Kan dus echt wel, mijn ex is mn aller beste maatje . Het gaat nu tig keer beter tussen ons dan toen we een stel waren.
Maar komt er bij geen van beide nog lichte jaloezie bij kijken? Is het niet stiekem zo dat hij nog wel seks wil omdat dat vaak zo is namelijk. Denk dat jullie dan extreem veel op elkaar lijken en dat daardoor een relatie weinig spanning zal bieden. Je zal vast ook niet heel erg van hem gehouden hebben als dat het zou moeten.
Tuurlijk ben ik wel af en toe jaloers. Maar waarom zou je niet normaal met elkaar om kunnen gaan. We zijn 4.5 jaar samen geweest en het was een super mooie tijd. Ik vind het pas zielig als je dan in 1 keer niet meer normaal tegen elkaar kunt doen.
jo gasten kom even een bakky doen in Cafee na 10ne(voor gezellige mensen !!)
gezellie Sparkling Paul
hhaah ja was gezellig zeg maar ahahha ben nog nooit zo druk geweets met typen haha
maar kom je nog zet ik vast een bakky klaar !!
Cafee na 10ne(voor gezellige mensen !!)
is wat makkelijker hahaha h
hahah dat topic !!!Sparkling Paul
een beetje promoten he
Maar komt er bij geen van beide nog lichte jaloezie bij kijken? Is het niet stiekem zo dat hij nog wel seks wil omdat dat vaak zo is namelijk. Denk dat jullie dan extreem veel op elkaar lijken en dat daardoor een relatie weinig spanning zal bieden. Je zal vast ook niet heel erg van hem gehouden hebben als dat het zou moeten.
Sparkling Paul nee hoor erzijn zat mensen die er wat aan hebben ga zo door !!!!
Sparkling Paul nee hoor erzijn zat mensen die er wat aan hebben ga zo door !!!!
haha, wij hebben had om hem gelachen. Zulke mannen vind je niet gauw!!
Eerder twijfel en onmacht dan verdriet, juiste keuze of niet? wordt er gek van..
Ik ga alleen maar kappot van binnen als we weer afspreken als ''vrienden''
Juist je haalt de woorden uit mijn mond, er kan zo vaak twijfel zitten tijdens een relatie en vaak als je het dan uit maakt krijg je weer enorme spijt en vecht je weer voor die relatie. Zodra het dan aan gaat gaat het meestal snel weer uit, dan weer aan, dan weer uit. Daarom zie je zo vaak die knipperlicht relaties
Ik kende haar al 4 jaar, heb altijd vanaf het begin af aan een zwak voor haar gehad. toen na verloop van tijd werden we goede vrienden. ben ik een half jaartje naar buitenland geweest, toen groeiden we nog dichter naar elkaar toe. eenmaal terug in nl met haar afgesproken, gestapt gezoend en daarna kregen we wat! het voelde zo fijn en goed en ik natuurlijk dolgelukkig (het meisje die ik altijd al wilde had ik nu eindelijk!!)maar helaas voor mij..ze twijfelde en wilde weer terug naar die gewone vriendschap. Ik ging helemaal kapot. Ik heb echt vooral de 1e 3 weken echt in een dal gezeten. Alles wat je met zo'n iemand hebt opgebouwd is opeens helemaal weg! die heerlijke spanningen..ook allemal weg! ik ben er nog steeds niet helemaal overheen en het is nu 2 maanden geleden
Ik kende haar al 4 jaar, heb altijd vanaf het begin af aan een zwak voor haar gehad. toen na verloop van tijd werden we goede vrienden. ben ik een half jaartje naar buitenland geweest, toen groeiden we nog dichter naar elkaar toe. eenmaal terug in nl met haar afgesproken, gestapt gezoend en daarna kregen we wat! het voelde zo fijn en goed en ik natuurlijk dolgelukkig (het meisje die ik altijd al wilde had ik nu eindelijk!!)maar helaas voor mij..ze twijfelde en wilde weer terug naar die gewone vriendschap. Ik ging helemaal kapot. Ik heb echt vooral de 1e 3 weken echt in een dal gezeten. Alles wat je met zo'n iemand hebt opgebouwd is opeens helemaal weg! die heerlijke spanningen..ook allemal weg! ik ben er nog steeds niet helemaal overheen en het is nu 2 maanden geleden
Ik vrees dat dit ook het geval zal zijn..voor mezelf. Ze heeft me gesloopt en ik kan en wil haar voorlopig ff niet zien. Ik ben al nooit verliefd, en op haar werd ik het wel. Ik voelde me heerlijk. Een man die alles had wat hij wilde, het voelde goed en fijn, ik begreep het ook niet toen ze me dat dus vertelde.
je bent vanaf dat moment helemaal in de war..tot het krankzinnige toe. Eerst komt de haat en wraak..dan de drukkende pijn dan het verdriet en nu zit ik in de periode van gemis, dus hoop er spoedig weer uit te komen want dit is echt
Waar ik (vroeger) van die leuke warme mailtjes kreeg, was deze kortaf afstandelijk en koel. Dat vreet echt aan je
al lijkt het verliezen van iemand omdat ze vreemd gaat nog een standje erger
Waar ik (vroeger) van die leuke warme mailtjes kreeg, was deze kortaf afstandelijk en koel. Dat vreet echt aan je