Zeker een lang verhaal hé Wendy???
dat is dus precies de reden waarom ik geen relatie wil...t eventuele liefdesverdriet.
lekker single, nergens last van...alleen de lusten, niet de lasten
Ja maar zulke vind je niet zo snel
Je weet waar je het voor doet, als je dat gevoel eenmaal een keer hebt gehad
Ik heb na een flink aantal "mislukte" relaties toch wel geleerd wat verder te kijken dan dat lekkere koppie en lichaam en zo mijn maniertjes geleerd om een vrouw te "testen" ..
Uitspraak van Liekskovic op maandag 19 december 2005 om 21:13:
dat is dus precies de reden waarom ik geen relatie wil...t eventuele liefdesverdriet.
Dus je laat je door angst iets moois ontnemen ?
Uitspraak van Liekskovic op maandag 19 december 2005 om 21:13:
Ik vind niet iemand hebben die je door en door kent, je bijna altijd aanvoelt, je aanvult en compleet maakt toch een aardige last ?
Daarbij is het irritante gevoel van iets missen en iets bijzonders delen met willekeurige dames, dat ik bij oppervlakkige seks heb, ook een aardige last
maar dat moet wel bijna perfect zijn zonder vage shit allemaal, wil ik gaan denken: hier zou ik mijn leven wel mee willen delen.
maar tegenwoordig niet meer teveel...eerst zien dan geloven.
Dus je laat je door angst iets moois ontnemen ?
Ik vind niet iemand hebben die je door en door kent, je bijna altijd aanvoelt, je aanvult en compleet maakt toch een aardige last ?
Uitspraak van Liekskovic op maandag 19 december 2005 om 22:12:
maar dat moet wel bijna perfect zijn zonder vage shit allemaal, wil ik gaan denken: hier zou ik mijn leven wel mee willen delen.
Ik denk dat je ook realistisch moet blijven, niemand is perfect en geen enkel leven zal vlekkeloos verlopen, dus shit krijg je zowiezo, helaas ..
Vertrouwen, steun, respect en oprechte interesse zijn in mijn ogen belangrijker, dan een perfect persoon of een perfect leven.
Als je dat voor elkaar hebt, kom je samen door de shit heen!
Uitspraak van Liekskovic op maandag 19 december 2005 om 22:12:
maar tegenwoordig niet meer teveel...eerst zien dan geloven.
Daar is niks mis mee
Zoals ik al zei: ik "test" tegenwoordig ook, voordat het serieuzer wordt.
En op die manier heb ik al heel wat op het eerste gezicht bijzondere dames weggejaagd, maar ja, als ze dat al niet "overleven" dan wil en kan ik mijn leven er niet mee delen!
Nou nou BartmaN je loopt deze keer geen te verkopen
Wel eens eerder in discussie gegaan met je (over andere onderwerpen welteverstaan) maar hier toch niet...
Ik ben ook weer iets ouder en wijzer
En daarbij: discussiëren is leuk, dus jammer dat je het met me eens bent
Zal binnenkort wel weer eens wat onzin op het forum verspreiden, dan zie ik je daar wel weer verschijnen
één jaar lang liefdesverdriet??
pfffooeei... dat is wel héél erg lang!
hij moet GVD blij zijn, dat ik bij hem wil zijn, niet bij me willen zijn, geen moeite ervoor doen of willen doen?? Dan zijn domme fout...dan gewoon oprotten!!!
even slikken en weer doorgaan
is toch het beste wat je kan doen!!blijven hangen in het verleden heb je alleen jezelf mee..
Nog meer mensen met liefdes verdriet? Ikke wel
ik weet er alles van.. toen ik het destijds uitmaakte heb ik mezelf dusdanig de vernieling in geholpen
alleen zijn is ook niet alles , maar ik heb mezelf destijds plechtig beloofd nooit me nooit meer zoveel zeer te laten doen
Bij mij is het ook precies zo gegaan..
Niet zozeer liefdesverdriet. Wel verdriet over dat het ineens allemaal zo anders gelopen is dan ik had gehoopt.
daaaaag, dat benk mn hele leven al geweest, heeft me nog nergens gebracht
En als ik verliefd ben is het te erg en kom ik er pas na een jaar overheen
jammer dat je dat niet onder bedwang kunt houden he?
Als het aan mij zou liggen werd ik never nooit meer verliefd!
liefde is iets geks
het kan je gelukkig maken
maar je ook breken
degene van wie je houd doen je het meeste pijn
Jij snapt wat echte liefde is, lastig he?
