| Betreft: | evenement: Oldschool Madness, zaterdag 5 november 2005 om 21:00 |
mja kheb een leuke avond opzich gehad...het enigste mindere was.,. dat ik opeens werd meegenomen omdat ze dachten dat ik bij iemand ghb int drinken had gegooid..
WAT IK DUS GVD NIET HAD GEDAAN... weet je hoe dan je avond wordt verkracht?
gellukig hadden ze 5 min daarna de goeie te pakken
WAT IK DUS GVD NIET HAD GEDAAN... weet je hoe dan je avond wordt verkracht?
gellukig hadden ze 5 min daarna de goeie te pakken
laatste aanpassing
donateur
geluid was een 9,5
toppers van de avond t-junction & osiris
veel vrolijke gezichten gezien helaas bijna op de vuist gegeaan met zo een wazi sukkel die het nodig vond om zijn rechterhand onder me neus te houden.
heb ik hem vriendelijk uit gelegd dat 1 klap voor mij genoeg is om hem doormidden te breken, werkt wel dat aftroeven
verders top avond gehad, de osm's lijken per keer beter te worden.
totaal voor dit feest. een dikke 9
toppers van de avond t-junction & osiris
veel vrolijke gezichten gezien helaas bijna op de vuist gegeaan met zo een wazi sukkel die het nodig vond om zijn rechterhand onder me neus te houden.
heb ik hem vriendelijk uit gelegd dat 1 klap voor mij genoeg is om hem doormidden te breken, werkt wel dat aftroeven
verders top avond gehad, de osm's lijken per keer beter te worden.
totaal voor dit feest. een dikke 9
Heb deze editie helaas moeten missen, de volgende ga ik weer, en ik ga erweer van genieten. Hopen dat de line-up zoals gewoonlijk weer supervet gaat worden.
Osm was echt goed !
angerfist 
ze hadden aangegeven 20 euro en daarom hadden veel mensen te weinig geld bij zich.. terecht dat ze zeiken
mocht er gelukkig wel in
ja dat was echt klote gewoon!
is goed gekomen
voor dat geld heb je 2 feesten.
21 januari hebben de bezoekers van gisteren een free ticket voor gekregen.
dus 12,5 euries per feest.
zeikstralen die der rondlopen bah bah
21 januari hebben de bezoekers van gisteren een free ticket voor gekregen.
dus 12,5 euries per feest.
zeikstralen die der rondlopen bah bah
ze hadden aangegeven 20 euro en daarom hadden veel mensen te weinig geld bij zich.. terecht dat ze zeiken
mocht er gelukkig wel in
mja kheb een leuke avond opzich gehad...het enigste mindere was.,. dat ik opeens werd meegenomen omdat ze dachten dat ik bij iemand ghb int drinken had gegooid..
WAT IK DUS GVD NIET HAD GEDAAN... weet je hoe dan je avond wordt verkracht?
gellukig hadden ze 5 min daarna de goeie te pakken
WAT IK DUS GVD NIET HAD GEDAAN... weet je hoe dan je avond wordt verkracht?
gellukig hadden ze 5 min daarna de goeie te pakken
ja dat was echt klote gewoon!
donateur
Trouwens, draaide negative A niet? Of heb ik die weer gemist
die heb je gemist ben ik bang van.
draaide van 2230 tot 0000 ofzo iets
Volgende OSM 26 januari zeker weer (mja natuurlijk ook door de free ticket )
als de rest nou 21 januari komt ok??
ze hadden aangegeven 20 euro en daarom hadden veel mensen te weinig geld bij zich.. terecht dat ze zeiken
mocht er gelukkig wel in
ja dat is idd lullig.
geef ik eerlijk toe zou ook pist zijn
maar toch het voor uit zicht van 2 mooie feesten, toch??

















