Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 09:29:is toch niet slim om dat zo te zeggen? Als ik homo zou zijn, snap ik de vraag wel of je nooit eens zin in een vrouw hebt...
dan ben je mooi een debieltje..
als ik een homo zou vragen of hij nooit eens zin zou hebben in een vrouw zou ik als antwoord krijgen.. Nee, gatverdamme!
tenminste, zo zijn de homo's hier.. misschien zijn ze bij jou anders?
OT:
Mijn buurmeisjes zijn lesbisch, en ik vind het altijd super gezellig..
Gewoon hetzelfde als bij een hetero koppel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 januari 2008 om 14:16:omdat achter die egte piemel altijd een egre man schuilt waar ik 1 NIET OP VAL, en Die dildo's die zeuren niet, die praten niet voorduren over sex, die posten geen domme antwoorden op een topic etc.
Hahah, geweldige opemerking!
laatste aanpassing
Uitspraak van [SF] Trip_Ovan mij kunnen ze de pot op!op maandag 4 februari 2008 om 22:24:
wat ze dan ook regelmatig doen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 17:26:dit is de vraag
wat vind je van lesbische meiden
of wat heb je der tegen
of wat vind je der van geef je mening gewoon eerlijk!
Lesbische meiden zijn wel cool..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 17:26:wat vind je van lesbische meiden
Niks bijzonders en heb er niks tegen!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 17:26:dit is de vraag
wat vind je van lesbische meiden
of wat heb je der tegen
of wat vind je der van geef je mening gewoon eerlijk!
Vind het een beetje raar topic
Je vraagt toch ook niet
"Hey wat vinden jullie van hetero mannen"
Njah ...
Is natuurlijk niets mis mee, iedereen wil toch gwn blij en verliefd zijn ^^
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 17:26:dit is de vraag
wat vind je van lesbische meiden
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 17:26:of wat heb je der tegen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 17:26:of wat vind je der van geef je mening gewoon eerlijk!
Ik vind persoonlijk,dat iedereen zijn eigen keuze maakt!!
Je houd van mannen of van mannen&vrouwen,of alleen van vrouwen!!
En is niet iets om je ervoor te schamen.. hallloooo HET IS 2008!!
Je bent zo geboren.. klaar uit!!
(alleen de 1 komt wat later uit de kast dan de ander)
conclusie: NEE IK VIND HET JUIST GEWELDIG LES(BI)MEIDEN!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 maart 2008 om 01:17:wat vind je van lesbische meiden
ik vind het zelf helemaal geweldig, heb net een tijdje een relatie gehad van een jaar alles ging goed en beviel zeker.
en er is zeker niks mis mee jongens denken toch maar aan 1 ding









![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)














