Partyflock

Forumonderwerp · 851479

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
2 weken geleden heb ik het boek "Bereik je ideale gewicht" gekocht van Sonja Bakker. Een nieuwe manier van afvallen waarbij je wel alles eet, maar elke dag anders. Variatie is het geheim.

Nu ben ik benieuwd naar:

- Wie hebben ervaring met deze manier van afvallen en wat zijn de geboekte resultaten?
- Houden jullie je er strikt aan of pas je je menu wel eens naar eigen wens aan?
- Wie houden vol en wie geven op (waarom gaf je op en na hoeveel tijd)?

Ben benieuwd . . . .

Dienstmededededeling:

ook al is dit Sonja Bakker-topic ouder dan het andere, twéé topics hierover is niet erg zinvol en in het nieuwere topic staan een heleboel meer reply's.... vanwege de overzichtelijkheid gaat dit topic dus tóch dicht (sorry (F) ) - DSW

We gaan dus hier verder: Wie doet er mee met Sonja Bakker??
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Sorry, ik eet alleen bloemkool (y)
Waarschuw beheerder
heb jij toch niet nodig??
Waarschuw beheerder
donateur
Hou op over Sonja Bakker, daar wordt je tegenwoordig mee dood gegooid :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ik volg al jaren het Abrikozendieet, gaat perfect.

Waarschuw beheerder
daar wordt je tegenwoordig mee dood gegooid

Je hoort er inderdaad heel veel over. Daarom ben ik ook zo benieuwd naar de verschillende (eerlijke) meningen erover.

heb jij toch niet nodig??

Erg aardig van je, thanx ;) Maar we willen na de wintermaanden allemaal wel eens een paar pondjes kwijt om straks weer strak ik de bikini te kunnen toch? ;)

Waarschuw beheerder
om aftevallen moet je ook heel hard sporten en gezond eten dat is het geheim;)
Waarschuw beheerder
Een nieuwe manier van afvallen waarbij je wel alles eet, maar elke dag anders. Variatie is het geheim.

Echt super ongezond man... hoe verzint ze het?! :/

Elke dag gevarieerd eten, tssss (N)

:/
Waarschuw beheerder
Hee wijffie!!
Zou het niet weten of het werkt, maar je kan wel met mij mee sporten hoor, gezellig!!
En grappig hee, dat je mijn kapsel heb gekopieerd!! Ook naar dezelfde kapster gegaan zoals ik je aanraadde??
Staat je goed!!
xx

Waarschuw beheerder
Hey meis!!!

Ik ben inderdaad bij jouw akpper geweest. Heb vrijdag weer een afspraak en je kapsel bevalt me erg goed. Thanx voor de tip (Y)

Maar eh, ik sport al uiteraard, maar wiul gewoon ff snel NU resultaat. Je kent dat wel toch? Hahaha
Waarschuw beheerder
Haha ja ik ken dat probleem, kan alleen zo ontzettend moeilijk van de lekkere dingen afblijven hehe.
Sporten is voor mij ook een drama laatste paar maanden ivm met mn rug dus schiet echt niet op.
Gelukkig hebben we nog even voordat we echt weer naar het strand kunnen!!
xx

Waarschuw beheerder
Gelukkig hebben we nog even voordat we echt weer naar het strand kunnen!!

Ik hoopte eigenlijk dat we van maart t/m november 25 graden zouden hebben?
Hahaha, we vinden wel een manier om het eraf te krijgen toch?

Waarschuw beheerder
ik bakker al 4 weken met resultaat 5 kilo kwijt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
proest wees altijd een eertse klas versie van jezelf dan en 2de versie van een ander
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 15:38:
Hahaha, we vinden wel een manier om het eraf te krijgen toch?

Ja hoor en anders kan ik altijd nog een spatkuurtje nemen hehe

Waarschuw beheerder
Aan de LIJN! Hahaha

Waarschuw beheerder
Gewoon meer sporten, lijnen is ongezond

Waarschuw beheerder
donateur
k heb t dieet van sonja bakker ook gedaan.
was dr 5 kilo mee afgevallen.
dus werkt zeker wel :d

Waarschuw beheerder
Kijk, 5 kilo kwijt. Twee mensen al.
Grote klasse (Y)

Eens kijken of ik dat ook ga redden!

Waarschuw beheerder
lief hoor dat je er op je best uit wilt zien als wij die jacuzzi induiken :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 17:15:
Eens kijken of ik dat ook ga redden!

t s int begin best moeilijk omdat je vaak last heb van knorrende maag..ma un paar weken verder en je raakt r aan gewend :d
en veel water drinken!

Waarschuw beheerder
lief hoor dat je er op je best uit wilt zien als wij die jacuzzi induiken

Lief van mij he?

2 Popseltjuh:
Dat heb ik wel gemerkt ja. Ik kan aan mn buik voelen wanneer het weer tijd is voor wat eten. Hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha ;p
Waarschuw beheerder
donateur
vertel eens precies hoe t dieet werkt dan
keb weinig zin om dat boek te kopen:P
als t me wat lijkt vertel ik je binnenkort wel wat mn ervaringen ermee zijn O:)
Waarschuw beheerder
ik zou er gewoon voor zorgen dat meer calorieën verbrandt dan je binnenkrijgt B)

sporten met je donder, val je het snelst van af (Y)

Waarschuw beheerder
vertel eens precies hoe t dieet werkt dan

www.sonjabakker.nl Daar kun je erover lezen.

Uiteraard is het niet zo dat ik van dag tot dag de menu's voor je ga uittikken. Hoewel ik daar misschien ook wel van zou afvallen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
IK IK IK!!

ik zat al te wachten tot er een topic over zou komen :P
Tegenwoordig is het helemaal een hype (hier iig)

Ik ben er nu 5 weken mee bezig.. al moet ik toegeven dat ik het boek meer als richtlijn gebruik dan dat ik echt strikt de menu's op volg. Want dat is me echt te veel werk..
Door dit boek weet ik iig wat ik wel en niet mag eten en hoeveel.. en ben nu ook al 5 kg kwijt :D

maaaar met dit boek moet je dus ook sporten!! Daar zijn die menu;s ook op gebaseerd. Anders helpt het nog geen drol.

Waarschuw beheerder
Maar het werkt dus ook wanneer je je er niet héél strikt aan houdt?
Dat is op zich positief, want ik vind het ook best lasig om steeds voor mij apart boodschappen te doen en te koken.

Maar ik probeer wel zo goed mogelijk me eraan te houden.
En uiteraard 2-3 keer trainen per week :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
het leuke met dit soort dieten is dat je het voor de rest van je leven moet doen anders wordt je daarna gewoon weer dikker.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Re-1st op dinsdag 21 februari 2006 om 17:18:
het leuke met dit soort dieten is dat je het voor de rest van je leven moet doen anders wordt je daarna gewoon weer dikker.

dat is met dit dieet juist NIET het geval.
Want je mag gewoon eten, gevarieerd en je mag er ook af en toe wel patat bij eten en een wijntje drinken.
Dus het is opzich wel vol te houden..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 15:28:
Maar het werkt dus ook wanneer je je er niet héél strikt aan houdt?

Ja, want je moet gewoon per dag kijken wat je mag eten en hoeveel.. Volgens het boek mag je niet bijvoorbeeld de lunch van dinsdag op maandag eten, dan moet je de hele dag verwisselen, maar ik vind dat onzin hoor. De vleeswaren die je bijvoorbeeld mag eten zijn voornamelijk ham en rookvlees enzo, dus geen cervelaat. Als er dan in het boek staat dat ik op maandag een broodje ham moet eten, dan doe ik er gewoon rookvlees op. Bij mij werkt het iig wel :)
Waarschuw beheerder

Een goed dieet, moet ook je eetgewoonten definitief veranderen. Je wordt niet zomaar dik, je wordt dik door verkeerde eetgewoonten: teveel snoepen, te vet eten etc. Als je daar weer mee begint na een dieet, ja, dan komt het er zo weer bij.

Als ik af wil vallen, gebruik ik het puntensysteem van de weightwatchers: dingen die niet gezond zijn, leveren zoveel punten op, dat je ze vanzelf wel laat staan, omdat je anders de rest van de dag bijna niets meer mag. Van gezonde, vetarme dingen, mag je veel eten, dus heb je ook geen honger. Gaat niet erg snel, maar wel een blijvend resultaat.
Ik hou er niet van om te moeten koken volgens voorgeschreven recepten: ik eet geen vlees, en daar wordt in die dieeten vrijwel nooit rekening mee gehouden. Daarnaast kook ik veelal Zuid-Europees of Aziatisch: vind ik gewoon lekkerder dan Hollandse pot en daar zijn veel van die recepten ook niet op aangepast.
Waarschuw beheerder
Staat elke week iets over in de Flair. Mijn nicht werkt daar en die doet het zelf ook (die staat dus ook elke week in het blad net als nog een paar anderen die daar werken)
Volgens mij werkt het wel :D

Waarschuw beheerder
volghet atkins, gaat best.. en snel ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prinses Anne™ (L) op dinsdag 21 februari 2006 om 17:24:
dat is met dit dieet juist NIET het geval.
Want je mag gewoon eten, gevarieerd en je mag er ook af en toe wel patat bij eten en een wijntje drinken.
Dus het is opzich wel vol te houden..

dus het is wel het geval, alleen is het dus makkelijker om je eraan te houden? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Re-1st op donderdag 23 februari 2006 om 09:47:
dus het is wel het geval, alleen is het dus makkelijker om je eraan te houden?

je moet gewoon je eetpatroon veranderen. Dus minder en gezonder eten. Dat is niet echt een dieet te noemen, maar een verandering van je levensstijl. En dat is vol te houden. EN pas als je echt weer elke dag vet veel chocola of frituur rotzooi gaat eten, dan kom je dus weer aan.
Maar het is niet zo met montingac bijvoorbeeld dat je je er heel nauwkeurig aan moet houden en constant op combinaties moet letten en zodra je weer normaal eet (dus een sonja bakker weekie gaat eten) kom je weer aan. dát is pas een terug val dieet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 07:28:
volghet atkins, gaat best.. en snel

en niet langer dan een maand vol te houden én bewezen dat het waanzinnig slecht voor je is.

Waarschuw beheerder
donateur
Punten dieet, Atkins dieet, Lik me reet dieet..

Gewoon normaal eten en veel sporten, dan komt het vanzelf goed (y)

Ik zeg zelf niets, want ik ben ook niet dun hoor ;)
Maar al die dieten, ik vind het allemaal maar niets :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 23:35:
Punten dieet, Atkins dieet, Lik me reet dieet..

Gewoon normaal eten en veel sporten, dan komt het vanzelf goed

Man naar mn hart ;):)

Waarschuw beheerder
kijk maar op het forum van Flair, daar zijn een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleboel mensen met wie je daar gezellig over kan bomen! ;-)
Waarschuw beheerder
jupz het werkt inderdaad. 7,1 kg in 5 weken.

dat geldt voor elk dieet.Is altijd voor je leven daarom is deze zo makkelijk te doen. veranderd je patroon en bovendien magje nog heleboel

Waarschuw beheerder
Goed om te weten dat er toch nog heel wat positieve ervaringen zijn onder mensen op Flock.

Aan jullie allen mijn dank voor eerlijke, kritische en verhelderende reacties :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
kan iemand uitleggen hoe het precies werkt, ja gevarieerd eten, maar geef eens een voorbeeld..
Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn 9 weekmenu´s en daar staat precies in wat je moet eten.
Heel makkelijk dus.

Weekmenu 1:
http://www.sonjabakker.nl/images/blz_5.jpg

Waarschuw beheerder
Ik denk dat als je patat, chips, chocola enz laat staan(1x pw MOET;)) Je 2-3 x pw gaat sporten en normale porties eet je al een heel eind komt...
Meestal eten we gewoon teveel...
Als ik van mezelf uitga dan he haha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zonde van je geld, ontbijten, lunchen, avondeten, na 8uur niks meer, veel bewegen en 2 l. water per dag. Elke dag een uurtje zweten.. ben je binnen 2 weken 3 kilo kwijt.. en als je door gaat nog meer..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 14:12:
Ik denk dat als je patat, chips, chocola enz laat staan(1x pw MOET) Je 2-3 x pw gaat sporten en normale porties eet je al een heel eind komt...
Meestal eten we gewoon teveel...
Als ik van mezelf uitga dan he haha

Mee eens.. we willen allemaal vreten en afvallen, maar zo werkt je lichaam niet

Waarschuw beheerder
helpt het moet ook 17kilo weg hebbe

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik volg het Sonja Bakker dieet al 1,5 week en ben al 3 kilo kwijt!!! :cheer:

Ik heb collegas die het al 10 weken vol hebben gehouden en zijn 14 kilo kwijt!! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 maart 2006 om 17:31:
Zonde van je geld, ontbijten, lunchen, avondeten, na 8uur niks meer, veel bewegen en 2 l. water per dag. Elke dag een uurtje zweten.. ben je binnen 2 weken 3 kilo kwijt.. en als je door gaat nog meer..

helpt alleen begin maar.. daarna raakt je lichaam daar aan gewend en schiet het in een "Spaarstand". 5x moet je per dag eten.. ontbijt, tussendoortje bijv appel, lunch,tussendoortje bijv evergreen en avondeten (125 gr. aardappelen en 200gr groente):D en sporten.. dan heb je pas succes.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik het boek vanmiddag maar ga kopen
Waarschuw beheerder
ik begin er morgen mee ben wel erg benieuwd :D zal best moeilijk zijn om nu 5 x per dag te gaan eten en ook best wel veel maja ik weet waar ik het voor doe :D
in het boek staan 9 weken begin je na die 9 weken gewoon weer overnieuw?

