wie ben jij in de relatie het mannetje of het vrouwtje
had ik mezelf '' Gay Vliegje '' genoemt
en de rest beetje triest dat je mensen niet neemt hoe ze zijn!
wat vind je van lesbische meiden
of wat heb je der tegen
of wat vind je der van geef je mening gewoon eerlijk!
neej hoor ik zeg togh niet dat het niet eerlijk is??
de andwoorden mare ik vindt het wel laag dat somige mensen
er niet normaal over kunne doen zeg dan neej vindt het niet kunne mare ga der niet over lopen grappen beetje laag vindt je niet
jongen
ennu ik durf te laten zien wie ik ben en wat ik ben
ik schaam me te minsten niet en dat het op een site staat
toch neem ik lesbische vrouwen minder serieus
leeftijd zegt niets
kijk je kent me niet die tekst is al oud heb ik gekopiert van me andere site
mensen die mij willen kenne leren me mare kenne
en jij ga togh lekker wat zinnigs doen plaats van beetje dom lulle meisje van 17 kan je wel aan he?
mafkeez
er word gezegt het is geen taboe meer mare onder tussen
is het nog wel zo bij veel mensen
starlight
der word wel degelijk heel veel verschil in gemaakt
er word gezegt het is geen taboe meer mare onder tussen
is het nog wel zo bij veel mensen
denk dat je dan het verschil tussen homo's en lesbo's moet maken...
dan zeg ik dat lesbo's meer geaccepteerd worden dan homo's
als 2 meiden hand in hand over straat lopen is dat geen probleem... veel hetero's vinden dat zelfs ''geil''
maar als ik met mn vriendje hand in hand loop dan moet je ze eens horen en zien kijken...
dan kan het plots niet meer en is het smerig en onnatuurlijk en weet ik veel wat ik dan te horen krijg
inderdaad..en dan gooien ze het er vaak op dat vrouwen zowiezo al closer zijn dus dat dat minder raar is
SchranZzZ vs. PunK
het is idd waar dat homo's minder geacepteert worden
en dat vind ik niet kunne iedereen is gelijk
of die gene nou hetero les of bi of homo is!!!
ik heb veel vrienden die homo zijn en op straat lopen
we naast elkaar hij met ze vriend en ik toende tijd met me
ex mare hun kregen commentaar en wij niet
daar ben ik toen ook echt kwaad om geworden
mare het heeft gewoon geen nut!!!
helaas.
SchranZzZ vs. PunK
het is idd waar dat homo's minder geacepteert worden
en dat vind ik niet kunne iedereen is gelijk
of die gene nou hetero les of bi of homo is!!!
ik heb veel vrienden die homo zijn en op straat lopen
we naast elkaar hij met ze vriend en ik toende tijd met me
ex mare hun kregen commentaar en wij niet
daar ben ik toen ook echt kwaad om geworden
mare het heeft gewoon geen nut!!!
helaas.
ik ben eerlijk van mening dat het niet hoort..
mannen met mannen..vrouwen met vrouwen..hoort gewoon niet..
alhoewel het fijner is om naar 2 vrouwe te kijken..
maar dat doet er niet toe..is gewoon fout
Wat is dat, vrouwelijk?
Uitspraak van GaYcHiCk op woensdag 23 augustus 2006 om 17:26:
Lekker
whahah mafkeez bende
echt whahah
maja word zkkr wel leuk volgendeweek
2 van die geakke bij elkaar
kijken of we ze kunne aan steke
waar slaap jij eigenlijk dan!!
want sanne blijf bij marloes neem ik aan en ik blijf daar ook allen opd e andere kamer
hoef hun neit te hore
en trouwens rakkie is mijn kat ja mn fleindje
opzoute he is mine
whahahha
Als het mooie vrouwen zijn, vind ik het dood en doodzonde
kan gebeuren togh mop...
of wat vind je der van geef je mening gewoon eerlijk
Dat vind ik ook altijd zo gezellig: samen winkelen, breien, appeltaarten bakken.., gewoon met elkaar bezig zijn.
dit is de vraag
of wat heb je der tegen
Dat vind ik ook altijd zo gezellig: samen winkelen, breien, appeltaarten bakken.., gewoon met elkaar bezig zijn.