Denk dat het vergelijkbaar is met het afkicken van Heroine
De ene dag is het je beste vriend en denk je dat je elkaar door en door kent en de andere dag is het een volkomen vreemde
dat betekent tegelijkertijd ook weer dat je je dan niet snel helemaal meer kan overgeven aan een persoon en dat is erg spijtig, je dekt jezelf in om eventuele klappen te kunnen weerstaan
Ach ja wat kun je je soms ook vergissen in mensen zeg
De ene dag is het je beste vriend en denk je dat je elkaar door en door kent en de andere dag is het een volkomen vreemde
want ik ben er achter als ze deel van mijn leven blijft uit maken
Serieus mn ex vertelde dat hij er 2 dagen last van had gehad en daarna waren zn gedachtes er niet meer mee bezig.... Pfff daar ga ik dan met vertellen dat ik er de hele week continu mee bezig wasGeen gevoel gewoon!
ik niet zal ook niet gebeuren hoop ik![]()
want khou echt super veel van mijn schat
stel als ik van een jongen houdt.. als dingen wat hij niet leuk vindt.. dan moet ik toch rekening mee houden en volgende keer beter opletten als wat ik doe voor hem..!
bijvoorbeeld hij is jaloers op mij dat ik met jongens dansen of zo.. dan kan hij zeggen dat hij niet leuk vind.
maar ik hou wel van hem en ik doe geen andere jongens dansen..
als afspraak afzeggen dan zou je ook boos worden dan moet je ook zeggen dan kan ik ook rekening meehouden dat komt omdat ik van jou hou.. dus volgende keer doe ik beste met jou afspraak makne en geen afzeggen..!
mannen weten niet wat houden van is!!!!
liefdesverdriet is kut!!!!
Pardon? Kijk er zijn genoeg mannen die van je gevoelens een spelletje maken, maar alleen maar omdat jij ongevoelige klootzakken tegen het lijf bent gelopen wilt niet zeggen dat alle mannen zo zijn, er zijn ook genoeg mannen die wel weten wat houden van is. Hoop dat je er snel eentje tegenkomt
ik ben met u *PD* Jeroen *PD*!!!!!1
nou de vrouwe nog !!!!
kwas kapot van liefdesverdriet.. maar vandaag toch samen iets gaan drinken ergens met hem, en het was fijn!
lekker geklets over vanalles en nog wat, en het gaf me echt een goed gevoel! we zijn gewoon goede vrienden nu, maar ik voel me stukken beter dan 2 dagen geleden
kwas kapot van liefdesverdriet.. maar vandaag toch samen iets gaan drinken ergens met hem, en het was fijn!
lekker geklets over vanalles en nog wat, en het gaf me echt een goed gevoel! we zijn gewoon goede vrienden nu, maar ik voel me stukken beter dan 2 dagen geleden
Liefdesverdriet het blijft klote
afspraken na komen is heel belanrijk en niet aleen in een relatie
Uitspraak van supergrove op woensdag 25 januari 2006 om 22:22:
nou de vrouwe nog !!!!
De wezens die niet zo snel van een man kunnen houden
Veel uitgaan en met vrienden afspreken helpt ook een beetje, langzaam maar zeker kom je eruit. Zoek vooral geen contact met je ex en hoe graag je vrienden wilt blijven, DOE HET NIET!!!!!
Achja soms niet te begrijpen maar kan er zeker niet zonder
dat soms mag je weg laten hoor Lancher hahahh
dat soms mag je weg laten hoor Lancher hahahh
Vooral niet als er 1 van de 2 nog met gevoelens zit...
Wordt alleen maar ruzie en drama
Ja okeej je hebt gelijk
En al zit je allebei zonder gevoelens, wat is dan de rede om af te spreken met alkaar?
je kunt best dezelfde interesses hebben maar er zal toch een soort vage spanning blijven onderling ondanks dat de gevoelens er niet meer zijn.
Is dit een beetje wat je bedoelde?
Het verhaal dat je na een lange vriendschap een relatie krijgt is ook iets wat meestal niet werkt, de relatie zal vooral gebaseerd zijn op een rationele relatie. Er zal niet zoveel spanning zijn omdat je elkaar al zo goed kent als vrienden, als je eenmaal begonnen bent als vrienden dan is het lastig om een relatie af te stemmen!
of uit elkaar Sparkling Paul leer je meschien nog wel meer van !!
