Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Inderdaad. Denk echt dat te veel mensen te weinig van de politiek afweten. Met een links kabinet zal het er in het begin alleemaal vast leuk aan toe gaan, maar zal omslaan.
Als iemand voor links gaat wil dat niet meteen zeggen dat hij niet genoeg van politiek af weet. Ook stemmen op links kan een wel overwogen keuze zijn. Ik denk dat het namelijk erom gaat waar iemand zijn prioriteit legt bij de keuze of hij links of rechts moet stemmen. Is dat bij economie (voornamelijk rechts) of bij sociaal beleid (voornamelijk links) Overigens ben ik ervan overtuigd dat links echt niet meteen heel nederland naar de vernieling helpt....laatste aanpassing 19 november 2006 14:50
Uitspraak van -Linni- op zondag 19 november 2006 om 11:35:
nee balkende moet weg ermee..! bah bah
hij is sucks
*kijkt uit raam*
*denkt na*
*ziet ondertussen een wazige prachtige wolkenlucht, mooie wazige skyline van Rotterdam, en op straat beneden best wel veel mensen, en raad eens ze hebben volgens mij allemaal kleren aan. zijn volgens mij goed doorvoedt en de meesten hebben werk denk ik ik weet niet waar ze heen gaan, autó's rijden af en aan, mooie nieuwe trams gebomb door tags zoefen heen en weer, en zo kan ik nog wel meer waarnemen*plotseling zie ik mn bril leggen en kryg ik een hele andere kijk op de wereld namelijk de harde realiteit
Conclusie: Met Balkenende is Nederland iig veel slechter erop geworden. Alhoewel de bangmakerij van de media ons dat wel wil doen laten geloven
Uitspraak van Denon op zaterdag 18 november 2006 om 20:14:
Ten koste van wie of wat?
Vandaag nog op radio 1 gehoort, het verschil in economische vooruitgang tussen de SP en het CDA.
Bij de SP word met het huidige programma een economische groei van 2% verwacht.
Bij het CDA word een economische groei van 2,1% verwacht.
Alleen bij het CDA moeten mensen er hard voor gaan lijden en bij de SP een stuk minder. Nadeel van de SP is wel dat ze defensie flink willen verkleinen.
Maar buiten dat ik het programma van de SP een beetje TE vind, is het wel realistisch en financieel gezien niet eens zoveel minder dan het CDA.
Als iemand voor links gaat wil dat niet meteen zeggen dat hij niet genoeg van politiek af weet.
Overigens ben ik ervan overtuigd dat links echt niet meteen heel nederland naar de vernieling helpt....
- je zogenaamd geen oog hebt voor het milieu.
De grootste problemen die we nu zien in ons land zijn gevolg van te lang te links denken. zie mislukte integratie.
want "de rijken" dat zijn de managers en directeuren. en die managers en directeuren zijn ook weer de werkgevers voor veel mensen.
CDA/VVD: De rijken rijker, de armen armer
PvdA: Verschil arm/rijk verkleinen en armoede bestrijden
CDA/VVD: Oude wijken laten verloederen
PvdA: Oude wijken worden kansenzones
CDA/VVD: Bezuinigen op de zorg
PvdA: Goede zorg voor iedereen
CDA/VVD: Laten ouderen in de steek
PvdA: Ouderen delen weer mee in de welvaart
CDA/VVD: Inhumaan asielbeleid
PvdA: Humaan asielbeleid
CDA/VVD: Verloedering en uitval in het onderwijs PvdA: Investeren in onderwijs
CDA/VVD: Minder agenten op straat
PvdA: Overlast en criminaliteit hard aanpakken
CDA/VVD: Minder banen onderkant arbeidsmarkt PvdA: Werk, werk, werk
CDA/VVD: Wonen onbetaalbaar
PvdA: Betaalbaar wonen
CDA/VVD: Desastreus voor het mileu
PvdA: In 2020 de schoonste energievoorziening in Europa
Uitspraak van baskefresh@ Oosterhout op zondag 19 november 2006 om 14:31:
Volgens de statistieken zal de armoede in 2007 het laagste percentage OOIT zijn.
he je daar een bronnetje van? ik wil die cijfers eigenlijk wel eens zien
j.p.balkenende ken het mooi vertellen altyd.alleen hij is slecht in het woorden maken daden.
Uitspraak van amaru op zondag 19 november 2006 om 19:41:
j.p.balkenende ken het mooi vertellen altyd.alleen hij is slecht in het woorden maken daden.
Heb jij wel opgelet tijdens prinsjesdag? Dankzij kabinet Balkenende gaat het weer goed met Nederland. Dat heeft de koningin zelfs gezegd, of wil je de koningin soms een leugenaar noemen?laatste aanpassing 19 november 2006 20:36
Dankzij kabinet Balkenende gaat het weer goed met Nederland.
of wil je de koningin soms een leugenaar noemen?
staan nu 5 kern centrales daar en ze bouwen een 6e
tevems als het vervuild zou zijn dan zouden er allang koppen gerold zijn en zou die fabriek al gesloten zijn.
opwerkingsfabrieken van kernafval heb je bv in Le Havre (Frankrijk) en Sellafield (Engeland)
daar wil je dus écht niet meten hoe vervuild alles is
finland... schoonste land van de wereld
fel tegenstander van kern energie vroeger... nu totaal omgeslagen, zelfs milieu groeperingen beseffen dat kern energie goed is
staan nu 5 kern centrales daar en ze bouwen een 6e
Waar haal je dit uit
Dat is kortzichtig denken, alsof kernenergie de ENIGE oplossing is, dat is niet zo.
De andere oplossingen zijn wel punten die nog verder uitontwikkeld moeten worden, maar dat is najuist de insteek van het idee.
Niet alleen voor meer energie zorgen, maar ook voor meer kennis en arbeidsplaatsen, iets wat je met kerncentrales dus niet hebt.
Het gaat niet alleen om het effect, maar om wat je er nog meer uit kan halen
Het gaat over enkele duizenden asielzoekers die hier onder de oude regels zijn gekomen en asiel hebben aangevraagd en die zouden hebben gekregen, maar door de omslag in het systeem die niet meer krijgen.
Dit gaat dus niet over nieuwe mensen, het gaat over mensen die hier al bijna 10 jaar zitten
ja, het gaat vooruit, nee WIJ worden daar technologisch en economisch niet beter op, Frankrijk word daar beter op.
Wij bouwen namelijk zelf geen centrales, dat word aangeleverd door Frankrijk, hier in elkaar gezet, de grondstoffen worden geleverd door Frankrijk en de kennisoverdracht is ook vanuit Frankrijk.
Dus de enige die hiervan beter word is Frankrijk.
Daarom moeten wij ZELF investeren in een andere energiebron, waar WIJ beter van worden in plaats van de fransen