Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van rollie op vrijdag 17 november 2006 om 23:01:
en een burka verbod is geen anti moslim beleid.
alleen wordt het nu wél zo gebracht
t is een feit dat de enige personen die door die wetgeving getroffen zullen worden toevallig nét 150 moslimvrouwen zijn
iedere burger moet zich kunnen identificeren. hoe moet een agant in godsnaam zijn beroep uitoefen als je niet eens een gezicht ziet..
kom dan niet naar een westers land.
als ze van te voren hadden geweten dat er een wet zou komen dat ze geen burka meer aanmochten, waren ze waarschijnlijk niet gekomen he?
je kunt iemand moeilijk kwalijk nemen dat ze niets wisten van een wet die er nog niet was
(en nee, ik ben GEEN voorstander van burka's of niqaabs, maar nog minder van een regering die zegt wat voor kleren je moet dragen)laatste aanpassing 18 november 2006 12:13
ik ga ook niet solliciteren met een vuilniszak over mn kop.
over hoeveel mensen gaat het nou helemaal? 100-200?
staaltje symboolpolitiek van verdonk om nu ineens er een wet voor te gaan maken
Uitspraak van Denon op vrijdag 17 november 2006 om 22:10:
Het is wel toevallig dat iets wat in 2003 is gebeurt 5 dagen voor de verkiezingen naar buiten komt.
net zoals dat burkaverbod, bedoel je?
(ook al zo mooi getime'd.... en er bovendien ff stiekem niet bijzeggen dat dat verbod waarschijnlijk NIET voor de niqaab gaat gelden )
bron: Nederlands Juridisch Dagbladlaatste aanpassing 17 november 2006 22:28
dan nog moet je dat niet aanpakken met symptoombestrijding, want dan druk je die vrouwen alleen nog maar vérder in een hoek
iedereen moet een geldig identiteitsbewijs bij zich hebben en zich op verzoek kunnen identificeren
dat betekent dus niet dat iedereen de hele tijd "identificeerbaar" moet zijn
en nee, ik ben GEEN voorstander van burka's of niqaabs, maar nog minder van een regering die zegt wat voor kleren je moet dragen
Uitspraak van Thijs1984 op zaterdag 18 november 2006 om 13:05:
Ze zijn toch zelf ion die hoek gaan zitten, dan moeten ze maar niet zo zielig doen.
verder ook helemaal niet kortzichtig ofzo....
Uitspraak van Thijs1984 op vrijdag 17 november 2006 om 19:30:
Je bent een echte PvdA-er draaikont je zei zelf laatst nog dat bijv de RTL-groep een vrij linkse mediakliek is.
Dat heb ik nooit beweerd!!
Het is gewoon veels te toevallig dat het gedoe met de militairen idd minder dan week voor de verkiezingen zomaar effe uitlekt, de linkse media hebben blijkbaar geleerd van Amerikaanse
stem op sp... is beter
Betere democratie – Burgerschap en bestuur
Beter delen – Werk, economie, sociale zekerheid
Beter zorgen – Gezondheidszorg en welzijn
Betere veiligheid – Politie en justitie
Beter leren – Onderwijs en wetenschap
Beter wonen – Woningbouw en vervoer
Beter groen – Landbouw, natuurbeheer, milieu
Betere cultuur – Kunst, sport, vrije tijd
Beter samenleven – Jongeren, ouderen, gehandicapten
Beter integreren – Oude en nieuwe Nederlanders
Beter samenwerken – Internationale politiek
Beter investeren – Financieel beleid
denon op wie ga je stemme..??
Nr. 36 van de PvdA lijst
dat is stom..!
maar als iemand er 6 jaar voor gestudeerd heeft
hoe bedoel je
wil jij dan arme mensen blijft arm..???
ben je rijk dan..???
Beter samenwerken – Internationale politiek
Ik vind dat ze proberen om zo goed mogelijk eerlijk spel te spelen voor elke burger.
Dus ook voor de arme mensen. Ze proberen hun mee omhoog te krikken.
Die groep wordt vaak vergeten
Zoals het nu gaat in Nederland, de arme worden armer en de rijke worden rijker.
Vind ik niet eerlijk. Iedereen verdient een kans
mensen moet gestimuleerd worden. en beloond worden naar wat ze doen..en ja de een verdiend nou eenmaal wat meer als de ander. maar als iemand er 6 jaar voor gestudeerd heeft (investeren heet dat) dan mag die er ook naar verdienen
En ik vind het niet meer dan normaal dat mensen naar draagkracht inleveren
Ten koste van wie of wat?
Bij de SP word met het huidige programma een economische groei van 2% verwacht.
Bij het CDA word een economische groei van 2,1% verwacht.
Mensen die zeggen op de SP te gaan stemmen zijn alles behalve sociaal omdat ze de overheid met die 'sociale' taak willen opzadelen
nee balkende moet weg ermee..! bah bah
hij is sucks
Uitspraak van Denon op zondag 19 november 2006 om 11:56:
Mensen die zeggen op de SP te gaan stemmen zijn alles behalve sociaal omdat ze de overheid met die 'sociale' taak willen opzadelen
Idd, is stoor me mateloos aan dat soort hypocriet gedrag. "Ja ik ben sociaal dus ik stem SP". Maar uiteindelijk is het 1 van de meest Aso partij die er is. Geen werk creeëren voor allochtonen noem ik ronduit achterlijk. Lange termijn plan is idd beroerd, geen blijvende oplossingen kunnen/willen beioden voor werklozen, alleen maar de uitkeringen omhoog willen gooien om zo de sociaal zwakkere mensen arm dom en volgzaam te houden.
Oftwel zoals Rollie eerst al zei. Als de SP aan de macht komt gaan de sociaal zwakkeren 5% erop vooruit, en bij bijv de VVD 40% omdat mensen die werken eenmaal meer netto over houden en ook nog eens bijdragen aan de inkomsnten voor de staat waardoor het sociaal vangnet betaalbaar blijft.
Uitspraak van -Linni- op zondag 19 november 2006 om 11:35:
nee balkende moet weg ermee..! bah bah
hij is sucks
*kijkt uit raam*
*denkt na*
*ziet ondertussen prachtige wolkenlucht, mooie skyline van Rotterdam, en op straat beneden best wel veel mensen, en raad eens ze hebben allemaal kleren aan. zijn goed doorvoedt en de meesten hebben werk, autó's rijden af en aan, mooie nieuwe trams zoefen heen en weer, en zo kan ik nog wel meer waarnemen*
Conclusie: Met Balkenende is Nederland iig niet slechter erop geworden. Alhoewel de bangmakerij van links ons dat wel wil doen laten geloven.