Het zou dan ook dus voor kunnen komen dat zo'n relatie stand houd omdat ze bang zijn wanneer het uitgaat elkaar ook nog als vrienden kwijt te raken (wat vaak het geval is, ookal kan het ook anders als je het probeert, het kost alleen wat inspanning en dicipline oftewel vast houden aan je genomen beslissing om alleen 'vrienden'te blijven, maarja dat is nou eenmaal wel de moeilijke en veel kiezen voor de makkelijke, contact vebreken).
Een middel wat zeer verslavend werkt als je liefdesverdriet hebt inderdaad
je hebt liefdesverdriet gehad zei je, wanneer was dat dan en wat hielp nog meer voor je om erover heen te komen?
je bent lekker bezig knuffel ding Stip
weet je het echt niet ?
geen drank voor Sparkling Paul dus
Mocht het uitgaan is contact verbreken sowieso het beste. Dat hele gegeven maakt de liefde zo gevaarlijk en eng!
tja bij mij werkt alcohol averechts, de behoefte naar mijn ex wordt dan extreem heftig
Eigenlijk best raar, je zou het kunnen vergelijken met: je vindt iemand leuk maar je moet zoveel moeite voor diegene doen, heb je die persoon uiteindelijk, is de spanning enzv eraf dus hoef je diegene niet meer, zo kan het dan ook zijn als iemand te makkelijk is, dus je krijgt iemand meteen(misschien te weinig spanning en verlangen dan?...)
Wat zitten we eigenlijk toch ook moeilijk in elkaar
trouwens heb je toevallig psychologie gestudeerd?, of iets in die richting?
Zelfde hier ookal kan ik er ook heel vrolijk van worden, maar als ik veel aan me kop heb, kan ik alles somber gaan zien
En al zit je allebei zonder gevoelens, wat is dan de rede om af te spreken met alkaar? Je kunt dan sowieso beter afspreken met iemand van hetzelfde geslacht want ik geloof niet in een vriendschap met een ex, je kunt best dezelfde interesses hebben maar er zal toch een soort vage spanning blijven onderling ondanks dat de gevoelens er niet meer zijn.
Kan dus echt wel, mijn ex is mn aller beste maatje . Het gaat nu tig keer beter tussen ons dan toen we een stel waren.
Maar komt er bij geen van beide nog lichte jaloezie bij kijken? Is het niet stiekem zo dat hij nog wel seks wil omdat dat vaak zo is namelijk. Denk dat jullie dan extreem veel op elkaar lijken en dat daardoor een relatie weinig spanning zal bieden. Je zal vast ook niet heel erg van hem gehouden hebben als dat het zou moeten.
Tuurlijk ben ik wel af en toe jaloers. Maar waarom zou je niet normaal met elkaar om kunnen gaan. We zijn 4.5 jaar samen geweest en het was een super mooie tijd. Ik vind het pas zielig als je dan in 1 keer niet meer normaal tegen elkaar kunt doen.
jo gasten kom even een bakky doen in Cafee na 10ne(voor gezellige mensen !!)
gezellie Sparkling Paul
hhaah ja was gezellig zeg maar ahahha ben nog nooit zo druk geweets met typen haha
maar kom je nog zet ik vast een bakky klaar !!
Cafee na 10ne(voor gezellige mensen !!)
is wat makkelijker hahaha h
hahah dat topic !!!Sparkling Paul
een beetje promoten he
Maar komt er bij geen van beide nog lichte jaloezie bij kijken? Is het niet stiekem zo dat hij nog wel seks wil omdat dat vaak zo is namelijk. Denk dat jullie dan extreem veel op elkaar lijken en dat daardoor een relatie weinig spanning zal bieden. Je zal vast ook niet heel erg van hem gehouden hebben als dat het zou moeten.
Sparkling Paul nee hoor erzijn zat mensen die er wat aan hebben ga zo door !!!!
Sparkling Paul nee hoor erzijn zat mensen die er wat aan hebben ga zo door !!!!
haha, wij hebben had om hem gelachen. Zulke mannen vind je niet gauw!!
Eerder twijfel en onmacht dan verdriet, juiste keuze of niet? wordt er gek van..
