liefst nog een langzame pijnlijke dood!
Mijn martelkamer!!
Mijn vriend moest draaien en het licht en geluid doen dus die was erbij toen het gebeurde.
Het blijkt dus dat rechts voor het podium een man tegen een andere man per ongeluk aan liep en dat die man een gun tevoorschijn haalde en twee keer door die man zijn hoofd schoot. Iedereen dook/rende weg en mijn vriend dook achter de draaitafel. Het blijkt dat de dader al gepakt is en die jongen ademde nog toen hij daar weg werd gehaald, dus niemand weet of hij nu nog leeft.
Iemand die naast die jongen stond zei dat een kogel erin en eruit is gegaan en dat er nog een in zijn hoofd zat.
Ik schrok joh toen ik dat hoorde, mijn vriend was daar en stond er heel dicht boven op en dan ga je toch even denken: als hij dat nou geweest was of als er een verdwaalde kogel hem zou raken. Hij heeft zelfs de kabels nog goed gelegd daar waar het gebeurd is zo'n 5 min. voor dat het gebeurde en een collega van hem was daar toen nog een min. voor dat het gebeurde. Komt erg dicht bij allemaal. Mijn vriend is ook aardig geschrokken door wat hij allemaal gezien en gehoord heeft.
Het blijkt dus dat rechts voor het podium een man tegen een andere man per ongeluk aan liep en dat die man een gun tevoorschijn haalde en twee keer door die man zijn hoofd schoot. Iedereen dook/rende weg en mijn vriend dook achter de draaitafel. Het blijkt dat de dader al gepakt is en die jongen ademde nog toen hij daar weg werd gehaald, dus niemand weet of hij nu nog leeft.
Iemand die naast die jongen stond zei dat een kogel erin en eruit is gegaan en dat er nog een in zijn hoofd zat.
Ik schrok joh toen ik dat hoorde, mijn vriend was daar en stond er heel dicht boven op en dan ga je toch even denken: als hij dat nou geweest was of als er een verdwaalde kogel hem zou raken. Hij heeft zelfs de kabels nog goed gelegd daar waar het gebeurd is zo'n 5 min. voor dat het gebeurde en een collega van hem was daar toen nog een min. voor dat het gebeurde. Komt erg dicht bij allemaal. Mijn vriend is ook aardig geschrokken door wat hij allemaal gezien en gehoord heeft.
laatste aanpassing
Omg, wat erg 
Niet te geloven dit
Iemand zomaar door zijn hoofd geschoten omdat ie tegen iemand aanliep
Ik kan/wil dit niet begrijpen
Sterkte voor de familie en iedereen die die jongen kent

Niet te geloven dit
Iemand zomaar door zijn hoofd geschoten omdat ie tegen iemand aanliep
Ik kan/wil dit niet begrijpen
Sterkte voor de familie en iedereen die die jongen kent
Ja, of je zal maar als ouders/vriendin/vriend van die jongen horen dat je zoon/vriend door zijn hoofd is geschoten.. omdat ie tegen iemand aanliep 
donateur
als je op een feest iedereen dood moet schieten die tegen je aanloopt dan kan je een kwart van de zaal wel neerschieten 
maar ik heb er ook een keer ruzie om gehad hoor,want die jongen had door mij zijn drinken laten vallen,maar juist omdat hij zo tekeer ging vertikte ik sorry te zeggen of nieuw drinken te halen.
Misschien is op dat feestje ook wel zoiets gebeurd..je wordt tegenwoordig toch al overal voor neergeknald
maar ik heb er ook een keer ruzie om gehad hoor,want die jongen had door mij zijn drinken laten vallen,maar juist omdat hij zo tekeer ging vertikte ik sorry te zeggen of nieuw drinken te halen.
Misschien is op dat feestje ook wel zoiets gebeurd..je wordt tegenwoordig toch al overal voor neergeknald
donateur
het was een buiten feest. Open voor iedereen.
ach zo...
okee dan,dat wist ik niet
maar toch
wat voor zieke geest heb je om een gun mee te nemen naar zulk soort evenementen?
dan is t haast toch met voorbedachte rade dat je iets gaat doen?
alleen weet je niet wie en wanneer pcies
ik was er ook,
twas heel vreemd, eerst bleef het heel rustig en toen pas mensen gingen zeggen dat er geschoten was brak er wat paniek uit.
de dader was gelijk al gepakt.
er doen verschillende verhalen de ronde over het slachtoffer, dat het een afrekening zou zijn op een langlopend verhaal(zoals alle verhalen in zoetermeer)
het verhaal van aangestoten is wel weer helemaal nieuw voor mij.
TvWest weet te melden dat het slachtoffer in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt.
waar moet dit heen met zoetermeer????
twas heel vreemd, eerst bleef het heel rustig en toen pas mensen gingen zeggen dat er geschoten was brak er wat paniek uit.
de dader was gelijk al gepakt.
er doen verschillende verhalen de ronde over het slachtoffer, dat het een afrekening zou zijn op een langlopend verhaal(zoals alle verhalen in zoetermeer)
het verhaal van aangestoten is wel weer helemaal nieuw voor mij.
TvWest weet te melden dat het slachtoffer in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt.
waar moet dit heen met zoetermeer????
25-09-05 11:21
Gewonde bij schietincident in Zoetermeer
ZOETERMEER- Bij een schietpartij in het stadshart van Zoetermeer is zaterdagavond een man zwaar gewond geraakt.
De aanleiding voor de schietpartij is onduidelijk. Waarschijnlijk is er meerdere keren geschoten. Het slachtoffer is in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis.
Gewonde bij schietincident in Zoetermeer
ZOETERMEER- Bij een schietpartij in het stadshart van Zoetermeer is zaterdagavond een man zwaar gewond geraakt.
De aanleiding voor de schietpartij is onduidelijk. Waarschijnlijk is er meerdere keren geschoten. Het slachtoffer is in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis.
www.tvwest.nl
Staat ook niet echt veel
laatste aanpassing
wie weet hier iets meer van ??
Ik was er.. stond dr practisch naast..
Het bleef idd erg rustig toen het gebeurde..
Aan je ene kant hoorde je "er is een jongen van 15 door zn kop geschoten"
Andere kant hoorde je "Hij is 3 x door zn kop geschoten"
Beetje jammer..
Denk niet dattie het haalt
en dit in ZOETERMINDER!
zoetermeer=ghetto
niet alleen zoetermeer
straks zijn mijn kinderen kneuzen omdat ze nog niet met een wapen op zak lopen.
Wat ik weer gehoord heb was dat het om een ruzie in de relatiesfeer zou gaan.
Maar goed zoals al gezegd is gaan de roddels alle kanten op en is het alleen maar gissen waarom enz...
Het blijft een eng idee. Zeker als je kinderen hebt.
OMG! Het wordt steeds gekker hiero!
Wat een zieke mensen lopen er hier toch rond bah bah!
idd fijn idee dat je kinderen zo opgroeien!
Ik ben blij dat ik nog geen kinderen heb!
Wat de reden ook is van dit schietincident het blijft triest!
Veel sterkte voor de familie, vrienden en kennissen!
straks zijn mijn kinderen kneuzen omdat ze nog niet met een wapen op zak lopen.
idd fijn idee dat je kinderen zo opgroeien!
Wat de reden ook is van dit schietincident het blijft triest!
Veel sterkte voor de familie, vrienden en kennissen!
dat zou ook kunnen hoor. Mijn vriend hoorde dat van het aanstoten van een jongen die er naast stond toen het gebeurde. En misschien weet hij ook niet het hele verhaal. Je weet het nooit.
Waarom het ook moest gebeuren........dit is gewoon niet nodig!!! Wat dacht je van al die mensen die ernaast stonden en die het gezien hebben, die zullen het beeld toch altijd meenemen en niet zo snel vergeten.
Is een jongen van 22 uit Benthuizen
23!!
------
het heeft niks met een eerder ruzie of wat dan ook te maken...
ze stoote elkaar aan er kwam een discussie.. Ronald hoorde iets niet goed... de dader vroeg ben je doof ofzo (wat hij dus idd een beetje is) dus ronald zegt ja dat ben ik en volgens de dader was dat een grote bek en een goede rede om em door ze hoofd te schieten...
Ronald ligt nu in het ziekenhuis in coma en vanmiddag worden er scans gemaakt om te kijken hoe erg de schade in ze hoofd is... Alsof dit nog niet alles is heefdt hij vannacht door braaksel in ze keel er ook nog long onsteking bij gekregen...
zodra ik meer weet horen jullie t...
laatste aanpassing
NOu sorry hoor dat ie dubbel is... ik denk plaats een berichtje aangezien t een vriend van me is !!
oke en dan plaats je een krantenbericht 
daar staan even de belangrijkste details in... dus geen verdraaide woorden... en wilde daarna zodra ik meer wist er meer in zetten
oke een kennis dus ipv een vriend
ZOETERMEER- Bij een schietpartij in het Stadshart van Zoetermeer is zaterdagavond een 23-jarige man uit Benthuizen zwaar gewond geraakt.
De schietpartij gebeurde buiten voor de deur van een café. Aanleiding voor het schietincident was een ruzie. Waarschijnlijk is er meerdere keren geschoten. Het slachtoffer is in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis. Hij zou in zijn hoofd en waarschijnlijk ook in zijn buik zijn geraakt. De dader, een 32-jarige man uit Den Haag, is door de portiers van het café ingerekend
De schietpartij gebeurde buiten voor de deur van een café. Aanleiding voor het schietincident was een ruzie. Waarschijnlijk is er meerdere keren geschoten. Het slachtoffer is in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis. Hij zou in zijn hoofd en waarschijnlijk ook in zijn buik zijn geraakt. De dader, een 32-jarige man uit Den Haag, is door de portiers van het café ingerekend
echt ik zweer het, t blijft een iritant kut dorp hier
------
het heeft niks met een eerder ruzie of wat dan ook te maken...
ze stoote elkaar aan er kwam een discussie.. Ronald hoorde iets niet goed... de dader vroeg ben je doof ofzo (wat hij dus idd een beetje is) dus ronald zegt ja dat ben ik en volgens de dader was dat een grote bek en een goede rede om em door ze hoofd te schieten...
Ronald ligt nu in het ziekenhuis in coma en vanmiddag worden er scans gemaakt om te kijken hoe erg de schade in ze hoofd is... Alsof dit nog niet alles is heefdt hij vannacht door braaksel in ze keel er ook nog long onsteking bij gekregen...
zodra ik meer weet horen jullie t...
Kende je hem?? Dus het eerste verhaal van mij is ook de echte?? Ik vind het zo erg. Dat dit nog moet gebeuren!!!
laatste aanpassing
wat jij wil
luister als het een goede vriend van je was geweest wist je de details wel te vertellen, maar goed is typisch Zoetermeers, iedereen weet het beter en iedereen kent altijd de persoon waar het omgaat. Of het nu zijn/haar buurjongen is of een vriend van zijn vriendin, iedereen weet er altijd alles van.
Ik heb het zelf meegemaakt, wel met een echte goede vriend, de verhalen rezen de pan uit en heb ze steeds gekker gehoord, zelfs mensen die mij konden vertellen hoe iets precies was gebeurt (geheel ander verhaal ophangend)
Maar goed dat neemt het nog steeds niet weg dat dit een triest iets is, iets wat me behoorlijk beangstigd, voor mijn kids is schieten dalijk heel gewoon....
Mensen die hem wel kennen heel veel sterkte !
laatste aanpassing
luister als het een goede vriend van je was geweest wist je de details wel te vertellen, maar goed is typisch Zoetermeers
t is geen GOEDE vriend maar wel een vriend....
ik was nog in gesprek met mensen die bij hem in het ziekenhuis waren... dus vandaar dat ik eerst dit neer zette en zodra ik t hele verhaal tot in de puntjes wist alles neer wilde zetten...
ik weet heel goed hoe t is als mensen lul verhalen over vrienden van je neerzetten... ben al eerder een vriend kwijt geraakt en daar kwamen ook de raarste verhalen over...
Ja ik ken hem... spreek ajb nog niet in verleden tijd.. hij is er nog namelijk
je heb gelijk sorry.
Het is allemaal zo oneerlijk he. Als je per ongeluk tegen iemand aan loopt kan dit je zomaar gebeuren. iedereen had tegen hem aan kunnen lopen!!
donateur
Ik heb het zelf meegemaakt, wel met een echte goede vriend, de verhalen rezen de pan uit en heb ze steeds gekker gehoord, zelfs mensen die mij konden vertellen hoe iets precies was gebeurt (geheel ander verhaal ophangend)
das overal parruk ze maken van een muis een ollifant
das overal parruk ze maken van een muis een ollifant
hier in zoetermeer een beetje meer dan ergens anders denk ik
Hebben wij t miss toevallig over dezelfde?? JP??
nee, ik ben van een andere leeftijd
nee, ik ben van een andere leeftijd
t had gekund....
hoop moet je ook een beetje hebben denk ik.
