Ik vInD ..
De bReEzEr gEnEr@t0r eEn iDe@@L @pP@R@@t 0M BrEeZeR MeE Te tYpEn, K0$tJuH NiEt z0 VeEl m0eItE EnJuH K@N GeLiJk l@tEn zIeN @@N @nDeReN H0E Fu©kInG L0Mp hEt i$
scheldwoorden zijn toch bedoelt om mensen te kwetsen. Dus ik zou zeggen alle ziektes maken goede scheldwoorden.
Dj Demon Rage hou jij gewoon ff lekker je mond dicht en ga zelf een leven zoeken... tjonge jonge wat ben jij ontzettend triest zeg!
Dj Demon Rage hou jij gewoon ff lekker je mond dicht en ga zelf een leven zoeken... tjonge jonge wat ben jij ontzettend triest zeg! Ik heb hier nog nooit een topic over gezien dus neem me niet kwalijk dat ik er eentje open!
Dj Demon Rage hou jij gewoon ff lekker je mond dicht en ga zelf een leven zoeken... tjonge jonge wat ben jij ontzettend triest zeg! Ik heb hier nog nooit een topic over gezien dus neem me niet kwalijk dat ik er eentje open!
ik scheld wel is ja maar ik scheld nooit met het woord kanker en dat is waar het nu over gaat!
Als iedereen zich nou eens druk ging maken over andere dingen dan het woord kanker.
Ik zie er niet zo veel kwaads in, ik ken ook mensen die overleden zijn aan kanker, maar het is maar een scheldwoord hoor... Doe eens niet zo moeilijk.
Kanker gezeur altijd
![[img width=29 height=15]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]](http://images.fok.nl/s/schater.gif)
ligt er ook aan hoe je het woord gebruikt..
"zit niet zo te kankeren" heeft niets met de ziekte te maken maar kan toch bij sommige mensen een gevoelige snaar raken. dus meningen lopen weer s uiteen
Ja echt he kom op ik snap best dat mensen er niet tegen kunnen en bij die mensen zal je me het ook echt niet horen zeggen, maar wat zijn mensen hypocriet zeg overal mee schelden maar kanker niet want daar is iemand zn oma aan overleden ppff
ik gebruik het woord tering wel is ja.. maar nooit tegen iemand zeg maar..
overal mee schelden maar kanker niet want daar is iemand zn oma aan overleden ppff
tevens is het scheldwoord kanker noest.
hihihihi... ze wordt boos hoe schattig
Hoi hypocriet
Mag ik jou wat vragen? Jij scheld zeker nooit he?
"Als je kanker hebt betekend het het einde van de wereld"
don't fk met Damian he??
en anders moet je in het vervolg de zoekfunctie ff gebruiken..
m.i. is het schelden m.b.v. een ziekte niet erger als bijvoorbeeld met geloof, geaardheid e.d.
Ik vind Jood, of Homo als scheldwoord even erg als Kanker
zou dta geen aids zijn... of honger?
Iedereen heeft kanker
Alleen zijn het goedaardige cellen
of door extreme kou dat je been eraf vriest.. zo kan ik wel door gaan.. we hebben t over kanker niet over lepra
En als je kanker hebt betekend het niet gelijk dat je dood gaat.
Of je raakt een been of arm kwijt.
Zou kunnen maarja dat kan ook als je lepra hebt
Of je raakt een been of arm kwijt.
Thnx mate
Ach tegenwoordig kunnen ze hele mooie neptieten maken
de topic-opener is nu wel wel stil geworden btw..
Uitspraak van [NL]Terror Psycho op woensdag 14 december 2005 om 12:29:
of door extreme kou dat je been eraf vriest.. zo kan ik wel door gaan.. we hebben t over kanker niet over lepra
Uitspraak van Stoeipoes op woensdag 14 december 2005 om 12:17:
En als je kanker hebt betekend het niet gelijk dat je dood gaat.
Idd
Weet je wat ik altijd zo jammer vind.. Als iemand aan kanker denkt dat ze gelijk aan het ergste denken
Oh die heeft kanker nu gaat ie dood.
Ben werken, later*
is ook zo..
maar je wenst het niemand toe vind ik hoor..
en als je er een topic over opent weet je dat er van dit soort opmerkingen zullen komen toch??
Wat vinden jullie er nou van als iemand het woord kanker als scheldwoord gebruikt?
