Zeker een lang verhaal hé Wendy???
dat is dus precies de reden waarom ik geen relatie wil...t eventuele liefdesverdriet.
lekker single, nergens last van...alleen de lusten, niet de lasten
Ja maar zulke vind je niet zo snel
Je weet waar je het voor doet, als je dat gevoel eenmaal een keer hebt gehad
Ik heb na een flink aantal "mislukte" relaties toch wel geleerd wat verder te kijken dan dat lekkere koppie en lichaam en zo mijn maniertjes geleerd om een vrouw te "testen" ..
Uitspraak van Liekskovic op maandag 19 december 2005 om 21:13:
dat is dus precies de reden waarom ik geen relatie wil...t eventuele liefdesverdriet.
Dus je laat je door angst iets moois ontnemen ?
Uitspraak van Liekskovic op maandag 19 december 2005 om 21:13:
Ik vind niet iemand hebben die je door en door kent, je bijna altijd aanvoelt, je aanvult en compleet maakt toch een aardige last ?
Daarbij is het irritante gevoel van iets missen en iets bijzonders delen met willekeurige dames, dat ik bij oppervlakkige seks heb, ook een aardige last
maar dat moet wel bijna perfect zijn zonder vage shit allemaal, wil ik gaan denken: hier zou ik mijn leven wel mee willen delen.
maar tegenwoordig niet meer teveel...eerst zien dan geloven.
Dus je laat je door angst iets moois ontnemen ?
Ik vind niet iemand hebben die je door en door kent, je bijna altijd aanvoelt, je aanvult en compleet maakt toch een aardige last ?
Uitspraak van Liekskovic op maandag 19 december 2005 om 22:12:
maar dat moet wel bijna perfect zijn zonder vage shit allemaal, wil ik gaan denken: hier zou ik mijn leven wel mee willen delen.
Ik denk dat je ook realistisch moet blijven, niemand is perfect en geen enkel leven zal vlekkeloos verlopen, dus shit krijg je zowiezo, helaas ..
Vertrouwen, steun, respect en oprechte interesse zijn in mijn ogen belangrijker, dan een perfect persoon of een perfect leven.
Als je dat voor elkaar hebt, kom je samen door de shit heen!
Uitspraak van Liekskovic op maandag 19 december 2005 om 22:12:
maar tegenwoordig niet meer teveel...eerst zien dan geloven.
Daar is niks mis mee
Zoals ik al zei: ik "test" tegenwoordig ook, voordat het serieuzer wordt.
En op die manier heb ik al heel wat op het eerste gezicht bijzondere dames weggejaagd, maar ja, als ze dat al niet "overleven" dan wil en kan ik mijn leven er niet mee delen!
Nou nou BartmaN je loopt deze keer geen te verkopen
Wel eens eerder in discussie gegaan met je (over andere onderwerpen welteverstaan) maar hier toch niet...
Ik ben ook weer iets ouder en wijzer
En daarbij: discussiëren is leuk, dus jammer dat je het met me eens bent
Zal binnenkort wel weer eens wat onzin op het forum verspreiden, dan zie ik je daar wel weer verschijnen