Ja hoop hebben we ook wel... maar we weten zo goed als zeker dat hij er niet zonder blijvende schade uitkomt.. dus daar hebben we niet egt hoop meer op...
er zijn steden en dorpen waarbij iedereen iedereen kent, en dan krijg je dus ook wild west verhalen!!!
Ik kan me heel goed voorstellen als er mensen zijn die bijv een vriend of vriendin van je zwart maken met verhalen. Was toen ook met Daan en Alan in Loosduinen: "ach zal wel weer drugs zijn" werd er gezegd. En daar werd ik zo boos over!!!
Ik kan me heel goed voorstellen als er mensen zijn die bijv een vriend of vriendin van je zwart maken met verhalen. Was toen ook met Daan en Alan in Loosduinen: "ach zal wel weer drugs zijn" werd er gezegd. En daar werd ik zo boos over!!!
ken dat verhaal dus ook
misschien dan hoop op dat hij geen pijn zal hebben
in het ziekenhuis zal die wel onder de morfine gehouden worden...
klinkt lullig om te zeggen na wat ik net gezegd heb, maar de zus van alan zat bij mijn zus in de klas
ken dat verhaal dus ook
Daar ben ik toen ook zo van geschrokken. Daan kwam veel in de <O> ik kende hem niet goed, maar was toch heel erg schrikken. Ik heb ook meegelopen met die stille tocht. En dan word je toch even met je neus op de feite gedrukt.
Dat heb ik dus ook gehoord toen die vriend van mij een jaar terug dood neerviel door een hartafwijking...
Haat dat.. kk roddels...
Ja ik vind het ook zo laag!! Roddelen over mensen die zich niet echt meer kunnen verdedigen omdat ze of dood zijn of in coma liggen!!
staat nu ook al op NOS teletekst.. Nog steeds te vaag voor woorden dat iemand wordt neergeknald op zo`n drukke aangelegenheid
25 September 2005 14:13
Man neergeschoten in Zoetermeer
ZOETERMEER Op het Stadhuisplein in het centrum van Zoetermeer is gisteravond een man in zijn hoofd geschoten. Op het plein waren op dat moment honderden mensen bijeen voor een feest.
Twee mannen kregen op het plein ruzie toen ze tegen elkaar aanliepen. Daarbij trok een van hen een pistool en schoot. Een 23-jarige inwoner van Benthuizen raakte daarbij levensgevaarlijk gewond. Hij is in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis.
Portiers van een horecagelegenheid op het plein slaagden erin de schutter, een 32-jarige Hagenaar, te ontwapenen. Hij is overgedragen aan de politie.
Man neergeschoten in Zoetermeer
ZOETERMEER Op het Stadhuisplein in het centrum van Zoetermeer is gisteravond een man in zijn hoofd geschoten. Op het plein waren op dat moment honderden mensen bijeen voor een feest.
Twee mannen kregen op het plein ruzie toen ze tegen elkaar aanliepen. Daarbij trok een van hen een pistool en schoot. Een 23-jarige inwoner van Benthuizen raakte daarbij levensgevaarlijk gewond. Hij is in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis.
Portiers van een horecagelegenheid op het plein slaagden erin de schutter, een 32-jarige Hagenaar, te ontwapenen. Hij is overgedragen aan de politie.
laatste aanpassing
mjah.. dat er zieke mensen rondlopen was al duidelijk maar dit lijkt me wel overdreven
Het is dus niet overdreven. Er lopen echt van die gekken rond!!!
nee het was een buitenfeest gewoon in de stad daar kan je gewoon heen gaan zonder gefouilleerd te worden
laatste aanpassing
Dit is echt erg!
heel erg wat er is gebeurd,
avondje stappen in zoetermeer!!!
gezellig, ben blij dat wij besloten op het laatste moment niet te gaan, had dit niet willen mee maken!!!
maar wat ik ook zo erg vind is dat iedereen gelijk gaat lopen speculeren,
hoor zoveel verschillende verhalen!!
de een zegt het is een marokaan de ander zegt een vent vol met hakenkruizen tattoo's die zegt weer dit die zegt weer dat!!!
we zullen het echte ware verhaal incl echte daderprofiel wel te horen krijgen vanavond op tv!!!
hoop dat die jongen er "goed" vanaf komt en dat hij alles nog kan na vertellen!!
waar gaat het heen in zoetermeer!!!
is al de zoveelste keer dit jaar dat zoetermeer kwaad in het nieuws komt, gadver.........
avondje stappen in zoetermeer!!!
gezellig, ben blij dat wij besloten op het laatste moment niet te gaan, had dit niet willen mee maken!!!
maar wat ik ook zo erg vind is dat iedereen gelijk gaat lopen speculeren,
hoor zoveel verschillende verhalen!!
de een zegt het is een marokaan de ander zegt een vent vol met hakenkruizen tattoo's die zegt weer dit die zegt weer dat!!!
we zullen het echte ware verhaal incl echte daderprofiel wel te horen krijgen vanavond op tv!!!
hoop dat die jongen er "goed" vanaf komt en dat hij alles nog kan na vertellen!!
waar gaat het heen in zoetermeer!!!
is al de zoveelste keer dit jaar dat zoetermeer kwaad in het nieuws komt, gadver.........
post aangepast ivm eerder verwijderde opmerkingen.
Dat heeft geen betrekking op het beleid hier Nederland omtrent wapen bezit. Dat is nog steeds verboden.
En al was het legaal, het is nog altijd de dader die de trekker overhaalt. En niet JP of het kabinet.
Ontopic;
Het is heel erg wat er is gebeurd, dat geeft al weer hoe de maatschappij acheruit gaat. Pf is een soort mini-weerspiegeling van de maatschappij onder jongeren. Je ziet al hoe intollerant men is naar mekaar toe.
Terwijl iedereen zichzelf een moraalridder vindt.
Laten we inderdaad eerst op de feiten wachten voordat men weer de wildste verhalen de wereld inhelpen.
ze moeten dat beleid hier is gvd is aan gaan passen in dit fuck land
harry spotter hebt het tedruk met zijn vriendje bush
binnenkort loopt ieder1 met een wapen op straat
Dat heeft geen betrekking op het beleid hier Nederland omtrent wapen bezit. Dat is nog steeds verboden.
En al was het legaal, het is nog altijd de dader die de trekker overhaalt. En niet JP of het kabinet.
Ontopic;
Het is heel erg wat er is gebeurd, dat geeft al weer hoe de maatschappij acheruit gaat. Pf is een soort mini-weerspiegeling van de maatschappij onder jongeren. Je ziet al hoe intollerant men is naar mekaar toe.
Laten we inderdaad eerst op de feiten wachten voordat men weer de wildste verhalen de wereld inhelpen.
laatste aanpassing door een beheerder
Belachelijk, moet niet gekker worden zeg!
Hoop dat die jongen weer de oude word
Hoop het niet maar het begint er wel op te lijken
Hoop dat die jongen weer de oude word
Maar goed dat neemt het nog steeds niet weg dat dit een triest iets is, iets wat me behoorlijk beangstigd, voor mijn kids is schieten dalijk heel gewoon....
Hoop het niet maar het begint er wel op te lijken
In zoetermeer woont het uitschot wat vroeger in den haag woonde....vind je het heel erg vreemd.
In zoetermeer woont het uitschot wat vroeger in den haag woonde....vind je het heel erg vreemd.
Ze noemen Zoetermeer een slaapstad maar je kan het beter de ghetto van Zuid Holland noemen.
Het was ook echt een zoetermeerder die de trekker overhaalde
NIET DUS
laatste aanpassing
Man (23) neergeschoten tijdens straatfeest
ZOETERMEER - Een 23-jarige man uit Benthuizen is zaterdagavond tijdens een drukbezocht straatfeest in het Stadshart van Zoetermeer neergeschoten. Het slachtoffer werd twee keer in zijn hoofd geraakt. Hij is ernstig gewond overgebracht naar het Westeinde Ziekenhuis in Den Haag. Zijn toestand is nog kritiek.
De schietpartij gebeurde omstreeks tien voor elf op de hoek Stadhuisplein/Oostwaarts, waar op een podium muziek werd gedraaid. Aan het schietincident ging een woordenwisseling vooraf tussen het slachtoffer en een 32-jarige man uit Den Haag.
De woordenwisseling volgde nadat beide mannen in de menigte tegen elkaar waren gebotst. De Hagenaar trok hierop een vuurwapen en schoot de Benthuizenaar neer. Daarna vluchtte de schutter een trap naast het Brouwhuis af naar het Sprinterstation ’Stadshuis’.
Twee portiers van het Brouwhuis renden hem achterna en overmeesterden en ontwapenden de Hagenaar onderaan de trap. Vervolgens droegen ze de man over aan de politie.
De Hagenaar heeft inmiddels een volledige bekentenis afgelegd.
Bron: AD.nl
ZOETERMEER - Een 23-jarige man uit Benthuizen is zaterdagavond tijdens een drukbezocht straatfeest in het Stadshart van Zoetermeer neergeschoten. Het slachtoffer werd twee keer in zijn hoofd geraakt. Hij is ernstig gewond overgebracht naar het Westeinde Ziekenhuis in Den Haag. Zijn toestand is nog kritiek.
De schietpartij gebeurde omstreeks tien voor elf op de hoek Stadhuisplein/Oostwaarts, waar op een podium muziek werd gedraaid. Aan het schietincident ging een woordenwisseling vooraf tussen het slachtoffer en een 32-jarige man uit Den Haag.
De woordenwisseling volgde nadat beide mannen in de menigte tegen elkaar waren gebotst. De Hagenaar trok hierop een vuurwapen en schoot de Benthuizenaar neer. Daarna vluchtte de schutter een trap naast het Brouwhuis af naar het Sprinterstation ’Stadshuis’.
Twee portiers van het Brouwhuis renden hem achterna en overmeesterden en ontwapenden de Hagenaar onderaan de trap. Vervolgens droegen ze de man over aan de politie.
De Hagenaar heeft inmiddels een volledige bekentenis afgelegd.
Bron: AD.nl
niks nieuws dit he mensen
wordt er kots miselijk van hoop ook echt dat men dit soort feesten gaan verbieden want je ziet het ze kunnen niet eens samen feesten het zijn gewoon beesten mekaar te lijf gaan als ze het ff te moeilijk wordt om te praten of in dit geval wapens wow helden hoor 

ik ga liever feesten in duitsland en italie want nederland is een beetje te opgefokt de laaste 3 jaartjes
shame on you
ik ga liever feesten in duitsland en italie want nederland is een beetje te opgefokt de laaste 3 jaartjes
shame on you
Jah ok, zo bedoel ik het ook weer niet, maar het kan wel is gebeuren!
Neej dat kan niet ook wel eens gebeuren, ik heb nog nooit een vechtpartij veroorzaakt of er aan meegedaan.
Maar dit is gewoon te laf.. iedereen was in paniek, zag veel meisjes huilen en zag er ook een paar flauw vallen.. te erg dit allemaal
Laf is het zeker!
Ze noemen Zoetermeer een slaapstad maar je kan het beter de ghetto van Zuid Holland noemen.
whehehe
Alsof er in Den Haag niks gebeurd.. Geloof dat er vrijdag nacht nog iemand is doodgeschoten daar.. Dus tja.. Jammer dat het in Zoetermeer gebeurde, maar om het nou gelijk een ghetto te noemen
Tuurlijk kan het wel is gebeuren.. zijn genoeg vechtpartijen! ik heb het wel is meegemaakt.. maakt verder ook niet uit! Maar probeer het gewoon op te lossen door te praten.. en anders wat jij al zei gewoon negeren en weglopen! 9 van de 10 akkefietjes is oorzaak... DRANK!
Dat er genoeg vechtpartijen zijn wil nog niet zeggen dat het gerechtvaardigd is. Ik irriteer me echt aan mensen die puur komen om te knokken. Wat is dat voor een instelling?
Het komt steeds vaker voor omdat men steeds meer intolleranter wordt. Daarbij spelen drugs en drank zeker een grote rol.
[Daantjuh
]
Uitspraak van Another level op zondag 25 september 2005 om 16:34:
whehehe
Alsof er in Den Haag niks gebeurd.. Geloof dat er vrijdag nacht nog iemand is doodgeschoten daar.. Dus tja.. Jammer dat het in Zoetermeer gebeurde, maar om het nou gelijk een ghetto te noemen
Uitspraak van Another level op zondag 25 september 2005 om 16:34:
whehehe
ga anders effe kijken waar het gekker is
ben blij dat ik met me kids in Zoetermeer ben gaan wonen, tis hier ook een slaapstad.

