ik denk dat er weer een aanslag aankomt...tot nu toe heeft tie elke waarschuwing waargemaakt....wtc, madrid, londen
denk dat er weer een aanslag aankomt...tot nu toe heeft tie elke waarschuwing waargemaakt....wtc, madrid, londen
Dat roept ie de afgelopen jaren regelmatig, niks gezien
Ten eerste: het pentagon vertelde na de ramp dat er geen beelden waren van de impact. Een leugen blijkt dus achteraf. Ten tweede: de datum en de tijd kloppen niet! Hoe kan dit? Ten derde: waar is het vliegtuig? Achter de postbak? Daarvoor is het vliegtuig te groot.
....ben benieuwd
Zag op Discovery dat de motor die ze hadden gevonden,te klein was voor n Boeingmotor en dat het n motor was van n Amerikaans legervliegtuig
1 van de opvallendeste dingen vindt ik dat men bijv zegt van "staal smelt bij een bepaalde temperatuur.
Maar je hoeft geen scheikundige of natuurkundige zijn om te weten dat staal bij een temperatuur van ongeveer 700 graden al een zeer groot deel van zijn draagkacht kwijt raakt, het wordt gewoon zacht, het smelt niet, maar het wordt zacht, en zacht staal kan onmogelijk een stuk of 30 verdiepingen boven zich dragen. Mede daarom zijn de torens ingestort, ik geloof niet in explosieven enz.
En WTC 7 is onzet doordat de twee grote torens zowat al hun puin op / tegen deze toren hadden gegooid. Een gebouw dat van een stukje van zijn fundering af is geduwd kan moeilijk blijven staan lijkt me.laatste aanpassing 28 maart 2006 21:45
K niet,
hij bedreigd de VS iedere 3 maanden, aldanniet via zijn tweede man, dus het is veel blaaskaakerij volgens mij.
Volgens mij is hij al lang dood. Hij was al doodziek toen hij de aanslagen van 2001 pleegde, volgens mij waren die aanslagen zijn laatste wanhoopsdaad om de wereld tegen elkaar uit te spelen voordat hij dood zou gaan. Zijn "cadeautje" aan ons
![[img width=360 height=270]http://www.whatreallyhappened.com/wtc-7_1_.gif[/img]](http://www.whatreallyhappened.com/wtc-7_1_.gif)
Dat was vracht die aan boord van 1 van de boeing 767's zat, daar zijn volgens mij ook vrachtbrieven van aangetroffen bij de verzenders en de ontvangers. Het ging hier om een motor voor een sportvliegtuigje dat was besteld bij een leverancier. en deze stuurde het dus met luchtvracht naar zijn afnemer
Na een kwartiertje van de eerste docu heb al veel dingen gezien die met gemak te weerleggen zijn, zelfs door kinderen van de basisschool.
Persoonlijk vindt ik het Vette Bullshit.
En WTC 7 is onzet doordat de twee grote torens zowat al hun puin op / tegen deze toren hadden gegooid. Een gebouw dat van een stukje van zijn fundering af is geduwd kan moeilijk blijven staan lijkt me.
kijk wij normaal helder denkende mensen snappen dat,
maar er is ook een groot deel die graag overal een complot achter ziet.
want dat maakt alles een stuk spannender en interesanter.
ik vind het allemaal bullshit, als je je nou gewoon neer legt bij de feiten die er zijn.
die aanslagen zijn gewoon gepleegd met vliegtuigen en idd, door de hitte zijn die torens in elkaar geklapt, ontken dat maar eens
en nee WTC7 had geen structurele schade door het puin van wtc 1 en 2. Het had enkel 2 kleine vuurhaarden op verdiepingen 7 en 12, en opeens later die dag om 17.20 stortte het helemaal in, uit het niets...serieuze smoking gun als ge het mij vraagt
Zelf verzonnen?
denk nie dat ie t woord bluffen kent
Dit plaatje komt van een beveiligingscamera van het Pentagon. Het is overal te vinden, ook op integere nieuwssites. Het is vlak voor de impact. Het rookpluimpje rechts is volgens Defensie afkomstig van de boeing.
Dat was vracht die aan boord van 1 van de boeing 767's zat, daar zijn volgens mij ook vrachtbrieven van aangetroffen bij de verzenders en de ontvangers. Het ging hier om een motor voor een sportvliegtuigje dat was besteld bij een leverancier. en deze stuurde het dus met luchtvracht naar zijn afnemer.
en anders kan het ook nog een de APU motor zijn van de boeinigs, deze motor/ generator in de staart zorgt voor energie als de hoofdmotoren uit staan, en deze APU is indentiek bij veel militaire amerikaanse toestellen.
Cognitieve dissonantie, once again.
Als je als dictator zoals den George tegen het volk zegt dat ze een externe vijand hebben dan volgen ze je overal. Dat is wat ze innertijd ook tegen Adolf H. heben gezegd, de externe vijand is terrorisme, een oorlog verklaren die jaren kan duren, goede manier om mensen schrik aan te jagen. Och ja tis een lang verhaal, boeken zat over die kwestie
Waar waren de motors van de Boeing dan?
Als die in het niets waren opgelost door de hete temperaturen,waarom die kleinere dan niet?
Vind het gewoon vreemd
De motoren van de boeings waren ook terug gevonden natuurlijk, De motor is het meest massieve en zware onderdeel van een toestel, er zaten wel een paar krasjes op om die hadden ze weldegelijk gevonden
Ik blijf iig rationeel en kijk liever naa de feiten
De motoren van de boeings waren ook terug gevonden natuurlijk, De motor is het meest massieve en zware onderdeel van een toestel, er zaten wel een paar krasjes op maar die hadden ze weldegelijk gevonden
Daar hadden de passagiers de kapers overmeesterd, en mensen hebben mobiel gebeld vanuit het toestel dat Arabische mannen die weinig / geen engels spraken hun hadden overmeesterd, en dat ze nu terug gingen vechten. Als zou het hun dod worden, dan maar liever dood in een veld dan tegen een gebouw.
