Partyflock

Forumonderwerp · 889899
ROTTERDAM - ’Sorry’, zegt de onzichtbare man vanuit de grijze box in de rechtszaal. Af en toe hapert zijn stem en klinkt een snik. Hij heeft spijt, maar bijna niemand in de zaal herkent hem. Want behalve de rechtbank, de officier van justitie en de advocaat kan niemand hem zien.
Het enige dat over de politieman bekend is, is dat het een 30-jarige hoofdagent uit Dordrecht is, die wordt verdacht van het doodrijden van de 25-jarige fietser Niels van Dasler.

In de vroege ochtend van 14 november 2005 probeerde Van Dasler te ontkomen aan de politie. Hij was betrapt bij een inbraak in een school. Bij de achtervolging werd de Dordtenaar geschept door een achteruitrijdend politiebusje, dat hem had proberen in te halen. Hij vloog door de lucht en kwam op de stoeprand terecht, op slag dood.

Het ongeluk leidde tot onrust in Dordrecht. In de weken erna werd in drie politiebureaus in de stad brand gesticht. De agent wordt nog altijd bedreigd. Reden voor de Dordtse rechtbank om gisteren uit te wijken naar een extra beveiligde zaal. De ochtend dat Niels omkwam, had hij stoffen in zijn bloed die duidden op gebruik van xtc en cocaïne. Stoffen die hem overmoedig maakten, waardoor hij waarschijnlijk dacht dat hij makkelijk achter het politiebusje langs kon rijden om weg te vluchten. Maar het achteruitrijdende busje ging sneller dan Niels inschatte. „Het is zo verschrikkelijk triest“, hapert de onzichtbare politieman, die twee weken voor de fatale botsing vanwege zijn smetteloze staat van dienst was bevorderd tot hoofdagent. Hij doet lang over zijn zinnen, huilt even. „Ik ben bij de politie gegaan om mensenlevens te redden. Niet om ze te beëindigen.“ De officier van justitie vindt dat de agent had moeten weten dat een verdachte op de vlucht onverwachte kanten op kan schieten. Maar volgens zijn advocaat kon de agent onmogelijk vermoeden dat Niels plots de weg op zou schieten. Omdat de agent niet te snel reed, zou hem geen blaam treffen voor het ongeval.

Justitie eist een werkstraf van 120 uur en een rijverbod van twaalf maanden, waarvan de helft voorwaardelijk. De advocaat vindt dat de agent moet worden vrijgesproken. De rechtbank doet volgende week vrijdag uitspraak. GPD

laatste aanpassing door een beheerder

eigen schuld :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:28:
ik denk dat ze voortaan maar 4 agenten per auto moeten inzetten. 1 om te rijden en 3 om buiten de auto te kijken of alles wel goed gaat, sowieso moeten de auto's begrenst worden op 20 km/u want stel je voor dat er dadelijk ineens een vluchtende inbreker door het gebruik van drugs denkt dat hij het oversteken nog wel haalt

wat raar, ik kijk gewoon uit me doppen als ik achteruit rijdt en ook langzaam zodat je tijd genoeg hebt om te beslissen en te kijken....gewoon basis rijlessen
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op woensdag 26 juli 2006 om 13:47:
volgens mij werdtie alleen maar verdacht van diefstal...

Als 'ie niks gedaan zou hebben, waarom sla je dan op de vlucht?

Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 13:49:
Daarom als je achteruit rijdt moet je altijd kijken, tenminste, dat heb ik geleerd met het rijbewijs halen

uhuh.. Als iemand plotseling voor je auto springt uit 't niets, is niemand daar op berekend hoor ;)

Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 13:49:
praat het maar goed wat je wilt maar ik ben een moderne nederlander die doodstraf en eigen rechter door politie al helemaal afkeurd

Ik praat niks goed, ik ben realistisch.. Jij kent misschien het slachtoffer dus heb jij een andere mening erover dan ik.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:49:
Jongen, volgens mij was jij er zelf bij, je schijnt zo goed te weten wat hij beter, of beter niet had kunnen doen.

Ja klopt :aai:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:49:
Nooit iets gehoord of anders begrepen hoe mensen reageren in een paniekreactie??
Agenten zijn er op getraind rekening te houden met de onverwachte bewegingen of doelen die deze mensen hebben.
denk je nou echt dat hij erop had gerekend dat hij een agent tegen zou komen en dat die naar achter zou rijden als hij erachter door ging?? Ik denk t ook niet nee!! want das net als beredenpolitie, die mogen je niet raken!!

