3 volgers · 83657x bekeken
Micro's ; Tribal Trading *tilburg
3 tattoos + Navel , schuin onder me lip, tepel en intiem ; Fu-tattoo *Helmond
Tong; La bella beyoux *Helmond
3 tattoos + Navel , schuin onder me lip, tepel en intiem ; Fu-tattoo *Helmond
Tong; La bella beyoux *Helmond
laatste aanpassing
Bodysignn in alkmaar heb bij mij prustwerk geleverd van een tattoo van 10 cm (Ramteken op me enkel)
2e tattoo thuistattoeerder gevonden doet het goedkoper
laat 2 vleugels op me rug zette meestal ben je rond de 250 kwijt
ik betaal 150
Wow, gefeliciteerd met je besparing van 100 euro..
Je hebt dan ook een flink verneukt en scheef stuk op je rug zitten nu, zie ik heel vaak van mensen die maar naar de thuistattoeerder gaan, omdat het goedkoper is....
![[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/46702224.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/46702224.jpg)
Damn, het is je lichaam denk ik dan, het zit er voor altijd op, dus waarom zeiken om een paar tientjes??
laatste aanpassing
Wow, gefeliciteerd met je besparing van 100 euro..
Je hebt dan ook een flink verneukt en scheef stuk op je rug zitten nu, zie ik heel vaak van mensen die maar naar de thuistattoeerder gaan, omdat het goedkoper is....
Damn, het is je lichaam denk ik dan, het zit er voor altijd op, dus waarom zeiken om een paar tientjes??
godverdomme wat scheef gezet
er zijn er eigenlijk maar twee die me mogen piercen; m'n ex-collega'tje bas (tattooshop hilversum) en natuurlijk sharon (top wijf! claasic ink&mods/dare2wear, a'dam). ik heb me verder wel hier een daar eens laten prikken, maar dat was vaak zo onkundig dat ik me daar liever buitenhoud.
tattoo's komen voornalijk van tony (bunker tattoo, breda). ik heb eens in een vlaag van verstandsverbeistering iets bij ok corral laten zetten, maar dat heeft frank (double d tattoo, leerdam) gelukkig nog voor me kunnen pimpen. en een stukje bovcenarm komt nog van ton (tattooshop hilversum).
tattoo's komen voornalijk van tony (bunker tattoo, breda). ik heb eens in een vlaag van verstandsverbeistering iets bij ok corral laten zetten, maar dat heeft frank (double d tattoo, leerdam) gelukkig nog voor me kunnen pimpen. en een stukje bovcenarm komt nog van ton (tattooshop hilversum).
Navelpiercing bij een beunhaas ergens in Hengelo, achterin een juwelierszaakje, ben even de naam kwijt. Hij zit er nog, maar is totaal verkeerd gezet!!
1e tepelpiercing bij tattoo palace op de reguliersdwarsstraat in amsterdam, ik was 15 en ze zetten m gewoon...hij is er ook uitgegroeid dus ga hier niet heen!!
neuspiercing heb ik bij juwelier laten zetten, helix ook!
Ik heb een surface in mijn onderrug gehad, laten zetten bij rings of pleasure in haarlem, deze is eruit maar dat was mijn eigen schuld!! Verder niets negeatiefs over Rob, echt een aanrader!
Microdermal heb ik laten zetten bij body cult in amsterdam, door Jan, dat is volgens mij de enige kundige piercer die er rondloopt...
Tepelpiercing nu opnieuw laten zetten door Samantha bij Dare2Wear, zustershop van Classic Ink & Mods, als je in Amsterdam bent zijn deze shops echt de aanraders!!!
Ik wil nog een tongpiercing, inverse navel, en een xtra microdermal, boven mijn rechter borst!!
1e tepelpiercing bij tattoo palace op de reguliersdwarsstraat in amsterdam, ik was 15 en ze zetten m gewoon...hij is er ook uitgegroeid dus ga hier niet heen!!
neuspiercing heb ik bij juwelier laten zetten, helix ook!
Ik heb een surface in mijn onderrug gehad, laten zetten bij rings of pleasure in haarlem, deze is eruit maar dat was mijn eigen schuld!! Verder niets negeatiefs over Rob, echt een aanrader!
Microdermal heb ik laten zetten bij body cult in amsterdam, door Jan, dat is volgens mij de enige kundige piercer die er rondloopt...
Tepelpiercing nu opnieuw laten zetten door Samantha bij Dare2Wear, zustershop van Classic Ink & Mods, als je in Amsterdam bent zijn deze shops echt de aanraders!!!
Ik wil nog een tongpiercing, inverse navel, en een xtra microdermal, boven mijn rechter borst!!
Navelpiercing bij een beunhaas ergens in Hengelo, achterin een juwelierszaakje, ben even de naam kwijt. Hij zit er nog, maar is totaal verkeerd gezet!!
Jan Knoeiink? (Koelink)
doe je hem gewoon uit bij je sollicitatie gesprek en hem in als je begint en dan kijken of ze er wat over zeggen..heb ik ook gedaan en ze hadden er geen probleem mee want je ziet het amper..
thnx
maar ik heb nu dus zoiets van hmm dan maar 4 jaar een tongpiercing en daarna uit,, dan helemaal nooit
Jan Knoeiink? (Koelink)
Volgens mij was hij het ja!!!
thnxmaar ik wil verpleegkundige worden dus hij moet zowieso uit als ik ga werken over 4 jaar. mag je geen sieraden nix om houden,,
maar ik heb nu dus zoiets van hmm dan maar 4 jaar een tongpiercing en daarna uit,, dan helemaal nooit
Je kan toch gewoon een retainer indoen? Die zie je niet!
Te bestellen via www.alloverpiercings.com
Hier in hengelo noemt iedereen hem al Knoeiink, hij is echt een waardelose juwelier/piercer weet ik veel wat t is
Op piercingforum staat ook het eea over hem ja....
Heb er echt spijt van....Mja, kreeg van mijn vader een navelpiercing voor mijn 14e verjaardag, was op bezoek bij hem in Hengelo, en dat was de enige shop die ik zo kon vinden....
Ga m denk ik nog eens opnieuw laten zetten! Maar eerst een inverse erbij
piercings bij sylvia in elst (utr), inmiddels zit ze in veenendaal ofzo.
laten stretchen bij piercingscop bij de v&d.
laten stretchen bij piercingscop bij de v&d.
donateur
passion for piercing (heel veel verschillende piercings en toebehoren)
hele relaxte gast ook !!
hele relaxte gast ook !!
2 tattoos van Tattoo Studio Krommenie (geen aanrader), eentje van Amsterdam Tattooing & Piercing (gastartiest, goed werk), eentje van Sasha (Dragon Tattoo, Eindhoven) en de laatste is gezet door Bas van Bas' Tattooshop. Was er nog niet eerder geweest maar het wat kleinere werk durf ik hem zeker wel toe te vertrouwen
Vooral de tattoo van Sasha was een hele leuke ervaring.
Leuke, aardige gozer en bovenal een echte vakman
Vooral de tattoo van Sasha was een hele leuke ervaring.
Leuke, aardige gozer en bovenal een echte vakman