Waarschuw beheerder
in het boek staan 9 weken begin je na die 9 weken gewoon weer overnieuw?

geloof dat je eerst 2 weken rust moet houden en dan kan je weer gewoon overnieuw beginnen

alleen die rauwkost bij het avond eten ......hele bord vol
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik geloof het niet zo... gewoon niet snoepen
verstandig eten
beetje bewegen

ik spreek uit ervaring want ben bijna 50kilo afgevallen

lekker voor me :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sylian op maandag 6 maart 2006 om 13:18:
ik geloof het niet zo... gewoon niet snoepen
verstandig eten
beetje bewegen

Het schijnt toch echt te werken.
En bij sommige helpt dat beetje bewegen en niet snoepen gewoon niet.

Uitspraak van Sylian op maandag 6 maart 2006 om 13:18:
ik spreek uit ervaring want ben bijna 50kilo afgevallen

lekker voor me

:| Dat is echt veel (Y)
Zeker lekker voor je ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 14:38:
2 weken geleden heb ik het boek "Bereik je ideale gewicht" gekocht van Sonja Bakker. Een nieuwe manier van afvallen waarbij je wel alles eet, maar elke dag anders. Variatie is het geheim.

wat is dat dieeten???
Waarschuw beheerder
einstein (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cher op woensdag 1 maart 2006 om 14:07:
Er zijn 9 weekmenu´s en daar staat precies in wat je moet eten.
Heel makkelijk dus.

heb je die andere 8 weekmenu`s, dan hoef ik t boek niet te kopen :9
Waarschuw beheerder
3 daagjes bezig 1.5 kilo haha nou vind wel kanp haha maja vet gaat als eerste eraf he :P maandag maar eens kijken hoeveel dan :D
en het is echt niet moeilijk hoor je mag echt behoorlijk veel meer dan wat ik normaal eet vooral het avond eetn :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kimmie :cheer: op dinsdag 7 maart 2006 om 11:31:
heb je die andere 8 weekmenu`s, dan hoef ik t boek niet te kopen :9

Misschien dat iemand die het boek heeft gekocht en zich erg verveeld even de andere weekmenu's wil opschrijven O:)

Maar ik heb het boek nog niet, dus kan je ook niet helpen.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik heb t boek gekocht, en ben ermee bezig vanaf woensdag :)

ben benieuwd of het werkt, het zorgt er iig voor dat ik meer ben gaan sporten en geen ongezonde dingen meer eet (y)
Waarschuw beheerder
Ik heb het boek ook gekocht doe het sinds maandag valt me niet tegen sommige tussendoortjes zelf overgeslagen omdat ik gewoon geen trek had en meer fruit eten dan dat er in het boek staat....ga maandag voor het eerst kijken hoeveel eraf is.....en 2 liter bar le duc per dag....veel plassen is het enige nadeel tot nu toe ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sweet-Licious op vrijdag 10 maart 2006 om 19:16:
veel plassen is het enige nadeel tot nu toe

zow echt hè, soms wel 2x per uur haha

denk dat mn collega`s inmiddels wel denken dat ik een blaasontsteking heb!!
Waarschuw beheerder
TERING! iedereen Doet eraan denk :|:| :S

nJa,, ik Zal het niet volhouden denk ik :D

Sommige mensen doen er aan terwijl ze niet eens Dik zijn :|
Domheid.. mja..
me halve School zit eraan! Vette rage denk?!?!

:jaja: Succes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sweet-Licious op vrijdag 10 maart 2006 om 19:16:
2 liter bar le duc per dag....

is kraanwater niet beter dan barleduc endergelijke wateren door de minderheid van nitraten?
Uitspraak van mil0u × op donderdag 16 maart 2006 om 20:10:
Domheid.. mja..

Ja de hype is er zeker wel door de vele verloren kilo's in een korte tijd en ziet versnellende resultaten met het sporten erbij :D een lekker slank figuurtje in de zomer :d het is maar wat je dom vind gezond geleven!!!

Alles geen alcohol dat is wel weer jammer!!! of Genverbrander :D ;)erbij dat mag dan wel !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8)~~**cha**~~8) op vrijdag 17 maart 2006 om 11:34:
het is maar wat je dom vind gezond geleven!!!

Ik zeg niet dat het Dom is!?!?!?

Uitspraak van mil0u × op donderdag 16 maart 2006 om 20:10:
Sommige mensen doen er aan terwijl ze niet eens Dik zijn

DAT vind ik dom :)
Waarschuw beheerder
tja zo kun je het ook weer zeggen ;)
Maar al zit je nou gewoon lekker strak in je vel door het dieet , <gezond eten+matig>, ondanks je gewoon een normaal gewicht hebt met wat kleine zwembandjes is dat helemaal toppie voor tha summer ;)
vind ik dat dat moet kunnen al voel je je daar zelf ff wat makkelijker bij! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ook boek gekocht
gaat mij voornamelijk om t eetritme en niet echt t afvallen
maandag beginnen
staan lekkere iedeen in en weet tenminste wat ik iedere dag moet koken, handig
Waarschuw beheerder
En als je nu geen zoetigheid lust op brood? Waarmee vervang je dat dan? :s

Greetzzzz Yara
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik volg het Sonja Bakker dieet al 1,5 week en ben al 3 kilo kwijt!!!

woooww, Doe jij aan het online workshop of heb je het boek gekocht ?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
Sonja :jaja: Jaah ik doe dit nu vanaf begin januari. Het boek. Het gaat heel goed. Daarnaast gaan sporten 1x in de week en meer water gaan drinken :)

Het eten is niet verkeerd en je mag best veel, af en toe patat en soms nog wat anders lekkers.

Hoe gaat het bij jou Evil Elisa??
Waarschuw beheerder
Mm ik heb het zelf niet gedaan hoor maar ik hoor er heel veel positieve reacties over:)
Succes..!
Waarschuw beheerder
ik heb het boek gekocht en ga morgen beginnen....wil toch wel graag 10 kilo kwijt, ben echt benieuwd!

(K)

Waarschuw beheerder
Ja ik heb het een tijdje terug ook gedaan ben in 2 weken tijd 6 kilo afgevallen! Maar ja na 2 weken vond ik het wel weer mooi geweest :P
Waarschuw beheerder
Vandaag begonnen, ben benieuwd;)

Waarschuw beheerder
ik heb ook net het boek gekocht. ben nun ruim een week bezig maar ben 3 kilo afgevallen. het helpt toch wel voor mij. nu derest nog eraf en ik ben weer helemaal blij.
ik hou me er niet zo heel erg strikt aan. bijvoorbeeld als er groente staat wat ik niet lust gewoon andere groente eten.

Waarschuw beheerder
een nadeel vind ik wel dat er de ene dag staat een boterham met ham, de volgende dag een beschuit met jam, de volgende dag een cracker met kipfilet. ik ga geen 3 pakjes vleeswaren voor me eentje halen. ik maar eerst de ene op voordat ik die ander openmaak of koop.

Waarschuw beheerder
hoeveel zijn jullie tot nu afgevallen allemaal????
ik heb nu wel de neiging om elke dag op de weegschaal te staan, maar dat mag niet. ik heb nu afgesproken met mezelf dat ik 1 keer per week weeg en dat ik op de dinsdag ochtend

Waarschuw beheerder
niemand reageerd????

Waarschuw beheerder
ja ken het, wil misschien het boek kopen. voorlopig eet ik gewoon niks zeer slecht maar het helpt wel :)
even ontslakken goed voor de darmpjes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb net het boek gekocht.. nadat ik alleen nog maar Sonja Bakker hoor, en al die goede resultaten ga ik er ook aan geloven. Morgen dus de eerste dag, mn moeder heeft alles al keurig in huis gehaald. Het is wel handig om het boek te hebben, staan ook aantal tips in enzo..

nou iedereen hier: succes ermee.. en laat de goede berichten maar horen hier!!! :cheer:

Waarschuw beheerder
jah er staan idd wel handige tips in, das wel goed van haar. ik ben tot nu toe 3 kilo afgevallen en gister stond ik op de schaal, en toen was ik niets afgevallen, maar dat jkomt denk ik doordat ik ongesteld moest worden, en nu ben geworden. ik ben benieuwd. hoe lukt het bij jou???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 17:07:
een nadeel vind ik wel dat er de ene dag staat een boterham met ham, de volgende dag een beschuit met jam, de volgende dag een cracker met kipfilet. ik ga geen 3 pakjes vleeswaren voor me eentje halen. ik maar eerst de ene op voordat ik die ander openmaak of koop.

Dat is irritant idd, dat ze elke dag wat anders voorschrijft.
Maar het gaat om de variatie ofzo?
Wij hebben dat boek ook, me moeder heeft het al heel tijd geleden gekocht, maar we doen er nog steeds niet aan :/ Ik wil wel!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Sasje op dinsdag 9 mei 2006 om 20:25:
Maar het gaat om de variatie ofzo?

Daar draait het ook om :)

Ik woon ook zelfstandig en voor mij is het af en toe ook geen doen kwa inkopen. Op het werk eten we altijd samen en daar doen nog 4 dames het dus dat is wel weer heel makkelijk :)
Waarschuw beheerder
maar we doen er nog steeds niet aan Ik wil wel!

ik zou het gewoon doen. Ik ben nu nog maar 2 dagen bezig maar voel me er wel goed bij. Ik heb ook echt het gevoel dat je dit zo prima vol kan houden.

Uitspraak van iGwenda op woensdag 10 mei 2006 om 07:44:
Ik woon ook zelfstandig en voor mij is het af en toe ook geen doen kwa inkopen.

waarom is dat niet te doen:O? Het zijn heel gemakkelijke dingen die je eet. Je hoeft niet meer na te denken: wat eet ik morgen? lekker makkelijk ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 19:32:
jah er staan idd wel handige tips in, das wel goed van haar. ik ben tot nu toe 3 kilo afgevallen

hoe lang ben je nu bezig?

Waarschuw beheerder
donateur
Heb er ook over gelezen en zit erraan te denken om dat boek ook te halen.
Volgende maand komt geloof k d'r 2e boek uit en daar staan ook dingen gericht op kinderen in heb k gelezen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op woensdag 10 mei 2006 om 21:28:
hoe lang ben je nu bezig?

ik ben nu met mijn 3de week bezig, dinsdag weer op de weegschaal staan, ik ben echt benieuwd.

waarom is dat niet te doen? Het zijn heel gemakkelijke dingen die je eet. Je hoeft niet meer na te denken: wat eet ik morgen? lekker makkelijk

dat is idd wel makkelijk, maar het gaat erom, dat je de ene dag dit moet eten en de andere dag weer dat enzo, en dus heb je later heel erg veel sorrten vleeswaren en van alles in je kast staan.
Wij hebben dat boek ook, me moeder heeft het al heel tijd geleden gekocht, maar we doen er nog steeds niet aan Ik wil wel!

je kan het toch zelf doen?? dan doet je moeder wel mee hoor, als iemand maar het initiatief neemt, dan doet de ander wel mee, als je wacht op je moeder kan je misschien wel lang wachten, dus ben je van de zomer nog niet begonnen.

Waarschuw beheerder
het is best goed vol te houden hoor, heel goed zelfs.
ik ben nu 3 weken bezig en soms heb ik echt geen trek meer. als er bijvoorbeeld sochtends 2 appels staan, maar dan kan ik er maar 1 eten op dat moment. je raakt wel snel vol, me maag is verkleint
Waarschuw beheerder
Maandag beginnen! :cheer:
Waarschuw beheerder
Ik heb een vraagje, ik eet namelijk vegetarisch, kan iemand me vertellen of ik de menus zo kan aanpassen dat ik het ook makkelijk kan volgen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Schuimpje* op zondag 14 mei 2006 om 13:02:
Ik heb een vraagje, ik eet namelijk vegetarisch, kan iemand me vertellen of ik de menus zo kan aanpassen dat ik het ook makkelijk kan volgen?

ik weet het niet....opzich denk ik wel dat het kan, je eet namelijk ook vleesvervangers en niet elke dag vlees. Alleen je broodbeleg is misschien wat lastiger. Ik zou zeggen koop het boek (y)
Waarschuw beheerder
bij broodbeleg is het bijna altijd kipfilet en kaas.. die kipfilet vervang je dan gewoon door die kaas.
verder staat in het boek dat je gewoon vleesvervanger (qork ofzo???) kan nemen.. en af en toe is het vis in het menu, ik weet niet of je dat eet??

zelf net 5 dagen bezig.. ik ben op de ene weegschaal alleen 2 kilo lichter dan op een andere.. welke klopt nou :| als ik kijk op die weegschaal waar ik het zwaarst ben, ben ik nu ruim een kilo kwijt!!! dat is toch mooi in 5 dagen tijd :) helemaal blij :cheer: weet nu alleen niet hoe zwaar ik dus ben omdat ik niet weet welke weegschaal nu de waarheid zegt :P hahah
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op zondag 14 mei 2006 om 13:09:
bij broodbeleg is het bijna altijd kipfilet en kaas.. die kipfilet vervang je dan gewoon door die kaas.

nou nee hoor, broodbeleg is elke dag anders bijna
Waarschuw beheerder
ja maar naar het vlees gekeken dan.. want het is eigelijk nooit 2x vlees als beleg.. staat ook wel zoet beleg bij (jam enzo)..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ok thanks voor de antwoorden!
Ga morgen maar het boek kopen denk ik! :)
Waarschuw beheerder
donateur
waarom is dat niet te doen? Het zijn heel gemakkelijke dingen die je eet. Je hoeft niet meer na te denken: wat eet ik morgen? lekker makkelijk

Dat is natuurlijk heel makkelijk, ben ik ook blij mee. Maar alsje bijvoorbeeld; noem even wat; filet American of Kipfilet of iets anders voor op brood voor 1 persoon moet halen wat binnen een aantal dagen op moet zijn. Das best duur. Winkels verkopen niet alles meer in kleine porsies, alles is op gezin gericht :) (dat bedoelde ik er mee)

maar weet mijn draai wel te vinden hoor. Hier en daar een klein beetje schuiven en soms zondigen. Maar ben sinds december bezig en ik hou het makkelijk vol door de afwisseling van het boek :)

Van mij mag er best een vervolg geschreven worden :jaja:
Waarschuw beheerder
zozo vanaf december al.. das al een poosje! en wat zijn de resultaten tot nu toe?