Toen de passagiers aan boord hoorden wat er al elders in VS was gebeurd hebben ze de kapers overmeested en toestel is neergestort in een maisveld.
Maar je hoeft geen scheikundige of natuurkundige zijn om te weten dat staal bij een temperatuur van ongeveer 700 graden al een zeer groot deel van zijn draagkacht kwijt raakt, het wordt gewoon zacht, het smelt niet, maar het wordt zacht, en zacht staal kan onmogelijk een stuk of 30 verdiepingen boven zich dragen. Mede daarom zijn de torens ingestort, ik geloof niet in explosieven enz.
En WTC 7 is onzet doordat de twee grote torens zowat al hun puin op / tegen deze toren hadden gegooid. Een gebouw dat van een stukje van zijn fundering af is geduwd kan moeilijk blijven staan lijkt me.
dan zijn het toch nog geen feiten...maar inschattingen of hoe je ook noemen wil...lijkt mij dan
jaa als ik die osama etc.. moet geloven elke x lag nl ook al half platWaar zijn die aanslagen dan van vorig jaar die hier en in de vs zouden komen
nee het is mij iets te ver gezocht. als je zegt dat de VS mogelijk misbruik heeft gemaakt van de situatie kan ik me dat goed voorstellen waarom je het zegt. Maar om nou te zegge dat 9/11 door de VS zelf "gemaakt"is gaat mij te ver.
en het 4de toestel dat is neegestort was overmeested??? Daar hadden de passagiers de kapers overmeesterd, en mensen hebben mobiel gebeld vanuit het toestel dat Arabische mannen die weinig / geen engels spraken hun hadden overmeesterd, en dat ze nu terug gingen vechten. Als zou het hun dod worden, dan maar liever dood in een veld dan tegen een gebouw.
Sinds wanneer kun je bellen in vliegtuigen ? In 2001 echt nog niet hoor
Veel dingen zijn wel feiten, vooral de Quotes van mij die Kattivo opgesomst had.
Het is misschien maar net hoe je dingen wil interpreteren, ik blijf toch liever iets rationeel, en anderen zien hele denkbeeldige werelden met complotten erin die IMO nergens op slaan. Maar van mij mogen ze, vind het allen soms gek dat mensen hele plotten kunnen zien in iets als 9/11 en bin laden die eigenlijk op de loonlijst van Bush zou staan (en dode mensen kan je geen eens betalen
) nee het is mij iets te ver gezocht. als je zegt dat de VS mogelijk misbruik heeft gemaakt van de situatie kan ik me dat goed voorstellen waarom je het zegt. Maar om nou te zegge dat 9/11 door de VS zelf "gemaakt"is gaat mij te ver.
dat dacht ik ook totdat ik de film '' loose change'' zag.
voor als je m nog niet gezien hebt : check die shit !!
http://video.google.com/videop ... mp;q=loose+change&pl=true
Welke vermoedens?
Je hebt het filmpje dus niet gezien.
Kijk maar niet... het zou je heel slecht uitkomen
waar heb je het over?
je spoort niet
meeste wetenschappers op dat gebied zijn het er over eens dat het onmogelijk is dat het staal kon smelten bij zo'n brand...zo heftig en heet was die namelijk ook weer niet...
Dat van gebouw 7...OPEENS onstond er daar een brandje terwijl er niet eens aanleiding voor was...het gebouw was niet eens geraakt...
Dat 1 gebouw kaarsrecht naar beneden komt vallen...ok...dan kan er nog sprake van toeval zijn...
Maar dan ook wel heel veel toeval...hoe groot is de kans dat bij het neerkomen van de ene verdieping op de andere de druk niet groter word aan 1 kant waar hij op neer komt waardoor hij op den duur omhelt? Dat voor zoveel verdiepingen achter elkaar...dan word de kans wel heel erg klein...
Maar dat dat bij 3 gebouwen gebeurd...
Waarschuw me wanneer iemand antwoord heeft weten te geven op de vraag waar die 2 vliegtuigen zijn gebleven
Jij hebt totaal geen verstand van vliegtuigen.
Vliegtuigen zijn ontworpen om een eventuele klap op te vangen met de structuur van het toestel, zodat de inhoud zo veel mogelijk gespaart blijft, daarom blijft er van vliegtuigen altijd vrij weinig over als ze eenmaal een keer neer gaan (zie bij Bijlmer of Sioux-city waar meer dan 280 mensen overleefde)
En de motoren zijn natuurlijk wel gevonden, (zwaar metaal) en het lichtemateriaal waarvan het toestel is gemaakt versnippert gewoon.
Staal is ook niet gesmolten, maar het verliest meer dan 70% van zijn draagkracht bij temperaturen hoger dan 600 graden, het wordt zacht, het smelt niet idd, maar het wordt zacht. Daardoor kunnen gebouwen instorten. Het gewicht kon niet meer worden gedragen.
en IMO niet mogelijk zonder dat je explosieven kan horen.
Uitleg instorten torens:
De Twin-towers in zijn ingestort doordat de dragers waren geraakt, en de overige dragers uiteindelijk te heet werden en dus te zacht om het extra gewicht van de kapotte dragers op te vangen.
De zuidelijke toren die bezweek het eerst (was als tweede geraakt) en deze toren viel eigenlijk als een bloem open, de buitenwanden vielen naar buiten doordat de vloeren in het midden naar beneden vielen, dat zie je ook perfect op de beelden.