Tering, tyfus pleuris zijn OOK ernstige ziektes.
zelfs mensen die familie leden zijn verloren aan kanker, gebruiken het woord kanker best wel eens om te vloeken
Wat vinden jullie er nou van als iemand het woord kanker als scheldwoord gebruikt?
Nee, dat hoeft niet natuurlijk.
Maar ook als je het overleeft is het geen pretje
Klopt, maar niet echt alledaagse ziektes hier in Nederland, denk ik....
Nee maar er zijn dan zooooooooooo veel ziektes die je niet meer kan zeggen. Kanker kan je nog van genezen er zijn ook ziektes die je leven lang niet meer overgaan
kk goed nummer vinden of een kk tof feest
Ben het met je eens dat het hypocriet van haar is dat ze mekkert over kanker en zelf het woord tering gebruikt.
Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die helemaal niet schelden met ziektes en dat vind ik zelf
Nee maar als ik zo je post lees
Omdat het niet "veel" in NL voorkomt mag je er wel mee schelden en is het niet zo erg.. dat maak ik er uit op.
Ben het met je eens dat het hypocriet van haar is dat ze mekkert over kanker en zelf het woord tering gebruikt.
Sinds wanneer ben je blij als een nerd het met je eens is?
Je bent dus gewoon zelf een nerd
maak je eruit op...kan heel wat anders zijn dat ik ermee bedoel!
dit vind ik wel lachwekkend, waar staat dat IK dat woord gebruik?? Lezen is niet echt je sterkste punt dan he?
Waarom trekt iedereen het altijd persoonlijk aan?
inderdaad, maar diegene zullen het denk ik proberen niet te zeggen, aangezien het je toch altijd confronteerd met diegene die je dierbaar was....
Volgens mij is kanker wel de meest voorkomende ziekte, als ik kijk in mijn famillie weet ik het wel zeker....helaas!
Als ik zeg
'de wereld draait niet om jou'
dan bedoel ik het niet letterlijk he??
Nou ik wil niet iedereen in een hokje stoppen! Ze begon precies toen een dierbare van mij kanker had. Als vriendin zijnde moet je iemand toch steunen. Met kanker gaan schelden help je niet mee. Ik heb het er alleen over tot betrekking op mij niet van iemand anders.
Uitspraak van Hassanova op woensdag 14 december 2005 om 13:01:
Lezen heb ik totaal geen moeite mee.
blijkbaar wel!
Als ik zeg
'de wereld draait niet om jou'
dan bedoel ik het niet letterlijk he??
Ja ik snap dat het dan kut is maar ik zou echt zo iets hebben van lekker laten gaan, want het helpt ook echt niet als ze het woord niet zou zeggen want daar word het ook niet beter van of wel soms?
Ben/Doe je nou zo dom, of kan je echt geen nederlands? hahaha
Nee tuurlijk wordt het er niet beter op, maar het gaat meer om de normen en waarden die je tijdens je opvoeding hebt meegekregen. Een beetje respect voor de situatie mag toch wel, ik had er notabene naar gevraagd
dit vind ik wel lachwekkend, waar staat dat IK dat woord gebruik?? Lezen is niet echt je sterkste punt dan he?
De wereld draait niet om jou.
we hebben het niet over jou
Ok, ik ga het even voor je uitkauwen:
Uitspraak van EinoeL op woensdag 14 december 2005 om 13:00:
Uitspraak van Hassanova op woensdag 14 december 2005 om 13:01:
De wereld draait niet om jou.
Uitspraak van Stoeipoes op woensdag 14 december 2005 om 13:03:
we hebben het niet over jou
Uitspraak van EinoeL op woensdag 14 december 2005 om 12:48:
Hypocriet
Dus dat maakt het minder erg
Uitspraak van Stoeipoes op woensdag 14 december 2005 om 12:54:
Hypocriet
Uitspraak van Hassanova op woensdag 14 december 2005 om 12:56:
Hoi hypocriet
Mag ik jou wat vragen? Jij scheld zeker nooit he?
ik gebruik het woord tering wel is ja.. maar nooit tegen iemand zeg maar..
heb ik gedaan, het staat toch duidelijk onder een geciteerd stuk van mij!
Nee maar er zijn dan zooooooooooo veel ziektes die je niet meer kan zeggen. Kanker kan je nog van genezen er zijn ook ziektes die je leven lang niet meer overgaan
Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die helemaal niet schelden met ziektes en dat vind ik zelf
en die had het over mij!