Waarschuw beheerder
jah vanaf december das wel lang idd, is er al veel resultaat???

Waarschuw beheerder
jah van mij mag er ook wel een vervolg van komen. ben nu bijna op de helft.

mijn weegschaal geeft ook zwaarder aan dan bij mijn dieetsiste, maar ik hou mijn eigen weegschaal aan, dat is het makkelijkste

Waarschuw beheerder
het valt best wel mee met hoeveel vlees je eet op je beleg, vaak eet je toch iets van zoetigheid. dan neem je toch een keer jam ofzo, en de andere keer iets van appelstroop, pate??? ik weet niet zit daar iets dierlijks in?? en de ander keer weer kaas, ik denk dat het niet zoveel schilt hoor. dat kan makkelijk.

en in je avondeten, kan je die vegetarische vlees eten, of groente brugers.
morgen mag ik niet eens vlees, maar dan moet ik een ei eten.
Waarschuw beheerder
Ik heb het boek eindelijk binnen (het was uitverkocht)
dus ik ga morgen beginnen!!!

Waarschuw beheerder
Ik ben maandag eraan begonnen en al 2 kilo kwijt!! :D Gaat echt snel!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjurulli op dinsdag 16 mei 2006 om 21:33:
zozo vanaf december al.. das al een poosje! en wat zijn de resultaten tot nu toe?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 18:50:
jah vanaf december das wel lang idd, is er al veel resultaat???

Op dit moment 10 kilo. Ben op sommige momenten wel 15 kwijt geweest. Maarja feestdagen, verjaardagen (mijn eigen oa) paasdagen. Probeer niet gelijk 30 kilo kwijt te raken want dat hou je nooit vol. Gewoon rustig aan, beetje bij beetje, went je lichaam er ook goed aan :)
Waarschuw beheerder
(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 18:57:
het valt best wel mee met hoeveel vlees je eet op je beleg, vaak eet je toch iets van zoetigheid. dan neem je toch een keer jam ofzo, en de andere keer iets van appelstroop, pate??? ik weet niet zit daar iets dierlijks in?? en de ander keer weer kaas, ik denk dat het niet zoveel schilt hoor. dat kan makkelijk.

haha is pate niet puur gemalen vlees dan??:P

Waarschuw beheerder
ik weet het niet, wat is pate dan eigelijk??? het kan best hoor dat dat ook vlees is, want dat is filet american ook. ik wist het niet meer, vandaar dus die vraagtekens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Schuimpje* op woensdag 17 mei 2006 om 19:28:
Ik heb het boek eindelijk binnen (het was uitverkocht)
dus ik ga morgen beginnen!!!

jah idd, toen ik het boek wilde hebben was ik naar de kler gegaan en daar was het boek ook uitverkocht, dus toen heb ik hem via internet besteld bij de bruna

Waarschuw beheerder
Uitspraak van iGwenda op donderdag 18 mei 2006 om 08:14:
Op dit moment 10 kilo. Ben op sommige momenten wel 15 kwijt geweest. Maarja feestdagen, verjaardagen (mijn eigen oa) paasdagen. Probeer niet gelijk 30 kilo kwijt te raken want dat hou je nooit vol. Gewoon rustig aan, beetje bij beetje, went je lichaam er ook goed aan

die 10 kilo is toch goed toch, ik wou dat dat bij mij er al af was, nou jah wie weet toch. misschien van de zomer.

Waarschuw beheerder
en hoeveel is ervanaf de eerste week??
Waarschuw beheerder
ik ben nu bezig in week 4 en al 6 kilo kwijt :cheer:
ik heb echt nog geen 1x gezondigd, zwem trouw elke week, soms zelfs twee keer, en ga lekker skaten en wandelen met de hond. Hoppa, zo gaat ie goed:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op dinsdag 23 mei 2006 om 18:23:
en ga lekker skaten

Met dit weer ook?
Ik wil ook skeeleren, maar met dit weer niet :(
Bij mij is er trouwens na een week nog niks af :(
Waarschuw beheerder
Wij hebben nu het Sonja Bakker boek voor kinderen en tieners. Volgende week beginnen. 8)

Waarschuw beheerder
oh ik ben benieuwd hoor.
ik sport gewoon in de sportschool, ik probeer vanaf volgende week ongeveer 3 keer in de week te gaan. het is echt nodig.

soms gaat het er snel af en soms ook niet. als je niets bent afgevallen, maakt het niet uit, misschien dan de volgende keer wat meer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Sasje op dinsdag 23 mei 2006 om 19:51:
Met dit weer ook?
Ik wil ook skeeleren, maar met dit weer niet
Bij mij is er trouwens na een week nog niks af

nou, met dit weer niet skaten nee, kom ik niet eens vooruit;) maar dan ga ik gewoon met de hond weg, net ook weer een half uur geweest. Zeiknat geregend maar t is voor t goeie doel;) Dat je de eerste week niet tot weinig afvalt is trouwens normaal, je stofwisseling moet anders worden en dat duurt ff, gewoon volhouden ;)
Waarschuw beheerder
eerste week vloog het eraf, nu zit ik in de derde week en de tweede week wel iets minder eraf.. ik sport ook eigelijk te weinig. maar heb ook voornemens tot skeeleren, misschien als het droog is van de week???
maar wel prima vol te houden, morgen dan weer koolsalade maar die vind ik zo vies! gewoon lekkere groente eten en een paar aardappeltjes.. eigenlijk mag dit niet van sonja, maar je pas het toch een klein beetje aan af en toe hoewel ik niet zondig met slechte dingen. gister in de bioscoop in de pauze de appel uit mn tas, en geen popcorn :cheer:

nu na 2 weken 3 kilo kwijt :) dus ik ben nog wel tevreden, hoewel ik benieuwd ben of het er nog steeds af blijft gaan.. laatste 4 dagen namelijk niks :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op woensdag 24 mei 2006 om 16:20:
nou, met dit weer niet skaten nee, kom ik niet eens vooruit maar dan ga ik gewoon met de hond weg, net ook weer een half uur geweest. Zeiknat geregend maar t is voor t goeie doel Dat je de eerste week niet tot weinig afvalt is trouwens normaal, je stofwisseling moet anders worden en dat duurt ff, gewoon volhouden

Nee, ik haat die wind echt!! En het mag ook wel wat droger worden. Dan kan ik tenminste ook skeeleren en hardlopen
Heb het geld er niet voor [over] om 3x per week naar de sportschool te gaan, vind 1x genoeg
En ik ga ook zeker door hoor! :)
Waarschuw beheerder
Nou, ik heb het geluk dat mijn vader mijn zwemabonnement betaald heeft! Skaten is gratis, en lekker wandelen enzo kost ook nix.....

Uitspraak van ~Sasje op woensdag 24 mei 2006 om 17:37:
En ik ga ook zeker door hoor!

komt vanzelf goed :bloem:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjurulli op woensdag 24 mei 2006 om 17:26:
nu na 2 weken 3 kilo kwijt dus ik ben nog wel tevreden, hoewel ik benieuwd ben of het er nog steeds af blijft gaan.. laatste 4 dagen namelijk niks

Niet elke dag wegen hoor :o Ik loop elke dag naar mn werk, 1x in de week sporten en af en toe rondje fietsen... tja.. sportschool is gewoon erg duur. (Zwembad ook trouwens)

Ik zou het niet erg vinden als er een deel 2 komt.. want zit nu in week 5 voor de zoveelste keer.. sommige dingen gaan wel vervelen.. haha...

Hoe gaat ie bij jullie??
Waarschuw beheerder
klopt, zwembad is ook erg duur....daarom ben ik blij dat mn paps het betaald. Anders zou ik het ook niet kunnen doen. Ik zit nu in week 4, deze week vind ik echt saai qua eten. Soms mis ik echt een lekkere dikke bruine boterham met roomkaas ofzo, haha! Moest er echt aan wennen dat je niet elke dag brood eet:( maar het gaat goed tot nu toe!

Waarschuw beheerder
collega's van me zijn der mee bezig
ze zeggen dat het heel makkelijk vol te houden is
en dat je er echt goed van afvalt..

:gaap: al die lijndingen :S
Waarschuw beheerder
Sportschool is echt duur ja, en ik ben maar student :/
Zwembad hebben we hier alleen buiten, en dichtst bijzijnde binnenbad moet je alweer gelijk met de auto die niet altijd beschikbaar is :/ Anders had ik ook wel graag willen zwemmen ja

Ik ben trouwens echt verslaafd aan crackers met rookvlees hierdoor :p Ik lust geen kaas, dus de cracker met kaas vervang ik zo vaak mogelijk door 1 met rookvlees (L)
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan dat stomme boek niet vinden :/
ben al 3 boekwinkels afgeweest :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op woensdag 24 mei 2006 om 17:26:
morgen dan weer koolsalade maar die vind ik zo vies! gewoon lekkere groente eten en een paar aardappeltjes.. eigenlijk mag dit niet van sonja, maar je pas het toch een klein beetje aan af en toe hoewel ik niet zondig met slechte dingen. gister in de bioscoop in de pauze de appel uit mn tas, en geen popcorn

echt goed van je!!!
i8k lust ook die koolsalade niet en mijn vriend eet met me mee en die houdt niet van sla, dat is konijnenvoer zegt die dan, dus dan eten we ook gewoon aardappelen.
en van gewone spinazie maken we spinazie a la creme, ook al staat het erbij dat dat niet mag! af en toe moet kunnen toch!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op donderdag 25 mei 2006 om 12:36:
ik kan dat stomme boek niet vinden
ben al 3 boekwinkels afgeweest

bij bruna hebben ze hem zeker weten, anders moet je hem bestellen via internet, das heel makkelijk heb ik ook gedaan dan heb je hem nog binnen een week in huis.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van iGwenda op woensdag 24 mei 2006 om 20:24:
nu na 2 weken 3 kilo kwijt dus ik ben nog wel tevreden, hoewel ik benieuwd ben of het er nog steeds af blijft gaan.. laatste 4 dagen namelijk niks

je moet je idd niet elke dag wegen, da sniet goed, al betrap ik mij er zelf ook wel een sop, maar dan doe ik hem gewoon weg, waar ik niet makkelijk bij kom.
bij mij gaat het nu ook niet zo heel snel, maar jah ik wacht wel af toch
Waarschuw beheerder
Het werkte bij mij helaas niet zo goed, ik moest meer brood etc eten als ik al deed.
Dus ik ben maar gaan South Beachen, en ben al 1 kilo in 3 dagen kwijt dus dat gaat goed!

Keep up the good work ladies!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Schuimpje* op vrijdag 26 mei 2006 om 20:01:
Het werkte bij mij helaas niet zo goed, ik moest meer brood etc eten als ik al deed.
Dus ik ben maar gaan South Beachen, en ben al 1 kilo in 3 dagen kwijt dus dat gaat goed!

dat is balen voor je, maar jah nu heb je iets wat wel helpt toch?? gelukkig maar.

ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna geen brood eet met dit dieet. ik eet meet yoghurt dan brood of crackers.
Waarschuw beheerder
Dat doet me moeder :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 15:12:
i8k lust ook die koolsalade niet en mijn vriend eet met me mee en die houdt niet van sla, dat is konijnenvoer

ik moet zeggen dat ik echt sla heb leren eten eigelijk.. bij sla dacht ik altijd aan rauwkost dat vind ik niet lekker. net weer voor mn vriend en mij een salade gemaakt met feta kaas, sinaasappel, pijnboompitten en honing mosterd dressing. en ik vind het verrukkelijk!!!

thanks son ;)

al bekend met de SAS-dag????
(schijt aan sonja dag):P:P hoor het steeds vaker om me heen

Waarschuw beheerder
Aan de reacties te lezen.. moet ik ook maar het boek gaan kopen denk ik :D Ben bang dat me vriend het niet zo leuk vind want hij is zo'n zeikerd met groente maar ja dan heeftie maar pech :D ik ga binnenkort even zoeken naar het boek!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op zaterdag 27 mei 2006 om 21:12:
net weer voor mn vriend en mij een salade gemaakt met feta kaas, sinaasappel, pijnboompitten en honing mosterd dressing. en ik vind het verrukkelijk!!!

oooohooooo, dat mag dus niet he, feta van sonja door je salade :[

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 22:37:
zo'n zeikerd met groente

Ben ik ook, maar ik eet het nu maar, onder het motto; Moet van Son
Maar moet hij zelf ook aan de lijn of moet ie dan 'verplicht' met jou mee eten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op zaterdag 27 mei 2006 om 21:12:
ik moet zeggen dat ik echt sla heb leren eten eigelijk.. bij sla dacht ik altijd aan rauwkost dat vind ik niet lekker. net weer voor mn vriend en mij een salade gemaakt met feta kaas, sinaasappel, pijnboompitten en honing mosterd dressing. en ik vind het verrukkelijk!!!

ik vind het juist daardoor vies, ik heb altijd sla gelust, ik vind het zo af en toe ook wel lekker maar niet elke dag!
mosterd/honing dressing mag toch eigelijk ook niet???? en die feta al helemaal niet volgens mij, maar jah soms moet je jezelf gewoon verwennen en iets lekkers ervan maken, elke dag sla is ook wat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Sasje op zondag 28 mei 2006 om 13:58:
Maar moet hij zelf ook aan de lijn of moet ie dan 'verplicht' met jou mee eten?

mijn vriend eet ook altijd met mij mee, hij hoeft echt totaal niet te lijnen, als we bij hem een vetmeting doen slaat die op hol. maar hij eet wel mee, ik ga niet in me eetje koken. alleen het avondeten eet die mee, en verder gaat hij zijn eigen gang.