Uitspraak van !Jenna! op zondag 27 augustus 2006 om 17:01:
Nou ik ben dolgelukkig met mijn vriendin!!
En het kan me niet schelen wat anderen ervan vinden..
Ik wil niet anders..
Het schijnt dat we in een vrij land leven, wat ik wel opmerkelijk vind.. Is dat als ik een jongen en een meisje zie zoenen in een discotheek er niet naar omgekeken wordt..
Terwijl ik weleens aan me shirt bij me vriendin ben weggetrokken, als ik dr een kus wilde geven! Gewoon door een wildvreemde.. Dus zooo geaccepeerd wordt het nog niet..
Ook is er weleens tegen mij gezegt dat het zonde is dat ik een vriendin heb.. het lijkt wel alsof sommige mensen
mijn relatie niet serieus nemen! Terwijl wij dezelfde toekomst dromen en wensen hebben als een hetero stel..
Het schijnt dat we in een vrij land leven, wat ik wel opmerkelijk vind.. Is dat als ik een jongen en een meisje zie zoenen in een discotheek er niet naar omgekeken wordt..
Terwijl ik weleens aan me shirt bij me vriendin ben weggetrokken, als ik dr een kus wilde geven! Gewoon door een wildvreemde.. Dus zooo geaccepeerd wordt het nog niet..
Ook is er weleens tegen mij gezegt dat het zonde is dat ik een vriendin heb.. het lijkt wel alsof sommige mensen
mijn relatie niet serieus nemen! Terwijl wij dezelfde toekomst dromen en wensen hebben als een hetero stel..
Ook is er weleens tegen mij gezegt dat het zonde is dat ik een vriendin heb..
dit is de vraag
of wat heb je der tegen
ha moppie nog bedankt voor het versieren van me huis he !
was al bang dat ik zo'n halve klote pop in de voor tuin zou hebben staan...
kom je nog een keer een POTJE koffie drinken ? haha
He !Jenna!, ben eigenlijk wel benieuwd wat je van mijn reply vind. Kun je je vinden in 't stukje dat veel meiden eigenlijk vooral willen experimenteren en dat er daardoor ook veel mensen zijn die lesbische relaties (tussen veelal jonge meiden) niet serieus willen nemen?
Ik denk nl. echt dat dat er iets mee te maken heeft ook. Kijk maar even of je daar nog op wilt reageren, was wel benieuwd naar je mening
Sommige mensen nemen mij ook niet serieus omdat ze niet kunnen/willen geloven dat ik op vrouwen val!
Ik vind ook dat je niet echt bi bent als je het alleen maar leuk vind om met meiden te experimenteren.. Dan is het in mijn ogen gewoon voor de fun.. je bent pas bi als je daadwerkelijk verliefd op een meisje kunt worden!
Zal er ook wel mee te maken hebben dat mensen zo'n stereotype beeld hebben vande gemeiddelde lesbische vrouw. Die heeft kort haar, heeft een hekel aan mannen en drinkt bier en rookt zware shag ofzo Nou zullen er genoeg lesbische meiden zijn die idd nogal wat mannelijke trekjes hebben (en dat bedoel ik verder echt niet denigrerend ofzo) maar dat geldt natuurlijk lang niet voor alle meiden. Net als dat niet alle homo's verwijfd zijn en heel erg met hun uiterlijk bezig zijn ofzo.
Misschien is het wel omgedraaide penisnijd (zou dat kutnijd heten? ) van kerels die balen dat ze jou nooit dat kunnen geven waar jij behoefte aan hebt ofzo. En je daarom maar niet serieus nemen. Hoeven ze niet aan zichzelf te wtijfelen (kunnen ze beter wel doen )
zou het, denk dat er wel een kern van waarheid inzit.. het is niet zo dat ik nog nooit een jongen heb gehad, genoeg! maar bij hen heb ik nooit gevonden wat ik nu van mijn vriendin krijg! en dat meen ik echt.. Bij mannen voelde ik me benauwd, bij mijn vriendin ben ik rustig en op mijn gemak!
Jealousy is a motherfucker!
En iedereen die jullie niet serieus neemt, pfff fuck them.
je bent pas bi als je daadwerkelijk verliefd op een meisje kunt worden!
