Partyflock
 
Forumonderwerp · 824672
Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
Waarschuw beheerder
Nou, wat vonden jullie er van, ik vond het gezellig......
Waarschuw beheerder
oww oke
 
Artiest {SHOWLIST artist 61339, 54051, 4236}
Waarschuw beheerder
was super gezellig:d en Vecino bedankt
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben helaas niet geweest :( maar hoorde net van iemand dat het geluid echt kut was ? ? ?
 
Waarschuw beheerder
donateur
was wel gezellig!:bier:
 
Waarschuw beheerder
Het was een heel gezellig feest op een mooie locatie:)
Waarschuw beheerder
:bounce: Geweldig feessie :bounce:

:respect: ANGERFIST :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 06:17:
Ik ben helaas niet geweest maar hoorde net van iemand dat het geluid echt kut was ? ? ?


Ik weet niet van wie je dat gehoord hebt want het geluid is nog nooit zo goed geweest als vannacht ...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
mja kheb een leuke avond opzich gehad...het enigste mindere was.,. dat ik opeens werd meegenomen omdat ze dachten dat ik bij iemand ghb int drinken had gegooid..
WAT IK DUS GVD NIET HAD GEDAAN... weet je hoe dan je avond wordt verkracht?
gellukig hadden ze 5 min daarna de goeie te pakken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op zondag 6 november 2005 om 10:20:
Ik weet niet van wie je dat gehoord hebt want het geluid is nog nooit zo goed geweest als vannacht ...


Idd.. geluid was dik in orde 8)

Alleen piep in mijn oor :$
 
Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
geluid was een 9,5
toppers van de avond t-junction & osiris

veel vrolijke gezichten gezien helaas bijna op de vuist gegeaan met zo een wazi sukkel die het nodig vond om zijn rechterhand onder me neus te houden.
heb ik hem vriendelijk uit gelegd dat 1 klap voor mij genoeg is om hem doormidden te breken, werkt wel dat aftroeven ;)

verders top avond gehad, de osm's lijken per keer beter te worden.

totaal voor dit feest. een dikke 9
Waarschuw beheerder
donateur
Kon me er niet echt vermaken...waarom?
ik weet het niet.....alleen jammer dat een kameraad van mij verkeerd ging en dus mn feest helemaal verkrachte...
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
(y)

Jongs weer bedankt ;) Vond 't wederom een geslaagd feest! :bier:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van John G. op zondag 6 november 2005 om 13:30:
Kon me er niet echt vermaken...waarom?
ik weet het niet.....alleen jammer dat een kameraad van mij verkeerd ging en dus mn feest helemaal verkrachte...


das altijd kut.

gaat het nou weer beter met hem dan???
 
Waarschuw beheerder
donateur
i zie dat er her en der een drama word gemaakt over de entree prijs van gisteren.

even voor de duidelijkheid.

voor dat geld heb je 2 feesten.
21 januari hebben de bezoekers van gisteren een free ticket voor gekregen.
dus 12,5 euries per feest.

zeikstralen die der rondlopen bah bah
 
Waarschuw beheerder
donateur
Halllllllllloooooooo dan!

:cheer: ik vond het géweldig weer :cheer:

heb me uitstekend vermaakt :D:D
 
Waarschuw beheerder
was wel mooi feessie :vaag: :xtc:
alleen de muziek mocht wel stukken harder!!
 
Artiest M.O.K.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me goed vermaakt, op naar de next osm :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 13:46:
zeikstralen die der rondlopen bah bah


:gaap: er zijn ook áltijd mensen die zeiken, idd beetje jammer :D
 
Waarschuw beheerder
was weer lekker knappen geluid was goed alleen jammer dat het na 2 uur zachter ging maar ja
 
Waarschuw beheerder
wie weet wanneer de foto's dr opkomen?
Waarschuw beheerder
Osm was idd wel goed te doen.
Helaas ben ik de free ticket al snel verloren met me lamme hoofd.
Mja,was wel ff raggen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 13:41:
das altijd kut.

gaat het nou weer beter met hem dan???


ja, hij was afgevoerd met een ambulance....mijn feest was toch al verneukt...dus zijn wij weggegaan...heb hem net gesproken....en hij zei dat ie nog weer trg is gegaan :vaag:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 14:00:
wie weet wanneer de foto's dr opkomen?


www.bikini2990.net vanavond :D
 
Waarschuw beheerder
jah en die van partyflock dan :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van John G. op zondag 6 november 2005 om 14:06:
en hij zei dat ie nog weer trg is gegaan


dan word je ook wel pist zeg.
maar ja weet ie in ieder geval dat zen maten hem niet laten barsten ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 14:23:
jah en die van partyflock dan


keine anhung :cheer:
 
Waarschuw beheerder
heb me wel vermaakt, goed geluid en er werd goed gedraaid.
Zwolle en Heino waren present!

