Ik vInD ..
De bReEzEr gEnEr@t0r eEn iDe@@L @pP@R@@t 0M BrEeZeR MeE Te tYpEn, K0$tJuH NiEt z0 VeEl m0eItE EnJuH K@N GeLiJk l@tEn zIeN @@N @nDeReN H0E Fu©kInG L0Mp hEt i$
scheldwoorden zijn toch bedoelt om mensen te kwetsen. Dus ik zou zeggen alle ziektes maken goede scheldwoorden.
Dj Demon Rage hou jij gewoon ff lekker je mond dicht en ga zelf een leven zoeken... tjonge jonge wat ben jij ontzettend triest zeg!
Dj Demon Rage hou jij gewoon ff lekker je mond dicht en ga zelf een leven zoeken... tjonge jonge wat ben jij ontzettend triest zeg! Ik heb hier nog nooit een topic over gezien dus neem me niet kwalijk dat ik er eentje open!
Dj Demon Rage hou jij gewoon ff lekker je mond dicht en ga zelf een leven zoeken... tjonge jonge wat ben jij ontzettend triest zeg! Ik heb hier nog nooit een topic over gezien dus neem me niet kwalijk dat ik er eentje open!
ik scheld wel is ja maar ik scheld nooit met het woord kanker en dat is waar het nu over gaat!
Als iedereen zich nou eens druk ging maken over andere dingen dan het woord kanker.
Ik zie er niet zo veel kwaads in, ik ken ook mensen die overleden zijn aan kanker, maar het is maar een scheldwoord hoor... Doe eens niet zo moeilijk.
Kanker gezeur altijd
![[img width=29 height=15]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]](http://images.fok.nl/s/schater.gif)
ligt er ook aan hoe je het woord gebruikt..
"zit niet zo te kankeren" heeft niets met de ziekte te maken maar kan toch bij sommige mensen een gevoelige snaar raken. dus meningen lopen weer s uiteen
Ja echt he kom op ik snap best dat mensen er niet tegen kunnen en bij die mensen zal je me het ook echt niet horen zeggen, maar wat zijn mensen hypocriet zeg overal mee schelden maar kanker niet want daar is iemand zn oma aan overleden ppff
ik gebruik het woord tering wel is ja.. maar nooit tegen iemand zeg maar..
overal mee schelden maar kanker niet want daar is iemand zn oma aan overleden ppff
tevens is het scheldwoord kanker noest.
hihihihi... ze wordt boos hoe schattig
Hoi hypocriet
Mag ik jou wat vragen? Jij scheld zeker nooit he?
"Als je kanker hebt betekend het het einde van de wereld"
don't fk met Damian he??
en anders moet je in het vervolg de zoekfunctie ff gebruiken..
m.i. is het schelden m.b.v. een ziekte niet erger als bijvoorbeeld met geloof, geaardheid e.d.
Ik vind Jood, of Homo als scheldwoord even erg als Kanker
zou dta geen aids zijn... of honger?
Iedereen heeft kanker
Alleen zijn het goedaardige cellen