| Betreft: | evenement: Oldschool Madness, zaterdag 5 november 2005 om 21:00 |
Trouwens, draaide negative A niet? Of heb ik die weer gemist
Volgende OSM 26 januari zeker weer (mja natuurlijk ook door de free ticket )
ze hadden aangegeven 20 euro en daarom hadden veel mensen te weinig geld bij zich.. terecht dat ze zeiken
mocht er gelukkig wel in