Hij ziet dat bussie toch rijden of niet? :S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:58:
Ik denk dat die agent genoeg gestraft wordt door de traumatische afloop

Oh, dus dat gun jij die agent wel (N)

Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:04:
ik kan ook toneelspelen zeker ook om onder straf en ontslag uit te komen

Ja, dat denk ik ook. Ik denk ook dat die agent 't allemaal faked :S

Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:07:
verdachte en dan heeft een politie agent niet het recht je aan te rijden

Expres ook he? :S

Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:30:
wat raar, ik kijk gewoon uit me doppen als ik achteruit rijdt en ook langzaam zodat je tijd genoeg hebt om te beslissen en te kijken....gewoon basis rijlessen

Ja, maar jij zit ook niemand achterna. Ga appels ff met peren vergelijken :S

Daaaaaaaaag... Geen zin meer in deze discussie.. Jullie hebben jullie visie.. Ik zie 't anders!

:bye:
laatste aanpassing

Basis rijlessen bereiden je niet voor op een daadwerkelijke achtervolging, van een op heterdaad betrapte crimineel. Politie opleidingen bereiden je er op voor, maar zoals altijd: de werkelijkheid gaat nooit volgens de regels

en tijdens die basis rijlessen van je kwam er zeker ook effe een inbreker die onder invloed was plotseling de weg oversteken toen jij hem achtervolgde.
Uitspraak van Da Tomba !! op woensdag 26 juli 2006 om 12:48:
De officier van justitie vindt dat de agent had moeten weten dat een verdachte op de vlucht onverwachte kanten op kan schieten

Weer zo'n OvJ die vroeger gepest werd en nu persé z'n macht moet laten gelden.

Jammer voor die gast, had ie gewoon niet moeten inbreken. Want dat is VERBODEN.

Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:29:
en met gevaar voor eigen leven achter een auto langs te rennen.

hij zat op de fiets

En de persoon nam de beslissing in te breken, te vluchten, en

verdachte maar daar zijn we het over oneens dus snap je instake
en met gevaar voor eigen leven achter een auto langs te rennen.

hij wist niet dat die politie agent zo stoer zou doen om hem van zijn fiets af te rijden met alle gevolgen van dien
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:13:
wacht maar tot een vriend van jou verdacht wordt en wordt doodgereden...eens zien hoe jij dan reageert

vrienden van mij zouden zoiets idioots niet in hun kop halen :D het was een ongeluk. Die agent besloot achteruit te rijden zeg jij? WAAR staat dat??? En als je daar al antwoord op kan geven: denk je dan echt dat die agent ook de beslissing nam om die gast DOOD te rijden? Kijk zo gaat het he... iemand zit onder de shit, doet iets wat niet mag en karma comes back to him. En natuurlijk, priem maar met je vinger naar die agent, maar als je eerlijk bent: was dit ook gebeurd als die jongen nuchter was geweest? volgens bovenstaand bericht niet.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:28:
k denk dat ze voortaan maar 4 agenten per auto moeten inzetten. 1 om te rijden en 3 om buiten de auto te kijken of alles wel goed gaat, sowieso moeten de auto's begrenst worden op 20 km/u want stel je voor dat er dadelijk ineens een vluchtende inbreker door het gebruik van drugs denkt dat hij het oversteken nog wel haalt.

:roflol:

Bovendien Drako, hoe goed je ook kan autorijden, onverwachte situaties blijven er altijd!!
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:31:
Basis rijlessen bereiden je niet voor op een daadwerkelijke achtervolging, van een op heterdaad betrapte crimineel. Politie opleidingen bereiden je er op voor, maar zoals altijd: de werkelijkheid gaat nooit volgens de regels

Helemaal mee eens: Coole avatar trouwens :D
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:33:
verdachte maar daar zijn we het over oneens dus snap je instake

Na betrapt te zijn op heterdaad is er geen sprake meer van een schuldvraag.
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:33:
hij wist niet dat die politie agent zo stoer zou doen om hem van zijn fiets af te rijden met alle gevolgen van dien

Anders geformuleerd: De achteruitrijdende agent ging er niet van uit dat de inbreker zo stoer zou zijn achter de rijdende auto langs te fietsen
Je kan het ook anders zien: als dat joch niet zo stom was geweest om in te gaan breken, was hij nooit aangereden.
wie zn schuld is het dán?
Is gewoon belachelijk dat die agent moiet boeten.....

Maar goed, kan me ook voorstellen dat de familie en vrienden van die knul kapot zijn van verdriet en dus een schuldige willen hebben....

Maar feit is dat die agent er niets aan kon doen..
Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 14:40:
Je kan het ook anders zien: als dat joch niet zo stom was geweest om in te gaan breken, was hij nooit aangereden.
wie zn schuld is het dán

PRECIES!!!