Vriendelijk verzoek je toe te spitsen op het gebeurde en niet roddels en verhalen de wereld in te brengen.
Ik heb het topic aangeveegd en hier en daar wat wijzigingen aangebracht. Gaarne dit zo te laten, anders worden er strafpunten uitgedeeld. Zeker in gevallen als dit is stemmingmakerij en geruchten verspreiden NIET gepast
Ik heb het topic aangeveegd en hier en daar wat wijzigingen aangebracht. Gaarne dit zo te laten, anders worden er strafpunten uitgedeeld. Zeker in gevallen als dit is stemmingmakerij en geruchten verspreiden NIET gepast
mijn neefie was er ook, hij hoorde dat het een gabber met lonsdale was die werd neergschoten.
Verder als echt zo is dat het ging omdat hij tegen hem aanloopt dan spoort die gozer echt niet geef hem dan een tik , dit is echt te triest
Verder als echt zo is dat het ging omdat hij tegen hem aanloopt dan spoort die gozer echt niet geef hem dan een tik , dit is echt te triest
laatste aanpassing
geef hem dan een tik ,
Waarom? omdat ie tegen je aan loopt?
drukbezocht straatfeest
Lijkt me dat dat daar kan gebeuren he...
Als je iedereen op een feest een tik moet geven omdat ie tegen je aan loopt ben je nog wel ff zoet.
Je kan er ook boven staan he... geef die vent een biertje en loop lekker door ofzow.
geef hem dan een tik
Een tik is nog teveel, dat alleen maar omdat iemand tegen je aanloopt, dan ben je de hele dag bezig. Op zaterdag in de Albert Heijn lopen ze ook wel eens tegen je aan.
laatste aanpassing
er is weer nieuws over ronald en positief nieuws maar als ik het hier neer zet word het toch weer verwijderd door die admins
Nee, je vertelt de halve waarheid. Je moet niet aanleiding geven tot discriminatie. Afkomst is totaal niet van toepassing in een zaak als deze. Voor zover we weten is er geen sprake geweest van een rassenkwestie, daarom is het vermelden van de daders afkomst totaal onnodig. Datgene leidt alleen maar tot provorcerend gedrag.
Als je je woede wilt uiten open dan een wazi-topic.
er is weer nieuws over ronald en positief nieuws maar als ik het hier neer zet word het toch weer verwijderd door die admins
Ik denk dat als je je beperkt tot hoe het met hem gaat, ze het niet meteen zullen verwijderen.
Het is zoals hierboven al werd gezegd, geen dingen zeggen die aanleiding kunnen geven tot...
Zijn hier nogal wat mensen die daar niet goed overheen kunnen lezen.
ja maar okee je weet niet hoe het gaat toch je hebt van die gasten die expres tegen je aan gaan lopen omdat ze denken stoer te zijn weetje, dan kan ik begrijpen dat je een tik uitdeeld. Als gewoon per ongeluk gebeurd dan is logisch dat er niks gebeurd. Maar ik bedoel van die gasten die denken wat voor te stellen en beetje kik willen doen. Kijk die vragen toch op om een klap. Maar idd dit is ziek zoiets
ja maar okee je weet niet hoe het gaat toch je hebt van die gasten die expres tegen je aan gaan lopen omdat ze denken stoer te zijn weetje, dan kan ik begrijpen dat je een tik uitdeeld. Als gewoon per ongeluk gebeurd dan is logisch dat er niks gebeurd. Maar ik bedoel van die gasten die denken wat voor te stellen en beetje kik willen doen. Kijk die vragen toch op om een klap.
Je zegt het zelf al... ze vragen erom.
Als je daar op in gaat verlaag je jezelf alleen tot hun niveau.
Ik vind er boven staan en doorlopen veel stoerder!
maar ronald is uit coma word wel in slaap gehouden vanwege de pijn toen hij bij kwam was er een vriend van hem die heeft hij in ze hand geknepen en hem aan gekeken en ze duim opgestoken dat het wel goed zat maar verder kunnen de artsen er nog weinig over vertellen morgen ga ik hem opzoeken en dan hoop ik op beter nieuws maar dit is zo ie zo een hele opluchting voor iedereen
laatste aanpassing
ja maar je kan toch niet zo met je laten sollen? Als niemand er nooit wat tegen doet blijft hij het doen als je hem goede tik geeft onverwachts dan gaat hij voortaan wel 2x denken om zo te doen
laatste aanpassing
zulke mensen verdienen de doodstraf
kut mensen
De doodstraf? Toe maar weer. Intelligent mens.
dan moet je het juist niet doen
Je zegt het zelf al... ze vragen erom.
Als je daar op in gaat verlaag je jezelf alleen tot hun niveau.
Ik vind er boven staan en doorlopen veel stoerder!
Daantje Power!!
Weer eens met jou
en dat voor een anti-hasses-fan
ja maar je kan toch niet zo met je laten sollen? Als niemand er ooit wat tegen doet blijft hij het doen als je hem goede tik geeft onverwachts dan gaat hij voortaan wel 2x denken om zo te doen
Of hij vind het leuk omdat hij er mensen mee op stang jaagt en hij blijft het doen
Maar goed Ontopic:
maar ronald is uit coma word wel in slaap gehouden vanwege de pijn toen hij bij kwam was er een vriend van hem die heeft hij in ze hand geknepen en hem aan gekeken en ze duim opgestoken dat het wel goed zat maar verder kunnen de artsen er nog weinig over vertellen morgen ga ik hem opzoeken en dan hoop ik op beter nieuws maar dit is zo ie zo een hele opluchting voor iedereen
Dit klinkt stukken beter! Sterkte
zijn broertje!!
donateur
Het is idd enorm zielig dat zoiets gebeurd ja
Waarom in gods naam, omdat er iemand tegen je aanloopt
Draai je dan om en zeg sorry, niks aan de hand, nee in plaats daarvan gaat ie maar schieten
Echt achterlijke gasten op deze fucking aardkloot.
Ik was daar ook in de buurt (niet op het feest) damn, daar schrik je wel van hoor
Erg veel sterkte voor de ouders/vrienden/famillie van deze jongen.
Weet iemand of ie btw nog leeft of dat ie overleden is ?
Heb namelijk niet alles gelezen.
Waarom in gods naam, omdat er iemand tegen je aanloopt
Draai je dan om en zeg sorry, niks aan de hand, nee in plaats daarvan gaat ie maar schieten
Echt achterlijke gasten op deze fucking aardkloot.
Ik was daar ook in de buurt (niet op het feest) damn, daar schrik je wel van hoor
Erg veel sterkte voor de ouders/vrienden/famillie van deze jongen.
Heb namelijk niet alles gelezen.
Man ernstig gewond bij schietpartij
Zoetermeer 25-09-2005 - Op zaterdag 24 september omstreeks 22.45 uur is op het stadhuisplein een 23-jarige man uit Benthuizen ernstig gewond geraakt bij een schietpartij. Het slachtoffer had tijdens een groot feest op het plein een woordenwisseling gekregen met een andere man. Hierop haalde de man een vuurwapen en schoot op het slachtoffer. De verdachte probeerde hierop te ontkomen maar werd door enkele portiers van een horecagelegenheid overmeesterd en ontwapend. De verdachte, een 32-jarige Hagenaar, is overgedragen aan de politie. De politie heeft direct het feest beëindigd. De 300 a 400 bezoekers hebben het plein rustig verlaten. Het slachtoffer is in kritieke toestand vervoerd naar het ziekenhuis. De verdachte heeft een bekentenis afgelegd.
bron: politie zoetermeer
ff een paar feiten tussen alle speculaties door..
meisje wat ik ken was er bij op dat plein, te ziek voor worden dit, wat de reden ook was.. veel sterkte aan die gozer en familie en vrienden
Zoetermeer 25-09-2005 - Op zaterdag 24 september omstreeks 22.45 uur is op het stadhuisplein een 23-jarige man uit Benthuizen ernstig gewond geraakt bij een schietpartij. Het slachtoffer had tijdens een groot feest op het plein een woordenwisseling gekregen met een andere man. Hierop haalde de man een vuurwapen en schoot op het slachtoffer. De verdachte probeerde hierop te ontkomen maar werd door enkele portiers van een horecagelegenheid overmeesterd en ontwapend. De verdachte, een 32-jarige Hagenaar, is overgedragen aan de politie. De politie heeft direct het feest beëindigd. De 300 a 400 bezoekers hebben het plein rustig verlaten. Het slachtoffer is in kritieke toestand vervoerd naar het ziekenhuis. De verdachte heeft een bekentenis afgelegd.
bron: politie zoetermeer
ff een paar feiten tussen alle speculaties door..
meisje wat ik ken was er bij op dat plein, te ziek voor worden dit, wat de reden ook was.. veel sterkte aan die gozer en familie en vrienden
donateur
Zo, diepe zucht van mijn kant
Ben blij dat ie nog leeft zeg.
Schrok behoorlijk eigenlijk
Blij toe
Hopen dat ie er snel bovenop komt, en weer de oude word
zo echt wel mooi
Ik hoop dat alles goed komt met em !
crazygirl: Mag ik vragen hoe goed jij Ronald kent?
donateur
crazygirl: Mag ik vragen hoe goed jij Ronald kent?
Heb je daarvoor een ander account aangemaakt .. ?
wie ik? nee, Ik ben hier helemaal nog niet bekend maar lees de verhalen en weet dat er van sommige dingen geen reet klopt, vandaar
wie ik? nee, Ik ben hier helemaal nog niet bekend maar lees de verhalen en weet dat er van sommige dingen geen reet klopt, vandaar
Kun je dan niet beter een PB sturen?
uk heb nu een account aangemaakt, kan ook toch?
. Anyway, ik vind niet dat je over dingen moeten praten als je er het fijne niet van weet
uk heb nu een account aangemaakt, kan ook toch? . Anyway, ik vind niet dat je over dingen moeten praten als je er het fijne niet van weet
Dat bedoel ik ook niet...
Maar jij zegt nu dat er dingen niet kloppen en verteld er niet bij wat dat dan zou moeten zijn.
Neem aan dat je dat niet wilt vertellen op een forum.
Dat bedoel ik dus met kun je dan niet beter een Privebericht sturen.
Geen commentaar hoor verder.
zo bedoelde ik het ook niet
.
ik mag niet veel loslaten dus doe ik dat ook niet maar ik vind het jammer dat sommige dingen zo makkelijk worden gezegd.Dat vind ik zo jammer terwijl je er het fijne er niet van weet. Denk dat de juiste mensen zich wel aangesproken zullen voelen. We hopen op het allerbeste voor hem.
En anyway, Het was GEEN marokaan, maar gewoon een nederlander
ik mag niet veel loslaten dus doe ik dat ook niet maar ik vind het jammer dat sommige dingen zo makkelijk worden gezegd.Dat vind ik zo jammer terwijl je er het fijne er niet van weet. Denk dat de juiste mensen zich wel aangesproken zullen voelen. We hopen op het allerbeste voor hem.
En anyway, Het was GEEN marokaan, maar gewoon een nederlander
waarom weet altijd iedereen het beter?
Lekker belangrijk zeg, tis gebeurt degene die het geflikt heb spoort nie klaar.
Lekker belangrijk zeg, tis gebeurt degene die het geflikt heb spoort nie klaar.
Mijn vriend moest draaien en het licht en geluid doen dus die was erbij toen het gebeurde.
Ik schrok joh toen ik dat hoorde, mijn vriend was daar en stond er heel dicht boven op en dan ga je toch even denken: als hij dat nou geweest was of als er een verdwaalde kogel hem zou raken. Hij heeft zelfs de kabels nog goed gelegd daar waar het gebeurd is zo'n 5 min. voor dat het gebeurde en een collega van hem was daar toen nog een min. voor dat het gebeurde. Komt erg dicht bij allemaal. Mijn vriend is ook aardig geschrokken door wat hij allemaal gezien en gehoord heeft.laatste aanpassing 25 september 2005 08:55
Dit is mijn broer, ik heb echt even moeten slikken toen ik het las! Lin, wat een geluk dat hij er niet bovenop stond!
Wat een mafkees zeg..
Als jij het allemaal zo goed weet, vertel het ons dan maar, en stuur anders gewoon een PB!
En anders; niet zeiken, lulverhalen hou je toch
wie die jongen die daar licht en geluid deed en moest draaien?
En niet alleen hij had geraakt kunnen worden hoor
Je gaat gewoon zo even denken, als er iemand vlakbij stond van wie je houdt.
