Partyflock

Forumonderwerp · 834603
5589x bekeken

Waarschuw beheerder
Nog meer mensen met liefdes verdriet? Ikke wel:(
Waarschuw beheerder
hehe tx!
Heb gelukkig afleding genoeg met vriendinnen en zelfs ouders die me geweldig steunen dus dat scheelt een hoop. :)
Waarschuw beheerder
mmm of hij liegt dat hij barst of hij is nooit echt gek op je geweest dat weet ik zeker ik weet presies wat je hebt door gemaakt dus ken het gevoel helaas
en geniet maar lekker van de mensen om je heen die wel echt om je geven !!!!;)

Waarschuw beheerder
Ja nu wel :( GVD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady Torina op maandag 23 januari 2006 om 21:29:
Serieus mn ex vertelde dat hij er 2 dagen last van had gehad en daarna waren zn gedachtes er niet meer mee bezig.... Pfff daar ga ik dan met vertellen dat ik er de hele week continu mee bezig was :S Geen gevoel gewoon!

beetje gevoel lose knakker (mijn excuus als ik hiermee iemand beledig)

helaas realiseren te weinig mannen waar ze mee bezig zijn!

maar geloof me er zijn er ook genoeg die dat wel doen... zoek die gene die wel echt om je geeft, lange reis misschien maar als je er bent is het prachtig!
Waarschuw beheerder
Dankjewel allemaal voor alle lieve antwoorden, daar cheer ik echt weer een beetje van op :)

Ha mn ex heette ook Jeroen, toevallig!
Waarschuw beheerder
sluit ik me helemaal bij aan ­PD*­ Jeroen *­PD*­!!!!

Waarschuw beheerder
begin verliefd en daarna paar maanden is niet meer verliefd.. kan dat wel of niet..???
maar houden van..!
mannnen weten niet wat houden betekent..!

Waarschuw beheerder
als je jouw relatie spannend en spontaan weet te houden kan je enorm lang verliefd op elkaar blijven zonder dat het langzaam inpapt tot houden van (f)
Waarschuw beheerder
ow zeker wel !!! !!!Linda!!!en alles kan hangt van de personen in de relatie af denk ik !

Waarschuw beheerder
ik had 3 maanden relatie die jongen was zoooo erg verliefd op me en hij zegt vaak elke dag tegen me ik mis je hou van je schatje ik hou ontzetten van jou.. en
dan was uit..e ik snap hem niet.. dat hij uitmaken met mij door ruzie.. en houden van en verliefd hoeven eigenlijk niet uitmaken he..!

Waarschuw beheerder
relatie bestaan niet zonder ruzie..!

Waarschuw beheerder
ben het helemaal met je eens, linda!!
mannen weten niet wat houden van is!!!!
liefdesverdriet is kut!!!!
Waarschuw beheerder
mmmm wanneer iemand zo snel zegt ik hou van je mmmm niet geloof waardig ik ben er iet snel mee ik denk dat ik in mijn vorige relatie dat voor het eerst zijn na een maand of 4 of 5

Waarschuw beheerder
me ex was na 1 maand zegt te vaaak dat ie van me houdt..! :s
en toen was het uit.. en ik heb hem gevraagd hou je van me..?
en hij zei jaaa zeker

en ik zei als je uitmaken met me dat hou je niet genoeg van me..!

hij zei jawel ik hou wel van jou enzzz.. maar we kunnen niet verder gaat.. gaat gewoon ons niet meer..

ik zei ja ik ben daarom boos op jou dat je vaaak afspraak afzeggen dan vind ik niet leuk nee...

en hij zei ja heb je wel gelijk in.. sorry

hij is een rare jongen hoor..

als ik iets gelijk hebt dan moet hij wel rekening mee houden voor afspraak aanhouden niet GEEEN AFZEGGEN.! punt uit.. maar doet hij toch niet.. dus hij houdt niet van me dat weet ik al genoeg..

vaaaaaaaaaaaag gozer!

