inktstintusion of zoiets.rotterdam
Ik heb een afspraak binnenkort bij Tattoo Mania in Apeldoorn
Tattoo Bert in Brielle door die lamlul gezet
Ik weet het hij is echt zwaar goed Gerrit heet ie!
Ik ga alle letters van mn ouders en broertjes laten zetten in sier op mn heup
Ja ik heb ze gezien ben al langsgeweest heeft ie ook in zn boeken staan hij heeft al een schets gemaakt voor me
12 April ga ik!
Jimmy in Den-bosch
goedkoop is vaak duur koop
ze was wel ned. kampioen n paar jaar geleden!!!
dusse die regel geldt hier dus niet!!!laatste aanpassing 9 maart 2006 21:49
Nederlands Kampioen ? Er zijn conventies waar je prijzen kan winnen, dat zal wel gebeurd zijn, en dus niet Nederlands Kampioen. Dus overdrijven is een vak, overigens is Dragon Tattoo een hele goed tattoo studio, dus daar geen kwaad woord over.
zeg vriend...je bent het of je bent het niet...maar buiten dat, dragon is echt een schijttent. dat wijf achter de 'balie' daar vergeleek een tattoo met een spijkerbroek..
ik vond het te duur en ze zei: luister een tattoo heb je voor heel je leven en een mooi spijkerbroek kost ook 100 euro of meer, dus het is maar waar je voor kiest!!
ja doei, flikker op, als je zo mensen (klanten) binnen moet halen, moet je vooral haar achter de balie zetten!!
en ik vind als je rookt in de ruimte waar je tattoo gezet wordt, niet echt fris. maar goed ieder zn ding. ik ben iig niet de enige die zo over dragon denkt!!
En beetje je grote bek tegen mij dichthouden, ik reageer alleen op jou en dan kan je best normaal terug reageren.
ja en ik reageer op jou....het is maar goed dat mensen verschillend over dingen denken. kwaliteit weet ik dan weer niet, maar de klant vriendelijkheid is ver te zoeken. en ook dat telt. vriendelijkheid kost niks!! levert alleen wat op!!
maar verder niks tegen jou!! sorry als dat zo over kwam
En geloof me, Nederlands Kampioenschap bestaat niet. Er zijn conventies waar tattooerders prijzen kunnen winnen, waarschijnlijk heeft zij dat gehad. Ik ben zelf Tattoo Artist, dus ik weet wel hoe het in die wereld zit.
Ja zekers... bij mij ook onder genot van metallica..
Hij zit nu trouwens op de zeipe in pendrecht.
Hij is echt waanzinnig goed...
is bij mij alweer ff geleden toen ik nog in rotterdam woonde
heeft ie ook een nieuwe website want die oude van m deed t niet meer
Aankomende zaterdag laat ik een tattoo zetten bij Corral in Amersfoort
passion for piercing te groningen
nieuwe weg
egt vette zaak veel keus en niet duur en kwalitatief de beste van het noorden!
bij richard van inkspot heb ik de onderarm laten doen. maar die zaak heeft nu een andere naam en richard werkt daar niet meer
labaret bij tattoo gerben in monster
Tongpiercing gezet bij de V&D in Den Haag. Totaal geen last van gehad, dat gezeik over dat het bij de V&D niet goed KAN zijn is echt bullshit.
betaalbare tattooshop
clit Queen of Rings Rotterdam
www.tattoolucky7.nl in Assen
tattoo -> Dick de Wit's Magic Tattoo Studio in Utrecht
Mijn tattoo bij Tattoo Richard in Leeuwarden (die nu opeens spoorloos verdwenen is dus als iemand weet of Richard nog een zaak heeft of een andere goeie zaak in de buurt van Leeuwarden hoor ik t graag!!)
Piercings heb ik de ene keer bij Flash in Heerenveen laten zetten (niet aan te raden ),
bodycult in A'dam is vet
Mijn piercings bij Big Foot in Bergen op Zoom
haha dan had ik ook de 26ste moeten gaan, vind die tattoo van je meid echt zo
Of laat je zelf ook nog wat bijzetten??
Ik ga morgen, voor de verandering , wel weer winkelen in Nijmegen kan goed dat ik even langskom.. maar beloof niets
Hmm zal t anders zeggen, als ik teveel heb gekocht dan zie je m niet meer haha
jij weet vast wel of je daar een pinmogelijkheid hebt
mmkay
Niet mogelijk, ook niet in de straat ofzo.
Cash
Dat is nou juist een piercer waar je nou NIET naar toe moet gaan.
Magic Cherry's in Eindhoven
die zijn echt goed zijn het geld zeker waard
Magic Cherry's in Eindhoven
die zijn echt goed zijn het geld zeker waard
waar ik nooit weer terugga..ivm honden in de shop, en veeeeeels te weinig info er omheen!
Wij zijn hebben een vergunning en worden gekeurd op hygienne door de GGD.
Gelukkig zijn de meeste tevreden en worden ze goed ingelicht...
tong pierc bij Bad Company @ Wageningen waar ik nooit weer terugga..ivm honden in de shop, en veeeeeels te weinig info er omheen!
