| Betreft: | evenement: Oldschool Madness, zaterdag 5 november 2005 om 21:00 |
ja dat ware ze..op een lekker normale manier ook haha
Vertel ??
en de mensen (kinder)
ben het helemaal met je eens mars
ghe ghe. volgens mij zat ik toen achterop
jij bent wel vaker dingen kwijt ik weet het zeker!
Dus METALSLET is wat vergeten??
Ik ben niet zo vaak iets kwijt, alleen de weg soms...
En af en toe een klein stukje van de film...
Maar volgende keer dus maar weer fietsen!!
de leeftijd was over het geheel misschien wat jonger dan normaal,maar dat maakt een feest toch niet minder mooi.
En aangezien jezelf 18 bent en de leeftijdgrens op OSM 16 jaar is zit er niet zo'n heel groot leeftijdsverschil tussen jou en de jongste mensen,zie het probleem dan eigenlijk ook niet???laatste aanpassing 7 november 2005 18:39
jah zie het ook niet maar vroeger begon je allemaal tog op die leef tijd !!!jah tog