Tuurlijk kon iedereen geraakt worden en daar heb ik ook heus wel aan gedacht, maar ik denkt toch eerlijk gezegd eerst aan mijn vriend die daar stond. Ik denk dat iedereen dat wel heeft als daar iemand stond die je kent. Lees maar een paar verhalen hierboven.
Je gaat gewoon zo even denken, als er iemand vlakbij stond van wie je houdt.
Tuurlijk kon iedereen geraakt worden en daar heb ik ook heus wel aan gedacht, maar ik denkt toch eerlijk gezegd eerst aan mijn vriend die daar stond. Ik denk dat iedereen dat wel heeft als daar iemand stond die je kent. Lees maar een paar verhalen hierboven.
precies zussie!
Laatste nieuws.
ma 26 sep 2005, 10:48
Toestand slachtoffer schietpartij Zoetermeer onveranderd
DEN HAAG - De 23-jarige man uit Benthuizen die zaterdagavond werd neergeschoten op het Stadhuisplein in Zoetermeer ligt nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis. Zijn medische toestand is onveranderd, aldus een politiewoordvoerder maandag.
De dader, die door portiers van een uitgaansgelegenheid werd overmeesterd, heeft bekend. De 32-jarige Hagenaar haalde na een woordenwisseling met het slachtoffer een wapen uit zijn auto en schoot op de Benthuizenaar.
Het incident gebeurde tijdens een groot feest op het Stadsplein met tussen de drie- en vierhonderd aanwezigen. Vorig weekeinde is de gemeente Zoetermeer in samenwerking met de horeca en politie de campagne 'Veilig Stappen' begonnen. Er rijden onder meer gratis bussen die feestgangers van en naar de uitgaangsgelegenheden brengen. In de binnenstad en de cafés hangen posters en stickers met 'Openlijk geweld is een misdrijf' en 'Wapenbezit is een misdrijf'.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/26039431/Toestand_slachtoffer_schietpartij_Zoetermeer_onveranderd.html
ma 26 sep 2005, 10:48
Toestand slachtoffer schietpartij Zoetermeer onveranderd
DEN HAAG - De 23-jarige man uit Benthuizen die zaterdagavond werd neergeschoten op het Stadhuisplein in Zoetermeer ligt nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis. Zijn medische toestand is onveranderd, aldus een politiewoordvoerder maandag.
De dader, die door portiers van een uitgaansgelegenheid werd overmeesterd, heeft bekend. De 32-jarige Hagenaar haalde na een woordenwisseling met het slachtoffer een wapen uit zijn auto en schoot op de Benthuizenaar.
Het incident gebeurde tijdens een groot feest op het Stadsplein met tussen de drie- en vierhonderd aanwezigen. Vorig weekeinde is de gemeente Zoetermeer in samenwerking met de horeca en politie de campagne 'Veilig Stappen' begonnen. Er rijden onder meer gratis bussen die feestgangers van en naar de uitgaangsgelegenheden brengen. In de binnenstad en de cafés hangen posters en stickers met 'Openlijk geweld is een misdrijf' en 'Wapenbezit is een misdrijf'.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/26039431/Toestand_slachtoffer_schietpartij_Zoetermeer_onveranderd.html
laatste aanpassing
zal echt wel iets meer achter zitten dan alleen tegen elkaar oplopen denk ik...
Dan nog hoef je niemand voor zijn kop te schieten!!!! En dan ook nog in een grote menigte!!
En er lopen echt van dat soort gekken rond hoor.
Vorig weekeinde is de gemeente Zoetermeer in samenwerking met de horeca en politie de campagne 'Veilig Stappen' begonnen. Er rijden onder meer gratis bussen die feestgangers van en naar de uitgaangsgelegenheden brengen. In de binnenstad en de cafés hangen posters en stickers met 'Openlijk geweld is een misdrijf' en 'Wapenbezit is een misdrijf'.
Daar heeft die jongen niet veel aan gehad jammergenoeg.
laatste aanpassing
donateur
Blijkbaar niet dus he...
Het is misschien moeilijk te geloven dat iemand daarom iemand neerschiet, maar het is echt zo
En ik vind het enorm triest
We zouden bijna ff langsgaan bij die jongen (Mits dat toegelaten werd) om ff een bloemetje te brengen en beterschap te wensen
het blijft gewoon erg dat er tegenwoordig ook zoveel gasten lopen met wapens, elk weekend is het wel ergens raak.
Vorige week waren de vriendjes van mijn oudste zoon (jongetjes van 9 en 10) met een pistool bedreigd door en knul van 17 omdat ze hun bal niet wilde geven, die vrijdagavond word een maatje van me in zijn gezicht gesneden met een kapot geslagen stuk glas omdat hij het opnam voor zijn meisje...
het wordt steeds gekker en ik vind dat gewoon een eng idee dat mijn kids daarin moeten opgroeien.
Vorige week waren de vriendjes van mijn oudste zoon (jongetjes van 9 en 10) met een pistool bedreigd door en knul van 17 omdat ze hun bal niet wilde geven, die vrijdagavond word een maatje van me in zijn gezicht gesneden met een kapot geslagen stuk glas omdat hij het opnam voor zijn meisje...
het wordt steeds gekker en ik vind dat gewoon een eng idee dat mijn kids daarin moeten opgroeien.
het blijft gewoon erg dat er tegenwoordig ook zoveel gasten lopen met wapens, elk weekend is het wel ergens raak.
Jezus waar gaat de wereld naar toe!!!!
Valt wel op dat iedereen altijd de gekste dingen meemaakt hier op PF. Zuigen sommige jullie het niet gewoon uit de --->
Gezien het niveau en de gebeurtenissen zie ik wel degelijk een duidelijk verband.
Valt wel op dat iedereen altijd de gekste dingen meemaakt hier op PF. Zuigen sommige jullie het niet gewoon uit de --->?
als ik zoiets uit me duim zou moeten zuigen val ik wel onder het algemene pf publiek ja, maar heb nu toch wel de leeftijd bereikt dat ik het niet hoef te hebben van sterke verhalen hoor
En je instelling is gewoon beneden niveau. Ik heb in mn leven zat meegemaakt, en dat op jonge leeftijd. Maar ik ben wel fucking positief gebleven en dat werpt zn vruchten af. Je creeert de wereld om je heen die je zelf wenst. Denk daar maar over na!!
een goede gedachte alleen helas niet de werkelijkheid en zal dat ook nooit worden..het iq van de mensheid gaat achteruit is wetensch. bewezen. Dan krijg je dit soort dingen.
donateur
Heel veel beterschap aan het slachtoffer, dit is te gek voor woorden 
Ik ben tegen de doodstraf, maar je hoopt toch dat zo'n vent 'per ongeluk' van de trap flikkert
Ik wil iedereen die het slachtoffer kent sterkte wensen, ook de mensen die aanwezig waren. Ik hoop voor jullie allemaal dat je dit ooit kunt vergeten.
Ik ben tegen de doodstraf, maar je hoopt toch dat zo'n vent 'per ongeluk' van de trap flikkert
Ik wil iedereen die het slachtoffer kent sterkte wensen, ook de mensen die aanwezig waren. Ik hoop voor jullie allemaal dat je dit ooit kunt vergeten.
de leuke dingen winnen het bij mij ook, maar steeds gebeurt er wel weer wat waarbij je denkt waarom??
De leuke overwinnen altijd in mijn geval.
Maar de maatschappij dat ben je zelf. Hoe cliche dat ook mag klinken, bijna iedereen hier op Pf heeft geen zelfkritiek. Dat heb je nodig om conflicten uit te praten etc.
De leuke overwinnen altijd in mijn geval.
Maar de maatschappij dat ben je zelf. Hoe cliche dat ook mag klinken, bijna iedereen hier op Pf heeft geen zelfkritiek. Dat heb je nodig om conflicten uit te praten etc.
achteraf winnen de leuke dingen idd, maar als je kind op dat moment de operatiekamer wordt in gereden denk je daar nie aan hoor
maatschappij ben jezelf idd, maar andere kunnen dit niet aan. Wat zullen mijn kinderen denken, nadat hun vriendje tegen een pistool heeft aangekeken, en afgelopen zaterdag weer in de stad waar zij net vandaan waren met oma, iemand voor ze kop is geknald. Ze vragen ernaar, laatst zelfs waar je pistolen zou kunnen kopen...
Zelfkritiek wat bedoel je daarmee? Zelfspot of gewoon mensen die niet tegen kritiek kunnen, want die zijn er idd bijna nie
achteraf winnen de leuke dingen idd, maar als je kind op dat moment de operatiekamer wordt in gereden denk je daar nie aan hoor
Dat is een incident, dat is niet de maatstaf van het maatschappelijke geluk.
maatschappij ben jezelf idd, maar andere kunnen dit niet aan. Wat zullen mijn kinderen denken, nadat hun vriendje tegen een pistool heeft aangekeken, en afgelopen zaterdag weer in de stad waar zij net vandaan waren met oma, iemand voor ze kop is geknald. Ze vragen ernaar, laatst zelfs waar je pistolen zou kunnen kopen...
Het is jouw taak je kinderen geen angst en haat aan te praten. Kinderen hebben de toekomst immers.
Je ziet dat veel ouders handelen uit angst, terwijl dat heel vaak niet nodig is.
Zelfkritiek wat bedoel je daarmee? Zelfspot of gewoon mensen die niet tegen kritiek kunnen, want die zijn er idd bijna nie
Zelfkritiek houdt in: kun je jezelf een spiegel voorhouden.
Het is jouw taak je kinderen geen angst en haat aan te praten. Kinderen hebben de toekomst immers.
Je ziet dat veel ouders handelen uit angst, terwijl dat heel vaak niet nodig is.
en wat doe je als je kind aan je vraagt, mam waar kun je pistolen kopen??
en wat doe je als je kind aan je vraagt, mam waar kun je pistolen kopen??
Jeetje, als je daar al moeite mee hebt om dat uit gaan leggen.
ooow dat ken ik wel
Ik lijk wel een leraar. Terwijl je ouder bent, maar goed intelligentie kenmerkt zich niet door leeftijd.
dan is op dat moment weinig positiefs aanwezig, dat bedoelde ik ermee te zeggen
Incidenteel dus
laatste aanpassing

Mensen mensen, over de doodstraf kan elders gediscussieerd worden.
En persoonlijke discussies en ergernissen mag je in Pb beslechten. Dit topic ging ergens anders over
En persoonlijke discussies en ergernissen mag je in Pb beslechten. Dit topic ging ergens anders over
laatste aanpassing
Toen ik naar het stadshart ging zag ik net de ambulance wegrijden. Ik dacht nog, goh wat rijdt hij langzaam en hij ging niet richting het ZH van Zmeer maar richting Den Haag.
In het centrum was toen alles al afgezet en mensen stonden nog steeds vol verbazing te kijken naar de werkzaamheden van de politie. Ik werd op de hoogte gebracht door getuigen daar. Vreselijk hoor dat zoiets moet gebeuren.
Het was juist zo'n mooie insteek * veilig stappen in Zmeer* --> nu voelt het zoetermeers uitgaans publiek zich onveiliger ooit vrees ik.
Ik wil alle vrienden en familie veel sterkte wensen. Ik hoop dat het slachtoffer beter wordt.

In het centrum was toen alles al afgezet en mensen stonden nog steeds vol verbazing te kijken naar de werkzaamheden van de politie. Ik werd op de hoogte gebracht door getuigen daar. Vreselijk hoor dat zoiets moet gebeuren.
Het was juist zo'n mooie insteek * veilig stappen in Zmeer* --> nu voelt het zoetermeers uitgaans publiek zich onveiliger ooit vrees ik.
Ik wil alle vrienden en familie veel sterkte wensen. Ik hoop dat het slachtoffer beter wordt.
Nasty hoor.. Hoop voor hem dat hij het red. Als je op zo een manier aan je eind moet komen
.
Iedereen sterkte die bij hem betrokken is!
Ach zolang je broer maar niet geraakt is he. Die anderen mogen van jou part zo doodvallen. Wat een reactie zeg
Lekker meelevend weer!
Iedereen sterkte die bij hem betrokken is!
Ja die jongen die stond te draaien. En tuurlijk iedereen had geraakt kunnen worden maar die mensen ken ik niet
Ach zolang je broer maar niet geraakt is he. Die anderen mogen van jou part zo doodvallen. Wat een reactie zeg
Lekker meelevend weer!
laatste aanpassing
Toen ik naar het stadshart ging zag ik net de ambulance wegrijden.
het duurde naar mijn idee nog best lang voor die ambulance er eindelijk was volgens mij zo'n kwartier á 20 minuten,
als hij vanuit langelangziekenhuis moest komen zou die er binnen 2 minute kunnen zijn..
