Partyflock
 
Forumonderwerp · 824672
Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
Waarschuw beheerder
Nou, wat vonden jullie er van, ik vond het gezellig......
Waarschuw beheerder
oww oke
 
Artiest {SHOWLIST artist 61339, 54051, 4236}
Waarschuw beheerder
was super gezellig:d en Vecino bedankt
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben helaas niet geweest :( maar hoorde net van iemand dat het geluid echt kut was ? ? ?
 
Waarschuw beheerder
donateur
was wel gezellig!:bier:
 
Waarschuw beheerder
Het was een heel gezellig feest op een mooie locatie:)
Waarschuw beheerder
:bounce: Geweldig feessie :bounce:

:respect: ANGERFIST :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 06:17:
Ik ben helaas niet geweest maar hoorde net van iemand dat het geluid echt kut was ? ? ?


Ik weet niet van wie je dat gehoord hebt want het geluid is nog nooit zo goed geweest als vannacht ...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
mja kheb een leuke avond opzich gehad...het enigste mindere was.,. dat ik opeens werd meegenomen omdat ze dachten dat ik bij iemand ghb int drinken had gegooid..
WAT IK DUS GVD NIET HAD GEDAAN... weet je hoe dan je avond wordt verkracht?
gellukig hadden ze 5 min daarna de goeie te pakken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op zondag 6 november 2005 om 10:20:
Ik weet niet van wie je dat gehoord hebt want het geluid is nog nooit zo goed geweest als vannacht ...


Idd.. geluid was dik in orde 8)

Alleen piep in mijn oor :$
 
Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
geluid was een 9,5
toppers van de avond t-junction & osiris

veel vrolijke gezichten gezien helaas bijna op de vuist gegeaan met zo een wazi sukkel die het nodig vond om zijn rechterhand onder me neus te houden.
heb ik hem vriendelijk uit gelegd dat 1 klap voor mij genoeg is om hem doormidden te breken, werkt wel dat aftroeven ;)

verders top avond gehad, de osm's lijken per keer beter te worden.

totaal voor dit feest. een dikke 9
Waarschuw beheerder
donateur
Kon me er niet echt vermaken...waarom?
ik weet het niet.....alleen jammer dat een kameraad van mij verkeerd ging en dus mn feest helemaal verkrachte...
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
(y)

Jongs weer bedankt ;) Vond 't wederom een geslaagd feest! :bier:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van John G. op zondag 6 november 2005 om 13:30:
Kon me er niet echt vermaken...waarom?
ik weet het niet.....alleen jammer dat een kameraad van mij verkeerd ging en dus mn feest helemaal verkrachte...


das altijd kut.

gaat het nou weer beter met hem dan???
 
Waarschuw beheerder
donateur
i zie dat er her en der een drama word gemaakt over de entree prijs van gisteren.

even voor de duidelijkheid.

voor dat geld heb je 2 feesten.
21 januari hebben de bezoekers van gisteren een free ticket voor gekregen.
dus 12,5 euries per feest.

zeikstralen die der rondlopen bah bah
 
Waarschuw beheerder
donateur
Halllllllllloooooooo dan!

:cheer: ik vond het géweldig weer :cheer:

heb me uitstekend vermaakt :D:D
 
Waarschuw beheerder
was wel mooi feessie :vaag: :xtc:
alleen de muziek mocht wel stukken harder!!
 
Artiest M.O.K.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me goed vermaakt, op naar de next osm :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 13:46:
zeikstralen die der rondlopen bah bah


:gaap: er zijn ook áltijd mensen die zeiken, idd beetje jammer :D
 
Waarschuw beheerder
was weer lekker knappen geluid was goed alleen jammer dat het na 2 uur zachter ging maar ja
 
Waarschuw beheerder
wie weet wanneer de foto's dr opkomen?
Waarschuw beheerder
Osm was idd wel goed te doen.
Helaas ben ik de free ticket al snel verloren met me lamme hoofd.
Mja,was wel ff raggen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 13:41:
das altijd kut.

gaat het nou weer beter met hem dan???