Waarschuw beheerder
soms is de wereld echt zo slecht verdeeld he, ik kan chips eten of een patatje en er zit bij wijze van spreken al 2 kilo aan, en bij mij vriend die kan zoveel eten wat die wil, maar het lukt hem niet om wat aan te komen.
das toch oneerlijk.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:18:
ms is de wereld echt zo slecht verdeeld he, ik kan chips eten of een patatje en er zit bij wijze van spreken al 2 kilo aan, en bij mij vriend die kan zoveel eten wat die wil, maar het lukt hem niet om wat aan te komen.
das toch oneerlijk.....

Ja vind ik ook.
Ik zeg altijd; ik hoef alleen maar aan chips te dénken en ik kom al aan.
Nou is dat wat overdreven, maar ik kan dus ook ECHT niet alles eten wat ik wil..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:17:
ik ga niet in me eetje koken

Nee, dat is niet te doen idd.
Daarom doe ik ook met me moeder. :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Sasje op zondag 28 mei 2006 om 15:22:
Nee, dat is niet te doen idd.
Daarom doe ik ook met me moeder.

wel goed van je
ik doe het inprincipe alleen, maar mijn vriend eet gewoon mee met het avondeten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Sasje op zondag 28 mei 2006 om 15:21:
Ja vind ik ook.
Ik zeg altijd; ik hoef alleen maar aan chips te dénken en ik kom al aan.
Nou is dat wat overdreven, maar ik kan dus ook ECHT niet alles eten wat ik wil..

ja precies, ik ben dus niet de enige. mijn vriend zegt ook van jij zou eigelijk gewoon je hele leven moeten lijnen., ook al ben je dalijk op gewicht, je moet het altijd in de gaten houden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 18:44:
precies, ik ben dus niet de enige. mijn vriend zegt ook van jij zou eigelijk gewoon je hele leven moeten lijnen., ook al ben je dalijk op gewicht, je moet het altijd in de gaten houden

ja dat is echt klote!! ik ken dat :S helaas!

Wat is het verschil tussen sonja bakker en je leef en eet patroon veranderen?

Waarschuw beheerder
ken het niet :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zustertje op zondag 28 mei 2006 om 20:12:
Wat is het verschil tussen sonja bakker en je leef en eet patroon veranderen?

ik weet het niet, sonja die geef took de hoeveelheden aan ongeveer. en mij helpt het gewoon enorm dat het een vast eetpatroon is en dat er staat wat je moet eten.
ook de afwisseling enzo en wat je allemaal mag eten. sonja heeft ook bepaalde maaltijden bij elkaar gedaan die bij elkaar passen en wat daardoor je verbranding sneller op gang zet
Waarschuw beheerder
in pricipe is het gewoon hetzelfde als je eet patroon aanpassen. Iedereen zou zo'n boek kunnen schrijven, we weten allemaal wel hoe we gewicht kunnen verliezen door gezond te eten. Voor mij werkt dit echt veel beter, omdat er precies staat wat je mag, een soort stok achter de deur. OOk is het heel gevarieerd en erg lekker. Ben al 6 kilo afgevallen en begin morgen aan week 5:)

Waarschuw beheerder
Ik ben vandaag begonnen!!! Tot nu toe goed vol te houden, alleen ik lust geen zoetigheid op mijn brood..... Zou het heel erg zijn als ik in plaats daarvan kipfilet o.i.d. op brood neem? Lijkt me niet echt toch?

Waarschuw beheerder
ik denk dat ik er ook maar mee ga beginnen..
Het boek ligt al een tijd in huis me moeder heeft het gedaan..Gestopt geloof ik? denk dat we het samen maar even gaan op pakken.
Probleem bij mij is wel dat ik heel wat dagen intern zit :/
En daar dus kan eten wat er op het menu staat..En waarvan ik ook nog heel wat dagen op objecten moet eten en er dus alleen brood is..ook een magnatron dus ik hoop dat het gaat lukken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 18:41:
wel goed van je

Ik doe het niet zodat zij niet alleen hoeft te doen hoor, is eerder andersom :p Ik wilde graag, en zij wilde stiekem ook wel denk ik, want zonder dat ik het wist had ze toen dat boek gekocht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:43:
alleen ik lust geen zoetigheid op mijn brood..... Zou het heel erg zijn als ik in plaats daarvan kipfilet o.i.d. op brood neem

In dat boek staat dat je hartig voor hartig moet vervangen en zoet met zoet.
Maar ik denk dat het niet zo heel erg is hoor, als je maar dingen neemt die mogen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:43:
Zou het heel erg zijn als ik in plaats daarvan kipfilet o.i.d. op brood neem? Lijkt me niet echt toch?

ik denk dat het niet zo heel erg is. ik hou namelijk ook niet van zoetigheid. dus ik neem meestal iets van philadelphia ofzoiets

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:48:
ook een magnatron dus ik hoop dat het gaat lukkenlaatste

kan je niet alles al vooraf maken en dat je het invries en dan in de magnetron zet. dan heb je toch ongeveer wat je binnen hebt toch.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:34:
kan je niet alles al vooraf maken en dat je het invries en dan in de magnetron zet. dan heb je toch ongeveer wat je binnen hebt toch.

heb alleen ook geen vrieser :/ wel koelkast schiet allemaal niet echt op..nou ik ga gewoon poging doen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:41:
heb alleen ook geen vrieser wel koelkast schiet allemaal niet echt op..nou ik ga gewoon poging doen!

dat schiet iddd niet op neej. nou jah als je maar gewoon mager vlees eet en veel groente, en je aardappelen wat minder neemt. je hoeft niet perse aftewegen op zo'n moment

Waarschuw beheerder
ben nu druk het boek aan het lezen!

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:43:
nou jah als je maar gewoon mager vlees eet

ik eet al geen vlees(y) maar ook geen vis kip blabla
Nou goed ik ben volgende week hele week thuis dus dan ga ik der mee beginnen.
En van het beleg wat ik mag neem ik zoveel mogelijk mee richting kazerne

Waarschuw beheerder
ik ben benieuwd, ik hoop voor je dat het gaat lukken, hou je ons op de hoogt???

Waarschuw beheerder
tuurlijk(y)
Ik wil er trouwens maximaal 10 kilo af hoor..met 5 ben ik ook tevreden dus hoop dat het beetje snel wilt :$geen geduld

Waarschuw beheerder
oh dan ben je zo klaar. 2 weekjes ofzo en dan ben je al tevreden. wel makkelijk zo'n boek want je kan het steeds weer pakken als er weer wat kilo's bij zitten, al gaan we er niet vanuit natuurlijk.
Waarschuw beheerder
demotiverend zeg.. weeg hetzelfde dan vorige week.. zit nu in week 4
moet over dag of 4 ongesteld worden, hoop dat ik daar de schuld aan mag geven:(
Waarschuw beheerder
Bij mij is er ook nog niks af
Maar ik heb van het weekend gezondigd voor t leven.
Is kermis hier, dus 4 dagen witte wijn gedronken en 's nachts gegeten
Waarschuw beheerder
hm nah liever er niks af, dan iets erbij (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op dinsdag 30 mei 2006 om 22:05:
hm nah liever er niks af, dan iets erbij

jah precies zo moeten we denken, he, liever er iets af dan erbij.
bij mij was er toen ik ongesteld was ook niets af, ik was hetzelfde gebleven idd. hopen bij jou ook
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bij ons in het gezin is iedereen zo geobsedeerd door Sonja Bakker dieet dat zelfs de
Tamagotchi niets anders meer wil eten :/

Waarschuw beheerder
Ik vind dit echt onzin! Als je gewoon gezond eet, 6x per dag een heel klein beetje, op tijd eet, veel drink en genoeg beweegt (als strik je iedere dag 30x je veters of loop je een extra rondje in de supermarkt!) dan val je ook af!

Maar mensen hebben resultaten van andere en een naampje bij het dieet nodig om zichzelf er toe te kunnen zetten :s
Waarschuw beheerder
is wel een beetje TE simpel gedacht he
als je 6x per dag alleen een paar koekjes eet en genoeg cola drinkt (stom voorbeeld maargoed) val je dus echt NIET af
je krijgt wel een tekort aan vanalles

en wat boeit het nou wat mensen nodig hebben om zich ertoe te zetten? het is al moeilijk genoeg om af te vallen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 11:29:
Ik vind dit echt onzin! Als je gewoon gezond eet, 6x per dag een heel klein beetje, op tijd eet, veel drink en genoeg beweegt (als strik je iedere dag 30x je veters of loop je een extra rondje in de supermarkt!) dan val je ook af!

Maar mensen hebben resultaten van andere en een naampje bij het dieet nodig om zichzelf er toe te kunnen zetten

joh, vind jij het lekker onzin. Bij mij werkt dit wel, en als je de moeite had genomen om wat meer te lezen wist je ook waarom. het boek werkt namelijk als een soort stok achter de deur. :cheer: sonja bakker dieet ruleert! Ben namelijk in 6 weken al 7 kilo kwijt :cheer:

Waarschuw beheerder
Ik ben nu ook afgevallen en ik denk dat ik weet waarom!
Ik ben in plaat van 's ochtends 6 sneetjes wit brood, 4 sneetjes volkoren brood gaan eten! en ik ben al een kilo kwijt! vind het niet te vreten maar ja als dit daardoor komt wil ik het wel blijven eten dat scheelt weer!!

Waarschuw beheerder
mn zus is al 16 kg in 8 weken kwijt.. Het maakt geen ruk uit welk dieet je doet, als je je gewoontes maar veranderd die je overgewicht veroorzaken..

Waarschuw beheerder

Maar mensen hebben resultaten van andere en een naampje bij het dieet nodig om zichzelf er toe te kunnen zetten

ik vind dit dus echte onzin. waar slaat dit eigelijk op??
wij hebben dit gewoon nodig als een stok achter de deur en het gaat om verschillende combinatie's.
je hebt nu een vast programma waar je je aan houdt. kijk dat jij het misschien achterlijk vind, is dan jou probleem. maar bij ons allen helpt het hier, dus wees ook blij voor ons.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 18:14:
mn zus is al 16 kg in 8 weken kwijt.. Het maakt geen ruk uit welk dieet je doet, als je je gewoontes maar veranderd die je overgewicht veroorzaken..

jah je moet je gewoontes veranderen, als er wat te veranderen valt, maar bij de meeste is dat wel zo. het boek helpt je juist om van je gewoontes af te helpen en het leert je hoe je goed moet eten. je mag af en toe ook gewoon wat lekkers eten, zodat je het vol kan houden.
dat maakt het makkelijker en dat je het vol kan houden. als je zelf gaat lijnen lukt het op 1 of andere manier gewoon niet bij mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:00:
dus wees ook blij voor ons.

ben ik ook.. ik zeg alleen dat ik zeker weet dat iedereen het hier ook zonder boek kan! Ik vind het super dat er mensen mee geholpen zijn, ik vind het een foute zaak dat iemand er zo veel geld aan verdiend!

Waarschuw beheerder
het is mij niet gelukt zonder boek, ook niet gelukt via iets anders, maar eindelijk is dit iets wat wel helpt bij mij. ik heb voor mezelf gewoon een vast patroon nodig. en die sonja bakker die heeft zoiets allemaal gedaan voor ons, met de juiste porties en de juiste voedigswaarde.
het is misschien simpel want iedereen kan misschien wel zo'n boek in elkaar flanzen, maar jah, het is haar toch gelukt om zoveel mensen blij te maken, en haarzelf ook. haha

Waarschuw beheerder
de afgelopen paar weken, ben ik steeds maar hetzelfde gebleven.
de dieetiste zei tegen me dat dat komt doordat ik mijn vet nu in spier over zet. heeft iemand hier ook ervaring mee??
Waarschuw beheerder
donateur
Merk het wel duidelijk als ik een weekend toch alcohol heb gedronken; kermissen, verjaardagen of gewoon voor de gezelligheid.

maarja; stil staan is altijd goed.. als er maar niet aankomt :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 16:18:
de afgelopen paar weken, ben ik steeds maar hetzelfde gebleven.
de dieetiste zei tegen me dat dat komt doordat ik mijn vet nu in spier over zet. heeft iemand hier ook ervaring mee??

Als dit zo is, merk je het aan je energie niveau.. Want spieren stimuleren de verbranding wat weer voor energie zorgt, dus zal je nu meer energie krijgen.. Ook kan je je vetpersentage bij houden om te kijken of het echt waar is..

Maar stilstaan is niet erg. In de regel is het het max 1 kg per week, alles wat je (vooral in het begin) extra afvalt, blijf je later stilstaan..