De noordelijke toren bezweek door een soort binnenwaards in elkaar te klappen omdat bij deze toren de centrale draagkolom was beschadigd viel deze centrale kolom als eerst en nam zo de vloeren mee.
Door het instorten van vooral de zuidelijke toren was er ook enrom veel puin tegen de "buurman" WTC zeven aan gekomen. Deze toren was bij de eerste paar verdielingen ontzet, en deze viel doordat de de onderste lagen bezweken en zo werden de bovengelegen verdiepingen mee getrokken.
Ze vangen de klap op door uiteen te spatten in kleine onzichtbare deeltjes... MAAAAR de inhoud blijft wel gespaard?
Die zijn door vele getuigen dus wel gehoord inclusief brandweermannen e.d. maar daar is dus niks mee gedaan...
Maar de temperatuur was helemaal niet zo hoog...er zijn branden (als in inferno's) bij gebouwen geweest die tig keer zo heftig en heter waren voor meerdere dagen en die gebouwen staan gewoon nog steeds...zoals het hoort...
Dit heeft wel een erg hoog kleuterniveau gehalte. Wat een bullshit, als je de beelden bekijkt zie je duidelijk wat anders.(controlled demolition) Ik weet niet waar jij je zogenaamde kennis vandaan hebt maar je argumenten raken kant noch wal
Zie je wel dat je geen verstand hebt (of juist geestelijke verstand in de zin van staat er ver vanaf.)
Met bijv Formule1 wagens is het hetzelfde geval. De constructie vangt de klap op om de kostbare menselijke inhoud te sparen, nou is geen 1 vliegtuig bestand tegen klap zoals die bij het WTC, daar kan je geen gebouw of vliegtuig op ontwerpen / bouwen.
Wie had het over het WTC?
Ik bedoel de andere 2 vlietuigen, een was neergestort en de ander was in het Pentagon gevlogen. (zogenaamd)
Waar zijn ze?
En het toestel bij het pentago is gewoon geborgen
(en die in pensilvania ook) terwijl de WTC toestellen 767's waren (een heel stuk groter)
![[img width=500 height=328]http://www.philipcoppens.com/911_09.jpg[/img]](http://www.philipcoppens.com/911_09.jpg)
euj maarre kattivo als al die bewijzen zo hard zijn enzo... waarom is dat dan niet op het nieuws gekomen dat 9/11 een hoax is ?
Wat gaat het worden denken jullie?
Er is geen vliegtuig geborgen want er was geen vliegtuig
Bewijzen zat dat het niet zo is gegaan als men ons wil doen geloven
euj maarre kattivo als al die bewijzen zo hard zijn enzo... waarom is dat dan niet op het nieuws gekomen dat 9/11 een hoax is ?
lijkt me prachtig werk voor journalisten
als het nep zou zijn zou het allang breed uitgemeten zijn in de press en zou bush nu allang niet meer president zijn geweest enz enz enz
en alles wat in het nadeel van de VS kan werken vindt je toch al prachtig.
ER was wel een vliegtuig, De 757 is pal recht naar beneden de grond in gedoken, een 757 is niet erg breed (narrow body toestel) en als je de teminste een foto laat zien van bovenaf dan zie je precies het silouet van een toestel dat je pal van voren ziet, dat is idd geen groot gat.
Ik vind het erg speculatief bewijs
en alles wat in het nadeel van de VS kan werken vindt je toch al prachtig.
de bevolking van de VS staat zelfs al voor meer dan 60% NIET meer achter Bush, dwz. dan zou "ten nadele van de VS" dus "pro-Bush" zijn en dat heb ik Kattivo toch echt nog nooit zien doen
Het enige speculatieve is de conclusie. Ben benieuwd welk bewijs speculatief is. Een gebouw dat zomaar instort is niet speculatief en een vliegtuig die niet bestaat ook niet.
Nou ja,zomaar,er zijn wel vliegtuigen naar binnen gevlogen,tjokvol kerosine.
Dat is toch wat anders als dat ze zomaar ineens inelkaar storten.
Ik bedoel WTC 7
Opeens brand en opeens ingestort.
En ik bedoel de vliegtuigen die in Pennsylvania en op het Pentagon zijn neergestort. Deze vliegtuigen zijn nooit neergestort
En leer logisch nadenken, er is absoluut geen complot gesmeed door Bush en zijn regering. Gewoon een duivels plan dat door terroristen geluk is.
Ik weet niet of het zo is,maar al deze complottheorieen zouden ook nog wel eens door de regering Bush bedacht kunnen zijn,of anders helpen ze misschien deze theorieen te versterken.
Dit misschien om bepaalde politieke zaken te verbloemen.
Kijk naar al die UFO meldingen en ontvoeringen van jaren terug.
Prima manier van een regering om geheime militaire projecten te verbloemen,zeker als het toen om de USSR ging......
Zoiets zou er nu ook wel eens aan de hand kunnen zijn,alleen zoals met alles,is de regering Bush onhandig in zo'n beetje alles,dus dit zou ook wel eens weer zo'n onhandige manier kunnen zijn.
Yeah Right, Complottheorieen door de regering Bush verzonnen, Jongen kom op zeg ik had jou hoger zitten, Een Amerikaanse regering die doelbewust om een aanval in Irak te verantwoorden een aanval op eigen grondgebied laat doorgaan. Kom op zeg, Je weet gewoon dat het gewoon onzin is. Het plan van die terroristen is gewoon heel slim opgezet, Helaas hebben de FBI en de CIA zitten slapen. Maar raar vind ik dat niet, zulke aanslagen verwachtte niemand.
Ik zeg ook niet dat het zo is,maar regeringen crieeren soms ook chaos als het om dit soort zaken gaat,zoveel mogelijk ondoorzichtige informatie naar buiten brengen of versterken,zodat niemand er meer een touw aan vast kan knopen.