ja, hij was afgevoerd met een ambulance....mijn feest was toch al verneukt...dus zijn wij weggegaan...heb hem net gesproken....en hij zei dat ie nog weer trg is gegaan :vaag:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 14:00:
wie weet wanneer de foto's dr opkomen?


www.bikini2990.net vanavond :D
 
Waarschuw beheerder
jah en die van partyflock dan :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van John G. op zondag 6 november 2005 om 14:06:
en hij zei dat ie nog weer trg is gegaan


dan word je ook wel pist zeg.
maar ja weet ie in ieder geval dat zen maten hem niet laten barsten ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 14:23:
jah en die van partyflock dan


keine anhung :cheer:
 
Waarschuw beheerder
heb me wel vermaakt, goed geluid en er werd goed gedraaid.
Zwolle en Heino waren present!

:bounce: :beer:
Waarschuw beheerder
Van partyflock zullen er wel snel opkomen, Dummmy kennende :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iwan0211 op zondag 6 november 2005 om 14:59:
Van partyflock zullen er wel snel opkomen, Dummmy kennende :)


ik wacht de hele nacht,ochtend,en middag al :jaja:
 
Waarschuw beheerder
maarja zie het dalijk wel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 14:26:
Uitspraak van Wierden-Extreme op zondag 6 november 2005 om 14:06:
en hij zei dat ie nog weer trg is gegaan

dan word je ook wel pist zeg.
maar ja weet ie in ieder geval dat zen maten hem niet laten barsten


geen commentaar ;) :flower:
Waarschuw beheerder
Heb deze editie helaas moeten missen, de volgende ga ik weer, en ik ga erweer van genieten. Hopen dat de line-up zoals gewoonlijk weer supervet gaat worden.
 
Waarschuw beheerder
Ik vond toch ook een goed feestje :)

alleen jammer dat Die andere zaal op de gang moest... werd op gegeven moment door rennende uitsmijters bijna over de draaitafel gegooid :o

Maar vond echt top sfeertje...

www.eastcore.nl staan ook al foto's ... sinds vannacht al :P hehe
 
Waarschuw beheerder
aha kijk aan bedankt (Y)
 
Waarschuw beheerder
Vond het een beetje tegenvallen :O
muziekkeuze viel tegen en de mensen (kinder):S
maar goed volgende keer beter!

T-junction & osiris :respect:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens, draaide negative A niet? Of heb ik die weer gemist :/
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me geweldig vermaakt!!

Geluid was (y), werd zeker goed gedraaid (Angerfist Osiris :D ) en onwijs veel bekenden gezien :D :bounce:

Volgende OSM 26 januari zeker weer (mja natuurlijk ook door de free ticket :p)
 
Waarschuw beheerder
Osm was echt goed ! :D :respect: angerfist :respect:

voor dat geld heb je 2 feesten.
21 januari hebben de bezoekers van gisteren een free ticket voor gekregen.
dus 12,5 euries per feest.

zeikstralen die der rondlopen bah bah

ze hadden aangegeven 20 euro en daarom hadden veel mensen te weinig geld bij zich.. terecht dat ze zeiken :S
mocht er gelukkig wel in :D

mja kheb een leuke avond opzich gehad...het enigste mindere was.,. dat ik opeens werd meegenomen omdat ze dachten dat ik bij iemand ghb int drinken had gegooid..
WAT IK DUS GVD NIET HAD GEDAAN... weet je hoe dan je avond wordt verkracht?
gellukig hadden ze 5 min daarna de goeie te pakken

ja dat was echt klote gewoon! :S is goed gekomen
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 17:39:
Trouwens, draaide negative A niet? Of heb ik die weer gemist


die heb je gemist ben ik bang van.
draaide van 2230 tot 0000 ofzo iets

Uitspraak van Dutch Flamma op zondag 6 november 2005 om 18:01:
Volgende OSM 26 januari zeker weer (mja natuurlijk ook door de free ticket )


als de rest nou 21 januari komt ok?? ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 18:05:
ze hadden aangegeven 20 euro en daarom hadden veel mensen te weinig geld bij zich.. terecht dat ze zeiken
mocht er gelukkig wel in


ja dat is idd lullig.
geef ik eerlijk toe zou ook pist zijn :flower:
maar toch het voor uit zicht van 2 mooie feesten, toch??
 