Waarschuw beheerder
stel als ik van een jongen houdt.. als dingen wat hij niet leuk vindt.. dan moet ik toch rekening mee houden en volgende keer beter opletten als wat ik doe voor hem..!

bijvoorbeeld hij is jaloers op mij dat ik met jongens dansen of zo.. dan kan hij zeggen dat hij niet leuk vind.
maar ik hou wel van hem en ik doe geen andere jongens dansen..

als afspraak afzeggen dan zou je ook boos worden dan moet je ook zeggen dan kan ik ook rekening meehouden dat komt omdat ik van jou hou.. dus volgende keer doe ik beste met jou afspraak makne en geen afzeggen..!

dat is zo eenmaal
Waarschuw beheerder
feit !!!! afspraken na komen is heel belanrijk en niet aleen in een relatie !!!! blijkbaar is die gozer je niet waard want met gevoelens spelen is het zelfe als spelen met vuur !!!
mara ik ga een poosje horizontaal !!!Linda!!!
ik hoop dat je ondanks alles ook lekker kunt slapen dikke knuffel van mij
Waarschuw beheerder
echt heel verdrietig :'(

echt om gek van te worden...
de enige persoon waar je om geeft, ben je zomaar ineens kwijt! en heb je hem nodig, kun je niet eens bij hem terrecht. hij wil een maand geen contact! maar het is zooo moeilijk! niet even een arm om je heen, of een aai over de bol,:aai: of ff bellen als je het moeilijk hebt, nee een maand geen contact.
misschien beter, maar ik hou het niet vol :(
Waarschuw beheerder
donateur
als je paar keer op je neus valt leer je er anders mee omgaan

Dat vind ik toch knap, net n relatie van 12 jaar achter de rug, je bent pas 26, dus 14 toen je aan die gast begon en toch al n heel leven vol ervaring achter de rug... imo klopt hier iets niet maar goed...

OT: slapen jullie wel? Ik droom heel de tijd maar over dingen die stuk gaan.... áls ik slaap that is..... :'(

Waarschuw beheerder
echt heel verdrietig

echt om gek van te worden...
de enige persoon waar je om geeft, ben je zomaar ineens kwijt! en heb je hem nodig, kun je niet eens bij hem terrecht. hij wil een maand geen contact! maar het is zooo moeilijk! niet even een arm om je heen, of een aai over de bol, of ff bellen als je het moeilijk hebt, nee een maand geen contact.
misschien beter, maar ik hou het niet vol

----------------

ja bij mij ook me ex wil me geen contact.. anders krijgen we ruzie.. dus ie wil geen contact met me..

Waarschuw beheerder
donateur
ik niet zal ook niet gebeuren hoop ik:) (L)

want khou echt super veel van mijn schat(L)

Waarschuw beheerder
je weet maar nooit he..!

Waarschuw beheerder
ik had ook vriendje en ik d8 dat zal toch niet gebeuren.. maar is wel zo..!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 15:20:
ik niet zal ook niet gebeuren hoop ik:) (L)

want khou echt super veel van mijn schat(L)

zo hoort het ook!
maar helaas word de keus om te stoppen gemaakt door 1 van de 2 en de gene die met de (meeste) pijn blijft zitten wou eigenlijk wel door gaan met de relatie....
(correct me if i am wrong)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 22:48:
stel als ik van een jongen houdt.. als dingen wat hij niet leuk vindt.. dan moet ik toch rekening mee houden en volgende keer beter opletten als wat ik doe voor hem..!

bijvoorbeeld hij is jaloers op mij dat ik met jongens dansen of zo.. dan kan hij zeggen dat hij niet leuk vind.
maar ik hou wel van hem en ik doe geen andere jongens dansen..

als afspraak afzeggen dan zou je ook boos worden dan moet je ook zeggen dan kan ik ook rekening meehouden dat komt omdat ik van jou hou.. dus volgende keer doe ik beste met jou afspraak makne en geen afzeggen..!

ik kan me hier compleet in vinden!
ik denk dat het aller belangrijkste in een relatie is dat je ONDER GEEN ENKELE VOORWAARDE mag liegen!

