Partyflock

Forumonderwerp · 889899
Waarschuw beheerder
ROTTERDAM - ’Sorry’, zegt de onzichtbare man vanuit de grijze box in de rechtszaal. Af en toe hapert zijn stem en klinkt een snik. Hij heeft spijt, maar bijna niemand in de zaal herkent hem. Want behalve de rechtbank, de officier van justitie en de advocaat kan niemand hem zien.
Het enige dat over de politieman bekend is, is dat het een 30-jarige hoofdagent uit Dordrecht is, die wordt verdacht van het doodrijden van de 25-jarige fietser Niels van Dasler.

In de vroege ochtend van 14 november 2005 probeerde Van Dasler te ontkomen aan de politie. Hij was betrapt bij een inbraak in een school. Bij de achtervolging werd de Dordtenaar geschept door een achteruitrijdend politiebusje, dat hem had proberen in te halen. Hij vloog door de lucht en kwam op de stoeprand terecht, op slag dood.

Het ongeluk leidde tot onrust in Dordrecht. In de weken erna werd in drie politiebureaus in de stad brand gesticht. De agent wordt nog altijd bedreigd. Reden voor de Dordtse rechtbank om gisteren uit te wijken naar een extra beveiligde zaal. De ochtend dat Niels omkwam, had hij stoffen in zijn bloed die duidden op gebruik van xtc en cocaïne. Stoffen die hem overmoedig maakten, waardoor hij waarschijnlijk dacht dat hij makkelijk achter het politiebusje langs kon rijden om weg te vluchten. Maar het achteruitrijdende busje ging sneller dan Niels inschatte. „Het is zo verschrikkelijk triest“, hapert de onzichtbare politieman, die twee weken voor de fatale botsing vanwege zijn smetteloze staat van dienst was bevorderd tot hoofdagent. Hij doet lang over zijn zinnen, huilt even. „Ik ben bij de politie gegaan om mensenlevens te redden. Niet om ze te beëindigen.“ De officier van justitie vindt dat de agent had moeten weten dat een verdachte op de vlucht onverwachte kanten op kan schieten. Maar volgens zijn advocaat kon de agent onmogelijk vermoeden dat Niels plots de weg op zou schieten. Omdat de agent niet te snel reed, zou hem geen blaam treffen voor het ongeval.

Justitie eist een werkstraf van 120 uur en een rijverbod van twaalf maanden, waarvan de helft voorwaardelijk. De advocaat vindt dat de agent moet worden vrijgesproken. De rechtbank doet volgende week vrijdag uitspraak. GPD

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Wat een onzin ja, een inbreker volgespoten met drugs die als een halve zool de weg oversteekt moet beschermd worden :z
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Tomba !! op woensdag 26 juli 2006 om 12:48:
De officier van justitie vindt dat de agent had moeten weten dat een verdachte op de vlucht onverwachte kanten op kan schieten.

wat een belachelijke redenering :S
wat is de volgende stap? :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Tomba !! op woensdag 26 juli 2006 om 12:58:
Ode voor die hoofdagent !! Weer een tiefus inbreker minde

Een inbreker is lang niet zo erg als een pedofiel.
Houd je rare praatjes eens ff lekker voor je, want 25 is veeeel te jong om te sterven...:/

Wat ben jij een stumperd!! Alsof je zelf nooit wat gestolen hebt ;)

Ohjah, t feit dat je in een supermarkt werkt met je 24 zegt al genoeg!!

Àjuus!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op zich is het wel extreem om iemand dood te rijden, maar dit is toch geen dood door schuld of met voorbedachte rade?? Trouwens, stoned inbreken lijkt me ook geen al te goeie combi :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:02:
Wat ben jij een stumperd!! Alsof je zelf nooit wat gestolen hebt

inbreken gaat net iets verder vind ik... :)

had ie maar n vak moeten leren (Y)

Waarschuw beheerder

een smurf is lang niet zo groot als een dwerg :vaag:

Houd je rare praatjes eens ff lekker voor je, want 25 is veeeel te jong om te sterven...:/

risico van het vak

Wat ben jij een stumperd!! Alsof je zelf nooit wat gestolen hebt ;)

hij was lid van een criminele bende

Ohjah, t feit dat je in een supermarkt werkt met je 24 zegt al genoeg!!

opmerking van niets

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:03:
had ie maar n vak moeten leren

Inbreken is een beroep op zich ;) want dat doe jij ze niet na ;)

En misschien hadtie wel een vak geleerd, steelde hij voor de lol, weet jij veel...domme mensen toch, hebben altijd vooroordelen...:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:04:
opmerking van niets

Nee dit slaat ergens op:

haha net goed voor die inbreker
Had hij maar geen inbreker moeten worden

:/
Waarschuw beheerder
donateur

Wat ben jij een stumperd!! Alsof je zelf nooit wat gestolen heb

Doe lekker normaal! Heel Nederland stond op z'n achterste poten toen de doodrijdster van die handtasdief vervolgt zou worden, en nu is 25 opeens te jong om te sterven???

en wat nou als er geen "Niels van Dasler" maar "Ahmet Yuldic" ofzo was doodgereden??? wat dan???
crimineel = crimineel!
De agent deed het niet met opzet, maar ik kan niet zeggen dat ik het erg vind dat er een crimineel minder is.

Waarschuw beheerder
donateur
Houd je rare praatjes eens ff lekker voor je, want 25 is veeeel te jong om te sterven...

Wat ben jij een stumperd!! Alsof je zelf nooit wat gestolen hebt

Iemand van het leven beroven is nooit goed. Ook een inbreker verdient dit niet. Die verdient het gewoon om te worden berecht voor zijn/haar daden.

Echter, heeft de agent hem niet opzettelijk van zijn leven beroofd en vind ik deze gang van zaken weer veel te ver gaan.

Als jij het met deze gang van zaken eens bent mag je nog wel eens achter je oren krabben. De regelgeving is al zo raar in Nederland dat als een inbreker bij jou over een losse spijker, stijle trap of over iets anders struikelt; jij al kan worden aangeklaagd. Terwijl jij word beroofd.

Je mag de inbreker verder niets doen anders ben je schuldig, dus in principe moet je hem je dure tv of portomonnee gewoon overhandigen.

Ik vind het sneu dat zo'n inbreker niet kon worden berecht in plaats van zo de dood vinden en ik hoop voor de agent dat hij een eerlijk proces krijgt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:05:
want dat doe jij ze niet na

:no: ik heb geen recht op de eigendommen van andere mensen (Y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:05:
domme mensen toch, hebben altijd vooroordelen...

oké...mensen, graag geen vooroordelen meer over inbrekers...het is nl. geen misdrijf??!!! :vaag:

wie is er hier nou dussss niet zóóó slim??? :aai: geeft niet hoor stumperT!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 13:07:
crimineel = crimineel!

indd maken geen onderscheid!!!

Waarschuw beheerder
Het excuus kwam na een emotioneel betoog van de moeder van het slachtoffer.
Logisch dat een moeder en andere nabestaanden het vreselijk vinden dat je kind dit uithaalt,maar het blijft je kind.
En de politieman blijft een mens die toch een moeder van haar zoon heeft beroofd.

Ik vind dat de agent geen schuld treft,maar dat hij hieronder lijd is normaal.

Waarschuw beheerder
Jammer dat het een nl is had liever wat anders gezien!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 13:07:
Heel Nederland stond op z'n achterste poten toen de doodrijdster van die handtasdief vervolgt zou worden, en nu is 25 opeens te jong om te sterven???

Die vrouw ging achter haar eigen tas aan, dat was geen agent ;)
En neej, k vind t ook niet goed dat die marokkaan dood is gereden, mah k had denk k wel t zelfde gedaan als t mijn tas was. K ben heel zuinig op mijn spullen!!

Een agent hoort, zoals hij zelf beaamd, levens te redden, niet te nemen. Wordt er bij een onschuldige inbraak een leven genomen??? Volgens mij, als t aan jullie ligt, mag je het stelen van een appel al met de dood bekopen :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:11:
stumperT

Jah ook ik vind de NLse taal soms moeilijk hoor :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:13:
Die vrouw ging achter haar eigen tas aan, dat was geen agent ;)
En neej, k vind t ook niet goed dat die marokkaan dood is gereden, mah k had denk k wel t zelfde gedaan als t mijn tas was. K ben heel zuinig op mijn spullen!!

Een agent hoort, zoals hij zelf beaamd, levens te redden, niet te nemen. Wordt er bij een onschuldige inbraak een leven genomen??? Volgens mij, als t aan jullie ligt, mag je het stelen van een appel al met de dood bekopen :S

Ach je hebt helemaal gelijk, ik heb over het stukje met "de agent gaf toe de inbreker met opzet te hebben doodgereden. Direct na de melding heeft hij een extra grote stoot-beugel op zijn auto gemonteerd, om zeker te zijn dat de inbreker goed geraakt zou worden."

Doe lekker normaal.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:14:
stumperT

jij verdient helemaal geen D :looser:

Waarschuw beheerder
Een agent hoort, zoals hij zelf beaamd, levens te redden, niet te nemen. Wordt er bij een onschuldige inbraak een leven genomen??? Volgens mij, als t aan jullie ligt, mag je het stelen van een appel al met de dood bekopen

als je misschien wat van de zaak afwist had je wat meer kans om je punt door te drukken. Die agent reed met 30 km/u achteruit, niet te hard lijkt me. Dat die inbrekende crackhead nog effe denkt te kunnen oversteken maar het niet redt is volledig zijn eigen fout.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:15:
jij verdient helemaal geen D

Jah en jij had nooit mogen slagen voor je Nederlands ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:17:
als je misschien wat van de zaak afwist had je wat meer kans om je punt door te drukken. Die agent reed met 30 km/u achteruit, niet te hard lijkt me. Dat die inbrekende crackhead nog effe denkt te kunnen oversteken maar het niet redt is volledig zijn eigen fout.

Tuurlijk :) en iedereen die rechts geen voorrang verleend en dat met de dood moet bekopen ook. Al is t een fietser :)

:gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je bent wel de persoon van de goede vergelijkingen zeg (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:22:
en jij had nooit mogen slagen voor je Nederlands

heb je verders nix te melden ofzo.... :'(
Waarschuw beheerder
die jongen rijdt de weg over terwijl het busje eraan kwam stormen.. ook nie echt een handige aktie dan lijkt me... peer em dan de andere kant op
Waarschuw beheerder
donateur
Als je oversteekt dan moet je altijd goed uitkijken. Je kan zo maar onder een auto komen. Iemand die niet oplet is zelf schuldig. Het is beter om een twe ekeer te kijken dan een keer te weinig.

Waarschuw beheerder
donateur
Jullie praten mij gewoon veel te makkelijk over een mensenleven. Bewijst alleen mah weer hoe makkelijk mensen denken. Zeker zelf nog nooit een sterfgeval meegemaakt?? Of je hebt gewoon geen vrienden, dat kan natuurlijk ook!
Nou k weet zeker dat Niels die wel had en dat ze hem missen. Veel van hen zitten hier op pf en kijk hoe hersenloos en minachtend jullie hier praten.
En dat ik dan een loser ben, omdat k wel me bek opentrek....het zij zo!!:)
Waarschuw beheerder
donateur
mah k had denk k wel t zelfde gedaan als t mijn tas was. K ben heel zuinig op mijn spullen!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:14:
Jah ook ik vind de NLse taal soms moeilijk hoor

:aai:

Een agent hoort, zoals hij zelf beaamd, levens te redden, niet te nemen. Wordt er bij een onschuldige inbraak een leven genomen??? Volgens mij, als t aan jullie ligt, mag je het stelen van een appel al met de dood bekopen

Net alsof hij 't expres deed :vaag:
Stel nou dat die gast een spoorweg over gerend was en die bomen waren dicht en hij wordt geschept door een intercity.. Is die machinist dan ook fout? :vaag:

Wat een :looser: ben jij zeg!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:32:
Nou k weet zeker dat Niels die wel had en dat ze hem missen

Ik denk ook dat die marokaan veel vrienden had, die dood gereden is voor die tas (Y)
En jij had 't zelfde gedaan als die vrouw???!!!

kijk hoe hersenloos en minachtend JIJ hier over praat.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja shit happens
zijn wel meer mense perongeluk overreden

dus vind t onzin dat die polietie straf krijgt daarvoor hij deed t echt niet met opzet

Waarschuw beheerder
donateur
https://partyflock.nl/user/42900

jij had niet hoeven dood te gaan omdat een politie agent een slechte ochtend had en zich even moest bewijzen aan zijn collega

:flower: Rest In Peace :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op woensdag 26 juli 2006 om 13:34:
Wat een :looser: ben jij zeg!!

Weet ik, is me al eerder vertelt in dit topic, kom eens met wat nieuws :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op woensdag 26 juli 2006 om 13:34:
Stel nou dat die gast een spoorweg over gerend was en die bomen waren dicht en hij wordt geschept door een intercity

Jah...en gelukkig stonden er voor Niels ook spoorbomen, kreeg hij tenminste een teken dat het niet veilig was om over te steken. Toch jammer dat de bijbehorende lichten e.d. niet werkten. Dan had hij ze misschien opgemerkt ;)

Waarschuw beheerder
Het is en blijft een ongeluk, waar de politieagent in mijn ogen niets aan kon doen. Sterker nog: hij deed zijn werk.

Als meneer de inbreker zich gewoon had overgegeven of gewoon thuis was gebleven ipv andermans spullen proberen te jatten, dan was er NIETS aan de hand geweest.

Ik heb medelijden met de agent... Die moet de rest van zijn leven slijten met de gedachte dat hij iemand dood heeft gereden. Per ongeluk of expres, dat doet er dan echt niet toe. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 13:39:
omdat een politie agent een slechte ochtend had en zich even moest bewijzen aan zijn collega

Als jij met een busje achteruit rijd en er springt iemand plots voor dat bussie, dan kan jij ook niet op tijd remmen!

Maar goed.. Dit is een discussie waar iedereen zijn mening over heeft en komt toch niemand uit.
Waarschuw beheerder
donateur
Justitie eist een werkstraf van 120 uur en een rijverbod van twaalf maanden, waarvan de helft voorwaardelijk.

wtf, best ernstig dat wij een justitie als deze hebben :s

Waarschuw beheerder
Pffff erg triest dat het zo gelopen is, erg voor de familie van dat jong, maar ook zeker voor de agent...kan nooit zijn bedoeling zijn geweest.:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:42:
Jah...en gelukkig stonden er voor Niels ook spoorbomen, kreeg hij tenminste een teken dat het niet veilig was om over te steken

Hij ziet dat bussie toch?!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:42:
Toch jammer dat de bijbehorende lichten e.d. niet werkten. Dan had hij ze misschien opgemerkt

:vaag: Dus doordat de lichten eventueel niet zouden werken, had hij 't niet opgemerkt? :S

Was 'ie blind ofzo?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:43:
Het is en blijft een ongeluk, waar de politieagent in mijn ogen niets aan kon doen. Sterker nog: hij deed zijn werk.

Als meneer de inbreker zich gewoon had overgegeven of gewoon thuis was gebleven ipv andermans spullen proberen te jatten, dan was er NIETS aan de hand geweest.

Ik heb medelijden met de agent... Die moet de rest van zijn leven slijten met de gedachte dat hij iemand dood heeft gereden. Per ongeluk of expres, dat doet er dan echt niet toe.