Waarschuw beheerder
dat cker! goeie actie (Y):P
 
Waarschuw beheerder
donateur
:woepwoep:
We weten veel over de volgende, maar laten lekker alles in spanning.
dus ook niet vecino aan de kop zeuren.

eerst nagenieten van de laatste osm en op naar partyraiser cd release party en esu in new york :woepwoep:

en daarna MEGARAVE
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vecino Was wel geslaagd (Y):P

Had alleen ff me biertje op zon sta tafel gezet draai me ff om zie ik me biertje in eens dansen door de BASS :D

kameraad heeft er filmptje van gemaakt moet ff kijke of we die online krijgen zet ik hem hier wel op :P haha

(Y) tot 21 jan
 
Waarschuw beheerder
We weten veel over de volgende, maar laten lekker alles in spanning.
dus ook niet vecino aan de kop zeuren.

aaaaaaaaaaah dat wou ik nou net doen O:)
 
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: Was mooi Feesi!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 18:26:
die heb je gemist ben ik bang van.
draaide van 2230 tot 0000 ofzo iets


toe nwas ik nog thuis :/ :C
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb hem ook niet gezien hoor.

eerst opgebouwd en toen lekker weer ff naar huis en om 1 uur weer terug.
Waarschuw beheerder
OSM was gisteren wel gezelig :P genoeg bekenden gezien en de sfeer was wel beterzz :) .......Angerfist :respect:

PS:Komt er toevallig een DVD uit ofzo omdat ze aan het filmen waren
Waarschuw beheerder
Waren ze aan het filmen??
 
Waarschuw beheerder
ja klopt aan de zijkant die man zei dat die film voor oldschool madness zelf was?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SMEENK op zondag 6 november 2005 om 20:12:
Waren ze aan het filmen??


ja idd aan de zijkant van het podium!
Waarschuw beheerder
was voor een stage dat ze aan filmen waren..dus denk dat er verder niet wat mee gebeurt!
Waarschuw beheerder
Er is inderdaad gefilmd door mensen in opdracht van de organisatie, er word waarschijnlijk wel wat mee gedaan, in welke vorm is nog niet bekend, hierover later meer....
Waarschuw beheerder
Die andere zaal ging alleen stuk later open dan de bedoeling was of niet? 1.15 ofzo... toen kwam er trouwens ook een ambulance aan, zeker voor één uit wierden of niet?

En beetje kut dat de prijzen niet overeenkwamen met wat vooraf was gemeld, maar goed 25,- 2 feestjes kun je niks van zeggen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op zondag 6 november 2005 om 21:17:
Er is inderdaad gefilmd door mensen in opdracht van de organisatie, er word waarschijnlijk wel wat mee gedaan, in welke vorm is nog niet bekend, hierover later meer....


Ok zal mij benieuwen :P
Artiest {SHOWLIST artist 17779, 60658}
Waarschuw beheerder
was zeker geslaagt volgende keer wea knalle :D:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
:nocheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: ben slaapies doen mensen :gaap:
Waarschuw beheerder
kome ook foto's op www.ravenation.nl en op www.tukkerterror.tk de laatste is nog underconstruction, maar moet dan maar ff in de gate worden gehouden :jaja: :D


Uitspraak van SMEENK op zondag 6 november 2005 om 20:12:
Waren ze aan het filmen??


ja dat ware ze..op een lekker normale manier ook haha :P :D
Waarschuw beheerder
Die andere zaal ging alleen stuk later open dan de bedoeling was of niet? 1.15 ofzo... toen kwam er trouwens ook een ambulance aan, zeker voor één uit wierden of niet?


Die area is even naar 00.00 uur opengegaan en dat stond vermeld in het persbericht hier op partyflock. De volgende keer gaat hij gewoon weer open om 21.00 uur en is hij ook terug op de plek waar hij hoort, in het zaaltje naast de gang. Op 21 januari zal er Jump uit de speakers gaan knallen in area 2 !!