WTC 7 is ingestort wegens de ravage die WTC 1 en 2 vooroorzaakte, brokken,puin etc.
Het vliegtuig wat in Pensylvania neerstorte is om gevochten door de passagiers wat absolute helden zijn.
En leer logisch nadenken
er zijn telefoongesprekken van mensen die in dat vliegtuig zaten opgedoken.
Jep regeringen in Afrika of in die regio. Maar een land als Amerika gaat zoiets echt niet zo complot in elkaar zitten, als het uitkomt is de gehele wereldmacht in 1 keer verdwenen. Je moet niet altijd achter iets groots altijd een complot zoeken. Die aanval was niet te verwachtten. Alleen het enigste wat ze nu doen is angst zaaien met waarschuwingen voor aanvallen met chemische,biologisch en nuclaire wapens. Daar geloof ik ook niet. Er zal nooit meer zo megaaanslag plaats hebben als op die elfde september. Alleen gewonen bomaanslagen, in Europa, in Amerika acht ik de kans op een nieuwe aanslag buiten gewoon klein. Daar komt niks meer door.
Ik dacht door brand... nieuwe theorie
Waarom zijn er dan nooit lijken of een vliegtuig gevonden?
En met wie hebben ze gevochten? met kapers die nog in leven zijn?
Wat volgens experts onmogelijk is, Denken zij niet goed na?
Jep. Dat vliegtuig is gewoon helemaal uitgebrand. Logisch lijk me he, als het vliegtuig net vertrokken met een tanken die helemaal vol kerosine zit. Als je dan op de grond klapt, verbrand alles.
1 dag naar de aanslagen hoorde je al gesprekken op voicemails die familieleden lieten horen. Dat is voor mij het bewijs. Ik neem die experts niet serieus, die hebben alleen maar baat om in het nieuws te komen of zijn er bij gebaat om de regering Bush zwart te maken.
Een Amerikaanse regering die doelbewust om een aanval in Irak te verantwoorden een aanval op eigen grondgebied laat doorgaan.
Helaas hebben de FBI en de CIA zitten slapen.
Hoe kun je dit nou zeggen? Ik heb de foto's wel gezien ja... maar nooit een vliegtuig. Als jij me die wil laten zien?
Jij verdedigt leugens die Amerikaanse soldaten het leven gekost hebben. Dat is pas ziek.
Ik neem het voor Amerikanen op en voor de waarheid
En ik bedoel de vliegtuigen die in Pennsylvania en op het Pentagon zijn neergestort. Deze vliegtuigen zijn nooit neergestort
![[img width=600 height=400]http://home.comcast.net/~skydrifter/trb.jpg[/img]](http://home.comcast.net/~skydrifter/trb.jpg)
Heb jij die link die hier eerder is geplaatst al bekeken?? Vast niet.
Ik weet het ook niet hoor, maar veel dingen zijn zeer opmerkelijk!
Anders moeten de mensen die deze filmpjes hebben gemaakt,maar eens een proefproces gaan houden.....dat doen ze niet,waarom niet?
elke zin eindigd met een vraag, oftwel ze zijn totaal niet zeker van hun zaak.
als iemand mij kan vertellen hoe een grote boeiing in dat kleine gaatje van het pentagon past?
volgens de officiele theorie is het door de snelheid en de brand "vaporised". oh, vlucht 93 idem.
al is er nog nooit in de geschiedenis zoeist gebeurd... daar wel
een gebouw met die constructie STORT NIET IN DOOR BRAND
ik pleit dan ook voor een ECHT onafhankelijk onderzoek.
bij wtc7 kan niet gezegd worden dat de vliegtuigen er invloed op hadden, want dat is niet,, en staat ook niet in het rapport...
kijk maar eens hoe groot de vlammenzee is geweest!
ik pleit dan ook voor een ECHT onafhankelijk onderzoek.
hoe vaak heb je de beelden gezien dat de vliegtuigen in de twin-towers vlogen? de hele dag door...
heb je OOIT al eens een bewijs gezien dat er eenvliegtuig in het pentagon is gevlogen? 5 frames waar geen enkel vliegtuig op te zien is...
hoe vaak heb je de beelden gezien dat de vliegtuigen in de twin-towers vlogen? de hele dag door...
over wtc7.
kun je mij vertellen WAT ervoor heeft gezorgd dat het er verbindingsstukken zijn beschadigd?
daarbij als het al beschadigd was, dan was een deel wellicht ingestort.
niet het hele gebouw met de snelheid van zwaartekracht.
heb je het filmpje gezien?
over wtc7.
kun je mij vertellen WAT ervoor heeft gezorgd dat het er verbindingsstukken zijn beschadigd?
daarbij als het al beschadigd was, dan was een deel wellicht ingestort.
niet het hele gebouw met de snelheid van zwaartekracht.
heb je het filmpje gezien?
dan zie je toch ook wel dat dit niet komt omdathet hele gebouw in lichterlaaien staat...
en het gebouw zelf zou op zn minst weerstand moeten geven bij het instorten... dan zou de tijdsduur verlengd worden...
Maar zeg ik,er zijn genoeg bedrijfen die dit zouden kunnen onderzoeken,die onafhankelijk van de V.S. werken,als deze mensen die beweren dat het allemaal niet kan met het instorten van het WTC,zouden ze het kunnen laten berekenen!
je theorie van de eerste etage is eengat in de markt!!!
zie je achteraf sporen van een gecrashed vliegtuig? nee
zie je een vliegtuig dat in het gebouw vliegt? nee
deze brand heeft een stalen gebouw doen instorten
als je zon voorstander van de officiele theorie bent... dan kunje me vast wel vertellen hoe alles is gebeurd bij het pentagon?