Uitspraak van Richard op woensdag 26 juli 2006 om 14:31:
Als 'ie niks gedaan zou hebben, waarom sla je dan op de vlucht?

geen idee waarom ie er fietste...had ie een bordje om van "ben op de vlucht"

uhuh.. Als iemand plotseling voor je auto springt uit 't niets, is niemand daar op berekend hoor

dat heet inzicht...bij een basisschool moet je langzaam rijden net als een weg vol met geparkeerde auto's in een woonwijk..ga zo maar door...zodat je meer reactietijd hebt...maar meneer agent stond gewoon op een inrit en zag um al
Jij kent misschien het slachtoffer dus heb jij een andere mening erover dan ik.

nee, ilona wel
Oh, dus dat gun jij die agent wel

ja, die agent rijdt iemand dood met de keuze om de verdachte aan te rijden

Ja, maar jij zit ook niemand achterna.

iedereen maakt keuzes en moet de gevolgen daarvan onder ogen komen

ook coppers
Daaaaaaaaag... Geen zin meer in deze discussie.. Jullie hebben jullie visie.. Ik zie 't anders!

:bye:

Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op woensdag 26 juli 2006 om 14:33:
vrienden van mij zouden zoiets idioots niet in hun kop halen

hoeven ze ook niet, ze moeten dan alleen maar verdacht zijn en op de verkeerde plek en verkeerde tijdstip
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op woensdag 26 juli 2006 om 14:33:
maar als je eerlijk bent: was dit ook gebeurd als die jongen nuchter was geweest?

wat heeft dat nou met fietsen op de weg te maken en worden aangereden door een achteruitscheurende politiewagen?
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:46:
geen idee waarom ie er fietste...had ie een bordje om van "ben op de vlucht"

Kan te maken hebben met die "op heterdaad betrapt bij een inbraak"

gokje...
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:48:
hoeven ze ook niet, ze moeten dan alleen maar verdacht zijn en op de verkeerde plek en verkeerde tijdstip

Herstel:
ze moeten betrapt zijn, en op de vlucht...
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:48:
wat heeft dat nou met fietsen op de weg te maken en worden aangereden door een achteruitscheurende politiewagen?

herstel:
Vluchten na een heterdaadje, en "scheuren" met 30 km/u

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:35:
hoe goed je ook kan autorijden, onverwachte situaties blijven er altijd!!

ja dat klopt en ik ga ook vast nog eens brokken maken

maar zeer zeker niet op volle snelheidachteruitrijden tegen een fietser vanuit een uitrit met goed overzicht

Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:38:
De achteruitrijdende agent ging er niet van uit dat de inbreker zo stoer zou zijn achter de rijdende auto langs te fietsen

dan nog is de gemotoriseerde schuldig ten opzichte van een kwetsbaardere verkeersdeelnemer als dat je instake is

Uitspraak van agk op woensdag 26 juli 2006 om 14:40:
wie zn schuld is het dán?

de agent dat ie dood is gegaan

hij besloot hem aan te rijden
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:50:
ja dat klopt en ik ga ook vast nog eens brokken maken

maar zeer zeker niet op volle snelheidachteruitrijden tegen een fietser vanuit een uitrit met goed overzicht

Waarbij de fietser een vluchtende crimineel was, de agent snel beslissingen moet maken, en de crimineel door drugs onverwachte dingen doet.
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:51:
de agent dat ie dood is gegaan

hij besloot hem aan te rijden

De crimineel, omdat hij achter een rijdende auto schoot.

Uitspraak van Marly op woensdag 26 juli 2006 om 14:43:
Maar feit is dat die agent er niets aan kon doen..

feit :vaag:
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:51:
dan nog is de gemotoriseerde schuldig ten opzichte van een kwetsbaardere verkeersdeelnemer als dat je instake is

Telt dat als het om een vluchtende crimineel gaat, die overmoedige dingen doet door drugs?

euhm mensen niemand wilt een ander bewust wat aandoen.
ene die agent is bezig met zn werk wil Niels(god hebbe zn ziel) oppakken. Naar voor familie leden en nabestanden van Niels is het zwaar klote want die zijn iemand verloren. Maar die agent heeft het ook slecht!!
Oordeel niet zal ik zeggen

Voor de nabestaande sterkte.....
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:52:
Telt dat als het om een vluchtende crimineel gaat, die overmoedige dingen doet door drugs?