Bi is een afkorting van bi-sexueel dus volgens mij ben je dan bi als je sexueel zowel voor mannen als voor vrouwen valt. Verliefdheid hoeft daar natuurlijk niet altijd wat mee te maken hebben maar aantrekkingskracht des te meer. Ben het met je eens dat je na 1 keertje nog (lang) niet bi bent.
leuk om naar te kijken maar heb liever dat ze bi zijn, mag je mee doen
om eens iets met een meisje te beleven is leuk, maar een relatie of iets, dat hoeft van mij niet. zou denk ik ook nooit verliefd kunnen worden op een meisje of er een relatie mee aan kunnen gaan, uiteindelijk mis je toch wat he?!
nou srry hoor, maar ik mis helemaal niks bij een vrouw..
maakt het uit als een vrouw met een vrouw gaat
ieder zijn ding als ze gelukkig zij en ze houden van elkaar
is het toch hetzelfde als een man en een vrouw ik snap het probleem niet
en vooral mensen met vooroordelen
kijk gvd eerst naar jezelf voordat je iets zegt
Ja belachelijk is dat he? Of je staat met je vriendin te zoenen en dan geeft dat reden voor kerels om te gaan roepen "he mag ik meedoen?". Dat doe je verdomme toch ook niet bij een heterostel?
Ik denk dat ik niet zo snel een relatie zal beginnen met een meisje/vrouw, maar ik kan niet zeggen dat ik nog nooit met een meisje gezoend heb of iets anders. Ik denk dat ikzelf inzekere zin een beetje bi ben, maar dan alleen op meisjes val als scharrel en niet als vriendinnetje in een relatie.
Kan me dus ook goed voorstellen dat het voor lesbische meiden af en toe moeilijk inschatten is of een meisje waar ze op vallen ook lesbisch is
Ik heb ook wel een aantal keer met vriendinnen uitgebreid staan bekken in een discotheek, gewoon voor de aandacht. Ga ik echt niet ontkennen. Kan me dus ook goed voorstellen dat het voor lesbische meiden af en toe moeilijk inschatten is of een meisje waar ze op vallen ook lesbisch is. Het is iets normaals tegenwoordig. Ben zelf niet lesbisch maar heb ook absoluut niets tegen lesbiennes. Net zo min als tegen homo's, vind ik geweldige mensen! En zij hebben er net zoveel recht op om gelukkig met iemand te zijn als hetero's. Natuurlijk wordt het woord "homo", "lesbo" of "pot" weleens in de verkeerde context gebruikt. Doe ik ook, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er tegen ben. Lekker gay blijven wijffie, wat kan jou de hele fokking wereld schelen?
meestal komen de meesten er pas achter als je gewoon probeerd. van mijn laatste vriendin dacht iedereen ook echt dat ze hetero was, totdat ze mij leerde kennen hahaha...
Ik denk dat het echt geweldig kan zijn als je een vriendin hebt. Het zou me trouwens niets verbazen als ik over een aantal jaar bi ben, en uit de kast gekomen ben. Kan het echt niet laten naar mooie meiden te kijken en sexueel gezien trekt het me ook wel!
Kan me dus ook goed voorstellen dat het voor lesbische meiden af en toe moeilijk inschatten is of een meisje waar ze op vallen ook lesbisch is.
Nee hoor, valt best mee.. ik heb daar zo'n radar voor![]()
precies... that's the spirit
Ik weet het niet, zou kunnen!
Maar ben je dan ook meteen homo/lesbisch als je je weleens aangetrokken voelt tot een man/vrouw
Ik weet het niet, zou kunnen!
Maar ben je dan ook meteen homo/lesbisch als je je weleens aangetrokken voelt tot een man/vrouw
Een vraagje aan de lesbische meiden hier.. Voor zover ik het weet, en zie, heb je twee soorten. De lesbienne die geneigd is naar de mannelijke kant, en de lesbienne die dat niet is. Mijn vraagje is welk 'soort' jij (denkt dat je) bent, en op welk 'soort' je valt, en waarom?
Een vraagje aan de lesbische meiden hier.. Voor zover ik het weet, en zie, heb je twee soorten. De lesbienne die geneigd is naar de mannelijke kant, en de lesbienne die dat niet is. Mijn vraagje is welk 'soort' jij (denkt dat je) bent, en op welk 'soort' je valt, en waarom?
