| Betreft: | evenement: Oldschool Madness, zaterdag 5 november 2005 om 21:00 |
Die andere zaal ging alleen stuk later open dan de bedoeling was of niet? 1.15 ofzo... toen kwam er trouwens ook een ambulance aan, zeker voor één uit wierden of niet?
Die area is even naar 00.00 uur opengegaan en dat stond vermeld in het persbericht hier op partyflock. De volgende keer gaat hij gewoon weer open om 21.00 uur en is hij ook terug op de plek waar hij hoort, in het zaaltje naast de gang. Op 21 januari zal er Jump uit de speakers gaan knallen in area 2 !!
Uitspraak van *~Desilbel~* op maandag 7 november 2005 om 08:01:ja dat ware ze..op een lekker normale manier ook haha
Vertel ??
laatste aanpassing
Vertel ??
Nou, anders ga je ff lekker bij een groepje op de gang staan en dan een hele poos die mensen filmen! echt wel lelijk..en dan een keer goed inzoomen ook en de camera rondjes late draaien enz. enz.!
Gebeurd vast wel vaker, maar k von die kerel een beetje maf!
ach ja
Wanneer komen trouwens alle foto's op de verschillende sites te staan? wordt een beetje simpel van dat wachten
vond de osm tegenvallen... er hing weinig sfeer houthakkersgehalte was wel weer erg hoog
heb teveel geld uitgegegeven aan drank en ben niet dronken geworden
we wilden eerst om 1 uur al weg maar dankzij me lieve meissie zijn we toch maar tot half 3 gebeleven
en altijd mag je foto's maken en neem ik me camera een x mee mag t niet
beetje jammer...
hoop dat partyraisers beter word
heb teveel geld uitgegegeven aan drank en ben niet dronken geworden
we wilden eerst om 1 uur al weg maar dankzij me lieve meissie zijn we toch maar tot half 3 gebeleven
en altijd mag je foto's maken en neem ik me camera een x mee mag t niet
hoop dat partyraisers beter word
Ckerrsss
Moooi Feessiej
Moooi Feessiej
OSM zekers goed geregeld deze keer,,geluid was lekker hard ????
Geluid was zeker niet hard, vanaf de playah ging het geluid alsmaar zachter..
maar da kan aan mij ligguh
Geluid was zeker niet hard, vanaf de playah ging het geluid alsmaar zachter..
maar da kan aan mij ligguh
en de mensen (kinder)
ben het helemaal met je eens mars
de leeftijd was over het geheel misschien wat jonger dan normaal,maar dat maakt een feest toch niet minder mooi.
En aangezien jezelf 18 bent en de leeftijdgrens op OSM 16 jaar is zit er niet zo'n heel groot leeftijdsverschil tussen jou en de jongste mensen,zie het probleem dan eigenlijk ook niet???
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 13:37:Heb je vorige osm ook al op gezeten maargoed! volgende keer mag je weer hoor
ghe ghe. volgens mij zat ik toen achterop
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 19:38:ghe ghe. volgens mij zat ik toen achterop
jij oook ja!
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 19:38:ghe ghe. volgens mij zat ik toen achterop
Dus METALSLET is wat vergeten??
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 19:43:jij bent wel vaker dingen kwijt ik weet het zeker!
Ik ben niet zo vaak iets kwijt, alleen de weg soms...
En af en toe een klein stukje van de film...
Maar volgende keer dus maar weer fietsen!!
Dus METALSLET is wat vergeten??
NEEEEEE jij zat echt achterop! jullie allebei!
Ik ben niet zo vaak iets kwijt, alleen de weg soms...
En af en toe een klein stukje van de film...
Maar volgende keer dus maar weer fietsen!!
lol
de leeftijd was over het geheel misschien wat jonger dan normaal,maar dat maakt een feest toch niet minder mooi.
En aangezien jezelf 18 bent en de leeftijdgrens op OSM 16 jaar is zit er niet zo'n heel groot leeftijdsverschil tussen jou en de jongste mensen,zie het probleem dan eigenlijk ook niet???laatste aanpassing 7 november 2005 18:39
jah zie het ook niet maar vroeger begon je allemaal tog op die leef tijd !!!jah tog
laatste aanpassing
jah zie het ook niet maar vroeger begon je allemaal tog op die leef tijd !!!jah tog
ik zie het verschil tussen 16 en 18 ook niet echt,bijna even oud lijkt mij,de 1 zal misschien wat anders gedragen dan een ander,maar om daar nu een probleem van te maken....
De line - up van osm is bekend wat vinden jullie??
Main Hall 1
Cemon Victa
J.D.A.
Partyraiser
Serial Killaz
The Guardian
Vinyl Junk
MC: Syco
Jump Area 2
Double Trouble
Easy-A
Energyca
Modtro
No-Med
Q-Bix
Royalty
Trizz
Vecino
Zaal 2 zal de ze avond alleen jump zijn we zullen eens mooi los gaan d8 ik zo
Main Hall 1
Cemon Victa
J.D.A.
Partyraiser
Serial Killaz
The Guardian
Vinyl Junk
MC: Syco
Jump Area 2
Double Trouble
Easy-A
Energyca
Modtro
No-Med
Q-Bix
Royalty
Trizz
Vecino
Zaal 2 zal de ze avond alleen jump zijn we zullen eens mooi los gaan d8 ik zo
laatste aanpassing
Toffe actie was dat btw
Partyraiser
Serial Killaz
Vinyl Junk
Klinkt Goed
Serial Killaz
Vinyl Junk
Klinkt Goed








![[NL] :vaag:StuifDruif_Terreur:vaag: [NL]](/images/user/265955_1424222.jpg)