Ik ga alleen maar kappot van binnen als we weer afspreken als ''vrienden''
Juist je haalt de woorden uit mijn mond, er kan zo vaak twijfel zitten tijdens een relatie en vaak als je het dan uit maakt krijg je weer enorme spijt en vecht je weer voor die relatie. Zodra het dan aan gaat gaat het meestal snel weer uit, dan weer aan, dan weer uit. Daarom zie je zo vaak die knipperlicht relaties
Ik kende haar al 4 jaar, heb altijd vanaf het begin af aan een zwak voor haar gehad. toen na verloop van tijd werden we goede vrienden. ben ik een half jaartje naar buitenland geweest, toen groeiden we nog dichter naar elkaar toe. eenmaal terug in nl met haar afgesproken, gestapt gezoend en daarna kregen we wat! het voelde zo fijn en goed en ik natuurlijk dolgelukkig (het meisje die ik altijd al wilde had ik nu eindelijk!!)maar helaas voor mij..ze twijfelde en wilde weer terug naar die gewone vriendschap. Ik ging helemaal kapot. Ik heb echt vooral de 1e 3 weken echt in een dal gezeten. Alles wat je met zo'n iemand hebt opgebouwd is opeens helemaal weg! die heerlijke spanningen..ook allemal weg! ik ben er nog steeds niet helemaal overheen en het is nu 2 maanden geleden
Ik kende haar al 4 jaar, heb altijd vanaf het begin af aan een zwak voor haar gehad. toen na verloop van tijd werden we goede vrienden. ben ik een half jaartje naar buitenland geweest, toen groeiden we nog dichter naar elkaar toe. eenmaal terug in nl met haar afgesproken, gestapt gezoend en daarna kregen we wat! het voelde zo fijn en goed en ik natuurlijk dolgelukkig (het meisje die ik altijd al wilde had ik nu eindelijk!!)maar helaas voor mij..ze twijfelde en wilde weer terug naar die gewone vriendschap. Ik ging helemaal kapot. Ik heb echt vooral de 1e 3 weken echt in een dal gezeten. Alles wat je met zo'n iemand hebt opgebouwd is opeens helemaal weg! die heerlijke spanningen..ook allemal weg! ik ben er nog steeds niet helemaal overheen en het is nu 2 maanden geleden
Ik vrees dat dit ook het geval zal zijn..voor mezelf. Ze heeft me gesloopt en ik kan en wil haar voorlopig ff niet zien. Ik ben al nooit verliefd, en op haar werd ik het wel. Ik voelde me heerlijk. Een man die alles had wat hij wilde, het voelde goed en fijn, ik begreep het ook niet toen ze me dat dus vertelde.
je bent vanaf dat moment helemaal in de war..tot het krankzinnige toe. Eerst komt de haat en wraak..dan de drukkende pijn dan het verdriet en nu zit ik in de periode van gemis, dus hoop er spoedig weer uit te komen want dit is echt
Waar ik (vroeger) van die leuke warme mailtjes kreeg, was deze kortaf afstandelijk en koel. Dat vreet echt aan je
al lijkt het verliezen van iemand omdat ze vreemd gaat nog een standje erger
Waar ik (vroeger) van die leuke warme mailtjes kreeg, was deze kortaf afstandelijk en koel. Dat vreet echt aan je
mooi man houden zo he Alex aKa cHACk (VZP)laatste aanpassing 30 januari 2006 14:51
Yep ken het, dat afstandelijke, koele
Doet pijn he!
Ik weet wat je door maakt hoor, zit net in de derde week..
Ben niet echt van plan mijn gevoelens hier neer te zetten op pf Maar dat het een hel is, is 1 ding wat heel zeker is..
Je vraagt je dan zoveel af, waarom ineens? Ligt het dan aan jou? Is hij of zij wel echt verliefd op me geweest? Ben ik in de maling genomen?
Zow dat is precies wat ik allemaal denk jah
Oud en nieuw zeiden we nog 2006 wordt ons jaar!
2 dagen voor het definitief uit ging zei hij nog dat alles goed kwam en hij zoveel van me hield..
En donderdag 5 januari is het uit
Auw
zie je wel Moonshine die gozer is the best!!!!
die Sparkling Paul
Om me heen hoor ik vaak dat meisjes dus op die manier worden gedumpt maar bij mij is het dus andersom en vind ik juist de vrouwen zo gevoelloos
nou bukken dan Moonshine
Ik had al zeker 5 maand het gevoel dat hij niet zeker van me was, in de zin van een toekomst opbouwen.. En heb het daar vaak met hem over gehad, maar hij ontkende, ik was voor hem een serieuze relatie.. Maar het gevoel bleef en ik volg altijd mijn gevoel.. Dus ik heb het uitgemaakt en als hij mij echt zou zien als serieuze relatie, kwamen we echt wel weer bij elkaar..
