is toch niet slim om dat zo te zeggen? Als ik homo zou zijn, snap ik de vraag wel of je nooit eens zin in een vrouw hebt...
dan ben je mooi een debieltje..
als ik een homo zou vragen of hij nooit eens zin zou hebben in een vrouw zou ik als antwoord krijgen.. Nee, gatverdamme!
tenminste, zo zijn de homo's hier.. misschien zijn ze bij jou anders?
OT:
Mijn buurmeisjes zijn lesbisch, en ik vind het altijd super gezellig..
Gewoon hetzelfde als bij een hetero koppel
omdat achter die egte piemel altijd een egre man schuilt waar ik 1 NIET OP VAL, en Die dildo's die zeuren niet, die praten niet voorduren over sex, die posten geen domme antwoorden op een topic etc.
Hahah, geweldige opemerking!
laatste aanpassing
van mij kunnen ze de pot op!
wat ze dan ook regelmatig doen
dit is de vraag
wat vind je van lesbische meiden
of wat heb je der tegen
of wat vind je der van geef je mening gewoon eerlijk!
Lesbische meiden zijn wel cool..
dit is de vraag
wat vind je van lesbische meiden
of wat heb je der tegen
of wat vind je der van geef je mening gewoon eerlijk!
Vind het een beetje raar topic
Je vraagt toch ook niet
"Hey wat vinden jullie van hetero mannen"
Njah ...
Is natuurlijk niets mis mee, iedereen wil toch gwn blij en verliefd zijn ^^
dit is de vraag
wat vind je van lesbische meiden
of wat heb je der tegen
of wat vind je der van geef je mening gewoon eerlijk!
Ik vind persoonlijk,dat iedereen zijn eigen keuze maakt!!
Je houd van mannen of van mannen&vrouwen,of alleen van vrouwen!!
En is niet iets om je ervoor te schamen.. hallloooo HET IS 2008!!
Je bent zo geboren.. klaar uit!!
(alleen de 1 komt wat later uit de kast dan de ander)
conclusie: NEE IK VIND HET JUIST GEWELDIG LES(BI)MEIDEN!!










![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)