Er is een boeing 757 erin geboord door een paar terroristen die iets van 60 passagiers mee hebben genomen in de dood.
ik bedoelde eigenlijk hoe een vliegtuig in zon klein gat past...
dat is pas een gebouw in vlammen! en het resultaat achteraf?
vergelijk dat dan maar eens met de foto van wtc7...
Nee,maar je zou ook echt niet verwachten dat het er onbeschadigd van af komt,als er twee torens van 400 meter hoog ,er naast ,instorten.
ernaast?
beter je huiswerk doen vriend(in)
het wtc park bestond uit 6 torens. wtc 1,2,3,4,5 en 6.
aan de noordelijke kant lag een straat "Vesey Street".
wtc 6 EN Vesey Street lagen tussen wtc1&2 en wtc7.
dus zo "ernaast" is het nu ook weer niet.
toch apart dat een 47 verdiepingen tellend gebouw wel instort, maar zijn buen dan weer niet...
hier een foto van wtc7 met zn buren:
En hoe is het dan wel ingestort?
Opgeblazen,zeg jij!
Dit is echt heeeeeeel eng allemaal.
"Anders moet de moskee het misschien ontgelden."
Intussentijd kunnen we met z'n allen nog eens naar WTC 7 kijken, het is zoooooo duidelijk !!
waarom de motoren, vleugels en staart geen schade aan het gebouw hebben toegebracht...
waarom er geen beelden zijn vrij gegeven om ons soort belachelijke theorieen van de tafel te vegen...
etc etc
Het enige wat voor mij 100% vaststaat is dat er in Pennsylvania NIKS is gebeurd
Ga jij het tegen de nabestaanden zeggen linke praat wer hoor jongen, vraag het me af of je ooit leert om de dood van anderen te respecteren?
En waarom staat dat vast dan, ze hebben zelf de flight-data recorder gevonden
![[img]http://www.911wasalie.com/phpwebsite/images/photoalbum/3/pacrash.jpg[/img]](http://www.911wasalie.com/phpwebsite/images/photoalbum/3/pacrash.jpg)
De betreffende 757 is met passagiers crew enz verloren gegaan. Bemanning is dood, passagiers zijn dood en begraven (tot zover er wa te begraven viel). Ga jij bij hun graven kijken???? Ben bnieuwd of je ook nog zo dom lult als de nabestaanden erbij zijn?
de lichamen?
het vliegtuig is volledig in minuscule sukjes verdampt...
maar ze weten wel alle inzittende te identificeren...
oh, behalve de kapers
en daar gaan weer de verhalen over, dat de vermeede kapers van dat vliegtuig mogelijk ook verantwoordelijk zijn de moord op kenedy, verdwijning van het meisje van Holloway, dood van kurt Cobain en waarschijnlijk hebben ze ook het uitsterven van de Dodo op hun kerfstok!
het vliegtuig is volledig in minuscule sukjes verdampt...
maar ze weten wel alle inzittende te identificeren...
oh, behalve de kapers
en daar gaan weer de verhalen over, dat de vermeede kapers van dat vliegtuig mogelijk ook verantwoordelijk zijn de moord op kenedy, verdwijning van het meisje van Holloway, dood van kurt Cobain en waarschijnlijk hebben ze ook het uitsterven van de Dodo op hun kerfstok!
wat wil je met deze opmerking dudelijk maken?
dat het normaal is wat er allemaal gespeculeerd wordt omtrent de kapers, en dat alles bullshit is?
DAN WEET IK ZEKER DAT JIJ JE NIET LANGER DAT 10 MINUTEN IN DE OFFICIELE VERKLARING GESPENDEERD.
wellicht nog niet 1 minnut!
triest dat je dan zulke uitspraken doet!
dat je nog niet eens 10 minuten hebt gespendeerd aan het officiële verhaal, is dat zo moeilijk?
en als ik je nou eens vertel, dat ik ten tijden van die aanslagen studeerde in new-york, en dus ben doodgegooid met het "officieele" verhaal..
dan maak je dus behoorlijk de alternatieve theorien op voorhand belachelijk, maar op basis van wat?
als je het rapport hebt gelezen dan kun je DAT toch zeggen?
dan hoef je niet te melden dat je ten tijden van de aanslagen daar was...
heb je het nu gelezen ofniet?
en dat we beter niets kunnen weten?
vind ik een behoorlijke schapen mentaliteit
en dat we beter niets kunnen weten?
vind ik een behoorlijke schapen mentaliteit...
is dat je je druk kan maken om nix
Om niks...geloof dat dit toch wel letterlijk van wereldbelang is!!
en wat denk jij?
klopt, maar wat gaat er vanderen als de "waarheid" boven tafel komt?
Het mag toch niet zo zijn dat Amerika alleen bepaald wat er in de rest vd wereld gebeurt? Dat denk ik
ik denk van niet, ik denk dat we Amerika gewoon lekker moeten laten raaskallen en vooral niet de aandacht moeten geven die ze graag willen hebben...
Voorkomen dat andere landen, amerikanen en onschuldige burgers gaan boeten voor de politieke belangen en de $$ van een handjevol rednecks
ja? denk jij dat die zichzelf al niet hardgenoeg voor lul gezet hebben?
denk je dat "terroristen zich houden aan een lijstje landen houd dat aan een oorlog mee doet?
ja? denk jij dat europeesche leiders niet hun eigen belangen verdedigen?
ja?
ik denk van niet, ik denk dat we Amerika gewoon lekker moeten laten raaskallen en vooral niet de aandacht moeten geven die ze graag willen hebben...
En als je verder kijkt zie je hoe het vliegveld van CLeveland na een valse melding is ontruimd en het vliegverkeer is stilgezet.
