Al vind ik het een beetje vreemd dat 9 van de 10 'biseksuelen' een man/vriend hebben en nog nooit een vrouw/vriendin hebben gehad
Maargoed, er zitten vast ook een hoop nepperds tussen.
Heb er absoluut niets op tegen. Maar er is altijd 1 ding geweest dat ik niet snap. Heel veel lesbische meiden (ik zeg heel veel NIET allemaal dus) hebben dan een relatie of zijn verliefd op een meid die er net uit ziet als een vent, zich gedraagd als een vent en een kapsel heeft van een vent. WAAAROM ben je dan in hemelsnaam Lesbisch?? Ik snap het niet?
De beste uitvinding ooit (als het 2 lekkertjes zijn of course)
Soms denk ik wel eens .... Als ik vrouw zou zijn (en zo zou denken zoals ik nu doe) dan was ik het ook Tenzij ik als vrouw van piemels zou houden dan heb je toch een probleem. Of ja misschien niet want dan denk ik waarschijnlijk niet zoals ik nu denk. Uhm ja!
Kortom heerlijk
De beste uitvinding ooit (als het 2 lekkertjes zijn of course)
Soms denk ik wel eens .... Als ik vrouw zou zijn (en zo zou denken zoals ik nu doe) dan was ik het ookTenzij ik als vrouw van piemels zou houden dan heb je toch een probleem. Of ja misschien niet want dan denk ik waarschijnlijk niet zoals ik nu denk. Uhm ja!
Kortom heerlijk
omdat achter die egte piemel altijd een egre man schuilt waar ik 1 NIET OP VAL, en Die dildo's die zeuren niet, die praten niet voorduren over sex, die posten geen domme antwoorden op een topic etc.
en heb ook repsect voor mannenn!!
omdat achter die egte piemel altijd een egre man schuilt waar ik 1 NIET OP VAL, en Die dildo's die zeuren niet, die praten niet voorduren over sex, die posten geen domme antwoorden op een topic etc.
Op de een of andere manier proef ik hier toch wat tegenstrijdigheid...
Heb je nooit eens zin in een lul?