Volgensmij kunnen alleen donateurs er nog maar op..
Grootste feestkudde van Nederland
beetje overdreven dit
Wonder boven wonder heb ik het totaal niet gemist
Lol at wikipidea
dat aangestreepte gedeelte werd er steeds maar weer door "gasten" bijgezet en moest een stuk of 5 keer worden teruggezet naar de oorspronkelijke versie
het scheelde maar erg weinig of het hele artikel was daardoor op de verwijderlijst terechtgekomen
Geweldig hij doet het weer!
Nu kan ik mijn dance enquete hier ook eens gaan promoten
Ach, sociale leven was éven leuk
Met mensen praten ipv chatten / typen ... naar buiten toe ... nergens envelopjes kunnen vinden om op te drukken als je iemand iets hoort roepen wat niet mag...
Op binkinet werd speciaal voor de flockers detoegevoegd
dan maar een feestje geven he
zij niet bijdragen = zij niet zeuren!
Zeg dan maar dat ze ff moeten doneren Een paar euri kan iedereen wel missen
ja heb ik ook met een paar, dat is dan wel weer saai
Ok ... anders gezegd dan:
Minder met gierige mensen omgaan
mja... ze zeiden altijd, je bent gek als je voor pf gaat betalen..
je moet de mensen is horen vloeken als je voor de gein in je msn naam hebt staan dat pf alleen voor donateurs wordt....
in vreemde valuta doneren??
flinke afkickverschijnselen gehad zeker?
ja, moeilijk ontlopen dan hè??
jawel, maar wist niet dat jij in Etten-Leur woonde
nee, das een erfstukkie
Alhoewel.. het viel wel mee.. Eerste paar dagen van het jaar lag ik bij te komen van mijn íets te heftige oud & nieuw.. (per ongeluk een meerdaags evenement van gemaakt )
Daarna gewerkt en nu is Flock alweer online..
De momenten dat ik echt schuimbekkend op de grond heb gelegen omdat ik Flock zo miste zijn dus beperkt gebleven..
pfieuw..
hij is terug !!!
Ik heb nog nooit zo veel werk verzet op mijn werk vorige week
moet zeggen het is nog wel rustig zo nou alleen de donateurs online kunnen. Wordt eens tijd dat er wat meer mensen gaan doneren!
We worden toch wel van te voren ff gewaarschuwd als al die profiteurs uhhh niet-donateurs weer online komen he?
We worden toch wel van te voren ff gewaarschuwd als al die profiteurs uhhh niet-donateurs weer online komen he?
moet zeggen het is nog wel rustig zo nou alleen de donateurs online kunnen. Wordt eens tijd dat er wat meer mensen gaan doneren!
Zie nu pas, dat van m'n vrienden er maar een enkeling donateur is
Zo leer je ze weer eens van een andere kant kennen
komt een nieuws bericht op de front page
wanneer we zeker zijn dat het echt weer stabiel is
Ik verwacht gewoon een persoonlijk smsje
bijna iedereen uit mijn vrienden lijst zit al weer vrolijk te flocken hoor
dan moeten ze ff doneren
Doneren op iets wat nog niet stabiel is
zo niet, dan toch!!!
heheh was te verwachten
Ik moet zeggen....wel een slimme zet van PF
tja, voor die gene die daar in trappen vind ik het geen slimme zet.
Maar doneren om te kunnen inloggen vind ik een vorm van afpersing en absolut niet bij het PF concept passen !
Tis maar hoe je het bekijkt...voor alle dingen moet je betalen, dus waarom zou je voor PF het niet doen?
Al is het maar € 5,-....das toch niet veel gevraagd??
idd
Zie nu pas, dat van m'n vrienden er maar een enkeling donateur is
Zo leer je ze weer eens van een andere kant kennen
Al vind ik wel dat voor donateurs een aantal extra's zouden moeten komen (hetzij nieuwe extra opties, hetzij door bestaande opties exclusief voor donatuers te maken)
Op die manier zullen ook meer mensen vrijwillig gaan doneren
Maar om het te verplichten te gaan betalen voor PF ... lijkt me niet handig
Volgens mij moet je eens dieper lezen en niet zo oppervlakkig !
maargoed, einde dicussie voor mij !
Onzin vind ik
PF heeft het prima gedaan door mensen vrijwillig een donatie te laten doen wanneer iemand zich daartoe geroepen voelt.
Maar om het te verplichten te gaan betalen voor PF ... lijkt me niet handig
Als je leest zie je dat in de tijd van mijn donatie "alles" stabiel was.
van tegenspreken is geen reden !
die destijdse studenten
Als je leest zie je dat in de tijd van mijn donatie "alles" stabiel was.
Uitspraak van DJL AUDIO op dinsdag 10 januari 2006 om 09:17:
Doneren op iets wat nog niet stabiel is
Uitspraak van DJL AUDIO op dinsdag 10 januari 2006 om 11:33:
als je ziet hoe PF is ontstaan en het tot zo iets groots is uitgegroeid.
wanneer draait het volgens de verwachtingen weer stabiel?
Beter nog een paar keer offline dan dataverliezen
is het niet verstandig om gewoon te stoppen met al deze onzin en in wat energie te stoppen in een totaal nieuw forum.
de huidige DB en forum draait gewoon niet lekker en kost superveel tijd en energie voor iedereen
de looks van PF zijn ook al best wel saai aan het worden.
maar dit is gewoon kut, zo`n groot forum kan beter op iets goeds draaien.