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt er bij een onschuldige inbraak een leven genomen???

inbraak onschuldig?

waar kom jij vandaan zeg? :frusty:
Waarschuw beheerder
volgens mij werdtie alleen maar verdacht van diefstal...

en dan nog..

zolang er in nederland nog geen doodstraf is vor moordenaars en pedofielen is t niet "lekker voor je" dat je sterft vor inbraak..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op woensdag 26 juli 2006 om 13:43:
Als jij met een busje achteruit rijd en er springt iemand plots voor dat bussie, dan kan jij ook niet op tijd remmen!

Daarom als je achteruit rijdt moet je altijd kijken, tenminste, dat heb ik geleerd met het rijbewijs halen o:)

Die politie auto stond op een inrit, ze zagen hem rijden en reden voluit achteruit omdat ze hem wilden aanhouden en reden hem zo hard aan dat ie overleed

praat het maar goed wat je wilt maar ik ben een moderne nederlander die doodstraf en eigen rechter door politie al helemaal afkeurd

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op woensdag 26 juli 2006 om 13:45:
Was 'ie blind ofzo?

:gaap:

Jongen, volgens mij was jij er zelf bij, je schijnt zo goed te weten wat hij beter, of beter niet had kunnen doen.

Nooit iets gehoord of anders begrepen hoe mensen reageren in een paniekreactie??
Agenten zijn er op getraind rekening te houden met de onverwachte bewegingen of doelen die deze mensen hebben.
denk je nou echt dat hij erop had gerekend dat hij een agent tegen zou komen en dat die naar achter zou rijden als hij erachter door ging?? Ik denk t ook niet nee!! want das net als beredenpolitie, die mogen je niet raken!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d-russo op woensdag 26 juli 2006 om 13:45:
waar kom jij vandaan zeg?

Als inbraak nou ookal een zwaar vergrijp is waar de doodstraf op moet staan, dan schaam ik me vanaf nu zeker dat ik ook uit NL kom :/
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat die agent van plan was om een inbreker (geen onschuldig persoon dus) aan te rijden.

Die jongen was onder invloed van drugs. Dan doe je gekke dingen.

De politie gaat echt niet iemand express aanrijden. Je weet toch wat dan de consequenties zijn.

Waarschuw beheerder
De afloop is verschrikkelijk, maar ik vind dat die agent niets te verwijten valt!!!

En onverwachte bewegingen??? :/ dat betekent dat je als agent geen actie moet ondernemen, omdat iemand alle kanten uit kan schieten??? Wat eeb gelul!! Het heet niet voor niks een ONVERWACHTE beweging!!

Nogmaals, de afloop had ik die inbreker ook niet gegunt, maar die agent valt niets te verwijten! Dit zijn gewoon de risico's als je dit soort fracties uithaalt!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 13:52:
Die jongen was onder invloed van drugs. Dan doe je gekke dingen.

ja, zoals fietsen op de weg en dan aangereden worden door een achteruit rijdende politie auto vanuit een uitrit :frusty:
Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 13:52:
De politie gaat echt niet iemand express aanrijden. Je weet toch wat dan de consequenties zijn.

politiemensen zijn ook mensen die ook eens een kutbui hebben en die gast die ze verdenken hardhandig te grazen willen nemen....alleen nu overleed ie door zijn "stoere" actie

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:54:
Het heet niet voor niks een ONVERWACHTE beweging!!

achteruitrijden is een actie waarbij je altijd op ander verkeer moet letten...geldt ook voor plesie

Dit zijn gewoon de risico's als je dit soort fracties uithaalt!

:frusty: hij was verdacht
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
maar die agent valt niets te verwijten!

Ik denk dat die agent genoeg gestraft wordt door de traumatische afloop. Mah dat geeft mensen nog niet t recht om te zeggen dat het goed is dat er weer een inbreker dood is!!:)
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja lullig voor die kerel maar moet je maar met je vuile poten van iemand anders zn spullen afblijven en een echte baan gaan zoeken :bye:

God straft meteen (Y)

Waarschuw beheerder
Grappig dat iedereen precies denkt te weten wat die agent dacht enzo...je was er toch niet bij?
Waarschuw beheerder
Nou k weet zeker dat Niels die wel had en dat ze hem missen. Veel van hen zitten hier op pf en kijk hoe hersenloos en minachtend jullie hier praten.
En dat ik dan een loser ben, omdat k wel me bek opentrek....het zij zo!!

Dat zal allemaal wel, maar op het moment dat ik stoned zou zijn en zou zijn gaan inbreken, ben ik een :looser: Je kan de politie niet verwijten dat hij er achterlangs schoot! En tuurlijk, voor de nabestaanden is het rot, maar je moet wel realistisch blijven, hij was ook fout!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 26 juli 2006 om 13:58:
Tsja lullig voor die kerel maar moet je maar met je vuile poten van iemand anders zn spullen afblijven en een echte baan gaan zoeken

God straft meteen

Dood aan de kruimeldieven...

Ach een jongen die in een school inbreekt vind ik niet zo'n crimineel hoor, is toch ook niet zo'n ramp?

Ik vind die wannabee's die auto's losbreken en bij mensen thuis de boel leegjatten veel erger...wees dan een flinke vent en pak een bedrijf, die zijn verzekerd en daar valt veel meer te halen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:58:
Ik denk dat die agent genoeg gestraft wordt door de traumatische afloop. Mah dat geeft mensen nog niet t recht om te zeggen dat het goed is dat er weer een inbreker dood is!!

daar ben ik het ook wel mee eens!

Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 13:56:
j was verdacht

hij was betrapt!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat die agent genoeg gestraft wordt door de traumatische afloop

ik kan ook toneelspelen O:) zeker ook om onder straf en ontslag uit te komen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:59:
je was er toch niet bij?

ben goed geinformeerd door ilona over wat er was gebeurd...gebeurde namelijk tegenover haar huis

Waarschuw beheerder
Snap nog steeds niet hoe je het kan opnemen voor een vluchtende inbreker die onder de drugs zit :/
Waarschuw beheerder
donateur
Hij was betrapt bij een inbraak in een school.

Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 13:56:
hij was verdacht

Het was een heterdaadje, geen gevolg van wekenlang speurwerk...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:05:
Snap nog steeds niet hoe je het kan opnemen voor een vluchtende inbreker die onder de drugs zit

verdachte en dan heeft een politie agent niet het recht je aan te rijden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:02:
Dood aan de kruimeldieven...

Ach een jongen die in een school inbreekt vind ik niet zo'n crimineel hoor, is toch ook niet zo'n ramp?

Ik vind die wannabee's die auto's losbreken en bij mensen thuis de boel leegjatten veel erger...wees dan een flinke vent en pak een bedrijf, die zijn verzekerd en daar valt veel meer te halen...

Ik wil niet lullig zijn hoor maar dan kan je wel over zoveel dingen zeggen dat het geen ramp is.. dan kan iedereen zn gang wel gaan :vaag: denk ff na ofzo :/

Tuurlijk is het erg dat hij is overleden maar kom op zeg blijf lekker met je poten van iemand anders zn eigendommen af en zoek een echte baan waar je van kan rond komen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:07:

Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:06:
Het was een heterdaadje, geen gevolg van wekenlang speurwerk...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:06:
Het was een heterdaadje

hij was verdacht want op heterdaad had ie wat bij zich moeten hebben he

jammer dat ilona nu op vakantie is anders had ze de details nogmaals kunnen vertellen

Waarschuw beheerder
donateur
Sinds wanneer wordt je inbreker :/

Waarschuw beheerder

klopt ja, die agent reed frontaal op hem in met 120 km/u waar 50 was toegestaan
Waarschuw beheerder
kom op zeg, die jongen was geen lieverdje blijkbaar. met een strafblad en alles.

natuurlijk, dat hij dood is is erg. maar je kan er niemand de schuld van geven. het was een ongeluk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:08:
Sinds wanneer wordt je inbreker

oktober '03
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:08:
hij was verdacht want op heterdaad had ie wat bij zich moeten hebben he

Nee, op heterdaad betrapt zijn heeft nix te maken met "iets bij je hebben", want dat kan hij makkelijk tijdens de vluchtpoging hebben weggegooid...

Hij was op heterdaad betrapt, en de politie achtervolgde hem.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:09:

Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 13:15:
"de agent gaf toe de inbreker met opzet te hebben doodgereden. Direct na de melding heeft hij een extra grote stoot-beugel op zijn auto gemonteerd, om zeker te zijn dat de inbreker goed geraakt zou worden."

Waarschuw beheerder
die gast doet iets wat niet mag. Doen we allemaal wel eens, maar hij wordt gepakt :D. Stom. Moet je niet gaan inbreken onder invloed, is gewoon dom. Die agent had echt niet de intentie om die gast dood te rijden, wat denk je? Hij is net hoofdagent en doet gewoon zijn werk: mensen pakken die de wet overtreden. En natuurlijk as always: the good guy suffers for the bad guy. Welcome in Holland :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 26 juli 2006 om 14:08:
Ik wil niet lullig zijn hoor maar dan kan je wel over zoveel dingen zeggen dat het geen ramp is.. dan kan iedereen zn gang wel gaan denk ff na ofzo

Tuurlijk is het erg dat hij is overleden maar kom op zeg blijf lekker met je poten van iemand anders zn eigendommen af en zoek een echte baan waar je van kan rond komen..

Ik denk ook na..ik maar alleen een vergelijking..tsss

En dat laatste ben ik het zeker mee eens, je hoort me ook niet iets anders zeggen toch? :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur

mijn auto kan dat niet in zijn achteruit :bloos:
Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 14:09:
natuurlijk, dat hij dood is is erg. maar je kan er niemand de schuld van geven. het was een ongeluk.

roekeloos rijgedrag is een eerste, opzettelijk is een 2de o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:10:
Hij was op heterdaad betrapt, en de politie achtervolgde hem

owja, stond die auto dan niet op een inrit dan?????

Waarschuw beheerder

misschien volg ik het niet helemaal, maar waar staat dat? in dat bericht staat dat de agent NIET te hard reed!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op woensdag 26 juli 2006 om 14:10:
the good guy suffers for the bad guy. Welcome in Holland

wacht maar tot een vriend van jou verdacht wordt en wordt doodgereden...eens zien hoe jij dan reageert

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:13:
in dat bericht staat dat de agent NIET te hard reed!

met 30 kan je al iemand doodrijden en een smak met je schedel tegen asfalt doet je ook niet veel goeds
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:12:
roekeloos rijgedrag is een eerste, opzettelijk is een 2de

Dode hoek? (vage woordenkeus gezien het onderwerp, maar ik bedoel het niet sarcastisch)
owja, stond die auto dan niet op een inrit dan?????

Agent was aan het keren?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:13:
met 30 kan je al iemand doodrijden en een smak met je schedel tegen asfalt doet je ook niet veel goeds

Hoe wil jij deze uitspraak combineren met deze:
roekeloos rijgedrag is een eerste

wacht maar tot een vriend van jou verdacht wordt en wordt doodgereden...eens zien hoe jij dan reageert

Betrapt

Waarschuw beheerder

dat is waar, maar wat had jij dan graag gezien nu? dat die agent een straf krijgt??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:15:
Hoe wil jij deze uitspraak combineren met deze:

achteruit rijden en iemand aanrijden
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:15:
Betrapt

betrapt met wat?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:16:
dat die agent een straf krijgt??

Zou nergens op slaan. Nergens.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:16:
maar wat had jij dan graag gezien nu? dat die agent een straf krijgt??

ja, want als hij geen straf krijgt , gaat de volgende juut ook vrij uit en dat kan die agent ook dan doen bij iemand om wie jij geeft
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:16:
betrapt met wat?

Je doet het er gewoon om... *zucht*

n de vroege ochtend van 14 november 2005 probeerde Van Dasler te ontkomen aan de politie. Hij was betrapt bij een inbraak in een school. Bij de achtervolging werd de Dordtenaar geschept door een achteruitrijdend politiebusje, dat hem had proberen in te halen. Hij vloog door de lucht en kwam op de stoeprand terecht, op slag dood.

Betrapt, niet verdacht.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:16:
Zou nergens op slaan. Nergens.

doodslag

als jij iemand doodrijd in het verkeer kom jij er ook niet zo fijntjes vanaf
Waarschuw beheerder
beter gingen ze hem schieten!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:17:
ja, want als hij geen straf krijgt , gaat de volgende juut ook vrij uit en dat kan die agent ook dan doen bij iemand om wie jij geeft

Dude, wtf!?
Als JIJ over straat rijdt, en JIJ schept iemand zonder dat JIJ daar iets aan kon doen, verwacht JIJ dus dat JIJ een straf krijgt, want als JIJ geen straf krijgt, krijgt de volgende die het per ongeluk doet ook niet?!

WHAT.. THE.. FUCK..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:17:
Je doet het er gewoon om... *zucht*

komt omdat mij het ook was uitgelegd door ilona die toen helemaal avn slag was omdat een vriend van haar voor haar deur was doodgereden
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:17:
Betrapt, niet verdacht.

hij was niet betrapt maar leuk bericht (Y)
ik ga zo even dat topic opzoeken van maaaaaaaanden terug hoe toen de berichtgeving was
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:18:
doodslag

Kan niet. Nooit, never, echt niet.
Dan zou dus iedereen die de auto in de achteruit zet, terwijl er iemand achter staat/loopt/hangt/kruipt al poging tot doodslag moeten krijgen, dream on.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:17:

wat een gelul....je doet net alsof die agent dit expres heeft gedaan..... dit kerel is al genoeg getekend voor zijn leven..... nogmaals, ik had dit liever niet zien gebeuren, maar een straf voor die agent vind ik belachelijk!

als het aan mij ligt mogen agenten meer bevoegdheden hebben. Als iemand op de vlucht slaat, mag je diegene best wel in zijn poot schieten! In zijn poot dan he, niet hoger.....je hebt maar gewoon te luisteren naar de politie!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:19:
hij was niet betrapt maar leuk bericht (Y)
ik ga zo even dat topic opzoeken van maaaaaaaanden terug hoe toen de berichtgeving was

sure dude, doe je best... *zucht*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:19:
Dude, wtf!?
Als JIJ over straat rijdt, en JIJ schept iemand zonder dat JIJ daar iets aan kon doen, verwacht JIJ dus dat JIJ een straf krijgt, want als JIJ geen straf krijgt, krijgt de volgende die het per ongeluk doet ook niet?!

WHAT.. THE.. FUCK..

wacht, ik maak het wat makkelijker voor je!
Jij rijdt lekker op de snelweg. Plots springt iemand vlak voor je op de weg, en die persoon zit onder de coke en zooi. Jij rijdt hem dood.

Jij verdient straf, omdat anders in de toekomst niemand meer gestraft wordt voor een soortgelijk "vergrijp"

Dit is toch wat je zegt?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:20:
Dan zou dus iedereen die de auto in de achteruit zet, terwijl er iemand achter staat/loopt/hangt/kruipt al poging tot doodslag moeten krijgen, dream on.

echt wel

als je achteruit rijdt moet je uit je doppen kijken, doe je dat niet ben je in overtreding en met dood tot gevolg heb je dood door schuld (sorry net verkeerd geformuleerd) aan je broek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:19:

of het iets zal uitmaken...O:) ....:no:
Waarschuw beheerder
wacht maar tot een vriend van jou verdacht

ik ga niet om met inbrekers :flower:

het is erg voor je dat je vriend dood is, en ik snap best dat je een schuldige zoekt. maar het is niet eerlijk om het op de politie af te schuiven.

als die jongen niet was gaan inbreken was hij ook niet dood gereden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:22:
Jij rijdt lekker op de snelweg.