Plus kun je zulke dingen hier in de zaak zeggen als je er ergens niet mee eens bent en niet achteraf hier lopen kraken
maar als ik van een zaak een slechte indruk heb als ik daar al binnen loop,dan is het best makkelijk om weer door de dezelfde deur naar buiten te lopen en daar niks te laten zetten
Ik werk nu al heeel wat jaartjes en dit niet als mijn werk maar als 4 mijn leven,heb meerdere prijzen gewonnen en er komen klanten van Den Helder tot aan zuid Limburg .. dat zal dan wel niet voor niets zijn.
Uitspraak van ChemicalCleo op maandag 24 september 2007 om 15:21:
tong pierc bij Bad Company @ Wageningen waar ik nooit weer terugga..ivm honden in de shop, en veeeeeels te weinig info er omheen!
Piercing: Tattoo West
Jaar geleden een tragus laten zetten bij de V&D, domste wat je kan doen natuurlijk. Ontstoken en flink scheef gepierced, die is er nu dus uit.
Naaiers.laatste aanpassing 1 november 2007 17:53
DUS ALLEMAAL WEL NAAR BAD COMPANY EN OORDEEL ZELF!!
tongpiercing bij bodycult in amsterdam
En wil niet te ver weg voor een tattoo,moet alles met de fiets doen dus hahaha
Dragon vind ik een goeie shop
Bodysignn in alkmaar heb bij mij prustwerk geleverd van een tattoo van 10 cm (Ramteken op me enkel)
2e tattoo thuistattoeerder gevonden doet het goedkoper
laat 2 vleugels op me rug zette meestal ben je rond de 250 kwijt
ik betaal 150
![[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/46702224.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/46702224.jpg)
Wow, gefeliciteerd met je besparing van 100 euro..
Je hebt dan ook een flink verneukt en scheef stuk op je rug zitten nu, zie ik heel vaak van mensen die maar naar de thuistattoeerder gaan, omdat het goedkoper is....
Damn, het is je lichaam denk ik dan, het zit er voor altijd op, dus waarom zeiken om een paar tientjes??
Navelpiercing bij een beunhaas ergens in Hengelo, achterin een juwelierszaakje, ben even de naam kwijt. Hij zit er nog, maar is totaal verkeerd gezet!!
doe je hem gewoon uit bij je sollicitatie gesprek en hem in als je begint en dan kijken of ze er wat over zeggen..heb ik ook gedaan en ze hadden er geen probleem mee want je ziet het amper..
Jan Knoeiink? (Koelink)
thnxmaar ik wil verpleegkundige worden dus hij moet zowieso uit als ik ga werken over 4 jaar. mag je geen sieraden nix om houden,,
maar ik heb nu dus zoiets van hmm dan maar 4 jaar een tongpiercing en daarna uit,, dan helemaal nooit
Hier in hengelo noemt iedereen hem al Knoeiink, hij is echt een waardelose juwelier/piercer weet ik veel wat t is
Tepelpiercing laten doen bij Piercingworks bij REmbrandplein A'dam
over 3 weken me eerste Tattoo bij Tattooshop Noord A'dam
Uitspraak van Lady_luck op vrijdag 13 februari 2009 om 16:15:
eentje van Sasha (Dragon Tattoo, Eindhoven)
------------------------------------------------
Uitspraak van H.ilde!!* op donderdag 19 maart 2009 om 23:31
Mijn vriend heeft hem daar ook laten zetten. Hoor van iedereen die daar tattoo/piercing heeft laten zetten, er erg tevreden over zijn! aanrader dus!
ja ongeveer maandje geleden nu
Uitspraak van Bingel op woensdag 3 oktober 2007 om 19:00:
Piercing van dangerzone V&D in Leeuwarden echt super slecht echt geen aanrader die mensen doen maar wat. Helaas werd ik verleid door de prijs...
dit is niet aan te raden
wel goedkoop, maar de kwaliteit is echt slecht
Tattoo bob, Katendrecht
oo bob, Katendrecht
echt he, de tattoerder die een tattoëage nemen imbeciel vindt, en er zelf geen heeft
maat van me liet er een band zetten en kreeg halve wege te horen dat hij bij moest betalen om hem helemaal door te trekken
echt bullshit was dat zeg, een band was toen 350 ongeacht de dikte van de arm, maar die lamstraal van een mislukte dokter die zelf geen enkele tattoo heeft vond dat er bij betaald moest worden.
hij kon ook met pijn en moeite toegeven dat een tattoo die ik van Tattoo Jan heb erg mooi was. kwam met pijn en moeite zn strot uit
Inmiddels zit de navelpiercing er dus ook in:Black Mosquito, Oosterhout
daar kwam de mijne ook vandaan,, goeie shop
Helaas dak m nie meer heb
nie vanwege de zaak hoor maar vanwege operatie
daar ook me tongpiercing laten zetten!
Op internet wel wat goede dingen gelezen over Inkstitution, iemand ervaring?
Rings Of Pleasure in Haarlem
Zeker 1 van de beste shops in Noord-Holland
2 tattoos bij Tattoo Bom (Krommenie, geen aanrader), 2 tattoos bij Tat2 Bas, 1 bij Amsterdam Tattooing & Piercing, 1 bij Dragon Tattoo Eindhoven.
Neuspiercing Tovli, navelpiercing Amsterdam Tattooing & Piercing.
www.tattoomania.nl
Surface bij Amsterdam Tattooing (Verkeerde sieraad gegeven dus daar kom ik niet meer