Lekker meelevend weer!
Ik denk niet dat ze het zo bedoeld heeft hoor.
Ze vertelde gewoon wat
het duurde naar mijn idee nog best lang voor die ambulance er eindelijk was volgens mij zo'n kwartier á 20 minuten,
als hij vanuit langelangziekenhuis moest komen zou die er binnen 2 minute kunnen zijn..
Ik hoorde inderdaad ook al dat het lang duurde voor ze er waren.
Weet niet waar ze vandaan kwamen, maar weet wel dat de ambulance standplaats in Rokkeveen is.
Maar dan zou het nog geen 20 minuten duren
Het AD meldt : Een vriend meldt op de website Partyflock.nl dat de slachtoffer op de intensive care in coma ligt en dat de vooruitzichten erg somber zijn. Als de man uit coma ontwaakt is hij waaarschijnlijk een kastplantje.
Te triest voor woorden dat een krant als het AD teksten kopieerd van deze site. wat een verslaggeving
Wat een bronnen
Te triest voor woorden dat een krant als het AD teksten kopieerd van deze site. wat een verslaggeving
Wat een bronnen
Het AD meldt : Een vriend meldt op de website Partyflock.nl dat de slachtoffer op de intensive care in coma ligt en dat de vooruitzichten erg somber zijn. Als de man uit coma ontwaakt is hij waaarschijnlijk een kastplantje.
Wat een bronnen
Staat dat er echt in? Lekker aso.
www.planet.nl
Toestand neergeschoten man nog steeds kritiek
Gepubliceerd op maandag 26 september 2005
De 23-jarige man uit Benthuizen die zaterdagavond werd neergeschoten op het Stadhuisplein in Zoetermeer ligt nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis. Zijn medische toestand is onveranderd, aldus een politiewoordvoerder maandag.
De man werd door zijn hoofd geschoten na een futiel akkefietje op een straatfeest.
Nadat de Benthuizer op het straatfeest per ongeluk tegen een 32-jarige Hagenaar was aangebotst, vroeg deze volgens het AD of de Benthuizer doof was. Toen de gedeeltelijk dove man dat bevestigde, pakte de Hagenaar een pistool uit zijn auto en schoot hem in zijn hoofd.
Coma
De omstanders, er waren ongeveer 300 mensen op het evenement, reageerden verbijsterd op de schietpartij. Twee portiers renden achter de vluchtende dader aan en overmeesterden hem.
De man bekende zijn daad later op het politiebureau. Op het internetforum van Partyflock laten bekenden van het slachtoffer zich uit over de toestand van de man.
Veilig uitgaan
Het drama komt treurig genoeg een week nadat de gemeente Zoetermeer de campagne Veilig Stappen is begonnen. Er rijden onder meer gratis bussen die feestgangers van en naar de uitgaangsgelegenheden brengen. In de binnenstad en de cafés hangen posters en stickers met 'Openlijk geweld is een misdrijf' en 'Wapenbezit is een misdrijf'.
Toestand neergeschoten man nog steeds kritiek
Gepubliceerd op maandag 26 september 2005
De 23-jarige man uit Benthuizen die zaterdagavond werd neergeschoten op het Stadhuisplein in Zoetermeer ligt nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis. Zijn medische toestand is onveranderd, aldus een politiewoordvoerder maandag.
De man werd door zijn hoofd geschoten na een futiel akkefietje op een straatfeest.
Nadat de Benthuizer op het straatfeest per ongeluk tegen een 32-jarige Hagenaar was aangebotst, vroeg deze volgens het AD of de Benthuizer doof was. Toen de gedeeltelijk dove man dat bevestigde, pakte de Hagenaar een pistool uit zijn auto en schoot hem in zijn hoofd.
Coma
De omstanders, er waren ongeveer 300 mensen op het evenement, reageerden verbijsterd op de schietpartij. Twee portiers renden achter de vluchtende dader aan en overmeesterden hem.
De man bekende zijn daad later op het politiebureau. Op het internetforum van Partyflock laten bekenden van het slachtoffer zich uit over de toestand van de man.
Veilig uitgaan
Het drama komt treurig genoeg een week nadat de gemeente Zoetermeer de campagne Veilig Stappen is begonnen. Er rijden onder meer gratis bussen die feestgangers van en naar de uitgaangsgelegenheden brengen. In de binnenstad en de cafés hangen posters en stickers met 'Openlijk geweld is een misdrijf' en 'Wapenbezit is een misdrijf'.
Lees het maar hier DE AD Krant
http://www.ad.nl/denhaag/article23895.ece
citeer:
Het slachtoffer is in kritieke toestand overgebracht naar het Westeinde Ziekenhuis in Den Haag. Een vriend meldt op de website partyflock.nl dat het slachtoffer op de intensive care in coma ligt en dat de vooruitzichten erg somber zijn. Als de man uit zijn coma komt, is hij waarschijnlijk een kasplantje.
http://www.ad.nl/denhaag/article23895.ece
citeer:
Het slachtoffer is in kritieke toestand overgebracht naar het Westeinde Ziekenhuis in Den Haag. Een vriend meldt op de website partyflock.nl dat het slachtoffer op de intensive care in coma ligt en dat de vooruitzichten erg somber zijn. Als de man uit zijn coma komt, is hij waarschijnlijk een kasplantje.
laatste aanpassing
Lekker meelevend weer!laatste aanpassing 26 september 2005 14:20
Dit gaat echt nergens over, ik reageer alleen op het berichtje van mijn schoonzus. Zou jij niet blij zijn als je weet dat iemand van je familie daar is geweest en er bovenop heeft gestaan en gelukkig niks mankeerd?
Tuurlijk is het klote voor die jongen, daar gaat dit hele topic dus over? Dus je moet niet zo raar doen!
donateur
helemaal mee eens patricia,, its a fucked up world.. en hier in zoetermeer wordt het er blijkbaar helemaal niet beter op, het kan overal gebeuren maar toch
Het is gewoon enorm schrikken als je zoiets te horen krijgt.
Ik kom zelf 150 Km bij Zoetermeer vandaan, maar dat weekend zat ik nog geen 15 minuten lopen van stadshart af
Ik schrok er gewoon van, terwijl ik niet bepaald gauw schrik.
gelukkig ben ik niet één van die mensen, dan dat hij geen bot meer heel in zin lichaam
Dan had ik die andere wel willen zijn
Waren wij die die hem pakte, en hadden we hem .. (ja ik hou het netjes)
donateur
alsof het de "normaalste" Zaak van de wereld is
Is het toch ook ?
Als je tegenwoordig geen wapens op zak heb, hoor je er gewoon niet meer bij
Dit klinkt hard, maar dat blijkt wel erg uit de dagelijkse misdrijven (want dat zijn het) die worden gepleegd.
Mits ie er bovenop komt, zal die niet veel meer kunnen vermoed ik zomaar
Hersenbeschadiging zit er denk ik wel bij
Of iets dergelijks wat erop lijkt waardoor deze jongen weinig meer kan.
Hoop evengoed dat er het beste van gemaakt word
Niet gaan speculeren maar gewoon afwachten, anders krijg je weer die cowboy verhalen straks.
en dit is nou precies 1 van de redenen dat ik niet meer ga stappen al dat gezeik met geweld gewoon nutteloos
tja wel het veiligste maar dan geef je toe aan geweld en dat moet je niet doen
maargoed dan kan je niets meer doen.. moet je ook geen auto meer rijden.. er vallen ook slachtoffers in het verkeer
donateur
jammer genoeg zal die mongool wel weer over 8 jaar buiten lopen hoop dat ze hem dan pakken ... wat een laffe daad zeg .. ongeloofelijk
8 jaar
Met goed gedrag komt ie over anderhalf jaar alweer op vrije voeten hoor hier in dat kut Nl !
en dit is nou precies 1 van de redenen dat ik niet meer ga stappen al dat gezeik met geweld gewoon nutteloos
Lekker thuis zitten zuipen
Mee eens, kan ook leuk zijn

Dames en heren.. Nogmaals een opmerking. Het slachtoffer is niet overleden en hou u verre van gespeculeer en roddels en dergelijke.
Zoals al eerder gezegt is dat niet gepast..!
Zoals al eerder gezegt is dat niet gepast..!
Ik hoorde het op het nieuws van het weekend...
Kan me er zo pissed over maken...een botsing/opstootje..
en dan zoiets, gvd waar zijn we mee bezig!
Ik geloof dat het nieuwe kabinet een grote taak hierin heeft. Dit is in onze maatschappij geslopen en wij willen het niet dus het moet er weer uit!
Taak voor overheid, maatschappij en normen en waarden op de schop..
Makkelijk gezegd misschien maar echt
dit mag gewoon niet, echt niet.
Er MOETEN zaken aangepast en veranderd worden hier..
Ik wens hem en zijn fam heel veel sterkte, ken de jongen niet heb er al een aantal keren aan hem gedacht!
Hoop dat hij de kracht heeft ervoor te vechten!
En hoop dat hij volledig mag herstellen!
Kan me er zo pissed over maken...een botsing/opstootje..
en dan zoiets, gvd waar zijn we mee bezig!
Ik geloof dat het nieuwe kabinet een grote taak hierin heeft. Dit is in onze maatschappij geslopen en wij willen het niet dus het moet er weer uit!
Makkelijk gezegd misschien maar echt
Ik wens hem en zijn fam heel veel sterkte, ken de jongen niet heb er al een aantal keren aan hem gedacht!
Hoop dat hij de kracht heeft ervoor te vechten!
En hoop dat hij volledig mag herstellen!
laatste aanpassing
Pff wat een waanzinnige wereld leven we toch in...
Komop he niet alleen is het te belachelijk voo woorden dat hij om die reden word neergeschoten maar vooral dat hij gewoon met een gun op straat loopt!!
Ik kan niet anders dan zeggen dat ik blij ben dat ik geen kinderen heb zodat ik me hier nooit bezorgd om te maken!!!
Komop he niet alleen is het te belachelijk voo woorden dat hij om die reden word neergeschoten maar vooral dat hij gewoon met een gun op straat loopt!!
Ik kan niet anders dan zeggen dat ik blij ben dat ik geen kinderen heb zodat ik me hier nooit bezorgd om te maken!!!
Het laatste nieuws:
Hij is vanmiddag bij geweest, heeft gepraat, wat gegeten en gedronken...
zoals het er nu uit ziet komt het allemaal wel redelijk goed... waarschijnlijk blijft de kogel zitten en laten ze hem in capsellen... Aangezien het eruit halen te gevaarlijk is... daar nog meer over later zodra ik meer weet...
zoals het er nu uit ziet komt het allemaal wel redelijk goed... waarschijnlijk blijft de kogel zitten en laten ze hem in capsellen... Aangezien het eruit halen te gevaarlijk is... daar nog meer over later zodra ik meer weet...
laatste aanpassing
Beter! Hopen dat alles goed gaat. Een maat van me heeft ook al jaren een kogel in zijn hoofd en daar is helemaal niks aan te merken, dus hoeft niet per defenitie schadelijk te zijn
![[img width=300 height=208]http://www.ad.nl/multimedia/archive/00006/No_name_6768h.jpg[/img]](http://www.ad.nl/multimedia/archive/00006/No_name_6768h.jpg)
Uitgaansgeweld lijkt natuurwet
ZOETERMEER - Een week na het begin van de campagne Veilig Stappen wordt in Zoetermeer tijdens een feest iemand tweemaal in zijn hoofd geschoten. Een beter voorbeeld dat uitgaansgeweld zich niet laat uitbannen door campagnes en veiligheidsconvenanten, bestaat niet.
In Zoetermeer wordt de rommel opgeruimd na het dramatisch verlopen buurtfeest van zaterdagavond. Foto Govert van den Berg
,,Het is een ongelooflijk tragisch incident, maar zoiets is gewoon niet te voorkomen,’’ zegt criminoloog dr. Henk Ferwerda.
De Benthuizer Ronald Sluiter (23) die zaterdagnacht op het Stadhuisplein door een 32-jarige Hagenaar werd neergeschoten, was volgens Ferwerda op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. ,,Dit was echt een incident, het zoveelste in de rij. We maken ons vreselijk druk om dit soort excessen, dat moet ook zo blijven, maar we weten ook dat het volgende week wéér kan gebeuren.’’
Ondanks een aantal recente voorbeelden van extreem uitgaansgeweld, neemt de ellende in en rond horecagelegenheden niet schrikbarend toe, stelt Ferwerda. Uit de cijfers komt geen explosieve stijging naar voren. Er is de afgelopen jaren erg veel geïnvesteerd in veiligheid. Ik denk dat het daardoor ook veiliger is geworden. De goede wil is aanwezig bij alle betrokken partijen.’’