Daar mogen geen andere verkeersdeelnemers zijn dan gemotoriseerd (Y)

dan had je er niks aan kunnen doen vanwege de hoge snelheid en achterligeers dat je niet meer kan remmen

zoon van een vriend van me is dat overkomen die een jochie van 8 doodreed op de snelweg....loopt nu nog steeds bij de zieledokter
Jij verdient straf, omdat anders in de toekomst niemand meer gestraft wordt voor een soortgelijk "vergrijp"

Dat heet een precedent...de agent moet een straf hebben...van mij hoeft ie niet de dienst uit maar of celstraf maar wel gestraft worden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:23:
als je achteruit rijdt moet je uit je doppen kijken, doe je dat niet ben je in overtreding en met dood tot gevolg heb je dood door schuld (sorry net verkeerd geformuleerd) aan je broek

Dood door schuld is al iets anders dan doodslag... goed dat je je verbeterd, maar nog kan het niet.
Als de persoon in de dode hoek liep/reed, dan is hij onzichtbaar voor de chauffeur.
Komt daarbij dat de persoon op heterdaad betrapt was bij een crimineel feit, de persoon wenste niet aangehouden te worden en besloot te vluchten.

Het is bekend dat oppeppende drugs je een gevoel van onoverwinnelijkheid kunnen geven, en de persoon dacht nog achter de auto langs te kunnen.
verkeerd ingeschat, persoon is dood.

En jij vindt dus serieus dat de agent hiervoor gestraft moet worden?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:27:
Dat heet een precedent...

Ik ken de termen, ik wist niet of jij ze kende (gezien je "doodslag" uitspraak), dus ik gooide het maar ff neer in "normaal" NL ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:27:
En jij vindt dus serieus dat de agent hiervoor gestraft moet worden?

ja, want die agent nam de beslissing om achteruit te rijden

als jij of ik het was had jij of ik trouwens allang in de cel gezeten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:23:

ik denk dat ze voortaan maar 4 agenten per auto moeten inzetten. 1 om te rijden en 3 om buiten de auto te kijken of alles wel goed gaat, sowieso moeten de auto's begrenst worden op 20 km/u want stel je voor dat er dadelijk ineens een vluchtende inbreker door het gebruik van drugs denkt dat hij het oversteken nog wel haalt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:28:
Ik ken de termen, ik wist niet of jij ze kende (gezien je "doodslag" uitspraak), dus ik gooide het maar ff neer in "normaal" NL

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:28:
ja, want die agent nam de beslissing om achteruit te rijden

En de persoon nam de beslissing in te breken, te vluchten, en met gevaar voor eigen leven achter een auto langs te rennen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eigen schuld :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:28:
ik denk dat ze voortaan maar 4 agenten per auto moeten inzetten. 1 om te rijden en 3 om buiten de auto te kijken of alles wel goed gaat, sowieso moeten de auto's begrenst worden op 20 km/u want stel je voor dat er dadelijk ineens een vluchtende inbreker door het gebruik van drugs denkt dat hij het oversteken nog wel haalt

wat raar, ik kijk gewoon uit me doppen als ik achteruit rijdt en ook langzaam zodat je tijd genoeg hebt om te beslissen en te kijken....gewoon basis rijlessen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op woensdag 26 juli 2006 om 13:47:
volgens mij werdtie alleen maar verdacht van diefstal...

Als 'ie niks gedaan zou hebben, waarom sla je dan op de vlucht?

Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 13:49:
Daarom als je achteruit rijdt moet je altijd kijken, tenminste, dat heb ik geleerd met het rijbewijs halen

uhuh.. Als iemand plotseling voor je auto springt uit 't niets, is niemand daar op berekend hoor ;)

praat het maar goed wat je wilt maar ik ben een moderne nederlander die doodstraf en eigen rechter door politie al helemaal afkeurd

Ik praat niks goed, ik ben realistisch.. Jij kent misschien het slachtoffer dus heb jij een andere mening erover dan ik.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:49:
Jongen, volgens mij was jij er zelf bij, je schijnt zo goed te weten wat hij beter, of beter niet had kunnen doen.

Ja klopt :aai:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:49:
Nooit iets gehoord of anders begrepen hoe mensen reageren in een paniekreactie??
Agenten zijn er op getraind rekening te houden met de onverwachte bewegingen of doelen die deze mensen hebben.
denk je nou echt dat hij erop had gerekend dat hij een agent tegen zou komen en dat die naar achter zou rijden als hij erachter door ging?? Ik denk t ook niet nee!! want das net als beredenpolitie, die mogen je niet raken!!

Hij ziet dat bussie toch rijden of niet? :S

Ik denk dat die agent genoeg gestraft wordt door de traumatische afloop

Oh, dus dat gun jij die agent wel (N)

Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:04:
ik kan ook toneelspelen zeker ook om onder straf en ontslag uit te komen

Ja, dat denk ik ook. Ik denk ook dat die agent 't allemaal faked :S

Expres ook he? :S

Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:30:
wat raar, ik kijk gewoon uit me doppen als ik achteruit rijdt en ook langzaam zodat je tijd genoeg hebt om te beslissen en te kijken....gewoon basis rijlessen

Ja, maar jij zit ook niemand achterna. Ga appels ff met peren vergelijken :S

Daaaaaaaaag... Geen zin meer in deze discussie.. Jullie hebben jullie visie.. Ik zie 't anders!

:bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Basis rijlessen bereiden je niet voor op een daadwerkelijke achtervolging, van een op heterdaad betrapte crimineel. Politie opleidingen bereiden je er op voor, maar zoals altijd: de werkelijkheid gaat nooit volgens de regels

Waarschuw beheerder

en tijdens die basis rijlessen van je kwam er zeker ook effe een inbreker die onder invloed was plotseling de weg oversteken toen jij hem achtervolgde.
Waarschuw beheerder
De officier van justitie vindt dat de agent had moeten weten dat een verdachte op de vlucht onverwachte kanten op kan schieten

Weer zo'n OvJ die vroeger gepest werd en nu persé z'n macht moet laten gelden.

Jammer voor die gast, had ie gewoon niet moeten inbreken. Want dat is VERBODEN.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:29:
en met gevaar voor eigen leven achter een auto langs te rennen.

hij zat op de fiets

En de persoon nam de beslissing in te breken, te vluchten, en

verdachte maar daar zijn we het over oneens dus snap je instake
en met gevaar voor eigen leven achter een auto langs te rennen.

hij wist niet dat die politie agent zo stoer zou doen om hem van zijn fiets af te rijden met alle gevolgen van dien
Waarschuw beheerder

vrienden van mij zouden zoiets idioots niet in hun kop halen :D het was een ongeluk. Die agent besloot achteruit te rijden zeg jij? WAAR staat dat??? En als je daar al antwoord op kan geven: denk je dan echt dat die agent ook de beslissing nam om die gast DOOD te rijden? Kijk zo gaat het he... iemand zit onder de shit, doet iets wat niet mag en karma comes back to him. En natuurlijk, priem maar met je vinger naar die agent, maar als je eerlijk bent: was dit ook gebeurd als die jongen nuchter was geweest? volgens bovenstaand bericht niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:28:
k denk dat ze voortaan maar 4 agenten per auto moeten inzetten. 1 om te rijden en 3 om buiten de auto te kijken of alles wel goed gaat, sowieso moeten de auto's begrenst worden op 20 km/u want stel je voor dat er dadelijk ineens een vluchtende inbreker door het gebruik van drugs denkt dat hij het oversteken nog wel haalt.

:roflol:

Bovendien Drako, hoe goed je ook kan autorijden, onverwachte situaties blijven er altijd!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:31:
Basis rijlessen bereiden je niet voor op een daadwerkelijke achtervolging, van een op heterdaad betrapte crimineel. Politie opleidingen bereiden je er op voor, maar zoals altijd: de werkelijkheid gaat nooit volgens de regels

Helemaal mee eens: Coole avatar trouwens :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:33:
verdachte maar daar zijn we het over oneens dus snap je instake

Na betrapt te zijn op heterdaad is er geen sprake meer van een schuldvraag.
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:33:
hij wist niet dat die politie agent zo stoer zou doen om hem van zijn fiets af te rijden met alle gevolgen van dien

Anders geformuleerd: De achteruitrijdende agent ging er niet van uit dat de inbreker zo stoer zou zijn achter de rijdende auto langs te fietsen
Waarschuw beheerder
Je kan het ook anders zien: als dat joch niet zo stom was geweest om in te gaan breken, was hij nooit aangereden.
wie zn schuld is het dán?
Waarschuw beheerder
donateur
Is gewoon belachelijk dat die agent moiet boeten.....

Maar goed, kan me ook voorstellen dat de familie en vrienden van die knul kapot zijn van verdriet en dus een schuldige willen hebben....

Maar feit is dat die agent er niets aan kon doen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 14:40:
Je kan het ook anders zien: als dat joch niet zo stom was geweest om in te gaan breken, was hij nooit aangereden.
wie zn schuld is het dán

PRECIES!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op woensdag 26 juli 2006 om 14:31:
Als 'ie niks gedaan zou hebben, waarom sla je dan op de vlucht?

geen idee waarom ie er fietste...had ie een bordje om van "ben op de vlucht"

uhuh.. Als iemand plotseling voor je auto springt uit 't niets, is niemand daar op berekend hoor

dat heet inzicht...bij een basisschool moet je langzaam rijden net als een weg vol met geparkeerde auto's in een woonwijk..ga zo maar door...zodat je meer reactietijd hebt...maar meneer agent stond gewoon op een inrit en zag um al
Jij kent misschien het slachtoffer dus heb jij een andere mening erover dan ik.

nee, ilona wel
Oh, dus dat gun jij die agent wel

ja, die agent rijdt iemand dood met de keuze om de verdachte aan te rijden

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar jij zit ook niemand achterna.

iedereen maakt keuzes en moet de gevolgen daarvan onder ogen komen

ook coppers
Daaaaaaaaag... Geen zin meer in deze discussie.. Jullie hebben jullie visie.. Ik zie 't anders!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op woensdag 26 juli 2006 om 14:33:
vrienden van mij zouden zoiets idioots niet in hun kop halen

hoeven ze ook niet, ze moeten dan alleen maar verdacht zijn en op de verkeerde plek en verkeerde tijdstip
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op woensdag 26 juli 2006 om 14:33:
maar als je eerlijk bent: was dit ook gebeurd als die jongen nuchter was geweest?

wat heeft dat nou met fietsen op de weg te maken en worden aangereden door een achteruitscheurende politiewagen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:46:
geen idee waarom ie er fietste...had ie een bordje om van "ben op de vlucht"

Kan te maken hebben met die "op heterdaad betrapt bij een inbraak"

gokje...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:48:
hoeven ze ook niet, ze moeten dan alleen maar verdacht zijn en op de verkeerde plek en verkeerde tijdstip

Herstel:
ze moeten betrapt zijn, en op de vlucht...
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:48:
wat heeft dat nou met fietsen op de weg te maken en worden aangereden door een achteruitscheurende politiewagen?

herstel:
Vluchten na een heterdaadje, en "scheuren" met 30 km/u

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:35:
hoe goed je ook kan autorijden, onverwachte situaties blijven er altijd!!

ja dat klopt en ik ga ook vast nog eens brokken maken

maar zeer zeker niet op volle snelheidachteruitrijden tegen een fietser vanuit een uitrit met goed overzicht

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:38:
De achteruitrijdende agent ging er niet van uit dat de inbreker zo stoer zou zijn achter de rijdende auto langs te fietsen

dan nog is de gemotoriseerde schuldig ten opzichte van een kwetsbaardere verkeersdeelnemer als dat je instake is

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 14:40:
wie zn schuld is het dán?

de agent dat ie dood is gegaan

hij besloot hem aan te rijden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:50:
ja dat klopt en ik ga ook vast nog eens brokken maken

maar zeer zeker niet op volle snelheidachteruitrijden tegen een fietser vanuit een uitrit met goed overzicht

Waarbij de fietser een vluchtende crimineel was, de agent snel beslissingen moet maken, en de crimineel door drugs onverwachte dingen doet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:51:
de agent dat ie dood is gegaan

hij besloot hem aan te rijden

De crimineel, omdat hij achter een rijdende auto schoot.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marly op woensdag 26 juli 2006 om 14:43:
Maar feit is dat die agent er niets aan kon doen..

feit :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:51:
dan nog is de gemotoriseerde schuldig ten opzichte van een kwetsbaardere verkeersdeelnemer als dat je instake is

Telt dat als het om een vluchtende crimineel gaat, die overmoedige dingen doet door drugs?

Waarschuw beheerder
euhm mensen niemand wilt een ander bewust wat aandoen.
ene die agent is bezig met zn werk wil Niels(god hebbe zn ziel) oppakken. Naar voor familie leden en nabestanden van Niels is het zwaar klote want die zijn iemand verloren. Maar die agent heeft het ook slecht!!
Oordeel niet zal ik zeggen

Voor de nabestaande sterkte.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:52:
Telt dat als het om een vluchtende crimineel gaat, die overmoedige dingen doet door drugs?

Ik haal dit voorbeeld weer even aan, het is een vergelijking.
wacht, ik maak het wat makkelijker voor je!
Jij rijdt lekker op de snelweg. Plots springt iemand vlak voor je op de weg, en die persoon zit onder de coke en zooi. Jij rijdt hem dood.

Dit is toch wat je zegt?

Ook een gevalletje "de gemotoriseerde is schuldig"??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Ik heb medelijden met de agent... Die moet de rest van zijn leven slijten met de gedachte dat hij iemand dood heeft gereden. Per ongeluk of expres, dat doet er dan echt niet toe.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:48:
Kan te maken hebben met die "op heterdaad betrapt bij een inbraak"

:no: maar meneer was wel een bekende dus verkeerde plaats verkeerd tijdstip dus verdacht

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:51:
de agent snel beslissingen moet maken

en hij maakte de verkeerde, hij had beter moeten weten, ze wisten wie hij was en hadden hem gewoon thuis met een bezoekje kunnen vereren

deden ze niet, hij moest even stoer doen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:51:
De crimineel, omdat hij achter een rijdende auto schoot.

De fietser, omdat hij op een voorrangsweg werd aangereden door een achteruitrijdende auto vanuit een uitrit :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:56:
:no: maar meneer was wel een bekende dus verkeerde plaats verkeerd tijdstip dus verdacht

Verdacht ben je als de opsporingsambtenaar reden heeft om aan te nemen dat jij schuldig bent.
Uit onderstaand stuk (gepost in de openingspost van dit topic blijkt dat het gaat om een heterdaad betrapte crimineel.
In de vroege ochtend van 14 november 2005 probeerde Van Dasler te ontkomen aan de politie. Hij was betrapt bij een inbraak in een school. Bij de achtervolging werd de Dordtenaar geschept door een achteruitrijdend politiebusje, dat hem had proberen in te halen. Hij vloog door de lucht en kwam op de stoeprand terecht, op slag dood.

En omdat hij op heterdaad betrapt was, en aan het vluchten was, is er dus geen sprake van "verdacht" maar van "betrapt" en dus schuldig.

