Dan vind ik dat je communicatievaardigheden ook niet erg goed ontwikkeld zijn...
Hehe kick, m'n bericht is toch geplaats terwijl ik al uitgelogd was, is het voor anderen ook te lezen?
ehm nee
Dan vind ik dat je communicatievaardigheden ook niet erg goed ontwikkeld zijn...
Jij praat toch ook niet constant zo netjes en uitgebreid als je zou kunnen? Zo kan ik als ik er moeite voor doe echt wel praten zonder te scheldwoorden, maar vind dat helemaal niet nodig.
Kutbreezer plaatje van 14 jarig doosje die niet al te slim is en daarom slim probeert te doen door zogenaamd emotionele spreuken te maken, idiote gemekker.
Ja, ik scheld met kk, en ja, ik heb er iemand aan verloren. Ik kan een scheldwoord van een ziekte scheiden, nu jullie nog
tering, tyfus, pokke, pest etc. ,ook allemaal ziektes, als je daar op moet gaan letten word je gillend gek
Sterven doen nog veel meer mensen, dingen als 'ik lach me dood', 'sterf, 'ik ben doodop' etc. horen we van jou dus ook nooit?
Waarom kun je daar dan geen rekening mee houden?
je kan overal wel rekening mee gaan houden
Waaarom is 'ik lach me dood' wel een lollige uitdrukking en 'ik lach me de kanker' niet?
ls je het op die manier gebruikt is er toch ook niks mis mee? Althans niet voor mij. Het wordt pas vervelend als het is verwerkt in scheldwoorden.
goh en waar slaat dat op ?
en ik verwacht ook niet van andere mensen dat ze rekening gaan houden met dingen die ik niet leuk vind
Hij is zelf gelukkig bekeerd
sommige mensen het woord kanker in 1 zin wel 3x in hun mond nemen
als je het zo erg vind allemaal,moet je je dat ook eerder bedenken,ook voordat een dierbare het opeens krijgt!
er zit een verschil tussen kanker en bovenstaande ziektes. Kanker komt ontzettend veel voor, iedereen kent wel iemand die het heeft of gehad heeft. Daarom is het ook veel kwetsender. Tyfus komt nauwelijks/niet meer voor, tering net zo. Dat is toch heel anders
beetje schijnheilig,voorheen zelf wel kankeren maar zodra een bekende krijgt kan het opeens niet meer
Wat hypocriet zeg
leg eens uit waarom dan? Het verschil zit m in het kwetsende aspect. Als iemand tering tegen mij zegt doet me dat niks,
Kanker daarentegen zie je overal, hoor je overal, is overal aanwezig. Het is voor veel mensen kwetsend om het (zonder daarbij na te denken) te gebruiken als scheldwoord.
aids komt ook overal voor hoor je daar iemand over piepen?
Denk je nou echt dat het helpt als niemand meer kanker zou zeggen? Kanker verdwijnt er niet van hoor
Weet je waarom het kwetsend is? Omdat iedereen zich altijd alles persoonlijk moet aantrekken, kom op zeg zet het van je af ofzo