BTW al de hele tijd
off topic??
wahahahahaha, zo kunnen we nog wel ff doorgaan.
Ze had het niet OVER jou, ze reageerde op jou.
Zoals ik al zei: de wereld draait niet om jou
Volgens haar moet IK leren lezen
kk goed nummer vinden of een kk tof feest
Maarjah wat heeft kanker met goed te maken?
Hypocriet
een lidwoord??
een lidwoord??
in Den Haag wel....
Waarom gebruiken de hagenezen dat zo vaak? Altijd om iets te benadrukken?
Het is een zelfstandig naamwoord dat bijvoegelijk gebruikt wordt.
Whahahaha ok jij bent echt zo dom als het achter end van een koe
Ik ga het ook niet meer uitleggen want dat heeft toch totaal geen zin want lezen kan je toch niet.
stoor me er ook niet aan... tis de schuld van de wetenschap dat kanker nog steeds een erge ziekte is..
met griep schelden is ook niet schokkend, met cholera (kolere) ook niet... en van de cholerapatienten sterft een groter deel dan van de kankerpatienten.
I have spoken
Voor domme mensen die nog niet precies weten hoe het echte leven er in werkelijkheid aan toe gaat. Voor mensen die niet weten hoe erg kanker daadwerkelijk is.
Ja tuurlijk
Nou vertel eens hoe gaat het echte leven er in werkelijkheid aan toe
Ik ben benieuwd
Wat ik verder voor ellende heb meegemaakt in mn leven ga ik jou niet aan je kinderneusje hangen
En nee ik ben ook niet zielig maar ik weet WEL hoe het leven in elkaar zit.
Ik ga niet zoals anderen mn hele leven hier op pf vertellen. Ik kan je wel vertellen dat je anders over het woord KANKER gaat denken als je net als ik je moeder al hebt zien bestralen door de kanker en daarna je vader 4 keer hebt zien aftakelen door de chemo's. Wat ik verder voor ellende heb meegemaakt in mn leven ga ik jou niet aan je kinderneusje hangen en dat wens ik zelfs jou niet toe. En nee ik ben ook niet zielig maar ik weet WEL hoe het leven in elkaar zit.
daarna je vader 4 keer hebt zien aftakelen door de chemo's.
Het gaat erom wat erin dat gedichtje staat maar dat was je zeker ontgaan?
het slaat erop dat je als je het woord in je mond neemt en het op een verkeerde manier tegen iemand zegt je daar iemand PIJN mee kan doen!
Gelukkig is cholera of aids wel een vrolijke ziekte, waar nooit ellende door komt. En gelukkig doet daar niemand moeilijk over.
Hysterische reacties weer, 'ik weet WEL hoe het leven in elkaar zit'. dat zegt de zwerver bij de Albert heijn ook altijd na 2 biertjes
Ga dammen ofzo.
Triest dieptepunt is dat sneue breezah rijmpje als beginpost. Geeft weer lekker aan wat voor volk zich om dit soort dingen druk maakt.
Mijn zus mag dan misschien geen kanker hebben maar mijn zus is kapot gegaan aan de chemo's (en jaren lang prednison kuren) en met haar 25 jaar loopt ze er bij als een oud wijf van 85.
maar ik erger me er mateloos aan dat mensen maar met kanker lopen te schelden en te kloten!
Je hoort mij niet zeggen dat dat wel oke is toch?
Ik vind zowiezo als je weet dat iets kwetsend kan zijn dat je gewoon je mond moet houden...
Uitspraak van Elize AKA Ruige op woensdag 14 december 2005 om 16:10:
?????
Leeftijd: 17
Dat zegt een puber! Whahahahahaaaaaa! Daar ga ik dus niet op in.
Omdat jij 25 bent dat je gelijk overal meer vanaf weet?
Er zijn genoeg mensen die jonger zijn en meer hebben mee gemaakt!
?????
Ik kan je vertellen...er zijn er weinig. En dat is niet om stoer te doen want dat wil je gaan zeggen.
Had het liever allemaal niet meegemaakt.
Je hebt er geen idee van meisje.
Tuurlijk is dat niet om stoer te doen maar hoe je hier nou zit te reageren op mensen die jonger zijn.
