Partyflock
 
Forumonderwerp · 824672
Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
Waarschuw beheerder
Nou, wat vonden jullie er van, ik vond het gezellig......
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SMEENK op zondag 6 november 2005 om 20:12:
Waren ze aan het filmen??


ja idd aan de zijkant van het podium!
Waarschuw beheerder
was voor een stage dat ze aan filmen waren..dus denk dat er verder niet wat mee gebeurt!
Waarschuw beheerder
Er is inderdaad gefilmd door mensen in opdracht van de organisatie, er word waarschijnlijk wel wat mee gedaan, in welke vorm is nog niet bekend, hierover later meer....
Waarschuw beheerder
Die andere zaal ging alleen stuk later open dan de bedoeling was of niet? 1.15 ofzo... toen kwam er trouwens ook een ambulance aan, zeker voor één uit wierden of niet?

En beetje kut dat de prijzen niet overeenkwamen met wat vooraf was gemeld, maar goed 25,- 2 feestjes kun je niks van zeggen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op zondag 6 november 2005 om 21:17:
Er is inderdaad gefilmd door mensen in opdracht van de organisatie, er word waarschijnlijk wel wat mee gedaan, in welke vorm is nog niet bekend, hierover later meer....


Ok zal mij benieuwen :P
Artiest {SHOWLIST artist 17779, 60658}
Waarschuw beheerder
was zeker geslaagt volgende keer wea knalle :D:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
:nocheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: ben slaapies doen mensen :gaap:
Waarschuw beheerder
kome ook foto's op www.ravenation.nl en op www.tukkerterror.tk de laatste is nog underconstruction, maar moet dan maar ff in de gate worden gehouden :jaja: :D


Uitspraak van SMEENK op zondag 6 november 2005 om 20:12:
Waren ze aan het filmen??


ja dat ware ze..op een lekker normale manier ook haha :P :D
Waarschuw beheerder
Die andere zaal ging alleen stuk later open dan de bedoeling was of niet? 1.15 ofzo... toen kwam er trouwens ook een ambulance aan, zeker voor één uit wierden of niet?


Die area is even naar 00.00 uur opengegaan en dat stond vermeld in het persbericht hier op partyflock. De volgende keer gaat hij gewoon weer open om 21.00 uur en is hij ook terug op de plek waar hij hoort, in het zaaltje naast de gang. Op 21 januari zal er Jump uit de speakers gaan knallen in area 2 !!



Uitspraak van *~Desilbel~* op maandag 7 november 2005 om 08:01:
ja dat ware ze..op een lekker normale manier ook haha


Vertel ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op maandag 7 november 2005 om 09:47:
Vertel ??


Nou, anders ga je ff lekker bij een groepje op de gang staan en dan een hele poos die mensen filmen! echt wel lelijk..en dan een keer goed inzoomen ook en de camera rondjes late draaien enz. enz.!

Gebeurd vast wel vaker, maar k von die kerel een beetje maf!
ach ja:D

Wanneer komen trouwens alle foto's op de verschillende sites te staan? wordt een beetje simpel van dat wachten O:) :$ :P
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Staan allang op;

Eastcore
en

Bikini2990
Waarschuw beheerder
donateur
vond de osm tegenvallen... er hing weinig sfeer houthakkersgehalte was wel weer erg hoog
heb teveel geld uitgegegeven aan drank en ben niet dronken geworden:[
we wilden eerst om 1 uur al weg maar dankzij me lieve meissie zijn we toch maar tot half 3 gebeleven:hug:
en altijd mag je foto's maken en neem ik me camera een x mee mag t niet:vaag: beetje jammer...
hoop dat partyraisers beter word:)
Waarschuw beheerder
ja die heb ik ook al lang bekeken! Maar daar sta ik niet tussen ;)

Ik moet wachte tot iemand een aantal foto's op www.ravenation.nl zet! En ik ben best wel een beetje ongeduldig aan het worden nu:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
21ste allemaal weer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 10:18:
21ste allemaal weer?


Zeker, maar jij zou toch rijden met een roze auto???
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SMEENK op maandag 7 november 2005 om 11:25:
Zeker, maar jij zou toch rijden met een roze auto???


Zou graag in deze voorkomen rijden :

[img width=679 height=453]http://www.audipassion.com/upload/forums/images/Audi%20s2%20Tuning.jpg[/img]


Maar ik heb helaas alleen mn roze fiets :(:D

[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=3IBLPZPJ[/img]

o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Olschool was super vet echt knetterhard ragguh!
Waarschuw beheerder
METALSLET, achterop fiets is ook wel goed hoor...;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SMEENK op maandag 7 november 2005 om 13:12:
METALSLET, achterop fiets is ook wel goed hoor...