Niet verkeerde plaats verkeerde tijd, want als je dat zegt bedoel je kennelijk dat hij ergens anders, of op een ander tijdstip had moeten gaan inbreken./
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:58:
De fietser, omdat hij op een voorrangsweg werd aangereden door een achteruitrijdende auto vanuit een uitrit

Een vluchtende crimineel die rekening houdt met verkeersregels :')

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:54:
Ook een gevalletje "de gemotoriseerde is schuldig"??

op een snelweg zijn alleen gemotoriseerde verkeersdeelnemers welkom omdat met 120 km per uur je geen reactietijd en gevaar voor het verkeer bent om te anticiperen op een overstekende voetganger c.q. fietser

Waarschuw beheerder
gebed zonder eind
voor beide partijen is het erg en jullie worden het toch niet met elkaar eens

ik zou zeggen op dit moment denk ff aan de nabestaande die dit lezen. Hij mag dan een crimineel zijn, familie heeft verdriet en die hoeven dit negatieve gedoe niet te lezen.

Maar zoals ik net al zei die agent deed zn werk en voor hem is en blijft het ook klote!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:57:
en hij maakte de verkeerde, hij had beter moeten weten, ze wisten wie hij was en hadden hem gewoon thuis met een bezoekje kunnen vereren

"op heterdaad betrapt" kan alleen als de crimineel wordt aangehouden ter plekke, of na een onafgebroken achtervolging.
was de agent naar zijn huis gegaan, was hij inderdaad een verdachte, maar de agent weet de wetgeving ook, dus besloot hij te achtervolgen en hem direct aan te houden.

helaas liep het anders, omdat de crimineel, overmoedig door drugsgebruik, achter de auto schoot en overleed.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:58:
Uit onderstaand stuk (gepost in de openingspost van dit topic blijkt dat het gaat om een heterdaad betrapte crimineel.

en toen zei ik...dat stond er toen effies anders in de kranten /nieuwsbladen toen die jongen was aangereden..hij was verdacht
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:58:
Niet verkeerde plaats verkeerde tijd, want als je dat zegt bedoel je kennelijk dat hij ergens anders, of op een ander tijdstip had moeten gaan inbreken./

bedoel dat hij op dat tijdstip die "stoere" agent tegenkwam die zich wilde bewijzen (n)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:59:
Een vluchtende crimineel die rekening houdt met verkeersregels :')

dit geval wel o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:01:
bedoel dat hij op dat tijdstip die "stoere" agent tegenkwam die zich wilde bewijzen

Nee, de stoer crimineel doe overmoedig was door drugsgebruik
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:01:
dit geval wel

door deze uitspraak kan ik je niet helemaal serieus nemen in deze discussie. sorry.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 15:01:
of na een onafgebroken achtervolging.

die auto kwam uit een uitrit :vaag:

niks dat ie gevolgd werd

hij was een bekende van de politie dus verdacht na het afgaan van het alarm en hij was in de buurt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 15:03:
Nee, de stoer crimineel doe overmoedig was door drugsgebruik

nee, de fietser die op een voorrangsweg reed

Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 15:03:
door deze uitspraak kan ik je niet helemaal serieus nemen in deze discussie. sorry.

hoef je ook niet ;) de fietser reed op een voorrangsweg

als ik dronken op een fietspad rijd op een voorrangsweg en ik wordt vanuit een zijstraat aangereden is het zeker ook mijn eigen schuld
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:03:
die auto kwam uit een uitrit :vaag:

niks dat ie gevolgd werd

hij was een bekende van de politie dus verdacht na het afgaan van het alarm en hij was in de buurt

Met als reden?
de agent moest draaien? (dan is het nogsteeds een achtervolging)
de oprit bevond zich bij de school, de agent betrapte de crimineel, en zag de crimineel wegrennen richting fiets en vervolgens wegfietsen van plaats delict, waarop de agent in de auto sprong en de achtervolging wilde inzetten?

etc....

Waarschuw beheerder
donateur
ja lullig dat ie op zo een ongelukkige manier tot zijn eind is gekomen, maar de politie treft hier geen blaam.

Ik lees verhalen van in zijn achteruit met politiebus op een oprit. En dat die agent met 120 op die jongen inreed.

Volgens mij kan een politiebus niet met 120 in zijn achteruit.. en zo wel... dan heeft ie denk ik een lengte van de weg nodig die vele malen groter is dan een oprit :D

anywayz... H3 k moet weer lachen van je opmerkingen :D
Chapeaux!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:04:
als ik dronken op een fietspad rijd op een voorrangsweg en ik wordt vanuit een zijstraat aangereden is het zeker ook mijn eigen schuld

Als je overmoedig bent door die alcohol, en besluit om op het laatste moment achter de rijdende auto te springen, dan ja.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 15:07:
Als je overmoedig bent door die alcohol, en besluit om op het laatste moment achter de rijdende auto te springen, dan ja.

hij reed op zijn fiets op een voorrangsweg en werd aangreden van een achteruitrijdende (speciale handeling) politiewagen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 15:06:
Met als reden?
de agent moest draaien? (dan is het nogsteeds een achtervolging)
de oprit bevond zich bij de school, de agent betrapte de crimineel, en zag de crimineel wegrennen richting fiets en vervolgens wegfietsen van plaats delict, waarop de agent in de auto sprong en de achtervolging wilde inzetten?

etc....

man je moet uit de beveiliging en rechercheur worden, je weet de mogelijke scenario's goed te verwoorden :D

ik zit alleen met de vraag... waar is die 14 tot 19 inch crt in dit verhaal gebleven.. hij was op de fiets.... waren er meer betrokken bij dit verhaal?

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:07:
ij reed op zijn fiets op een voorrangsweg en werd aangreden van een achteruitrijdende (speciale handeling) politiewagen

als iemand spullen van mij zou stelen dan had ik em geschept met een bochtje achteruit, of via een hellingproef ;)

maar even serieus. Die jongen zat gewoon fout.
Mensen moeten verdomme eens leren wat de consequenties kunnen zijn van de acties die ze ondernemen. En dus niet achteraf gaan zitten janken van... het was maar een beeldschermpje :cry:
het was wel een beeldscherm van een basisschool waar kinderen dagelijks hun lesmateriaal op zitten te oefenen.

En als meneer aan zijn geld moet komen om drugs te kunnen kopen, dan zoekt ie maar een legale baan.
De politie heeft simpelweg gedaan wat ie moest doen.
Niets meer en niets minder!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 15:06:
ja lullig dat ie op zo een ongelukkige manier tot zijn eind is gekomen, maar de politie treft hier geen blaam.

Ik lees verhalen van in zijn achteruit met politiebus op een oprit. En dat die agent met 120 op die jongen inreed.

Volgens mij kan een politiebus niet met 120 in zijn achteruit.. en zo wel... dan heeft ie denk ik een lengte van de weg nodig die vele malen groter is dan een oprit :D

anywayz... H3 k moet weer lachen van je opmerkingen :D
Chapeaux!

ghehehe Sahin, alles lekkah? :P
Ik ben eigenlijk net klaar met deze discussie, omdat hij nergens toe leidt, en ik het gehad heb.
In de openingspost staat duidelijk dat hij op heterdaad betrapt is, dit wordt gewoon tegengesproken, alsof het er niet staat.
Spreek je later Oz :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 15:06:
Volgens mij kan een politiebus niet met 120 in zijn achteruit.. en zo wel... dan heeft ie denk ik een lengte van de weg nodig die vele malen groter is dan een oprit

ja idd.. ik wou al zeggen, grote oprit mag dat zijn...

of een politiewagen die van 0 naar 120 gaat in 0,2 sec

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 15:08:
man je moet uit de beveiliging en rechercheur worden, je weet de mogelijke scenario's goed te verwoorden

hij werd doodgereden voor ilona's huis

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 15:10:
Die jongen zat gewoon fout.

punt 1 die ik maakte is dat ie verdacht was en omdat ie een bekende van de politie was dat die stoere agent besloot om hem maar van zijn fiets af te rijden

punt 2, moet iemand als diegene het al gedaan had de doodstaf krijgen???? bedoel, zelfs de hakbars zijn nog coulanter

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 15:10:
De politie heeft simpelweg gedaan wat ie moest doen.

hem moeten aanhouden als ie verdacht was....dat had ie moeten doen...hij had gewoon een adres waar ze hem konden ophalen zoals ze eerder hadden gedaan

niet hem aanrijden
Waarschuw beheerder
vraagje aan al die mensen die roepen dat t niej erg is dattie is doodgereden..

zijn jullie voor de doodstraf....

Waarschuw beheerder
donateur
ilona is t zusje volgens mij tango...

en hij was al bekend met de politie?
Waar gaat deze discussie dan over?
Iemand die nooit meer op het rechte pad komt...omdat ie toch in de herhaling valt.
En je kan wel gaan gissen naar ow het was een bekende van de politie dus deed de politie t met opzet.
BULLSHIT...politie deed zijn werk. Als meneer op het rechte pad had gezeten, had ie nog geleefd.
De vraag is..wat was hem meer waard.. zijn leven of een monitor?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 15:10:
ghehehe Sahin, alles lekkah? :P
Ik ben eigenlijk net klaar met deze discussie, omdat hij nergens toe leidt, en ik het gehad heb.
In de openingspost staat duidelijk dat hij op heterdaad betrapt is, dit wordt gewoon tegengesproken, alsof het er niet staat.
Spreek je later Oz :)

haaaaaaaaaaaaay papa Niels ;-)
heard the news...geil fok konijn dat je de bent :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:14:
hem moeten aanhouden als ie verdacht was....dat had ie moeten doen...hij had gewoon een adres waar ze hem konden ophalen zoals ze eerder hadden gedaan

niet hem aanrijden

dat hadde ze ook gedaan als hij niet had besloten om te vluchten voor de agenten!
Welke weg je ook probeert in te slaan om te bewijzen dat ie zogenaamd onschuldig is en dat het allemaal de fout is van de politie... het komt er gewoon op neer dat hij fout zit!

Artiest Vinnybunny
Waarschuw beheerder
De ochtend dat Niels omkwam, had hij stoffen in zijn bloed die duidden op gebruik van xtc en cocaïne.

eigen schuld

heb meer medelijden met die juut

Waarschuw beheerder
donateur
trouwens ik stop met deze discussie.

leef met jullie mee en was mooier geweest als niels nog geleefd had en veroordeeld.

Maar helaas is alles noodlottig verlopen en is hij niet meer onder ons.

Succes

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 15:16:
Iemand die nooit meer op het rechte pad komt...omdat ie toch in de herhaling valt.

:frusty:
BULLSHIT...politie deed zijn werk.

aanrijden van een verdachte...sinds wanneer kan dat?????
De vraag is..wat was hem meer waard.. zijn leven of een monitor?

er is geen vraag behalve of er nog gerechtigheid is in nederland of alleen klasse justitie

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 15:17:
Welke weg je ook probeert in te slaan om te bewijzen dat ie zogenaamd onschuldig is en dat het allemaal de fout is van de politie... het komt er gewoon op neer dat hij fout zit!

zeg ik dat?? hij had het ook wel gedaan kunnen hebben

punt is dat ze een verdachte hebben doodgereden wat jij kennelijk helemaal goedkeurd (n)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 15:19:
eigen schuld

heb meer medelijden met die juut

jaaaaaa nachtje afteren met je maten is je kennelijk ook onbekend

dus als je onder invloed bent van drugs/alcohol is het aanvaardbaar dat je wordt doodgereden op een voorrangsweg door een achteruitrijdende auto vanuit een uitrit

:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 15:20:
leef met jullie mee en was mooier geweest als niels nog geleefd had en veroordeeld.

Maar helaas is alles noodlottig verlopen en is hij niet meer onder ons

kijk, dat vind ik nou een goede opmerking :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik keur het niet goed.
Dit is gewoon een ongeluk... of desnoods het proberen tot stoppen te dwingen wat niet geheel zonder problemen is verlopen.

Als een scooter op de vlucht is gaan er ook auto's achteraan van de politie...
of een op de vlucht slaande auto, hetzelfde verhaal.

Wat had je dan gewilt? dat ze allemaal uitgestapt waren... fietsen uit de achterbak en erachteraan fietsen?

Tsjah en als het dan fout afloopt, erg rot en vervelend. Maar niels had ook op kunnen letten op het verkeer om hem heen en geen foutieve inschattingen te hoeven maken vanwege de drugs... naast het stelen van anderen.

eigenlijk zit hij dus 2x fout en de politie 1x, streep het tegen elkaar af en je houdt niels als schuldige over.

zullen we er nu gewoon over ophouden?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:22:

dus als je onder invloed bent van drugs/alcohol is het aanvaardbaar dat je wordt doodgereden op een voorrangsweg door een achteruitrijdende auto vanuit een uitrit

ik ken het verschijnsel, maar
1. na een nachtje afteren duik ik me nest in en ga ik niet uit stelen.
2. ik heb geen vrienden die zulke ongein uithalen.

ja het is allemaal vervelend, maar ik wil er nu over ophouden ok?

Waarschuw beheerder
rot op joh die gozer wilde een paar knaken extra verdienen in deze maatschappij dat doen heel veel mensen (op welke manier dan ook) ook al is het fout.

maar moet hij dat dan met de dood bekopen.
het gaat niet om die inbraak maar om dat roekeloze rijgedrag.

stel hij reed achteruit en er liep een klein meisje, dan moest deze agent zeker de rest van zijn leven boeten van jullie.

Waarschuw beheerder
of was dat ook de schuld van de inbrekert

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:22:

oh hoort inbreken nou ook al bij afteren?

Waarschuw beheerder
Tja en als ze hem haden laten gaan, en thuis op hadden gehaald wordt het veel zwaarder om te bewijzen dat hij het was, die gozer had gewoon niet moeten vluchten, hij had zo ie zo van anders mans zijn spullen af moeten blijven, zo'n gozer, weet je wel hoeveel geld ons dat kost als ie zo door gaat met stelen, het wordt opgepakt, zit vast, komt vrij, steelt weer en weer en weer en weer, wordt weer opgepakt, zit weer vast, dat gaat door tot ie dood is, aan zulke mensen gaat de staat kapot en lopen de ouderen te lijden, het lot heeft beslist. Heb spijt voor de fam. dat hun zoon broertje alias neefje dood is maar ik heb geen spijt voor dat joch zelf.