Behalve voor 1 vliegtuig
De echte dader is Amerika! Hun willen al de moslim dood maken! Hun hebben zelf die vliegtuig gekaap en erin gevlogen hun maken zelf die terroriste maar ze moeten niet de islam flessen
Ieder toestel?
Als je "terugspoelt" zie je toestellen boven New York vliegen na de aanslagen. vreemd
Allemaal voor ene keer juist maar toch moet je eens kritischer zijn over het officiële verhaal. Denk je echt dat 19 arabieren met 'box-cutters' 4 vliegtuigen kaapten en dan ook nog precies wisten waar ze naartoe moesten vliegen?
Ik denk er zo over: de 2 vliegtuigen die in het WTC zijn gevlogen zijn via afstandsbediening in de torens geboord. Deze technologie bestaat al sinds 1984. Er zat geen arabier in die vliegtuigen. Het Pentagon hebben ze bestookt met een 'cruise missile' en het 4de incident in Pensylvania, tja dat lijkt me enkel niet meer dan een gat in de grond gegraven
Een operatie met militaire precisie was het, en dit resulteerde in het rechtvaardigen van de oorlog in afghanistan en irak. Niet te vergeten, US heeft nu beslag gelegd op de laatste olie reserves in het midden oosten
Hollywoodverhaal lijkt het wel, I know, but we have to face it. Amerika is gek genoeg om zoiets te doen. Ze hebben zelfs 2 jaar voor de aanslagen een film uitgebracht waar toevallig genoeg het vliegtuig in de North Tower dreigt te vliegen via remote control, opt laatste nippertje kunnen ze de boel redden, typisch
TWA Flight 800...kennen we die zaak trouwens?
Iig een zaak waar ook allemaal niks van klopt(e) qua berichtgeving van authoriteiten...
Explosie in brandstof tank...maar de ooggetuigen zeggen dat dat complete bullshit is...zij zagen een projectiel richting het vliegtuig gaan alvorens het ontplofte...
Wel van onderaf dus meteoriet lijkt me zowieso uitgesloten idd...
Friendly fire dus...vreemde samenloop van omstandigheden...
Of terroristen...maar is nooit opgeeist en die geilen daarop volgens mij...
Men vraagt zich ook af wat er is gebeurd want het "officiele" verhaal klopt iig van geen kanten...
En de mensen die met beweringen komen,komen met een opeenstapeling van uitspraken en fototjes en filmpjes met de nodige commentaren,dat is gewoonweg niet genoeg om serieus genomen te worden.
thijs,
wil je nu echt de officiele verklaring blijven verdedigen?
ondanks alle rarieteiten???
George Bullshit hoe kunnen we je nog serieus nemen als jij zonder enige reden andere mensen uitmaakt voor Neo Nazi in een ander forum. Onvoorstelbaar dat je dat doet. Je brengt mij in verband dat ik een voorstander zou zijn voor die miljoenenslachting. Jammer dat je zo bent.
nou fly,
dan heb je vast het nieuws gemist dat I. Lewis Libby heeft gezegd dat hij valse info omtrent irak heeft gelekt. dit was in opdracht, dat ondertekent was door George W. Bush?
Maar valse informatie lekken is toch wat anders als een complete aanslag op je eigen land uitvoeren,daar zijn naar mijn mening toch iets meer mensen bij betrokken.
Uitspraak van Sinister Acoustics op maandag 10 april 2006 om 01:10:
Dit is echt heeeeeeel eng allemaal.
Dat niet
Uitspraak van George Bullshit op maandag 10 april 2006 om 00:38:
"Anders moet de moskee het misschien ontgelden."
Dit misschien wel...
Aangezien de enige aanslagen in Nederland op Moskeeën zijn geweest.
Ik vind rond de 200 ooggetuigen die iets TOTAAL anders hebben gezien (niet eventuele andere interpretatie van gebeurtenissen maar compleet anders) wel sterk...massa hallucinatie bestaat niet voor zover ik weet...
En in dit geval gaat het om een veel kleiner clubje dat er van wist,en als dit al uit komt,lijkt het me toch onwaarschijnlijk,dat ze een vermeend complot als 9-11 wel geheim kunnen houden!
Ik zou wel eens willen weten waarom George Bullshit is godsnaam verbannen is
Kattivo ook zie ik...
Misschien was Geoge Bullshit een soort schaduwprofiel van Kattivo, ik zou het niet weten.
Ze hebben de laatste dagen een paar mensen belaagd geloof ik.
Kan me niet voorstellen dat iemand zo kinderachtig is geweest om voor een gezonde discussie en een van de weinige zinnige met inhoud hier op het envelopje te klikken toch??
Iemand heeft een envelopje geklikt omdat kattivo zei dat Iraniërs bang zijn voor moslimfundamentalisme maar dat ze veel banger moeten zijn voor christenfundamentalisme.
Daarbij zei hij dat het ophangen van homo's in het niets valt bij onze klusterbommen.
(een link naar een foto van de resten van een iraaks kind viel niet in de smaak)
Mensen die geen discussie konden voeren hebben op het envelopje geklikt.... hoe triest
En geen mensen belaagd nee!
Als het zo is?,wat ik wel aanneem,vind ik de term christenfundamentalisme wel wat ver gaan.
En dat is denk wat Kattivo duidelijk wilde maken,dat die bommen die daar vallen,ook burgerslachtoffers waar onder kinderen maakt.
Ookal kun je niet zeggen waardoor of door wie dat meisje op die foto gewond is geraakt of gedood is.(dat kan ik er zo ff niet uit halen).
maar een tegenreactie van Iraanse kant heeft ook niks met fundamentalisme ter maken.
Wat hij duidelijk wilde maken is dat iedereen klaagt over de mensenrechtenschennis in Iran. Maar dat het niks voorstelt met wat sommigen hier Iran toewensen.
Hypocrisie!