Uitspraak van *~Desilbel~* op maandag 7 november 2005 om 08:01:
ja dat ware ze..op een lekker normale manier ook haha


Vertel ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op maandag 7 november 2005 om 09:47:
Vertel ??


Nou, anders ga je ff lekker bij een groepje op de gang staan en dan een hele poos die mensen filmen! echt wel lelijk..en dan een keer goed inzoomen ook en de camera rondjes late draaien enz. enz.!

Gebeurd vast wel vaker, maar k von die kerel een beetje maf!
ach ja:D

Wanneer komen trouwens alle foto's op de verschillende sites te staan? wordt een beetje simpel van dat wachten O:) :$ :P
Waarschuw beheerder
Staan allang op;

Eastcore
en

Bikini2990
Waarschuw beheerder
donateur
vond de osm tegenvallen... er hing weinig sfeer houthakkersgehalte was wel weer erg hoog
heb teveel geld uitgegegeven aan drank en ben niet dronken geworden:[
we wilden eerst om 1 uur al weg maar dankzij me lieve meissie zijn we toch maar tot half 3 gebeleven:hug:
en altijd mag je foto's maken en neem ik me camera een x mee mag t niet:vaag: beetje jammer...
hoop dat partyraisers beter word:)
Waarschuw beheerder
ja die heb ik ook al lang bekeken! Maar daar sta ik niet tussen ;)

Ik moet wachte tot iemand een aantal foto's op www.ravenation.nl zet! En ik ben best wel een beetje ongeduldig aan het worden nu:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
21ste allemaal weer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 10:18:
21ste allemaal weer?


Zeker, maar jij zou toch rijden met een roze auto???
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SMEENK op maandag 7 november 2005 om 11:25:
Zeker, maar jij zou toch rijden met een roze auto???


Zou graag in deze voorkomen rijden :

[img width=679 height=453]http://www.audipassion.com/upload/forums/images/Audi%20s2%20Tuning.jpg[/img]


Maar ik heb helaas alleen mn roze fiets :(:D

[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=3IBLPZPJ[/img]

o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Olschool was super vet echt knetterhard ragguh!
Waarschuw beheerder
METALSLET, achterop fiets is ook wel goed hoor...;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SMEENK op maandag 7 november 2005 om 13:12:
METALSLET, achterop fiets is ook wel goed hoor...


Heb je vorige osm ook al op gezeten :P maargoed! volgende keer mag je weer hoor :cheer:
Waarschuw beheerder
en de mensen (kinder)

ben het helemaal met je eens mars
Waarschuw beheerder
Ckerrsss

Moooi Feessiej:D
 
Waarschuw beheerder
OSM zekers goed geregeld deze keer,,geluid was lekker hard en de sfeer was wel goed!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 13:37:
Heb je vorige osm ook al op gezeten maargoed! volgende keer mag je weer hoor


Uuuhm...????
Volgens mij ben ik iets kwijt???
Dat kan soms gebeuren.... hehe...
Waarschuw beheerder
OSM zekers goed geregeld deze keer,,geluid was lekker hard ????

Geluid was zeker niet hard, vanaf de playah ging het geluid alsmaar zachter..

maar da kan aan mij ligguh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ditte!! op maandag 7 november 2005 om 14:23:
en de mensen (kinder)

ben het helemaal met je eens mars


de leeftijd was over het geheel misschien wat jonger dan normaal,maar dat maakt een feest toch niet minder mooi.
En aangezien jezelf 18 bent en de leeftijdgrens op OSM 16 jaar is zit er niet zo'n heel groot leeftijdsverschil tussen jou en de jongste mensen,zie het probleem dan eigenlijk ook niet???
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 13:37:
Heb je vorige osm ook al op gezeten maargoed! volgende keer mag je weer hoor


ghe ghe. volgens mij zat ik toen achterop:p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 19:38:
ghe ghe. volgens mij zat ik toen achterop


jij oook ja! :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SMEENK op maandag 7 november 2005 om 17:11:
Uuuhm...????
Volgens mij ben ik iets kwijt???
Dat kan soms gebeuren.... hehe...


jij bent wel vaker dingen kwijt ;-) ik weet het zeker!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 19:38:
ghe ghe. volgens mij zat ik toen achterop


Dus METALSLET is wat vergeten??
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 19:43:
jij bent wel vaker dingen kwijt ik weet het zeker!