Heb je vorige osm ook al op gezeten :P maargoed! volgende keer mag je weer hoor :cheer:
Waarschuw beheerder
en de mensen (kinder)

ben het helemaal met je eens mars
Waarschuw beheerder
Ckerrsss

Moooi Feessiej:D
 
Waarschuw beheerder
OSM zekers goed geregeld deze keer,,geluid was lekker hard en de sfeer was wel goed!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 13:37:
Heb je vorige osm ook al op gezeten maargoed! volgende keer mag je weer hoor


Uuuhm...????
Volgens mij ben ik iets kwijt???
Dat kan soms gebeuren.... hehe...
Waarschuw beheerder
OSM zekers goed geregeld deze keer,,geluid was lekker hard ????

Geluid was zeker niet hard, vanaf de playah ging het geluid alsmaar zachter..

maar da kan aan mij ligguh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ditte!! op maandag 7 november 2005 om 14:23:
en de mensen (kinder)

ben het helemaal met je eens mars


de leeftijd was over het geheel misschien wat jonger dan normaal,maar dat maakt een feest toch niet minder mooi.
En aangezien jezelf 18 bent en de leeftijdgrens op OSM 16 jaar is zit er niet zo'n heel groot leeftijdsverschil tussen jou en de jongste mensen,zie het probleem dan eigenlijk ook niet???
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 13:37:
Heb je vorige osm ook al op gezeten maargoed! volgende keer mag je weer hoor


ghe ghe. volgens mij zat ik toen achterop:p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 19:38:
ghe ghe. volgens mij zat ik toen achterop


jij oook ja! :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SMEENK op maandag 7 november 2005 om 17:11:
Uuuhm...????
Volgens mij ben ik iets kwijt???
Dat kan soms gebeuren.... hehe...


jij bent wel vaker dingen kwijt ;-) ik weet het zeker!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 19:38:
ghe ghe. volgens mij zat ik toen achterop


Dus METALSLET is wat vergeten??
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 19:43:
jij bent wel vaker dingen kwijt ik weet het zeker!


Ik ben niet zo vaak iets kwijt, alleen de weg soms...
En af en toe een klein stukje van de film...
Maar volgende keer dus maar weer fietsen!!;)
Waarschuw beheerder
Anders gaan jullie even lekker bij klessebessen op relatieplanet.nl (6)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SMEENK op maandag 7 november 2005 om 23:45:
Dus METALSLET is wat vergeten??


NEEEEEE jij zat echt achterop! jullie allebei!
Uitspraak van SMEENK op maandag 7 november 2005 om 23:45:
Ik ben niet zo vaak iets kwijt, alleen de weg soms...
En af en toe een klein stukje van de film...
Maar volgende keer dus maar weer fietsen!!


lol :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Recklezz op dinsdag 8 november 2005 om 00:02:
Anders gaan jullie even lekker bij klessebessen op relatieplanet.nl


zeur niet o:) dit houdt het topic iig levend :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op maandag 7 november 2005 om 18:38:
de leeftijd was over het geheel misschien wat jonger dan normaal,maar dat maakt een feest toch niet minder mooi.
En aangezien jezelf 18 bent en de leeftijdgrens op OSM 16 jaar is zit er niet zo'n heel groot leeftijdsverschil tussen jou en de jongste mensen,zie het probleem dan eigenlijk ook niet???laatste aanpassing 7 november 2005 18:39


jah zie het ook niet maar vroeger begon je allemaal tog op die leef tijd !!!jah tog :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recklezz op dinsdag 8 november 2005 om 00:02:
Anders gaan jullie even lekker bij klessebessen op relatieplanet.nl


Klessebessen??
Geniaal woord!! hahaha...
 
Waarschuw beheerder
donateur
:nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JeffuS op dinsdag 8 november 2005 om 04:17:
jah zie het ook niet maar vroeger begon je allemaal tog op die leef tijd !!!jah tog


ik zie het verschil tussen 16 en 18 ook niet echt,bijna even oud lijkt mij,de 1 zal misschien wat anders gedragen dan een ander,maar om daar nu een probleem van te maken....
Waarschuw beheerder
dus als je 16 bent mag je nie komen omdat je niet echt hard ben.. lol! haha dus jij was toen je 16 was nog maar een fake njah !!! latur
Waarschuw beheerder
ik vind het juist goed dat er nieuwe jonge mensen bijkomen op feesten,zo blijft de hardcore namelijk wel in leven,als er niemand bij komt sterft het uit namelijk..
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op dinsdag 8 november 2005 om 19:04:
als er niemand bij komt sterft het uit namelijk..


dat dan weer wel :D
Waarschuw beheerder
De line - up van osm is bekend wat vinden jullie??

Main Hall 1

Cemon Victa
J.D.A.
Partyraiser
Serial Killaz
The Guardian
Vinyl Junk
MC: Syco



Jump Area 2

Double Trouble
Easy-A
Energyca
Modtro
No-Med
Q-Bix
Royalty
Trizz
Vecino

Zaal 2 zal de ze avond alleen jump zijn we zullen eens mooi los gaan d8 ik zo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ziet er goed uit dacht ik zo
Waarschuw beheerder
zo denk ik ook trouwens line-up zeker vet!
 
Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
????
gehehehe coole line up benieuwd naar serial killaz.