De kunst is om nu niet op te geven!!
Waarschuw beheerder
o wat erg.. gister een festival gehad waarbij we savonds toch avondeten moesten nemen.. toen een patatje gegeten, en mezelf wijs gemaakt dat het niet zo erg is omdat ik er rode saud (ketchup) bij heb genomen en dat van sonja mag ;) hahaha.. ach nu ik ongesteld moet worden vind ik het wel wat erger, veel meer behoefte in iets lekkers, en mn veilige fruit helpt dan niet :no:
dus ik heb 1 dagje gezondigt.. en dan ga ik nu weer mn best doen!! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 23:26:
Als dit zo is, merk je het aan je energie niveau.. Want spieren stimuleren de verbranding wat weer voor energie zorgt, dus zal je nu meer energie krijgen..

ik merk het wel aan de energie jah, ik merk het ook aan me broeken. ik pas nu namelijk een broek weer die ik vroeger niet paste. vroeger fietste ik ongeveer 10 minuten, nu 25 minuten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op zondag 4 juni 2006 om 18:11:
gister een festival gehad

Obsession zag ik? Was t wat?
Ik wilde ook nog, maar me vriendinnen niet!
Ik heb ook een heel slecht weekend gehad, me ouders waren niet thuis en ik kan niet koken.. Wel frituren :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Sasje op woensdag 7 juni 2006 om 17:18:
me ouders waren niet thuis en ik kan niet koken

maaltijdsalades rulez!!

Is echt heerlijk, snel klaar, gezond en altijd anders!
Waarschuw beheerder
Wist ik niet eens, nouja, niet aan gedacht! Heb de supermarkt ook niet van binnen gezien..
Maar wel handig voor de volgende x :D
Waarschuw beheerder
gevarieerd eten is zoiezo gezond
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op zondag 4 juni 2006 om 18:11:
toen een patatje gegeten,

ik ben nu in me 3e week
maar als ik nu iets vets eet
dan word dat afgekeurd door me maag.. :s
dat is geen fijn gevoel :no:

maar het is wel makkelijk te doen
ik doe het samen met me vriendin

en me moeder hoeft niet elke dag te denken wat ze moet koken
ze maakt wat op het lijstje staat
helemaal super :)

Waarschuw beheerder
jah dat is makkelijk, dat heb ik hier ook, niet zo van schat wat wil je eten? neej gewoon het lijstje volgen haha.
Waarschuw beheerder
heerlijk toch :)
ik hoef er nix voor te doen O:)
Waarschuw beheerder
Grappig altijd, zulke "dieten". Er wordt niets meer in beschreven dan hoe je normaal eet, maar niemand schijnt dat te weten.
Gewoon gevarieerd en bewust eten, that's all. Je komt zelf met een beetje nadenken een heel eind, of lees eens wat basisinformatie over voeding en de werking.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zebaz© op donderdag 8 juni 2006 om 14:49:
Er wordt niets meer in beschreven dan hoe je normaal eet, maar niemand schijnt dat te weten.

het is meer wat je eet
en over hoelange tijd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Sasje op woensdag 7 juni 2006 om 17:18:
Obsession zag ik? Was t wat?

:yes: tja het is natuurlijk niet zo groot:P maar was wel gezellig, we waren met een groep van 9 mensen dus dat is altijd feest :cheer:

Uitspraak van Kootsj op woensdag 7 juni 2006 om 18:14:
ik ben nu in me 3e week
dan word dat afgekeurd door me maag..
dat is geen fijn gevoel

ik heb daar niet zo last van.. maar ook geen behoefte gehad om te "zondigen"... totdat ik ongesteld werd.
wat een ramp:( ik had echt veeeel meer trek, en mn veilige fruit was niet veilig genoeg meer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op vrijdag 9 juni 2006 om 15:04:
maar ook geen behoefte gehad om te "zondigen

ik ook niet hoor :no:
Waarschuw beheerder
donateur
8) heb vandaag i.p.v me zoveelste patatje 2 broodjes gezond gemaakt:P
maar kep me toch n honger nu:s

Uitspraak van Kootsj op woensdag 7 juni 2006 om 18:14:
dan word dat afgekeurd door me maag..
dat is geen fijn gevoel

owjaa dat heb ik ook altijd gelijk.. vreet vele patat enzo vette dongen ik denk kut ik dij uit:o dan eet ik bijna geen vette dingen meer maar zodra ik dan paar patatjes eet draait me maag zich compleet om:s
zal wle iets verkeerds doen ofzow:p
vroeger wel es gehad dak n x patat ging eten na n lange tijd en gewoon zo misselijk werd ervan dak t nie binnen kon houden daarna:s ook nie goed 8)

Waarschuw beheerder
Niet nodig...ik ben juist op zoek naar een dieet om aan te komen! en wat voor mij werkt! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb echt iets gedaan waar Sonja boos op zal zijn :p

Gistere heb ik haar hele boek bladzij voor bladzij eruit gescheurd.. hehe :p Ik heb alles door een apparaat gehaald en opnieuw ingebonden met een ringbandje erom heen..

Werd er helemaal gek van steeds dat boek te vouwen enz... :p
Waarschuw beheerder
naja als je het boek nog gebruikt zal ze vast niet boos zijn:P het geld wat je betaald hebt voor het boek heeft ze toch al binnen
Waarschuw beheerder
:( sonja bakker lukt niet meer zo goed, barbeque, terrasje, pfffttt....morgen naar t strand en dan staat er zuurkool voor de maandag, helaasch maar dat gaat m dus echt niej worden:P
Waarschuw beheerder
ik ben dit weekend ook weer niet zo streng geweest.. begin morgen aan week 6, en overdag houd ik me er wel precies aan, maar inderdaad op terrasjes enzo, of tijdens het uitgaan, dan lus ik wel een biertje/wijntje of 1..2...3..?? :P beetje genieten mag wel vind ik :D
Waarschuw beheerder
Jaa, dit weekend had ik t ook..
Vrijdag terras, toen wel netjes water gedronken, maar gister overdag strand, dan neem ik dus niet yoghurt mee voor de lunch ofzo.. En 's avonds barbequen en uit.. Nouja, met uitgaan heb ik me er nog helemaal niet aan gehouden, maar gister iig geen wijn gedronken!

Waarschuw beheerder
oh ik ben ook zo slecht bezig geweest van de week. ik ben 2 keer uiteten geweest. 1 keer was een uitje van me werk en zaterdag was ik uit eten geweest omdat we naar duitsland gingen en pas laat terug waren, dus hebben we daar wat gegeten. en gister heb ik lekker gebbqt, was ook erg lekker, maar niet echt goed voor het lijnen. nou jah ik heb nu een week, en dan ga ik streng doen. elke dag ff sporten ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 13:11:
elke dag ff sporten ofzo.

Dat wilde ik ook, is stratenvolleybal hier, ik dacht ik doe mooi ff mee, niet de allermeeste inspanning, maargoed..
Mja, zaterdag naar t strand geweest en nu zijn me voeten verbrand dus kan ik niet normaal lopen en helemaal niet sporten :(

Waarschuw beheerder
als je wilt gaan sporten moet je iets doen wat je echt leuk vind en zowel samen als alleen kan doen..

ZO kan je gaan fietsen (naar school, werk, vrienden) of gaan dansen.. Wat wij altijd met een groep meiden doen is rolschaatsen! Dat is net zo zwaar als hardlopen alleen veel leuker en gezelliger, als mn vriendinnen niet gaan kan ik ook alleen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op zondag 11 juni 2006 om 20:31:
sonja bakker lukt niet meer zo goed, barbeque, terrasje, pfffttt....morgen naar t strand en dan staat er zuurkool voor de maandag, helaasch maar dat gaat m dus echt niej worden

stel je niet aan!!! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRAMA op dinsdag 13 juni 2006 om 02:29:
stel je niet aan!!!

heeeeej niet ondeugend worden he jij:P

Waarschuw beheerder
jah ik had eigelijk ook afgesproken met me vriendin om te gaan sporten samen, maar later stuurde ze een bericht of ik bij haar in de tuin kwam zitten omdat het zo warm weer is, en in de sportschool dus nog warmer.
ik had geschreven dat ik toch moet sporten, en ben vanmorgen ook geweest, dan vind ik dat dan toch weer goed vanmezelf.

Waarschuw beheerder
ik heb gister gesport en vandaag, maar het lijkt net of ik echt helemaal geen fut meer heb. echt de tijd ging zo langzaam. echt vaag. ben ook wel eerder naar huis gegaan. had echt geen puf meer
Waarschuw beheerder

Dit is ook de bedoeling van Sonja. Dit is eigenlijk geen dieet maar een levenswijze die je je moet aanmeten alleen dan heeft het blijvend resultaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (k)Princess Yaartje(k) op vrijdag 16 juni 2006 om 00:54:
Dit is ook de bedoeling van Sonja. Dit is eigenlijk geen dieet maar een levenswijze die je je moet aanmeten alleen dan heeft het blijvend resultaat

:jaja:

ging de eerste weken super fanatiek, maar na week 6 kwam een beetje de klad erin. Ga het weer oppakken maandag en dan weer vet:P ertegenaan

Waarschuw beheerder
wist je dat het 3 maanden duurt om een levensstijl aan te meten tot iets van jezelf.. DAarna moet je nog een jaar wennen aan deze nieuwe levensstijl..

Dus je maakt het jezelf veel moeilijker om iedere 6 weken een halve week te zondige dan zowiezo de eerste 3 maanden aan 1 stuk door te gaan.

Uitspraak van (k)Princess Yaartje(k) op vrijdag 16 juni 2006 om 00:54:

Ik vind het ook een hele goeie zaak dat er mensen zijn die er heeel veel van leren, met name over hun eigen leefstijl.. Maar ik vind het schandalig dat er weeer iemand is die er zoveel geld aan gaat verdienen!

Waarschuw beheerder
mijn ouders volgen die bullshit

daardoor word er elke dag ranzig gevreten thuis.. maarja ken er nix aan doen

en als ze maar afvallen

Waarschuw beheerder
Wie kent het?:P
Moooi wie kent het niet? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 14:08:
Maar ik vind het schandalig dat er weeer iemand is die er zoveel geld aan gaat verdienen!

ik snap dat niet hoor.. jij hebt er toch geen last van:O wat maakt het nou uit dat zij er rijk van wordt, ik vind het juist mooi voor haar (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Tja andere mensen worden weer rijk om een voetbal 100 meter te schoppen.. dus tja.. das de wereld.

Sonja komt hier uit de buurt en ze is geen geld wolf op zoek naar het grote geld. Het is juist toch dat ze wat probeerd te doen voor de medemens, ze deelt haar kennis; want het is geen "nep" product wat ze aansmeert.

en tevens.. als ze rijk had willen worden had ze wel meer voor dat boekje gevraagd ;) € 15,00 valt erg mee :)

[typfoutje]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[GWENÐA] Volgens mij zat jij naast mij/ons in de trein naar Defqon
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm.. dat zou kunnen maar ik zie geen foto's bij je.. haha.. ;p

Waarschuw beheerder
ik denk idd dat ze geen geldwolf is, anders had ze dat boek idd wel wat hoger geprijst. ze wil juist mensen helpen.

Waarschuw beheerder
en hoeveel is er al af bij de mensen hier??
Waarschuw beheerder
Oke....boek ligt klaar...Sonja's boodschappenlijstje afgewerkt....en Nath is er morgen ook klaar voor ;)
Vandaag nog ff genieten en morgen het roer om, nog 5 weken te gaan voor vakantie dus ga minimaal voor 5 kilo en daarna zien we weer verder.

Waarschuw beheerder
nou dat gaat wel lukken hoor! das 1 kilo in 1 week, dat lukt makkelijk met dit moet
Waarschuw beheerder
Dag 3 en gaat me aardig af...nu wel trek in iets lekkers en geen appel ;)
Zo maar wat afleiding zoeken en morgen eens spieken op de weegschaal.

Waarschuw beheerder
jah eigelijk mag je niet elke dag op de weegschaal, maar ik had steeds voor mezelf afgesproken, ik die die weegschaal gewoon weg, boven op de kast ofzo en maandag ochtend mag ik er weer opstaan, anders ga je er toch stiekem op. en ben je al afgevallen??

Waarschuw beheerder
ff een vraagje aan iedereen die al een tijdje bezig is..

Hoeveel ben je afgevallen in hoeveel weken!?
Waarschuw beheerder
Ik heb het boekje van de week even doorgebladerd. Veel oude informatie. Ze houdt gewoon precies de achterhaalde schijf van vijf aan.
Waarschuw beheerder
inderdaad vanmorgen op de weegschaal gaan staan...bijna kilo eraf sinds maandag, maar ik weet ook wel dat dat alleen nog maar vocht is.
Het echte werk moet nog komen...maar toch het stimuleert wel!!
Hou verder de maandag ochtend, schoon, droog en nuchter ;) als mn vaste weegmoment.

trouwens dat sporten lukt me echt niet hoor, kom zowiezo al tijd tekort in een dag laat staan dat ik de tijd vind om te sporten.
Maar lopen doe ik genoeg op een dag dus zet er inmiddels wat meer vaart achter.

En jij...lukt het jou??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iCk ben er nou 2,5 week mee bezig en ben al 4 week afgevallen.
komt ook doordat ik een verkeerd eetpatroon had
maar ik ben blij met wat er afgaat
en ik 2,5 week 4 kilo vind ik redelijk goed!
en dat met het dieet boekje van sonja bakker!
Waarschuw beheerder
moet je vooral nu al mee beginnen met je 15 jaar met "lijnen" (Y)

creeer je zo'n mooi jojo effect wat de meeste hier denk ik wel kennen ....