Bombardementen op Fallujah.. een bekend plaatje van een man met zijn dode dochter in de armen.
Het was bedoeld om te schokkeren.. en dat heeft het ook gedaan.
Hopenlijk denken mensen na over wat ze anderen toewensen
en dan hadden gewone burgers het wel moeten zien, bijv luchtverkeersleiders enz.
Maar als bijv.een dorp in de bergen van Afghanistan door een B-52 van de kaart geveegd wordt,zie je er niks van en hoor je er ook niks van,alleen als ze een succesje geboekt wordt als het om Al-Qaida strijders gaat.(Maar dan nog niet de beelden,alleen het woord)
Wat hij duidelijk wilde maken is dat iedereen klaagt over de mensenrechtenschennis in Iran. Maar dat het niks voorstelt met wat sommigen hier Iran toewensen.
Hypocrisie!
Bombardementen op Fallujah.. een bekend plaatje van een man met zijn dode dochter in de armen.
Het was bedoeld om te schokkeren.. en dat heeft het ook gedaan.
Hopenlijk denken mensen na over wat ze anderen toewensen
Mensen die geen discussie konden voeren hebben op het envelopje geklikt.... hoe triest
Het was hem dus wel
Ook leuk dat hij eerst in het klaslokaal zit te praten over een leesprogramma daarna zit hij te wachten buiten het klas lokaal (waarschijnlijk om daarna te gaan praten over dat leesprogramma)en zag op een tv het vliegtuig in de toren geboort worden, daarna zat hij ineens weer in het klas lokaal......waar zat hij nou?
maar het filmpje van jou niet
deze is ook leuk
Bush zag op TV dat het eerste vliegtuig zich in de WTC boorde
Wat'n Gast ist ook
http://www.freedomforceinternational.org/audio/BushSawPlane.mp3laatste aanpassing 12 april 2006 21:30
Ik meen te herrineren dat er beelden van te zien zijn in Bowling for Columbine....als het daar over gaat dan zit hij IN het klaslokaal te praten dacht ik.
21 januari 2006 16:10
Bin Laden waarschuwt voor nieuwe terreur in de VS
Zo hij blijft wel lang waarschuwen tis nu alweer april.
Ja dat stukje in Bowling for Columbine is heel anders volgens mij.
....klote XTC ik ben het vergeten hoe het zat en ik heb die film niet Grrrr.
21 januari 2006 16:10
Bin Laden waarschuwt voor nieuwe terreur in de VS
Het is best aanneembaar dat stukken WTC 7 hebben geraakt als je ziet wat er allemaal vele straten verder is neergekomen (herinnert iemand zich die foto nog van dat landingsgestel in een straat, en er zijn fotos van lichaamsdelen enzo in straten van Manhattan) en ja ook van mensen in het pentagon zijn er fotos, kan ze zo laten zien als je wilt
http://www.popularmechanics.com/science/defense/1227842.html?page=1&c=y
Osama Bin Laden heeft deze week bekend gemaakt dat de VS weer rijp is voor een aanslag
Uitspraak van chill... .. .. . op donderdag 13 april 2006 om 11:01:
en volgens mij heeft Thijs1984 loose change ook niet gezien..
Is het ook goed als ik me liever niets aan trek van dat soort onzin-video's???
Als u denkt dat je met zo'n leugen niet weg komt, dan vergist u zich. Hitler die ook wel eens een waar woord sprak, zei het al: liegen moet je juist in het groot doen, dan is de kans op betrapping het kleinst. En wel ' omdat de grote massa, in haar primitieve eenvoud van geest, niet kan geloven dat haar leiders tot zulke brutale misleiding in staat zijn'.
Osama Bin Laden heeft deze week bekend gemaakt dat de VS weer rijp is voor een aanslag
Of is het maar bluf van die gekke baardmans
Nou.. hier ga ik me eigen dus niet om druk maken of voorbereiden ofzo. Heb wel andere dingen aan me hoofd dan me eigen lopen opfokken.
Je kan duidelijk de flashes zien
Hier is de volledige clip, quicktime player is vereist. Je kan duidelijk de flashes zien
http://www.bodyatomic.com/vid/QT_big/WTC_big.movlaatste aanpassing 15 april 2006 19:00
Ja heb Loose change gezien en heb eigenlijk nog nooit zoiets gezien wat bepaalde feiten en uitspraken helemaal uit context haalde, er zit in sommige dingen misschien wel een kern van waarheid maar als je het allemaal wetenschappelijk bekijkt kan het allemaal wel. Hier zet ik nogmaals een link neer die het allemaal wetenschappelijk bekijkt...
Omdat Pennsylvania in het geheel onbeduidend was.....3000 doden in het WTC....Pentagon aangevallen...dan valt een vliegtuig wat neer is gestort door de passagiers in het niet.
De Puffs hoeven niet verklaard te worden....zon gebouw bestaat voor 90 % uit lucht...dat word eruit geperst als het allemaal gepancaked word, dat gebeurt op elke verdieping logisch neem ik aan toch?,
In het midden vh WTC zat een Dikke Pilaar die ook als steun diende...denk je niet dat die beschadigd was met de crash...als je nee zegt zou ik toch eens gaan nadenken.
WTC 7 was gewoon beschadigd daar zijn ook fotos van...een hele hap was uit de voorkant vh gebouw...dat viel niet meer te maken heel simpel.
Mensen zoeken dingen die er absoluut niet zijn...
Daar gaat het toch niet om?
Daar worden de meeste vraagtekens bij gezet omdat er simpelwel NOOIT EEN VLIEGTUIG IS NEERGESTORT.. En daar wordt op die site niks over gezegd.. zelfs zij kunnen niet ontkennen dat daar niks is gebeurd.
Daar gaat het toch niet om?
