er een bekentenis moet worden afgelegd is nog maar de vraag. (Besides, als iemand sneller rustig is, kan er eerder verhoord worden.)

gaat erom dat misdaad beloond wordt. maargoed geen zin in weer deze discussie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 17:06:
gaat erom dat misdaad beloond wordt

met wat? maximaal drie dagen Discovery mogen kijken en een kraantje open en dicht mogen draaien? :9

(en nou gooi je zelfs onschuldigen, overtreders en criminelen op één hoop :/ )

dit is gewoon een kosten/batensommetje geweest en tja, als iemand vindt dat er méér belastinggeld aan had moeten worden besteed door het inefficiënter te maken, dan heeft die persoon pech gehad :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je begint de rol van VIP aan te nemen, dus ik stel voor ook even een weekje meedraaien met politie Rijnmond en je staat weer met twee benen in de realiteit. De kerker in met dat tuig

Dus jij had er wel vrede mee gehad dat de kindermoordenaar uit Hoogerheide nu zat te photo playen om lekker rustig te worden? Oh nee, het is een verdachte nog, is ook zo. Dan heeft ie alle recht op discovery channel. is ook zo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denon op zaterdag 2 december 2006 om 17:10:
je begint de rol van VIP aan te nemen, dus ik stel voor ook even een weekje meedraaien met politierijnmond en je staat weer met twee benen in de realiteit.

en ik stel voor dat je eens een weekje gaat nadenken over conclusies trekken over mensen die je eigenlijk helemaal niet kent en waarvan je absoluut geen idee hebt wat ze allemaal buiten Pf doen :/

dit soort persoonlijke aanvallen is onder jouw nivo en m.i. nergens voor nodig

Dus jij had er wel vrede mee gehad dat de kindermoordenaar uit Hoogerheide nu zat te photo playen om lekker rustig te worden?

Maak er maar een maandje rust van eigenlijk want dit begint op smaad te lijken :/

(bovendien mag je daar maximaal drie dagen zitten, dus je bewering slaat nergens op)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dus jij had er wel vrede mee gehad dat de kindermoordenaar uit Hoogerheide nu zat te photo playen om lekker rustig te worden? Oh nee, het is een verdachte nog, is ook zo. Dan heeft ie alle recht op discovery channel. is ook zolaatste aanpassing 2 december 2006 17:12

aj dit komt hard aan idd:). maar je slaat de spijker op zijn kop.

ach natuurlijk dan blijft de moordenaar rustiger en heeft hij warmere voeten, praten zal hij dan sneller(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 17:14:
en ik stel voor dat je eens een weekje gaat nadenken

was niet raar bedoeld, maar je kunt niet aankomen met het kosten baten verhaal. D'r zijn toch grensen. als alles langs de kosten/baten meetlat werd gelegd dan zag onze samenleving er heel anders uit.

Alle nederlandse slachterijen die over gaan tot ritueel slachten voor de euro's vind ik ook al zo bedenkelijk. Er zijn toch grensen aan zaken waar je geld mee wilt besparen of juist verdienen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op zaterdag 2 december 2006 om 17:17:
en kga ook weinig meer in discussie omdat ie een toonbeeld is van bekrompenheid en een tunnelvisie en overtuigd van ze eigen gelijk en niks maar dan ook niks aanneemt.

blijven volhouden, d'r lezen een boel andere mensen mee,. en al laat je het schip maar een cm meer de goede richting in varen, Zolang de juiste koers maar wordt ingezet.. Elk relevant topic aangrijpen om je mening in uiteen te zetten. Eigelijk hetzelfde doen als VIP :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Verdeling bij achterban PvdA

Het moet linkser, het moet rechtser. Wouter Bos stond teveel alleen in de campagne, het verhaal was te ingewikkeld.
Er was geen antwoord op de negativiteit van het CDA. De partij moet leren van de manier waarop de SP haar verkiezingswinst haalde. De SP leidt politici beter op. De PvdA had meer haar eigen geluid moeten laten horen. Gebruik voortaan marketingtechnieken.

wouter bos waaide met standpunten, maakte blunder op blunder, liet de halve achterban overstappen naar de SP maaaaaaaaar ze blijve ervan overtuigd dat de schuld van het verlies bij andere partijen ligt.

waarom kijkt de pvda achterban niet naar wouter bos, (ohja er is geen vervanger voor wouter bos :lol: woehahahaha)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
welcome back rollie!

'k kan het niet alleen! :D

sterker nog, lijkt erop dat je het een weekje van me over moet nemen als ik het goed tussen de regels door gelezen heb
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ohjee hebben ze enveloppie gedrukt :O

als dsw objectief zou zijn zou die ook vip effe een maandje moeten bannen voor de beschuldigingen aan mijn en jouw adres :)

vertrouw dsw wel dat ie dat doet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
only time will tell

Waarschuw beheerder
ik ga maar ff wolfenstein spelen, echte nazi's afschieten;)
Waarschuw beheerder
Het ergste is nog wel dat VIP een actief participerend aan politiek doet en zo een heel slecht voorbeeld stelt voor zijn partij

das geen nadeel, eerder een voordeel :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denon op zaterdag 2 december 2006 om 18:21:
Je kunt mensen niet zomaar voor racist uitmaken omdat ze iets anders tegen de zaken aankijken dan jezelf doet

Idd zo is het maar net.

Weet je wat ik dat noem, ik noem dat intollerantie :[

en VIP maakt links op die manier onnodig zwart. Ik moet toegeven dat ik dankzij VIP een nog negatiever beeld heb gekregen van hoe de linkse politiek tegen de wereld aan kijkt en hoe links oplossingen denkt te vinden. Wellicht kijk ik daardoor veel negatiever naar links dan noodzakelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 17:14:
dit begint op smaad te lijken

nee hoor, het was gewoon een vraag.

Die je, wanneer je consistent geweest zou zijn, gewoon volmondig met 'ja' had moeten beantwoorden;

Ja, ik vind dat de verdachte van die moord van dergelijke facaliteiten gebruik mag maken omdat we op die manier efficiënter met ons belastinggeld om springen.

Maar als je in plaats daarvan je gelegenheidsopponent beticht van smaad en hem verkapt 'een weekje ban' in het vooruitzicht stelt om hem op die manier de uit de discussie diskwalificeren zegt dat m.i. meer over jou dan over mij. met alle respect
Artiest Dummy
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Ok, het loopt voor de verandering weer eens helemaal uit de hand en aangezien de verkiezingen nu voorbij zijn gaat hier een slotje op.

[img width=278 height=260 cacheid=0001ad020003d619082709de1a01adf7b3]http://img478.imageshack.us/img478/6180/uitslagdm4.jpg[/img]

laatste aanpassing