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil ook met dat dieet beginnen maar ik begin er na de vakantie wel mee want in de vakantie wordt dat toch niks. En ik woon ook net op mezelf dus je kan wel nagaan hoe dat gaat :9

moet je vooral nu al mee beginnen met je 15 jaar met "lijnen"

dat is misschien wel zo maar misschien is zij wel echt te zwaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 30 juni 2006 om 11:32:
dat is misschien wel zo maar misschien is zij wel echt te zwaar

dat kan maar dan moet je het onder prof begeleiding doen :D
en dat is de fout die de meeste maken toch?
zo in het wilde weg zie het bij mezelf hup 10 kilo dr af even later weer net zo hard erbij je moet gewoon alles aanpassen en niet denken ok ik ga 2 maand ff sonja bakker doen dat helpt nie
Uitspraak van inactief op vrijdag 30 juni 2006 om 11:32:
En ik woon ook net op mezelf dus je kan wel nagaan hoe dat gaat

ik ken het maar al te goed haha :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik het langste bezig ben van iedereen, sinds decembr 2005 :)

Nu heb ik natuurlijk ook mn slechte dagen, bbq_en, uiteten en af en toe echt wat lekkers. Maar ik blijf wel de dagen erna aan mijn Sonja stimulance :D

Hoogtepunt was 15 kilo.. (gewogen nadat ik 1,5week ziek was geweest) Gemiddeld nu op dit moment 10 kilo :)

Ik mag vanmezelf, 1x in de 2 weken iets 'stouts' doe. Iets van mijn favo Lasagna tot patatje of wat anders 'stouts'

zo ik ga naar de sportschool! Bye

Waarschuw beheerder
ik ben nu ongeveer 6 kilo kwijt, maar ik ga er nu weer een maand hard tegen aan, want ik moet echt nog wat afvallen voor dat ik op vakantie ga. echt alles goed afwegene nzo, want dat schiet er echt bij in.

Waarschuw beheerder
Vraagje lijkt me wel wat dat dieet van Sonja Bakker maar ik ben zelf nogal een zeikerd met eten,lust weinig groenten en geen vis hoe doen jullie dat??
Waarschuw beheerder
Nu een week bezig en vanavond voor het eerst erg moeilijk...zie zoveel lekkers om me heen hier op n werk :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 20:36:
Vraagje lijkt me wel wat dat dieet van Sonja Bakker maar ik ben zelf nogal een zeikerd met eten,lust weinig groenten en geen vis hoe doen jullie dat??

mijn vriend lust ook niet zo heel veel groente, dus als hij iets niet lust, dan maak ik gewoon wat anders, wel een ander soort groente wat gezond is. je eet voornamelijk andijvie,bloemkool, broccoli witlof, spinazie, spercibonen, snijbonen, soms wortelen een of andere andere lof enz maar mijn vriend klust helemaal geen lof, nou jah dan wat anders toch. zir er iets bij wat je lekker vind? en we lusten allebei ook geen vis, dus dat wordt gewoon vlees
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 12:08:
zir er iets bij wat je lekker vind?

ja andijvie en spinazie en sperciebonen gaat dan wel ja,ga het maar ns aanschaffen zo'n boekje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 20:36:

Ik lust ook niks, maar ik eet gewoon alles onder het motto 'moet van Son'. Ik vind alle groente vies, maar ik prak het door me aardappels en dan vind ik het best te eten. En ik 'lustte' ook geen kiwi's, dacht ik. Maar nu vind ik ze best lekker :D
Af en toe heb je ook groente met van alles erbij, van de week hadden we broccoli met soep ofzo, dat was best te eten, terwijl ik broccoli echt de allergoorste groente vind normaal
Waarschuw beheerder
haha.. ik heb het idee dat ik de laatste weken veel bieten, rode kool, sperziebonen en broccoli eet :P ben blij dat ik nu (in week 9) groente naar keuze mag ;)
Net geshopt en die zomerkleren staan toch echt veel leuker nu! dan ben ik weer trots :D maar goed, de echte lovehandles moeten er toch met sporten af.. en daar vind ik het nu te heet voor :P

succes iedereen tijdens de vakanties (Y)
Waarschuw beheerder
Ik ga vanaf maandag ook met het boekje beginnen. Hoef er gelukkig maar 4 kilo vanaf. Maar ja de laatste zijn het zwaartste , zeggen ze.
Had woensdag al een proefpoging gedaan maar ging op de eerste dag al de mist in. (vond dat ik toch eerst al die lekkere dingen kon opeten wat ik in huis had, haha)
Gisteren ging het goed. (volgens mij de eerste dag dat ik niet gesnoept heb in mijn leven)
Ben benieuwd hoe het vanaf maandag zal gaan.
Er staan allemaal gezonde gevarieerde menu's in. Alleen vraag ik me af of het niet een beetje weinig is. (ik sport zeer veel)
Waarschuw beheerder
Gaat mij hier ook steeds beter af....nu bijna 2 weken bezig en 2,5 kilootjes kwijt al.
Nog ff doorzetten tot de vakantie over 3 weken ;)

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
heb het boek ook besteld, op BOL.com hahaha, maar goed, ben benieuwd, eigenlijk best veel geprobeert, ik vond SouthBeach wel ok, lekker eten, niet moeilijk en toch gewicht kwijt raken. Alleen een duur dieet, alles bijna vers kopen en spul halen, erg lekker om te ontdekken btw welke je anders nooit gebruikt, worcestersaus etc..

Ga nu dit boek eens proberen, naast sporten, want dieten alleen...... voel me prima btw maar wat eraf is lekker
Waarschuw beheerder
hmmzz....ff paar slechte dagen achter de rug ivm menstruatie :(
Geen zin gehad om daar tegen te vechten doe deze week wel overnieuw...gaan dr weer met goede moed tegenaan.
Die paar dagen in de maand dat het dan ff niet lukt, ik ga dr niet om zitten stressen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van iGwenda op zaterdag 1 juli 2006 om 09:55:
Ik denk dat ik het langste bezig ben van iedereen, sinds decembr 2005

Hmmm denk het niet:)
mei 2005...:) voor de laatste kilootjes heb ik nu ook sonja gekocht:) Maandag mee beginnen..:D"

:cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ga er morgen mee beginnen, moeten nog ff de benodigde boodschapjes binnehalen....
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben vandaag begonnen :D
maar je hoeft toch niet per se te sporten...elke dag minstens een half uur lopen met de hond, elke dag een stuk fietsen en een paar buikspieroefeningen zijn toch ook wel goed?
Waarschuw beheerder
donateur
zijn er nog andere mensen op het sonja bakker dieet die elke nacht dromen over bonbons en andere chocolasoorten? :p

Waarschuw beheerder
donateur
ben nog steeds niet begonnen, dat warme weer werkt ook niet echt mee.. Wel hebben we produkten uit de lijst gekocht, 30+ kaas enzo, maar BBQ is zo lekker....

Waarschuw beheerder
af en toe bbqen kan best hoor, want dat doe ik ook. jke moet alleen uitkijken met het vlees, niet als te veel en niet te veel stokbrood enzo. en uitkijken met de sausjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op zaterdag 22 juli 2006 om 17:42:
zijn er nog andere mensen op het sonja bakker dieet die elke nacht dromen over bonbons en andere chocolasoorten?

ik heb daar nog nooit last van gehad, gelukkig maar!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zustertje op zondag 16 juli 2006 om 16:36:
Uitspraak van [GWENÐA] op zaterdag 1 juli 2006 om 09:55:
Ik denk dat ik het langste bezig ben van iedereen, sinds decembr 2005

Hmmm denk het niet
mei 2005... voor de laatste kilootjes heb ik nu ook sonja gekocht Maandag mee beginnen.."

laatste aanpassing 16 juli 2006 16:38

ik bedoelde met Sonja...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op zaterdag 22 juli 2006 om 17:42:
zijn er nog andere mensen op het sonja bakker dieet die elke nacht dromen over bonbons en andere chocolasoorten?

heb ook altijd vette choco trek als ik ongesteld ben maar dan neem ik optimel chocolade vla inplaats van joghurt dat werkt voor mij ook.

Waarschuw beheerder
donateur
ben sinds gisteren gestart.... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik roep al heel lang dat ik met SB ga beginnen, maar het is er nog steeds niet van gekomen.

Is echt te lastig aangezien ik nog thuis woon en geen zin heb om elke avond apart wat voor mezelf te maken :s
Wegen jullie echt alles af?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cher op woensdag 26 juli 2006 om 10:06:
Is echt te lastig aangezien ik nog thuis woon en geen zin heb om elke avond apart wat voor mezelf te maken
Wegen jullie echt alles af?

in het begin woog ik bijna alles jah, maar ni gok ik gewoon. ik doe dat niet meer, het zijn gewoon iets minder aardappelen dan mijn vriend dus.
en over dat apart koken, je moeder kan toch koken wat er op het menu staat?? is ook goed voor hun. alleen hun hoeven niets af te wegen enzo. het is gewoon groente en vlees, of spaggetti en rijst, kan makkelijk
Waarschuw beheerder
donateur
ik weeg ook niet meer af...eerst pakte ik een aardappel die bijna 125 gram woog...nu pak ik gewoon een aardappel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nu weet ik ongeveer hoeveel iets weegt. dus weeg het niet meer op de gram af. :)
Waarschuw beheerder
net terug van de vakantie.. denk wel weer dat ik aangekomen ben :( dus weer ff 3 kilo eraf zien te krijgen door even 2 weekjes sonja te doen, en dan weer normaal gaan eten.(met sonja in het achterhoofd)..
op vakantie is het toch lastig, niet echt heel vet gegeten maar vooral veel gegeten :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjurulli op zondag 30 juli 2006 om 16:50:
net terug van de vakantie.. denk wel weer dat ik aangekomen ben dus weer ff 3 kilo eraf zien te krijgen door even 2 weekjes sonja te doen, en dan weer normaal gaan eten.(met sonja in het achterhoofd)..
op vakantie is het toch lastig, niet echt heel vet gegeten maar vooral veel gegeten

same here! Vanaf morgen weer ff bikkelen met sonja, gaat goedkomen!
Waarschuw beheerder
donateur
ik was ook 3 kilo aangekomen een raadsel waarom, we hebben alleen maar gelopen gefietst en veel water gedronken.

(Maarja niet het zelfde eet en slaapritme :$)

Maar eerste week 2,5kilo weer kwijt :D

Waarschuw beheerder
Ik ken het wel..
Maar ik begin der niet aan..

Heb zo me eigen manieren wel
Waarschuw beheerder
Ik ben nu in week 2 voor de 2e keer, dus in totaal 9+2=11 weken bezig en in totaal 17 kg kwijt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zit nu in week 5 en ben 4 kilo afgevallen.
Moet zeggen dat ik het wel weinig eten vindt. Eet per dag nog 2 crackers extra erbij. Sport veel en heb dit ook nodig.
Waarschuw beheerder
nu binnen 1weekje 1,3 vind het redelijk, heb andere verhalen gehoord maar de laatste kilo's zijn het moeilijk zeggen ze;)

Waarschuw beheerder
Mijn broer is in 1 week 5 kilo afgevallen, dus dat dieet helpt echt wel
Waarschuw beheerder
Zo....vakantie hier weer afgelopen, helaas!!!
De schade valt mee gelukkig, 1/2 kilootje.
Vandaag weer begonnen met de 1e week van Sonja.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 11:44:
en over dat apart koken, je moeder kan toch koken wat er op het menu staat?? is ook goed voor hun. alleen hun hoeven niets af te wegen enzo. het is gewoon groente en vlees, of spaggetti en rijst, kan makkelijk

Voor m'n ouders en zusje zou het ook wel goed zijn hoor ;)
Maar ik eet ook vaak bij m'n vriend, dus het is gewoon niet handig.

Ik ben nu sinds gisteren wel begonnen met Sonja Bakker, maar ook al is m'n avondeten dan anders dan in het boek...
M'n porties zijn wel kleiner en ik let wel op wat ik eet.
Dus kijk wel of het zo ook werkt :)
Waarschuw beheerder
ben het jammer genoeg zelf vergeten maar het is heel leuk (achteraf) om foto`s te maken voor je begint dan zie je voor je zelf pas echt resultaat. ik dacht altijd dat het met mijn buikje wel mee viel tot ik foto`s zag van ongeveer 3 maanden voor sonja. Daar schrok ik echt van en toen was ik nog niet op mijn zwaarst. We stimulerent om daarna in de spiegel te zien wat je bereikt hebt
Waarschuw beheerder
Echt grappig om te lezen dat er zo veel mensen het boekje van Sonja hebben gelezen en daarmee ook proberen af te vallen.

Ik ken Sonja persoonlijk en wij lieten vroeger wel eens haar hond uit (Molly, dalmatiër).
Mijn opa had haar geholpen met de kliniek in Berkhout. Ze wilde toen al een boek schrijven. Die lag eerst bij ons in de supermarkt, Deen en Stumpel enzo. Nu is het een van de meest gelezen boeken in Nederland!

By the way, gelukkig hoef ik zelf niet af te vallen, ik eet zo veel ik wil en nog steeds wordt ik niet zwaarder...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zo ik ben ook weer terug op vakantie.
gelukkig ben ik niet veel aangekomen, maar een halve kilo, maar als ik naar mezelf kijk lijkt het toch wel veel meer. volgende week maandag maar weer stevig beginnen

Waarschuw beheerder
ik had trouwens laatst gehoord of op tv gezien dat sonja gaat koken op tv ofzoiets. weten jullie daar ook al meer van?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van L.I.N.D.A!! op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:41:
ben het jammer genoeg zelf vergeten maar het is heel leuk (achteraf) om foto`s te maken voor je begint dan zie je voor je zelf pas echt resultaat. ik dacht altijd dat het met mijn buikje wel mee viel tot ik foto`s zag van ongeveer 3 maanden voor sonja. Daar schrok ik echt van en toen was ik nog niet op mijn zwaarst. We stimulerent om daarna in de spiegel te zien wat je bereikt hebt

dat lijkt me echt vreselijk, wel leuk voor later misschien, maar ik zou mezelf echt niet op een foto durven te zetten, en straks als iemand die per ongeluk tegen komt, gedsie, moet er niet aan denken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 16:18:
Mijn broer is in 1 week 5 kilo afgevallen, dus dat dieet helpt echt wel

sonja helpt ook wel, maar bij mannen gaat het allemaal wel sneller als bij vrouwen, mannen mogen ook meer eten als vrouwen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 18:52:
dat lijkt me echt vreselijk, wel leuk voor later misschien, maar ik zou mezelf echt niet op een foto durven te zetten, en straks als iemand die per ongeluk tegen komt, gedsie, moet er niet aan denken

dat is ook zo maar als je dan die foto tegenkomt houd het je wel gestimuleert. Dan denk je echt DAT NOOIT MEER!
Waarschuw beheerder
Dit is nu de tweede dag dat ik bezig ben! Ben echt heel benieuwd naar de resultaten!
Leuk idee van die foto!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van L.I.N.D.A!! op dinsdag 22 augustus 2006 om 21:31:
dat is ook zo maar als je dan die foto tegenkomt houd het je wel gestimuleert. Dan denk je echt DAT NOOIT MEER!

jah dat is wel waar, het is ook wel een leuk idee, maar ik zou het niet kunnen, misschien als ik wat minder weeg hahaha, maar dan is het niet eerlijk meer.