Maar dus niet.. Mijn gevoel was juist! En dat kan ik niet begrijpen.. Dat hij me zomaar laat gaan..
Goed ingezien en dat je zo sterk bent geweest om je gevoel te volgen!
ik ook en dan voornaamelijk gehad gelukkig gaat nu wel weer !!
he wij gaan binnenkort eens wat doen
in het kader van vrolijk aukje op
iets meer dan 4 maanden geleden
Elke dag haha,, nee or,
Voel me vet kut als k een jongen leuk vind en hij mij niet,, en da heb k dus egt altijd,,
Zoals nu dus ook
Ja erg he gewoon? Het is idd echt rampzalig zoiets, waarom verandert het gevoel dan ineens van zo iemand. Je wordt dan echt voor de gek gehouden en zo iemand houdt dat niet ECHT van je zoals wij dat kennen
hij het je dus niet waard
kneus.....niet net alsof doen dat je alles weet.
Lang verhaal, maar lees het eens: http://www.ldvd.nl/node/4312
Dergelijke opmerkingen ontstaan meestal uit jaloezie..
gelukkig neemt het hard af !!!
Ik niet meer
voor Ray'tje! Ben jij dr ook weer bij komend weekend?
Ik heb het in mijn leven twee keer meegemaakt en heeft me echt heel veel tijd gekost er weer overheen te komen. De tweede keer dacht ik echt dat het minder erg zou zijn, omdat ik wist hoe het ging voelen, maar niks is minder waar. Het deed de tweede keer nog veel meer zeer.
Het enige wat je kan doen is rustig doorleven, leuke mensen gaan ontmoeten en dan zal het op den duur echt gaan slijten.
Ik weet niet hoe vaak ik dat gevoel nog zal gaan voelen, maar weet wel dat ik niet weer mezelf een half jaar of langer ga opvreten. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar je kunt het beste je leventje snel weer oppakken dan eerst een hele tijd jezelf heel zielig te gaan vinden.
Op den duur ga je iemand tegenkomen bij wie je lekker helemaal geen liefdesverdriet meer krijgt en dat zal dan gewoon de vrouw van je leven zijn. Je weet alleen niet wie, waar, wanneer en hoe..
Voor alle mensen met liefdesverdriet een dikke knuffel.
Ik heb het in mijn leven twee keer meegemaakt en heeft me echt heel veel tijd gekost er weer overheen te komen. De tweede keer dacht ik echt dat het minder erg zou zijn, omdat ik wist hoe het ging voelen, maar niks is minder waar. Het deed de tweede keer nog veel meer zeer.
Het enige wat je kan doen is rustig doorleven, leuke mensen gaan ontmoeten en dan zal het op den duur echt gaan slijten.
Ik weet niet hoe vaak ik dat gevoel nog zal gaan voelen, maar weet wel dat ik niet weer mezelf een half jaar of langer ga opvreten. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar je kunt het beste je leventje snel weer oppakken dan eerst een hele tijd jezelf heel zielig te gaan vinden.
Op den duur ga je iemand tegenkomen bij wie je lekker helemaal geen liefdesverdriet meer krijgt en dat zal dan gewoon de vrouw van je leven zijn. Je weet alleen niet wie, waar, wanneer en hoe..
Voor alle mensen met liefdesverdriet een dikke knuffel.
Wat een onzin gelul zeg! Liefdesverdriet is voor mietjes man, rot op met die hoeren en ga ze gewoon neuken. Flikker toch op met je gevoelens man en ga je moeder pesten!
iedre keer een beetje minder !!
a.u.b
haha nounou zo kan die wel weer he haha
gaan we blozen, ze heeft wel gelijk, je bent altijd een hart onder de riem in vele topic's, eer die eer toe komt
ja zo ben ik nou een maal probeer op heel veel manieren mensen te helpen en ik ben blij als ik dat kan doen op wat voor een manier dan ook
maar inderdaad word er wel verlegen van ??!!!!
gaat je goed af, is je aardig gelukt!!
niet nodig, de waarheid mag gezegt worden, je probeert tenminste niet steeds hier de leukste thuis te zijn, en dat is ook te waarderen.
je hulp wordt hoe dan ook op prijs gesteld, en dat mag dan ook een gezegt worden
Hij is inderdaad relaxed Supergrove!
ja ikke wel hoor ! en het voelt zwaar klote !!!
de rest van mijn leven vrijgezel blijven
gelukkig niet nooit echt gehad ook
Juist door pijn te voelen en te ervaren groeit de geest in wijsheid en sterkte. heb je nu miss weinig aan maar jullie weten wat ik bedoel als je er strax ook overheen bent.
ik geloof niet dat er iemand op deze aardbol is zonder liefdesverdriet. het meest voorkomende motief in moordzaken is, passion! ja hoor. erg verrassend. waarom doen mensen elkaar zo'n pijn hè.
liefde beheerst deze hele fucking wereld zowat.