Ik zie het nooit, erg irritant en maakt me daarin ook zeer onzeker.
en toen
t is diamant met platina hoor..
Mag ik die een keer van je lenen dan? Ik zie het nooit, erg irritant en maakt me daarin ook zeer onzeker.
Misschien een kwestie van tijd? Dat je het op gegeven moment beter gaat zien ofzo..
ja gewoon een beetje politiek spelen, net doen alsof je beste vriendinnen wil zijn, en net op het juiste moment toehappen. heeeeel onschuldig overkomen en interessen tonen zijn de sleutel tot succes, truste me
ik heb heel wat mensen wat geleerd, ik vind dat IK de volgende nobelprijs moet krijgen!!..
ken eigenlijk geen echte lesbiennes..
ik zou echt graag keertje naar les/bi/gay bar willen ofzo, maar er wil nooit iemand met me mee , vooral de jongens niet, die zijn "bang" dat ze worden aangerand ofzo
Misschien een leuke tactiek, maar zo loop je wel het risico jullie vriendschap te verpesten als ze bv. niet iets van je wil op dat gebied..
ik zoek liever een meisje op waarvan ik weet dat ze lesbisch is..
iedereen moet doen waar ie zichzelf gelukkig bij voelt toch?!?!
ik bevredig me eigen ook niet...ik mis niks..
en beffen doet geen man mij een plezier mee (maar dat is me eigen vlees dan nog.).
en een vrouw al helemaal niet hahah dat is oud nieuws voor mij..
ik kan me er echt voor openstellen nee.. heb er ook 0% behoefte aan dus..vermaak je met elkaar en ik zorg wel voormezelf.
maar mij zal je nooit om deze redenen iemand uitschelden of benadelen ..of anders mee om gaan nee ..ik gun iedereen zijn eigen ding..laatste aanpassing 12 september 2006 15:37
ben jij een non? waauww...
nou toen ik 18 was sex nog helemaal niet belangrijk..en tegenwoordig is het maar gewoon sex..
maar als ik nu sex heb is het veel meer dan gewoon neuken ofzo ja ik ben 28..
neuken kan met iedereen zelf met de zwerver op de hoek ja toch..zo wil ik niet met mezelf omgaan en ook niet met hun..
maar dan ben je weer een non..
en
zolang alles en iedereen maar wat met elkaar doet.. prima is niet mijn ding en zeker niet als heel stad er al kennis mee heb gemaakt..en iedereen met iedereen. je weet niks van elkaar en allemaal zonder condoom
en gewoon echt niemand op zich zelf let nee..je heb zo aids
waarom zou ik met pietje mee gaan als hij vorig weekend met het smerigste wijf wat hier rond loop is mee gaan bahlaatste aanpassing 12 september 2006 16:55
maar ik bekeek je profiel en nogmaals vind ik het geen reeel
kritiek..
ben van jou leeftijd ..heb ook een kind.. ga ook graag hardcore feestjes af.. maar hellaas mocht niet baten je oordeel had je al gegeven..
maar ik snap dat mijn verhaal(mijn persoonlijk verhaal)
jou zo vaag in de oren klonk..
ja als je jezelf zo laat verslonzen(en dat vind ik zonde)
moet je ergens aandacht mee trekken. ja rot ik zie het vaker bij meiden om me heen en is nog veel erger..
nee dat andere meisje die over een non begon is 18 bevoorbeeld.. en het zou mogen maar ik ben echt heel beschermd opgevoed..
maar nu ik wil niet maar altijd het neukertje zijn en zo zonder enig gevoel ,maar puur omdat sex lekker is ja en dan maar elke week iemand anders meenemen want sex lekker..
en mijn idee is ook zo van als je met wat geduld en disipline om wat kieskeuriger te zijn kom er vanzelf iemand waar ik prettig mee voel en ik hou niet van inhouden.. maar dat zijn dingen waar echt vertrouwen voor nodig heb..
nou toen ik 18 was sex nog helemaal niet belangrijk..en tegenwoordig is het maar gewoon sex..
maar als ik nu sex heb is het veel meer dan gewoon neuken ofzo ja ik ben 28..
neuken kan met iedereen zelf met de zwerver op de hoek ja toch..zo wil ik niet met mezelf omgaan en ook niet met hun..