Daar worden de meeste vraagtekens bij gezet omdat er simpelwel NOOIT EEN VLIEGTUIG IS NEERGESTORT.. En daar wordt op die site niks over gezegd.. zelfs zij kunnen niet ontkennen dat daar niks is gebeurd.
wat is dit voor Bullshit....de passagierslijst dan? de voicemails van mensen die familieleden daarin hadden zitten, de zwarte doos die gevonden is??...allemaal werk van iemand zn fantasie zeker?....Het vliegtuig is neergestort, is geschrapt uit de boeken met als reden...crash.....een vliegtuig verstop je nergens....meer dan 35 passagiers ook niet....7 crewmembers lijken me ook sterk om ergens te verstoppen, kom op denk eens na!
WTC7 is niet opgeblazen....dit is simpelweg ingestort jezus hoe simpel kunnen mensen zijn...als er 10 verdiepingen zijn weggeslagen is het een kwestie van tijd voor het instort.
Er is een vliegtuig...
beelden vh Pentagon zijn niet vrijgegeven simpelweg omdat er nog een onderzoek naar liep en ik denk dat men het wel aardig geheim houdt ook...ow ja...ook daar is de zwarte doos van een vliegtuig gevonden + brokstukken van een commercieel vliegtuig
Kapers zijn niet echt te vinden aangezien die tot stof zijn wedergekeerd.
Getuigenverklaringen wijzen allemaal eenzelfde kant op...Ja iedereen heeft een ander verhaal maar dat is logisch dit was zelfs het geval bij de Bijlmerramp en bij de bommen in London en Madrid
Je maakt geen enkele bewering hard....wat meerdere wetenschappelijke bewijzen WEL doen....Ik hou graag van deze discussie aangezien ik er familie heb wonen en zelfs een tante van mij die IN de toren zat op dat moment(en gelukkig nog leeft) dus kom maar oplaatste aanpassing 19 april 2006 22:18
wat is dit voor Bullshit....de passagierslijst dan? de voicemails van mensen die familieleden daarin hadden zitten, de zwarte doos die gevonden is??...allemaal werk van iemand zn fantasie zeker?....Het vliegtuig is neergestort, is geschrapt uit de boeken met als reden...crash.....een vliegtuig verstop je nergens....meer dan 35 passagiers ook niet....7 crewmembers lijken me ook sterk om ergens te verstoppen, kom op denk eens na!
WTC7 is niet opgeblazen....dit is simpelweg ingestort jezus hoe simpel kunnen mensen zijn...als er 10 verdiepingen zijn weggeslagen is het een kwestie van tijd voor het instort.
Er is een vliegtuig...
beelden vh Pentagon zijn niet vrijgegeven simpelweg omdat er nog een onderzoek naar liep
Je maakt geen enkele bewering hard....wat meerdere wetenschappelijke bewijzen WEL doen....Ik hou graag van deze discussie aangezien ik er familie heb wonen en zelfs een
uhm.....check je de site wel goed of lul je wat gebakken lucht??
gave lichamen erin
een krater van 35 meter diep
een zwarte doos, gegevens van een seismograaf die een schok waarneemt rond 10.06 am (toevallig de tijd van impact)
brokstukken zijn blijkbaar niet genoeg.....
hmmmmmm geeft een andere betekenis aan Pull it of niet??
Nou mag jij komen met WETENSCHAPPELIJKE bewijzen dat er GEEN vliegtuig was in Pennssylvania...
dat er Explosieven zijn gebruikt bij het WTC
en dat het pentagon geraakt is door iets anders dan een vliegtuig...
![[img width=630 height=487]http://www.911myths.com/assets/images/db_images/db_P200064-12.jpg[/img]](http://www.911myths.com/assets/images/db_images/db_P200064-12.jpg)
![[img width=630 height=487]http://www.911myths.com/assets/images/db_images/db_P200060-12.jpg[/img]](http://www.911myths.com/assets/images/db_images/db_P200060-12.jpg)
![[img width=630 height=487]http://www.911myths.com/assets/images/db_images/db_P200058-13.jpg[/img]](http://www.911myths.com/assets/images/db_images/db_P200058-13.jpg)
![[img width=630 height=487]http://www.911myths.com/assets/images/db_images/db_P200061-12.jpg[/img]](http://www.911myths.com/assets/images/db_images/db_P200061-12.jpg)
hmmmmmm geeft een andere betekenis aan Pull it of niet??
so we started PULLING the people BACK
We started to PULL guys BACK
De motor die je ziet is honderden meters verderop "gevonden"
interessant net als JFK
zucht*
ten 1e heeft een vliegtuig meerdere motoren
ten 2e >>>"It's not unusual for an engine to move or tumble across the ground," says Michael K. Hynes, an airline accident expert who investigated the crash of TWA Flight 800 out of New York City in 1996. "When you have very high velocities, 500 mph or more," Hynes says, "you are talking about 700 to 800 ft. per second. For something to hit the ground with that kind of energy, it would only take a few seconds to bounce up and travel 300 yards." Numerous crash analysts contacted by PM concur.
Je wilde fotos, die gaf ik je , en nog geloof je het niet, dat noem ik nu hardhoofdigheid en tunnelvisie. Denk je dat alles netjes op een hoop ligt na een crash? dan zou ik meerdere fotos van andere vliegtuigongelukken eens bekijken.
Youre not making ANY sense....
er zijn WEL brokstukken alleen ze zijn niet zo groot en dus moeilijk te zien vanaf fotos uit de lucht.
Ik kan je geen vliegtuig laten zien aangezien mn bovenste verhaal al ontelbare keren is herhaald...ik heb je fotos laten zien van brokstukken vh vliegtuig die gebruikt zijn in de rechtzaak,dat wilde je zien daar heb ik gehoor aan gegeven.