Ik haal dit voorbeeld weer even aan, het is een vergelijking.
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:22:
wacht, ik maak het wat makkelijker voor je!
Jij rijdt lekker op de snelweg. Plots springt iemand vlak voor je op de weg, en die persoon zit onder de coke en zooi. Jij rijdt hem dood.

Jij verdient straf, omdat anders in de toekomst niemand meer gestraft wordt voor een soortgelijk "vergrijp"

Dit is toch wat je zegt?

Ook een gevalletje "de gemotoriseerde is schuldig"??
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 13:43:
Het is en blijft een ongeluk, waar de politieagent in mijn ogen niets aan kon doen. Sterker nog: hij deed zijn werk.

Als meneer de inbreker zich gewoon had overgegeven of gewoon thuis was gebleven ipv andermans spullen proberen te jatten, dan was er NIETS aan de hand geweest.

Ik heb medelijden met de agent... Die moet de rest van zijn leven slijten met de gedachte dat hij iemand dood heeft gereden. Per ongeluk of expres, dat doet er dan echt niet toe.

:respect:

Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:48:
Kan te maken hebben met die "op heterdaad betrapt bij een inbraak"

:no: maar meneer was wel een bekende dus verkeerde plaats verkeerd tijdstip dus verdacht

Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:51:
de agent snel beslissingen moet maken

en hij maakte de verkeerde, hij had beter moeten weten, ze wisten wie hij was en hadden hem gewoon thuis met een bezoekje kunnen vereren

deden ze niet, hij moest even stoer doen

Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:51:
De crimineel, omdat hij achter een rijdende auto schoot.

De fietser, omdat hij op een voorrangsweg werd aangereden door een achteruitrijdende auto vanuit een uitrit :vaag:
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:56:
:no: maar meneer was wel een bekende dus verkeerde plaats verkeerd tijdstip dus verdacht

Verdacht ben je als de opsporingsambtenaar reden heeft om aan te nemen dat jij schuldig bent.
Uit onderstaand stuk (gepost in de openingspost van dit topic blijkt dat het gaat om een heterdaad betrapte crimineel.
Uitspraak van Da Tomba !! op woensdag 26 juli 2006 om 12:48:
In de vroege ochtend van 14 november 2005 probeerde Van Dasler te ontkomen aan de politie. Hij was betrapt bij een inbraak in een school. Bij de achtervolging werd de Dordtenaar geschept door een achteruitrijdend politiebusje, dat hem had proberen in te halen. Hij vloog door de lucht en kwam op de stoeprand terecht, op slag dood.

En omdat hij op heterdaad betrapt was, en aan het vluchten was, is er dus geen sprake van "verdacht" maar van "betrapt" en dus schuldig.

Niet verkeerde plaats verkeerde tijd, want als je dat zegt bedoel je kennelijk dat hij ergens anders, of op een ander tijdstip had moeten gaan inbreken./
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:58:
De fietser, omdat hij op een voorrangsweg werd aangereden door een achteruitrijdende auto vanuit een uitrit

Een vluchtende crimineel die rekening houdt met verkeersregels :')

Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:54:
Ook een gevalletje "de gemotoriseerde is schuldig"??

op een snelweg zijn alleen gemotoriseerde verkeersdeelnemers welkom omdat met 120 km per uur je geen reactietijd en gevaar voor het verkeer bent om te anticiperen op een overstekende voetganger c.q. fietser

gebed zonder eind
voor beide partijen is het erg en jullie worden het toch niet met elkaar eens

ik zou zeggen op dit moment denk ff aan de nabestaande die dit lezen. Hij mag dan een crimineel zijn, familie heeft verdriet en die hoeven dit negatieve gedoe niet te lezen.

Maar zoals ik net al zei die agent deed zn werk en voor hem is en blijft het ook klote!!
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 14:57:
en hij maakte de verkeerde, hij had beter moeten weten, ze wisten wie hij was en hadden hem gewoon thuis met een bezoekje kunnen vereren

"op heterdaad betrapt" kan alleen als de crimineel wordt aangehouden ter plekke, of na een onafgebroken achtervolging.
was de agent naar zijn huis gegaan, was hij inderdaad een verdachte, maar de agent weet de wetgeving ook, dus besloot hij te achtervolgen en hem direct aan te houden.

helaas liep het anders, omdat de crimineel, overmoedig door drugsgebruik, achter de auto schoot en overleed.

Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:58:
Uit onderstaand stuk (gepost in de openingspost van dit topic blijkt dat het gaat om een heterdaad betrapte crimineel.

en toen zei ik...dat stond er toen effies anders in de kranten /nieuwsbladen toen die jongen was aangereden..hij was verdacht
Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:58:
Niet verkeerde plaats verkeerde tijd, want als je dat zegt bedoel je kennelijk dat hij ergens anders, of op een ander tijdstip had moeten gaan inbreken./

bedoel dat hij op dat tijdstip die "stoere" agent tegenkwam die zich wilde bewijzen (n)

Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 14:59:
Een vluchtende crimineel die rekening houdt met verkeersregels :')

dit geval wel o:)
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:01:
bedoel dat hij op dat tijdstip die "stoere" agent tegenkwam die zich wilde bewijzen

Nee, de stoer crimineel doe overmoedig was door drugsgebruik
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:01:
dit geval wel

door deze uitspraak kan ik je niet helemaal serieus nemen in deze discussie. sorry.

Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 15:01:
of na een onafgebroken achtervolging.

die auto kwam uit een uitrit :vaag:

niks dat ie gevolgd werd

hij was een bekende van de politie dus verdacht na het afgaan van het alarm en hij was in de buurt

Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 15:03:
Nee, de stoer crimineel doe overmoedig was door drugsgebruik

nee, de fietser die op een voorrangsweg reed

Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 15:03:
door deze uitspraak kan ik je niet helemaal serieus nemen in deze discussie. sorry.

hoef je ook niet ;) de fietser reed op een voorrangsweg

als ik dronken op een fietspad rijd op een voorrangsweg en ik wordt vanuit een zijstraat aangereden is het zeker ook mijn eigen schuld
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:03:
die auto kwam uit een uitrit :vaag:

niks dat ie gevolgd werd

hij was een bekende van de politie dus verdacht na het afgaan van het alarm en hij was in de buurt

Met als reden?
de agent moest draaien? (dan is het nogsteeds een achtervolging)
de oprit bevond zich bij de school, de agent betrapte de crimineel, en zag de crimineel wegrennen richting fiets en vervolgens wegfietsen van plaats delict, waarop de agent in de auto sprong en de achtervolging wilde inzetten?

etc....

ja lullig dat ie op zo een ongelukkige manier tot zijn eind is gekomen, maar de politie treft hier geen blaam.

Ik lees verhalen van in zijn achteruit met politiebus op een oprit. En dat die agent met 120 op die jongen inreed.

Volgens mij kan een politiebus niet met 120 in zijn achteruit.. en zo wel... dan heeft ie denk ik een lengte van de weg nodig die vele malen groter is dan een oprit :D

anywayz... H3 k moet weer lachen van je opmerkingen :D
Chapeaux!
Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:04:
als ik dronken op een fietspad rijd op een voorrangsweg en ik wordt vanuit een zijstraat aangereden is het zeker ook mijn eigen schuld

Als je overmoedig bent door die alcohol, en besluit om op het laatste moment achter de rijdende auto te springen, dan ja.

Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 15:07:
Als je overmoedig bent door die alcohol, en besluit om op het laatste moment achter de rijdende auto te springen, dan ja.

hij reed op zijn fiets op een voorrangsweg en werd aangreden van een achteruitrijdende (speciale handeling) politiewagen

Uitspraak van [H³] op woensdag 26 juli 2006 om 15:06:
Met als reden?
de agent moest draaien? (dan is het nogsteeds een achtervolging)
de oprit bevond zich bij de school, de agent betrapte de crimineel, en zag de crimineel wegrennen richting fiets en vervolgens wegfietsen van plaats delict, waarop de agent in de auto sprong en de achtervolging wilde inzetten?

etc....

man je moet uit de beveiliging en rechercheur worden, je weet de mogelijke scenario's goed te verwoorden :D

ik zit alleen met de vraag... waar is die 14 tot 19 inch crt in dit verhaal gebleven.. hij was op de fiets.... waren er meer betrokken bij dit verhaal?

:D

Uitspraak van actief op woensdag 26 juli 2006 om 15:07:
ij reed op zijn fiets op een voorrangsweg en werd aangreden van een achteruitrijdende (speciale handeling) politiewagen

als iemand spullen van mij zou stelen dan had ik em geschept met een bochtje achteruit, of via een hellingproef ;)

maar even serieus. Die jongen zat gewoon fout.
Mensen moeten verdomme eens leren wat de consequenties kunnen zijn van de acties die ze ondernemen. En dus niet achteraf gaan zitten janken van... het was maar een beeldschermpje :cry:
het was wel een beeldscherm van een basisschool waar kinderen dagelijks hun lesmateriaal op zitten te oefenen.

En als meneer aan zijn geld moet komen om drugs te kunnen kopen, dan zoekt ie maar een legale baan.
De politie heeft simpelweg gedaan wat ie moest doen.
Niets meer en niets minder!