maar dan ben je weer een non..
en
zolang alles en iedereen maar wat met elkaar doet.. prima is niet mijn ding en zeker niet als heel stad er al kennis mee heb gemaakt..en iedereen met iedereen. je weet niks van elkaar en allemaal zonder condoom
en gewoon echt niemand op zich zelf let nee..je heb zo aids
waarom zou ik met pietje mee gaan als hij vorig weekend met het smerigste wijf wat hier rond loop is mee gaan bah
nee dat andere meisje die over een non begon is 18 bevoorbeeld.. en het zou mogen maar ik ben echt heel beschermd opgevoed..
maar nu ik wil niet maar altijd het neukertje zijn en zo zonder enig gevoel ,maar puur omdat sex lekker is ja en dan maar elke week iemand anders meenemen want sex lekker..
en mijn idee is ook zo van als je met wat geduld en disipline om wat kieskeuriger te zijn kom er vanzelf iemand waar ik prettig mee voel en ik hou niet van inhouden.. maar dat zijn dingen waar echt vertrouwen voor nodig heb..
jezus christ woman! niet iedereen is hier een 4 sterren diepvries.
weet zeker dat er spinnenwebben op de jouwe groeien..
zolang ze niet in de bouw werken...
zolang het geen mannenhatende feministen zijn...
of wat heb je der tegen
ja beetje feesten, zelfde als straight people zo anders zijn we nou ook weer niet hoor, we blijven mensen.. dus je beetje feesten drinken flirten..
Kheb d'r nix op tegen, ma ik vind ook nie nodig dat ze bij me aan komen kloppen...
Als ze vriendin van me zijn doe ik daar ook niet moeilijk over, zolang ze ma nie verliefde worden ofso... maja, dat gaat ook niet denk ik, wie valt er nou op mij?!! haha
Wel ooit een relatie met een man gehad?
javroeger vriendje toen ik 12 was maar op die leeftijd ga je met je vriendinnetjes mee omdat het zo hoort ofzo.
maar vanaf mijn 14 toen ik zei van ja ik weet gewoon dat k op meisjes val, ben ik alleen maar met vrouwen bezig geweest. kzoen wel eens met eenvriend van me, gewoon voor de lol hij weet hoe de vork in de steel zit en heeft ook geen bijbedoelingen
nah ik heb het meer op jenna..
Haha, ze vindt me vast maar een lelijkerd..
nee hoor....not YET..
geen idee maar denk dat we zeker een keer gaan daten..
ben bezig met de grote schoonmaak, en was druk met van alles en nog wat.. mja.. pak wel een extra zonnebankje!
Ow, had ik niet verwacht van sheryl! Waarom denk je dat je vriend ook bi is??
Gewoon, de manier hoe hij heel soms naar andere mannen kijk. Maar dan moet ik wel zeggen dat het eerder mannen zijn waarvan je ook kan zeggen dat het een mooie vrouw is. Volg je het nog?
al die mensen die een issue maken van iemands geaardheid
Daarom zei ik het er dus bij dat ik hetzelfde heb bij die mensen. Het kan me weinig schelen of iemand bi, he, ho wat ze maar willen is. Ik mag ze nog steeds, of ik mag ze niet ongeacht hun geaardheid.
thanks, but no thanks ik val niet zo op vrouwen van een ander
eyy ff off topic he,.. wat een zieke mensen op de wereld kreeg net een prive bericht van fetisher ie vroeg of ik voor 20 euro in zn gezicht wou spugen..ik zo nee hoor ik doe dat ook wel voor niks maar ik kan ook poepen (!!! goor cynthia) typr ie terug, ja is goed maar denk niet dat je het durft
debielen HOORAY!!
echt triest die mensen
Ze kwam gister voorbij als Lara Croft
heb gewoon de afstands weg gelegd omdat ik bang was per ongeluk te zappen
neem graag z'n plaats in
lesbische meiden
wat heb je der tegen
ik vind ze wel lekker !