Dat begrijp ik
Misschien niet nee en misschien ook wel maar dat weet je niet.
zie ik eruit als iemand van 14? dacht ut niet! en jij mag best denken dat het normaal is het woord kanker constant te gebruiken, ben het alleen niet met je eens
denk je toch ook niet aan een vrouwlijk geslachtsdeel??
scheld/vloek je wel eens met een andere ziekte?
zoals tering of tyfus?
ja ach, het is niet goed om ermee te schelden, maar ik denk dat mensen er niet eens bij stil staan dat het woord iets ergs is maar het gewoon uit een gewoonte gaat, ik zeg het zelf ook wel eens, maar zeg ook tering, tyfus, pokke, pest etc. ,ook allemaal ziektes, als je daar op moet gaan letten word je gillend gek denk ik, ik stoor me er niet aan voor de rest
Dan vind ik dat je communicatievaardigheden ook niet erg goed ontwikkeld zijn...
Hehe kick, m'n bericht is toch geplaats terwijl ik al uitgelogd was, is het voor anderen ook te lezen?
ehm nee
Dan vind ik dat je communicatievaardigheden ook niet erg goed ontwikkeld zijn...
Jij praat toch ook niet constant zo netjes en uitgebreid als je zou kunnen? Zo kan ik als ik er moeite voor doe echt wel praten zonder te scheldwoorden, maar vind dat helemaal niet nodig.
Kutbreezer plaatje van 14 jarig doosje die niet al te slim is en daarom slim probeert te doen door zogenaamd emotionele spreuken te maken, idiote gemekker.
Ja, ik scheld met kk, en ja, ik heb er iemand aan verloren. Ik kan een scheldwoord van een ziekte scheiden, nu jullie nog
tering, tyfus, pokke, pest etc. ,ook allemaal ziektes, als je daar op moet gaan letten word je gillend gek
Sterven doen nog veel meer mensen, dingen als 'ik lach me dood', 'sterf, 'ik ben doodop' etc. horen we van jou dus ook nooit?
Waarom kun je daar dan geen rekening mee houden?
je kan overal wel rekening mee gaan houden
Waaarom is 'ik lach me dood' wel een lollige uitdrukking en 'ik lach me de kanker' niet?
ls je het op die manier gebruikt is er toch ook niks mis mee? Althans niet voor mij. Het wordt pas vervelend als het is verwerkt in scheldwoorden.
goh en waar slaat dat op ?
en ik verwacht ook niet van andere mensen dat ze rekening gaan houden met dingen die ik niet leuk vind
Hij is zelf gelukkig bekeerd
sommige mensen het woord kanker in 1 zin wel 3x in hun mond nemen
als je het zo erg vind allemaal,moet je je dat ook eerder bedenken,ook voordat een dierbare het opeens krijgt!
er zit een verschil tussen kanker en bovenstaande ziektes. Kanker komt ontzettend veel voor, iedereen kent wel iemand die het heeft of gehad heeft. Daarom is het ook veel kwetsender. Tyfus komt nauwelijks/niet meer voor, tering net zo. Dat is toch heel anders
beetje schijnheilig,voorheen zelf wel kankeren maar zodra een bekende krijgt kan het opeens niet meer
Wat hypocriet zeg
leg eens uit waarom dan? Het verschil zit m in het kwetsende aspect. Als iemand tering tegen mij zegt doet me dat niks,
Kanker daarentegen zie je overal, hoor je overal, is overal aanwezig. Het is voor veel mensen kwetsend om het (zonder daarbij na te denken) te gebruiken als scheldwoord.
aids komt ook overal voor hoor je daar iemand over piepen?
Denk je nou echt dat het helpt als niemand meer kanker zou zeggen? Kanker verdwijnt er niet van hoor
Weet je waarom het kwetsend is? Omdat iedereen zich altijd alles persoonlijk moet aantrekken, kom op zeg zet het van je af ofzo
Mensen die dat roepen hebben het zelf nog nooit meegemaakt.. Want anders roep je het niet.. Want kanker gun je niemand.. Heb me moeder zien lijde en er tegen zien vechten 3 jaar lang..
HET IS ZIEK ALS JE DAT EEN ANDER GUNT..
DUS MENSEN DENK EENS NA VOOR JE WAT ZEGT..
En doe het 1 keer in mijn gezicht dan leer ik t je meteen af..
Mensen die dat roepen hebben het zelf nog nooit meegemaakt.. Want anders roep je het niet..
Laten we eerlijk zijn, die 2 k's schelden gewoon heerlijk lekker weg. Rolt lekker van je tong af
er worden wel met meer ziektes gescholden
hiv
tering
pest
cholera
tyfus
daar gingen vroeger halve volken van dood,en toch zegt iedereen het.
hiv
daar gingen vroeger halve volken van dood,en toch zegt iedereen het.