Waarschuw beheerder
Wanneer is het aanvaardbaar om iemand dood te rijden?! Nooit... Maar deze agent is in mijn ogen daarom nog niet schuldig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 15:30:
Wanneer is het aanvaardbaar om iemand dood te rijden?! Nooit... Maar deze agent is in mijn ogen daarom nog niet schuldig!

mee eens!

het is erg voor de nabestaanden, maar die agent doet zoiets echt niet met opzet.

als dat joch niet was gaan inbreken (en dit was niet de eerste keer) was hij nu ook niet dood geweest.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 15:24:
Wat had je dan gewilt? dat ze allemaal uitgestapt waren... fietsen uit de achterbak en erachteraan fietsen?

nee, thuis ophalen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 15:24:
zullen we er nu gewoon over ophouden?

kan ik niet zolang er mensen die over niels zijn graf aan het heenpissen zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 15:25:
1. na een nachtje afteren duik ik me nest in en ga ik niet uit stelen.
2. ik heb geen vrienden die zulke ongein uithalen.

hij was verdacht en je hoeft ook niks gedaan te hebben, alleen maar verdacht te zijn bij de politie

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 15:26:
het gaat niet om die inbraak maar om dat roekeloze rijgedrag.

wauwwww, iemand die mijn punt snapt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:37:
hij was verdacht en je hoeft ook niks gedaan te hebben, alleen maar verdacht te zijn bij de politie

wou je zeggen dat hij daar rond fietste voor de lol ofzo dan? :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 15:29:
oh hoort inbreken nou ook al bij afteren?

dat ging over onder invloed fietsen..lezen svp voordat je zulke opmerkingen plaatst

Waarschuw beheerder
donateur
en thuis op hadden gehaald wordt het veel zwaarder om te bewijzen dat hij het was,

hij had niks bij zich dus sowieso al
Heb spijt voor de fam. dat hun zoon broertje alias neefje dood is maar ik heb geen spijt voor dat joch zelf.

zeker klote dat je je jeugdzonden met de dood moet bekopen en het ook nog aanvaardbaar is

als ie wat had geflikt had ie veroordeeld moeten worden, niet worden doodgereden door een agent die zich effe wilde bewijzen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 15:35:
als dat joch niet was gaan inbreken (en dit was niet de eerste keer) was hij nu ook niet dood geweest.

als hij niet was doodgereden door een polite agent met zijn roekeloze gedrag die effe stoer wilde doen voor zijn collega

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 15:38:
wou je zeggen dat hij daar rond fietste voor de lol ofzo dan

ken zat mensen die 's ochtends na afteren de vroegte kiezen om naar huis te gaan omdat er dan nog weinig mensen op straat zijn
Waarschuw beheerder
sorry, het kan misschien bot overkomen maar vind je zelf ook niet dat je een beetje overdrijft? Je zet 3 posts achter elkaar neer en wil perse dat mensen jouw mening begrijpen. Nou, ik begrijp m niet en zo te zien meer mensen niet. Ik ben het gewoon niet met je eens. Spaar gewoon de moeite! En dan nog iets: door het niet met jou eens te zijn "pis" je nog niet op iemands graf. Kijk uit met dat soort beschuldigingen!

Waarschuw beheerder
donateur
Nog bezig joh :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:39:
dat ging over onder invloed fietsen..lezen svp voordat je zulke opmerkingen plaatst

jij ook (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op woensdag 26 juli 2006 om 15:43:
Kijk uit met dat soort beschuldigingen!

owja...wel als mensen het hebben dat het zijn schuld is dat ie dood is gemaakt door die agent terwijl die agent roekeloos rijdt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:42:
als hij niet was doodgereden door een polite agent met zijn roekeloze gedrag die effe stoer wilde doen voor zijn collega

feit is toch dat hij aan het inbreken was? als hij dat niet gedaan had hoefde de politie ook niet te komen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:42:

dat die agent jankend in de rechtzaal zit lijkt mij er van getuigen dat ie het niet met opzet doet, waarschijnlijk wilden ze hem klem rijden maar was ie net te laat waardoor de fietser tegen de achterkant van de auto kwam...

het is kut dat ie dood is, maar als de politie iemand op heterdaad betrapt ga je niet wachten tot ie thuis is.. voor t zelfde geldt gaat ie niet naar huis maar naar n schuilplek of vrienden of zo.. je hebt geen keus dan m gelijk achtervolgen, en dat ging helaas mis, maar niet vanwege stoerdoenerij...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:45:
owja...wel als mensen het hebben dat het zijn schuld is dat ie dood is gemaakt door die agent terwijl die agent roekeloos rijdt

OK you've made your point! Dat hebben we nu wel door dat jij er zo over denkt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 15:47:
feit is toch dat hij aan het inbreken was?

welk feit????? is dat bewezen dan???
Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 15:47:
als hij dat niet gedaan had hoefde de politie ook niet te komen

hij had moeten worden opgepakt

het gaat erom dat de agent de verkeerde keuze maakte om hem op te pakken waarbij een jongen het leven liet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:49:
welk feit????? is dat bewezen dan???

hij is op heterdaad betrapt...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op woensdag 26 juli 2006 om 15:48:
Dat hebben we nu wel door dat jij er zo over denkt

jij wel, anderen niet

en elke keer zolang ik tijd heb en zie dat weer het roekeloze gedrag van een copper wordt goedgekeurd zal ik weer reageren
Waarschuw beheerder

dat was ook de bedoeling van oom agent, maar jouw maatje of wat het ook is, vluchtte..

dus eigen schuld.

en je spreekt je zelf wel tegen:

de verkeerde keuze maakte om hem op te pakken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RikkieB op woensdag 26 juli 2006 om 15:49:
hij is op heterdaad betrapt...

jongen...hij was verdacht
op heterdaad hadden ze hem op die school moeten hebben opgepakt

heb topics gepost en daar staat de berichtgeving anders
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:50:
en elke keer zolang ik tijd heb en zie dat weer het roekeloze gedrag van een copper wordt goedgekeurd zal ik weer reageren

je kunt het ook omdraaien, als die jongen niet gevlucht was, maar gewoon was blijven staan toen ie merkte dat de politie achter m aan zat (ook al was ie onschuldig of wat dan ook) dan was er niets gebeurd.. het is roekeloos dat je gaat vluchten, dan kun je er donder op zeggen dat ze doorgaan tot ze je hebben

en ze wilden hem ook bij die school oppakken, maar dat lukte dus niet omdat hij vluchtte...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is er geen beheerder die dit topic kan sluiten wegens eenzijdige communicatie of zo???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 13:55:
politiemensen zijn ook mensen die ook eens een kutbui hebben en die gast die ze verdenken hardhandig te grazen willen nemen....alleen nu overleed ie door zijn "stoere" actie

wat slaat dit op die politie agent kan het toch ook niet helpen oke die jongen had voorrang omdat alle achteruit rijdend verkeer voorrang moet verlenen zelfs aan inbrekers:P maarja hij wou hem alleen de auto voor hem parkeren dus het is gewoon een ongeluk..

het is wel zielig voor de ouders en nabestaande want zoiets gun je "bijna" niemand en de politie man want die heeft ook een trauma hij wou het ook nie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RikkieB op woensdag 26 juli 2006 om 15:52:
maar gewoon was blijven staan toen ie merkte dat de politie achter m aan zat

de auto ging van stilstand naar achteruit rijden met gevolg dat de fietser werd aangereden met de dood te gevolg

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op woensdag 26 juli 2006 om 15:53:
is er geen beheerder die dit topic kan sluiten wegens eenzijdige communicatie of zo???

wordt geen beleid overtreden :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 16:00:
het is wel zielig voor de ouders en nabestaande want zoiets gun je "bijna" niemand

:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 16:02:
de auto ging van stilstand naar achteruit rijden met gevolg dat de fietser werd aangereden met de dood te gevolg

dat was pas op t einde ja, mij maak je niet wijs dat ie toen pas doorhad dat ie achtervolgd werd..

ik bedoel dus dat ie gewoon stil moest gaan staan zodra ie merkte dat de politie hem achterna zat...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RikkieB op woensdag 26 juli 2006 om 16:04:
dat ie toen pas doorhad dat ie achtervolgd werd

door een stilstaande politiewagen :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Kwaad met kwaad vergelden helpt natuurlijk nooit. respect voor deze politie agent dat hij spijt heeft en er eerlijk vooruitkomt.

jammer dat het zo gebeurt is.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 16:08:
respect voor deze politie agent dat hij spijt heeft en er eerlijk vooruitkomt.

jammer dat het zo gebeurt is.

dat dan weer wel

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RikkieB op woensdag 26 juli 2006 om 15:52:
je kunt het ook omdraaien, als die jongen niet gevlucht was, maar gewoon was blijven staan toen ie merkte dat de politie achter m aan zat (ook al was ie onschuldig of wat dan ook) dan was er niets gebeurd.. het is roekeloos dat je gaat vluchten, dan kun je er donder op zeggen dat ze doorgaan tot ze je hebben

en ze wilden hem ook bij die school oppakken, maar dat lukte dus niet omdat hij vluchtte...

PLUS...als je niets op je kerfstok hebt... dan hoef je ook niet te vluchten lijkt mij hoor....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 16:05:
door een stilstaande politiewagen :vaag:

onder de drugs denk je wel eens gekkere dingen toch?

Waarschuw beheerder
donateur
https://partyflock.nl/topic/827165

Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 16:12:
PLUS...als je niets op je kerfstok hebt... dan hoef je ook niet te vluchten lijkt mij hoor....

wie zegt dat ie vluchte

ik weet dat ie door een achteruitrijdende auto is aangereden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 16:12:

dat leek mij vanzelfsprekend ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:51:
jongen...hij was verdacht
op heterdaad hadden ze hem op die school moeten hebben opgepakt

tenzij hij er dus vandoor ging op een fiets, met een monitor onder zijn arm, na een avondje afteren, met te veel drugs op???

Waarschuw beheerder
donateur
nu even de belangrijkste vraag...

had ie die monitor mee?
of had ie die gedumpt?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 16:13:
tenzij hij er dus vandoor ging op een fiets, met een monitor onder zijn arm, na een avondje afteren, met te veel drugs op???

wat dus niet was gebeurd :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
had ie die monitor mee?

nee

of had ie die gedumpt?

geen monitor gevonden tussen de school en plek van aanrijding

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 16:13:
wie zegt dat ie vluchte

ik weet dat ie door een achteruitrijdende auto is aangereden

JIJ zegt dat ie vluchtte!

als ie niet hoefde te vluchten dit, als de politie em gewoon thuis had aangehouden.
als dit dan had ie niet hoeven te vluchten etc etc.

Je zegt het zelf + dat de media het bevestigd en ga zo maar door?
die hele achtervolging was dus niet omdat ie vluchtte? maar ze deden mee aan de nationale marathon koek happen op de fiets met een politiebus erachteraan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 16:14:
geen monitor gevonden tussen de school en plek van aanrijding

dus er was een tweede persoon bij betrokken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 16:15:
de nationale marathon koek happen op de fiets met een politiebus erachteraan?

:lol: hahahahahahhahahahhahaaha

Waarschuw beheerder
donateur
ter info...post 15 novemner 2005 door ted van info bericht

DORDRECHT - Een fietser is gistermorgen rond half zeven omgekomen toen hij door een politiebus werd aangereden.

De politiewagen raakte fors beschadigd. Foto Roel Dijkstra
Het ongeval had plaats op de Groen van Prinstererweg in Dordrecht. De politie was onderweg naar een inbraakmelding.

Op de Groen van Prinstererweg zagen de agenten een fietser wegrijden. De politie heeft mogelijk geprobeerd de fietser klem te rijden. Het ongeval had plaats ter hoogte van een geparkeerde auto.

De achterruit van de politiebus sneuvelde, de fietser kwam een eind van zijn fiets op het wegdek terecht. Hij overleed kort na de aanrijding. Het Openbaar Min isterie laat het ongeval onderzoeken door de Rijksrecherche, omdat de politie Zuid-Holland Zuid er zelf bij betrokken is.

Volgens de persofficier van justitie van het OM in Dordrecht ,,kon de fietser als verdachte worden aangemerkt''. Of hij inderdaad de inbreker was waarnaar de politie op zoek was, wilde de woordvoerster niet zeggen.,,Dat is aan de rechter om te bepalen.''

Het OM benadrukt dat demet het slachtoffer niet het gevolg was van een achtervolging. De persofficier van justitie spreekt van een ,,ongelukkige samenloop van omstandigheden''.

De identiteit van het slachtoffer is nog niet bekendgemaakt. Zijn ouders moeten nog worden ingelicht.
aanrijding
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 16:17:
Het Openbaar Min isterie laat het ongeval onderzoeken door de Rijksrecherche, omdat de politie Zuid-Holland Zuid er zelf bij betrokken is.

en in het nieuwste persbericht (na het onderzoek) wordt dus gezegd dat hij op heterdaad betrapt was, wat dus wil zeggen dat in het onderzoek naar voren is gekomen dat hij wel de dader is lijkt mij

Waarschuw beheerder
donateur
hmmm dit is echter de eerste berichtgeving uit de krant meen ik me te herinneren.

Graag zou ik de persberichten daarna er ook willen naslaan.

afijn dit is een discussie zonder eind.

Heb er vrede mee dat hij nu waarschijnlijk daar boven zacht rust...
ipv je te gaan opwinden over het feit dat mensen een andere mening toebedeeld hebben.
Waarschuw beheerder
De politie heeft mogelijk geprobeerd de fietser klem te rijden

dat doet de politie echt niet als jij daar op je dooie gemak aan het fietsen bent. er wordt van de voren echt wel aangegeven dat je moet stoppen oid.

ongelukkige samenloop van omstandigheden''.

en dat was het.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RikkieB op woensdag 26 juli 2006 om 16:19:
en in het nieuwste persbericht (na het onderzoek) wordt dus gezegd dat hij op heterdaad betrapt was,

of dat persbericht gewoon verkeerd is of aangepast is om hem vrij te pleiten
Waarschuw beheerder
ik vind het sneu voor die agent, die doet z'n werk
uiteindelijk gewoon :/
die gast kon zelf bedenken dat zoiets kan gebeuren :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 16:20:
Heb er vrede mee dat hij nu waarschijnlijk daar boven zacht rust...
ipv je te gaan opwinden over het feit dat mensen een andere mening toebedeeld hebben

ik irriteer maar ook niet aan jouw opmerkingen hoor :flower:

alleen wanneer iemand zegt dat wanneer iemand roekeloos rijdt en iemand doorrijdt maar omdat ie verdacht was omdat ie bekende van de politie was en drugsresten in zijn bloed aantroffen dat die politie agent niet schuldig was aan doodslag en dat ie het goed heeft gedaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 16:21:
of dat persbericht gewoon verkeerd is of aangepast is om hem vrij te pleiten

ja hoor.. het is één groot complot van de overheid :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 16:20:
dat doet de politie echt niet als jij daar op je dooie gemak aan het fietsen bent. er wordt van de voren echt wel aangegeven dat je moet stoppen oid.

de auto stond stil in een uitrit :vaag:
Uitspraak van mr turner op woensdag 26 juli 2006 om 16:21:
die gast kon zelf bedenken dat zoiets kan gebeure

ja idd (n)..je zal echt verwachten dat een politiebus je doodrijdt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 16:25:
de auto stond stil

dan mag je mij vertellen hoe het kan dat die inbreker met een snelheid van 120 km per uur is aangereden. in zn achteruit, op een uitrit.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 16:23:
het is één groot complot van de overheid

justitie

net als die gast die in den bosch was doodgeschoten in zijn huis en de kogels volgens onderzoek via zijn rug naar binnen was gegaan

politie agent was bedreigd met een mes en schiet de man in de rug (n)

sindsdien geloof ik sowieso niks meer van die lui

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 16:26:
dan mag je mij vertellen hoe het kan dat die inbreker met een snelheid van 120 km per uur is aangereden. in zn achteruit, op een uitrit.

dat zijn niet mijn woorden
Waarschuw beheerder
waar staat dat eigenlijk van die 120 km per uur... de enige 120 uur die ik zie staan gaat over een werkstraf... ook in dat oudere nieuwsbericht staat niets over die 120 km per uur :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 16:26:
dat zijn niet mijn woorden

jij zegt het toch. ieder mens met meer dan één hersencel kan begrijpen dat het niet mogelijk is op deze manier.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RikkieB op woensdag 26 juli 2006 om 16:27:
waar staat dat eigenlijk van die 120 km per uur... de enige 120 uur die ik zie staan gaat over een werkstraf... ook in dat oudere nieuwsbericht staat niets over die 120 km per uur

geen idee, had die poster zelf verzonnen denk

praktisch onmogelijk denk met een politiebusje

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 16:28:
jij zegt het toch

oke, zeg maar waar

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 16:28:
ieder mens met meer dan één hersencel kan begrijpen dat het niet mogelijk is op deze manier.

een mens met 1 hersencel is allang dood o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 16:32:
oke, zeg maar waar

dat ga ik nu niet opzoeken, is eerder gezegd in dit topic.

en wat maakt deze discussie eigenlijk nog uit? gebeurd is gebeurd, leg je er bij neer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 16:32:
een mens met 1 hersencel is allang dood

bijdehandje :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 16:34:
is eerder gezegd in dit topic.

niet door mij dus
Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 16:34:
gebeurd is gebeurd, leg je er bij neer.

daar gaat het me ook niet om

wel het goedpraten van de actie van die agent en dat ie ermee weg mag komen zonder straf

Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 16:35:
bijdehandje

sorry :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 16:44:
wel het goedpraten van de actie van die agent en dat ie ermee weg mag komen zonder straf

er valt niets goed te praten, want er is niets fouts gedaan. niet met opzet in ieder geval.

als er een melding binnenkomt over een inbraak, en de politie snelt er naartoe en komt de inbreker tegen, wordt het nog al hectisch.

dat ben je toch wel met mij eens?
ik kan me voorstellen dat de nabestaanden hem missen, en ik kan me zelfs voorstellen dat ze een schuldige willen hebben.

maar deze politieman is al genoeg gestrafd, hij moet namelijk leven met het feit dat hij iemand heeft doodgereden.
Artiest Lexuz
Waarschuw beheerder

Vind het weer echt nederlands dit want nu draat er weer een ander op voor een crimineel

die agent verdient een lintje laatste aanpassing 26 juli 2006 12:49

Ben ik het helemaal mee eens!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 16:25:
je zal echt verwachten dat een politiebus je doodrijdt

tuurlijk niet, maar als je gaat inbreken kan je wel nagaan dat daar wat aan gedaan wordt ;)

terecht dus :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robert op woensdag 26 juli 2006 om 17:00:
Ben ik het helemaal mee eens!!

ik ook
Waarschuw beheerder
*zucht* Waar gaat het heen in Nederland?