Die wenkbrauwen icm die lippen
Zijn alle lesbische vrouwen het met mij eens dat dit 1 van de meest begeerlijke vrouwen aller tijden is!?!
net zo ingeburgerd als beatrix herself.
dit is de vraag
of wat heb je der tegen
Ook een keer een eindfeest van een sluitende homobar in Tilburg meegemaakt. Daar wordt je tenminste niet aangekeken op gedrag of kleding etc. Topavond gehad!
heb wel eens twee meiden gezien die aan het tongen waren op een feest
bi , lesbisch wat maakt het uit
Geil vooral bij mijn in bed
kuthoeren
Beetje bi is niet bah
geen probleem mee...
...als ik dan af en toe ook mag meedoen ben ik zelfs een groot voorstander
Beetje bi is niet bah
Niks mis mee..
ben het zelf ook
dit is de vraag
of wat heb je der tegen
Vind het er niet uitzien maar ze moeten het zelf weten
De beste uitvinding ooit (als het 2 lekkertjes zijn of course)
Soms denk ik wel eens .... Als ik vrouw zou zijn (en zo zou denken zoals ik nu doe) dan was ik het ook Tenzij ik als vrouw van piemels zou houden dan heb je toch een probleem. Of ja misschien niet want dan denk ik waarschijnlijk niet zoals ik nu denk. Uhm ja!
Kortom heerlijk
Heb er absoluut niets op tegen. Maar er is altijd 1 ding geweest dat ik niet snap. Heel veel lesbische meiden (ik zeg heel veel NIET allemaal dus) hebben dan een relatie of zijn verliefd op een meid die er net uit ziet als een vent, zich gedraagd als een vent en een kapsel heeft van een vent. WAAAROM ben je dan in hemelsnaam Lesbisch?? Ik snap het niet?
Ze moeten het lekker zelf weten.
Al vind ik het een beetje vreemd dat 9 van de 10 'biseksuelen' een man/vriend hebben en nog nooit een vrouw/vriendin hebben gehad
Maargoed, er zitten vast ook een hoop nepperds tussen.
Het is natuurlijk wel mode he?
Al vind ik het een beetje vreemd dat 9 van de 10 'biseksuelen' een man/vriend hebben en nog nooit een vrouw/vriendin hebben gehad
Maargoed, er zitten vast ook een hoop nepperds tussen.
Heb er absoluut niets op tegen. Maar er is altijd 1 ding geweest dat ik niet snap. Heel veel lesbische meiden (ik zeg heel veel NIET allemaal dus) hebben dan een relatie of zijn verliefd op een meid die er net uit ziet als een vent, zich gedraagd als een vent en een kapsel heeft van een vent. WAAAROM ben je dan in hemelsnaam Lesbisch?? Ik snap het niet?
Soms denk ik wel eens .... Als ik vrouw zou zijn (en zo zou denken zoals ik nu doe) dan was ik het ook Tenzij ik als vrouw van piemels zou houden dan heb je toch een probleem. Of ja misschien niet want dan denk ik waarschijnlijk niet zoals ik nu denk. Uhm ja!
Kortom heerlijk
Soms denk ik wel eens .... Als ik vrouw zou zijn (en zo zou denken zoals ik nu doe) dan was ik het ookTenzij ik als vrouw van piemels zou houden dan heb je toch een probleem. Of ja misschien niet want dan denk ik waarschijnlijk niet zoals ik nu denk. Uhm ja!
Kortom heerlijk
omdat achter die egte piemel altijd een egre man schuilt waar ik 1 NIET OP VAL, en Die dildo's die zeuren niet, die praten niet voorduren over sex, die posten geen domme antwoorden op een topic etc.
en heb ook repsect voor mannenn!!
omdat achter die egte piemel altijd een egre man schuilt waar ik 1 NIET OP VAL, en Die dildo's die zeuren niet, die praten niet voorduren over sex, die posten geen domme antwoorden op een topic etc.
Op de een of andere manier proef ik hier toch wat tegenstrijdigheid...
Heb je nooit eens zin in een lul?
Uitspraak van Plugge85 op donderdag 24 januari 2008 om 12:02:
Heb je nooit eens zin in een lul?
Dat vraag ik jou toch ook niet..
is toch niet slim om dat zo te zeggen? Als ik homo zou zijn, snap ik de vraag wel of je nooit eens zin in een vrouw hebt...
van mij kunnen ze de pot op!
dit is de vraag
of wat heb je der tegen
dit is de vraag
of wat heb je der tegen
dit is de vraag
of wat heb je der tegen