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen
Dat is al een aardige tijd geleden, en niemand die ik ken is daaraan overleden, dus dat ligt al een stuk minder gevoelig....
Als je wat ouder bent besef je dat je er mensen ongelovelijk mee kunt kwetsen..
mr oj
je wil niet weten wat ik er allemaal uitkraam als ik me op me duim sla met een hamer
Dit is al een keer eerder in dit topic gezegd.
Kanker is geen lidwoord, maar een zelfstandig naamwoord.
De, het en een zijn lidwoorden.
Zucht....niet iedereen blijkt gevoelens te hebben!
Ken ook een aantal mensen die kanker hebben gehad en ook iemand die dr aan is doodgegaan.. Mja ik vind niet dat ik iemand beledigd als ik het woord kanker zeg. En ik vind dat je je ook niet zo snel aangevallen moet voelen als dat woord gebruikt wordt. Zo voel ik me iig ook niet.. Het zijn maar woorden.
En met woorden kan je iemand heel erg kwetsen. Misschien vindt jij het niet storend, ondanks dat je zelf iemand aan deze ziekte hebt verloren, maar een beetje begrip naar mensen die er wel moeite mee hebben is toch niet teveel gevraagd?
Wat een onzin, het zit nou eenmaal zo ingeburgerd in de taal. Mensen die zich aangesproken voelen omdat ze een familielid ofzo verloren zijn aan de ziekte vind ik maar kortzichtig, zelf ken ik ook genoeg slachtoffers van deze ziekte, maar het blijft gewoon een woord, en als het geen erge betekenis had dan zou je het ook niet gebruiken he om te schelden..laatste aanpassing 16 december 2005 13:30
Wat een onzin, het zit nou eenmaal zo ingeburgerd in de taal. Mensen die zich aangesproken voelen omdat ze een familielid ofzo verloren zijn aan de ziekte vind ik maar kortzichtig, zelf ken ik ook genoeg slachtoffers van deze ziekte, maar het blijft gewoon een woord, en als het geen erge betekenis had dan zou je het ook niet gebruiken he om te schelden..laatste aanpassing 16 december 2005 13:30
Tjah sommige, zelf betrap ik me er soms ook op maar dan zeg ik het met een E inplaats van een A.
Dan mag jij mij eens uitleggen hoe het bij wijze van spreke een lidwoord kan zijn?
Ken ook een aantal mensen die kanker hebben gehad en ook iemand die dr aan is doodgegaan.. Mja ik vind niet dat ik iemand beledigd als ik het woord kanker zeg. En ik vind dat je je ook niet zo snel aangevallen moet voelen als dat woord gebruikt wordt. Zo voel ik me iig ook niet.. Het zijn maar woorden.
Heh...zeg ik, het is de leeftijd
Maar denk eens na over wat je zegt
Bijv" het zit nou eenmaal zo ingeburgerd".
Slavernij zat ook ingeburgerd...was het daarom okee?
maar je reactie is normaal...had het 20 jaar geleden waarschijnlijk ook gezegt
Je zal er noges aan terugdenken dan
Moet je dus niet bij mij doen he want dan word ik helemaal gek..
Ik heb daaraan meerdere familei leden verloren..
Mensen die dat roepen hebben het zelf nog nooit meegemaakt.. Want anders roep je het niet.. Want kanker gun je niemand.. Heb me moeder zien lijde en er tegen zien vechten 3 jaar lang..
HET IS ZIEK ALS JE DAT EEN ANDER GUNT..
DUS MENSEN DENK EENS NA VOOR JE WAT ZEGT..
En doe het 1 keer in mijn gezicht dan leer ik t je meteen af..
heb een paar familieleden die eraan zijn overleden en vind het een rotwoord.
Als iemand het in mijn bijzijn gebruikt, schrik ik altijd...
jij bedoelt bijvoegelijk naamwoord,dat wat over het zelfstandig naamwoord zegt..
bijvoorbeeld kankerhard kankerlelijk enz
lidwoorden zijn -->de,het en een..
Ik ben me pa vorige week verloren door kanker .
En kanker geloof me maar is de gemeenste en hardste ziekte die je ooit kan krijgen .
En wens dat niemand toe laat staan met schelden
cker nooit de ado supporter bij kopspijkers gezien