Ik ben niet zo vaak iets kwijt, alleen de weg soms...
En af en toe een klein stukje van de film...
Maar volgende keer dus maar weer fietsen!!;)
Waarschuw beheerder
Anders gaan jullie even lekker bij klessebessen op relatieplanet.nl (6)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SMEENK op maandag 7 november 2005 om 23:45:
Dus METALSLET is wat vergeten??


NEEEEEE jij zat echt achterop! jullie allebei!
Uitspraak van SMEENK op maandag 7 november 2005 om 23:45:
Ik ben niet zo vaak iets kwijt, alleen de weg soms...
En af en toe een klein stukje van de film...
Maar volgende keer dus maar weer fietsen!!


lol :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Recklezz op dinsdag 8 november 2005 om 00:02:
Anders gaan jullie even lekker bij klessebessen op relatieplanet.nl


zeur niet o:) dit houdt het topic iig levend :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op maandag 7 november 2005 om 18:38:
de leeftijd was over het geheel misschien wat jonger dan normaal,maar dat maakt een feest toch niet minder mooi.
En aangezien jezelf 18 bent en de leeftijdgrens op OSM 16 jaar is zit er niet zo'n heel groot leeftijdsverschil tussen jou en de jongste mensen,zie het probleem dan eigenlijk ook niet???laatste aanpassing 7 november 2005 18:39


jah zie het ook niet maar vroeger begon je allemaal tog op die leef tijd !!!jah tog :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recklezz op dinsdag 8 november 2005 om 00:02:
Anders gaan jullie even lekker bij klessebessen op relatieplanet.nl


Klessebessen??
Geniaal woord!! hahaha...
 
Waarschuw beheerder
donateur
:nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JeffuS op dinsdag 8 november 2005 om 04:17:
jah zie het ook niet maar vroeger begon je allemaal tog op die leef tijd !!!jah tog


ik zie het verschil tussen 16 en 18 ook niet echt,bijna even oud lijkt mij,de 1 zal misschien wat anders gedragen dan een ander,maar om daar nu een probleem van te maken....
Waarschuw beheerder
dus als je 16 bent mag je nie komen omdat je niet echt hard ben.. lol! haha dus jij was toen je 16 was nog maar een fake njah !!! latur
Waarschuw beheerder
ik vind het juist goed dat er nieuwe jonge mensen bijkomen op feesten,zo blijft de hardcore namelijk wel in leven,als er niemand bij komt sterft het uit namelijk..
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op dinsdag 8 november 2005 om 19:04:
als er niemand bij komt sterft het uit namelijk..


dat dan weer wel :D
Waarschuw beheerder
De line - up van osm is bekend wat vinden jullie??

Main Hall 1

Cemon Victa
J.D.A.
Partyraiser
Serial Killaz
The Guardian
Vinyl Junk
MC: Syco



Jump Area 2

Double Trouble
Easy-A
Energyca
Modtro
No-Med
Q-Bix
Royalty
Trizz
Vecino

Zaal 2 zal de ze avond alleen jump zijn we zullen eens mooi los gaan d8 ik zo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ziet er goed uit dacht ik zo
Waarschuw beheerder
zo denk ik ook trouwens line-up zeker vet!
 
Waarschuw beheerder
donateur
????
gehehehe coole line up benieuwd naar serial killaz.
Waarschuw beheerder
vooral de 1 area ziet er goed uit zitten een paar goede bij ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: Cemon Victa :respect:
:respect: J.D.A. :respect:
:respect: Partyraiser :respect:
:respect: Serial Killaz :respect:
:respect: Vinyl Junk :respect:

:bounce:

Toffe actie was dat btw ;)
Waarschuw beheerder
Partyraiser
Serial Killaz
Vinyl Junk

Klinkt Goed:D