Ferwerda is geen voorstander van big-brother-achtige maatregelen. Een batterij toezichtscamera's in de binnenstad, extra agenten en beveiligers op straat; volgens Ferwerda is ook dat geen waterdichte oplossing. ,,Bovendien kom je in een situatie terecht waar niemand blij van wordt. Niet alles in de samenleving is maakbaar.’’
,,Absolute veiligheid in de horeca is een utopie’’, zegt ook Anthony van der Klis van Koninklijk Horeca Nederland. ,,Een kroegbaas kan zijn best doen om binnen een goede sfeer te creëren. Zorg voor een goed deurbeleid, laat niet te veel mensen toe en houd je aan je eigen huisregels. Bezoekers die zich desondanks misdragen, gaan er uit. Maar ergens houdt het op met de mogelijkheden van de horecaondernemer. Tegen idioten met een pistool kun je niet veel uitrichten.’’
Van der Klist denkt niet dat het dramatische schietincident in Zoetermeer had kunnen worden voorkomen.
,,Iedereen kan naar een straatfeest. Zo'n evenement is niet te beveiligen. Moet je twintig of dertig detectiepoortjes neerzetten? Het enige wat de politie kan doen, is gebiedsverboden uitdelen aan gekken en aso's. Tegen dit soort excessen kun je je niet wapenen.’’
http://www.ad.nl/denhaag/stad/article24535.ece
Makkelijk gezegd misschien maar echt dit mag gewoon niet, echt niet.
een aantal rotte appels blijf je altijd & overal hebben, daar kan je als kabinet of zelfs al gehele maatschappij nix tegen doen
Het laatste nieuws:
zoals het er nu uit ziet komt het allemaal wel redelijk goed... waarschijnlijk blijft de kogel zitten en laten ze hem in capsellen... Aangezien het eruit halen te gevaarlijk is... daar nog meer over later zodra ik meer weet...laatste aanpassing 26 september 2005 22:37
Gelukkig gaat het redelijk. Heel veel sterkte!!
Uitspraak van
EllentjuH
op maandag 26 september 2005 om 22:35:
Het laatste nieuws:
zoals het er nu uit ziet komt het allemaal wel redelijk goed... waarschijnlijk blijft de kogel zitten en laten ze hem in capsellen... Aangezien het eruit halen te gevaarlijk is... daar nog meer over later zodra ik meer weet...laatste aanpassing 26 september 2005 22:37
Het laatste nieuws:
Hoorde ik ook vanmiddag van je! Idd blij te horen dat het goed. Het blijft je op de 1 of andere manier toch een beetje bezig houden. Vooral als zoiets zo dichtbij gebeurd.
We blijven hoop houden met zn alle (f)
Waarom doet iedereen meteen zo negatief
Die gozer bedoelt het vast niet slecht hor
Zal wel niet negatief bedoeld zijn...
maar beste kerel
klinkt alleen een beetje raar als je het tegen een meisje zegt he?
Het laatste nieuws:
Dit klinkt al beter! nogmaals sterkte
donateur
misschien komt dit ook in het AD
Dan moet je een kopie maken en het neerzetten
De jatters.
Maar Ontopic, idd mooi dat er steeds beter nieuws komt.
Laten we hopen dat deze jongen er rustig aan weer bovenop komt
Een ding is zeker, hij heeft wel wat te vertellen aan zijn kleinkinderen
Ik was een weekendje weg en lees dit alles net pas. Echt te bizar gewoon, ik snap dit echt niet. Snap al dat geweld en gedoe sowieso niet, je komt toch voor je lol en de gezelligheid en niet om iemand kapot te maken?! Ik hoop voor Ronald en zijn familie/vrienden/kennissen dat 't goed met hem komt.
Dat vind ik altijd zo jammer he, dit soort reacties zie ik door het hele topic. Kan overal gebeuren man, waar je ook bent. Je moet maar net de pech hebben om zo'n mafkees tegen te komen. Dit hou je niet tegen, Bovendien was de dader niet eens een Zoetermeerder.
Ik snap wel dat je dat zegt maar ja aan de andere kant je moet je ook niet laten wegjagen. Dan kan je straks nergens meer heen. De volgende keer gebeurt zoiets misschien in een bioscoop of op een kermis ofzo.
Zoetermeer zuigt...
Dat vind ik altijd zo jammer he, dit soort reacties zie ik door het hele topic. Kan overal gebeuren man, waar je ook bent. Je moet maar net de pech hebben om zo'n mafkees tegen te komen. Dit hou je niet tegen, Bovendien was de dader niet eens een Zoetermeerder.
Ik snap wel dat je dat zegt maar ja aan de andere kant je moet je ook niet laten wegjagen. Dan kan je straks nergens meer heen. De volgende keer gebeurt zoiets misschien in een bioscoop of op een kermis ofzo.
sthja uitgaan is bloedlink geworden somige gaan uit om maar ruzie te zoeken en een feest te verzieken
ik ga liever in duitsland en italie stappen daar weten ze pas wat feesten is hier in nederland kunnen ze alleen poge en holland holland roepen op feesten erg jammer dat een deel van ons het zo verziekt voor de rest
maar hoop echt dat het goed komt met die gozur ken hem niet maar wens dit niemand toe
laatste aanpassing
oke oke, maar verder? ken die alles nog bewegen enzo??
Zie je wel onze Ronald sterk is!!!
van wie heb jij dit gehoord ellen?
van wie heb jij dit gehoord ellen?
Ken die jongen niet, maar het is vreemd het lijkt wel of ik hem al jaren ken
Heb ik dit alleen ?
weet ik niet of er meerdere zijn, Denk dat iedereen gewoon heel erg geschrokken is, Zelf ken ik ronald wel en ik kan nog steeds niet bevatten dat hem dit moest overkomen , maar gelukkig is hij sterk
donateur
weet ik niet of er meerdere zijn, Denk dat iedereen gewoon heel erg geschrokken is, Zelf ken ik ronald wel en ik kan nog steeds niet bevatten dat hem dit moest overkomen , maar gelukkig is hij sterk
Ik vind het gewoon vreemd, vanaf het moment dat ik het hoorde voelde ik net alsof ik hem gewoon kon
Maar goed, het zal wel
Die mazzelpik mag blij wezen dat iemand boven ons heel grote plannen met hem heeft
Zal vast nieuwe president worden ofzo
was jij er zelf ook bij ?
Is niet gek, je toont gewoon medeleven.
Zoetermeer zuigt...
zaterdag weer uit in zoetermeer, dit kon in elke stad gebeure
Kga zaterdag naar zoetermeer.. project hardcore.. hopen dat ik zondagochend nog leef
misschien grappig bedoeld van je...maar kan heel rot overkomen op degeen die erbij 'betrokken' zijn zeg maar...ff nadenken voor je iets zegt
en gelukkig dat het beter gaat met hem! alsnog heel veel sterkte!
komt inderdaad rot over ja!!!
pfff meteen schieten gaat egt te ver man! gewoon een flinke tik ok, maar schieten nee niet goed echt niet!
gekke mensen heb je man
een tik vind jij dat een tik wel kan omdat je tegen iemand aan loopt ???
jij bent vast ook niet goed bij je knar brrrrrr heel dom hoor al die massa
geweld hoort niet PUNT
drink gewoon samen een drankje veel relaxtur
GOED NIEUWS:
hij is buiten levensgevaar!!!!
sthja uitgaan is bloedlink geworden somige gaan uit om maar ruzie te zoeken en een feest te verzieken
Daar heb je gelijk in maar dat is toch te triest voor woorden?!
donateur
Maak het verhaal nog spannender zeg, straks staat dit ook in de krant
Ja das waar
Zal het niet meer doen
pfff meteen schieten gaat egt te ver man! gewoon een flinke tik ok, maar schieten nee niet goed echt niet!
Een tik is nog nergenhs voor nodig
Draai je om, roep sorry en klaar is kees
Is niet gek, je toont gewoon medeleven.
Dat ook idd
Ik kom net terug van Matthijs, het broertje van ronald en Jaco, zn beste maatje die overigens de avond zelf er ook bij was. Mij is gevraagd te om dit stuk te plaatsten op dit forum omdat er hier erg veel word gespeculeerd endergelijke. Er zijn dingen op dit forum gezegd die verre van de waarheid zijn, en dat is voor hun niet leuk om dat van andere te horen, Bijvoorbeeld over de toestand van Ronald, Ze moeten dingen horen waar ze zelf niets vanaf weten en ieder normaal mens kan begrijpen dat ze dat op dit moment er niet bij kunnen hebben.
Ronald is een vechter, Iedereen die hem kent kan dat beamen.
Misschien dat dit krantenbericht al wellicht gelezen is maar de vraag aan mij was om dit te plaatsen, mede om ook zo ander geroddel uit de weg te gaan.
Ronald sluiter (23), de benthuizer die zaterdagnacht twee keer in zijn hoofd werd geschoten, ademt weer zelfstandig.
Hij kan zijn en armen en benen bewegen en heeft zelfs al een gesprekje gehad met zijn zus.
Ronald kan zich nog goed herrineren wat er is gebeurd, zegt zijn broer matthijs (21),'"als we over de dader spreken, zie je op de monitor hoe zijn hartslag omhoog schiet".
Sluiter, die korte tijd in coma lag werd tijdens een straatfeeest in het stadshart neergeschoten door een 32-jarige hagenaar.
De man trok zijn wapen nadat sluiter per ongeluk tegen hem aan was gebotst en er bier op zijn jasje terechtkwam.
De opgefokte hagenaar vroeg vervolgens of sluiter soms doof was, de slechthorende benthuizer antwoordde bevestigend, waarna de hagenaar zei dat hij die doofheid wel kon verhelpen. Vervolgens was het bam, bam!"zegt matthijs.
De kogels zijn op een afstand van 30 tot 40centimeter in sluiters hoofd geschoten, éen kogel werd verwijderd, de andere zit nog steeds in zijn hersenen. Neurologen onderzoeken of dat projectiel veilig kan worden verwijderd.
Ronald ontwaakte zondag uit zijn coma en stak zijn duim omhoog om te tonen dat het goed ging.
Matthijs: Toen ik na mijn eerste bezoekje weer naar huis wilde, bleef hij mijn hand vasthouden. Een heel emotioneel moment".
Matthijs heeft de toestand van zijn broer, die in het dagelijks leven timmerman is , flink zien verbeteren.
Maandag kon hij van de beademing af. Een domper was de longonsteking die ontstond doordat er bloed en braaksel in zijn longen was gekomen na het schietincident.
De dader bl;ijft voorlopig in voorarrest. Hij heeft een volledige bekentenis afgelegd. Het verhaal, dat de dader eerst zijn wapen uit de auto heeft gehaald is niet waar. Ook dit heeft hij inmiddels toegegeven.
Misschien dat dit krantenbericht al wellicht gelezen is maar de vraag aan mij was om dit te plaatsen, mede om ook zo ander geroddel uit de weg te gaan.
Ronald sluiter (23), de benthuizer die zaterdagnacht twee keer in zijn hoofd werd geschoten, ademt weer zelfstandig.
Hij kan zijn en armen en benen bewegen en heeft zelfs al een gesprekje gehad met zijn zus.
Ronald kan zich nog goed herrineren wat er is gebeurd, zegt zijn broer matthijs (21),'"als we over de dader spreken, zie je op de monitor hoe zijn hartslag omhoog schiet".
Sluiter, die korte tijd in coma lag werd tijdens een straatfeeest in het stadshart neergeschoten door een 32-jarige hagenaar.
De man trok zijn wapen nadat sluiter per ongeluk tegen hem aan was gebotst en er bier op zijn jasje terechtkwam.
De opgefokte hagenaar vroeg vervolgens of sluiter soms doof was, de slechthorende benthuizer antwoordde bevestigend, waarna de hagenaar zei dat hij die doofheid wel kon verhelpen. Vervolgens was het bam, bam!"zegt matthijs.
De kogels zijn op een afstand van 30 tot 40centimeter in sluiters hoofd geschoten, éen kogel werd verwijderd, de andere zit nog steeds in zijn hersenen. Neurologen onderzoeken of dat projectiel veilig kan worden verwijderd.
Ronald ontwaakte zondag uit zijn coma en stak zijn duim omhoog om te tonen dat het goed ging.
Matthijs: Toen ik na mijn eerste bezoekje weer naar huis wilde, bleef hij mijn hand vasthouden. Een heel emotioneel moment".
Matthijs heeft de toestand van zijn broer, die in het dagelijks leven timmerman is , flink zien verbeteren.