Waarschuw beheerder
nu binnen 1weekje 1,3 vind het redelijk, heb andere verhalen gehoord maar de laatste kilo's zijn het moeilijk zeggen ze

zijn meestal de mensen met ech tovergewicht die de eerste weken veel afvallen

Waarschuw beheerder
sonja nu op tv< wat vinden jullie daarvan???

en al die verhalen rondom haar enzo....

Waarschuw beheerder
Hier zijn ze ook in de ban van Sonja... Zie iedereen met ontbijtkoek en liga's lopen. Ik hoef niet meer af te vallen. Dus geen Sonja voor mij!
Waarschuw beheerder
Ze was gister bij mij in de winkel, werk in
een banketbakkerij..

Ze haalde gebak omdat haar nieuwe boek weer zo'n succes
was en ze had een intervieuw met Frans Bauwer
gister en die is ook op dieet dus wist
niet wat ze moest geven, maar ze gaf maar een
doos bonbons.. :)

Ik wist trouwens eerst niet dat zij het was..
andere klanten herkende haar en zeiden gelijk al,
dat is raar dat je hier nu in een banketbakkerij staat haha

[citeer]en al die verhalen rondom haar enzo....[/citeer]

Ze zei al dat ze het zo dom vond enzo, maar ze zet
er een advocaat op, en ze zei al dat ze zoiets al verwachtte als je opeens zo snel bekend word dat er wel
iets zou gebeuren om haar naar beneden te halen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoor veel mensen in mijn omgeving erover praten die dat dieet volgen.
Het zijn allemaal positieve verhalen en de kilo's vliegen eraf.
Maar ik vraag me wel af hoe lang het duurt voordat de kilo's er weer aan zitten als je weer normaal wilt gaan eten. Ik heb begrepen dat je er snel van afvalt en ik heb gehoord dat snel afvallen betekent>> ook snel weer aankomen ;)
Mij is verteld dat je beter iets langzamer kunt afvallen, dan komt het er ook niet zo snel meer aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xzonx op donderdag 21 september 2006 om 11:45:
Ik hoor veel mensen in mijn omgeving erover praten die dat dieet volgen.
Het zijn allemaal positieve verhalen en de kilo's vliegen eraf.
Maar ik vraag me wel af hoe lang het duurt voordat de kilo's er weer aan zitten als je weer normaal wilt gaan eten. Ik heb begrepen dat je er snel van afvalt en ik heb gehoord dat snel afvallen betekent>> ook snel weer aankomen
Mij is verteld dat je beter iets langzamer kunt afvallen, dan komt het er ook niet zo snel meer aan.

het is normaal eet patroon hoor
vind niete ens dieet
lees dat boek maar dan merk je vanzelf tis alleen in bepaalde maten wat je mag eten

Waarschuw beheerder
vanaf maandag begonnen :) ben nu al 2 kilo kwijt :O nu nog de rest van de weken
wordt al helemaal blij als ik eraan denk :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahaha damn met alle respect maar dit is echt voor zwakzinnigen

Als je toch zo graag wilt afvallen ga je dan gewoon verdiepen en warenkennis en dan begrijp je vanzelf dat je nooit teveel iets moet eten en van alles wat binnen moet krijgen

Dieten volgen......is net als..... je laten helpen bij het poepen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fiebeltje op donderdag 21 september 2006 om 12:20:
vind niete ens dieet
lees dat boek maar dan merk je vanzelf tis alleen in bepaalde maten wat je mag eten

dat is dus niet zo. Het zijn veel minder calorien dan je nodig hebt. Logisch dat je afvalt als je sonja bakker volgt, heb het zelf ook gedaan. Geloof mij maar, dit is iets wat je moet blijven doen voor blijvend resultaat. En uiteindelijk vind ik het echt veel te weinig, op 3 crackers tussen de middag (wat je soms eet) kan ik niet leven. Afvallen? Jazeker..blijvend resultaat via deze weg? je leven lang lijnen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Suusje je hebt ook gelijk

Je lichaam heeft voedingsstoffen en bouwstoffen nodig

Je kan wel als een Afrikaantje gaan leven, logisch dat je je dan uitmergelt. Maar het is slecht voor je lichaam

Maar tegen alle mensen die alleen maar willen afvallen zonder aan de gevolgen te denken, VOORAL DOORGAAN :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 21 september 2006 om 12:59:
Suusje je hebt ook gelijk

:respect:

Het lijkt net alsof je goed bezig bent, je eet supergezond, je sport meer. Maar uiteindelijk is het enige dat echt werkt gewoon gezond eten, niet teveel van alles en af en toe gewoon wat lekkers nemen.

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 21 september 2006 om 12:59:
Je kan wel als een Afrikaantje gaan leven, logisch dat je je dan uitmergelt. Maar het is slecht voor je lichaam

dat doe je dus wel met Sonja. En nogmaals, het kan wel blijvend resultaat hebben, maar dan moet je dit je leven lang blijven doen. Nou, dank u maar dan maar wat meer sporten en gezonder eten. En vanavond lekker patatjes want daar heb ik zin in! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fiebeltje op donderdag 21 september 2006 om 12:20:
vind niete ens dieet

ik heb het gedaan, nou die kilo's waren er binnen no time weer aan, net zoals bij mijn collega's die het hadden gedaan,

Heb ik daarna veel meer gegeten of gesnoept?? Nope, dat snoepen doe ik sowieso niet, gewoon normale maaltijden gegeten that's it, en toch zijn die kilo's, PLUS EXTRA :|

terug gekomen... dus ik raad het echt af, gewoon veel trainen en op je eten letten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wij begrijpen mekaar (y)

Dit soort dieeten zijn vooral voor domme en luie mensen, die uiteraard zo snel mogelijk iets willen bereiken

Heeft zij effe mazzel dat er zoveel sukkels in NL wonen die iets horen van de buurvrouw en het zelf dan ook moeten proberen

Ik heb dan wel niet de spijsvertering van een vrouw, maar ik vrees als een os (wel verstandig, maar toch heerlijk eten)
Maar omdat ik elke dag genoeg water drink en VEEL SPORT, wordt dat eten allemaal verbrand. Het blijft dus niet opgehoopt in mn lichaam. Daarom zal ik ook nooit 1 grammetje vet krijgen

Het klinkt zo simpel, ik snap niet dat er wijven zijn die huilen voor de spiegel zitten omdat ze zichzelf zo fadsig vinden, maar niet effe de moeite nemen om zich te verdiepen in WAT ETEN NOU IS.

www.google.nl

Fuck Sonja Bakker, die haar teksten overigens uit een ander foldertje heeft gehaald :X

En niemand hoeft zich aangesproken te voelen, dit is MIJN mening, zie maar wat je ermee doet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op donderdag 21 september 2006 om 12:56:
dat is dus niet zo. Het zijn veel minder calorien dan je nodig hebt. Logisch dat je afvalt als je sonja bakker volgt, heb het zelf ook gedaan. Geloof mij maar, dit is iets wat je moet blijven doen voor blijvend resultaat. En uiteindelijk vind ik het echt veel te weinig, op 3 crackers tussen de middag (wat je soms eet) kan ik niet leven. Afvallen? Jazeker..blijvend resultaat via deze weg? je leven lang lijnen.

:respect: :respect: Jij zegt het.... ik denk het!!!
Maar had geen zin om de discussie aan te gaan!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :)suusje:) op donderdag 21 september 2006 om 13:02:
dat doe je dus wel met Sonja

dan doe je dus wat verkeerd..als ik honger heb eet ik wat gezonds,dus honger me niet uit,leef gezonder.
En uiteindelijk vind ik het echt veel te weinig, op 3 crackers tussen de middag

mag je gewoon brood voor in de plaats nemen

het is geen dieet het is een manier om je eetpatroon te veranderen,moeilijk voor sommige mensen omdat te begrijpen:/
Uitspraak van xzonx op donderdag 21 september 2006 om 11:45:
Maar ik vraag me wel af hoe lang het duurt voordat de kilo's er weer aan zitten als je weer normaal wilt gaan eten.

je moet niet meer "normaal" gaan eten..gewoon gezond blijven eten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 21 september 2006 om 13:25:
dan doe je dus wat verkeerd..als ik honger heb eet ik wat gezonds,dus honger me niet uit,leef gezonder.

dan eet je dus meer dan wat ze voorschrijft?

mag je gewoon brood voor in de plaats nemen

nee, dat mag dus niet. En dan nog, 2 crackers is 1 boterham. Wow wat een vetpot.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 21 september 2006 om 13:08:
Dit soort dieeten zijn vooral voor domme en luie mensen, die uiteraard zo snel mogelijk iets willen bereiken

:jaja: opzich is dit wel heel cru gezegd maar het komt er wel op neer. Je kunt beter de discipline opbrengen gezonder te gaan leven.

het is geen dieet het is een manier om je eetpatroon te veranderen,moeilijk voor sommige mensen omdat te begrijpen

(Y) als jij dat kunt, prima. Maar zoals Tanky al zegt:

Uitspraak van Tanky op donderdag 21 september 2006 om 13:07:
ik heb het gedaan, nou die kilo's waren er binnen no time weer aan, net zoals bij mijn collega's die het hadden gedaan,

Heb ik daarna veel meer gegeten of gesnoept?? Nope, dat snoepen doe ik sowieso niet, gewoon normale maaltijden gegeten that's it, en toch zijn die kilo's, PLUS EXTRA

terug gekomen... dus ik raad het echt af, gewoon veel trainen en op je eten letten

en als je dus meer, maar gezond gaat eten na sonja, kom je aan, Simpelweg omdat je lijf gewend is minder te gaan verbranden, alles wat je extra neemt zet dan aan. Maar goed, we zullen zien;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :)suusje:) op donderdag 21 september 2006 om 13:44:
dan eet je dus meer dan wat ze voorschrijft?

ze zegt in haar boek en op een forum dat je altijd extra fruit mag nemen en als je een hongergevoel hebt je best een extra liga ofzo mag pakken.vooral als je veel werkt op sport

brood vult altijd nog beter dan een cracker..en meer dan 2 sneeen brood at ik al nooit dus ik heb er genoeg aan.
als jij dat kunt, prima. Maar zoals Tanky al zegt:

wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.
en als je dus meer, maar gezond gaat eten na sonja, kom je aan, Simpelweg omdat je lijf gewend is minder te gaan verbranden, alles wat je extra neemt zet dan aan. Maar goed, we zullen zien;)

ik heb nergens gezegt dat je dan meer moet eten
opzich is dit wel heel cru gezegd maar het komt er wel op neer. Je kunt beter de discipline opbrengen gezonder te gaan leven.

en als je nog nooit een "dieet" hebt gevolgt is dat boekje verdomde handig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 21 september 2006 om 13:54:
wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.

zoals ik al zei, we zien het wel over een paar maandjes (Y)

en als je nog nooit een "dieet" hebt gevolgt is dat boekje verdomde handig

snap sowieso niet waarom je het doet want op je foto's be je hartstikke slank.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :)suusje:) op donderdag 21 september 2006 om 13:58:
snap sowieso niet waarom je het doet want op je foto's be je hartstikke slank.

:) ben in 4 maanden dat ik thuis heb gezeten zonder school en sporten 10 kilo aangekomen..en ik voel me er niet lekker bij..
daarom doe ik sonja bakker om gewoon een leidraad te hebben voor gezonde recepten
Waarschuw beheerder
wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is

Alleen is het wel opvallend dat het wel bij de meeste gebeurd...

zelfs op tv was er nog een gesprek over dat het te weinig is, als je nu een keertje zondigd, kom je meteen aan aangezien je lichaam het niet gewend is,

Want ik heb mij gewoon gehouden aan wat ze zei.. over wat nu na het dieet, maar de kilo's vlogen er toch echt aan...

leuk kan je van je levenslang nooit meer naar een restaurant... aangezien je lichaam niet meer dan 1,5 aardappel kan hebben

Trouwens zo gezond vind ik haar dieet niet hoor, ik eet veel meer groente en fruit dan wat ze aangeeft...
Waarschuw beheerder
Logisch dat je afvalt als je sonja bakker volgt, heb het zelf ook gedaan. Geloof mij maar, dit is iets wat je moet blijven doen voor blijvend resultaat

En alles wat je daarna zegt :gaap:

vaak is dat zo, dat als iets bij iemand niet lukt en
bij andere wel, dat ze datgene dan gelijk zwartpraten!

Ik kan mensen die blijven afvallen en genoeg hebben
aan wat ze mogen eten!