Ik hoop en vertrouw erop dat de crew het lukt om met de huidige engine iets te maken, alleen duurt het nu wel erg lang(niet om te klagen hoor, maar in deze down tijd had er al lang een nieuw PF kunnen staan)
is het niet verstandig om gewoon te stoppen met al deze onzin en in wat energie te stoppen in een totaal nieuw forum.
de huidige DB en forum draait gewoon niet lekker en kost superveel tijd en energie voor iedereen, als je nu migreert naar bijvoorbeeld react forum, dan weet je dat het wel goed gaat komen, desnoods laat je partyflock nog 2 weken down om de zaken goed op orde te krijgen. nieuwe frontpage etc. etc.
Ik hoop en vertrouw erop dat de crew het lukt om met de huidige engine iets te maken, alleen duurt het nu wel erg lang(niet om te klagen hoor, maar in deze down tijd had er al lang een nieuw PF kunnen staan)
is het niet verstandig om gewoon te stoppen met al deze onzin en in wat energie te stoppen in een totaal nieuw forum
beste stuurlui staan aan wal!!!
migreert naar bijvoorbeeld react forum, dan weet je dat het wel goed gaat komen
Ow Kar! Dan kunnen wij wel eens ruilen
Heb altijd al meer willen leren over "het bedrijf Partyflock"
*I do love my job....alleen nu effe niet whehehe*
als jij het technisch in orde kan krijgen, heb je dan wel 44/45 vanaf die ruil (f)
Karian en de rest:
Keep your head up en veel succes de komende dagen met flock
ik verwachte eigenlijk al boze reacties. typisch PF.
maar als iets wat na 5 jaar gewoon niet meer lekker draait kan je idd beter alles weggooien
We zijn godverdomme nu 10 dagen nonstop bezig en mensen zoals jij kan ik missen als kiespijn en de rest van Pf ook.
volgens mij was dit bedoeld als opbouwende kritiek van hem...
maar kan best inzien dat na deze tropendagen je dat als negatief uitlegt
uhm, geef ik je daar een ontwenningstherapietje voor
damm kar! het moet niet gekker worden!
Rrrrrrrrrrr
kan, maar oude vertrouwde donateurs moet je ook beetje meer van "begrijpen"
Ga je nu scrabbelenHahahaha
Dat zou ik toch al gaan doen?
dat zou wel een hoop van die sterf-ban-slotje en envelopjesdrukkers minder zijn ja

er is meer in het leven dan pf. in het begin mis je het even. daarna gaat het leven gewoon verder
welkom terug partyflockers!
tha clown je bent ook donateur en de vip server was al eerder up om te testen
Heel fijn dat partyflock er weer is ja....ook heel fijn dat alle berichten (een stuk of 10) die ik na nieuwjaar nog had verstuurd dus allemaal niet zijn aangekomen![]()
top hoor!
happy April!!
origineel of house-versie?
ook heel fijn dat alle berichten (een stuk of 10) die ik na nieuwjaar nog had verstuurd dus allemaal niet zijn aangekomen
you don't know hwat you got till it's gone
Stage was saaaaiiii!!
stond volgens mij ook op phono een stuk over dat pf uit de lucht was.. ze waren zelfs bang dat het miss niet meer terug zou komen
mensen zochten massaal andere forums op
maar die zijn niet echt boeiend daar..
gister dus maar geld overgemaakt
Ik had niet veel meer te doen op me werk toen partyflock offline was..
Ik heb het echt ontzettend gemist en gister dus maar geld overgemaakt Deed hij het ineens weer
Pf had een slimme campagne gestart om donateurs te krijgen.. je een beetje lokken met de site doet het alleen voor donateurs
Pf had een slimme campagne gestart om donateurs te krijgen.. je een beetje lokken met de site doet het alleen voor donateurs
CC was trouwens al bang voor massa-aanmeldingen
Op CC lopen te veel arrogante zeiksnollen rond, ik ben dus maar weer al te blij dat ik hier mijn heil kan zoeken
Misschien dat en van deze emails een virus bevatte wat de hele boel lam heeft gelegd
Whehehe de donateurs zijn van 1600 naar 2400 gegaan
dus ze kunnen nu vast wel iets bouwen wat stabieler is
Uitspraak van ! Sikkus ! op vrijdag 13 januari 2006 om 14:40:
Whehehe de donateurs zijn van 1600 naar 2400 gegaan
dus ze kunnen nu vast wel iets bouwen wat stabieler is
Het probleem was de combinatie programmatuur met softeware...niet alleen de programmatuur
vroeg me alleen af hoeveel van die donaties echte normale donaties zijn, niet van 1 cent ofzo van die dingen????
vroeg me alleen af hoeveel van die donaties echte normale donaties zijn, niet van 1 cent ofzo van die dingen????
die had ik dus net zo goed aan de straatkrantverkoper kunnen geven
ik heb gisteren nog €2 gedoneerd
die had ik dus net zo goed aan de straatkrantverkoper kunnen geven
Hoeveel keer hebben jullie eigelijk de afgelopen week www.partyflock.nl ingetikt in jullie URLbalk
Hoeveel keer hebben jullie eigelijk de afgelopen week www.partyflock.nl ingetikt in jullie URLbalk
k mis medic wel een beetje :C
dat wás het wel...tijdens de perikelen...
Maar nu weer gewoon "blank".
(ook omdat m'n schatjes er weer zijn )
hij is hier ook hoor
heb gemerkt dat er betere en leukere sites zijn.
is dat verboden?
sinds pf terug is zit ik er een stuk minder op. heb gemerkt dat er betere en leukere sites zijn.
sinds pf terug is zit ik er een stuk minder op. heb gemerkt dat er betere en leukere sites zijn.
nou ik vind het dus echt geen verbetering geworden
smiley's bewegen niet meer
kan me eigen tekst niet meer aanpassen
pf zuigt almeer
ken het niet geloven dat er leukere sites als pf zijn