Maandag kon hij van de beademing af. Een domper was de longonsteking die ontstond doordat er bloed en braaksel in zijn longen was gekomen na het schietincident.
De dader bl;ijft voorlopig in voorarrest. Hij heeft een volledige bekentenis afgelegd. Het verhaal, dat de dader eerst zijn wapen uit de auto heeft gehaald is niet waar. Ook dit heeft hij inmiddels toegegeven.
donateur
Duidelijkheid 
Erg netjes.
Alleen dit veranderd niets aan het verhaal dat het niet erg triest is
Vraag me eigenlijk af, wat heeft de vraag of ie doof is met een beetje bier en een botsingkje te maken
Neem aan dat niemand snoeihard gaat roepen ''Ik stoot je aan hoor''
Erg mooi vind ik wel, dat ie weer verbeterd.
Hopen dat ie snel bijtrekt
Erg netjes.
Alleen dit veranderd niets aan het verhaal dat het niet erg triest is
Vraag me eigenlijk af, wat heeft de vraag of ie doof is met een beetje bier en een botsingkje te maken
Neem aan dat niemand snoeihard gaat roepen ''Ik stoot je aan hoor''
Erg mooi vind ik wel, dat ie weer verbeterd.
Hopen dat ie snel bijtrekt
las vandaag dit verhaal in de krant !!!!!
tis gewoon triest wat er allemaal gebeurd de laatste jaren...... wil niet eens weten wat ons nog te wachten staat
fijn voor het slachtoffer dat zijn situatie verbterd,hoop ook dat die jongen er helemaal boven op zal komen.. al vraag ik me af.. twee kogels in zijn hoofd !! hier moet hij iets aan over houden hoe erg het ook is, natuurlijk hoop ik voor hem en zijn naasten dat het niet zo is...
maar dan..hij is voor zijn leven getekend... en de dader !!!
is er een straf voor....
triest gewoon
tis gewoon triest wat er allemaal gebeurd de laatste jaren...... wil niet eens weten wat ons nog te wachten staat
fijn voor het slachtoffer dat zijn situatie verbterd,hoop ook dat die jongen er helemaal boven op zal komen.. al vraag ik me af.. twee kogels in zijn hoofd !! hier moet hij iets aan over houden hoe erg het ook is, natuurlijk hoop ik voor hem en zijn naasten dat het niet zo is...
is er een straf voor....
triest gewoon
donateur
is er een straf voor....
Vanzelf niet !
Die draait anderhalf jaar de nor in en met goed gedrag loopt ie met een half jaar weer op vrije voeten
Lang leve de tolerantie van Nl
*Edit*
Spelfoutje
laatste aanpassing
[quote element=message id=16609482]{element is niet toegankelijk}Vraag me eigenlijk af, wat heeft de vraag of ie doof is met een beetje bier en een botsingkje te maken
Neem aan dat niemand snoeihard gaat roepen ''Ik stoot je aan hoor'' [/quo
Ronald hoorde iets niet goed wat de dader zei
Neem aan dat niemand snoeihard gaat roepen ''Ik stoot je aan hoor'' [/quo
Ronald hoorde iets niet goed wat de dader zei
Ik krijg hier gewoon koude rillingen van. gewoon iemand uit je familie
Ik kan het me niet voorstellen !
donateur
Bijzonder ook om te zien/lezen hoe iedereen meeleeft!
Viel mij ook erg op idd
Als ik het adres van dat ziekenhuis had, zou ik hem een leu kkaartje sturen met mijn vriendin
Om nou bij hem langs te gaan, vind ik wat overdreven.
Zou ook niet leuk zijn voor de mensen die hem wel kennen en dan niet kunnen komen wegens drukte
Ben inderdaad ook benieuwd wat zijn straf zal worden...
Dat zeg ik, weinig
Wat mij betreft mag ie opgesloten worden voor minimaal 15 jaar.
Heeft ie de tijd om na te denken wat ie gedaan heeft
Als ik het adres van dat ziekenhuis had, zou ik hem een leuk kaartje sturen met mijn vriendin
Wat we wel kunnen doen:
Topic openen genaamd: "Beterschapswensen voor Ronald!"
Waar iedereen vervolgens zijn/haar beterschapswens/groet aan Ronald kan schrijven. Zodra hij uit het ziekenhuis komt kan hij dat allemaal lezen. (of als hij internet in het ziekenhuis heeft daar of course
Idee?
Ik kom net terug van Matthijs, het broertje van ronald en Jaco, zn beste maatje die overigens de avond zelf er ook bij was. Mij is gevraagd te om dit stuk te plaatsten op dit forum omdat er hier erg veel word gespeculeerd endergelijke. Er zijn dingen op dit forum gezegd die verre van de waarheid zijn, en dat is voor hun niet leuk om dat van andere te horen, Bijvoorbeeld over de toestand van Ronald, Ze moeten dingen horen waar ze zelf niets vanaf weten en ieder normaal mens kan begrijpen dat ze dat op dit moment er niet bij kunnen hebben.
Welke krant stond het?
donateur
Idee?
Opzich idd leuk idee
Maar is dat niet wat onpersoonlijk ?
Kan me ook best voorstellen dat ie geen zin heeft in 500.000 kaartjes
Maar kun je doen ja
Maar uit eigen ervaring weet ik, als ik niet vanaf het begin bij een topic erbij ben, dan lees ik ook niet alles
Maar is dat niet wat onpersoonlijk ?
In principe kennen we hem niet, dus ik denk dat dit "gepaster" is dan dat hij weet-ik-veel-hoeveel- kaartjes krijgt in het ziekenhuis van mensen die hij totaal niet kent!
Maar uit eigen ervaring weet ik, als ik niet vanaf het begin bij een topic erbij ben, dan lees ik ook niet alles
Als een topic speciaal voor mij opgestart zou zijn, dan zou ik ieder woord lezen!
donateur
In principe kennen we hem niet, dus ik denk dat dit "gepaster" is dan dat hij weet-ik-veel-hoeveel- kaartjes krijgt in het ziekenhuis van mensen die hij totaal niet kent!
Aan de ene kant geef ik je helemal gelijk
Aan de andere kant, zou het mij leuk lijken opzich, als ik van geheel Pf een kaart zou krijgen
Ookal zou ik ze dus niet kennen.
Maar ja, wat ik al zei, mischien vind ie dat juist wel vervelend
Als een topic speciaal voor mij opgestart zou zijn, dan zou ik ieder woord lezen! Maar goed, zo ben ik dan!
Hmm, mischien krabbel ik terug nu
Maar ik denk dat ik ook wel redelijk veel zou lezen
wie een kaartje wil sturen kan dat ook via mij doen
Zal ik doen, misschien is het een goed idee om deze topic een bepaalde datum te sluiten en deze uit te printen, dan kan die meegenomen worden naar het ziekenhuis. Wat vind jij?
Zal ik doen, misschien is het een goed idee om deze topic een bepaalde datum te sluiten en deze uit te printen, dan kan die meegenomen worden naar het ziekenhuis. Wat vind jij?
Vind de hectiek er om heen nu wel erg worden, laat die topic open en klaar. Dat is mijn mening.
of we regelen een labtop voor hem ken die daar het online bekijken en stukjes bij typen als het weer wat beter gaat met hem
Godzijdank dat hij buiten levensgevaar is!!
Zoals ik eerder gelezen heb: er is cker iemand boven ons die grote plannen met deze heer heeft
Het liefste zou ik mijn hele post vol scheldwoorden neer willen zetten. Belachelijk, ik meen het als ik zeg dat ik hier tranen van in mijn ogen krijg.
Hoe haal je het in je domme bekrompen K*Tkop om zomaar even een gun te trekken.
HOE DURF JE!
Agressie&Angst roeleren gewoon in het uitgaansleven.
Te erg voor woorden gewoon en dat onder het mom "veilig stappen?????"
Of net zoals in de middeleeuwen aan de schandpaal...kan de hele wereld zien WIE jij bent en WAT je gedaan hebt. Dat je je hele leven mag voelen wat een schande JIJ voor de samenleving bent en hoediep wij ons schamen voor personen als jij!! punt... (en dan heb ik het natuurlijk over die hagenees)
BAH BAH BAH!!
Nogmaals SUPER dat ie er weer bij is
Zoals ik eerder gelezen heb: er is cker iemand boven ons die grote plannen met deze heer heeft
Het liefste zou ik mijn hele post vol scheldwoorden neer willen zetten. Belachelijk, ik meen het als ik zeg dat ik hier tranen van in mijn ogen krijg.
Hoe haal je het in je domme bekrompen K*Tkop om zomaar even een gun te trekken.
HOE DURF JE!
Agressie&Angst roeleren gewoon in het uitgaansleven.
Te erg voor woorden gewoon en dat onder het mom "veilig stappen?????"
Lijfstraffen weer invoeren, meen ik echt...
Of net zoals in de middeleeuwen aan de schandpaal...kan de hele wereld zien WIE jij bent en WAT je gedaan hebt. Dat je je hele leven mag voelen wat een schande JIJ voor de samenleving bent en hoediep wij ons schamen voor personen als jij!! punt... (en dan heb ik het natuurlijk over die hagenees)
BAH BAH BAH!!
Nogmaals SUPER dat ie er weer bij is
laatste aanpassing
wat een kutbericht wat ik vorige week tijdens mijn vakantie in de telegraaf las. Helemaal omdat ik 26 jaar in zoetermeer gewoond heb en heel veel ben uitgegaan in zoetermeer.
Ik hoop echt dat die jongen er snel weer bovenop komt.
Helaas moet ik toegeven dat ik iemand ben die de dader kent.Ik heb op heel wat feesten met hem gestaan.
Ik ben ook super kwaad op hem. Ik ken hem nu een jaar of 15 en ik heb het ieder jaar een stukje erger zien worden. met dit als eindresultaat.
Ik denk dat de celstraf idd niet echt spannend zal zijn, maar het zou me niets verbazen als hij er tbs bij krijgt.
Ik hoop echt dat die jongen er snel weer bovenop komt.
Helaas moet ik toegeven dat ik iemand ben die de dader kent.Ik heb op heel wat feesten met hem gestaan.
Ik ben ook super kwaad op hem. Ik ken hem nu een jaar of 15 en ik heb het ieder jaar een stukje erger zien worden. met dit als eindresultaat.
Ik denk dat de celstraf idd niet echt spannend zal zijn, maar het zou me niets verbazen als hij er tbs bij krijgt.
Dat is niet zo fijn. Weet je ook waarom hij zoiets kon doen??
Helaas moet ik toegeven dat ik iemand ben die de dader kent.Ik heb op heel wat feesten met hem gestaan
Een leuke man, leuke vrouw. kind, maar de verkeerde vrienden, cocaine bla bla bla, Tss, En als frustratie knal je maar gewoon iemand neer. Ik zou me schamen als je deze deze persoon kent!!
Wat ziek toch allemaal in dit kleine land.
https://partyflock.nl/topic/815043
https://partyflock.nl/topic/815043
Mee eens, en alsnog zijn handjes eraf!
laatste aanpassing
Als eerste: Veel sterkte voor het slachtoffer. Ik moest draaien die middag op het plein en ben daarna ff naar huis gegaan om te gaan slapen. toen ik terug kwam hoorde ik wat er was gebeurd. TE GEK VOOR WOORDEN dacht ik nog. Hoe kan dit gebeuren??
Maar ja, dat weet niemand...
Ik ben blij te horen dat het naar omstandigheden, toch redelijk gaat. Had eerlijk gezegd weinig hoop, als je voor het eerst hoort dat ie in zn hoofd is geschoten.
Maar wat ik nog het meest frappant vind is dat de dader die avond/middag op pad is gegaan met de volgende gedachten; "Goh gezellig feessie vanavond, wat zal ik meenemen? Sigaretten, geld, sleutels en OH JA laat ik mijn pistool ook ff meenemen..." Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat denkt, maar het blijkt dat het toch gebeurd...trieste zaak
Nogmaals sterkte!
Maar ja, dat weet niemand...
Ik ben blij te horen dat het naar omstandigheden, toch redelijk gaat. Had eerlijk gezegd weinig hoop, als je voor het eerst hoort dat ie in zn hoofd is geschoten.
Maar wat ik nog het meest frappant vind is dat de dader die avond/middag op pad is gegaan met de volgende gedachten; "Goh gezellig feessie vanavond, wat zal ik meenemen? Sigaretten, geld, sleutels en OH JA laat ik mijn pistool ook ff meenemen..." Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat denkt, maar het blijkt dat het toch gebeurd...trieste zaak
Nogmaals sterkte!