Het is toch te zot voor woorden dat een agent zich moet verantwoorden omdat er een incident tijdens zijn werk is :S

het is niet alleen dit bericht, maar ook andere spraakmakende zaken waar justitie blijkbaar de crimineel meer beschermt dan de gewone burger.

... het verlangen naar emmigreren wordt met de dag groter.....
Waarschuw beheerder
Eindelijk een goed optreden van de politie, helaas met fatale gevolgen. Dat daar een straf voor gegeven moet worden :S:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technomania op woensdag 26 juli 2006 om 17:27:
het verlangen naar emmigreren wordt met de dag groter.....

Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 16:58:
want er is niets fouts gedaan. niet met opzet in ieder geval

dat is dus waarop hij in het strafbankje zit, omdat ie dat schijnbaar wel heeft gedaan
Uitspraak van Technomania op woensdag 26 juli 2006 om 17:27:
het is niet alleen dit bericht, maar ook andere spraakmakende zaken waar justitie blijkbaar de crimineel meer beschermt dan de gewone burger

het doden van een verdachte vind jij goed

fijn :bye:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lons&core :bounce: :woep: op woensdag 26 juli 2006 om 17:52:
Dat daar een straf voor gegeven moet worden

het zal je beste maat overkomen.,omdat ie verdacht werd, dat ie doodgereden wordt
Waarschuw beheerder
Die politie auto stond op een inrit, ze zagen hem rijden en reden voluit achteruit omdat ze hem wilden aanhouden en reden hem zo hard aan dat ie overleed

ze mogen toch achteruit rijden om hem aan te houden , kijk gozer jij beoordeeld het niet objectief omdat jij de inbreker kende, als er iemand bij jou inbreekt en je spulletjes jat dan sla je hem ook neer lijkt me ? Dus zo n lieverdje was het niet.. sneu dat het zo afgelopen is maar hij heeft het wel grotendeels aan zichzelf te wijten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 17:52:
het doden van een verdachte vind jij goed

fijn :bye:

bewust doden (vermoorden) niet natuurlijk. als "een verdachte' tijdens zijn vlucht ten val komt en voor (of achter ;)) een politie-auto komt is het niets meer dan een tragisch opngeluk!
Ik vind dat de agent al genoeg leed heeft moeten meemaken om ook nog zo'n nutteloze rechtzaak mee te moeten maken.

Waarschuw beheerder
dus als het iemand anders was was het ook maar een tragisch ongeluk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 18:41:
dus als het iemand anders was was het ook maar een tragisch ongeluk

Dit topic gaat niet over iemand ander! Maar om evengoed antwoord op je vraag te geven...

als "iemand anders" die geen verdachte is,en dus niet achtervolgt zou worden aangereden zou worden door oom agent, had hij zich zeker moeten verantwoorden.

Als "iemand anders" stijf van de dope staat en niet meer in staat is om normaal aan het verkeer deel te nemen (Dus ook de fiets) vind ik dat dat op eigen risico gebeurd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 17:53:
het zal je beste maat overkomen.,omdat ie verdacht werd, dat ie doodgereden wordt

%) Ohja en de politie rijd ook lekker rond met het idee van: Oh daar heb je onze verdachte, laten we hem effe lekker dood rijden %) NOT
Beetje bekrompen gedachte....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xDennis:x op woensdag 26 juli 2006 om 18:07:
jij de inbreker kende,

uhhhh????
Uitspraak van :xDennis:x op woensdag 26 juli 2006 om 18:07:
dan sla je hem ook neer lijkt me ?

is ie dan dood?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 19:44:
Oh daar heb je onze verdachte, laten we hem effe lekker dood rijden NOT
Beetje bekrompen gedachte....

normaal gesproken niet maar deze man maakte een verkeerde keuze en daar moet ie voor boeten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 19:46:
normaal gesproken niet maar deze man maakte een verkeerde keuze en daar moet ie voor boeten

Als je een verdachte aantreft ga je daar zo snel mogelijk achteraan. Als je dan achteruit moet rijden om de oprit af te rijden en de verdachte ineens achter je auto langs schiet denk ik niet dat je bewust de keuze maakt om achteruit die verdachte van zijn fiets te rijden. Niet met opzet dus...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:12:
Ik vind dat de agent geen schuld treft,maar dat hij hieronder lijd is normaal.

Waarschuw beheerder

jij weet duidelijk niet waar je over praat
als het nou jouw maat was die was dood gereden dan had je waarschijnlijk ook niet zo gepraat
lijk me duidelijk dat jij niet weet hoe het precies is gegaan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 19:49:
en de verdachte ineens achter je auto langs schiet denk ik niet dat je bewust de keuze maakt om achteruit die verdachte van zijn fiets te rijden. Niet met opzet dus.

er was geen beschutting zodat de chauffeur de fietser over het hoofd had kunnen zien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 19:57:
er was geen beschutting zodat de chauffeur de fietser over het hoofd had kunnen zien

Nee maar iemand die nattigheid voelt kan rare sprongen maken.
En als je net een inbreek heb gepleegd en je ziet ineens een politiewagen staan, klopt je hart in je keel en kan je wel eens schijnbewegingen maken.
Sorry, maar je kan mij echt niet wijs maken dat een politeagent met opzet iemand aan rijd. We leven in Nederland hoor en niet in een wereld die filmwereld heet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 19:57:

waarschijnlijk wilde de bestuurder dus zijn weg versperren en ging ie er vanuit dat ie zou stoppen, in plaats van proberen er snel nog door te glippen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 20:02:
We leven in Nederland hoor en niet in een wereld die filmwereld heet

je bedoeld zeker net zoals als een politie agent die zijn vrouw en zichzelf van het leven beroofd als van de week?

of agenten die geheime informatie aan de onderwereld doorspelen voor geld

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RikkieB op woensdag 26 juli 2006 om 20:06:
waarschijnlijk wilde de bestuurder dus zijn weg versperren en ging ie er vanuit dat ie zou stoppen, in plaats van proberen er snel nog door te glippen

misschien, maar zijn actie had een dodelijk gevolg en gewoon onnodig omdat ze wisten waar ze hem moesten vinden omdat het een bekende van die politie was
Waarschuw beheerder
Echt tragisch!! en ik denk dat hier moeilijk iemand de dood van dit mensenleven te verwijten valt... ik denk zelf dat deze agent als ie overigens schuld heeft hieraan .... er op zijn leven een straf rust als je iemand doodrijd, dat is moeilijk te verwerken en bovendien nam deze jongeman al de nodige risico's niet dat ie dan doet moet maar ik denk dat er hier beiden schuld hebben........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toem! op woensdag 26 juli 2006 om 20:53:
Echt tragisch!! en ik denk dat hier moeilijk iemand de dood van dit mensenleven te verwijten valt... ik denk zelf dat deze agent als ie overigens schuld heeft hieraan .... er op zijn leven een straf rust als je iemand doodrijd, dat is moeilijk te verwerken en bovendien nam deze jongeman al de nodige risico's niet dat ie dan doet moet maar ik denk dat er hier beiden schuld hebben........

eens :yes:

Het klinkt hard, maar dagelijks gebeuren dit soort dingen, achteraf wordt er gezegd, als als als. Dat is niet eerlijk. Je hebt niet alles in de hand en ik geloof echt niet dat die agent dacht, ik ga die jongen eens doodrijden.
Toch vind ik wel dat hij verantwoordelijkheid moet nemen voor wat er is gebeurd, maar zoals ik lees uit zijn reactie die gepubliceerd is doet hij dit ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:10:
Je mag de inbreker verder niets doen anders ben je schuldig, dus in principe moet je hem je dure tv of portomonnee gewoon overhandigen.

Zie ik mezelf wel doen ja....alsjeblieft!!

Waarschuw beheerder
:/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 19:53:
jij weet duidelijk niet waar je over praat
als het nou jouw maat was die was dood gereden dan had je waarschijnlijk ook niet zo gepraat
lijk me duidelijk dat jij niet weet hoe het precies is gegaan

ik vraag me eigenlijk af in hoeverre jullie weten wat er is gebeurd?
waren jullie of een van jullie er zelf bij?

ja mensen speculeren, maar volgens mij doen jullie dat ook!

de vraag is dus, waren jullie erbij toen niels geschept werd?
of is bij jullie ook een bepaald balletje gaan rollen om tot deze subjectieve meningen te komen?
Waarschuw beheerder
Snelrecht!!!

Ben ik een groot voorstander van.

Treurig voor de nabestaanden...,

Ondanks dat vind ik dat de agent een lintje hoort te krijgen ipv zich te moeten verantwoorden voor justitie.

GreetZ

Waarschuw beheerder
Heel tragisch wat er gebeurd is. Ik heb er wel een beetje een dubbel gevoel bij.

Ik ben wel van mening dat ik het niet goed vind dat deze agent nog erger gestaft wordt dan dat hij al is, namelijk het doodrijden van een jongen. Uit zijn woorden blijkt al dat hij er erg veel spijt van heeft.

Voor de ouders van deze jongen is het heel erg wat er gebeurd is. Waarschijnlijk zullen zij de staf die deze agent krijgt te laag vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 19:45:
is ie dan dood?

kan zo maar gebeuren met neerslaan he , jij doet het voorkomen alsof die agent hem doelbewust heeft gedood en dat is een zware misvatting
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 20:12:
omdat het een bekende van die politie was

dus iedere bekende vd politie moet je maar laten lopen omdat je hem later op kan pakken :gaap: die gozer had zo verstandig moeten zijn om te blijven staan, dan had hij nu nog geleefd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 27 juli 2006 om 00:01:
subjectieve meningen

verdachte van inbraak vlucht ,wordt in zn vlucht geschept door politiewagen , overlijd daarom aan zn verwondingen , mijn Objectieve mening is als hij niet gevlucht was dan was hij niet geschept en was hij niet overleden ... schuld.. bij degene die het risico neemt om te vluchten
Waarschuw beheerder
Om even terug te komen op eerdere opmerkingen die hier zijn geplaatst..Politiemensen zijn ook mensen. En waar mensen werken worden fouten gemaakt. Er gebeuren ongelukjes en dat is niet meer dan normaal.

Volgens mij hebben jullie iets te veel films gezien inderdaad. Leg je er bij neer. De agent is al genoeg gestraft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr turner op woensdag 26 juli 2006 om 16:21:
ik vind het sneu voor die agent, die doet z'n werk
uiteindelijk gewoon
die gast kon zelf bedenken dat zoiets kan gebeuren

ja idd bedoel ben nie altijd met ze eens majah hj zou het wel nie met opzet gedaan hebbe :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 27 juli 2006 om 00:01:
de vraag is dus, waren jullie erbij toen niels geschept werd?
of is bij jullie ook een bepaald balletje gaan rollen om tot deze subjectieve meningen te komen?

was gebeurd voor ilona der huis vroeg in de ochtend dus die keken meteen nadat ze de klap hoorde
Uitspraak van Mr. Montana op donderdag 27 juli 2006 om 00:10:
Ondanks dat vind ik dat de agent een lintje hoort te krijgen ipv zich te moeten verantwoorden voor justitie.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xDennis:x op donderdag 27 juli 2006 om 01:20:
dus iedere bekende vd politie moet je maar laten lopen omdat je hem later op kan pakken die gozer had zo verstandig moeten zijn om te blijven staan, dan had hij nu nog geleefd

dus dan rijdt je hem aan met een auto als hij een kwetsbare bestuurder in het verkeer is :gaap:

:looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xDennis:x op donderdag 27 juli 2006 om 01:18:
kan zo maar gebeuren met neerslaan he

de deventer moordzaak...(n)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xDennis:x op donderdag 27 juli 2006 om 01:23:
wordt in zn vlucht geschept door politiewagen

lees eens goed

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van agk op donderdag 27 juli 2006 om 07:16:
Politiemensen zijn ook mensen. En waar mensen werken worden fouten gemaakt. Er gebeuren ongelukjes en dat is niet meer dan normaal.

ja inderdaad, maar dan moet je de gevolgen ervan wel dragen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 09:18:
was gebeurd voor ilona der huis vroeg in de ochtend dus die keken meteen nadat ze de klap hoorde

Wacht ff, sorry, ze keken NADAT ze de klap hoorden?
Ze hebben dus NIET gezien (wat jij constant volhoudt) dat de agent met opzet vol gas achteruit reed, met als doel om hem te scheppen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 09:20:
ja inderdaad, maar dan moet je de gevolgen ervan wel dragen

Ach, als kluivert lam en met 200km per uur iemand dood rijdt is er ook niks aan de hand.

Ik snap justitie weer een keer niet. Net als die meneer van de landmacht die vervolgt werd omdat hij in Afghanistan iemand dood had geschoten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zacherius Acht op donderdag 27 juli 2006 om 09:24:
Ik snap justitie weer een keer niet. Net als die meneer van de landmacht die vervolgt werd omdat hij in Afghanistan iemand dood had geschoten.