als ze na 1maand al beginnen te roepen van ik hou van je, kan niet zonder je... tja het zou kunnen, maar erg geloofwaardig vind ik het niet!

afspraken afzeggen tja, met wat voor (smoes) rede?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 19:28:
g meer mensen met liefdes verdriet? Ikke wel

heheh ben je gedumpt??:P of afgewezen:P?
Waarschuw beheerder
!!!Linda!!! dat is vaak zo helaas !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 22:13:

uhhhh pardon!
Waarschuw beheerder

Mee eens!
Waarschuw beheerder
dit is wel heel erg triest weet niet wat er met je gebeurt is maar mag hopen dat het overgaat
dit is wel erg verbitterd!!!!Draaiorgel :cheer:

Waarschuw beheerder

Pardon? Kijk er zijn genoeg mannen die van je gevoelens een spelletje maken, maar alleen maar omdat jij ongevoelige klootzakken tegen het lijf bent gelopen wilt niet zeggen dat alle mannen zo zijn, er zijn ook genoeg mannen die wel weten wat houden van is. Hoop dat je er snel eentje tegenkomt :flower:

Agree!
Waarschuw beheerder
AMEN ScorpionGi­rly !!!!!! hulde !!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 25 januari 2006 om 20:21:
Pardon? Kijk er zijn genoeg mannen die van je gevoelens een spelletje maken, maar alleen maar omdat jij ongevoelige klootzakken tegen het lijf bent gelopen wilt niet zeggen dat alle mannen zo zijn, er zijn ook genoeg mannen die wel weten wat houden van is. Hoop dat je er snel eentje tegenkomt

die zijn er zeker en flauwe spelletjes moeten niet gespeeld worden :no:
Waarschuw beheerder
ik gelukkig nie :d
Waarschuw beheerder
nee ben het met je eens Sparkling Paul!!
gelukkig zijn er nog veel meer spalletjes die veel leuker zijn !!!!! toch
Waarschuw beheerder
tja wat me op valt is dat er een stuk of 30dames hebben gereageerd en echt maar een handje vol mannen :(

voel me nu gekrengt in me mannelijkheid dat ik weet wat houden van betekend :P

Waarschuw beheerder
Liefdesverdriet doet echt pijn ja. Maar het komt goed, hoe gek het ook klinkt.
Waarschuw beheerder
ik ben met u *­PD*­ Jeroen *­PD*­!!!!!1
Waarschuw beheerder
nou dan zijn we het met z'n alle eens he !!! nou de vrouwe nog !!!!
Waarschuw beheerder
Nog meer mensen met liefdes verdriet? Ikke wel

Neen
Waarschuw beheerder
nou gelukkig maar dan Elize AKA Ruige!!
Waarschuw beheerder
kwas kapot van liefdesverdriet.. maar vandaag toch samen iets gaan drinken ergens met hem, en het was fijn!
lekker geklets over vanalles en nog wat, en het gaf me echt een goed gevoel! we zijn gewoon goede vrienden nu, maar ik voel me stukken beter dan 2 dagen geleden :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esthertje :cheer: op donderdag 26 januari 2006 om 00:27:
kwas kapot van liefdesverdriet.. maar vandaag toch samen iets gaan drinken ergens met hem, en het was fijn!
lekker geklets over vanalles en nog wat, en het gaf me echt een goed gevoel! we zijn gewoon goede vrienden nu, maar ik voel me stukken beter dan 2 dagen geleden :jaja:

ben je nu ook zover hem te verwijderen als je vriendje op pf :)lijkt mij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 25 januari 2006 om 22:26:
Uitspraak van **TerrorTammie** op zondag 11 december 2005 om 19:28:

Neen

nope

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:jaja:

Waarschuw beheerder

nope...al heel lang niet meer:)

maar om je een hart onder de riem te steken: (F)

kop op he?:D
Waarschuw beheerder
jah een beetje wel.... :(
Waarschuw beheerder
Kleintje Essie fijn tehoren dat het je goed gaat en dat het allemaal werkt voor je !!