Met ronald gaat het (naar omstandigheden) goed, De kogel word niet verwijderd omdat dit teveel risico's met zich meebrengt, Hij moet nu gaan revalideren. Hij heeft alweer praatjes! Donderdag ga ik naar hem toe
Wij ook, maar het ziet er goed uit
donateur
Hij heeft alweer praatjes
Haha
Komt er ook lekker uit
*Ontopic*
Klinkt idd al veel beter
Hoop ook zo dat alles goed met hem afgaat.
Hallo
Het is er goed om te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat met Ronald.Toen ik het verhaal hoorde dacht ik hetzelfde als iedereen,wat een temmisgek moet dat geweest zijn.De dag erna was ik met een maat opstap die weer iemand kende die het had gezien.Hij wist te vertellen hoe de dader eruit zag en vroeg mij of ik wist wie het was.We hadden toen allebij 1 iemand in ons hoofd.En de maandag erop kreeg ik helaas dus ook(net als roger-g70)te horen dat ik ook de dader ken.(meer dan 20 jaar)Na die maandag is voor mij geen dag meer als de dagen ervoor.Het was geen vriend maar ik ken wel genoeg "vrienden" van hem.En dat echt ook iedereen er helemaal van naar de klote is.De vrijdag erop is er een bespreking geweest om toch je gevoelens te uiten en er over te praten.En wat suus zegt ik zou me schamen als ik de dader ken.Ik en roger-g70 en de rest van mijn maten hebben niks aan zien komen en kunnen er weinig aan doen dat we uiteindelijk zo'n mafkees kennen.De laatse paar maanden was ie al behoorlijk uit beeld en zat dus bij de foutste mensen die er bestaan,en is het ook echt helemaal fout gegaan.Als ik dit van tevoren wist had ik ook wel anders gehandeld.Nee het is echt geen pretje om de heledag te lopen malen,waarom waarom waarom.
Echt Ronald ik hoop dat je zo min mogenlijk overhoud en dat je verder nog heel, heel veel toffe dingen gaat mee maken
Het is er goed om te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat met Ronald.Toen ik het verhaal hoorde dacht ik hetzelfde als iedereen,wat een temmisgek moet dat geweest zijn.De dag erna was ik met een maat opstap die weer iemand kende die het had gezien.Hij wist te vertellen hoe de dader eruit zag en vroeg mij of ik wist wie het was.We hadden toen allebij 1 iemand in ons hoofd.En de maandag erop kreeg ik helaas dus ook(net als roger-g70)te horen dat ik ook de dader ken.(meer dan 20 jaar)Na die maandag is voor mij geen dag meer als de dagen ervoor.Het was geen vriend maar ik ken wel genoeg "vrienden" van hem.En dat echt ook iedereen er helemaal van naar de klote is.De vrijdag erop is er een bespreking geweest om toch je gevoelens te uiten en er over te praten.En wat suus zegt ik zou me schamen als ik de dader ken.Ik en roger-g70 en de rest van mijn maten hebben niks aan zien komen en kunnen er weinig aan doen dat we uiteindelijk zo'n mafkees kennen.De laatse paar maanden was ie al behoorlijk uit beeld en zat dus bij de foutste mensen die er bestaan,en is het ook echt helemaal fout gegaan.Als ik dit van tevoren wist had ik ook wel anders gehandeld.Nee het is echt geen pretje om de heledag te lopen malen,waarom waarom waarom.
Echt Ronald ik hoop dat je zo min mogenlijk overhoud en dat je verder nog heel, heel veel toffe dingen gaat mee maken
donateur
Ik vrees dat niemand het had tegen kunnen houden.
Weet wel zeker
Anders hadden ze het waarschijnlijk al wel gedaan
Gelukkig heeft Ronald het overleeft en gaat het naar omstandigheden goed.
Zeg dat ja.
Iemand nog enig nieuws over Ronald ?
nieuwe berichten over Ronald
woensdag 12/10
Lieve mensen, familie, vrienden en bekenden
Hoe is het met Ronald......
Vanmorgen met hem en de revalidatiearts een uitvoerig gesprek gehad over zijn situatie en mogelijke (vervolg) behandelingen en begeleiding.
Ronald heeft de nodige beperkingen. Hij heeft problemen met zijn zien, zijn geheugen, zijn spraak, zijn coördinatie, zijn concentratie en zijn motoriek.
Op de scan is volgens de revalidatiearts duidelijk te zien, welke baan de kogel in de hersenen is gegaan en waar mogelijk schade veroorzaakt is. Of dit ook zal leiden tot (gedeeltelijk) herstel is nog onduidelijk. We moeten dus rekening houden met het feit dat er beperkingen blijven.
Het betekent ook dat Ronald niet uit het ziekenhuis ontslagen zal worden maar overgeplaatst zal worden naar het revalidatiecentrum Sophia in de Haag.
De verwachting is dat hij daar binnen 14 dagen geplaatst kan worden. Hij krijgt daar klinische revalidatie en zal volledig intern zijn.
De kans is wel aanwezig dat hij in de loop van de tijd de weekenden naar (het ouderlijk) huis mag. Al met al gaat de revalidatiearts er vanuit dat hij zeker een 3-tal maanden nodig zal hebben. Dus nog een lange weg....
Jullie begrijpen dat we aan de ene kant opgelucht zijn nu we daadwerkelijk in beeld hebben wat er precies met hem aan de hand is en wat de vervolgstappen zijn. Het had erger kunnen zijn.
Tegelijkertijd beginnen we ons steeds meer te realiseren dat Ronald mogelijk met beperkingen zal moeten leren leven met alle consequenties die daarbij horen.
Namens Ronald en het gezin willen we jullie hartelijk bedanken voor alle steun in de vorm van jullie gebeden, kaartjes, telefoontjes, oppas, betrokkenheid enz. Het doet ons allen goed! Maar bovenal weten we ons gedragen door Zijn hand. Er zijn nog steeds mensen die hele rare ideeën hebben over hoe het werkelijk met Ronald is.
Tenslotte:
Ronald ontving een kaartje van een onbekend persoon uit Dirksland die hem wilde laten weten dat men aan hem dacht en het verschrikkelijk vond dat hij slachtoffer was geworden van het schietincident in Zoetermeer. Geen adres... Alleen het verzoek aan TPG post of zij de kaart wilde afleveren op het woonadres van Ronald. Het werd inderdaad afgeleverd op Schoolstraat 18 te Benthuizen. Wat een landelijke bekendheid. Of we daar blij mee moeten zijn?
Hartelijke groet,
Rijnie en Jaap
woensdag 12/10
Lieve mensen, familie, vrienden en bekenden
Hoe is het met Ronald......
Vanmorgen met hem en de revalidatiearts een uitvoerig gesprek gehad over zijn situatie en mogelijke (vervolg) behandelingen en begeleiding.
Ronald heeft de nodige beperkingen. Hij heeft problemen met zijn zien, zijn geheugen, zijn spraak, zijn coördinatie, zijn concentratie en zijn motoriek.
Op de scan is volgens de revalidatiearts duidelijk te zien, welke baan de kogel in de hersenen is gegaan en waar mogelijk schade veroorzaakt is. Of dit ook zal leiden tot (gedeeltelijk) herstel is nog onduidelijk. We moeten dus rekening houden met het feit dat er beperkingen blijven.
Het betekent ook dat Ronald niet uit het ziekenhuis ontslagen zal worden maar overgeplaatst zal worden naar het revalidatiecentrum Sophia in de Haag.
De verwachting is dat hij daar binnen 14 dagen geplaatst kan worden. Hij krijgt daar klinische revalidatie en zal volledig intern zijn.
De kans is wel aanwezig dat hij in de loop van de tijd de weekenden naar (het ouderlijk) huis mag. Al met al gaat de revalidatiearts er vanuit dat hij zeker een 3-tal maanden nodig zal hebben. Dus nog een lange weg....
Jullie begrijpen dat we aan de ene kant opgelucht zijn nu we daadwerkelijk in beeld hebben wat er precies met hem aan de hand is en wat de vervolgstappen zijn. Het had erger kunnen zijn.
Tegelijkertijd beginnen we ons steeds meer te realiseren dat Ronald mogelijk met beperkingen zal moeten leren leven met alle consequenties die daarbij horen.
Namens Ronald en het gezin willen we jullie hartelijk bedanken voor alle steun in de vorm van jullie gebeden, kaartjes, telefoontjes, oppas, betrokkenheid enz. Het doet ons allen goed! Maar bovenal weten we ons gedragen door Zijn hand. Er zijn nog steeds mensen die hele rare ideeën hebben over hoe het werkelijk met Ronald is.
Tenslotte:
Ronald ontving een kaartje van een onbekend persoon uit Dirksland die hem wilde laten weten dat men aan hem dacht en het verschrikkelijk vond dat hij slachtoffer was geworden van het schietincident in Zoetermeer. Geen adres... Alleen het verzoek aan TPG post of zij de kaart wilde afleveren op het woonadres van Ronald. Het werd inderdaad afgeleverd op Schoolstraat 18 te Benthuizen. Wat een landelijke bekendheid. Of we daar blij mee moeten zijn?
Hartelijke groet,
Rijnie en Jaap
donateur
Aah
Dat is vet niet leuk, vind het echt heel erg gewoon
Maar goed, medelijden hebben we vanzelf weinig aan.
Nogmaals heel erg veel sterkte met alles
Fijn te horen dat het naar omstandigheden goed met hem gaat.
Dat hij beperkingen eraan overhoudt is verschrikkelijk natuurlijk. Ik hoop op een spoedig herstel zodat hij naar huis kan.
Ik begrijp zijn plotselinge bekendheid in zoetermeer en omstreken. Ik had zelf eigenlijk meer media aandacht verwacht. Niet dat het nodig is, want misschien breng je andere idioten op het idee. Nou Ronald en vrienden + familie nogmaals sterkte!
Ik zou het erg op prijs stellen om op de hoogte te worden gehouden omtrent zijn revalidatie!
Lieve groet Karin
Dat hij beperkingen eraan overhoudt is verschrikkelijk natuurlijk. Ik hoop op een spoedig herstel zodat hij naar huis kan.
Ik begrijp zijn plotselinge bekendheid in zoetermeer en omstreken. Ik had zelf eigenlijk meer media aandacht verwacht. Niet dat het nodig is, want misschien breng je andere idioten op het idee. Nou Ronald en vrienden + familie nogmaals sterkte!
Ik zou het erg op prijs stellen om op de hoogte te worden gehouden omtrent zijn revalidatie!
Lieve groet Karin
Ik hoop dat dit over een tijdje allemaal weer goed komt!
Wat een landelijke bekendheid. Of we daar blij mee moeten zijn?
Tja..het is goed bedoeld van die onbekende mensen.
Maar ik begrijp best dat die ouders het niet fijn vinden dat iedereen nu weet waar ze wonen.
Er lopen blijkbaar genoeg gekken rond
Heel veel sterkte nog toegewenst de komende maanden
laatste aanpassing
Mijn man werkt in dit revalidatiecentrum en Ronald zal hoogstwaarschijnlijk bij hem op de afdeling komen aangezien dat de afdeling "niet aangeboren hersenletsel" is. Hij is daar dus in goede handen
Ik hoop dat hij snel opknapt!
Gister weer bij ronald geweest, Hij vond het erg tof die kaarten gekregen te hebben. Hij lacht, maakt grapjes en ziet er erg goed uit. Hij is echt weer een beetje de oude aan het worden. Uiteraard is niet alles in orde, Hij heeft ook veel last van hoofdpijn en dit gaan ze onderzoeken. Ronald is erg boos en verontwaardigd en blijft zeggen: Ik doe geen vlieg kwaad. De advocaat van Patrick (de dader) gaat het waarschijnlijk gooien op ontoerekenigsvatbaar, maar wij hopen dat natuurlijk dat hij de hoogste straf krijgt die er is, Ik bedoel: het had nu ook anders kunnen zijn, Ronald heeft een engeltje boven zijn hoofd maar had er ook net zo goed niet meer kunnen zijn.
Het doet mij pijn om hem zo in het ziekenhuis te zien, afwachtend op het revalidatiecentrum, dit terwijl hij helemaal niks heeft gedaan. Zonder reden staat zijn hele leven op zn kop!
Het doet mij pijn om hem zo in het ziekenhuis te zien, afwachtend op het revalidatiecentrum, dit terwijl hij helemaal niks heeft gedaan. Zonder reden staat zijn hele leven op zn kop!
laatste aanpassing

![[img width=468 height=250]http://www.ad.nl/multimedia/archive/00006/AD_HAAGS_6504b.jpg[/img]](http://www.ad.nl/multimedia/archive/00006/AD_HAAGS_6504b.jpg)