Laten we het niet ingewikkelder maken dan het al is :p
Ik vind de vergelijking met de Amsterdamse tasjesdief, die werd doodgereden na een tas-roof, iets beter.
Heel Nederland stond toen namelijk te schelden en te vloeken toen de chauffeur vervolgt dreigde te worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op donderdag 27 juli 2006 om 09:20:
Ze hebben dus NIET gezien (wat jij constant volhoudt) dat de agent met opzet vol gas achteruit reed, met als doel om hem te scheppen?

nee dat bleek uit de getuigeverklaringen van de copper zelf en forensisch onderzoek

weet niet of een buurtbewoner het ook heeft gezien maar ja

aangezien ilona op een school werkt en dus schoolvakantiedagen heeft , de bofkont, duurt dat nog wel effe voor bevestiging

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zacherius Acht op donderdag 27 juli 2006 om 09:24:
Ach, als kluivert lam en met 200km per uur iemand dood rijdt is er ook niks aan de hand

beetje overdreven maar hij was ook wel erg coulant gestraft

ik zeg ook niet dat de copper moet zitten, maar straf moet ie krijgen

hij was toch net hoofdagent geworden

degraderen en taakstraf
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 09:35:
nee dat bleek uit de getuigeverklaringen van de copper zelf en forensisch onderzoek

Dus jij (of een goede bekende van je) hebt de verklaring van de agent mogen lezen, waarin hij toegaf de jongen opzettelijk dood te hebben gereden?

wat denk je nu zelf? Snap je nu waarom ik de discussie gisteren afkapte? Je komt niet geloofwaardig over, je bronnen rammelen, en je wil niets weten van een andere mogelijkheid, anders dan "de agent deed het met opzet"
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 09:36:
hij was toch net hoofdagent geworden

Hoofdagent wordt je eigenlijk zo goed als automatisch na een x aantal jaar dienst...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 09:36:
degraderen en taakstraf

waarom? het is toch een ongelukje? er is toch geen moedwil in beeld?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zacherius Acht op donderdag 27 juli 2006 om 09:57:
er is toch geen moedwil in beeld?

hij reed met opzet de fietser aan omdattie dacht dat het de inbreker was

noem je dat geen opzet :S

in mijn ogen komt hij er veels temakkelijk af, als ik dat zou doen dan krijg ik wel een cel straf :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op donderdag 27 juli 2006 om 09:46:
Dus jij (of een goede bekende van je) hebt de verklaring van de agent mogen lezen, waarin hij toegaf de jongen opzettelijk dood te hebben gereden?

nee, stond in persberichten uit die tijd...heb gisteren niet voor niks die links neergezet

Uitspraak van [H³] op donderdag 27 juli 2006 om 09:46:
Je komt niet geloofwaardig over, je bronnen rammelen, en je wil niets weten van een andere mogelijkheid, anders dan "de agent deed het met opzet"

:vaag: het gaat mij erom dat hij een keuze maakte met een dood tot gevolg...opzet of niet

met achteruitrijden een fietser zo raken op een overzichtelijk punt ben je gewoon in de fout en daar moet een passende straf op komen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zacherius Acht op donderdag 27 juli 2006 om 09:57:
waarom? het is toch een ongelukje? er is toch geen moedwil in beeld?

dat is dus hetgene wat wordt bepaald in de rechtbank

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 10:00:
als ik dat zou doen dan krijg ik wel een cel straf

genoeg mensen die een jaar ervoor de bak ingaan

Waarschuw beheerder
donateur

ik citeer:
dus die keken meteen nadat ze de klap hoorde
dus niet toen het gebeurde, dus wat kunnen zij dan zeggen over de details, behalve dat ze het slachtoffer zien liggen?

Waarschuw beheerder
donateur
naja H3 zei het dus al, zoals ik hierboven lees :)

Waarschuw beheerder
donateur
das net zoiets als een paar jaar geleden bij mij voor. De gordijnen waren dicht. Ik hoorde een klap. een harde klap.

Ik kijk uit het raam en zie een groepje dronken mensen.
Een meisje was tegen een lantaarnpaal aangereden met dr scooter, met flinke snelheid omdat ze dronken besloot te gaan rijden.
Ze lag daar bewusteloos.

Ben gelijk te hulp geschoten en heb een ambulance gebeld, meisje verzorgd etc, aangezien ze allemaal niet meer in staat waren om dat te doen.

En een paniek daar, iedereen kreeg ineens de schuld van het ongeluk waar ze alleen bij de hulp bij schieten!

Moet de lantaarnpaal of de gemeente nu aangeklaagd worden omdat ze die lantaarnpaal daar niet hadden mogen plaatsen aan de rand van de weg? Of is het in dit geval de fout van de verdachte?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 27 juli 2006 om 10:23:
dus niet toen het gebeurde, dus wat kunnen zij dan zeggen over de details, behalve dat ze het slachtoffer zien liggen?

ik ga zo eens effe mijn prive pb's bekijken denk met ilona uit die tijd maar verder

zal het aan haar nogmaals moeten vragen
Waarschuw beheerder
zielig voor beide partijen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Montana op donderdag 27 juli 2006 om 00:10:

en nu krijg jij ook een waarschuwing zeker ??

ik wel iig :/

partyflock is ook al zo zielig als het nederlandse beleid (n)

die sukkel zat nog op partyflock ook zag ik net !!

Mensen die voor de inbreker opkomen :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Tomba !! op donderdag 27 juli 2006 om 12:39:
Mensen die voor de inbreker opkomen

daar ging de hele discussie niet over en klote he dat er mensen zijn met andere meningen

maak er dan ook geen topic over
Waarschuw beheerder
Wacht maar tot er bij jou eens word ingebroken en al je shit is weg !!

Kijken of je nog zo blij bent op dat soort mensen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 12:45:
daar ging de hele discussie niet over en klote he dat er mensen zijn met andere meningen

maak er dan ook geen topic over

Mening?! Die gast was op heterdaad betrapt bij een inbraak, en toen overreden door een agent...

Jouw "mening" is vervolgens dat hij er toevallig fietste, niet had ingebroken, en dat de agent stoer wilde zijn en hem dus doodreed...
doe normaal man! Het is verdomme al erg genoeg dat er iemand is overleden!! Ga jij vervolgens ook nog een keer met je smerige beschuldigende vingertje naar de (voor de rest van zijn leven getraumatiseerde) agent wijzen!?
En waarom?? OMDAT JE IEMAND KENT DIE ER NAAR KEEK TOEN ALLES AL GEBEURD WAS

Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 12:45:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou me de hele discussie al rustig, en probeer het normaal te verwoorden... ik heb zelfs al een keer aangegeven te stoppen met deze discussie, omdat spuit 11 gewoon door bleef zuigen met z'n "die jongen was onschuldig, en toch reed de agent hem met opzet dood", maar nu hangt het me ZO de strot uit.

bah bah bah

Waarschuw beheerder
:gaap: tis gewoon zn eigen domme schuld nou is ie dood klaar.

denk je dat die agent daar blij mee is ofzo :/
Waarschuw beheerder
Nee indd , die agent zat gewoon te janken in de rechtzaal !!

Het was een ongeluk !!

Die inbreker neemt toch echt ZELF het risico zo een ongeluk te krijgen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
rechter: "Openbaar aanklager, u eist een straf voor de agent?"
Openbaar aanklager DRASKOVIC: "Correct edelachtbare"
rechter: "En waarom precies?"
Openbaar aanklager DRASKOVIC: "Het slachtoffer was onschuldig, en de agent reed hem alsnog met opzet dood."
rechter: "Dat is nogal wat, hoe wil u dat bewijzen?"
Openbaar aanklager DRASKOVIC: "Nou edelachtbare, ik ken namelijk iemand die het slachtoffer heeft zien liggen NADAT alles gebeurd is."
alle aanwezigen in koor: "HAHA!"
rechter veegt tranen uit ogen: "En daarmee is jouw zaak een kat in het bakkie?"
Openbaar aanklager DRASKOVIC: "Ja edelachtbare, want het is nu eenmaal zo."
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dont play with fire if you cant stand the heat.
Waarschuw beheerder
nadat ze de klap hoorde

Maar in principe heeft die het dan ook toch niet tot in de details gezien, alles wat erna gebeurde is meegemaakt, maar niet het ongeluk zelf toch?

Ik vind het sneu voor die jongen echt waar, maar een ongeluk kan gebeuren zeker in een ''strijd''...
De jongen is dood, de man loopt voor de rest van zijn leven met het gevoel rond dat hij iemand heeft "vermoord".. zijn ze dan niet beide zwaar gestraft? Vind ik van wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op donderdag 27 juli 2006 om 13:00:
Openbaar aanklager DRASKOVIC: "Het slachtoffer was onschuldig, en de agent reed hem alsnog met opzet dood."
Openbaar aanklager DRASKOVIC: "Nou edelachtbare, ik ken namelijk iemand die het slachtoffer heeft zien liggen NADAT alles gebeurd is."
Openbaar aanklager DRASKOVIC: "Ja edelachtbare, want het is nu eenmaal zo."laatste aanpassing 27 juli 2006 13:01

:lol:

i agree..

ik snap best dat je iemand de schuld wilt geven, maar je lult jezelf gewoon klem nu draskovic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 10:00:
hij reed met opzet de fietser aan omdattie dacht dat het de inbreker was

noem je dat geen opzet :S

in mijn ogen komt hij er veels temakkelijk af, als ik dat zou doen dan krijg ik wel een cel straf :/

als je hem met opzet zou aanrijden wel ja, wat deze agent dus niet deed

en dan nog: ze wisten dat het de inbreker was, omdat ie op heterdaad betrapt was
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Tomba !! op donderdag 27 juli 2006 om 12:49:
Kijken of je nog zo blij bent op dat soort mensen

dan hoeven ze nog niet dood van mij hoor :flower:
Uitspraak van [H³] op donderdag 27 juli 2006 om 12:49:
Jouw "mening" is vervolgens dat hij er toevallig fietste, niet had ingebroken, en dat de agent stoer wilde zijn en hem dus doodreed...
doe normaal man! Het is verdomme al erg genoeg dat er iemand is overleden!! Ga jij vervolgens ook nog een keer met je smerige beschuldigende vingertje naar de (voor de rest van zijn leven getraumatiseerde) agent wijzen!?

moet ik gaan vloppen of zo? :[
mijn mening is dat die copper een fout heeft begaan en daar straf voor verdiend en niet weer klasse justitie...las net in een dubbele topic dat ie 120 werkstraf en jaar lang rijontzegging tegen zich heeft horen eisen...dat lijkt me wel redelijk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op donderdag 27 juli 2006 om 13:00:
Openbaar aanklager DRASKOVIC: "Ja edelachtbare, want het is nu eenmaal zo."laatste aanpassing 27 juli 2006 13:01

:aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 13:25:
moet ik gaan vloppen of zo? :[
mijn mening is dat die copper een fout heeft begaan en daar straf voor verdiend en niet weer klasse justitie...las net in een dubbele topic dat ie 120 werkstraf en jaar lang rijontzegging tegen zich heeft horen eisen...dat lijkt me wel redelijk

Vlop maar een eind raak... als jij na zo'n incident met je vingertje durft te wijzen, hoewel de crimineel gewoon fout was, heb je een smerig vingertje, ik heb je lang genoeg rustig te woord gestaan, je wil toch niet luisteren

Waarschuw beheerder
donateur
Ilon@ citeer 24 november 2005 07:45
Een goeie vriend van mij en mijn vriend

Vorige zijn crematie gehad, dat was wat ik vertelde! Gister ben ik nog bij zijn ouders geweest! We zijn op zoek naar de kroongetuige van die dag! Die woont ergens bij ons in Crabbehof! Tis schuld van de politie, hij staat ook terecht voor dood door schuld...

Gisteravond hebben we nog fakkels aangestoken op de plek waar het is gebeurd, precies naast ons huis, dus we worden er steeds mee geconfronteerd dat is wel pijnlijk...

2 weken geleden zat die nog op me bank, *zucht* te erg voor woorden gewoon
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 13:37:
Gisteravond hebben we nog fakkels aangestoken op de plek waar het is gebeurd

Ik vind dit net zo erg als de stille tocht voor Ali El B. (De Amsterdamse tasjesdief)

De kroongetuige, tuuuuuuurlijk :)
Het onderzoek wijst anders uit dat die gozer een inbreker was, onder invloed van drugs... Waar is die kroongetuige dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op donderdag 27 juli 2006 om 13:32:
ik heb je lang genoeg rustig te woord gestaan, je wil toch niet luisteren

ik had um al op niet meer volgen staan o:)

toch nog maar gekeken hoe het verliep
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 09:19:
dus dan rijdt je hem aan met een auto als hij een kwetsbare bestuurder in het verkeer is

hij werd achtervolgd peen , of dat nu vooruit rijdend of achteruit rijdend is , feit is gewoon dat hij niet doelbewust is aangereden maar door zijn eigen vluchtgedrag om het leven is gekomen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op donderdag 27 juli 2006 om 13:40:
De kroongetuige, tuuuuuuurlijk

ben ook zeer benieuwd naar de rechtspraak en onderzoek

heb er daarna weinig meer over gehoord

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xDennis:x op donderdag 27 juli 2006 om 13:41:
maar door zijn eigen vluchtgedrag om het leven is gekomen

en mijn mening is

roekeloos rijgedrag van een agent met dood door schuld ten gevolge
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 13:49:
en mijn mening is

iedereen heeft recht op zn mening (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xDennis:x op donderdag 27 juli 2006 om 13:50:
iedereen heeft recht op zn mening

Waarschuw beheerder
hij werd achtervolgd peen , of dat nu vooruit rijdend of achteruit rijdend is , feit is gewoon dat hij niet doelbewust is aangereden maar door zijn eigen vluchtgedrag om het leven is gekomen

Inderdaad. Dat de mensen dan weer zo idioot reageren door politiebureaus in de brand te steken vind ik echt te gek voor woorden! Die mensen zou je hun stemrecht af moeten nemen, want kennelijk zijn ze te dom om normaal na te kunnen denken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 14:03:
dan weer zo idioot reageren door politiebureaus in de brand te steken vind ik echt te gek voor woorden

dat is ook niet goed te praten :no:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 14:03:
Die mensen zou je hun stemrecht af moeten nemen

veroordelen voor brandstichting
Waarschuw beheerder
Ik heb het gewoon te doen met die agent...

Hij zal de rest van zijn leven over dit ongeluk blijven nadenken. Zo van had ik maar dit of had ik maar dat, het is gewoon een triest verhaal!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 14:09:
veroordelen voor brandstichting

vervolgens op de vlucht slaan als je op heterdaad betrapt wordt met als gevolg dat je onder een busje belandt die net de uitrit wilde afgaan ..

*sught*

Waarschuw beheerder
haha ja en dan weer zeggen dat het met opzet was :roflol:

Waarschuw beheerder
lijkt mij dat de agent correct gehandeld heeft, de des betreffende jongen was tenslotte op de vlucht voor de politie ivm een inbraak.
typische nederlands dat je dan meteen 120 uur taakstraf krijgt en een rijverbod van 12 maanden.

:respect:voor de agent:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Inbreken blijft een riskant vak... Had hij maar niet op de vlucht moeten slaan :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:02:
daar valt veel meer te halen...

klopt als een bus

Waarschuw beheerder
Waar gaat het toch heen hier in nederland gebeurt er eindelijk iets wat juist goed is !opgeruimt staat netjes en dan krijg je dat gezeik!

Waarschuw beheerder
Ik eis 6jaar tegen die Agent waarvan niks voorwaardelijk.Opzoute met zulken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 19:37:
Waar gaat het toch heen hier in nederland gebeurt er eindelijk iets wat juist goed is !opgeruimt staat netjes en dan krijg je dat gezeik!

