Partyflock

Forumonderwerp · 851479

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
2 weken geleden heb ik het boek "Bereik je ideale gewicht" gekocht van Sonja Bakker. Een nieuwe manier van afvallen waarbij je wel alles eet, maar elke dag anders. Variatie is het geheim.

Nu ben ik benieuwd naar:

- Wie hebben ervaring met deze manier van afvallen en wat zijn de geboekte resultaten?
- Houden jullie je er strikt aan of pas je je menu wel eens naar eigen wens aan?
- Wie houden vol en wie geven op (waarom gaf je op en na hoeveel tijd)?

Ben benieuwd . . . .

Dienstmededededeling:

ook al is dit Sonja Bakker-topic ouder dan het andere, twéé topics hierover is niet erg zinvol en in het nieuwere topic staan een heleboel meer reply's.... vanwege de overzichtelijkheid gaat dit topic dus tóch dicht (sorry (F) ) - DSW

We gaan dus hier verder: Wie doet er mee met Sonja Bakker??
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 21 september 2006 om 16:06:
wil je nou zo nodig je gelijk hebben? kan het er bij jou niet in dat het bij een ander mischien wel werkt? of gun je het een ander niet?

geen idee waar jij je conclusie uit hebt getrokken maar het slaat als een lul op een drumstel,
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tanky op donderdag 21 september 2006 om 17:03:
geen idee waar jij je conclusie uit hebt getrokken maar het slaat als een lul op een drumstel

het is geen conclusie eerder een vraag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 21 september 2006 om 13:08:
Maar omdat ik elke dag genoeg water drink en VEEL SPORT, wordt dat eten allemaal verbrand. Het blijft dus niet opgehoopt in mn lichaam. Daarom zal ik ook nooit 1 grammetje vet krijgen

Ik drink de hele dag alleen maar water en heeeel af een toe een paar slokken frisdrank, ik sport en toch blijf ik aankomen of op hetzelfde gewicht... en nee ik zit me echt niet de hele dag vol te proppen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 21 september 2006 om 13:08:
Dit soort dieeten zijn vooral voor domme en luie mensen, die uiteraard zo snel mogelijk iets willen bereiken

dat slaat gewoon nergends op hoor
maja ieder zn mening mag bij haar eet patroon meer eten dan weihjt watchers ofzo en dat is iets wat goed staat aangeschreven
en je moet gewoon met mate eten en zolang je dat doet blif je wel op gewicht
anders had je er nooit mee moeten beginnen

maja iedereen heeft wel wat te zeiken als het hun niet lukt (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 21 september 2006 om 17:08:
het is geen conclusie eerder een vraag

Als mijn input had gelezen, dan had je niet zulke een vragen gesteld 8)

het heeft totaal niks met iemand iets misgunnen te maken, het heeft met gezondheid te maken en that's it...

Als ik mensen iets zou misgunnen, had ik denk ik wel mijn mond gehouden en gedacht ghe ghe ghe wacht maar tot dat je klaar bent krijg je toch een wrede terugklap:devil:

Als ik had geweten wat ik nu weet, was ik er ook toen niet mee begonnen. dus het is een goed bedoelde waarschuwing...

Waarschuw beheerder
Sonja bakker... ja mijn tante heeft het me vanmiddag in geuren en kleuren verteld!!!
Ze had er al 4 kilo vanaf!

Waarschuw beheerder
mn ouders doen t en qua maaltijden ik dus ook want ik eet wat de pot schaft

GADVERDAMME vandaag gekookte worteltjes en aardappels gegeten..

maja blijf gewoon mn tussendoortjes doen :jaja: als iemand van mijn leeftijd wilt afvallen duik je maar de sportschool in vind ik..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tanky op donderdag 21 september 2006 om 19:46:
Als ik had geweten wat ik nu weet, was ik er ook toen niet mee begonnen. dus het is een goed bedoelde waarschuwing...

en ik heb al honderd keer gezegt dat dat bij iedereen anders is:) en dat een waarschuwing geen nut heeft want dan moet ik er toch echt zelf achter komen
Uitspraak van Tanky op donderdag 21 september 2006 om 19:46:
het heeft met gezondheid te maken en that's it.

en ik voel me nu een stuk lekkerder dus het is voor mij alleen maar beter

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 21:31:
GADVERDAMME vandaag gekookte worteltjes en aardappels gegeten..

LEKKER

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 21:31:
maja blijf gewoon mn tussendoortjes doen als iemand van mijn leeftijd wilt afvallen duik je maar de sportschool in vind ik..

beweging is toch altijd goed joh...nie perse om af te vallen

Waarschuw beheerder
dat zeg ik toch ook niet ;P

Waarschuw beheerder
wat een discussie zeg.

mijn mening is, je bent al eerder aangekomen, dus als jij je 'gewone' eetpatroon weer oppakt, TUURLIJK kom je dan ook aan. daarom is dat boek ontwikkeld, om je leefpatroon aante passen.

als je wilt lijnen of je eetpatroon moet aanpassen, dan is het boek een goeie uitkomst. je leert gevarieerd te eten en wat nodig is op een dag. tuurlijk is dit voor de mensen die af willen vallen, want anders stonden er wel groete hoeveelheden bij.
en na die 9 weken staat er ook bij dat je ongeveer hetzelfde moet blijven eten alleen iets meer.
gewoon gezond!

Waarschuw beheerder
ik weet van mezelf al, dat ik mijn hele leven toch wel zou moeten oppassen met wat ik eet, dus das ook een beetje lijnen. als je gewoon doorgaat waarmee je al bezig was voor sonja bakker, jah dan kom je were in je oude patroon, wat sonja dus probeerd te voorkomen.

Waarschuw beheerder
niemand heeft er nog wat te zeggen?
Waarschuw beheerder
las ergens dat het de zoveelste crash dieet is... (correct me if i'm wrong though)

Waarschuw beheerder
Hoor er heel veel positieve reacties over, dat de kilo's er gewoon af vliegen!! :O

Lijkt mij ook zo, dat wanneer je er eenmaal aan begint, voor altijd door moet zetten. Stop je, dan vliegen de kilo's er weer aan. Das een beetje jammer :/
laatste aanpassing