Bij de een pakt het waarschijnlijk beter uit dan bij andere!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tanky op donderdag 21 september 2006 om 15:12:
Trouwens zo gezond vind ik haar dieet niet hoor, ik eet veel meer groente en fruit dan wat ze aangeeft...

teveel fruit is ook niet goed? omdat daar toch nog suikers inzit en dat weer opslaat als vet..zoiets las ik ergens hier in een forum..
ik niet ik eet nu meer gezonde dingen dan eerst,ligt er ook aan hoe je eetpatroon voor de tijd was lijkt me..
zelfs op tv was er nog een gesprek over dat het te weinig is, als je nu een keertje zondigd, kom je meteen aan aangezien je lichaam het niet gewend is,

je moet niet alles geloven wat ze op tv zeggen,wat voor sonja werkte kan voor mij mischien wel werken (of niet) en voor een ander precies hetzelfde..
leuk kan je van je levenslang nooit meer naar een restaurant... aangezien je lichaam niet meer dan 1,5 aardappel kan hebben

ik ga toch nooit naar een restaurant :lol:
nee maar serieus dat ik niet meer dan andershalve aardappel kan hebben,zo ver laat ik het niet komen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sannie (L) Desley op donderdag 21 september 2006 om 15:17:

aan wat ze mogen eten!

Bij de een pakt het waarschijnlijk beter uit dan bij andere!

idd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 21 september 2006 om 15:17:
je moet niet alles geloven wat ze op tv zeggen,wat voor sonja werkte kan voor mij mischien wel werken (of niet) en voor een ander precies hetzelfde..

euh ze zat er zelf bij 8) toen haar werd gevraagd door een deskundige of ze wist hoeveel calorieën er per dag gegeten mocht worden bij haar dieet,

Ze dacht zelf dat het veel meer was, maar toen hebben ze het ff voor haar uit gerekend en het zat rond de 800-900, veel te weinig dus...
Uitspraak van Sannie (L) Desley op donderdag 21 september 2006 om 15:17:

aan wat ze mogen eten!

wat een onzin, de meeste mensen waarschuwen alleen voor de gevolgen, ik ben er 4,5 kilo mee afgevallen en kwam daarna er weer 6 aan.....
teveel fruit is ook niet goed? omdat daar toch nog suikers inzit en dat weer opslaat als vet..zoiets las ik ergens hier in een forum..

Je kan altijd beter een grapefruit eten dan een koekje (wat in het dieet staat wat je mag eten)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tanky op donderdag 21 september 2006 om 15:28:
Je kan altijd beter een grapefruit eten dan een koekje (wat in het dieet staat wat je mag eten)

ja ga lekker de hele dag fruit eten :/ nee dank je,raak ik ook niet vol van
Ze dacht zelf dat het veel meer was, maar toen hebben ze het ff voor haar uit gerekend en het zat rond de 800-900, veel te weinig dus...

las ook in de veronica gids of dinsdag in de krant(?)dacht ik..een interview met haar dat ze zegt dat het niet te weinig calorieen zijn.
wat een onzin, de meeste mensen waarschuwen alleen voor de gevolgen

ja dat heeft geen zin,moet je gewoon zelf achter komen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een onzin, de meeste mensen waarschuwen alleen voor de gevolgen, ik ben er 4,5 kilo mee afgevallen en kwam daarna er weer 6 aan.....

Maar dat is niet bij iedereen zo..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 21 september 2006 om 15:32:
ja ga lekker de hele dag fruit eten nee dank je,raak ik ook niet vol van

en van een koekje wel natuurlijk O:)

las ook in de veronica gids of dinsdag in de krant(?)dacht ik..een interview met haar dat ze zegt dat het niet te weinig calorieen zijn.

maar dat is het wel, om normaal te kunnen functioneren heb je tussen de 1000 en 1500 calorien nodig...

Uitspraak van Sannie (L) Desley op donderdag 21 september 2006 om 15:38:

nee, maar bij merendeels wel....
Sonja Bakker is alleen goed voor mensen met overtollig vet doordat ze de hele dag door aan het snoepen zijn, te vette dingen eten, onregelmatig eten, zwaar aan de frisdrank zitten etc.
Tuurlijk is het logisch dat DIE mensen kilo's afvallen bij dat dieet omdat ze dan regelmaat hebben, er wordt voorgeschreven wat ze eten, lekker makkelijk dus.
Ik heb t zelf ook gevolgd, alleen vanwege t feit dat k wel wat kwijt wilde en ja, t is een makkelijk boek ja, maar de gewenste resultaten van binnen 9 weken 10 kilo kwijt zijn, is niet gelukt, en dat vanwege het feit dat ik vanuit mezelf al niet snoep, dus ja, alleen het eten wat k normaal gesproken at, dat werd even zwaar gereduceerd naar de helft van wat k normaal gesproken at.... en dat merkte k ook aan alles, concentratievermogen, futloos, bleek, continu koud hebben, dus k begin er niet meer aan :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sannie (L) Desley op donderdag 21 september 2006 om 15:38:

Nee, maar mogen mensen dan niet waarschuwen????

ja ga lekker de hele dag fruit eten nee dank je,raak ik ook niet vol van

euh jij had het over...
gewoon gezond blijven eten

ik zeg nergens dat je de hele dag fruit moeten hoor, weet niet waar jij dat vandaan haalt, zeg alleen dat het beter is dan koek eten, of at jij koekjes de hele dag :P
las ook in de veronica gids of dinsdag in de krant(?)dacht ik..een interview met haar dat ze zegt dat het niet te weinig calorieen zijn

ze kan zoveel zeggen lijkt mij...

Tros Radar onderzoekt dieet Sonja Bakker

van Sonja Bakker geschreven.

Maar nu gaat ook Tros Radar er aandacht aan besteden morgennavond om 20.30 uur.
Het Sonja Bakker-dieet is dé afvalhype van Nederland op dit moment. Honderdduizenden vrouwen hebben het boek 'Bereik je ideale gewicht' gekocht en raken de ene kilo na de andere kwijt. Maar er is ook kritiek op het dieet: te weinig vitamines en mineralen en te weinig stimulatie tot beweging. Sonja Bakker is morgenavond zelf in de RADAR-studio en geeft uitleg.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 15:58:
en van een koekje wel natuurlijk O:)

meer dan van fruit..
Uitspraak van Tanky op donderdag 21 september 2006 om 16:01:
euh jij had het over...

ik praat voor mezelf,vergeleken met wat ik daarvoor at als ik honger had (frikandellen patat enz) dan is een liga beter ja,en de hele dag fruit is niet eens nodig,net of iemand dat wil:/ een keer wat anders is wel netzo lekker:/

maar dat is het wel, om normaal te kunnen functioneren heb je tussen de 1000 en 1500 calorien nodig...

ik functioneer normaal
ik zeg nergens dat je de hele dag fruit moeten hoor, weet niet waar jij dat vandaan haalt,

wil je nou zo nodig je gelijk hebben? kan het er bij jou niet in dat het bij een ander mischien wel werkt? of gun je het een ander niet?
ze kan zoveel zeggen lijkt mij...

ja en jij ook :)
Waarschuw beheerder
donateur
Sonja Bakker is alleen goed voor mensen met overtollig vet doordat ze de hele dag door aan het snoepen zijn, te vette dingen eten, onregelmatig eten, zwaar aan de frisdrank zitten etc.

och en laat ik dat nou de afgelopen half jaar gedaan hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 21 september 2006 om 16:06:
meer dan van fruit..

oh ja, vandaar dat je zegt
ik eet nu meer gezonde dingen dan eerst,ligt er ook aan hoe je eetpatroon voor de tijd was lijkt me..

Als je niet oppast val je straks weer in je "oude" patroon, aangezien je nu al met zo'n opmerking komt.... (dit is puur een waarschuwing)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 16:09:
Als je niet oppast val je straks weer in je "oude" patroon, aangezien je nu al met zo'n opmerking komt.... (dit is puur een waarschuwing)

nee want ik zat niet meer op school,dus de hele dag thuis zitten en niks doen,cola en bier afgezworen en sport nu (meteen voor een jaar aangemeld b) ) zit weer op school en heb geen zin in friet en de rest,en je bent er altijd nog zelf bij als je in je oude patroon zou vallen,mn motivatie is er sterk genoeg voor want k voel me nu veel lekkerder:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 21 september 2006 om 16:13:
nee want ik zat niet meer op school,dus de hele dag thuis zitten en niks doen,cola en bier afgezworen en sport nu (meteen voor een jaar aangemeld ) zit weer op school en heb geen zin in friet en de rest,en je bent er altijd nog zelf bij als je in je oude patroon zou vallen,mn motivatie is er sterk genoeg voor want k voel me nu veel lekkerder

das mooi (y), en dat komt niet alleen door de Sonja Bakker he?!?!

Waarschuw beheerder
Gewoon overal de magere variant van nemen, niet snoepen, tussendoor veel fruit eten als je trek krijgt en klaar. (y) Succes gegarandeerd. Al die diëten. :nee:

Erbij sporten is natuurlijk nog veel beter. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 21 september 2006 om 16:06:
wil je nou zo nodig je gelijk hebben? kan het er bij jou niet in dat het bij een ander mischien wel werkt? of gun je het een ander niet?

geen idee waar jij je conclusie uit hebt getrokken maar het slaat als een lul op een drumstel,
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tanky op donderdag 21 september 2006 om 17:03:
geen idee waar jij je conclusie uit hebt getrokken maar het slaat als een lul op een drumstel

het is geen conclusie eerder een vraag

Waarschuw beheerder
Maar omdat ik elke dag genoeg water drink en VEEL SPORT, wordt dat eten allemaal verbrand. Het blijft dus niet opgehoopt in mn lichaam. Daarom zal ik ook nooit 1 grammetje vet krijgen

Ik drink de hele dag alleen maar water en heeeel af een toe een paar slokken frisdrank, ik sport en toch blijf ik aankomen of op hetzelfde gewicht... en nee ik zit me echt niet de hele dag vol te proppen!!
Waarschuw beheerder

dat slaat gewoon nergends op hoor
maja ieder zn mening mag bij haar eet patroon meer eten dan weihjt watchers ofzo en dat is iets wat goed staat aangeschreven
en je moet gewoon met mate eten en zolang je dat doet blif je wel op gewicht
anders had je er nooit mee moeten beginnen

maja iedereen heeft wel wat te zeiken als het hun niet lukt (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 21 september 2006 om 17:08:
het is geen conclusie eerder een vraag

Als mijn input had gelezen, dan had je niet zulke een vragen gesteld 8)

het heeft totaal niks met iemand iets misgunnen te maken, het heeft met gezondheid te maken en that's it...

Als ik mensen iets zou misgunnen, had ik denk ik wel mijn mond gehouden en gedacht ghe ghe ghe wacht maar tot dat je klaar bent krijg je toch een wrede terugklap:devil:

Als ik had geweten wat ik nu weet, was ik er ook toen niet mee begonnen. dus het is een goed bedoelde waarschuwing...

Waarschuw beheerder
Sonja bakker... ja mijn tante heeft het me vanmiddag in geuren en kleuren verteld!!!
Ze had er al 4 kilo vanaf!

Waarschuw beheerder
mn ouders doen t en qua maaltijden ik dus ook want ik eet wat de pot schaft

GADVERDAMME vandaag gekookte worteltjes en aardappels gegeten..

maja blijf gewoon mn tussendoortjes doen :jaja: als iemand van mijn leeftijd wilt afvallen duik je maar de sportschool in vind ik..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tanky op donderdag 21 september 2006 om 19:46:
Als ik had geweten wat ik nu weet, was ik er ook toen niet mee begonnen. dus het is een goed bedoelde waarschuwing...

en ik heb al honderd keer gezegt dat dat bij iedereen anders is:) en dat een waarschuwing geen nut heeft want dan moet ik er toch echt zelf achter komen
Uitspraak van Tanky op donderdag 21 september 2006 om 19:46:
het heeft met gezondheid te maken en that's it.

en ik voel me nu een stuk lekkerder dus het is voor mij alleen maar beter

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 21:31:
GADVERDAMME vandaag gekookte worteltjes en aardappels gegeten..

LEKKER

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 21:31:
maja blijf gewoon mn tussendoortjes doen als iemand van mijn leeftijd wilt afvallen duik je maar de sportschool in vind ik..

beweging is toch altijd goed joh...nie perse om af te vallen

Waarschuw beheerder
dat zeg ik toch ook niet ;P

Waarschuw beheerder
wat een discussie zeg.

mijn mening is, je bent al eerder aangekomen, dus als jij je 'gewone' eetpatroon weer oppakt, TUURLIJK kom je dan ook aan. daarom is dat boek ontwikkeld, om je leefpatroon aante passen.

als je wilt lijnen of je eetpatroon moet aanpassen, dan is het boek een goeie uitkomst. je leert gevarieerd te eten en wat nodig is op een dag. tuurlijk is dit voor de mensen die af willen vallen, want anders stonden er wel groete hoeveelheden bij.
en na die 9 weken staat er ook bij dat je ongeveer hetzelfde moet blijven eten alleen iets meer.
gewoon gezond!

Waarschuw beheerder
ik weet van mezelf al, dat ik mijn hele leven toch wel zou moeten oppassen met wat ik eet, dus das ook een beetje lijnen. als je gewoon doorgaat waarmee je al bezig was voor sonja bakker, jah dan kom je were in je oude patroon, wat sonja dus probeerd te voorkomen.

Waarschuw beheerder
niemand heeft er nog wat te zeggen?
Waarschuw beheerder
las ergens dat het de zoveelste crash dieet is... (correct me if i'm wrong though)

Waarschuw beheerder
Hoor er heel veel positieve reacties over, dat de kilo's er gewoon af vliegen!! :O

Lijkt mij ook zo, dat wanneer je er eenmaal aan begint, voor altijd door moet zetten. Stop je, dan vliegen de kilo's er weer aan. Das een beetje jammer :/
laatste aanpassing