:bounce: :beer:
Waarschuw beheerder
Van partyflock zullen er wel snel opkomen, Dummmy kennende :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iwan0211 op zondag 6 november 2005 om 14:59:
Van partyflock zullen er wel snel opkomen, Dummmy kennende :)


ik wacht de hele nacht,ochtend,en middag al :jaja:
 
Waarschuw beheerder
maarja zie het dalijk wel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 14:26:
Uitspraak van Wierden-Extreme op zondag 6 november 2005 om 14:06:
en hij zei dat ie nog weer trg is gegaan

dan word je ook wel pist zeg.
maar ja weet ie in ieder geval dat zen maten hem niet laten barsten


geen commentaar ;) :flower:
Waarschuw beheerder
Heb deze editie helaas moeten missen, de volgende ga ik weer, en ik ga erweer van genieten. Hopen dat de line-up zoals gewoonlijk weer supervet gaat worden.
 
Waarschuw beheerder
Ik vond toch ook een goed feestje :)

alleen jammer dat Die andere zaal op de gang moest... werd op gegeven moment door rennende uitsmijters bijna over de draaitafel gegooid :o

Maar vond echt top sfeertje...

www.eastcore.nl staan ook al foto's ... sinds vannacht al :P hehe
 
Waarschuw beheerder
aha kijk aan bedankt (Y)
 
Waarschuw beheerder
Vond het een beetje tegenvallen :O
muziekkeuze viel tegen en de mensen (kinder):S
maar goed volgende keer beter!

T-junction & osiris :respect:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens, draaide negative A niet? Of heb ik die weer gemist :/
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me geweldig vermaakt!!

Geluid was (y), werd zeker goed gedraaid (Angerfist Osiris :D ) en onwijs veel bekenden gezien :D :bounce:

Volgende OSM 26 januari zeker weer (mja natuurlijk ook door de free ticket :p)
 
Waarschuw beheerder
Osm was echt goed ! :D :respect: angerfist :respect:

voor dat geld heb je 2 feesten.
21 januari hebben de bezoekers van gisteren een free ticket voor gekregen.
dus 12,5 euries per feest.

zeikstralen die der rondlopen bah bah

ze hadden aangegeven 20 euro en daarom hadden veel mensen te weinig geld bij zich.. terecht dat ze zeiken :S
mocht er gelukkig wel in :D

mja kheb een leuke avond opzich gehad...het enigste mindere was.,. dat ik opeens werd meegenomen omdat ze dachten dat ik bij iemand ghb int drinken had gegooid..
WAT IK DUS GVD NIET HAD GEDAAN... weet je hoe dan je avond wordt verkracht?
gellukig hadden ze 5 min daarna de goeie te pakken

ja dat was echt klote gewoon! :S is goed gekomen
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 17:39:
Trouwens, draaide negative A niet? Of heb ik die weer gemist


die heb je gemist ben ik bang van.
draaide van 2230 tot 0000 ofzo iets

Uitspraak van Dutch Flamma op zondag 6 november 2005 om 18:01:
Volgende OSM 26 januari zeker weer (mja natuurlijk ook door de free ticket )


als de rest nou 21 januari komt ok?? ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 18:05:
ze hadden aangegeven 20 euro en daarom hadden veel mensen te weinig geld bij zich.. terecht dat ze zeiken
mocht er gelukkig wel in


ja dat is idd lullig.
geef ik eerlijk toe zou ook pist zijn :flower:
maar toch het voor uit zicht van 2 mooie feesten, toch??
 
Waarschuw beheerder
dat cker! goeie actie (Y):P
 
Waarschuw beheerder
donateur
:woepwoep:
We weten veel over de volgende, maar laten lekker alles in spanning.
dus ook niet vecino aan de kop zeuren.

eerst nagenieten van de laatste osm en op naar partyraiser cd release party en esu in new york :woepwoep:

en daarna MEGARAVE
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vecino Was wel geslaagd (Y):P

Had alleen ff me biertje op zon sta tafel gezet draai me ff om zie ik me biertje in eens dansen door de BASS :D

kameraad heeft er filmptje van gemaakt moet ff kijke of we die online krijgen zet ik hem hier wel op :P haha

(Y) tot 21 jan
 
Waarschuw beheerder
We weten veel over de volgende, maar laten lekker alles in spanning.
dus ook niet vecino aan de kop zeuren.

aaaaaaaaaaah dat wou ik nou net doen O:)
 
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: Was mooi Feesi!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 18:26:
die heb je gemist ben ik bang van.
draaide van 2230 tot 0000 ofzo iets


toe nwas ik nog thuis :/ :C
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb hem ook niet gezien hoor.

eerst opgebouwd en toen lekker weer ff naar huis en om 1 uur weer terug.
Waarschuw beheerder
OSM was gisteren wel gezelig :P genoeg bekenden gezien en de sfeer was wel beterzz :) .......Angerfist :respect:

PS:Komt er toevallig een DVD uit ofzo omdat ze aan het filmen waren
Waarschuw beheerder
Waren ze aan het filmen??