Maar komt goed jongens en als je er eenmaal overheen bent voel je je sterker dan ooit tevoren!
Juist door pijn te voelen en te ervaren groeit de geest in wijsheid en sterkte. heb je nu miss weinig aan maar jullie weten wat ik bedoel als je er strax ook overheen bent.
Precies!!! Neem de tijd voor je verdriet en als het straks geheelt is, voel je je sterker als ooit tevoren..
En wie diepe dalen kent, kent ook hoge pieken Je leert het leven waarderen!
Maar laat het liefdesverdriet niet je leven beheersen, wat veel mensen denken is dat als je lang verdriet hebt om iemand, het houden van heel sterk is.. ONZIN!
Het is de manier hoe je er mee omgaat.. Je moet door fasen heen en sommigen blijven hangen in het verdriet en onbegrip fase en klampen zich daaraan vast, waardoor je jezelf maanden rot kan laten voelen
Niet goed Houden van heeft ook met los laten te maken en met het van jezelf houden Het verdriet voelen is goed, maar ga dan over tot acceptatie.. En zodra die acceptatie er is kan het snel gaan!
Iedereen met liefdesverdriet heeeeeel veel sterkte! De pijn is hevig en intens, maar ook al lijkt het niet zo, ook de zon gaat weer schijnen
thnx Docter Phill
Love hurts...
Trust no one....
My heart is closed en zal er lang niet meer aan beginnen ook .. het lijkt het allemaal niet echt waard ook .. mensen beloven je dingen, je gaat ze vertrouwen en dan laten ze je vallen als een baksteen .. en de enige die het uiteindelijk wat kan schelen dat ben je zelf
Ja maar jij bent nog veel specialer gozertje !!!
Chris is maar een scharreltje tot jij dan eindelijk toe bent aan een serieuze relatie met me
ps..eerste keer wel likken he dan kan je me nog proeven.
Ik wil chris gewoon, daar moet jij vanaf blijven
jullie komen gezellig hiernaartoe en we gaan even gezellig sandwichen !! Niks tegenin te brengen !
Hoer
ehm tje what can i say pretty boy
Liefdesverdriet
Na 3 maanden(lijden) alweer ben ik er eindelijk overheen , maar idd ik ken het gevoel wanneer alles nog vers is..die pijn en verdriet die je voel is echt verschrikkelijk.
Maar komt goed jongens en als je er eenmaal overheen bent voel je je sterker dan ooit tevoren!
Sterkte
het is kut.. maar als je erover heen komt.. poeeh wat is t leven dan mooi
Hoe kan die dat weten als ik mezelf bij hem nooit geweest ben
als je nooit jezelf geweest bent bij hem, was het toch een kut relatie. In een normale, goeie relatie, durf je jezelf te laten zien.
Precies!!! Neem de tijd voor je verdriet en als het straks geheelt is, voel je je sterker als ooit tevoren..
En wie diepe dalen kent, kent ook hoge piekenJe leert het leven waarderen!
Maar laat het liefdesverdriet niet je leven beheersen, wat veel mensen denken is dat als je lang verdriet hebt om iemand, het houden van heel sterk is.. ONZIN!
Het is de manier hoe je er mee omgaat.. Je moet door fasen heen en sommigen blijven hangen in het verdriet en onbegrip fase en klampen zich daaraan vast, waardoor je jezelf maanden rot kan laten voelen
Niet goedHouden van heeft ook met los laten te maken
en met het van jezelf houden
Het verdriet voelen is goed, maar ga dan over tot acceptatie.. En zodra die acceptatie er is kan het snel gaan!
Iedereen met liefdesverdriet heeeeeel veel sterkte! De pijn is hevig en intens, maar ook al lijkt het niet zo, ook de zon gaat weer schijnen
Uitspraak van Moonshine op zondag 26 februari 2006 om 22:40:
En wie diepe dalen kent, kent ook hoge pieken Je leert het leven waarderen!
Niet goed Houden van heeft ook met los laten te maken en met het van jezelf houden Het verdriet voelen is goed, maar ga dan over tot acceptatie.. En zodra die acceptatie er is kan het snel gaan!