Precies

Eigenlijk moeten we blij zijn dat het zo is afgelopen, nu kost hij de samenleving ook geen geld meer, hij heeft toch niks positiefs gebracht en zal anders de rest van zijn leven geld hebben gekost.
Waarschuw beheerder
wat kon die wout daaraan doen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 20:07:
Ik eis 6jaar tegen die Agent waarvan niks voorwaardelijk.Opzoute met zulken

Ze zouden jij moeten opsluiten!Hij wou hem echt niet dood rijden!

Hij heeft het verdient!
Moet hij maar niet inbreken dan verdien je juist de dood eigen schuld dikke bult:P

Waarschuw beheerder
De advocaat vindt dat de agent moet worden vrijgesproken.

vind ik ook.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 12:53:
Wat een onzin ja, een inbreker volgespoten met drugs die als een halve zool de weg oversteekt moet beschermd worden

:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 20:07:
Ik eis 6jaar tegen die Agent waarvan niks voorwaardelijk.Opzoute met zulken.

Want?

zeker ook een vriendje van de dief jij :aai:

Ik ben heus geen fan van politie agenten maar in deze situatie wel :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 12:53:
een inbreker volgespoten met drugs die als een halve zool de weg oversteekt moet beschermd worden

Iedereen moet beschermd worden, daar dient de wet toch juist voor?
Ongeacht of iemand crimineel is of niet, wat in dit geval zelfs nog een verdenking was op het moment dat de jongen overleed.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als hij geen drugs had gebruikt had ie beter opgelet!

en hij had ook maar niet moeten inbreken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 12:53:
tis gewoon zn eigen domme schuld nou is ie dood klaar.

denk je dat die agent daar blij mee is ofzo

Niets aan toe te voegen.
Waarschuw beheerder
De politie agent is vrijgesproken (y)(y)

en terecht
Waarschuw beheerder
Is de agent nou vrijgesproken????

Ik hoorde zoiets
Waarschuw beheerder
Heb mijn antwoord al!!

Ben echt blij voor hem...
Waarschuw beheerder
donateur
De agent is vrijgesproken (y)

Waarschuw beheerder
walgelijk
Waarschuw beheerder
donateur
kloterige samenloop van omstandigheden :nocheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:/ . . . . . .

dat die jongen dood is daar verander je niks mee door
een beetje te gaan bekvechten over dat die agent wel of niet schuldig is . . .
die jongen was verkeerd bezig toen hij aan het inbreken was, die agent was verkeerd bezig toen hij niet goed oplette toen hij in die auto zat . . . .

en is dat dan dood door schuld ofzo :S

die agent verdiend geen straf, dit hele gebeuren lijkt me wel genoeg want zoiets vergeet je nooit weer...

feit is gewoon dat hij niet doelbewust is aangereden

:yes:

Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 13:49:

:/. . . .

ven deze twee citaten zou de bovenste sterker staan in een rechtzaal
Waarschuw beheerder
net als die AH medewerkers ..OOK ZO IETS :s
wil je je best doen om die dieven op te pakken , moet je zelf de bak in (n)

tegenovergestelde wereld noemen ze zo iets

:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 03:24:
die agent verdiend geen straf,

mischien niet, mischien wel

alleen ik denk als het geen agent was geweest maar een burger die zen plicht had willen doen hij wel moord of doodslag op zen geweten had gekregen ...

voor mij persoonlijk weer een bewijs dat agenten mildere straffen voor hetzelfde vergrijp krijgen als gewone burgers.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op vrijdag 4 augustus 2006 om 18:16:
De agent is vrijgesproken

Beter :)
Waarschuw beheerder
En agent is een agent !!
Hij neemt meer risico's dan een burger OMDAT het zn werk is !
Als die flippo niet had ingebroken had er ook geen agent achter hem aan gehoeven (y)(y)(y)

Waarschuw beheerder
precies.. als die gast gewoon lekker thuis gebleven was in plaats van spullen jatten waar een ander hard voor gewerkt heeft, dan was ie nu nog in leven geweest..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 100% Pure Hardcore op zaterdag 5 augustus 2006 om 12:21:
voor mij persoonlijk weer een bewijs dat agenten mildere straffen voor hetzelfde vergrijp krijgen als gewone burgers.

hoe je het went ook keert hij heeft iemand doodgereden, en dat mag niet.
als ik of jij dat gedaan hadden kunne we lekker een paar maandjes/jaartjes gaan brommen inde nor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 100% Pure Hardcore op zaterdag 5 augustus 2006 om 13:43:
als ik of jij dat gedaan hadden kunne we lekker een paar maandjes/jaartjes gaan brommen inde nor

dat ligt er maar net aan of je het met opzet gedaan heeft of dat dood door schuld bewezen kan worden..

als er een of andere malloot plosteling voor je auto opduikt en je kan hem niet meer ontwijken dan is het gewoon een ongeluk en ga je vrijuit.

die agent heeft trouwens levenslang.. hij moet er maar mee zien te leven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op zaterdag 5 augustus 2006 om 12:39:
De agent is vrijgesproken

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 13:48:
die agent heeft trouwens levenslang

wat is het nou volg het ff niet meer??

Waarschuw beheerder

had die maar niet moeten stelen
Waarschuw beheerder
die agent heeft trouwens levenslang.. hij moet er maar mee zien te leven.

Uitspraak van 100% Pure Hardcore op zaterdag 5 augustus 2006 om 13:51:
wat is het nou volg het ff niet meer??

Wat denk je dat het geestelijk met hem doet!!

Waarschijnlijk zal dit hem de rest van zijn leven blijven achtervolgen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 14:03:
Uitspraak van [FTW]Strictly-hardcore[FTW] op zaterdag 5 augustus 2006 om 13:43:

had die maar niet moeten stelen

inderdaad en nu krijgt die wout de schuld omdatie hem perongeluk dood reed :S
komop zeg die gast deed ook alleen ze'n werk

Waarschuw beheerder
Jezus zeg, het was een drugsgebruikende dief. En die gaan ze dan beschermen? Ik bedoel, een ongeluk kan gebeuren toch? Het was duidelijk niet met opzet.
Waarschuw beheerder
Fuck the Police
Waarschuw beheerder
Als een marrokaan (tasjesdief) word aangereden door een vrouw die achteruit rijd is het wel goed. Maar als een juut zoiets doet bij een Nederlander die net zo erg is kan het weer niet.

Gewoon met je poten van andermans spullen afblijven! Dan heb je die narigheid ook niet!

Die juut doet dat echt niet expres! Waarom zou hij?

Waarschuw beheerder
vrijspraak voor de agent,, als je het verhaal een beetje serieus leest dan kan je eruit conclideren dat hij er heel erg veel aan lijdt...
Waarschuw beheerder
als ik of jij dat gedaan hadden kunne we lekker een paar maandjes/jaartjes gaan brommen inde nor

niveau is weer ver te zoeken hier!
Waarschuw beheerder
als er een of andere malloot plosteling voor je auto opduikt en je kan hem niet meer ontwijken dan is het gewoon een ongeluk en ga je vrijuit

jup,

ik ken een vrouw hier van het dorp die had een keer een jongen dodd gereden die met zn walkman doodleuk overstak zonder te kijken !!

vrouw ging ook vrijuit !

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 08:01:
vrijspraak voor de agent,, als je het verhaal een beetje serieus leest dan kan je eruit conclideren dat hij er heel erg veel aan lijdt...

precies

Echt dom als je gaat zeggen dat hij het expres heeft gedaan :frusty:

Uitspraak van 100% Pure Hardcore op maandag 7 augustus 2006 om 11:35:
vooral bij deze bovenstaande quote

want?

ik vertelde net zelf dat ik iemand ken die per ongeluk iemand had dood gereden en niet moest zitten

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Tomba !! op maandag 7 augustus 2006 om 12:28:
jup,

ik ken een vrouw hier van het dorp die had een keer een jongen dodd gereden die met zn walkman doodleuk overstak zonder te kijken !!

vrouw ging ook vrijuit !

Het is ook niet vreemd dat deze agant vrijuit is gegaan, maar begrijp die mensen hier niet die het logisch vinden dat je dood gereden wordt als je iets steelt. :/

Uitspraak van se7en op maandag 7 augustus 2006 om 07:59:
Maar als een juut zoiets doet bij een Nederlander die net zo erg is kan het weer niet.

Blijkbaar kan het wel, want hij is vrjigesproken en iedereen blert hier om het hardst dat het terecht is dat een dief overlijdt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Tomba !! op zaterdag 5 augustus 2006 om 12:13:
net als die AH medewerkers ..OOK ZO IETS
wil je je best doen om die dieven op te pakken , moet je zelf de bak in

Ja, dat is een goed voorbeeld.8) Iemand in elkaar trappen die geboeid op de grond ligt.

Straffen moet je overlaten aan de rechtspraak...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 03:24:

:jaja:

Uitspraak van Da Tomba !! op zaterdag 5 augustus 2006 om 12:56:
En agent is een agent !!
Hij neemt meer risico's dan een burger OMDAT het zn werk is !

Een agent krijgt meer verantwoordelijkheid omdat er van hem verwacht wordt dat ie daar mee om kan gaan. Vind dat ze dus ook best wel wat strenger beroordeeld mogen worden dan de gemiddelde burger.
Waarschuw beheerder
vrijspraak?? niet te geloven zeg ....

meneer de agent rijd iemand dood en gaat vrijuit, ik beledig een agent en kan een dikke vette boete betalen.
dus voor belediging krijg je meer 'straf' voor het al dan niet opzettelijk doodrijden van een persoon. rare rechtspraak hebben we toch.

sorry maar ik hoop dat die agent z'n hele leven een trauma ervan heeft.
heeft ie toch nog een beetje 'straf'

ps ik vond dat met die marrokaanse tasjesdief ook precies hetzelfde, die vrouw had ook veroordeeld moeten worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 100% Pure Hardcore op maandag 7 augustus 2006 om 13:00:

meneer de agent rijd iemand dood en gaat vrijuit, ik beledig een agent en kan een dikke vette boete betalen.

Mwah, beledigende opmerking maken doe je expres, lijkt me heel wat anders. Als ze kunnen bewijzen dat je iemand expres doodrijdt, is die straf ook veel hoger...
Waarschuw beheerder

dus voor belediging krijg je meer 'straf' voor het al dan niet opzettelijk doodrijden van een persoon. rare rechtspraak hebben we toch.

sorry maar ik hoop dat die agent z'n hele leven een trauma ervan heeft.

domme uitspraak van een dom iemand. als je alleen maar domme dingen gaat zeggen, vraag er dan geld voor, ik denk dat je er rijk mee zal worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zacherius Acht op maandag 7 augustus 2006 om 16:55:
domme uitspraak van een dom iemand. als je alleen maar domme dingen gaat zeggen, vraag er dan geld voor, ik denk dat je er rijk mee zal worden.

Elkaar voor dom uitmaken zonder zelf ook maar iets toe te voegen aan de discussie komt gelukkig wel erg intelligent over...

Waarschuw beheerder
die agent = (y)

blijven rijden zeg ik !
Waarschuw beheerder

:frusty:

Denk je dat hij een BEETJE straf heeft ??
Hij heeft hier zn hele leven erg veel last van ...meer dan de dief zelf dacht ik zo

Waarschuw beheerder
Wanneer je 't criminele pad op gaat moet je de consequenties overwegen...
Wanneer je politie-agent bent moet je soms ingrijpen...
Allemaal te begrijpen...

-Politie-agent heeft in deze gelijk, hij moet worden
vrijgesproken-

en toch...
~FUCK POLICE~
&
~FUCK 'LowLife'CRIME

inbreken...mmwhaaahaha...toy!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 08:01:

idd

Uitspraak van se7en op maandag 7 augustus 2006 om 08:02:
niveau is weer ver te zoeken hier!

behoorlijk.

Waarschuw beheerder
Het is gewoon te triest dat de agenten in dit land relatief weinig recht van handelen hebben. Deze mensen beoefenen een risco vak waarbij dit soort incidenten kunnen vorkomen, vind vrijspraak dan ook niet meer als normaal. Als die knakker niet in had gebroken had de rest ook niet hoeven gebeuren, hij heeft het ongeluk zelf op zijn hals gehaald. Dat hij per ongeluk op de stoeprand terechtkomt emt zjin hoofd is een bijzaak daar kan de agent ook niets aan doen.

Word er alleen een beetje ziek van dat áls de agenten hier in Nederland in moeten grijpen en er gebeurd iets dat ze dan nog negatief benaderd worden ook... :@ Die mensen doen gewoon hun werk en zijn er zelf ook helemaal kapot van als er sowiets gebeurd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nouwe ik hoop dat die agent eerlijk berecht word! En weer een crimineel minder! Lekker boeiend zeg!
Waarschuw beheerder
donateur
De poltie mag wel harder optreden als dat ze nu doen. Dan zal er een stuk minder criminaliteit zijn als dat er nu heerst over het hele land.

Waarschuw beheerder
’Sorry’,

Belachelijk dat hij sorry zegt.
Sorry, klinkt als een schuldbekentenis, en dat was absoluut niet nodig.. Hij is een held, en geen misdadiger (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 16:08:
Word er alleen een beetje ziek van dat áls de agenten hier in Nederland in moeten grijpen en er gebeurd iets dat ze dan nog negatief benaderd worden ook... Die mensen doen gewoon hun werk en zijn er zelf ook helemaal kapot van als er sowiets gebeurd.laatste aanpassing 10 augustus 2006 16:09

sommge mensen willen/kunnen dat gewoon niet inzien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 16:12:
Sorry, klinkt als een schuldbekentenis, en dat was absoluut niet nodig..

Nee maar het is wel voor te stellen. Als iemand onder mijn wielen kruipt terwijl ik wegrijd kan ik er niets aan doen. Toch zou ik me schuldig voelen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op donderdag 10 augustus 2006 om 16:16:
Toch zou ik me schuldig voelen...

Jawel, maar dat is toch iets anders dan sorry zeggen.

Tenminste, sorry komt echt bij mij over als een schuldbekentenis.
Zeg dan, mijn oprechte medeleven ofzoiets...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 16:08:
Word er alleen een beetje ziek van dat áls de agenten hier in Nederland in moeten grijpen en er gebeurd iets dat ze dan nog negatief benaderd worden ook... Die mensen doen gewoon hun werk en zijn er zelf ook helemaal kapot van als er sowiets gebeurd

Zoals ik al zei (volgensmij heeft niemand zin om op m'n posts te reageren :/) :
Uitspraak van lindaaatje op maandag 7 augustus 2006 om 12:37:
Een agent krijgt meer verantwoordelijkheid omdat er van hem verwacht wordt dat ie daar mee om kan gaan. Vind dat ze dus ook best wel wat strenger beroordeeld mogen worden dan de gemiddelde burger.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 10 augustus 2006 om 18:39:
Vind dat ze dus ook best wel wat strenger beroordeeld mogen worden dan de gemiddelde burger.

Ik weet wel zeker dat ze strenger beoordeeld moeten worden, en dat worden ze ook zeker wel hoor.

Als een burger een fout maakt, alá...
Maar als een agent een fout maakt, is de rechter echt wel iets harder als normaal, want agenten zouden het goede voorbeeld moeten zijn...
En als hij een fout maakt weet hij zeker dat hij alle kranten haalt en op alle forums uitgekotst word..
laatste aanpassing