Partyflock
 
Forumonderwerp · 896003
 
dit is de vraag
wat vind je van lesbische meiden
of wat heb je der tegen
of wat vind je der van geef je mening gewoon eerlijk!
 
no problemo:P
 
Uitspraak van KeepGoing op woensdag 30 januari 2008 om 20:47:
haha nja een datum denk ik


Mag ik ook nog mee bepalen.. O:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 10:17:
Mag ik ook nog mee bepalen..


nou zeg dan wat:P
 
Uitspraak van KeepGoing op donderdag 31 januari 2008 om 18:37:
nou zeg dan wat


Ik was niet meer de baas O:)
Ja maar dat mag niet meer!!
 
Jaah nooooouuuuuuu ik zeg niks meer! :X
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 09:29:
is toch niet slim om dat zo te zeggen? Als ik homo zou zijn, snap ik de vraag wel of je nooit eens zin in een vrouw hebt...


dan ben je mooi een debieltje..
als ik een homo zou vragen of hij nooit eens zin zou hebben in een vrouw zou ik als antwoord krijgen.. Nee, gatverdamme!
tenminste, zo zijn de homo's hier.. misschien zijn ze bij jou anders?
:X

OT:
Mijn buurmeisjes zijn lesbisch, en ik vind het altijd super gezellig..
Gewoon hetzelfde als bij een hetero koppel (Y)
 
Van June word ik wel lesbisch :9
Ik vind er niks aan....
 
Ieder voor zichzelf!! :) Ken ook een stelletje! Super leuke meiden!! (Y)

Fine by me dus! ;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 18:49:
Jaah nooooouuuuuuu ik zeg niks meer!


Je deed het wel
 
Uitspraak van KeepGoing op donderdag 31 januari 2008 om 19:22:
Je deed het wel


:X
Goedzo mondje dicht maar(Y)
 
Uitspraak van inactief op donderdag 31 januari 2008 om 19:09:
Van June word ik wel lesbisch


haha :bloos:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 januari 2008 om 14:16:
omdat achter die egte piemel altijd een egre man schuilt waar ik 1 NIET OP VAL, en Die dildo's die zeuren niet, die praten niet voorduren over sex, die posten geen domme antwoorden op een topic etc.


Hahah, geweldige opemerking! :lol:(y)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 januari 2008 om 14:14:
wat ik vind van lesbische meiden..
'tzelfde als wat ik vind van homo's,
en bisexuele en hetro's.
it's all the same en heb er totaal
niets tegen.
je bent wie je bent, right.


Uitspraak van [SF] Trip_O B) op maandag 4 februari 2008 om 22:24:
van mij kunnen ze de pot op!


wat ze dan ook regelmatig doen
Uitspraak van Don Mega op maandag 4 februari 2008 om 22:24:
van mij kunnen ze de pot op!

wat ze dan ook regelmatig doen


:LOL:


ach boeiend wat ze doen, ieder zn eige voorkeur (Y)
 
Uitspraak van KeepGoing op donderdag 31 januari 2008 om 19:28:
mondje dicht maar


Artiest DanM
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 17:26:
dit is de vraag
wat vind je van lesbische meiden
of wat heb je der tegen
of wat vind je der van geef je mening gewoon eerlijk!


Lesbische meiden zijn wel cool..:yes: heb hier nog wel een keer een plekkie en wat tijd voor een leuke showtje, paal valt te regelen..:yes:
 
lekkerrr tog..........om te zien om te nemen, noem maar op!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 januari 2008 om 14:16:
omdat achter die egte piemel altijd een egre man schuilt waar ik 1 NIET OP VAL, en Die dildo's die zeuren niet, die praten niet voorduren over sex, die posten geen domme antwoorden op een topic etc.


thats the spirit meid
ik heb er totaal nix tegen...
zou ook niet weten waarom ik er iets op tegen zou moeten hebben..
heb 2 vriendinnen die lesbisch zijn..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 17:26:
wat vind je van lesbische meiden


Niks bijzonders en heb er niks tegen!
ze mogen van mij alles doen zolang ze maar niets bij mij proberen!
Artiest {SHOWLIST artist 31102, 51056}
altijd leuk om naar tekijken
 
kheb dr weinig an!!
Uitspraak van (L) Inge (L) op woensdag 27 februari 2008 om 16:32:
ze mogen van mij alles doen zolang ze maar niets bij mij proberen!


dan heb je de juiste gwoon nog niet ontmoet!
sluit je niet bij voorbaat voor wat dan ook af
scheelt n hoop plezier!
 
zelf weten
 
Uitspraak van (L) Inge (L) op woensdag 27 februari 2008 om 16:32:
ze mogen van mij alles doen zolang ze maar niets bij mij proberen!


ik zou me wel vereerd voelen hoor, vooral als het een knappe is haha
 
Helemaal niks mis mee! :kwijl:
 
ag ja zijn toch ook mensen dus ja maar weer en meid minder waat je verliefd op kan worden:P
Het interesseert me helemaal niks....
Ik heb 'n vriendin die lesbisch is.. so what :9
Maakt toch niet uit of ge lesbisch bent of...
ge moet gaan voor waar gij u het beste bij voelt x
Heb er niets op tegen!
elk zijne smaak elk zijn ding ;)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 17:26:
wat vind je van lesbische meiden


:kwijl:
 
Heb er niks op tegen!!
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 17:26:
dit is de vraag
wat vind je van lesbische meiden
of wat heb je der tegen
of wat vind je der van geef je mening gewoon eerlijk!


Vind het een beetje raar topic
Je vraagt toch ook niet
"Hey wat vinden jullie van hetero mannen"
Njah ...
Is natuurlijk niets mis mee, iedereen wil toch gwn blij en verliefd zijn ^^
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 17:26:
dit is de vraag
wat vind je van lesbische meiden


:kwijl: :kwijl: :$:$


Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 17:26:
of wat heb je der tegen


:lol: HEB ER HELEMAAL NIKS OP TEGEN!! :lol:


Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 17:26:
of wat vind je der van geef je mening gewoon eerlijk!


Ik vind persoonlijk,dat iedereen zijn eigen keuze maakt!! :)

Je houd van mannen of van mannen&vrouwen,of alleen van vrouwen!! (Y) :yes:
En is niet iets om je ervoor te schamen.. hallloooo HET IS 2008!! ;)
Je bent zo geboren.. klaar uit!! :D
(alleen de 1 komt wat later uit de kast dan de ander) ;)

conclusie: NEE IK VIND HET JUIST GEWELDIG LES(BI)MEIDEN!! :kwijl: :banana:
 
HEERLIJK :kwijl:
 
ik heb er helemaal niks tegen

hoop dat ze gelukkig zijn zo!
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 maart 2008 om 01:17:
wat vind je van lesbische meiden


ik vind het zelf helemaal geweldig, heb net een tijdje een relatie gehad van een jaar alles ging goed en beviel zeker.

en er is zeker niks mis mee jongens denken toch maar aan 1 ding :S

(K)
 
Nja.. niet zo moeilijke vraag als je het zelf bent.
Tenzij als je jezelf haat op het gebied van je seksualiteit, maar dat is bij mij niet het geval. =)